BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Dancing With The Devill

007_e77b.jpg

♦︎FULL♦︎

نویسنده maedeh_b_r
کاپل تهکوک
ژانر

عاشقانه . فانتزی . سَمبُلیک . انگست.

اسمات( قصور در امر داستان سازی اعتقادات)

محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 90

   

🎬TEASER🎬

⚫️ CLICK ⚫️

📁فایل ضمیمه📁

⚫️ CLICK ⚫️

  

مقدمه:

همه به شیطان خیره بودند ، لحظاتی که بال هایش را قطع میکردند ، اما هیچ کس ندید ، که آدم چگونه اشک میریخت!

•••••

" و در نهایت من آگاه شدم ، کسی که قلب من را به تسخیر در آورد ، آدم نبود ،

او فقط آینه از تو بود که تصویرت را منعکس میکرد ،

در حقیقت گویی من میلیون ها سال منتظر این آدم بوده ام!"

    

✦🪷🖤DOWNLOAD🖤🪷✦

   


دوزتان و همراهان گرامی، اینجا منظور از اسمات یعنی استفاده از مقدسات و به بازی گرفتنشون،

و معنی اون چیز لهو و لعبی که تو ذهنتونه نیست پس دلتون رو صابون نزنید. مخصوصا گلنار😔

و ای کسانی که متن ادبی و سمبلیک دوست دارین؛ اینو بخونید که نخونید من میام میخونمتون!!

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌵kaktos🌵
۱۷ فروردين ۲۲:۳۰

سلام دد چطوری 

 

از همین اول عرررررر 

سر این واقعا خیلی گریه کردم 

 

متاسفانه خیار عزیزی که قراره فردا قشنگ ب*گاامش بهم گفته بود این سد انده😐😐

 

منم عین چی داشتم گریه میکردم که وای الان من چیکار کنم و اینا دقیقا میتونم بگم به تمام احتمالات ناراحت کننده فک کردم یه توک پا سر با سیریلا زدم و برگشتم تا اینکه تموم شد 

چرا انقدر قشنگ بودددد هاععع

 نیازمند دوباره ی همچین فیکی که قشنگ اولاش و وسطاش گریه ات بندازه و تهشم اشک شوق بریزی 

هر چی بگم بازم کمه خیلیلیللیلیلیلیللیلیللیلی قشنگ بود 😭😭

 

خب دد چند تا فیک اینطوری و چند تا سد اند بهم معرفی میکنی ؟ 

بشینم بازم عر بزنم 

اما من از خون محیا نمیگذرم ایشون به من گفته بود سد اندههههههه 😭😭😭😭😭

 

و بله این نویسنده عزیز باعث شد بنده ایمان بیارم به دینی که این فیکه داره یعنی هیچی نمیتونم بگم 

😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

خدافظ دد امیدوارم همیشه خوب باشی 

خیلی دوست دارممممممممم💜💜

RM. kiute.ARMY

سلام کاکتوس منننن*^*

الهی بگردممم چرااا؟:"(

خیار جان صدشو گذاشت😂😂😂😭😭😭

الهی بچه امممم اما تهش سوپرایز شدی هااا😔😂

محیا فقط خواست سوپرایزت کنه اونو به من ببخش مادر😔
سد اند و فیک هم وایب🤔
همرو باهم میفرستم این زیر

https://fazayihaa.blog.ir/post/1140

https://fazayihaa.blog.ir/post/1724

https://fazayihaa.blog.ir/post/1471

https://fazayihaa.blog.ir/post/360

https://fazayihaa.blog.ir/post/832

https://fazayihaa.blog.ir/post/1223

https://fazayihaa.blog.ir/post/1817

https://fazayihaa.blog.ir/post/1906

https://fazayihaa.blog.ir/post/1743

https://fazayihaa.blog.ir/post/1920

این نویسنده چ کردهههه همه رو دیوونه کردهههه😭😭😭

بای بای عمر مننننT^T همچنین عشقمممم:")))
عاشقتمممم😭😭😭💜💜💜💜
Kiz annem
۱۵ فروردين ۲۲:۱۱

من در مقابلت‌ کم آوردم دختر، تو محشریییییی. انگیزه نوشتن رو فقط با تو میشه تجربه کرد. صفحه به صفحه‌ی این داستان محشر بود بچهههههههه‌. موفق باشی رفیق من🥹🥹🥹💜🥺🦋❤️

RM. kiute.ARMY

ای جااااااان دلمممم چه کامنت عشققققق و حقییییییی😭😭😭😭😭
Virax
۰۹ فروردين ۲۰:۰۱
چشم که هیچ کلمات هم گریه می کردند وقتی از رفتنت مینوشتم

RM. kiute.ARMY

اصلا من دارم نمیتونم داه از گوشم هم گریه میپاشه😭😭😭😭😭😭😭
Gaul JK❤
۲۷ مهر ۱۶:۵۵

وای اینو خیلی دوست داشتمممممم

وایایحسخزابا

من اینو دانلود کرده بودم وقتی حال داشتم بخونم 

و الان تمومیدمش و دارم میگم چرا اصلا برای خوندنش صبر کرده بود ؟

ولی داستان خیلی قشنگی بود 🥺

من دارم نمیتونم 

تیهیاقافنقدحیاقارخعرا

ولی  آخرش....

هعی

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده مشتری هم شدی هااا حواسم هست قانومی😔
آخرش رکب زد ابوسفیان...رکبببببب:")))
Virax
۰۷ مهر ۲۱:۲۶

یکی نصیحتم کرد اگه اول وقت نماز بخونی قطعا خدا هرچی بخوای بهت میده ، یکم دیر بود من دیگه شیطان پرست شدم....

RM. kiute.ARMY

دیر نبود، تاریخ انقضا کلا گذشت😂
baby bunny
۳۰ شهریور ۱۶:۳۵

او مای گاد خدای من این قشنگ ترین فیکی بود که خوندم خیلی سافت بوددددد🥹

ولی اونجایی که بالاش رو کندن عر زدما🥲💔

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزمممممT^T
من اونجا ضجه زنون جامه دریدم...
saminnnnnnnnnnnn
۱۳ مرداد ۰۲:۱۴

یغپقیغقینغقیغنیمغقژنغژنغژنغقی حرفی ندارممممم

RM. kiute.ARMY

منم ندارمممم😭😭😭
لیلا امیدی
۱۲ مرداد ۰۰:۴۵

چی بگم :/

RM. kiute.ARMY

شما سکوتت هم قشنگه خانومیT^T
A.SH
۲۹ تیر ۰۶:۴۳

وای ددییی😭😭😭😂😂میدونم به معنای واقعی خیلی حرف میزنم ..ببخشید ولی باید اینم بگمم😭😂😂

به یکی از بچه های کلاسمون یه فیک بی دی اس ام دادیم ارباب برده...

میگفت این چیه میخونیددد...یارو با کمربند زده سیاه کبودش کرده بعد پسره داره میخنده میگه مرسی ارباب؟ میگه یارو صداش زد توله پسره مثل بچه ای که بهش آبنبات نشون دادن چشماش برق زد..گویی که از این اسم خوشش می آید... د بی صاحاب الان داشت عنت میکرد با کمربند😔😂😂😭😭😭

چقد هممونه وقتی برا بار اول بی دی اس ام خوندیم..نه؟

RM. kiute.ARMY

کمربند بکشم؟-_- راحت باششش عزیزمممT^T
وایییی کاش فیلمشو میگرفتی برامممممم😂😂😂😂😂😂
بچه رو از پاکی و معصومیت چرا خارجش کردیددد شمر های یزیییدد😂😂😂
وای اره...من میخواستم برم یارو ارباه رو از پشت نصیحت کنم...
A.SH
۲۹ تیر ۰۶:۳۷

پسکزنسمسمجطمسپ....من از اون روز اینو هی برا مامانم تعریف میکنم...میگم اوماااااا یا اگه شیطان عاشق آدم بوده باشه...یا اگه با چشای قشنگش نگاش کرده باشه...اونم هی نگاه معنادار میکنه..سکوت پیشه میکنه...😂😂

...

راستی دد یه چی بگم..(میدونم از صب زیاد زر زدم ولی خب🥲🥲😂💜)

دیروز بابام زل زده بود به سقف...داشت ترکای سقفو میشمورد...منم کرم درونم فعال شد...به مامانم گفتم مامان نکنه داره بهت خیانت میکنه که اینطوری تو فکره😂😂گفت نه بابا این پول نداره که خیانت کنه😔😂😂گفتم چرا یهو دیدی اون یکی خونه رو فروختا!گفت نه اگه میفروخت خبردار میشدم..بعد گفتم مامانن...نکنه بابا با یه مرد دیگه بهت خیانت میکنه؟😂😂😔یکم نگام کرد گفت بابا من اینو دارم با این اخلاقش به زور تحمل میکنم یکی دیگه اونم مرد بیاد تحملش کنه؟...اینطوری باشه خودم میرم خشتکشونو میکشم رو سرشون بعدشم براشون عروسی میگیرم...فقط قبلش باید ببینم کی اینو تحمل میکنه😂😂😂🥲همون لحظه بابای بی خبر از همه جا اومد گفت من  برم بیرون بیام یهو مامانم سرش داد زد... بیچاره گفت شوخی کردم به خدا ببین من نشستم همینجا😂😂🥲🥲دلم سوخت برا بابام..خیلی سلیطم نه؟نباید به خاطر این که بابام برام توپ نخرید به دل مامانم شک مینداختم تا به بابای بدبختم الکی گیر بده😂😂😂🥲از اون روز هی چشم غره میره به بابام اونم نمیدونه چرا.. هی میگه چیکار کردم آخه😭😂😂

ولی بالاخره به توپم رسیدم😔😂

 

راستی مامانم نیمه آرمی شده😂😂ولی هنوز نمیدونه دقیقا برا چی طرفدارشونیم...میگه یه اهنگ اینهمه طرفداری زیادی نیست؟

نمیدونه اول طرفداری ما واسه اهنگاس...بعدش که وارد فندوم میشیم هر لحظه جمله پدر من را لعنت کن تو ذهنمون داریم😂😂🥲امیدوازم هیچوقت نره سرچ کنه...اره..

تو تشخیص چهره نامجونو کامل میشناسه...کوکی رو هم میگه کلوچه🥲😂 تهیونگ رو هم میگه این هم که تِهی خودمونه😂😂🥲فعلا فقط از نامجون و تهیونگ خوشش میاد...جیمین هم اونسری موهاشو زده بود..انگار کاسه گذاشته بودن رو سر بچه ی جاذابم🥲😂😂از اون چهرش خوشش میاد میگه این بچه مثبه طرفدار این باش😔نمیدونه که پدر جیمین ما را هی لعنتی میکند😭😭😂

دیگه بسته...بریم برای کرم ریزی روزانه بر روی والدین و خواهر گرامی😔😂

به نظرت بپرم روشون بیدار بشن بعدش زنده میمونم؟

RM. kiute.ARMY

درود میفرستم بر مادرت و خاندان پر صبر ایشااااننن😂😂😂😂 مامان من بود الان جلو در بودم ساعت نه شب اشغالی ببرتم😂😂😂

نگووو عمرممم سایت خودته نفسسT^T

تو داداش نداری؟😂😂😂😂 خوراک عمه شدنیییی😂😂😂 وای عاشقت شدمممممم😂😂😂😂
خیلی باهم تفاهم داریممم بیاااا مری کنیمممم😂😂😂
وای ولی بمیرمممم برای بابات وایییییی بچه اممممممم😂😂😂😂
خودم توپ میشدم براتتت ای یزیییددد😂😂

به به مبارکههههههههT^T امیدوارم این ندونستنش در این قضیه ادامه پیدا کنه😂
امیدوارم گوگل از هستی نیست شه😂😂
تهی سلام داره خدمتتون😂
باید به مادر گرامی گفت ک بقیه از جیمین یاد میگیرنننن این لاصمبب امیر ترینه توی گروه😂😂😂
برو خدا به همراهت و برام افتخار بیار😂😂
عزیزم این چ حرفیه..شماها یه خانواده این معلومه که میبخشنت😔 *دراوردن آروم لباس مشکی هام برای عزاداری
Vkook. Darya
۲۸ تیر ۲۳:۴۲

اینو خوندمش ..

و واقعا نمیدونم چی بگم ..

فقط میتونم بگم که زبونم بند اومده از توانایی نویسنده توی ابن سبک داستان .

جوری که ذهنم رو موقع خوندنش به بازی میگرفت و سبک خاصش واقعا خوب بود..

میدونی یه فیک با متن ادبی باید خیلی قویی باشه تا بتونه کاملا روی مخاطب تاثیر بذاره و روان رو درگیر کنه و این فیکم از اونا بود که قطعا با همین متن ادبیش کامل شده بود و مطمئنا اگر ابنطور نوشته نمیشد انقدر کامل و خوب نبود..

خلاصه که نویسنده خسته نباشی ..

خیلی خوب بود ..

خیلی بیشتر از خوب !

RM. kiute.ARMY

افتخار دادین با کامنتتون بانووو!!
حق نواختی شدیددددددد!!
حیح!؟
۲۸ تیر ۰۱:۱۹

زندگیم به قبل خوندن این فیک و بعدش تبدیل شد 

عرررررر 

گاااااد چرا انقد خوبههههه😶🥺

VK 🐻🐰

هعی هعی گوزگار
مرسیی بابت نظرت گل من😂💙
R.Stephen
۲۶ تیر ۱۱:۳۸

عرعرعرعرعرعررررررررررررررر

من سر کلمه به کلمه این عر زدم!
چرا انقدر این خوب بوددددد

این زیادی خوب بود...
خیلی خوب بود...

واسه فردی که عاشق داستان های سمبلیکه.... این زیادی خوب بود...
عررررررررر
 

RM. kiute.ARMY

واقعا حق نواختی دایی جان...
خامنه ای خمینی دیگر است
۲۳ تیر ۱۷:۰۸

اره اره🥲🥲

RM. kiute.ARMY

متاسفانه در این سبک فقط یدونه پیدا کردم که یه سرش ضد مسیحه. یجورایی لوسیفر:">

https://fazayihaa.blog.ir/post/1046
R.s
۲۱ تیر ۲۳:۲۰

عههه نداری پس🥲☻️ اوکییی مرسیی برادرر

 

 مرسیی هیونگیی

وای وای نگو اکلیلی شدمممم 🥺🫂🤍

پس اونجا میفرستم واست :))) 

تا فردا تمومش میکنم ☻️:>

 

RM. kiute.ARMY

نوکرتم سید:")

خواهش میکنمممم قشنگممㅠㅡㅠ
مرسیی دارلینگگگ در خدمتممم😎💪
خامنه ای خمینی دیگر است
۱۷ تیر ۲۰:۱۸

سلام ددی

یکی مثل همین داری بدی بخونم؟🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم*^*
فرشته و شیطان و اینجور چیزا؟T^T
R.s
۱۴ تیر ۰۰:۵۹

از لحاظ روحی بدجوررر نیاز دارم ب فیک سپ ک هپی اند باشه و ژانر فراموشی طور باشه :> 

دارم روی ی مینی فیکشن کار میکنم ادیتشم خودم میزنم پی دی افشو کجا میتونم بفرستم واست برادر ؟ 

نظرای ژیگولحقت رو برا فیکشنم نیاز دارم :) 

حیحییی 

اوکی باشه میتونه تو سایتت جا داشته باشه :)☻️🥲؟

چگونه ؟ :▪︎ ☻️

 

RM. kiute.ARMY

عایگووو:") از اونا ندارم من متاسفانه:")
به به احسنتمممم! اون بالا توی محل ارسال فایل*-*
من در خدمتمممT^T
البتههه صاحب سایتی شمااT^T
مینی
۱۳ تیر ۱۳:۴۱

دد کلا زدم گوشیمو ری استارت کردم پوکوندم الان گوشیم خالیه خالی از هر نوع فیکیه

اگه زحمتی نیست میشه چندتا معرفی کنی بندازی تو دامنم:::::)) 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم چه ژانری رو میخوای؟T^T از سایت بدم؟
bts love
۱۱ تیر ۱۸:۲۱

چاکریم‌هیونگگگگگ

حس‌کردم‌‌سپ‌فنه‌خونتون‌افتاده‌گفتم‌ی‌سری‌بزنم...

هعیییییییی‌خوبم...

تو‌خفن‌تریییییی‌سلطاننننن

شیطان:هیونگ‌این‌پدر‌...

من:ببند

فرشته:هیونگ‌دلمون‌تنگ‌شده‌بود

من:خب‌دیگه‌ساکت‌شید‌‌برید‌پیه‌کارتون

فرشته‌و‌شیطان:هعیییی‌اوکی

هعیییییییی‌من‌رفتم‌...اومدم...بازم‌سپه‌یونگی‌تاپه‌اسمات‌نیامد‌....هعییییی

هیونگ‌لینکه‌فیک‌آمارلیس‌رو‌داری؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

خرابتم به مولااااااT^T
ای جوووووون بنازممم😂
خداروشکرر:">
نگو نگووووT^T
منم دلم برای شما پ.فیوزا تنگ شده بووود بیاید بغلممم:"))
قووول میدم بهت یه روز بیارم برات:")
نه دورت بگردم:"(
R.s
۱۰ تیر ۲۰:۵۶

سلامممم 

برادر فیکشن سپ ک هپی اند باشه تو مایه های فراموشی اینا باشه چی داری :) 

خونریزی مغزی و بینایی کردم از بس سد اند خوندم ☻️😂

فیکشن Awake چرا نمیشه دانلودش کرد ؟ 

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزممم*^*
والا از اونا ندارم دورت بگردم شرمندههه:"))
فدات شم چرا علیه خودت کودتا میکنی اخه😂
اونو برداشتم تا فصل دوم بیاد بیب:")
تتو ی گوکیم
۰۹ تیر ۱۷:۱۵

ژانر سمبلیک چیهههه=/؟

RM. kiute.ARMY

از سبمل میاد، نماد سازی
kim light
۰۹ تیر ۱۰:۵۴

عشق اگر درد نداشت ککه همه ی ما عاشق بودیم!

 

های

خب...حرفی برای گفتن ندارم

جریان ادم و حوا و تبعید شدن عاشق به جهنم!

سناریویی بود که ادمو می کشوند تو خودش و....تنها کلمه ای که می تونم بگم اینه "بی نظیر"

واقعا دید جالبی نسبت به این قضسه داشتی

و خیلی جالب گسترش داده شده بود

از طرفی واقعا ادبی نوشتنت ادمو مات و مبهوت خودش می کرد

جوری که قشنگ متوجه این بودم که کلمات در حال رقص تانگو توی زمین کاغذ هستن!

و تعبیر قشنگی از رونده شدنه عزازیل از بهشت بود و از طرفی...می تونه خیلی خوب جمله " عشق با درده" رو به تصویر بکشه یعنی از همون ابتدا از همون ابتدای خلقت انسان عاشق شدن ادم با درد بود و بس!

منو که متحیر کرد

-ایستاده تشویق کردن نویسنده

منتظر کارای دیگت هستم!

------

 

دد یه سوال بیا کلا معنی کلمه اسمات رو به من بگو

یکم گیج شدم

 

 

RM. kiute.ARMY

آخ گفتی:")))

اصن قشنگ انگشت گذاشت همونجااا!!

کلا معنی اسمات یعنی "توهین آمیز".
و اینجا هم که گفتم اسمات همون بخش توهین کردن بود که شاید به مقدسات و عنف و پاکی افکار کسی توهین بشه.
bts love
۰۸ تیر ۱۸:۳۶

سلام‌هیونگیییییی

خوبییی؟؟؟

دلم‌برات‌ی‌ذره‌شده‌بود!!!خوبی؟؟؟

چه‌چبراااا؟؟؟‌

منو‌که‌فراموش‌نکردی...هعیییییییی

هیونگگگگگ‌‌سایت‌چه‌خفن‌شدههههه!!!!

دمت‌گرمممممممممم

عاشقتمممممممممممم،خیلی‌دلم‌برات‌تنگ‌شده‌بوددددد

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهتتتتت عزیزممممم مشتاق دیدارررر:"))
خوبیییی؟؟
دل من برات اصلا نمونده بوددد عزیزممم!!
سلامتییی:"))
مگه میشه؟؟ مگه داریم؟😔
خفنی از خودتهههه:">
نوکرممم!!
من بیشتر عاشقتممممم قربون دلتتتتتتتتT^T
Rokajaki
۰۸ تیر ۱۵:۴۵

واقعا باورم نمیشه ک درباره موضوعی ک ی زمانی کلی ذهنم رو درگیر کرده بود فیک نوشته شده*^*

اول از همه باید از قلم عالی و دل نشین نویسنده تشکر کنم ک با هرخط از متن، زیبایی و فلسفی بودن هر جمله رو میشد فهمید.

و دوم بابت موضوعش... همیشه پیش خودم میکنم چرا عزازیل ک عزیز کرده خدا بوده باید به جهنم اونم فقط بخاطر اینکه به آدم سجده نکرده تبعید بشه؟ امکان داره موضوعی فراتر از سجده پشت این اتفاق باشه؟ درسته ک این مینی فیک فقط ی داستان بظاهر ساده هست و از تخیلات نویسنده نشات گرفته ولی حتی فکر کردن به اینکه امکان داره همچین اتفاقی افتاده باشه باعث میشه دلم برای ابلیس یا همون عزازیل بسوزه. 

امیدوارم سوء تفاهم نشه... من نگفتم از ابلیس خوشم میاد😂 ولی اینکه عزیز کرده خدا ب جهنم تبعید بشه و همچین داستان یا شاید داستان دیگری پشتش باشه ناراحتم میکنه.... 

با این حال ابلیس اسمش بد در رفته وگرنه تو همین زندگی و جامعه خودمون انقدر گرگ و آدم کثیف هست ک بدتر از ابلیس هستن.

بازم از مائده شی ممنونم که موضوعی فلسفی همراه با قلمی دلنشین برای نوشتن انتخاب کرد♡♡

و همچنین ممنون از ددی شهههه که برای سرپا نگه داشتن و گرداندن این سایت زحمت فراوان میکشه♡♡♡♡

 

RM. kiute.ARMY

اووو یححححححح😔 *لحن کوک وقتی تهیونگ بلند شد عربی برقصه
همیشه منتظر این کامنت هاتم:"))
هوم موافقم!! شیطان معنی نداره وقتی هرچی که هست از درون خودمونه. 

ممنون از تو قربونت برم بابت حمایتتتت عزیزمییییT^T
Jinjuo
۰۸ تیر ۰۱:۱۷

اوکیی این ب طرز عجیبی منو متحیر کرد:/

حقیقتا اصننن اصنن ( تو بگو بیست پنج صدم درصد) ب هیچ دینی اعتقاد ندرمم...ی دورانه ک زدم تو جاده ی اتئیستی...

و خو اتفاقایی افتاده  تو زندگیم ک ب این فک میکردم ک اگ خداییم باشه نمیتونه بهمون کمک کنه...

ولیی اینو تموم کردم ب طرزز خیلی عجیب در عحیبی یهو تو مغزم اومد شاید بتونه کنک کنه و من ندیدمش؟:/

روان و اعتقادات نداشتمو ریختین بهم اصن با این😂😂

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

حقیقتا منو هم تاثیرم رو تحت کرد...
باما در تمامی فصول همراه باشید😔😂
کلا اولین هاتون رو به همراه میاریم😔

Eli
۰۷ تیر ۲۱:۱۰

گاددد خیلی خوب بوددد.حقیقتا نه هیچوقت از فیکای شیطون فرشته طور خوشم میاد نه از فیک های خیلی ادبی.ولی این....این فقط زیادی خوب بودد.it was next level*بغضضضض

RM. kiute.ARMY

نووووووووش جووووونT^T
Eli
۰۷ تیر ۲۰:۴۵

دد تیزلش بلام باز نوموشووو:-( 

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد دارلینگ مشکلی نداشت:">
Vampire
۰۷ تیر ۱۲:۳۲

I was dancing with the devil

Out of control

 

 

_ Demi Lovato

RM. kiute.ARMY

حق نواختی یا شیخ!
کوچولوووووو
۰۶ تیر ۲۳:۱۷

واقعن اومدم دیدم زیر این پست هیچ کامنتی نیس خیلی ناراحت شدم موفق باشی نویسنده جااان

RM. kiute.ARMY

اتفاقا بچه ها کامنت شل کردن منتها من تایید نزدمT^T
مرسییی کامنتتتتتتت!!
zahra mansouri
۰۶ تیر ۲۱:۱۳

وویییی خیلی قشنگ بود🥺✨

میدونی این داستان اینو میرسونه که هیچوقت یک طرفه به قاضی نریم🫠حتی شیطان هم دلایلی داره

و اینکه بجنگیم برای احساساتمون. مثل جونگکوکی که برای رسیدن به عزرائلش مرد🫠✨

 

 

ولی یچیزی، عزرائیل الهه مرگ نبود؟ 😐😐💔

فک میکنم لقب شیژان اذازیل بود

RM. kiute.ARMY

ارههههههههه:"))
واقعا در هر صورت یه تئوری عر دربیار بود....
وای اون تیکه که صبر کرده بود کوک چشم باز کنه:) پایین لبش رو ک بوسید شد خال:))))

نه این عَزازیل ئه.
عزازیل توی متون مسیحی به اسم شیطان یاد میشه.

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ تیر ۲۰:۰۰

سمبلیک بعد ۵۹۳۰۰۰ سال، خیلیم زیبا وقتی تهکوک باشه پس:

عرررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

گوارای وجوووودتتتتت😔
zahra mansouri
۰۶ تیر ۱۹:۵۷

واهاییی منو این همه خوشبختی محاله محاله

چه عالم فیک اپلود کردین😂فیک پارتیه

 

 

اهم. سوالی دارم نزد شما ای ددی! 

اسم این مریضی چیه ک با اینکه کلی فیک نخونده داری بازم دانلود میکنی؟ 

RM. kiute.ARMY

رگباری بستم تو سایت فقط و فقط دخووول😂

اوهوم. جونم؟
این بیماری زیر مجموعه بیماریِ " هنوز یدونه دارم میخونم اما بزار بازم دانلود کنم" ئه.
کلا درمانی نداره فقط جمع میکنن😔 و اتفاقا یکی از بهترین نوع امراضه چون جمع کردی برای روز مبادا و نشون میده آینده نگری و خلاصه که زن زندگی هستی😔
مینی
۰۶ تیر ۱۶:۵۲

دد نوشته بود اصمات چار پنجتا گلنار تو دلم اب شد 

یهو زیرشو خوندم مث اون میم گوربه ایه اشکم اومد🦖✨

RM. kiute.ARMY

وقت وقت توبه است و عبادت😔☝️
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان