BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات checkmate

cover_3xs6_p2u2.png

(دارای ورژن تهگی)

نویسنده  sugar7q
ویراستار Huka_VJ.YG
کاپل نامجین
ژانر رمنس . مافیایی
محدودیت سنی 15+
آیدی واتپد نویسنده sugar7q
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "
آیدی چنل نویسنده " کلیک کنید "

    

خلاصه:

خاندان بزرگ کیم که در ظاهر یه تجارت بزرگ، پولشویی میکردن؛ در سایه های تاریک این شهر، حکم مافیا رو داشتن.

اما شکوه و قدرت کیم نامجون دوامی نداشت که با ورود مافیایی تازه کار، شروع به سقوط کرد و وقتی متوجه عمق فاجعه شد که خودش رو در محاصره ی دشمن دید.

کیم نامجون باید کاری میکرد، اما این کشمکش ها،در قلبش توفان به پا کردن!

توفانی که خبر از حسی جدید میداد.

پس چی میشد اگر اون رو به بزرگ ترین رقابت تاریخ بر سر تاج و تخت دعوت میکرد؟

بی شک کیم نامجون به خوبی از این رقابت لذت می‌برد.

    

:Namjin Ver

♥︎♟♚DOWNLOAD♚♟♥︎

   

:Taegi Ver

♥︎♟♚DOWNLOAD♚♟♥︎

      

 805_vpfe.png  

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahi shi
۲۲ شهریور ۱۶:۰۳

عالیه ، خرید اقساطی انجام میدییم بی چک و بی ضامن! 😔

دورت بگردمممممم😭😭😭

پس آفرین به رهنا که درس ترجمه کرده برام 😭😭😭

قربونت برم من اخههه نفسمممم منم بهت میدمممم (چیزای خوب😔)!!! *جونمو میدم برات دلبر من ، قشنگ من ، مهربون من😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما پولمونو برای تبلیغ نمیده؟😔
خدا نکنه فدات بشممممممممممممممممم:"))
فدای رعناااا خانممممT^T
خدا نکنه تاج سرممممم😭 بند دلم😭 صاحب دلم😭 خون تو رگام😭😭😭 منم بهت میدم. واقعا میدم😔
Mahi shi
۱۷ شهریور ۰۸:۰۸

نشد دلیل؟ 😔

این درسته😌😂👌🏻

کیوووت دورت بگردم من 😭😭😭

رعنا میگههه گفتی قربونت برم یا دردت به جونم، ددی دور از جون فدات بشم من 😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میریم شهر لوازم خانگییییی😔
تو وایسا من برات سینه زنون شمممم زننن😭😭😭😭
اره اره هموناست😭😭😭😭 بخودا من سنی جانیم دا ور رم دیلین گوووووورباااان😭😭😭😭
Mahi shi
۱۴ شهریور ۱۳:۱۰

جررر راس میگی با هفته ای ی تومن تو سرای ایرانی میتونی جهیزیه ردیف کنی😔😂

ای بابا ای بابا...

ارههههههههه خیلییییی😂😂😂


جووون تو فقط گیف با معنا برام بفرس😔😂😂

هعی هرچی فوش ک دار بود نثارش کردم :"/

اخر پیامم از ی قربون صدقه ی گیلکی برات استفاده کردمممT^T (تِره میرَما )، تره = برات ، میرما= میمیرمااا }=> میمیرم براتااااا!

 پ.ن : 💜!

RM. kiute.ARMY

والا. اینم شد دلیل؟😔😂

فقط برای تو عزیزم جاست یو😔😂
تکبیررررررررررر!!
ای من باشیان دولانیممممم😭😭😭 قادی نالیدیممممم😭😭😭
پ.ن:

Huka_vj.Yg
۰۷ شهریور ۰۲:۳۸

میشه تگ منم به این پست اضافه کنی👈👉

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم ادیتور و ویراستار تگ نمیگیرنT^T
Mahi shi
۱۹ مرداد ۱۸:۳۷

بابااااا نگووووووو این حرفا چیه!؟!؟!؟

 عاااح اون ثوابش 10 برابره !!! حالا ی پک جدید پیدا کردمممم استیکرای بر مفهووم!!! میفرستم برات😔😂😂

                                                                                                                   

  

اصلاااا ابدااا! شوگری کارش زیادی درسته!

خدا نکنه دلبرممممم

 مرسیییییییT^T گویا همینطوره بات هنوز کد تایید شماره نفرستاد ع.نتر نمیذارن برم تو اکانتمممممT^T

نگوووو کیوت من نگو عزیز دل مننننن نگووووووو "تِره میرَماااا!!!" 

 

پ.ن: جواب دو تا کامنت و تو ی کامنت دادم...

RM. kiute.ARMY

بخداااااا حبس میکشمT^T
منم گیف با معنا میفرستم برااات خمس و زکاتشو همونجا بدم😔😂😂

حق!!!!
ای جانT^T
تف تو ذاتش بی ذاتشششششش!!
میگم میگممم:"( تره؟*-*

پ.ن: تشکر جون دلممم تر تمیز و جمع و جورT^T
Mahi shi
۱۹ مرداد ۱۸:۲۳

جرررر خو الان خرید جهزیه واقعا سخته خایلی گرون شده هااا میتونی ازپسش بر بیای؟!😂😂😂

بله بله!!! ایشون خیلی غایرتی و حساسه روم!😔😂

بقول ی عزیزی... تو ی زمان مناسب و تو ی سن مناسب ناچارن قبول کنن!😂😂😂

RM. kiute.ARMY

با سرای ایرانی!😔😂
اوه اوه 360 روز اومد جلو چشمام😔😂
چقدر حققققققققققققققق!!!😂😂😂😂😂😂
Mahi shi
۱۳ مرداد ۰۰:۰۷

اره انشاالله...

بخدا حق... 

بخدا خیلی وانشات قشنگی بود!... ای جااااان!T^T

فدات بشم من عزیز دلی!

دورت بگردم قربون محبتت!! الهی من فدات بشم مهربونم...

همین الان تو بیان عضو شدم و... مشکل عضو شدن نبود جانم مشکلم گشادی بود واسه ساختش و...

ولی درکل همین که گفتی یعنی برام ساختی دورت بگردم عزیز دلمی بخدا مهربونم❤️

RM. kiute.ARMY

ان شا الله:"(
شوگری بنویسه و بد بشه؟؟ جوووووووون دلT^T
خدا نکنه جانانننننننT^T علصثمبعضصمعثبلن من دورت بگردم ده بار ده باااارT^T
اوموووو مبارکهههههه پس به خانواده ی ما پیوندیدیییییT^T
بخدا من خاک پاتم ها ماهی:")))
Mahi shi
۱۲ مرداد ۲۳:۳۶

دورت بگردم ببخش بخدا، حیقتش خودمم حالم دیه داره بهم میخوره انقدر پز دادم 😐😂

+ددی چی میگه؟ _داره حق میگه هاااا

 

به به تا باشه از این بوسه هاااا😔!

RM. kiute.ARMY

نه نفرما ستووووونT^T
شما صاحب حقی بانو کف کفشت وسط ابرو هام😔

ان شا الله بقیه اش توی خلوتمون که ثوابش دوبرابر شه😔
Mahi shi
۱۲ مرداد ۲۳:۳۰

با طول سلامت باشید خدمت ددی گلممم!

اوه اوه شیپمون کردی پس جووون!

او مای گاد پای خطبه اومد وسط کهههه کک (میشه من فعلا قصدم ادامه تحصیل باشه؟ ) 

شوگری بی نظیره چینجا! گااد ددی من که هنوز بلههه نگفتممم شایعه درس نشه ی وقت!!!!!! دوس داری رعنا فوشم بده؟ گناه دارم بخدا !! تو پیوی تنها گیرم میاره یهو سرد و خشن میشه تنبیه میکنه ها!.... هعی...

جررر 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

با مساحت سلام متقابل به روی ماهتتتتتت عزیزدلمممممT^T
بله بله😔
شما ادامه بده تحصیلتو، جهزیه اتو سه ماهه جور میکنم😈
شوگری لامصب خداستتتتت:")) رعنا خانم چرا صارد و خاشان بازی درمیاره بالاخره النکاح السنتی😔

Eli Y.M...V.K
۱۲ تیر ۲۱:۱۵

شطططططط.....چشام درست میبینه؟؟؟؟

شوگرییییمممم اومدددد عوفففففف

اوککک کمکککککککک الان دیدمش ....

شوگری تو واتپد ندارمت هر چی میگردم فرزندم....

ولی بازم کمک من هنوز باور نمیکنم قلبم ضعیفه.....

تو اصن بنویسسس تو فقط بنویسسسسس من دیگه هیچی نمیخوام.......

شوگری فقط واتپدتو میخوام نیستشششش....

عاه ددیییی کم کم دارم تو سایت غرق میشم

ولی دیگه چرا زیاد فیک نمیبینم؟؟؟ یا شایدم من تهشو دراوردم....نمد به هر حال بوی شوگر را استشمام میکنم و مست میشوم ...

RM. kiute.ARMY

اتفاقا چنل هم زدهههههههT^T لینک گذاشتمممم!!
واقعا فقط بنویسس شوگرییی!!

غریق نجاتت بشمممم😔
هوای تابستون گرفته کار ها خوابیده:">😂 کلبه ی احزان که سایت باشه شد گلستان از دست شوگری...!
Huka _VJ.YG
۱۰ تیر ۲۲:۴۴

چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق) *

 

زیبا اینجا نامجین بدبخت نیستن

RM. kiute.ARMY

تکبییییر! اتفاقا مانی مِنی😔


چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق) 



Mahi shi
۱۰ تیر ۱۷:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی قراره تهگی های زیادی به دستت برسههه !!

خدایییش دیدم سایت کمبود تهگی داره افتضاااح هیشکی همت نمیکرد بنویسه ... خلاصه که شروع کردم تو گپ عر زدن ... دنبال ی بنده ی مومن بودم که تهگی بنویسه ... ددیییی ددیییییی بنده "های" مومن یافتممم که همه تهگی دارن مینویسن گاااد!! T^T

 

*** *** ****** **** ***** *** ****

* ****** **** ******** **** *** *** ***** ** **** ******* ********* *** ***** ** ** ******* **** ******** ******* ***** ** ** *  *** ** **** ****** ****** ** **** * *******  ** ***** **** *** **** ** **** ***** ******* ***** ***** *** ****** ** *** *** **** * **** *** ******** 

 

وای کیوت اکانت ندارم تو بیان اسیرم بخدا بعد کنکور ببینم میتونم اکانت بزنم؟ کامنتام همه گم شدهه نمیدونم کجا کامنت دادم تا جواب بدم  الان فکر میکنن چصی میام و جواب نمیدم 😐😂 ولی بخدا اینطور نیس گم شده 

حتی تو سایت هم چنتا  کامنت جواب ندادم و نمیدونم کجاس باید بشینم پیدا کنم...

تو وبلاگ کوئرنسیا کامنت گذاشتم الان گم کردم نمیدونم کجا کامنت گذاشتم😐 تو وبلاگ شیما کامنت گذاشتم ولی گمش کردم خلاصه ریدم با این جواب دادنم...

خلاصه که تا کامنتی دیگر بدرود💜 (گمش نکنم خوبه)

RM. kiute.ARMY

یا حسینن!!! خبری خوش در راه استتت!!
اونا مومن نیستنننن اونا خود رسول التهگی هستننن:")))

اوه اوه حله حله0_0
ناموسا؟؟؟ خداوکیلی؟؟ تو لب تر کن من با لشکر میرم پابوس صاحب اثرررر!!

نه دورت بگرد شما صاحب سایتییی نفرماااT^T
میخوای من برات اکانت بزنم؟
تو بهم یه نام کاربری و رمز بده من برات بزنم بقیه اش با من.
بدرود عمر مننننننT^T
Mahi shi
۱۰ تیر ۱۷:۲۸

ددی این وانشات داغ داغ بعد از ویراستاری هوکا به پیوی من منتقل شد اصن عفف ! (ی پز ریز دیگه امدن*)

اصن پشم ریزون اصن خاک دهنده ! تهیونگ این وانشاااااااات! :")))))))))))))) خدا بود خداااا

شوگری &  هوکا مرسی واقعا بوس بهتوون🫦🩵🩵

 

ی بوس سفارشی واسه ددی بلا ی خودم🫦

 

RM. kiute.ARMY

دل منو اب میندازی هااا😔
از این تهیونگ ها/نامجون ها دو نفر!! شوش مولوی!!


یه بوس دابل اسپشیال برای ماهی خودمممممT^T
Mahi shi
۱۰ تیر ۱۷:۱۸

با عرض سلام خسته نباشید خدمت دوستان و اشنایان 

ادامین عزیز! نویسنده ی شیرین شوگری، ویراستار محترمه سولمیتم و خانواده های تهگی زاده و نامجین پور.

شوگری میدونی خیلی دوست دارم؟؟ شوگرییییییییی میدونییی خیلییی دوست دارم؟؟؟ طوری که سریع وا دادم وخودمو برات از سکرتی در اوردم ... در جریانی که چی میگممم؟؟؟

ددییییییییییی وای ددییییی اومدم  پزززززززز بدمممممم 

میدونی ورژن تهگیش بخاطر من بود؟؟؟:"))))))))))))))))))))))))))))))))))))

میدونی شوگری بهم چی گفت ؟؟ 

_من تهگیش رو فقط بخاطر تو بازگردانی کردم🥺💜 

ددی من نمیرم براااااش؟ وااای ددی این قلم خیلی خاااااک دهنده نیس؟؟؟ این قلم خیلییی خاک دهندس یونو؟:"))))))

بقیه ی عرا کامنت بعدی😔😂

 

RM. kiute.ARMY

با مساحت خسته نباشی خدمت شما خوشگل خانممم!!
ای جان ای جان! *با لحن مهران مدیری
خب خب...یه عروسی افتادم. شیپتون میکنم که شیپتونو تو آسمونا کردن😔
ناموسا؟؟؟؟ اقا شیپ دیگه خطبه واجببب شدددد:"))
وای وای این بچه عشقهههه عشقققق!!! به پای هم پیرشیددددددددT^T
سی دی دو را وارد دیسک بفرمایید😔😂
UwU
۱۰ تیر ۱۱:۳۲

عررررر شووگررریی برگششتهههههه از معدود یونگی باتم لاور های مورد علاقه:) 

قربوونشششس برم منننننن

 

 

RM. kiute.ARMY

آخ آخ آخ آخ آخخخخخخخخخ!!!!!
حقققققققق!!!:")))
شوگری پیامبر یونگی باتم لاور های سایته😂😂
یاااا ای رسول یونگی باتمون!! به من یه جینگی بدههههT^T مافیایییی!!! خفنننن!! دوف دوفی!!
sugar7q
۰۸ تیر ۱۰:۰۷

عه...
*وی خود سوپرایز شد

واو آیدی چنلمم هست...

*تشنج از خوشی

RM. kiute.ARMY

چنلت از زیبایی های خلقته خوشگله😔
همون جکی قدیمی...
۰۷ تیر ۱۸:۳۱

ددی ژونممممم 

یه فیکی بود فکر کنم اسمش باید افتابی باشه بود 

خیلی قشنگ بود ولی الان هر چی میگردم پیداش نمیکنم راجب جونگ کوک و دوست دخترش بود که میخواستن با ته تریسام برن 

خیلی وقت پیش خوندم فول پارتشو اگه داری میدی؟

RM. kiute.ARMY

must be sunny؟ اونو من تو واتپد خوندم:")
آلــــــــی ‌‌
۰۷ تیر ۱۶:۳۷

وای نامجینننن 

نامجین خونم افتاده بود حالمخوووووووووووووب 

برم بخونمش وای^-^ 

RM. kiute.ARMY

خمس و زکات فراموش نشود خواهرم😔
Huka _VJ.YG
۰۷ تیر ۱۱:۳۳

اوهههه وانشات این بچه بالاخره اومد

RM. kiute.ARMY

وای انقدر اذیت شد:"))
انقدر به خودمم فوشااااار بود!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ تیر ۲۰:۰۶

هم اسمات و دارک... دارای دو ورژن. اوکی اوکی من خوبم. حالم خوببببببببب اصلا دارم عر میزنممممممممم

(نمیشد سپ میداشت؟)

RM. kiute.ARMY

* منی که ژانر ها رو اشتباهی زده بودم
* منی که با لبخند دارم هدایتتون میکنم سمت دانلود
* اصلا هم تقصیر من نبود صحنه سازیم کنید صحنه اتونو میسازم!!
بزن بر بدن شارژ شی😔
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۶ تیر ۱۸:۳۴

این نامجین چیکار کرده باهاتون همیشه بدبختن تو فیکاااا هااااانننننن؟؟ 

همیشه خدا باید تو ژانر فیک های نامجین: دارک یا سد اند یا درام یا انگست موجود باشه نباشه نمیشه هااااااااا؟ 

*گرفتن تفنگ طرف نویسنده ها🔫*

 

RM. kiute.ARMY

*سریع از صحنه محو شدن*
*خودم رو به کوچه ی هاشم چپ زدن*
ای وای گمون کنم اشتباهی ژانر هارو زده بودم؟ نمیدونم...من که خبر ندارم...🙄😬
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان