BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات a couple and child

007_vnf.jpg

نویسنده D.s
کاپل یونمین 
ژانر فلاف . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد

    

خلاصه:

فقط یه سکانس بدون کات از زندگی یه زوج بامزه همراه با دختر کوچولوشون!

سومین واقعا عاشق پاپا و باباشه!

 

🍧🌼🎀DOWNLOAD🎀🌼🍧

 

805_vpfe.png

۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Parkakemitrap
۲۵ تیر ۰۲:۲۳

سلامم خوبییی امم میگم یه فیکی بود درباره یونمین که یه چیزی به نام کت شلواری ها میومدن بهشون میگفتن کی میمیرن بعد به یونگی‌و جیمین گفتن و اونا از طریق اینستا باهم دوست شدن و بعد از هم خوششون اومد میگم اون چی شد؟؟ خیلی فیکشن دوست داشتم:))

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلمممم تو خوبی؟*^*
اون متاسفانه متوقف شد عمرم:">
زهرا
۲۰ تیر ۱۵:۰۷

سلام ددی یه سوال بپرسم؟                          راستی خیلی خوب بود رمانش ولی از جیکوک نمیزارین؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم بفرما*^*
ای جاننن نوش جونتتT^T خود من که عاشق جیکوکم اما نویسنده ها باید بنویسن:">
Vkook. Darya
۱۲ تیر ۱۲:۰۴

از صفحه به صفحه ی این وانشات قند و عسل میباره 🤌🏻🤌🏻🥲🥲

یعنی این حجم از کیوت بودن دیگه غیر قانونیه هاااا 🤧🤧🤧

VK 🐻🐰

ای بابا ای بابا🥲👌🏻💙
کیم میا
۰۸ تیر ۱۲:۴۱

بچه ها کسی میتونه رمان امگاورس خوب معرفی کنه؟

RM. kiute.ARMY

والا تموم تلاشمون بر اینه که داخل سایت همه ی کار ها کیفیتشون بالا باشهT^T 
میتونید شما عزیزدل به لیسا "فن فیکشن های فول سایت" که اون بالا داخل منوی هدر هست سر بزنی و لیست فیک ها رو چک کنی:">
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۷ تیر ۱۹:۰۳

آآآآآآآییییییییی

دوستان 

من هنوز زندم

چطوری دلتون میاد این فیک 

کامنت نداشته باشهههههه

خیلی کیوت بووووووود

*در حال استفراغ رنگین کمون اکلیلیییییی*

 

دد خوبی؟

چخبر داوشم

نمدونم با زندگیم چیکار کنم 

هیچکاری نیس که منم استعداد داشته باشم توشششششش

😭😭

ولش 

بای بای

RM. kiute.ARMY

زندههههههه بادددددددددد کاربر "سخن پیامبر🤦‍♀️"
بچه ها کامنت دادن و طبق معمول من کم کاری کردم:">

*جمع کردن رنگین کمون ها جهت فروش"

خوبم نفسمممم تو خوبی؟:">
ای من بگردمت نفس:"))
به خودت سخت نگیر...همینجوری برای خودت توی نت و مقاله های مختلف بگرد...دقیقا منم به این نقطه رسیده بودم. همینجوری الکی و از سر بازی این سایت رو زدم و بعدش توی همین راستا تموم زندگیم رو گذاشتم و فهمیدم استعدادم همینه. هرچی عشقت میکشه رو امتحان کنT^T
Nothing
۰۷ تیر ۱۳:۵۳

وایاایایایاایای این خیلی کیوت بود D:

...

ولی من همش منتظر بودم یه اتفاقی بیفته😔📿

#امان_از_دست_گلنار

خوشم اومد ولی اسلامی بود🧕👍

RM. kiute.ARMY

دلوم نی نی میخواهد:"))

مثل اینکه دوباره باید سوال دینی پرسیدن هامو شروع کنم...
قبلا اسم گلنار نمیومد تو سایت...الان کیلو کیلو حمل میکنید😔😔😔

مناسب برای تمامی فصول
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ تیر ۱۹:۵۹

دد جینکوک قرار نیست بیاد کلا؟

پ.ن: کلی پرسیدم، ولی برم اینم بخونم

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیاید😔
پ.ن: یه روزی اساسی جبران میکنم براتT^T نوووووش جااان!
Huka _VJ.YG
۰۶ تیر ۱۶:۱۷

به به کاپل داریم چه کاپلی

RM. kiute.ARMY

*صدای هوکا با هوش مصنوعی روی مهران مدیری
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان