BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Deprived of Magic

negar_20230627_082136_vtr3_j7nd.png

⚜️FULL⚜️

نویسنده  Querencia
کاپل ویمین
ژانر عاشقانه . فانتزی . انگست . Hurt-Comfort . برشی از زندگی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 138
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

    

مقدمه:

دنیا لبریز از جادوئه؛ پر از عروسک­ هایی که نفس میکشن.. نقاشی­ هایی که میخندن و مجسمه­ هایی که میرقصن.

این دنیا پر از جادوییه که زندگی رو در همه چیز میدمه و هیچ حد و مرزی براش وجود نداره؛ جز یه قانون:

انسان­ ها نباید چیزی از جادو بدونن!

و هر کس که این قانون رو زیر پا بذاره، از جادو محروم میشه.

   

و چنین دنیایی، برای مجسمه ای که عاشق خالقشه، چه دنیای بی­ رحمیه!

  

❣️✨🪨DOWNLOAD🪨✨❣️

      

سخن نویسنده ی شومبوزقومبوزگولی سایت:

کوئرنسیا صحبت میکنه بیبیا :)

راستش دوست داشتم داستان کاپل های دیگه ای هم داشته باشه اما نمیتونستم همه رو تو همین مینی فیکشن جا بدم... سوووو..

داشتم فکر میکردم که اگه دوست داشته باشین، داستان سه تا کاپل دیگه رو توی مینی فیکشن های جدا و زیر عنوان همین پست بنویسم :)

کاپل ها این ها میشن:

نامجون × سوکجین

هوسوک × یونگی

جانگکوک × لونا

خوشحال میشم نظرتون رو بدونم و اگه دوست داشتین، برای این کاپل ها هم بنویسم :)

  

 805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی(nina)
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۰

**سخن نویسنده ی شومبوزقومبوزگولی سایت:

 

کوئرنسیا صحبت میکنه بیبیا :)

 

راستش دوست داشتم داستان کاپل های دیگه ای هم داشته باشه اما نمیتونستم همه رو تو همین مینی فیکشن جا بدم... سوووو.

 

  .

 

داشتم فکر میکردم که اگه دوست داشته باشین، داستان سه تا کاپل دیگه رو توی مینی فیکشن های جدا و زیر عنوان همین پست بنویسم :)

 

کاپل ها این ها میشن:

 

نامجون × سوکجین

 

هوسوک × یونگی

 

جانگکوک × لونا

 

خوشحال میشم نظرتون رو بدونم و اگه دوست داشتین، برای این کاپل ها بنویسم:)**

واقعا با نامجین و سپ خیلی هیلی موافقم،عرپیکسپژکژوژکژپ خیلی خوب میشه

RM. kiute.ARMY

منم نامجیییییییییننننن😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۵۸

دد یه سوال خیلی غنی،این غیک که شرط نداره و اینا،الان بزای اون فیکی کهرو دستت مونده ،میخوام مثلا جایی کامنت بزارم که نزاشتم،ولی خب شرطی نیستش،اینم حسابه یا نه؟

(امیدوارم حساب باشه)

به هر حال...

این فیک خیلی زیادی دوست داشتنی بودش،و اینکه واقعا خدارو شکر همون لحظه تهیونگ نمرد و ادم شد،واقعا میخوساتم بشینم زار بزنم(بغض کرده بودم مثل سگ)

اونقدر قشنگ توضیف کزده بوید ظرافت تهیونگ رو،احساس میکردم از حریر ساخته شده،واقعا خیلی قشنگ توضیف کرده بود حالات و اینچزیا رو نویسنده عزیز

RM. kiute.ARMY

نه دورت بگردم این شرط ندارهT^T
چون شرط نداره متاسفانه نمیتونم حساب کنم:")

عررررررر😭😭😭😭😭

حالا یکی مارو با تاپاله میساخت💀
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۶:۲۹

وای خدایا.... نمیتونم دیگه بخدا..

جونم درومد چند ساعته دارم کامنت جواب میدم ://

ددی، بهشت زیر پاته عزیزم!!

خدا نگهت داره برامون انقدر که تو خوبی T^T

*پرتاب تمام قلب انگوشتیای وجودم که با نوتلا و تافل خوشگلشون کردم به سمتت*

 

فکر کنم بقیش دیگه بعدا ها؟!

وای خدایا چرا من انقدر کار دادم؟ :>>>>>

فکر میکردم بعد از این دیگه چیزی نمونده باشه ولی یهو دیدم این و لاوسیک و فلش و مانهوا و اسموتی مونده تازه سه تا وانشات و مینی هم روش =>>

جدا دیگه بقیش برای بعد مردم

تو هم باید همه رو تایید بزنی...

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی وجود منننT^T
بهشت من لبان توست😔💋
شماها بمونین براممم که بمونمممم😭😭💜💜💜
*پرتاب کردن قلب خودم*

ان شا الله*^*
الهی بگردمت:"(((
ماشالله بالاخره اسمت توی تگ هاست و نویسنده پر گاری😎❤
خدا نکنهههT^T

وظیفمه نگران من نباش عشقممم*^*

جیگرم اون فیک جدیدت هم بزودی میزارم. طبق معمول عالی و پرستیدنیT^T
Jeonmaji
۰۴ بهمن ۰۱:۴۸

شت!... داشتم مث چی اشک میریختم تا اینکه تهیونگ زنده شد و به پهنای صورتم لبخند زدم....🥲

خیلی خوب بود... واقعا منم چنین حسی ب مجسمه های کامل دارم .. حس میکنم زندن خیلی خوجمل بود فیکشنت♡ عالی.

RM. kiute.ARMY

ای جااااااان😭
‌‌ HMA
۱۹ آبان ۱۵:۲۳

سلاممم و خسته نباشیددد

سخنی با نویسنده اهم اهم:

ایده‌اش خیلی خوب بود یعنی من واقعا دوست داشتم این خلاقیتتو

با قلم به خوبی کنار اومدم و کششی داشت که تا انتها خوندم و لذت بردم

آفرین بهت

ملیح نوشته بودی ولی نکته ای که بخوام یادآور شم اینه که کاش بعضی جاها اون توصیفاتی که به‌عنوان نویسنده مطمئنم در مغزت شکل گرفته بود رو بیشتر بر کاغذ (کو کاغذ و قلم هعی!) میاوردی تا به عنوان مثال خواننده یهو قفل نکنه و بخواد تفسیر کنه

و اینکه دقیقا انگست درش آوردی دست مریزاد

همین بازم ممنون از همهههه 

Bye bye

RM. kiute.ARMY

سلام و سلامت باشید عزیزدلمممممم*^*

ای جون دلمممم مرسی کامنتتتتت مختصر و به شدت مفید*^*
ممنون از شما جان دلممممT^T
جاک
۰۷ آبان ۲۳:۴۵

بازم شب بیداری و بازم کامنت های پردردسر بنده برای مسئول سایت!

نویسنده شی، من به ندرت از فیک هایی با کاپل ویمین خوشم میاد، یجورایی چون یچیزی بین کوکمین و کوکویه، دو شیپی که فیک های فوق العاده ای دارن، و همین باعث بالا رفتن انتظاراتم از ویمین میشه که اکثرا هم برآورده نمی شن. ولی فیک تو واقعا زیبا بود، حتی با اینکه مدت خیلی زیادی از خوندنش میگذره هنوز داستانو کامل یادمه و از یادآوریش لذت می برم.

امیدوارم بازم ویمین یا هر کاپلی که دوست داری با همین قلم بنویسی و بزاری تا من حمله کنم و بخونمش! روزت بخیر.

RM. kiute.ARMY

نفرما عزیزدلمممم صاحب اختیاری جانانT^T
عووووف ای جااان!! حق گفتی ستون!
Your baby tiger 🐯
۱۹ مهر ۲۳:۲۳

یعنی فقط منم که واسش کلی اشک ریختم؟ 

نصیحت خاهرانه: تو پریودتون نشنید پای کارای سیا دستمال لازم میشید...

RM. kiute.ARMY

سیا نرمه نرمه
سیا توبه توبه...
BAHAD
۰۷ مهر ۱۱:۴۶

سلام اونی

خوبی

اونی خیلی فشار رومههه

از یه طرف شوگا و نامجون رفتن سربازی..

از یه طرف کوک امروز اهنگ داده...

باز از یه طرف شنیدم کوک سیگار کشیده

😏😪😫😫😫😫گادددددد

من موندم الان خوشحال باشم یا ناراحت

هیییی

از یه طرفم هنو شروع نشده مدرسم امتحان دارم

خدااا

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم تو چطوری؟T^T
من بگردمت نفس من:"(
اونا که برمیگردن به یلامتی:")
آهنگ کوک که اصن هیچی من ماااااااااارگ....
مسلما کوک خودش نسبت به کار هاش خبر داره:">
و مطمئنا کاری نمیکنه که باعث اذیت دائمی فن ها بشهT^T

چراااااااا:|
مگه شکنجه است؟؟؟؟ مگه جنگههههههه؟؟؟
BAHAD
۰۲ مهر ۰۰:۴۹

انیونگ اونی

خوبی

ام 

برای کلاسم از بست فرندام جدام

دلم گرفته

از یه طرفم امروز کوک اجرا تو فستیوال داره

مجانی

ولی بازم دلم گرفته نمیدونم چمه...

دلم میخواد بریزم بیرون

ولی نمیشع انگار

اههه

خب چه هبر از شما

جواب نمیدی یع مدت

RM. kiute.ARMY

سلام عشق اونییییییT^T
الهی بچه ام:"(
نمیتونی کلاس هارو جا به جا کنی؟:"(

واقعا فشاره ها...مفتکی...

بچه اممم ناراحت نباش من هستم پیشت خوشگل خانم:"(

سلامتی دعا به جونتT^T بخدا جواب میدم:")
BAHAD
۲۵ مرداد ۱۳:۳۵

کو مایو

یه سوال.. 

 

میدونستی خیلی خوبی

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عمرممم*^*

خوبی از خودتههه عسلممممممT^T
BAHAD
۲۴ مرداد ۲۱:۰۹

اوه

اوکی🌸

با لپتابم اونی

RM. kiute.ARMY

پس الان برات اسکرین شات میگیرم*^*


بازم سوالی هست بگو در خدمتمT^T
BAHAD
۲۴ مرداد ۱۴:۵۵

منظورم همین رنگ صفحه ها و اینایی

که مثلا صورتی و اینا

RM. kiute.ARMY

خب دورت بگردم من با گوشی هستی یا لپتاب؟T^T
چون با لبتاپ راحت میری تب دیزاین و اونجا کالر پیج و بوردر رو انتخاب میکنی رنگی میشه
اما توی گوشی متاسفانه وورد اندروید این قابلیت رو نداره:">
Bahar
۲۳ مرداد ۱۴:۴۳

بعد 

یه سوال توچول دیگه 

چجوری میتونی فونت و ایناشو عوض کنی همین رنگ فضا و اینا

 

RM. kiute.ARMY

وورد؟
وورد داخل گوشی یا کامپیوتر؟T^T
Bahar
۲۳ مرداد ۱۴:۱۸

خوب خوب 

ام راستش وقتی میخواستم بنویسم به کلیت داستان فکر کردم نه جزئیاتش و خب راستش الان دارم میرسم به پبج۱۲ و میخوام جنی رو وارد داستان کنم ولی فکر کنم هنوز زود باشه نه 

نظر شما چیه؟😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خب اگه زوده وارد نکن😔😂
ولی مثلا اگه شخصیت خیلی مهمی داره اما سوپرایزه، نگه دار یه جای تووووپ وارد داستان کن!
BAHAD
۲۲ مرداد ۰۲:۳۲

سلاممم اونی خوبی چخبرا؟؟ 

یه چند وقتی نبودم. 

 ام راستش👈👉

ای نید هلپ☹️

واسه فیکم کومک موخوام

یه جورایی حس میکنم وقتی مینویسم اصلا قشنگ نیست و ارزش خوندن نداره واسه همین یه جورایی ترس از نوشتنش دارم

نمیدونم چمه

حتما با خودت میگی خل شدم

ولی واقعا نیاز دارم تا از یکی برای بهتر شدنش ایده بگیرم

و با خودم گفتم کی بهتر از تو

حالا بوگو... 

وایی نفسم

چقدر حرف زدم.. 

(ساعت ۲و نیم شب وی دچار بحران فیک شده است) 

RM. kiute.ARMY

سلام نفسمممم کجا بودی عزیزممممم بیا بغلمممممT^T
در خدمتم*^*

عایگوووو من مطمئنم الان عالی نوشتییی:"(

نه نهT^T عزیزدل منیی!

من در خدمت شمام عمرممممم*^*

وب خودته خوشگل خانم*^*
(ساعت بحران)
A.SH
۰۱ مرداد ۱۳:۰۶

بابای منم اول این پیشنهادو داد..گفت اون توپ بزرگه(ازون بزرگ ها که باهاش ورزش میکنن) رو بیار بخوابم روش سوار کمرم شو..تازه هیجان این بیشتر خطرش کمتر..گفتم نه و در آخر با باسن صاف شده از پیست برگشتم😂😂

مانیییی مانی مانی..ماست بی سو فانی😔😂

ازین پفک نرما😂😂تو دهن آب میشه😈😂😂استغفرالله..پفک چی توز دیگه😂😂😂😔

RM. kiute.ARMY

اگزوزت رو از دست دادی یا بیمه داشتی؟😂
ناز نفست قناریییی فقط سن اوخو😂
سفت نمیشه؟ نرم میشه؟😔😂 من بهت مشکوکم😔
A.SH
۲۹ تیر ۰۶:۱۴

هااا...یادم رفت برا این کامنت بزارمم...

اول اینکه...خیلیییی کراش سگی بودنیزنسزکزنطکککط....لعنتی از اون روز هی میخونم تصورش میکنم...هر سری هم تصورم بیشتر پر و بال میگیره😂🥲🥲🥺

دوم اینکه...دد...آخه به فکر ما گدا های بی پول بی هنر نیستنن نویسنده ها ؟الان من یه آرزو به لیستم اضافه شد😐🤲 مجسمه ساز بشم اونم خیلی حرفه ای...تازه مجسمم زنده شه😂🥲

اون از giddy up که انقد گریه کردم سر اینکه منم اسب میخوام مامانم برد پیست سوار کاری با باسن جذابم افتادم زمین😂😂😂اینم از این...سر فیک آجوشی من...هی به خودم فحش میدادم که چرا مدارس مختلط نیستن😮‍💨😂 بعد گفتم اون به کنار...چرا همه ی بابا ها شبیه همن مثل آجوشی کُ کُ نیستن؟

بعد گفتم خب آخه احمق اگه بودن هم میخواستی چه غلطی کنی؟😂

بعد گفتم ولش کن...فعلا بزار پفکمو بخورم بعدا عر میزنم😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

تصور از چه لحاظ عزیز؟😂
نویسنده رو برمیداریم میزاریم بانک از روش وام میگیریم برای وسایل مجسمه سازی😂
حالا خوبه مامانت بردتت اسب سواری...بابای من یکی از خواهرمو اسب میکرد میگفت بشین تا بلند نشده😂
بابا اخه بدبختی اینه که آجوشی من ممکنه برامون واقعی بشه، اما مشکل اینجاست که منطقه ای همه در یک سطح مالی هستن و نو مانیییی اوری بادی نووو مانییی😂😂
هاااا اینم سوال مناسبی ئه😂
پفکت چیه؟😂
BAHAD
۲۷ تیر ۰۱:۴۳

عه.. 

گذشته.. 

ولی بازم

هپی برتدی❤❤👏

RM. kiute.ARMY

ممنون تو ام قشنگممم مرسییییT^T
به بنده خدا بدبخت
۲۶ تیر ۱۳:۴۸

یه سوال نویسنده همه  کاپلایی رو که گفته رو میخواد بنویسه یا هر کدوم بیشتر درخواست بشه؟

چون من یکی همشونو میخوام 😗✨

RM. kiute.ARMY

اونجور که توی متن گفتریال بقیه کاپل هایی که میخواد ادامه ببره رو نام بردهT^T
و گفته اگه دوست دارین ادامه میدن*^* پس یجورایی گمون کنم میشه همه اش
Bahar
۲۵ تیر ۲۲:۴۸

هوم...

ملسی(:

تولد خودت کیه؟؟🤔🤔

 

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم*^*
16 تیر*-*
Bahar
۲۵ تیر ۰۰:۴۷

من13سالمه..

کلا بچه مظلومم اینجا 

البتع چند روز دیگه میشم14 

چی میشد این فاصله سنی  کم رو رو با بایسم داشتم🤔🤔

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اومو عزیزمممممم تولدت از همین الان مبارک خوشگل خانمممممT^T
به ریش نیست به ریشه است😔 همونطور که به سن نیست! به نیته😔😂
wtf
۲۴ تیر ۲۳:۴۰

واییی واییی تو رو خدا جونگکوک و لونااااا از بی استریتی دارم میمیرمممم

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگووو
T
۲۴ تیر ۲۲:۵۹

شب بخیر 

 

 

خب قبلش که باید بگم ...ناموسا خعلی اهنگ seven خوب بود 🤍💎🤧( ارمیا منتظر استریم زدنتون در یوتیوب و... و  در هر زمان و هر مکانی هستیم (حتی در دستشویی (اونم ایرانی😂😅☺️))

 

میخواستم بگم رایترررررشیییی که میاد ورژن کوک و لونا بابا من یکی که کهیر زدم از صبر کردن.!!!

 

RM. kiute.ARMY

شب شما هم بخیررر*^*

هرجا سخن از استریم است، نام سون و آرمی پاره شده میدرخشد😔😂 به به مکان پر فیضضض😂😂

ای جاااااانT^T
(jung mihi) Park roomin ..
۲۳ تیر ۱۹:۱۵

عالیم زیبا منتها دارم از درون فروپاشیده میشم بخاطر کوک

اصن جهش ژنتیکی یافتم امروز 

زندگیم به دونیمه تقسیم شد

مزمحعمخعسنعسمعسمسحمعحعمسکحسعسعحم

مردک اغواگر با اون لیریکش💔💔💔

عایمههههههههه😭🗿💔

 

RM. kiute.ARMY

بریز بیروووون!! برون ریزی کننن!!
من اعضای بدنم دچار کراسینگ اور شدن..
وای حق!!!
غغغغغغغغغغغبنغتبنغتنغابنعغبعععععععععععععععععععب
نشسته ام به در نگاه میکنم، دریچه سینه میزند...
BAHAD
۲۳ تیر ۰۷:۳۹

20 سالته

ریلیی (محو میشود... 

RM. kiute.ARMY

بلییی*^*
عوففف چه محوی میشه این بازیکن خوشگللل!
Gaul JK❤
۲۱ تیر ۲۱:۵۰

ددییییییییی

ببخشیدددددددددد

من نبودم تو سایت پسترو ببینم نیکاهم الان اومده بهم گفت

تو تولد و تبریک گفتی من 

مگه امروزه 

اون گذشته بابا

بخدا ببخش 

حالا از اینا بگذریم 

تولد گذشته خیلی خیلییییی مبارکککک

ددی جونم 🥺💕

ببخشید که انقدر دیر شدد

 

RM. kiute.ARMY

فداااا سرت زندگییی من مرسی مرسیییی یه عالمهههههㅠㅡㅠ
ددی قربونت بشهههه واقعا مرسی ک به فکرم بودی حتی وقتی گذشت🥺💜💜💜
فدااا ی تار موووت🥺💛
stay
۲۱ تیر ۲۱:۱۷

نویسنده به این خوبی به ای ماهری مگه میشه تعریف نکرد؟؟

بالاخره تعریفم نباشه بهش مدیونم تشکر که میتونم بکنم 

 

 

وقتی به این قشنگی موضوعات و توصیف میکنه و با دستاش زندگی خلق میکنه چرا نگم؟

موفق باشید)

RM. kiute.ARMY

سلامت باشیییی جان دللللㅠㅡㅠ
زیبا نواختی عزیزممم*^*
stay
۱۹ تیر ۲۰:۳۰

سلامم راستش من نمیدونم درباره این فیک چی بگم ولی میتونم به نوشته های اخر فیکشنت یه پاسخ بدم به عنوان یه انسان) ازت ممنونم که مثل کارکترت جادوتو و نشون میدی(قلمت)

درست مثل بقیه کارهات،اینم زیباست.از یه نویسنده ماهر از این کمتر هم انتظار نمیرفت.)

تو گفتی اشکات و تو این فیک جمع کردی 

من متاشفم که به عنوان یه انسان که ازت ممنونه و بهت مدیونه نتونستم اشکات و پاک کنم و بعد از اون به عنوان یه دوست پیشت باشم 

گفتی خیلی دوست داشتی که انگست و تاثیر گذار باشه 

باید بگم بعد از نوشته هات باید برات دست زد چون مارو تو جادوت غرق میکنی و موفق هم هستی نگران نباش

ازت ممنونم که برامون وقت میزاری و جادوتو در خودت حل نمیکنی بلکه در وجود ما میکاری و باغ ارزو هارو تو ذهنمون خلق میکنی 

ازت ممنونم 

RM. kiute.ARMY

عوفففف جونم کامنتتتت ایولللT^T
مرسی جیگر طلااااا!!
(jung mihi) Park roomin ..
۱۹ تیر ۱۱:۲۸

حالت چطوره خشگله🗿🌹❤️؟

@RM. kiute.ARMY 

 

RM. kiute.ARMY

برو گم- خوبممم عسلمم تو چطورییییT^T
از اینورا خوشگلههه:">
BAHAD
۱۷ تیر ۰۵:۳۴

سلام اونی

فیکت محشر بود💜

VK 🐻🐰

مرسی از نظرت عزیزم♡
Bahar
۱۶ تیر ۱۷:۴۴

سلام اونی

البته نمیدونم ازم بزرگتری یا کوچکترولی به نظرم بزرگت باشی اصلا کی بدنیا اومدی راستی اونی این فیکت واقعا محشر بود💜👌

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمممم*^*
من بیست سالمه عزیزمT^T قربون شماا محشری از خودتههه دم نویسنده گرمممT^T
Mira
۱۶ تیر ۰۱:۴۳

این فیک از اونایی هست که میخوای هزاربار بخونیش

خیلی خوبه بوددددددددد

خیلییییییی

هی نویسنده قلمت عالیهههههههه قشنگ اشک منو دراوردییییییی

ولی خیلی خوب بوددددددددددددد.

VK 🐻🐰

مرسی بابت نظرت عزیزم♡
ینفر
۱۴ تیر ۲۱:۳۵

منظورم یه ورژن یونمین بود.😅

RM. kiute.ARMY

ای جااان😂
ینفر
۱۴ تیر ۲۱:۳۰

توروخودااااا یونمینننننن

RM. kiute.ARMY

چشم چشم:">
مسواک کوکی:)
۱۳ تیر ۲۲:۴۱

خعلی قشنگ بود اصن یعنی اگه ته و بقیه اخرش زنده نمیشدن من از زندگی لف میدادم کلا :) وای دد چه دلم تنگ شده بود براتتتت سایت چه خوجل موجل شده جون باو مود من الان اینه ها : ایا بنده وکیلم کاربر*مسواک کوکی:) *را به عقد دائمی با *تم سایت*در بیاورم؟ 

و جوابم :با اجازه بزرگترا بلههههه :) 

RM. kiute.ARMY

موافقم باهاتتتت:")) قربونت بشمم دل منم تنگ شدهههه بودددT^T خوجملی از خودتهههه!!
کیلیلیلیلیلیلیلیلی!! عروس دومادو ببوس یالا آرتیستی ببوس یالا😔
Yurã
۱۳ تیر ۱۴:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد دد دد دد دد

یه فیک تی اکس تی کاپل یونجون میخواممممم 

*********************************************

ناشناسم

RM. kiute.ARMY

والا ندارم زندگی من:">
Vampire
۱۳ تیر ۱۰:۲۴

جونگ کوک و لونا لطفا

همینطوری هم از بی استریتی پس افتادیم

من همه کارهات رو میخونم نویسنده فقط الان وقت کامنت گزلشتن ندارم اما به استریت نوشتن خواهشا ادامه بده خودم یه تنه برات جامه میدرم

 

 

 

 

#ومپ

# کنکوره...

RM. kiute.ARMY

موافقمممT^T
f.f
۱۲ تیر ۲۲:۴۱

هههااااییییی دد

بعد از مدتتتتتتتت ها برگشتم و اوکی اینو دیدم من خودم یونمین شیپرم و نمیتونم جیمین رو با کس دیگه ای شیپ کنم(قصد توهین به بقیه شیپ هارو ندارم) ولی خلاصش بسسسییی چشمم را گرفت و با خودم گفتم سگ‌توش 

خلاصه که خواندیم و بسی هم لذت بردیم

دست نویسنده درد نکه خیلی خفن بود

RM. kiute.ARMY

های عزیزممممممممم*^*
خوش برگشتیییT^T نه بابا چه توهینی بازم سلیقه است خبT^T اخ چشم منم گرفته هاا ناجووور!
نوش جانتتت*^*
Mochi
۱۲ تیر ۱۵:۴۹

واوووو واقعا یکی از زیبا ترین داستان هایی بود که توندم از ص ۶۳ بود فکر کنم که داشتم گریه میکردم تا ص اخرش 😂خیلی زیبا بود خسته نباشی 

RM. kiute.ARMY

قابل توجه خانم کوئرنسیا که گفت نگرانی، نگران نباششششش😔
BAHAD
۱۲ تیر ۰۳:۰۰

خیلی عالیی بود راستش

نمیدونم بقیه چی صدات میکنن

ولی با اینکه نمیشناسمت میخوام بگم

فایتینگ اونی❤❤❤

 

VK 🐻🐰

مرسی بابت نظرت قشنگم♡
و واقعا مرسیییییییییییی بزرگیتو میرسونی:)
...
۱۱ تیر ۲۳:۲۶

خیلی خوبههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

!!!همگی بگیممممم ماشالهههههههه
F/A
۱۱ تیر ۱۷:۴۸

عالی بودددد قطعا باید از این کاپلا هم بنویسییی

RM. kiute.ARMY

جنگ جنگ تا فیک😔
...
۱۱ تیر ۱۶:۲۲

نامجین

RM. kiute.ARMY

نامجین من به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه ریل ترین شیپِ صد شیپر شد
بخت برگشته..
۱۱ تیر ۱۵:۴۹

سلام دد خوبی؟

میگم داری تو دست و بالت یه چهار و پنج تا فیک کوکوی امگاورش معرفی کنی؟ اگه امپرگ هم باشه چه بهتر .

بنده یه بخت برگشته کوکوی شیپرم و هیچی به جز این کاپل نمیتونم بخونم و تصور کنم .

تورو خدا اگه داری لینک بده😭😭😭

حس معتادا رو دارم.

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلههه چطورییی؟T^T
والا به قودا یدونه آگلی بتا دارم دورت بگردم:")
منم حسِ ساقی های بی کفایت که نمیرسونه دست مردم😔
lara
۱۱ تیر ۱۴:۲۲

یسسسس لارا ایز هیر

 

باورم نمیشه اولین کامنت رو دارم برای نویسنده مورد علاقم میزارم ÷)

 

ام خب همین دیههه

 

راستی من منتظر sh.s

هستم کجاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟ 

هرجا هست بگید بیادددددد

 

من دلم طبیبم رو مخوادددد

RM. kiute.ARMY

طیب طیب الله احسنت بارک الله😎💪

خونه اشونه:"))

بگم حبیب بیاد؟ تعارف نکن. کی ضرر میکنه؟ تو یا اون؟😔
Lilith
۱۱ تیر ۱۱:۴۶

نامجین و سپ‌ خوبه ، ولی فکر کنم طرفدارای جونگکوک و تهیونگ بیشتر از جونگکوک و یه دختره ..

نمیدونم فقط چون کاپلای دیگه گی ان جونگکوکم با تهیونگ باشه

RM. kiute.ARMY

اخه کاپل های بعد گمون کنم از داخل همین داستانه.
یعنی یه کاپل این داستان و ایده ویمین عه، کاپل بعدی این داستان کی باشه؟
بابت همون لیست مِنو همین سه تا کاپلهㅠㅡㅠ
ته ته
۱۱ تیر ۰۲:۲۵

تهکوک چی پس؟

RM. kiute.ARMY

توی مِنوی این ایده همینا بوده🥲
Gaul JK❤
۱۰ تیر ۲۱:۵۳

من دلم سپ میخوامممممم

RM. kiute.ARMY

توانا بود هرکه سپ بود
ز دانش دل پیر سپ بود
mz
۱۰ تیر ۲۱:۳۰

سلام به ددی قشنگ و  Querencia عزیزم...

عالی بود ..دلم میخواد ماچتون کنم..این دومین باریه که نظرمو میزارم و تصمیم گرفتم از این به بعد فقط یه ریدری که میخونه و لذت میبره اما نظر نمیده نباشم...

چون امروز به این درک رسیدم که نقد برای یه نویسنده چقدر مهم و حیاتیه

عالی بود وانشاتت و واقعا باهاش کیف کیردم..کارای دیگتم خوندم  و خوشم اومده...و قلمتو خیلی دوس دارم

نمیدونی چقد هیجان زده بودم که قراره سد اند باشه یا هپی اند و دیگه آخراش اینجوری بودم که اوکی گریه نکن تو فک کن تهیونگی زنده میشه و بعدش دیدم وواوووو چه قشنگ داستان هپی شد و یه فصل جدیدی از زندگیشون شروع شد

 Querencia عزیزم تو که آخه قربونت بشم اینقد قلمت خوبه نمیتونی یه فیکشنم بنویسی منو از این بحران بی فیکی دربیاری

ددی جونم تو فیکای خوب سراغ نداری..اینایی که تو سایته همرو خوندم و واقعا تویه ی کویر بی علفی فیکشن موندم

خلاصه که ممنونم از هر دوتون که اینقدر منو خوشحال میکنین

اها بعد یه نکته ی دیگم توچهمو جلب کرد این سایت به طرز فاکی خوب و منظم و دقیقه و باحاله..جوریه که تو سایتا و کانالای دیگه که میرم یا فک نصفس یا آبکی یا ... ولی اینجا به طرز فاکینگ شتی باحال و گوذ و منظمه جوری که خیلی راحت با نویسنده در ارتباطی فیکا خوبن و کاپلا تقریبا همه نوع پیدا میشن..

ازتون ممنونم که زندگیمو بهتر کردین..

اها راستی ددی جون کنکور خوش بگذره امیوارم خوب بدیش و اگرم ندادی به کیفت اصلا مهم نیس مهم اینه که اینجا یه عالمه آدمن که عاشقتن..چن تا نمره و تراز قرار نیس باعث بشه تو از فرش به عرش برسی اون تلاش خودته نه نمره ای که بر حسب چند تا سوال بهت میدن...کنکور رو بده و امیدوار باش عالی میدی عالیم ندادی به هیچ جات نباشه عزیز دلم

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزمممT^T
عوفففف مرسی کامنت جذااااابT^T

والا لاوم خودم که گدا  ترینم لختِ لخت توی سایت تردد میکنم😂 اما لینک ناشناس بده از مصارف شخصیم بهت بدم:")
بابا مارو خجالت ندهههههه این سایت قابل شمارو نداره ممنونممممT^T خودتون و وجود با ارزشتون باعث میشید ما تلاش کنیم:"))
از تو ممنونم عمر من که اینجوری هوامونو داری بیبیییییییT^T

نمیرم برات بچه؟:"))) بزار براتتتتت رگگگگگگ بزنم لعنتیییییی!! بیا بغلمممم نفسممممم ممنونم واقعا ممنونم:")) قلبمو لمس کردیییی:"))
Te
۱۰ تیر ۱۹:۵۷

سلاامم 

اینو من نظرمو تو وبلاگ اصلی هم گفتم ولی بازم میگم 

 

پوسترش خعلی خوشگله در این که شکی نیست 🤍🤞

 

داستان رو من هنوز نخوندم چون منتظرم تا ورژن کوکی و لونا بیاد 🥺🙏 

 

ولی مقدمه شم جالبه 🤔

و و و رایتر شی لطفا لفطا ورژن کوک و لونا رو بزار چون بنظر خیلی سوییت شه که مثلا دختره نقاش باشه و کوکی مجسمه یا حتی برعکسشم جالبه 🍭

این نظر من بود . !!! 

 

خسته نباشید.

RM. kiute.ARMY

سلوووومممم!!!

واو منم موافقم بسی جذاب به نظر میاد!!

سلامت باشیییی*^*
Rita
۱۰ تیر ۱۸:۵۱

سلام خسته نباشید 

میشه کاپل کوکوی هم بنویسید 

تابستون شده و من هنوز یه فیک کوکوی نخوندم 

کمک

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمممم*^*
بله بله چشم عمرم حتمااا:")))
Melika
۱۰ تیر ۱۸:۲۴

به نام خدا سپ 

خدانگهدار 💜💜💜

RM. kiute.ARMY

باز هم به دیدنمون بیا😔
:)
۱۰ تیر ۱۸:۰۳

هیییق🥺

خیلی قشنگ بود فقط همیننن🙂

 

RM. kiute.ARMY

زیبایی بی حد و حصر....
پناه بر جیزس و سایر انبیا...
Adrina :(
۱۰ تیر ۱۵:۲۲

آخجون فیک ویمین :)

 

میشه وبم رو فالو کنید البته دوتا وبه یکیش بی تی اسه یکیش کیپاپ

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتت!!

البتههه خوشگل خانممممT^T
نارنجی
۱۰ تیر ۱۵:۲۱

چون مطمئن نیستم کامنت قبلیم اومد یا نه، این یکی هم محض احتیاط می‌فرستم: 

کوئرنسیای قشنگ و سخت کوشم 🥺 

اینجا کلی سپ شیپر هست که اگه براشون بنویسی تا آخر عمرشون دعای خیرشون همراهته 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

چرا چرا اومدهT^T
شبیه اس ام اس های شبکه ی آی فیلم شد😂😂😂
نارنجی
۱۰ تیر ۱۵:۱۴

پششششماممممممم 

البتهههه که دوست داریممممم 

تو فقط بنویسسس عسلللللل 🌝🌝 

والا ریا نباشه فیک رو نخوندم  

ولی پوسترش شدیداً کشنده ست 

و خلاصه ش »»»» 

لعنتی این ایده های محشر رو از کجا میارین؟ 

 

کوئرنسیا جونممم 🥺🥺 میشه سپ بنویسی ؟ 🥺🥺 

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا یکم دیگه ادامه بده با اجازه ی خانواده ی رجبی و آقا رضا گلزار کنسلش میکنم😔
stay
۱۰ تیر ۱۳:۳۴

حیحییییی 

همین الان آپ شد من دیدم 

RM. kiute.ARMY

فرست ترین فرست ممکن بودی😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان