BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Prince Of Darkness

FULL

فصل دوم اضافه شد

نویسنده BABY:)
کاپل کوکوی/تهکوک .  توهیون . سپ 
ژانر

عاشقانه . امگاورس . مافیایی . اکشن .

انگست . اسمات . جنایی . ورس . دارک . فراموشی

محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات (مجموع دو فصل) 837
ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

 

برشی از داستان:

فصل 1

+دارم توهم میزنم باز...! مطمئنم اون شب مرده بودی تهیونگ!

جونگکوک با نیشخندی گفت و دوباره مشتش رو به شیشه کوبوند...ظاهرِ تهیونگ عوض شده بود! موهای بلندِ قهوه‌ای رنگ و تیپ مردونه...! اینا برای جونگکوک زیادی بودن...‌!

+تو-مــنو فریــب دادی تـهــیونگ! میــخوامـت...هنــوزم میــخوامت! هــرطـور شـده بهــت میـرســم!

پسر بلوری با فریاد گفت شروع کرد به ضربه زدن شیشه...وقتی دید که شیشه نمیشکنه،شروع کرد با صندلی ضربه زدن...چندنفر داخل اومدن و سعی کردن جونگکوک رو مهار کنن...جونگکوک مشتی به صورتِ نگهبان خوابوند و اصلحه‌اشو قاپید...به شیشه‌‌ شلیک کرد.

+لعـنـتـی! تهیونگ؟ بـگـو مــنـو ازاد کــنــن!

  

برشی از داستان:

فصل 2

+من-من معذرت میخوام تهیونگ!با-باشه من دلیلی ندارم و-ولی لطفا!منو دوباره ترک نکن!اگه بری من دوباره قرارِ تبدیل به اون هیولای بی رحم بشم که هیچکس نمیخوادش!

 

با دیدنِ اشکایی که اروم روی گونه‌ی جونگکوک می غلتیدن،سعی کرد جلوی بغضش رو بگیره...سرش رو به طرفِ مخالفش چرخوند و پاهاشو از دستِ جونگکوک ازاد کرد...با خالی شدنِ دستای پسر،دستاشو روی سرش قرار داد و اروم زمزمه کرد.

 

+م-منو هیچکس دوست نداره!اون از مادرم که مارو ترک کرد و اونم از پدرم!حا-حالا هم توعم منو دوست نداری تهیونگ!

 

با شنیدنِ اون زمزمه‌های نامفهموم و حرکاتِ پسر،صورتِ پسرو چنگ زد و به چشمای اشکیش نگاه کرد و گفت.

 

-مـــنِ حــرومــزاده دوســتـت داشــتــم!مــن بــا دونــســـتــنِ ایــنــکــه چــه ادمی هــســتـی بــازم دوســتـت داشــتـم!ولی خــودت کــاری کــردی کــه الان بــخــوام ازت فــاصــلــه بــگــیــرم!اره...تـو ایــن کــارو کــردی!تو،تو!

 

با حس کردنِ سرمایِ دستی که دیگه صورتش رو نگرفته بودن،نفسِ عمیقی کشید و از اتاق خارج شد...سمتِ میز حرکت کرد و کشو رو باز کرد،اصلحه رو برداشت و دوباره پیش تهیونگ رفت...بازوی پسرو چنگ زد و اونو سمتِ خودش چرخوند و اصلحه رو توی دستش قرار داد...تهیونگ قبلِ اینکه بتونه پردازش کنه چه اتفاقی افتاد،حالا با دستایی که اصلحه رو داشت،دستش تو دستای جونگکوک بود...جونگکوک محکم سرِ اصلحه رو به پیشونیش فشرد و به دستای تهیونگ فشاری وارد کرد.

 

+من رو بکش!حاضرم به دستای تو بمیرم ولی ازم فاصله نگیری!

-دی-دیوونه شدی ویلیام جونز؟!

 

ضامنِ اصلحه رو کشید و لبخندی زد و گفت.

 

+اره!مــن دیــوونــه‌ی تــو شــدم شــاهــزاده!مــن روانــیــتــم!

-تو-تو...باشه!

     

Season 1

♥️♛🍷DOWNLOAD🍷♛♥️

  

Season 2

♥️♛🍷DOWNLOAD🍷♛♥️

شرط کامنت: حداقل 11 کامنت به بالا     

 

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های کوکوی/تهکوک میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل های ورس بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۲۵ فروردين ۱۷:۰۷

عععااننن یه چیزایی یادم اومد از تو مدرسه شرو میشد رابطشوننن 

گرمات دم ددی!😔🤍

RM. kiute.ARMY

اره اره👀
تمت نوکر😔
👤
۲۲ فروردين ۱۱:۲۴

فیکی مث این سراغ نداری خوشگله؟ 😔💅

RM. kiute.ARMY

امگاورس و جنایی جیگر؟😔💋
👤
۲۱ فروردين ۱۷:۳۹

🤣

حالا جدی کی بود؟ 

اخر فصل دو

اون پسره کریس نوزاد بود

RM. kiute.ARMY

یه کریس دیگه هم بودااا!!
گنده بود گمونم مافیا اینا بود
Jinjuo
۱۷ فروردين ۰۱:۱۸

دد من اینو خونده بودم یادمه🗿

خیلیم دوسش داشتم فصل اولو

ولی الان هرچی ب اون ی مثغال مغزم فیشار میارم پایان فصل اول یادم نی🗿

میتونی یه خلاصه بدی از آخرش یا نمیشه؟:)

RM. kiute.ARMY

عامممم🤔 دربار ی دوتا الفا بود
ورس بودن
کوک سایکو طور بود یجورایی مافیا و قاتل بود
بعد یسری جریانات
کوک افتاد زندان و فکر کرد تهیونگ مرده اما این ته بود که بعد از ده سال رضایت داد بیاد بیرون -فکر کنم-
و فصل دوم از اینجا به بعده که کوک میاد از زندان بیرون
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۶ فروردين ۲۲:۵۰

من نویسنده‌ی فیکشن هستم

اهم اهم

ممنون از نظرت:>>>

ازدواج؟...اقا من راضیم

ولی باید بگم من زنِ ددی هم هستماااا😂😭

فصله سوم؟

بنده الان درگیری در فیکه جدیدم دارم

میدانم هرسری میگم نوشته بعدیم کاپلش سپه ولیییی...متاسفانه ایده‌هایم با کاپله ویکوک و کوکویه

و همچنان کاپلای خیالی😂😔

ولی میتونم بگم فیکه جدیدم میتونه قشنگ باشه

خلاصه دارم از جونه دل مایه میذارممم

همین

بای...

RM. kiute.ARMY

بله خانم ها آقایان😔
اگه قصد ازدواجی هست، همه باهم میریم محضر😔

ریدرها
👤
۰۳ فروردين ۰۰:۲۴

دد

کریس کی بود؟ 😑😑

RM. kiute.ARMY

رونالدو دیگه😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۸ اسفند ۱۱:۴۷

من فصل سوم میخواممممم

مثلا فصل سومش اینطوری باشه که تهیونگ مثل جونگکوک ادمکش میشه که یهو میبینن ودفاک؟بچههه؟؟ ارههه تهیونگ حاملسسس

نویسندهخههه صد تومن میدم فصل سومو بنویس😭

وای ددی فیک مثل همین سراغ نداری؟

RM. kiute.ARMY

داری وسوسه میکنی زن ماهارو😔

دارک و ادم کشی؟🤔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۸ اسفند ۰۲:۲۸

اوکی اوکی... من فقط میتونم بگم اوه مای فاکینگگگگگگگ گااااااددددد

این چجوری انقدر خفن بود نه یکی باید بهم بگه چجوری

نویسنده گرامی هرچه زودتر بریم محضر(درست نوشتم؟) میخوام باهات ازدواج کنم

وای وای پشمام باورم نمیشه این انقدر خفن بود

واقعا به یه ویلیام جونز توی زندگیم نیاز دارم بشدت

ولی من آخر نفهمیدم مامان تهیونگ کی بود؟

RM. kiute.ARMY

عارهههههه😎😎😎😎

کاملا درسته😔 و منم میام! اینجا رابطه عادی وجود نداره، یا منم بازی یا بازی خراب😔

منم همینطور عزیزم...منم همینطور!

یوهاهاهاها😈
DiNi
۲۴ اسفند ۱۹:۵۳

آها راستی

کاور هم خیلی خفنه

یادم رفت بگم، الان یادم اومد •_•

دیگه واقعنی خداحافظ 

RM. kiute.ARMY

ای فدات شممم*-*
DiNi
۲۴ اسفند ۱۹:۴۱

با سلام و عرض ادب خدمت نویسنده و ددی گرامی

*فک کردین من دو روز کامنت نمیدارم یعنی از رو رفتم؟! نههههه جااااانممممممم من هنوزم زنده‌ام

یه مسئله ای هست

من نمیدونم این فیکشن رو خوندم یا نه

یعنی ۷۶.۴۵۶ ٪ مطمئنم خوندمش ولی اون ۲۳.۵۴۴ ٪ دیگه چی میشه؟

* آخه حال هم ندارم دانلود کنم ببینم خوندم یا نه •_•

ولی بیاین تصور کنیم که خوندم [احتمالش خیلی زیاده، به اون پیشیه که اون گوشه داره نیشخند میزنه بگین اینطوری نگاهم نکنه!!]

دست نویسنده درد نکنه چون تا جایی که یادمه خیلی خفن بود!! تا باشه از این کوکوی‌هااااا

دد چرا کوکوی نمیذارین؟! بخدا من آنقدر ذخیره کوکوی، تهکوک، یونمین، هوپمین و نامجینم تموم شده که دیگه دارم شیپ های عجیب میخونمممم...

تو رو خدا نویسنده ها یاری کنن، فیک بنویسن

ما ریدرا هم قول میدیم همراهی کنیم و کامنت‌های سازنده بفرستیم 🤝🏻🤧🥲

دیگه دست پنجولتون رو طلا بگیره خداوند متعال

لاو یو

ددی طبق معمولا به عنوان تشکر برای زحماتت این بسته چیپس و ماست موسیر رو بگیر برو نوش جون کن اگه چیزی کم اومد بگو با پست بفرستم در منزلتون 😅😂🤝🏻

ماچ به لپت

بایی ૮₍ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ₎ა

RM. kiute.ARMY

سلام وجود منننن شما خوبی؟*^* مستطیل شم برااااتT^T
*فکر کردی من ولت میکنمممممممممم؟؟؟ فکر کردییییی!

عاخ عاخ خدا این وضعیت رو نصیب شغال هم نکنه😂😂😂😂
*بسیار عالی
چشم چشم😔

اتفاقا تو راه دارمممم😎
شیپ های عجیب ولی بس دلبرن😔

چش چشT^T
از ما برکت از شماها حرکت هااا😔

همین جمع ان شا الله سواحل زیبای تایلند جهت عبادت!
لاو یو موررر*^*

دست شما درد نکنه بی زحمت خودتو بفرست😔❤
مووووچچچ باییی*^*
👤
۲۴ اسفند ۱۱:۳۳

دد

فصل سوم داره؟ 

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم*^*
👤
۲۴ اسفند ۱۱:۳۰

شتتتتت خیلی خوبهههه

من فصل اول خوندم الان وسطای فصل دومم

RM. kiute.ARMY

برسونمت خوشگله😎
روهی
۲۰ اسفند ۱۶:۵۷

دلم میخواد بخونمش!

RM. kiute.ARMY

پس بخونش😎
گشاد مملکت
۰۴ اسفند ۰۳:۵۴

نمیدونم چی بگممممم

عررررررر

وی در حال اشک ریختن*

از اون خوباش بود لامصب عوففففف 

چه بگویم چه بگویم چه بگویمممممم(با ریتم خوانده شود)

من سرش اشک ریختم اشکککککک

ددم وای ننم وای هعیییییی

اون قسمت که کوک ته و دید رسما پشمای منم ریخت بدبخت بچم کوک چی کشید تو اون لحظهT^T

حقیقتن دستم تازه تازه داره واسه کامنت نوشتن یاری میکنه 

البته که ناگفته نماند بجای بچه هام کونه خودم گشاده 

از اون لحاظ نها از اون یکی لحاظ آره اون نه چیزه نه اون یکی میدونی چیه ولش کن اصلا 

هعی خدایا دارم تومار می‌نویسم شرمندتم به جون ددی پی دی نیم 

خلاصه بگم که ممنون از عوامله فیک و کلا خاک پاتونم 

باییییییی

RM. kiute.ARMY

این فیک لات بود و پر ملاااات😭
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۷ بهمن ۲۱:۲۰

خب من اومدم...

نویسنده‌ی فیکشن هستم

از نظراته زیباتون خیلی اکلیلی شدم

۴نمقمقهقهنقنهنایگییامگهق

این بنده‌ی حقیر با اینکه کلاس یازدهمه ولی کودکه درونش بیداره:>>>

وای...یازدهم!

اوکی...من همیشه سعی میکنم سره نوشتن جدی باشم🤌🏻🤌🏻

ولی بخاطره کودکه درونم نمیتوانم!

انصافا اصلحه رو با اونیکی مینویسن؟

یعنی کله ۱۶ ساله زندگیم اشتباه فکر میکردم؟:>>>

احساس میکنم فصل دومو بهتر نوشتم

نمیدونم...وای غلط املایی‌ها

اصلا یادم نندازید...نشستم خودمم دان کردم فیکشنو خوندم 

فقط اونجاهایی که غلط املایی دیدم

وای دوست داشتم سرمو بکوبم به دیوار!

اره دیگه

ولی انصافا کاری میکنید که قلبِ بی نجبه‌ام خوشحال بشه:>>>

ن نیرم محو بشم تا با نوشته‌ی بعدی برگردم

فقط میتونم بگم فیکشن جدیدم که قصد دارم امشب شروع کنمش با کاپلِ سپ هستش!

 

RM. kiute.ARMY

به به قدم رنجه فرمودید عزیزدلللل😎

ریدر ها
tootak H.p
۲۷ بهمن ۰۳:۱۴

جووونزززززززززززززززززز 

 

واقعا از این ژانرها بسی لذت میبرم. هه هه!

وقتی فصل اولش منتشر شد من خوندمش و اصلا فکر نمیکردم نویسنده ش فصل دومش رو هم بنویسه و برام سوپرایز شد.

چه سوپرایزی ام شددد.

بیبی عزیز فایتینگگگ! امیدوارم به کارت ادامه بدی.

و واقعا مرسی از این سایت که فرصت دیده شدن به نویسنده های گوگولی جوون و گاهی خیلی جوون میده.خسته نباشید:) 

 

فقط یه چیزی که امیدوارم بد برداشت نشه چون برای خودمم وقتی بهش خوردم خیلی کیوت بود و اصولا از این اشتباهات خوشم میاد و باعث میشه جو برام خشک و غیرواقعی نشه اونم غلط املایی عه. خیلی بامزه بود وقتی اسلحه رو اصلحه نوشته بود.

و حتی یادمه تو یه فیکشنی تسویه حساب رو تصفیه حساب نوشته بود.

بازم میگم امیدوارم بد برداشت نشه. شخصا با این موارد حال میکنم و بنظرم مهم ذهن زیبای نویسنده ست که ایده ی این داستانها به سرش میزنه و این نکات کوچک از ارزش نویسنده های دلبند کم نمیکنه.

RM. kiute.ARMY

نه فدات شممممT^T
مرسی کامنت و حمایتی که داری تاج سر*^*
جئون لیلیث
۲۳ بهمن ۰۰:۰۹

ببینننننننننننننننننننننننننن چییییییییییییییییییییی شدهههههههههههههههههههههههه

این اپ شده پشمامممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هیونگی بخدا به پیر به پیغمبرررررررررررررررررررررررررررر اگه پایان فصل بد باشه خودکنی میک..چیز خودکشی میکنم

نگا نکن مغزم کارگاه فساده

هیونگم این پایانش بد که نیس کسی ک نمیمیره نه؟ بخدا بعد هزارو چهارصد و خورده ای صحفه جونگکوک مرد تو یه فیک دیگه افسردم الان این که بد نیست هست/؟؟؟

RM. kiute.ARMY

جون دل دددییییییییییییییییT^T

نه نه خوبه پایانش نفسس😔
برای من که لامصب کارخونه است😔

ناموسا بعد از اون همه صفحه نویسنده زد کشتش؟:/
فکر کنم دیگه خود کاراکتر ها داستانو داشتن ادامه میدادن اومد متوقفشون کرد😭😂
نه نه اینجا پایان خوبهT^T

یه غریبه :/
۲۱ بهمن ۲۰:۴۸

های مای لاولی ددی :/

 

خب راستش فصل اول...

راستش اگه قرار بود فقط فصل اولو بخونم صگ در صگ یه جوری انتقاد میکردم که فاز دوم عاشورا اینجا گرفته بشه.. ولی خب بهش حق میدم اون زمان اول کار بوده و...

ولی فصل دوم...

خیلییییییی حس (مدهوش) رو برای من داشت خیلی هاا

خوب بود خیلی معلوم بود که احساسات و تجربه ها باهاش قاتی شدن....خیلی حس ته رو وقتی افسرده بود درک میکنم اما نه بخواطر اینکه کسی رو کشته باشم برای اینکه کسی هست که میخوام بکش اما متاسفانه نمیشه ://///

ولی نویسنده بچه هارو ولکن برو فصل سه درمورد باباهاشون بنویس :/

عاااااا و یه چیز دیگه..... مرگ منننن امگاورس مینویسی حتی یه دونه هیت یا رات توش نمیندازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنظرت خدا میبخشتت نویسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیز دیگه ای یادم نمیاد پس بای :/

RM. kiute.ARMY

سلام وجود منننننننT^T

ای جااااااان پس با دست پر اومدی نفس😎

دیگه رات با هورمون هاست و با این استرس داستان راتشون عقب افتاده😔
Yo
۲۱ بهمن ۰۲:۳۱

ددی لینک فصل اول برام خرابه بعد از شمارش نمیاره میشه برام لینکشو بزاری

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم چک کردم درسته:")
Kids of kookv🐰🐯
۱۹ بهمن ۰۰:۴۲

ددیییییییی عرررررر اومد بعد کلی 💥💥💥💥💥

 

 

ددی یچیزی بگم مسخره نکنیا ولی  فصل ۱ یادم نیست چیشد آخرش 🤣

نویسنده شی مرسی برای آپ کادوی تولدم رو گرفتم 😙

RM. kiute.ARMY

جوعووون بخونش گوشت شه به تنت😎💋

به به😂😂😂
الهییی قشنگمممم تولدت مبارک باشههههه الهیییی😭💖💖
Hannah
۱۸ بهمن ۲۲:۴۷

سلامممممممممم دددییییییژلنژلژلنژژلهژلژلعژبعطفه

بعد سالها امدم😔😔 میدونم دلتون برام تنگ بده بود

(یاح یاح یاح) امیدوارم نویسنده به حرفی که زده عمل کنه☝ و همونطور که گفت فصل سوم رو در مورد زندگی بچهاشون که بزرگ شدن و داستان دارن بنویسه😁😁😁😁😁😁😁 خببببب همگی موفق باشید و ممنون از نویسنده بابت این فصل امیدوارم موفق باشه😘😘

بابای دددییییی بوش به ریشت🥺

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزمممT^T
خو اومدی خوشگلههه💗😎

اگر خدا بخواهد😔

بای بای دورت بگردم ریشام فدات😭
🌵kaktos🌵
۱۸ بهمن ۱۸:۱۶

عر ددی عر چقدر خوب بود 

 

هعی فکر کنم اگه فصل دو نمیداد میمردم 

 

ب قران میمردم هعی ب نظرم باید فصل ۳ بده ددی 

 

هعی خیلی قشنگ بود قلمش خیلی خوبه 

عرررر 

 

ددی یه انگیزه بهم بده بشینم اسلحه بخونم فصل دوشم اونجایی تهیونگم و جونگکوک دارن راجب هیونگ گفتن جونگکوک و قبر ننه تهیونگم 

 

انگیزه میخوام وسطش مانده ام تنهای تنها 😔

هعی 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسممممT^T

باید با صدا و سیما صحبت کنیم بودجه بدن😔

اینو بگم که فصل اسمات هاش خوبه😔
Mono
۱۸ بهمن ۱۶:۱۰

من مُردممممممم

این خیلی گشنگ و خوب بود

مرسیییییی نویسندهههه

خسته نباشی جیگرررد

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههT^T💋
juliyt
۱۴ بهمن ۲۰:۰۷

عرررررر ددیییی واگییی یا کیک

RM. kiute.ARMY

تماما واگعی به مولا
کوک
۱۴ بهمن ۱۶:۰۰

بالخره فصل دومش اومد :)

من فک میکردم اون فصل تموم شد و پایانش همینجوری بود حقیقتا خیلی حس خوبیه ممنون از نویسند و همکارانش و هیونگ و...🤝🏻

بسم الله بریم بخونیم 

RM. kiute.ARMY

ممنون از شما هم وطن عزیییزززT^T
من شر اذا حسد😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۴ بهمن ۱۵:۲۶

یا ابلفضل این کجا بود،چرا اینو ندیده بودم؟

پشمااامم،

هیچی دیگه من دیگه مطمئن شدم با نویسنده ها و ددی تلپاتی خیلی قوی ای دارم،همین الان داشتم میگفتم ههی روزگار یه فیک فول چند فصلی نیست بشینم بخونم حوصلم سر رفته،اومدم دیدم اینو گذاشته ددی،ممنانن ای نویسنده و ای ددی عزیز💗✨🤝🏻🥲😔😂

پ.ن:دد با برشی از داستانش چیکار کنم حالا😭🥲🤌🏻

عرررررررر

 

 

RM. kiute.ARMY

قایم شده بود(¬‿¬)

نوکریم جیگر بالاخره مغز ب مغز لوله کشی😔😂

پ.ن: لذت ببر😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۴ بهمن ۱۵:۲۱

چی دارم میبینممممم؟

فصل دوعه پرنس آف دارکنسسسس؟

الانننن؟
با این کاوررررر؟

دددددد😭

من دوباره شکایت دارممممم🐓

خروسامم دارن تموم میشن البته😔🤌🏻

ولی خب شکایت دارمممم

چقد من حال کردم سر اینننن

جزو اولینایی بود که تو سایت خوندم🥲

فصل دووووووو

جیغغغغ

برم بمیرم خدافس🤲🏻📿

RM. kiute.ARMY

فعلا بخاطر ایام الله زجر...یعنی فجر، دادگاه ها رسیدگی انچنانی ندارن😔
🌵kaktos🌵
۰۴ بهمن ۱۷:۲۹

ددیییییی این چرا این ریختی بود از موقعی که تهیونگ مرد داشتم عررر میزدم تا موقعی که خوابیدم چرا چرا چرا ددی من میخوام بمیرممممم

 

خدا چرا چرا ددی این یارو باید فصل ۲ بده وگرنه با چاقو 🗡🗡🗡🗡 میرم در خونش میکشمشششش

🗡🗡🗡

 

بابا ددی من دلم اروم نیس تازه اون ویدیو عع رو دیدم عر زدم بعد اینجا باید خودکشی کنم 🗿

به این بیبیه بگو فصل دو بده ددی تروخدااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢

 

RM. kiute.ARMY

نهههه خدا نکنهههه عزیزمممم😭

اتفاقا داده من دارم ادیت میزنم:>

چش چش سریع میزارمش تو سایتT^T
سورن
۰۴ بهمن ۰۶:۲۵

جوری که من الان دیدم تو هردوتا فیکشن نویسنده با ریدراش حرف زده:

بیبی‌جون عشقی.خیلی باحالی.اصن کراش زدم روت اوفففففففف

ددی؟بیبی رو لا نون بپیچ ببرمش

لفطاااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

بیبی ما یدونه اس واس نمونه اسسسس میزاریمش موزهههههه😭😭😭
vkook_hedi
۰۶ آبان ۲۱:۳۳

چرا من اینو ندیده بودم!؟

چههههههه جووووووریییییی اییییینووووو ندییییدهههه بوووووودمممممم!!!

هیچ فیکی نمیتونه از زیر نگاه تیز و کمین بیست و چهار ساعتم توی سایت در بره ، بعد من چه ظوریییی اینوووو ندییییدممممم!!!!

برم بخونم تا هلاک نشدم.

چه برشی از داستانی به به!

پوسترووووو!

امگااااااوررررس!!!

وااااییی خدا از همونا که دل ادمو میچلونه تا یه هفته احساس پوچی میکنه ادم ، اره از اوناس مگه نه ددی!؟

وااااقعاااا عالیه(البته هنوز نخوندم ولی معلومه)🥲

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتی یا بدون وضو اومده بودی سایت😔
بخون مادرT^T

دقیقااااااااا😔
به درجه اجتهاد رسیدی😔
کوکوی
۰۶ آبان ۱۷:۳۰

سلامممم

من تازه دارم فیک میخونم

میشه یکی به من یه فیک از کوکوی معرفی کنه

میخام ارباب برده ای باشه

تازه اینن فیکککککک خیلییییی عالییییی بود

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم چطوری تو*^*
اوموو خوش اومدی به جمع معتادین بلاعوض سایت ما😎😂

لیست فن فیکشن های فول سایتمون رو حتما چک کن خوشگلمT^T
عالی بودن از خودته نفسسس*^*
B.b
۱۹ مهر ۲۱:۴۵

دد این فیکشن پایانش از اون بازاس که تا فیها خالدون رفته؟!😭😂

موخام بوخونم اگه زیاد باز نیست^.^

RM. kiute.ARMY

نه اونقدرا هم نیست👀
یکم سر گونیِ ته داستان شل ئه😂
M
۳۰ شهریور ۱۳:۱۶

مرسی از تو و شانش قشنگم....

 

حداقل میتونی اسمش رو بگی؟؟

 

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم من عزیزممم:"))

i hate/love you
M
۲۸ شهریور ۲۲:۲۹

ددییییییی

من دیگه کارد به استخونم رسیدهههههه

یه فیکی هست که فکر کنم توی سایت خوندم 

 

 

تهیونگ موهاش سفیده و توی یتیم خونس کوک میاد به فرزندی قبولش میکنه و بهش میگه دونه برفی

 

بعد اینا عاشق هم میشن  یه دفعه کوک میاد و تهیونگ رو به یه بار میفروشه اون جا دیگه هیچی...

 

آها با نامجون هم آشنا میشه اون موقع که بیهوش بوده نامجون یه نقاشی برهنه ازش میگیره و به تهیونگ میگه که تو فروخته شدی 

 

تهیونگ بعد از چند سال با یه دختره تصمیم میگیره که کوک رو بکشه میرن مهمونی که کوک هست 

 

و میرن به اتاقی که کوک هست و میبینن که خوابه تهیونگ بهش اسلحه میکشه و کوک میگه دونه برفی و تهیونگ شلیک میکنه 

 

و اون موقع میفهمه بوممممم اونی که کشته کوکی بوده که دوستش داشته و اونی که به بار فروختتش برادر اون بوده که پدرشون به خاطر اینکه بعدا به خاطر ثروتشون مشکلی بین برادر ها پیش نیاد برادرش رو از همه پنهان کرده اونم عصبانی میشه 

 

و تهیونگ رو به بار میده و کوک رو میدزده و تهیونگ کوک رو میکشه و همه اموال کوک رو میبره 

 

روی گونه تهیونگ هم اسمش رو که جونگ سوک بود رو با چاقو حک میکنه 

تهیونگ میخواد خودش رو با اسلحه بکشه که نمیزاره 

 

داریش؟؟؟؟

یا اگه کسی اسمش رو نیدونه یا دارتش میشه به من بده 

خیلیییییی دنبالش میگردم

 

RM. kiute.ARMY

بیاااااا به دادت برسمممممم عزییییییز!!!

اهان این فیکه:">
بنا به درخواست نویسنده از سایت برداشته شد عمرم:")
Sdn
۰۹ مرداد ۱۱:۵۴

اونییی اونیییی بالاخره درست شددد😭😭 اون پیامارو کلا نادیده بگیر..😂😭 دستت درد نکنه مرسیییییی

RM. kiute.ARMY

فدات بشمممم من پس نوش جونتتتتتT^T
Sdn
۰۹ مرداد ۱۱:۳۱

وای اره آره دیدم

دستت درد نکنه اونیییییجششننشجشمشگ

RM. kiute.ARMY

فدای شماااااااا*^*
Sdn
۰۸ مرداد ۲۳:۱۴

البته لیدم تو لینک ناشناس که نمیتونی پی دی اف بدی

چجوری لینک ناشناس میدن؟::>

RM. kiute.ARMY

من لینک برات میفرستم و شما کپی شون بکنی و توی گوگل پیست کنی بقیه اش حله عشق دلمT^T
Sdn
۰۸ مرداد ۲۳:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای حس میکنم یه سلبریتی جوابمو داده😭😭😭😂آره بابا هر چی داری بده بقیشو یه جور گیر میارم

یه لحظه

****************************************

نمیدونم همچین چیزی میاره یا نه ولی خب:')

RM. kiute.ARMY

نه بابا نفرماااا خاک پاتیمممT^T حله پس!

اره عمرم میاره*^*
من هم باهم دیگه لینک هارو فرستادم هم جدا جدا
Sdn
۰۲ مرداد ۰۰:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب بسم الله الرحمن الرحیم اولین باره اینجا پیام میزارم-

اول اینکه تروخدا میشه بهم لینک ****** * *******

بعد اینکه هلپ من به فیکای بیشتری نیاز دارم-

RM. kiute.ARMY

و بهین نستعیننن!! ولکاممم قشنگممممT^T
به قودا لینک فول پارتشو ندارم:") فایل یک تا چهلش رو دارم. بدم؟:">

یه لینک ناشناس بده بهم یه چیز هایی دستی برسونم داییT^T
مقتولی با قاتلی به اسم جونگکوک
۲۵ تیر ۲۱:۰۲

ددی اهنگ سون رو گوش کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موزیک ویدیوش رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه پسر بود چی بزارم اگه دختر بود چی بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:)))))))))))))))))) T-T

RM. kiute.ARMY

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اگه دختر بود بزار فاطمه جونگکوک...اگه پسر بود بزار جونگکوک رضا...
Lilith
۲۳ تیر ۱۸:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سر قضیه ام ویِ جونگکوک ،،،

راستش خیلی هات بود .. ریشه کن شدم ولی ، سر سوهی،  استرس مرگ آور الکی میگیرم هی یادم میوفته کوک کفته بود دوس داره با به دختر بزرگتر از خودش باشه و از سر شانس نکبت هرچی همکاری با دخترا داره اکثرشون بزرگتر از آب دراومدن یکی ایو مثلا یکی هم همین سوهی . با اینکه زندگی شخصیشون بهم ربطی نداره امااااا ،،

تنم ویبره میره. 

حتی سر خزعبلات تهنی هم امتحان قرانمو ر*دم . چون همون روز تو مدرسه خبرو شنیده بودم .

عی گوزگار ددی ..

فک کنم طبق خطبه هام فهمیده باشی چی شیپرم..

RM. kiute.ARMY

دیگه تنمون رو لرزونده جناب😔😂 اما کوک دست رو هرکی بزاره طرف از سینگلی درمیاد و شوهر میکنه😔😂
ولی خب لیریک کلا بدون ضمیر بودT^T

اون تهنی رو که دیگه به شتر نشون دادم خندید و رفت😂 مدیا پلی انقدر تنذ؟
بله بله حق مطلب ادا شد😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۲ تیر ۰۰:۰۹

نمیدونم درسته یا نه که با ریدرا حرف بزنم درمورد این نوشتم یا نه:>>

 

راستیتش فکر نمیکردم که ممکنه ریدرا خوششون بیاد...درمورد فصل دوم،عاممم اصلا به فکر فصل دوم نبودم و خواستم با پایان باز تموم کنم بجای پایانه سداند

 

نویسندگی واقعا سخته و البته وقت بعضی وقتا...این درلگرمی هاتون و نظرای مثبتتون واقعا حالمو جا میاره

جورییی که امشب دوس دارم بشینم و خوب فکر کنم برای نوشته سومم

نویسندگی وقعی سخته که ایده داری ولی نمیتونی روی صفحه اون احساسات و ایده رو خالی کنی

و الان هم تو این مشکلمممممکقاقاوصثکاقواقاقهک۱قهنصقکهق۱هک

اوکی من باز کنترله خودمو از دست دادممممممم

 

یه خط از فیک سومم نوشتم و دیگه نمیدونم چطوری ادامه‌اش بدم:>

فشار چیه اصن؟

 

شاید براش فصل دوم نوشتم و حتی شاید درخواستایی که ریدرا دوس داشتم توش باشه رو اجرا کنم

مثلا همکاریشون تو جنایت؟

ولی فعلا ذهنم قفل کرده و هنوز نتونستم یکم از نوشته سوم رو بنویسم

 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلممم با ریدر ها حرف بزنن*^*
منتها میکروفون نداریم من از یه وانتی بلند گو دزدیدم😔🚬

اما نظرم رو به عنوان یه ریدر بگم، این فصل مثل یه فیلم سینمایی واقعی تموم شد ㅠㅡㅠ واین صرفا و صرفا نظرم به عنوان یه خواننده است و نه ادمین:")

و در هر صورت تو هرکاری کنی میترکونیییی😎💃💃💃
zahra mansouri
۲۱ تیر ۲۲:۵۸

ددی گفت عاشق کامنت هامه وخنپتدلذبزبزرلداهدخپخن

پس بنطرت برم معلم شم؟ 😔😂✨

درسته یکم حرف بزنن خشتکشونو میکشم سرشون اما خب طبق گفته دیگران خوب توضیح میدم

فقط به نفعشونه ساکت باشن و به حرفام گوش بدن

جهنم ساکتم نبودن فقط رو مخم تاتی تاتی نکنن

 

 

و بخدا من برای اذیت تو نمیگم فعلا خداحافظ😔😂💔عادت و تیکه کلاممه. یادم میره همش

از این ب بعد اخر کامنتام مینویسم خدافظ عشقم. ایا احساس راحتی مینمایی؟ 

 

 

 

چیزه ددی یچیزی بگم نمیگی نه؟؟ لطفااااا

*با ژست مثلا بیبی گرلانه

میشه فیکشنای کوکوی ام عاپ کنید؟ 🥺❤️‍🩹

تروخدا... قول میدم بچه خوبی باشم. 

 

 

هیح، طبق تست های جدید تایپم از estp به infj تغییر کرده. کاملا برعکس. 

حالم خراب. 

 

 

این هفته ام اسباب کشی داشتیم بالاخره خونه خریدیم اومدیم خونه خودمون. منتهی چون گفتیم همه وسایلو میخایم نو کنیم الان تقریبا هالمون خالیه

ولی ای حال میده😂داداشمو انداختیم تو هال من ی اتاق مامان و بابام ی اتاق. کیف میکنم تنهایی. 

 

عروسی داییمم گذشت کاش میشد عکس بفرستم ببینی چه دافی داره برات کامنت میزاره😔🤌🏻

بعد اون عروسی مثکه برام خاستگار پیدا شد(نمیخام اقراق کنم ولی هردفعه میرم عروسی همین وضعه) که بدون اینکه بهم خبر بدن ردش کردن😐😂

بابا درسا سختهههههه. پا،ره شدم. شاید خاستم عروس شم درس نخونم یه چیزیم به من بگین

البته غلط بکنم. کهنه بچه مردمو نمیشورم

 

 

کارنامه هارم دارن میدن ولی من هنوز نرفتم بگیرم:) اگه دیگه کامنت نذاشتم بدون به دست مامانم جوون مرگ شدم و گوشیو ازم گرفته. 

 

خب دیه، خدافظ عشقم😔❤️‍🩹✨

RM. kiute.ARMY

تو بیا معلم من شووو😔😂
کل فن فیکشن های مدرسه ای از جلو چشمام رد شد...عوففف سکشی سوسنگ نیم😔

ای من قربونتتتتت بشمممم😂😂😂
اینجوری خداحافظی کنی که من یهو میریم محضر جهت قرائت خطبه ی عقد😔

تو دعا کن تایمم آزاد شه، یه کوکوی ملس میندازم تو دامنت. قول میدم:">

فدا سرتتتT^T اتفاقا داری لایه های مختلف شخصیتت رو باز میکنی*^*

به به خونه ی نو مبارککک همیشه به خوشی عزیزمممT^T
اره ناموسا خیلی حال میده😂 خوانندگی هم حال میده خونه خالی به به😂

عهههههههه عاقا دلمو آب نکنن😔
از بس خانوم و خوشگلیییT^T عه:|😂
انقدر بدم میاد اصلا همفکری نمیکنن😔
ی ماشین لباسشویی اومده فقط کهنه میشوره...تازه دیدم همچین چیزی رو:| پشمام..

نههه دور از جوووون:") والا ما که خیری از نمرات نگرفتیم...تو هم به چپ و راستت😂

خداحافط خوشگل خانم😔
کیانا
۲۱ تیر ۱۲:۰۳

چرا دیگه فیک جدید اپ نمیکنید؟

من هر روز میام سایتو چک میکنم میبینم هیچ فیک جدیدی نیست 🥲🥲💔

RM. kiute.ARMY

یکم برنامه ام رو از پشت صحنه انگشت کردن مادر:")
قول میدم از امروز به بعد کم و کسری نذارم😎
Ava
۲۰ تیر ۱۹:۲۱

آقا این فصل دومش رو نمیسازین؟؟ 

اصلا نمیشه فصل دومش بیاد؟🚶🏿‍♂️💅

آخه خیلی دوست دارم جونگ کوک آزاد بشه و محل سگ به هیشکی نده مخصوصا تهیونگ که اینجوری ولش کرد

:>

و بره با یکی دیگه تا تهیونگ از فشار پاره بشه:>>>>>>>

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما بودجه نمیده تهییه کننده نداریم😔
نهههه اونجوری به خاک و خون کشیده میشن ریدر ها که😂

بخدا با گفت و گو و دادگاه خانواده حل میشه ها😂 اصلا میرم پیش دعا نویس یه دعا مینویسم زندگیشون توپ بشه😂
فاطمه
۱۹ تیر ۱۱:۲۷

سلاممممممممممممممممم اکبر هیوننگگگگگگگ منو یادته میگفتم چی صدات کنم گفتی اکبر ؟

خب خوبییییییی؟

بلاخره هر چی امتحان کوفتی  موفتی  بود تموم شد اومدم توی   فیکات غلط بزنم 

راستی  اگر یادت هم نیومد  اشکال ندارههههههههههه تو به گردن همه حق داری منم یکی از اونا 

دوست دارممممممم♥️🌷

RM. kiute.ARMY

سلامممم نفسممممممم بیا بغلمممممممT^T اره اره یادمه:"))
عالیییی!! تو خوبی؟
کرال پشت هم بزن درخواستیِ من😔
بابا نفرمااا ما چاکریییم:"))
لاو یو مورررررT^T
اسم منه گلپرییییی
۱۵ تیر ۰۱:۲۴

ددیییییی

با قلبم بازی شدهههههههه

تقریبا تا اخرش فکر میکردم سد اندهههه

میدونی...

من سد اند با روحیم میسازه

اصن وقتی میبینم دو تا عاشق بهم دیگه نمیرسن قلبم چروک میشه

هارتم پاره پاره میشههه عر

نمیدونم چی زدم الان تو فاز جالبی نیستممممم ساعت 1 نصفه شب تازه دارم با دستگاه دومم باهات میحرفم..

نمنیدونمااا خیلی عجیبه ولی از حرف زدن باهات احساس خوبی میگیرم و خببب ذوق میکنم وقتی جوابمو میدی

چون یجورایی احساس میکنم وقتت رو میگیرم. کلا فکر میکنم بارم رو دوش همه...

 

RM. kiute.ARMY

پایانش از بود ها مادر:">

بیا بغلمممم فدا هارتتتتT^T
عایگووو شب دراز است و قلندر بیدار😂 بعضا شب است و وقت کار های اخ اخ😂
قربون ذوقت برم من اخه نفسس:"))
نه اصلا بیبیی وقت من دربست در خدمت شماااT^T
zahra mansouri
۱۵ تیر ۰۰:۳۳

این فیکشن... چطور بگم... عالی بود به عنوان دومین کار 

افراد روانی توی فیکشن ها و داستان ها معمولا تا حد اخرش نمیرسن و بیشتر رفتار هاشون باعث ترحمه

اما این فیکشن حس میکنم واقعیتو به تصویر کشید. جوری که جونگکوک توهم میزد و به خودش و دیگران آسیب میزد خیلی دلخراش بود

و راجع به اون قسمت خیلی خشن ک نویسنده گفت، یا منم روحیه ام خشنه یا جدن خشن نبود خیلی😐😂

خلاصه ک همین دیگه... به نوشتن ادامه بده بیبی:) 

کار قبلیتم یادم نمیاد چی بود ولی یادمه خوندم و با خودم گفتم، واو! به عنوان اولین کار خیلی خوب بود

برای همین بیشتر اسم خودت یادم موند تا کارت😅😂

 

خب ده فعلا خداحافظ 

RM. kiute.ARMY

عاشق کامنت هاتم میدونستی؟😂
هم فانه و هم نکات اموزشی داره ایول😂

سعی میکنم اون صدای پسره ی سبز پوش نچسب توی گوشم نپیچه😂😂😂
فرزند نامجون
۱۳ تیر ۱۸:۱۵

خب ددی سوال اینجاست کی تقبل میکنی؟

میشه زود تند سریع تقبل کنی...

تقبل سریع تر= شاد کردن یک کودک..

 

RM. kiute.ARMY

تقبل دونم گم شده😔
Min.hee
۱۳ تیر ۱۴:۴۳

بزرگراه ها مگه کوچیک نیستن؟(کلاس رانندگی)

اومو اومو میشه تاجش ابی-قرمز باشه؟بعد بزرگم باشه مثلا من یک ملکه خبیث هستم

هاهاهاها

RM. kiute.ARMY

میخوای بریم آزادراه شهید شوشتری؟😂
با منگوله😔☝️
جووون😔
m like mozhi
۱۲ تیر ۱۱:۴۳

هی بیبیییی

ای نویسندهههه‍ ماهر

قلمت به طرز زیباااایی به دلم نشست

هر دو فیکت رو خوندم و بسیاااار بوسیدنی بودن

منتظر فیکای بیشتری ازت هستممم

حیحی

VK 🐻🐰

جووون جووننن😂😎✌🏻
Pikoniko
۱۱ تیر ۲۲:۲۳

ایییی جانم😂والله خوب یادته

من امروز رسیدم تهران بعد نرسیده رفتم 2تا کفش گرفتم یعنی... 

به خدا همیشه به فکرتم:)))

خودت چه میکنی؟ فیک نوشتی خودت یا نه؟ 

RM. kiute.ARMY

بله دیگه:"> شمارو که ما یادمون نمیره😂
عایگوووووT^T کفش دوست داری؟
قربونت بشم من الهی:"))
والا میچرخم و میگردم😂 ولگردم...فیک یدونه نوشته ام. All Mine
Faty
۱۱ تیر ۲۲:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جونییی ❤ خوبی؟ اوضاعت خوبه؟

همه ۰ی امن و امانه؟😂

ددی اینم لینک ناشناس ممنون که انقدر خوبی😘

 

*********************************************

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلممم شما خوبی نفس؟T^T
اصن امن تر از این امان ندیدم😂
مرسییی قشنگمممT^T نفرما جون دلل:">
اوژنی
۱۱ تیر ۱۳:۵۷

سلام هیونگییی جونممم

 

خیلی خیلی خیلی میصت بودم خیلی زیاد هااا دلم برات اندازه سوزن شده بودد 

خوبی فدات شم؟؟؟

وایی چقدر دلم برای چرت و پرت گفتن تو اینجا تنگ شده بودد 

یهو اومدم دیدم کلی فیک جیگول و قشنگ اینجاست تا مرز غش کردن رفتممم

اما متاسفانه تا اسباب کشی تموم نشه نمیتونم بشینم بخونم غمم گین شد اما

قول میدم فردای اسباب کشی بشینم از صب تا شب از شب تا صب همه همه شو بخونم:)))))))

 

 

جدی جدی مراقب خودت هیونی مهربونم:)))))

لاوتتتت

RM. kiute.ARMY

سلاممم عمر منننننن*^*

قربون دلت و میص بودنتتت عمرممم بیاااا بغلممم:"))
عالییییT^T
نفرماا شما گل میگیی:")
نوش جونتتتتتT^T
ای بگردم خسته نباشیییی*^*
همه اشون حلالتتتت:")) گوتش بشه به تخمت، تخم چشم😔

همچنین گوگولی من:"))
لاو مورررر!!
KIM ROSE
۱۱ تیر ۰۰:۱۵

الان میدونم تو دلت میگی جواب این بچه پررو رو ندم هاا

ولی من مث انگل همچنان کل تابستونو هستم😌

RM. kiute.ARMY

صحنه سازیم نکن😔
نه که منم بدم میاد بچه😔
KIM ROSE
۱۱ تیر ۰۰:۱۴

دد

ددی

طولم به عرضتون که بشه ارتفاع ک حجم ازش بدست بیادددد

پاهامم فرم گرفته الان یه چصه معلومه ماهیچه ایهههههه

تازه خط پشت کمرمم رفته توووووووو 😂😂موهامو پیکسی کوتاه کردمممم بعضی دوستام بهم میگن ددی بعضیاشونم بهم میگن جونگکوک

نباید تعریف کنمااا ولی خعلی حال کردم😌😂😂

RM. kiute.ARMY

جون
جونمT^T
که ازش رادیکال بگیری و نهایتا لگاریتمشو به دست بیاری
جوووووووووون!!! من عکس میخوام یالا😔
خوش ب حال دوستات...باهات قهرم تا عکس😔
بابا به ولله حال میدهههه!!
..
KIM ROSE
۱۱ تیر ۰۰:۱۰

قشنگ گوشت بشه به تنتتتتتت😔

جونم؟

ماشالله:|😂 تموم روز هفته که باید باهات تو هوا باز باشه...

اوووو!! یعنی خودتون مسابقه نذاشتین؟

 

والا من چون به کلام الله خیلی معتقدم همیشه استخاره میگیرم، امتحان کن شاید جواب دادT^T اما به نظرم همون کاراته رو ادامه بده. از لحاظ ورزشی هم به نظرم کاراته کل بدن رو رسما دربر میگیره تا به تکواندو.

تازه دوستات هم هستن. فضا برات خوبه دور همی یه لگد و مشتی هم میزنید😂

 

____________

نمد احساس کردم جواب باید بالای کامنتم باشه😔

سایه ی جواب شما، پناه کامتت من😂😐زارت

___

دقیقا، ولی خب از بس ک نمیتونم جلو خوردنمو بگیرم سه تا میرم، میخواستم چهارتاش کنم ک مامانم با یه گمشوی قشنگ جوابمو داد😔

 

نبابا عین این بچه کوچیکا اصفهان لج کرده😐داشتیم برا مسابقه و اینا تمرین میکردیم یهو دیدیم مربیمون میگه امسال تابستون هیچ خبری نیست

اااه بش ک فکر میکنم سرم درد میگیره

به هر حال دوماه و خورده ای دیگه وقت دارم

اخه بدبختیش اینجاست ک سبکم کیوکوشین‌ـه، سبکی ک زیاد تو چشم نیس، باید از اول شوتوکان رو میرفتم، الان کیو بزنممممم یواییتیدیتسنسن

ولی هیچی اون مشتایی نمیشه ک ادم تو کاراته میخوره😔بدون هوگو و هیچیم مبارزه میکنیم

انقد حال میدههههه، یه بارم سر دنده هام کبود شده بود مامانم دید انقد بهم شک کردددد😂😂خودمم هر روز تو اینه ب شکمم نگا میکردم کیف میکردم😔😂اره چیزای استغفرلاهی و اینا

 

RM. kiute.ARMY

بالا یا پایین...ولی من بین تو بودنو دوست دارم😔
جووووووون بابا!!!😔😔 جواب تو به جوابم، میشه تموم ثوابم😔

اون گمشو ها خیلی جذاب مشن گاهی😔

وای فاک روی اصفهان کراش زدم چه هاتتتتت😂😂😂 عجب:| 
عایگووو:"))
فدا سرتتتت بشمممT^T
بیا منو بزن...کبود شم و وقتی دلم برات تنگ شد جای کبودی هاتو ببینم😔
اره واقعا...هرچیزی بدون فیلتر و پوشش حال میده😔
بگو مادر من حتی اگه شک کنی این کبودی از سر عشق نیست، نهایتا با لگد و کنار تیغه دیوار خوردن و فرار از دست مامور ها درست میشه😂 ولی ناموسا بنفش روی بدن خیلی خوشگلهههه😔😔😔
Hani:)
۱۰ تیر ۲۱:۵۶

سلاااااممممم ددی گشنگمممممم

منو یادته؟:))))))) 

اومدنم با معدل بیستم پز بدم🤡😔

بلهههه تابستان آقاز شد و ما هنوز یدونه فیکم نخوندیم

قشنگه بخونم؟:) 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عمر منننㅠㅡㅠ
بله که یادمههه:"))
به به جووون😔😂
زیبا آغاز شد برای سایت اما برای من با گ.ا😂💪
اینو که بعلهههه!!! مشتری برده راضی بوده😔
kim light
۱۰ تیر ۱۷:۵۳

عاشق شدن مقدسه پس با خیانتت اونو زیر سوال نبر!

 

سلام سلام

اول اینکه وقتی ژانرا رو دیدم گفتم: اکی واقعا مافیایی و قراره کلی ماموریت و این چیزا باشه

اما بعد که خوندم یکم از تصوراتم دور بود

یعنی در واقع فکر می کردم یه چیزایی تو مایع دسپرادوس اما خب نبود و این یکم سوگرایز کننده بود

از طرفیزیادی مبهوم هست برام حتی الان!

چرا تهیونگ و توماس یه نقشه کشیدن که کوک انگار تهیونگو کشته اما اون زنده هست؟؟

چرا تهیونگ می خواست جفتش رو بعد این همه عشق و عاشقی بندازه زندان؟؟

توماش گفت "تنبیه و مجازات" چرا تنبیهش کرد؟؟ مگه کوک کاری کرده بود؟؟

چرا توماس انتظار داشت تهیونگ عاشق منتظر کوک نمونه  و ازدواج کنه؟؟

چرا توماس نمی خواست کوک بفهمه که برادرش جفت پدر خوندشه؟؟ مگه چی میشد؟؟

می دونی نمی دونم خود نویسنده خواسته اینطور تو ابهام باقی بمونه یا خیلی رو قضایا و حقایقشون فوکوس نکرده

شایدم ایراد از منه که باید همه چیز رو صریح و کامل بفهمم!

اما از بعد خشونت فن فیک خوشم اومد و منم مثل خود بیبی عاشق قسمت های شکنجه و کشت و کشتارم چون اصلا یه حس عجیبی داره انگار داری یه اثر خلق می کنی تا ثابت کنی انسان ها با وجود بالا بودنشون از همه لحاظ با نفس و میل خودشون دارن پایین ترین مخلوق میشن

اه ولش کن

مهم اینه که جالب بود و با وجود همه حرفایی که زدم منو مجذوب خودش کرد

 

RM. kiute.ARMY

احتمالا برای همین پایانش رو باز گذاشت چون یسری گره ها مونده بود توی داستان. به نظرم انتخاب هوشمندانه ایه🤔

نوش جونتتت نفسسسT^T
فرزند نامجون
۰۹ تیر ۱۸:۲۸

عااا ددی اول اینکه گشنگ بید

ولی یه سوال بی مربوط به فیک‌ت

میگما یه فیک هس یه اسم کاپیتان جئون 

میگن معروفه ولی من حتی اسمشو نشنیده بودم نمیدونی کجا پیدا کنم فولشو؟

تو واتپد پارتی پارتیش هست ولی اینقدر تبلیغات میارهههه یادت میره داستان چی بود..

آره سراغ داری میشه بدی؟🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

گشنگ ترین گشنگ دنیااا:"))

اونو که بنده میخوام تقبل کنم برای ترجمه...ان شا الله عمری باشه میرم تو کارش:")
ولی دقیقا همون انگلیسیشم تو واتپد دارم😂
Hy
۰۹ تیر ۱۵:۵۳

عزیز ژان چطوری... 

فن فیکشنی که مثه گاسپل باشه بم معرفی کن... 

RM. kiute.ARMY

شما خوی ژان دل؟؟؟
والا در اون حد ندارم، اما سبک شیطان پرستی و آخر الزمانی دارم؛ دف پازل رو خوندی؟T^T
KIM ROSE
۰۹ تیر ۰۱:۳۰

بیبییییی

باید فصل دو داشته باشههههه

نیایتسایاستیتیسمتسدتسنسوسدسساسادستیدیوتبتبنبوروزنطتسوطاسدسایوزو؟؟؟!!! 

RM. kiute.ARMY

با جمله ی آخر کامنتت خیلی موافقم😔
KIM ROSE
۰۸ تیر ۱۵:۳۹

تا ص 200 خوندممم 

عاری عاری دلبرکم خوشم امد

دو تا الفاااا؟؟ جوعااااانننن😔😂

میگم دد 

ببین من این تابستون در حال جر دادن خودمم و کارته ک میرفتم الان تکواندو و دفاع شخصیم بش اضافه شده

ولی خب تابستونم مث تموم فصلا تموم میشه و در اخر مجبوریم بین کاارته و تکواندو یکیو انتخاب کنم

کاراته ک کلا مسابقاتش شل وولکیه و امسال تابستون اصفهان کلا مسابقه نداره برا اعتراض ب اینکه مسابقات کشوری تو اصفهان برگزار نشده (اصفهانیم من😂) ولی از جو کلاسش خوشم میاد و دوستام اونجا همشون

ولی تکواندو المپیک داره کلی لیگ و اینا داره امسال تابستون مسابقه بارونه و کلا تو ایران تکواندو رو بیشتر جدی میگیرن مسابقات و همه چیزش رو

حالا میون این دو دلبر کودومو انتخاب کونمممم؟ 

مث صگ گیر کردم تو دوراهییییییی

اجیم میگه تکواندو

مغزم هنگ کردهههه😫😫

 

RM. kiute.ARMY

قشنگ گوشت بشه به تنتتتتتت😔
جونم؟
ماشالله:|😂 تموم روز هفته که باید باهات تو هوا باز باشه...
اوووو!! یعنی خودتون مسابقه نذاشتین؟

والا من چون به کلام الله خیلی معتقدم همیشه استخاره میگیرم، امتحان کن شاید جواب دادT^T اما به نظرم همون کاراته رو ادامه بده. از لحاظ ورزشی هم به نظرم کاراته کل بدن رو رسما دربر میگیره تا به تکواندو.
تازه دوستات هم هستن. فضا برات خوبه دور همی یه لگد و مشتی هم میزنید😂
Min.hee
۰۷ تیر ۱۲:۵۲

مین هی دریایی؟اوکی خوشم اومد

خوندمش و واقعا خوشم اومد من عاشق پایانای بازم

و کاش یکم باز تر بود کلا دلم میخواد یهو وسط داستان بگن تموم شده...

اصلا دیوونه نیستم

آیم مین هی آیم اوکی

RM. kiute.ARMY

ای جوووووونT^T
به شدت باهات موافقم:">>
دیگه میشد بزرگراه همت، پایان باز محسوب نمیشد😂
شما تاج سریییییT^T
Taekookluv_sajedeh
۰۶ تیر ۱۶:۰۶

های ددی خوشگل من بعد از سال ها بالأخره نت گرفتم اگه بدونی چقد دلم تنگیده بود برات 😢

دوستت دارم 😘😘😘 

 

RM. kiute.ARMY

هایییی قربونت برم منننن:")) بیا بغلم ببینمتتتتتتT^T فدا دلت بشممم:")
منم دوستت دارمممممممم*-*
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۶ تیر ۱۵:۰۰

راستی ددی فصل سوم punishment قرار نیست بیاد؟

Limit breaker چی؟علف که هیچ درخت زیر پام سبز شد انقد منتظر فصل پنجش موندم

یه سال شد اره؟نویسندش چرا نمینویسه؟:")

RM. kiute.ARMY

هعی...اطلاعی ندارم:")
اینم ک هیچی:")
کلا بیابون شده...
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۶ تیر ۱۴:۵۱

این خیلی خوب بودددددددد😭😭😭😭😭

یپینسدسساسذسننزمیسمس

ددی فیکشن این مدلی معرفی کن:")از وقتی مدرسه تموم شده بدجور بیکار شدم

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتT^T
والا به قودا از اینا ندارم:">
یادش بخیر تو تابستون میفرتم پارک کمین میکردم منتظر بودم غیبت ها و دعوا های خانواده های دیگه رو بشنوم.
tauo_1290
۰۶ تیر ۱۴:۲۹

ددی یسوال...

الان اینجا تهکوک و یونگی کع الفا هستن

هوسوک چیه؟

لولیام چه کاپلیه؟

اصلا گی استریت یا لزبین؟

تو سپش کی تاپه؟

RM. kiute.ARMY

هوسوک بتا بود گمون کنم🙄
لولیام یه کاپل ساختگی گی ئه:">
سپش اسمات ندارهT^T
tauo_1290
۰۶ تیر ۱۴:۱۸

وای این چقدر خوبهههههههههه

لعنتی عالیه 

رایتر شی هسته نباشی دلاور

جدیدا وضعیت سپ بهبود پیدا کرد

همش از صدقه سری غضنفر جونمه

فدات شم من قضنفررررر

اکبر به فدای چشمای خوشگلت

RM. kiute.ARMY

خیلییی خسته نباشه!!!
نه بابا نفرما بچه ها و نویسنده همت کمر بستنننT^T
خدا نکنه قربونت بشممم:"))
Faty
۰۶ تیر ۱۲:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی خوبی؟

فاطمم راستش خیلی وقته تو سایت میام ولی اولین باره کامنت میزارم و میخواستم بگم ددی تو خیلییی خوبی😍

اول ددی ازت تشکر میکنم که برای ما ارمیا فیک اپ میکنی و بعدم از نویسنده های گلمون با فیکای قشنگشون تشکر میکنم راستش من خیلی نوشته های ادبی میپسندم ولی بعضی فیکای مثل دزیره رو که خیلی عاشقشم ددی ** ****** ****** ** ** *** ****** **** *** ****** **** **** ******

و این ادامه ی either me or you چیشد؟ پیداش نمیکنم

خیلی ممنون میشم ددی اگه جواب بدی☺    همین اول کاری چقدر حرف زدم

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزمممممم*^* تو خوبی؟
قربونت بشممم فاطییی بیا بغلممممممT^T ممنونمممم نفسسسسسسس!!
شما عزیزدلی وظیفه است نفرمااا:"))
اره عمرم میدم بهت فقط برام لینک ناشناس بفرستT^T
اون هم برش داشتم تا فولش بیاد:")

وظیفه است جون دلT^T عایگوووو نه بابا😂😂 یه طولانی هایی این سایت به خودش دیده...😂
The Dany
۰۶ تیر ۱۲:۱۳

سلام ددی ، چطوری؟!!!!! خوب باشیاا من از دور حواسم هست....

به بیبی نویسنده هم سلام میکنم و میخواستم نظرمو بگم: 

این فیکشن و من به شخصه دوست داشتم و خوندنش دلنشین بود. راستش هیچوقت فکر نمیکردم ویکوک و در نظر نگیرم ولی کاپل لوکاس و جونگهیون و بیشتر از بقیه دوست داشتم (جوری که عاشق کاپل های فرعی میشم) 

از نظر ساختار نوشتار، درسته که داستان خیلی سریع پیش میرفت اما خداوکیلی از نظر صحنه سازی و اینا خیلی خوب بود و واقعا قابل تحسینه! 

شاید یکم اون قسمتی که تهیونگ تصمیم به ازدواج گرفت یکم مبهم بود و خیلی سریع (بیش از اندازه) پیش رفت اما از لحاظ دیگه فیکشن بی نقص بود.

قلم نویسنده عالی بود . دمت گرم!!!

سناریو ی فیکشن هم تو سبک خودش خیلی خوب بود و از اونجایی که منم روحیه ی خشنی دارم خیلی خوشم اومد که هیچکس نقش ادم خوبه ی داستان و نداشت..... البته نظر من اینه که اگر دو تا جنایتم توش بود دیگه خیلی جنایی و عالی تر‌تر میشد..

دیالوگ ها رو که چه عرض کنم دیگه ، ناموس دیالوگ بودن!!!! 

این قسمت که : 

_جونگکوک،بخاطرت میمیرم!

+من به خاطرت آدم میکشم دارلینگ!..

اینجا رو واقعا هستم زیاد! 

مطمئنا با نوشتن بیشتر و تجربه ی بیشتر میتونی یه فیکشن طولانی تر بهمون هدیه بدی ، نه؟ 

شخصیت جونگکوک و گذشته ای که داشت و نمیتونم توضیح بدم که چطوری بود چون یکم دور از لمس بود ولی خب میشه گفت دقیقا از توی اهنگ Devilish بیرون اومده بود......

این فیکشن و خوندم و پسندیدم و امیدوارم به نوشتن تو روزای سخت ادامه بدی تا هیچوقت فراموش نکنی اون روزا وجود داشتن.،

و اینکه من خیلی دوست دارم بنویسم چیزی که تو ذهنمه ولی واقعا ادم شجاعی نیستم چون اگر سناریو رو بنویسم و خراب بشه ، سناریوم هم تمام میشه....

و اینکه واقعا حسودی میکنم انقدر تو نوشتن گفت و گو ها وارد بودی من چون زیاد حرف نمیزنم اصلا نمیتونم جمله های طبیعی تو گفت و گو ها بنویسم.... البته خب تفاوت ما اینه که تو نویسنده ای! 

در هر حال این فیکشن خیلی خوب بود و به عنوان دومین کار و تجربه ی نوشتن من واقعا از ۱۰/۸ میدم...

نمیدونم امتیاز دادن کار درستیه یا نه ولی خب گفتم یکم متفاوت باشه...

موفق شو عزیزم 

و تو هم همینطور ددی "من و تو ، ما به آینده ای پر از افتاب لبخند خواهیم زد ، و میدانی اوج لبخند کجاست؟ زمانی که پرتوهای نور در هوا پخش میشوند و تو چشمانت را برای در امان ماندن میبندی.. و لبخند میزنی.چیزی نمیبینی اما آینده همه چیز را ظبط میکند" 

 

RM. kiute.ARMY

سلام سلام به روی ماه شما جااااان دلللT^T مگه میشه تو باشی و یادت باشه ما بد باشیممم:">

به به کامنت پر ملااااتتT^T
قشنگ رسالت خودتت رو به جا میاری:"))

:))))
من الان که جر خوردم تیکه تیکه هام نامساوی شد به 89 روش کاوزاکی:)))
زیبا میگی، هرچند کلمات زیبا در حضور خودت فقط برای توصیف خودت باید جمع بشن تا بارِ قشنگیت رو به دوش بکشن:")
Pikoniko
۰۶ تیر ۰۷:۴۸

:))) مارو یادته سید؟؟ 

رزام... پیکونیکو 

میدونم یادت نمیاد ولی دلم تنگ شده بود برات🥺❤

خوبی؟ 

چه خبر؟ 

چندسال میشه نیومدم این طرفا؟؟؟ خیلیه 2سال هست؟؟ 

چه میکنی؟؟ 

یکشنبه دارم میام تهران مث سگ ذوق دارممممم

RM. kiute.ARMY

پیکونیکو:))))))
بچه...
میدونی چند وقته؟؟؟
ای قربون قلبت بشم منم دلم تنگ شده بود در حد مرگ:)))
از زمان سیک بوی دیگه ندیدمت...
هعی دور از شما با دلتنگیت میگذرونیم😂
به به خوش اومدیییییییT^T
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۶ تیر ۰۲:۵۰

وای ددی دارم برا کنکور پاره میشم ! 

فق دربیام مهم نیس چه رشته ایی ....

 

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت نفس وازلینت شم:)
ان شا الله که قبول میشی یه رشته ی خوب...یه دانوشگاه خوب با آدم های خوب.
clara
۰۶ تیر ۰۲:۴۸

هاییییییی ددیییییییی

میگم دد من بشدت امگاورس میدوستم 

غیر از اینایی که داخل سایت هست تو دست و بالت چیزی داری ؟

و اینکه تولدت با اختلاف ده روز مبارک 

و انشاهلخخدرعرخوهخلدبر بهترین نتیجه رو داخل کنکور داشته باشییی

سارانگههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

هایییییی عزیزممممممم*^*
والا دو سه تا دونه بیشتر ندارم برای مصارف شخصی:">
ممنونمممم نفسمممT^T
تانیسعابنشسعالنرغاشن ممنونم عمرم مرسیی:")
بوراههههه!
💜💙 Blue girl 💚💜
۰۶ تیر ۰۱:۴۸

سلام فرشته مهربونی که داخل سیندرلا بود 😍 منتهی ورژن جذاب و خوشگلش و جدیدتری ددی جونم 🥰😍🤩❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

ددی خیلی ممنونم از راه حلی که دادی ... مشکلم رو حل کرد ....💜💜💜💜💜

دوستمم قبول کرد .... خیلی دوست دارم ددی جون💓💓💓

ددی بیا تو دنیای دیگه لیلی و جنون هم باشیم ㅋㅋㅋ 😂😂

نه ولی جدا از شوخی میشیم مثل فیلم Kiss me with every heart beat 🔞🥹🥹

ددی ... فیلمشو دیدی ؟؟؟؟ منی که از رمانتیک بودن زیاد 🤢🤮🤧 اینطوریم .... عاشق این فیلم شدم ... ولی چیز نیستما !!!!!🙄🙄🙄🙄😮‍💨

سو تفاهم نشه ... 😊

آره دیگه ... قربونت برم ددی جون و به قول شاعر :

『 همه حرفامو میشنویو میگی <آره> ؛ قبل من طاقت دوریتو نداره 🥺🥺』

BYE Daddy 😙😚

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت تینکرل بل منننننننننT^T
قربونت برم نفسس کاری نکردمم:"))
خداروشکررررررT^T منم دوستتتتتتت دارممممم!!
تو لب تر کن هرچی بخوای میشم😂😂
به به!! چه فیلمییییی😔😔 البته البته!!
من چندتا ویدیو ازش دیدم و میگن پایانش هم خاطره انگیزه:"))
نه جون دلم شما نفس منیT^T
خدا نکنه عسلمممم:")
به قول شاعر:
بازم نشستی رو به روم مات تماشای تواممممT^T
bye my sweetieeeeeee!!
☆_☆
۰۶ تیر ۰۰:۲۱

چندتا حرف برا گفتن توی خرداد داشتم هرچند هیچکدوم یادم نی😐

و خیلی خرداد خفگی کشیدددددددددم

RM. kiute.ARMY

پوزیشنی که ما توی توالت میشینیم، درواقع یه حرکت توی یوگاست که برای حافظه خیلی خوبه، خلاصه که پوزیشن توالت شو تا کامروا باشی😔😂
ای من بگردمممم:"))
Masiha
۰۵ تیر ۲۱:۱۲

هاییی ساری مزاحم میشم من یه چنل توی روبیکا دارم میخاسم اگر اجازه بدین چنتا از فیکشن های گیتون رو اونجا اپ کنم

RM. kiute.ARMY

های دورت بگردم*^*
نیازی به اسم سایت نیست، اما اسم نویسنده ها حتما زده بشه عمر منT^T
Yurã
۰۵ تیر ۱۸:۱۳

ددییییی

یه فیک بده که امگاورس باشه 

الفا زن باشه امگا مرد 

خیلی دوست دارم بدونم رابطه شون چجوریه😔🤝

خنده شیشه پاک کنی*

و فیک تی اکس تی که کاپل اصلی سوبین و هیونجین باشه

لبخند ملیح-

و الفا×الفا که دوتا الفا ها دختر باشن 

همین دیگه 

ها راستی 

فیک مورد علاقه اتم تو این سایت بفرست:)) 

RM. kiute.ARMY

اتفاقا یدونه خوندم مثل فیلم کره ای عشق و افسار بود😔
اما پسره استریت بود و خلاصه فاکر داستان اون بود ولی ساب بود نه دام😔
ولی ندارمششششششش:>
از اونم ندارم😔
کلا ندارم...خالی...گشتم نبود نگرد نیست...😔

هاااا سوال ممیزی پرسیدی هاا!! الان میریزن سرم منو میزنن😂😂😂
اما خب...کمپ وی انتخابمه.
Lilith
۰۵ تیر ۱۶:۳۸

دَد ، فیک بروکن پیسزو داری ؟ میدیش؟ 

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1535

بفرما جانان*-*
Jk
۰۵ تیر ۱۱:۱۷

خوشمان آمد.....😎

RM. kiute.ARMY

نوش جانتان.....😎
Ferneweh
۰۵ تیر ۰۳:۱۰

وایییییی ددی

من اولین نفری هستم که داره پیام میده😍

حس باحالی دارم.... 

فعلا داره دانلود میشه و امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد... 

اوففففففف

 این چه حرفیه که من میزنم🫢

مگه میشه توی بلاگی که ددی خوشگل من توشه فیکی باشه که خوب نباشه🤗

البته که نه!

حتما عالیه😍

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

آهان راستی ددی...

میشه یه فیکی معرفی کنی که مثل ایکیگای باشع🙏🏻

من خیلی ایکیگای رودوستش دارم.🫶🏻

من دو سال پیش خوندمش و هنوزم که هنوزه بعضی مواقع میرم دوباره از اول میخونمش🫀

RM. kiute.ARMY

جون دل ددی*^*
اومووو دورت بگردم کهT^T ولی اولین نفر نشدیT^T
جوووووووون در خدمت باشیممم😔
فایتینگگگT^T
عوفففففف!!
نفرمااا تاج سرممم در خدمتم:")
خجالتم ندهههT^T
جونم؟
در اون سبک والا ندارم:"( اما یه چیزی دارم وایب اونو بده. بروکن پیسز رو خوندی؟
همون جکی قدیمی...
۰۵ تیر ۰۲:۳۵

حاجی هجمام:/

من چرا اینو ندیدمممممم ژانرای مورد علاقم ریختن تو این لامصبببببب

RM. kiute.ARMY

بیا که آتیش زدم به مالممممم بههه خاطر عیالمممم😔
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۴ تیر ۱۹:۱۵

های ددی روالی ،؟ میصت 

فیک رو میخوان دانلود کنم ریزی میبره صفحه اخر ولی آرور404 میزنه

RM. kiute.ARMY

های خوشگلممممم چ خبرااااا:"))) میص مووور!!
الان مجددا امتحان کن خوشگلمT^T
Tiam
۰۴ تیر ۱۵:۴۵

سلام یه سوال ورسه؟

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم بله*-*
Lilith
۰۴ تیر ۱۱:۳۰

اممممم خیی جذبش شدم خدایی..

ولی با اینکه تو ژانرش پایان باز داره بنظرم فصل دوم داشته باشه  خیلی خوب میشه:)))

RM. kiute.ARMY

عوففف گفتی!!!
اتفاقا من ک خوندمش این پایانش ناموسی نشست به دلمT^T عین فیلما تموم شد!
💜💙 Blue girl 💚💜
۰۴ تیر ۰۲:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جونم .... خیلی ناراحتم 😮‍💨🥺😭😭😭😭😭😭😭😭 اومدم سرمو بذارم رو شونت و زار زار گریه کنمممممم 😣😖😭😭😭😥😥

ددی میشه این متنی که نوشتم رو فقط خودت بخونی و ستاره دارش کنی ؟؟ یکم خصوصیه 🤐🫣🤫🤫🤫🤫🤫🤫

د** ** *** * ***** *** ***** ** *** *** ***** ** ****** * *** *** ***** ** ** ***** ***** *** *** ** *** ** ****** ** ****** *** **** *** **** *

**** ** *** ** *** ****** ** *** ***** ******** ** **** *** * ** ***** ** ** *** *** ***** ** ***** ***** **** ***** ** ** ***** ***** *** *** ***** ****** *** ******* * *** ** ***** ** ***** ****** **** *****

**** ** ** ** *** *** ***** ***** ***** ** **** **** ***** * *** *** ** *** ***** ******* *** ***** **** *******

**** ** ******* ****** ** ******* **** *** *** ***** ** ***** *** *** ****** * ** ****** **** ****

*** *** ** ** *** *** ** *** **** ** ** *** ** *** ** **** **** ********* ** **** *** ********* *** ***** **** ***** *** * ****** ***** **** *** ** ****** ******* ***** ***** *** ** ** *** ** ****** ******

*** ***** **** ***** **** ***** ***** **** ***** ******** ** **** ***** * ****** ****** *** ****** * ** ** **** ** ** ** ****** ****** *** ** ***** ** *** ** ****** **** *** **** ***** ***** *****

*** **** *** *** ***** ***** ** ** ** *** **** **** **********

به امید زنده بودنم تا رسیدن به کنسرت بنگتن ... بدورودی دیگر بدورود 👋

RM. kiute.ARMY

سلاممم خوشگل مننن!! اومو چرا عمر مننن! دردت به جونم کههه:"(((
اره نفسم البته!!
عایگو عایگو!!
خب چرا نمیفرستی توی بایگانی؟؟
یا اینکه مثلا با اکانت دوستت توشون عضو باشی و بعدش به اون بگی ببرتشون تو بایگانی که جلوی چشمش نباشه.
نمیشه؟:"(

نهههه اون شمشیر سامورایی رو خودم نابود میکنمممT^T

به آن امیددددد!! بایی:"))
Min.hee
۰۳ تیر ۲۱:۲۳

هایی:>

من تازه وارد نیستم ولی از زیر آب اودم بیرون و گفتم خودی نشون بدم*حیحی

آممم هنوز نخوندم ولی خیلی خفن بنظر میاد دارم سکته میزنم..

خب وقتی خوندم نظرمو میگم

بای*بوس هوایی مدل جین

RM. kiute.ARMY

هاییییییییی!!!
به به یه مین هی دریایی😔
حتمااا بخونش و نظرتو بهمون بگووو جون دلممم*^*
*بوس مدل هوبی

.....
۰۳ تیر ۲۰:۲۲

پایان باز چرا آخه 

بین این همه ژانر فوق العاده

RM. kiute.ARMY

اونقدر ها هم باز نیست، پایانش مناسبهT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ تیر ۱۷:۱۸

سپ داره خب؟ من آرومم.

دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله دوست پسرم خله ولم نمیکنه یکمی که هله همش رو الکله 

RM. kiute.ARMY

هم اکنون شاهد کامنتی پر آرامش هستیم!
Q. Moon
۰۳ تیر ۱۶:۴۰

آه، نویسنده جدید میبینم؟ :)

لعنتی فقط یه نگاه به ژانراشم آدمو حالی به حالی میکنههه!! *اموجی که آب از دهنش آویزونه*

 

برشی از داستانشم ه نگم.. این از همین جا دل منو برد

برم که فتحش کنم :))

RM. kiute.ARMY

اصلا محتواش...دوتا آلفا...یا حسین...

یا علی گفتی و فتح آغاز شد😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان