BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات NAP TIME

picsart_23-06-16_05-41-49-817_oicd_ld2r.jpg

نویسنده  Querencia
کاپل نامجین
ژانر عاشقانه . RPF . فلاف
محدودیت سنی ندارد
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

   

برشی از داستان:

یونگی پتوی نازکی روی دو پسری که روی کاناپه و در آغوش هم به خواب رفته بودن، انداخت. با تکون خوردن نامجون در خواب و حلقه شدن دست هاش دور کمر سوکجین، همه لبخندی زده و اتاق رو ترک کردن. جیمین عکس هایی که از اون دو گرفته بود رو به بقیه نشون داد و همه با هم نظر دادن:

"نامجین خیلی کاپلن!"

   

💕✨☁️DOWNLOAD☁️✨💕

   

 805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۶:۲۵

فکر کنم این همون دوره ای بود که من بخاطر فرار از امتحانا یهو فوران کردم آره هیونگ؟ T^T

چون انگار این چند تا کار پشت سر هم بوده اگه درست یادم باشه...

 

Galaxy Maknae (ALMA)

شما که اصلا قلب من براته حرفی نمیزنم :>

آخ آخ که چقدر خوشحالم یکی مثل خودم عشق نامجینه T^T

شما همون کاور قشنگی که برای لاوسیک زدی منو کشت اصن دیگه حرفی نمیمونه بزنممممم 3>

 

Nothing

عه اتفاقا خودمم همین الان داشتم به همین فکر میکردم :>

نه که حال نداشتم درس بخونم.. میخواستم یه جور دیگه خودمو سرگرم کنم..

فیک با عذاب وجدان نوشتم چون میدونستم باید درس بخونم و نمیخونم.. ولی بازم چسبید به جونم نوشتن اینا T^T

 

عمه سادات

قشنگ تویی که رفتی زیبایی رو از من گرفتی هق

#عمه_برگرد

 

KIM ROSE

*ترکوندن بمب شادی*

آهااااا برین کنار این بازیکن میخواد هلیکوپتری بزنه براموننننن!!

 

وای وای ولی این نصیحتتو باید بیشتر عملی کردها :>

اصلا همین کاراست که کیف میده حتی با معده درد بعدش T^T

 

kim light

یاخدا..

 

ببین اصلا دلمو بردی

زود باش برگرد پسش بده :>

 

نی نی تهکوکم:/

گوگولی شمایی نی نی جان U^U

وای منم خیلی این ژانرو دوست دارم مخصوصا تو ترکیبش با فلاف

انگار یه حس آروم و ریلکسی به آدم میده که زندگی آرومه و همه چیز خوبه T^T

 

rm lover _

نامجین عشق همه ست اصن T^T

ددی هم کراش العالمینه U_U

 

Min Alanis

چون میخواد فدای خواننده هایی مثل شما شهههه که اینطوری ذوقمرگ و اکلیلیش میکنینننننن!!

 

گولدن هوپ

گردن من و کارام نندازااا! اون از شیرینی خودته U_U

 

سورن

آی کیس یو بک U^U

 

Nia

آخ که موقع نوشتنش نمیدونستم به زودی قراره همشون با هم برن سربازی و ما بمونیم و خماری هعی T~T

فکر خوبیه ددی میخوام از کامنتای این کار صادرات اکلیل بزنم!!

 

MY baby tiger

الان دقیقا وضعیتمون برعکس شده ها حواست هست :>>>

من باید بیام هممون کارا رو برات بکنم + یه ماساژ خفن مخصوص سیا!!

خیلی این چند وقت خسته و ناپیدایی بچم.. میس یووووو!! 3>

 

همونی که رو ددی کراشه

اولا که درمورد اسمت.. منم همینطور داداش، منم همینطور!!

دوما که... نوش جونت باشه فلافش بچُسبه به زندگیت U^U

RM. kiute.ARMY

اره ارهT^T
خرداد ماه و گرد افشانی ایده و خلاقیت. قشنگ فقط تو دی و خرداد ادم دستش به نوشتن میره:|

ددی نوکرتونههه😭😭😭😭😭😭

Galaxy Maknae (ALMA)

 

Nothing

 

عمه سادات

 

KIM ROSE

 

kim light

 

نی نی تهکوکم:/

 

rm lover _

 

Min Alanis

 

گولدن هوپ

 

سورن

 

Nia

 

MY baby tiger

 

همونی که رو ددی کراشه

همونی که رو ددی کراشه
۲۷ آبان ۰۱:۱۲

نخوندم هنووووووز ولی کاورششششش 

کاپلششششششششششش چیزی که نوشتییییییییی 

فلافه فلافففف در حد خامه فلافههههههههههههههه 

عیجاننننننننننننننننن

-دانلود کردن

RM. kiute.ARMY

انقده گشنگه که خاک تو سرم😭😭😭😭
Your baby tiger 🐯
۱۹ مهر ۲۳:۲۷

دلم میخواد کارایی که جین واس نامجون امجام دادو رو سیا پیاده کنم :>

بچم خیلی خسته میشه این روزا :_)))

RM. kiute.ARMY

جدا پاشیم بریم خونه اشون ایلی:")
من تک تک تار موهاشو براش شونه میکشم:")
Nia🦋✨
۱۶ مهر ۰۶:۵۶

وای خیلی عالی بوددد:")

قسمتیش که برام جذابیت داشت این بود که جونگکوک داشت از سربازی برمیگشت و دوباره دورهم جمع میشدن🥲

واییی از شدت شیرینیش میخوام اکلیل بالا بیارممممT-T

RM. kiute.ARMY

حق مینوازی سید:")
وای نگووو ضجه دارمممم😭
من صادرات اکلیل و رگین کمان زدمممممم😭😭😭
سورن
۰۶ مهر ۱۴:۴۰

*در حال اشک ریختن از شدت کیوتی بنر و خود داستان:نویسنده آی کیس یو :`)))))

RM. kiute.ARMY

ای جون دلمممT^T
Q. Moon
۲۴ تیر ۲۱:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

البته البته ما اجازه خودمونم دست شوماست ستون T^T

 

****

کاور این شکلیه..

بنظرت یه کاور با عکس واقعیشون بزنم همون مدل که خودت پیشنهاد دادی.. بعد برای خود فایل pdf اینو بذارم صفحه اول..؟.....

اه فاک نومودونم😭😭

اصلا من تسلیم میشم و اینو نمینویسم😪

RM. kiute.ARMY

نفرما عمر مننننننT^T تاج سرمیییی!!

میتونی دو کار کنی. یا همون توی کاور عکس جین رو بزنی با فرم پسرونه یا اینکه یه متن بنویسی زیر تایتل پوستر که مثلا " کیم سوکجین مسلما یه پیر ئه! اما نقشه اش چیه که اون لباس های دخترونه ای که ازش خوشش نمیاد رو پوشیده؟"

نه نشووووT^T بنویس بنویس تو میترکونیییT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛ منتهی یه مدته دیگه مزاحم نمیشم
۲۳ تیر ۱۵:۵۲

وای شمنشکشنشکسپسکسنسک قندخون گرفتم:) 

RM. kiute.ARMY

پدصگانه طور دیابت داد به هممون:")
Q. Moon
۲۳ تیر ۰۱:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب میخوای بالاش عکس خودش رو بزنی با لباس پسرونه؟ مثلا یه کادر کوچیک مثل این کادر های مربعی داستان های کمیک که انگاری تهش مثل فلش شده (اَبر گفت و گو) داخلش عکس سوکجین با فرم پسرونه رو بزاری و اطراف ورژن دخترونه اش یه عالمه علامت سوال.

___________________

 

حییییییییییییییح!! ایده خوبیه هااا!! ولی از اون کاراست که دارم از رو فن آرت مینویسم :)) نمیدونم بتونم خیلی تغییر اینطوری توی کاور بدم یا نه....

*** ** ******* ** ** ***** **** **** ***** **** **** **** ******* **** ****** * ** **** **** *** ** ***** *** ****** ** ** ***** * *** ****** ** ******* * ***** ******* **** ** *** ***** ** **** ******* ***** *** **** ** ***** ** ***** ** ******* ** **** ****** ** **** ****

یادمه مثلا تو دسپرادو هم کوکی برای جاسوسی اینطوری کرده بود :))

سو فکر کنم با دلیلش اوکی باشه پس!

 

ممنون برای جواب با حوصله ت عشق ^^ 3>

RM. kiute.ARMY

میتونم فن آرت رو ببینم اگه اجازه هست؟T^T

اره درسته چون دلیل داری دیگه کار اوکی میشه ولی اگه از لحاظ پوستر هم یه راه دررو برای خودت بزاری خیلی خوبه.
چون خیلی ها کلا به خودشون زحمت نمیدن بخونن متن داستان رو:| یه جورایی همون عقل مردم تو چششونه میشه.
نهههه من با ابزار سانسور به کمکت میااام😂😂

خواهش میکنم عمر من وظیفه استتتT^T
Q. Moon
۲۳ تیر ۰۰:۵۴

عه!! چه موقع پیام دادما تازه داری جواب میدی حیحی :))

RM. kiute.ARMY

دل به دل لوله کشیییT^T
Q. Moon
۲۳ تیر ۰۰:۵۰

البته البته!! روی خود کاورش هم سوکجین فرم مدرسه دخترونه تنشه!

یعنی اصولا کسی که مشکل داشته باشه کاورو ببینه اصلا پستو باز نمیکنه، ها؟...

 

وای خدایا نمیدونم اصن T^T

شوما که هیونگی و یکی دو تا پیرهن بیشتر از من تو زمینه فیک آپ کردن پاره کردی U_U

بیا راهنمایی کن ببینم اصن اینو بنویسم یا نه T^T

مخصوصا که بخوام بذارم هم اگه با این موضوع مشکل داشته باشن تو قراره با کامنتای بیشتری سروکله بزنی تا خودم :(

یهو یکی یچی نگه اعصاب هیونگمو به هم بریزه U_U

RM. kiute.ARMY

خب میخوای بالاش عکس خودش رو بزنی با لباس پسرونه؟ مثلا یه کادر کوچیک مثل این کادر های مربعی داستان های کمیک که انگاری تهش مثل فلش شده (اَبر گفت و گو) داخلش عکس سوکجین با فرم پسرونه رو بزاری و اطراف ورژن دخترونه اش یه عالمه علامت سوال.

بابا من خودمو برات پاره میکنم پیرهن که چیزی نیست عمر هیونگگگT^T
نه بابا نفرماااT^T برات با دست خالی میرن زیر تانکک ستووونT^T
هیونگگگگگگ دورت بگردهههه تو چرا انقدر شیرینیییییی😭😭😭😭
Q. Moon
۲۳ تیر ۰۰:۴۴

هیونگ یه سوال فنی.. به نظرت ممکنه از ریدرها کسی با cross-dressing مشکلی داشته باشه؟

منظورم اینه که لازمه به عنوان "هشدار" کار بهش اشاره کنم یا نه؟...

 

آخه یه کار میخوام بدم که جین به یه دلیلی توش دخترونه مبپوشه و هنوز شروع نکرده نگران اینم که ممکنه باش مشکل داشته باشن بعضیا یا نه.... :(((

RM. kiute.ARMY

عام قبلا داشتیم یه فیک که توش دوتا از کاراکتر ها مجبور شدن برای جاسوسی لباس زنونه بپوشن اما دراصل نقش بازی میکردن و خود خواننده ها هم خبر داشتن.
فقط مثلا زنانه جلوه دادن و زنونه کردن شخصیت مذکر یکم ممیزی داره اما لباس گمون نکنم چون خیلییییی از این قبیل فیک ها دیدم که صرفا کاراکتر برای انجام یه کاری لباس زنونه پوشیده بود اما همچنان سوتی هم میدادن و چمیدونم خودِ شخصیت از لباس متنفر بود و یا اینکه ضایع رفتار میکردن که یجوری نویسنده از اینور خودشو بکشه عقب.

پس اگه دلیل داره کاراکترت و این رو توی داستان نشون میدی که دونت ووریT^T
Min Alanis
۱۵ تیر ۰۷:۱۶

چرا کوئرنسیا هرچیزی رو که مینویسه اسلی میکنه؟😭

این خیلی زیادی خوب بودTT

RM. kiute.ARMY

بریم بزنیمش؟؟؟T^T
rm lover _
۰۶ تیر ۱۰:۳۴

هممممم این خیلی خوب بود، نامجین کاپل مورد علاقمه 

ولی ی سوال 

ددی دقیقا کیه😂😔

RM. kiute.ARMY

نوش جان خانومی😔🚬
بنده ددی هستم، یک پدر جوانِ مجردِ فرتوت که فقیر هم هست😔😂🚬
نی نی تهکوکم:/
۰۶ تیر ۰۷:۳۶

وایییی این فیک چ گوگولیهههههه هارتم اکلیلی شوددد

از اینجور فیکا ک اعضا تو زندگی اصلی خودشونن خیلی خوشم میاد یام نمیاد اسمشون چی بود ولی سایت هیچ اون‌مدلی نداره یا اگه هم داره من من پیدا نمیکنم

عاام ددی میخواستی فیک مارسی فرانک رو آپ کنی،،،یادته؟🙃من هنوز منتظرم🙂

و اینکه حس میکنم الان داری با خودت میگی اههه باز این کنه اومد😂💔

اومم فک نکنم حرف دیگه ای داشته باشم اگ چیزی یادم اومد میکم😁

بابای🙃💕

RM. kiute.ARMY

اصن پوسترشو آدم میبینه زانوش خالی میشه:")))
ریل پرسون فن فیکشن🤔
به مولا منم منتظر فرانکم:">
نخیرم بچه صحنه سازیم نکن😂
بگووو عسلی مننننT^T
باییییی:">
eren
۰۲ تیر ۲۲:۵۴

اجازه میدین که بهتون سلام کنم ددی بانو؟ 

وای ددی بانو😭😂😂😂 نمیتونم 

سلامم ددیییی چطوری؟ خوبی؟ 

خیلی زشته که هر وقت تنها میشم میام سراغت و حالتو میپرسم ولی خب میدونی.. تو برام نقطه اخر امنمی.. میدونم وقتی که همه ولم کردن یا نه همه بودن وقتی تنها بودم یا نبودم وقتی که نیاز به حرف زدن داشتم وقتی از همه بریدم تو هستی که بهم گوش بدی میدونم که هستی تا بغلم کنی، و این بزرگترین دلگرمی توی بعضی از روزامه.. 

امروزم از همون روزاس که واقعا درموندم، تقریبا یه ساعت دیگه میشه تولدم و من یسال بزرگتر میشم، طبیعتا باید خوشحال باشم.. 

ولی دقیقا یه ساعت و خورده ای دیگه هفتمه پدربزرگمه ، پدربزرگی که برام بابا بود.. و منی که نتونستم قبول کنم که دیگه قرار نیست پیشم باشه دیگه قرار نیست اون وجود پاکو داشته باشم، من واقعا نتونستم هضم کنم 

دچار پر خوابی عصبی شدم فکر کنم طبیعی که 18 ساعت بخوابم؟ وای 

درحال تظاهرم تا حال بقیه بد نشه.. 

اینقدر ذهنم مشوشه که دقیقا نمیدونم از چی باید بنویسم 

تولدمه ولی فکر نکنم دوستی داشته باشم تا بهم تبریک بگه.. یا مثلا پارسال برام گپ بزنن و تولد بگیرن.. توی کانال و پیج هاشون تولدمو تبریک بگن و من خوشحال باشم! 

امسال خیلی تنهام و تنها.. دقیقا نمیدونم چرا حتی نمیتونم بهش فکر کنم که چرا 

فقط زیادی خستم انگار من معنای کلمه سردرگمیم 

ددی تو هستی پیشم؟

 

RM. kiute.ARMY

به به!! اجازه ی ما دست شماستتتتتتT^T
بیا بغلمممممم ببینممممم نفسسس:")))
عالی اممم!! تو خوبی؟ اوکی ای؟
نه بابا عزیزدلم این چ حرفیه؟؟ درک میکنم دورت بگردم تو فقط بیاT^T تو نعمتی برای من...باید هم شکرگزار نعمتم باشم و براش حاضر و آماده باشم:")
ای من دورت بگردم که...تولت مبارک باشه نفسم...غم آخرت هم باشه...دردت ب جونم آخه...
گاهی باید خودخواه بود...تظاهر نکن که ناراحت نیستی...غمگین بودن و نشون دادنش هم حق مائه...سرکوبش کن:">
تنهایی هاتو ببوسم...نبینم غریب بودنتو عمرم:")
خسته نباشی بیب...از ته دل میگم ها:))
معلومه دارلینگ...مگه میشه نباشم؟

kim light
۰۲ تیر ۱۸:۲۳

به نام خدا

 

ببین کارت خیلی درسته

ببین کارت خیلی درسته

ببین کارت خیلی درسته

 

 

اما خیلی قشنگ و صافت بود

 

 

 

جوری که اکلیلیم کرد

 

خدا نگهدار

RM. kiute.ARMY

جووووعان!
KIM ROSE
۰۲ تیر ۱۴:۳۰

اها یه نصیحت ب همه

اگه یهو با خواهر گرامیتون جو گیر شدین و رفتین اسپرایت ب جا سوجو گرفتین و کرانچی ب جا اون چیزا ک با سوجو و اینا میخورن، و بعدش جوگیر تر شدین و ساعت یک نصفه شب دوتا از این لیوان کوچولوها ک مال ابلیمو اصالت بود و ورداشتین توش اسپرایت ریختین کوفت کردین دیگ مسئولیت استرس اینکه کسی بیاد بالا سرتون یا همون شب و فرداش مث صگ معدتون بسوزه با خودتونه👍🏻😔دد ولی خیلی حال داد اصن میگن مهم نیته، من و اجیم عین دیوونه ها به هم زل زده بودیم میخندیدیم😂

RM. kiute.ARMY

وای این شرایط رو دقیقا با خواهر خودم هم داشتم😂😂😂😂😂😂
بچه ها واقعا جدی بگیرین😂😂😂
قشنگ همون نیته به آدم حس و حال میده😂
KIM ROSE
۰۲ تیر ۱۴:۲۵

عوهههه بعد یه ماه بالاخره یه فیکشن خوندم هوووووووووووو دست دست عاااا حالا بیا وسططط😂😂🕺🏻🕺🏻

 

سلاممممم دددیییی سلوووووممممممم

بگو کی اومدهههههه 

نگو ک منو یادت رفتهههههههههه

ددی بیا بگلم🥺 دلم برا سایت و مخصوصاااااا تو تنگ شده بود

بالاخره امتحان پدصگی تیزهوشان جر دهنده رو دادم و الان مبتلا ب اسفردگی پس از اتمحانم😐👍🏻ددی سوالاش با سالای قبل خیلی فرق داشت تازه داشتم سوالای پدصگیش رو میفمیدم یهو اومدن دفترچه اولو گرفتن گوزوووووهاااا🗿اگه به جز اون هشت سوال مبارکی ک نزدم بقیش درست باشه قبول میشم😐ولی مهم نی به هر حال سرنوشت من ب هنرستان گره خورده، هعییی

 

RM. kiute.ARMY

اصن یه حالی میده بعد از یه ماه مریم مقدس بودن😂😂

سلووووووووم سلومممم خوشگلهههههT^T
کیم رزیییی من اومدهههههه!!!
مگه میشهههههT^T
اومدم اومدم نفسممم:")))
عاخ من بگردم خسته نباشی رزمنده ی دلاور:")) وقتی دفترچه رو میگیرن من سه چهاربار تسمه تایم پاره میکنم خ.ایه هام میوفته رو زمین...
میدونم موفق میشی عمرممممم فدا سرتتتT^T
Q. Moon
۰۱ تیر ۱۲:۳۸

*فرود آوردن سر شرمندگی و خجالت کشیدن از درخواست خود*

هیونگ.. یادت رفته تگمو برا این پست بزنی میشه پلیز اضافه کنی؟

*تعظیم و سجده*

RM. kiute.ARMY

*ناز کردن سرت و به احترامت 360 درجه خم شدن*
میانههههههه میانهههه هیونگت پیر و علیل شدهههههه الان زدمممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۶:۵۶

بالاخره کامنتا باز شدننننننن.

خداوکیلی این خیلی قشنگ بودددد.

RM. kiute.ARMY

قشنگ توییییییی!!
Nothing
۳۰ خرداد ۰۹:۰۱

فک کنم کوئرنسیا تو ایام امتحانات نذر کرده بود اگه نمره خوب بگیره فیک بده نه؟🙂

....

ولی من میگم این باید ادامه داشته باشه چون ک جین اعتراف نکرد🙂

داخل پرانتز: نویسنده یه دستی برسون

مچکرم*خم شدن تا کمر*

RM. kiute.ARMY

واقعا به دور هم نیست همچین نظریه ای😔

این اصغر فرهادی ورژن فلاف تموم شد😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۳۰ خرداد ۰۱:۰۴

این زیباترین شیرین ترین و قشنگترین چیزی بود که میتونستم بعد از مدتها نبود نامجین توی سایت ببینم بخونم و باهاش عشق کنم 

قلبم به تپش بیفته و از کیوتیش سرم رو توی بالش فرو کنم 

این مدل نوشتن همیشه ترغیبم میکنه منم دست ببرم توی این ژانر اما اگر بتونم انجامش بدم از عجایبه 

هوف ولی حالا که تو میتونی انجامش بدی با عشق بیشتری کارای بیشتری بنویس تا ما لذت ببریم 

من همون لحظه که اومد این کار رو خوندم ولی از اونجایی که نظرات بسته بود نتونستم به درستی دقیق راجع بهش بگم ...

الان هم حقیقتا نمیتونم دوباره بخونمش اما این رو پیش زمینه فعلا داشته باش تا فردا یه نظر درست حسابی که خودت و داستانت لایقش هستید تقدیم کنم 

ممنونم که نوشتیش

خیلی خیلی خیلی زیاد ممنون💜

RM. kiute.ARMY

وای خدا...انقدری دلم برای اینجور کامنت هات تنگ شده بود که آلمایییT^T
کوئرنسیا جدا داره با جون دل تلاش میکنه و واقعا عالی ترینهT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان