BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن NEVERLAND

20230708_210919_0000_8rf1_1cqx.png
☀️FULL☀️
 
نویسنده Amber
کاپل ندارد (فرند شیپ BTS)
ژانر BTS AU . کمدی . برشی از زندگی
محدودیت سنی +14
تعداد صفحات 202
راه ارتباطی ناشناس نویسنده"
آیدی واتپد نویسنده Amber-sv

برشی از داستان:

"درسته تهیونگ، من نمیتونستم جای شما باشم پس تصمیم گرفتم باهاتون باشم" 

  

✨🌻🍏DOWNLOAD🍏🌻✨

  

805_vpfe.png

این فیک عین هندونه است وسط تابستون؛ وقتی بالا پشت بوم 
خونه ی مامانبزرگ روی تشک و متکا لم دادیم و دورمون پشه بنده :"))
حتما بخونید تا هیندیوانه روا بشید:">
۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نگین
۲۷ بهمن ۱۸:۴۱

آههه، اشکام

خیلی قشنگ و خوش دست بود. تم فیکشن هم خیلی شیک و باحال بود

ممنونم ~~

RM. kiute.ARMY

ممنون از شما عزیزدل که کامنت دادی*^*
آبان
۰۲ آبان ۱۶:۴۸

فقط اون قسمتی که مامان و پسر بودن:)))

نه نه نهنهنعنفمسنسنسن😭🚮

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننن😭😭😭😭😭
آبان
۰۲ آبان ۱۶:۴۷

این فیکشن اینجوری بود که اولاش از شدت خنده اشک از چشمام میومد ولی اخرش همش از روی ناراحتی بود😭😭

 

 

زن حسابی این چه کاری بود اخه اشکام تموم شدن😭

RM. kiute.ARMY

رسما حمله کرد بهمون شبیخون زدددد😭😭😭😭
Amber
۱۶ مهر ۲۱:۰۴

سلام!

خب مشکلی نداره کامنتای جدید رو جواب بدم؟

 

seven: خوشحالم که خوشت اومده عزیزم. طبق قانون سایت بیشتر از چهارده سال😂 من دارم به سن قانونی می رسم ولی هنوز دسترسی به تلگرام ندارم پس هیچ کانالی هم ندارم

 

هیونگ لاین: ببخشید اگر ناراحتت کرد ولی فکر می کنم این قشنگ ترین پایان ممکن بود هرچند که خوشحال کننده نبود.

 

vkook darya: باعث افتخاره که یکی از نویسنده های خوب سایت کارمو خونده و ازش خوشش اومده... 

این نظر در مورد پایان بندی دقیقا همون چیزی بود که دوست داشتم ریدرا حسش کنن، مرسی. باعث افتخاره😁

 

سورن: 🤣چی بگم... احتمالا با هم برابری کنن باهم

 

سالیوا: هم نظریم باهم. 😂کمدی نبود؟ خوشحالم که خوشت اومده

سایت فضایی ها فرصت فوق العاده ایه برای نویسنده ها فرصتی که اگر نبود خیلی از ما فقط تو آرزوی نوشتن می موندیم.

 

مرسی بابت نظرات قشنگتون❤

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلم اختیار داری بانوووT^T
پست شما، عمارت شخصی شما😔

seven

هیونگ لاین

vkook darya

سورن

سالیوا

سالیوا
۱۵ مهر ۱۴:۴۶

یعنی عاشق فیکشنای فرند شیپم بخدا

اون از سری سه فصلی فیکشن ارور که انقد داستانش خوب طراحی شده بود دهنم تا اسفالت وا موند این از نورلند که ژانرش کمدیههههه

من عاشق کمدیم وای

حدود ۱۵ ص اولشو خوندم خدایی طرز قلم نویسنده محشر بود

ددی اشقی

هم به نویسنده ها جایگاهی میدی که بتونن شکوفا شن و کاراشونو در اختیار فیکشن خونا قرار بدن هم به ریدرا لطف بزرگی کردی با سایتت

نوسندشم اشقههههه

ددی خودتم فیکشن مینویسی؟

نویسنده هات عالیییین

RM. kiute.ARMY

گلی از گل های بهشتن!!!
واقعا اون از ناگفتی ترین گفته هاست:)))
نویسنده خداگونه کلمات رو خالق جمله میکنه😭
نوکرتممممممم نویسنده عشق تره😭

بخدا خراب مرامتم جیگر بخاطر آدم های جیگری مثل توئه که علاقه تو وجودمون پدید میاد:) تو باعث میشی برای بهترین بودن تلاش کنیم:) چون لایق بهترین هایی!

بله بله یه دستی به نوشتن دارمT^T
قابل ندارههههههه اونا زندگی منن😭😭😭
مسواک کوکی :)
۰۶ مهر ۱۷:۲۲

اقای قاضی داره دروغ میگههه 😂 

مگه این فیکو ننوشته؟ خب باید مسئول باشه دیگه 😂 

RM. kiute.ARMY

شما مصرف کننده ای عزیزم. نهایتا جریمه نقدی باشه و بخواد اعاده ی حیثیت کنه😔
نهایتا یه کلاس آموزش مدنی برای هردوتون بزارن😔
سورن
۰۶ مهر ۱۴:۳۵

اوکی

انقده که من ته این عر زدم،به مولا خود نویسنده سر هوارانگ نزدددددد

RM. kiute.ARMY

از سری قدرت های نویسنده😔
درسا
۰۷ شهریور ۰۲:۵۵

سلام دد حالت چطوره قشنگم؟

من واقعا دیگه رد دادم..

خیلی دلم تنگ شده بود واست^^

نزدیک یک ماه بود اصلا اینجا نیومده بودم

حس میکنم ی تغییری کرده اینجا🥲🌱

RM. kiute.ARMY

سلام قربونت بشممممم*^* تو چطوری؟:")

بیا بغلم ببینم جیگر خوش برگشتی:")
فدای دلتتتT^T
یه چی
۰۵ شهریور ۲۰:۰۹

ددییییییی لطفااا بگووو چطور آیم نات ا پدوفیل رو پیدا کنمممم

یه بار دانلودش کردم بعد ماک شد

بعد الان دارم ولی فقط ۲۰۰ صبحس نصفس

توروخدا لینک بده

RM. kiute.ARMY

متاسفانه بنا به درخواست نویسنده کلا از صفحه ی روزگار نیستش کردم:")
سالیوا
۰۲ شهریور ۰۸:۵۲

ددی فیکشنات عالین

فقط یسوال چجوری میتونم به عنوان نویسنده ثبت نام کنم؟

خودم یه مدتی یه چنل فیکشن تو سروش داشتم که البته به شکل سطح مقدماتی و غیر حرفه ای مینوشتم

الان که دست به قلمم یکم بهتر شده چنلم به خاک رفته نمیدونم فیکشن جدیدمو کجا اپ کنم هیچ چنلی قبول نمیکنه

RM. kiute.ARMY

نوش جونت قربونت بشمممممم*^*

والا کار خاصی نمیخواد عمر من ولی پست نحوه ی قبول فیکشن توی سایت رو خوندی؟T^T
Vkook. Darya
۲۸ مرداد ۲۰:۲۷

واقعا وایبش مثل همونی بود که گفتی ‌‌..

هندونه خوردن توی تابستون وقتی خونه مامانبزرگی :">

اخرشم وایب وقتی رو میداد که قراربود دیگه بریم خونمون و نمیتونیم بیشتر بمونیم ‌.. یه حس ارامش دردناکی :")

هرچند اخرش شاید بد تموم شد ولی به نظرم هپی اند در نظر گرفتنش کار درست تری باشه 🤧

زیادی قشنگ بود .. 😭💜

کلا کارای امبر مستقیم با احساس ادم بازی میکنه .. 🫠🤧

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اصن بوی هندونه توی اون حال و هوا اومد دریا:") آخر های شهریور ماه...
دقیقاااااااا=))))
تهش اینجوری تموم شد که خنج رو صورت ضجه میزدی با لبخند...
عالییییی بودههههه😭😭😭
دو سه دست گل کوچیک میزنه باهاشون نامرد...
هیونگ لاین
۲۱ مرداد ۱۶:۰۷

سلام هنوز عررررر چرا جانگکوک باید میمرد نهههههههه باشد برمیگشت کمپ عرررررر 

چه جیمین ناراحت شد 

RM. kiute.ARMY

سکوت قلبتو بشکن و برگرددددددد!!!
seven
۱۹ مرداد ۱۲:۰۷

خیلی قشنگ بوووووود

نویسنده چند سالشه؟ 

اشکم در اومد خدا خیرتون بده🤣

نصف شبی داشتم عر میزدم براش

نویسنده تو تل کانال نداره؟

ددی این نویسنده ها رو از کجا میاری؟

RM. kiute.ARMY

ناموسا اصل جنس که میگفتن همین بود:")
نوکر شماییم😂

این نویسنده ها رو خود خدا برامون میفرسته از بهشت:")
Amber
۱۱ مرداد ۲۲:۳۷

سلام دد مشکلی نیست جواب کامنتا رو اینجا بدم؟

 

مموریز فالو می شمال و جنوب: 😅😅😅نمیدونم چطور! اما تا وقتی که از کاری لذت ببریم زمانمون رو برای انجام هر طور که شده خالی می کنیم درسته؟

Hana Danvers: 😅لطفا با من مهربون باشید! پایان نورلند اشکم رو برای اولین بار حین نوشتن در آورد. درک میکنم...

مومو: موموی عزیز خیلی خوشحالم که نورلند حالت رو خوب کرده مرسی بابت نظرت❤

Luna: تحمل کن دخترم😅 مرسییییی❤❤

نارنجی: سلام قشنگم:) خوشحالم که حالا رو خوب کرده و توصیفت در مورد گریه کردن یه لول دیگه بود! مرسی❤

Rokajaki: بغض چرا؟ ببخشید... راستش اینکار جونگکوک کاریه که واقعا بهش ایمان دارم و دوست داشتم همه در موردش بدونن. ما به هر حال قراره یه روزی دنیا رو ترک کنیم و این بدن قرار نیست همراهمون باشه اما تا وقتی که بتونیم زندگی بقیه رو باهاش قشنگ تر بکنیم به نظرم حتی مرگ هم ارزشش رو داره. 

نگی: 🤣ببخشید... امیدوارم هیچ وقت نیاز نباشه ازش استفاده کنی

Katlin: مرسی!

Baby bunny: 😅ببخشید! امیدوارم بیشتر از اینکه ناراحتت کرده باشه از خوندش لذت برده باشی

مسواک کوکی:) :🤣من بی گناهم جناب قاضی

شب خوبی داشته باشی!: منم شیفته کامنت شدم! توصیفاتت... چه آهنگای خوشگلی داری تو پلی لیستت راستش منم همه این آهنگا رو دارم. مرسی از کامنت قشنگم❤

زینار: به فکر این بودم که افتر استوری بذارم اما از طرفی هم حس میکنم بهتره توی همون حال و هوا و اوجش بمونه...

 

 

مرسی دد!

RM. kiute.ARMY

سلام عشقم نفرماااا اختیار داریT^T
مرسی از شماااا نفس بابات بهترین بودنت*^*

مموریز فالو می شمال و جنوب

Hana Danvers

مومو

Luna

نارنجی

Rokajaki

نگی

Katlin

Baby bunny

مسواک کوکی:)

شب خوبی داشته باشی!

زینار

زینار
۰۷ مرداد ۲۳:۱۴

توروخدا فصل دوم بذار 

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما اجازه پخش نداد تهییه کننده نداریم:")
شب خوبی داشته باشی!
۰۳ مرداد ۱۹:۰۸

امبررر

سلام...واقعا بگم شیفته این کارت شدم...و آخرش ....میدونی کلا داستانت وایب زرد و آبی داشت ولی آخرش یچی مثل خاکستری و یاسی بود... قلبم یخ میکنه وقتی اون آخرشو میخونم...واقعا خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم ...

ی ایده به ذهنم رسید گفتم به نظر ددی باحال میشه یا نه

الان امبر پلی لیست گذاشته خب

نظرتون چیه هرکی میخونه و یا میخواد کامنت بده پلی لیست آرامش بخش خودشو یا آهنگایی که آرومش میکنن و یا دگرگونش می‌کنه رو بزاره توی سایت؟

من خود 2U جونگکوک

Promise  اکسو

Stitches 

Dusk till down

Paradise شیون دریم کچر 

Louder than bombs

James vu

Stay alive

و چند تا دیگه....

شروعشو با خودم گذاشتم..حیحی 

لاب یو ددی 

لاب یو امبر

RM. kiute.ARMY

امبر حریف میطلبه:"))
اره موافقمممT^T بچه ها این زیر آهنگی که با این فیک هم وایبه یا خوششون اومد یا حس میکنن حرف دلشونه رو بزارن.
خیلی هم عالیT^T

پارادایس شیون دریم کچرررر:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
این لعنتی صداش مورفینه...های نوت هاش ادمو واقعا میبره پارادایس....

منم یه آهنگ میخوام معرفی کنم*^*
suzume no tojimari OST

لاو یو مور عزیزمممممT^T
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۱ مرداد ۲۰:۲۶

من زن قصاب نمیشم پولمو میزنم به سم اسب 😂😂😂

مشکل ننمه میگه جز دیجیکالا از هیچجا اینترنتی خرید نمیکنم 😂😂 نمیدونم این 

رابطه سلطه پذیری مامانم کی با دیجی کالا رف تو قابلمه 😂😂🗿

نه معلمه به روش سنتی پایداره باید با ناخونا بزنی 😂😂😂

هف ماهه نبود؟ 😂😂😂😂

تسمش قبل من پاره شده بود 😂😂😂😂😂😂

پیداش نمیکنم قایم میشه همش ازم 😂😂😂😂😂

فک کنم زیادی کینگ سازه این زندگی ایران 😂😂🌝

نچ نچ پس چرا همکلاسیام بی من رفتن مسافرت 😂😂😂😂😂😂

فک کنم بعید نیس😂😂😂 

محدودیت خلاقیت میاره: این ضرب المثل باعث به وجود آمدن نوع جدیدی پوزیشن رابطه جنسی شد 😂😂😂

هرکی با این پوزیشن فیک بنویسه ۲۰ تا کامنت میزارم زیر پستش😂✨🗿

۴ بارم لایکش میکنم باگوشی اعضای خانواده 😂😂😂🥛

۲ بارم با اکانت های دیگم لایک میکنم😂😂😂😂

منتظرم نویسنده های عجیجم 😂😂😂😂

 الان کیوته یا زشت؟؟ 😂😂😂😂🗿

💃💃💃💃🥛🚬

وقتی باهاتم یچیزی میزنن: 😂😂

بخدا گوربسسسس 😂😂🐈

به فضایی ها بپیوندید تا غاز درحال زاییدن ببینید!! 

منم سلام رو میکنم خدمتشون 😂😂😂

به بانک اینگلیشیان نزنم؟؟ 😂😂😂😂

دوباره حامله امم😂😂😂🤣🚬

رابطهه دیگه زیادی نامشروع بوده😂😂😂😂🚬🗿

جووون نادر بخورتت😂😂😔

بادمجووووووونه تهیونگگگگگ😂😂😂😂🍆

شنیدم تهیونگ میرزاقاسمی خیلی دوست داره😂😂😂😔🍆🍆

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه بزار تو بانک سودشو بخور😂
این الان نسخه ی انگلیسیش تو دیجی کالائه فکر کنم کلیک
ولی بگو مامان دیجی کالا رو دفترشو پلمپ کردن بخاطر پخش شدن عکس کارمند هاش بدون حجاب😔
سلام منو بهش برسون😂
بحث سر ماه ها زیاده😂
عههههههههه واقعنی؟😂
نیت نکردی😂
اره عوففف به عمو جانی گفته زکی😂
بیا ماهم بدون اونا بریم مسافرت😂
هاااا احسنت😂
به برکت این تحریم ها😂
من خودم نود میدم😂
بچه ها ببینید داره مایه میزاره هااا اقدم کنید😂
باید مشتق بگیرم😂
چی میزنن؟😂
گوربهه تو گیونییی!
فقط در فضایی ها!
خدمتشون به سلاممم😂
نه اصلا فقط پارسیان...شعبه ی دیگری هم ندارد😂
خسته نباشییی😂
ترکیه هم تحریم میکنتش😂
عوفففف اوه یححح نادرمممم!
ماشالله گوشتی هم هستتتت😂
داره روی کشک بادمجون هم فکر میکنه😂
خیار🥒
۲۹ تیر ۱۴:۰۶

های ددی جونم چطوریییییی دلم تنگ شده بود واستتتتتت

ددی این چند وقت فندق شکن مجانی گیر آورده بودم همش تو واتپد و اینستا ولو بودم امروز دیگه فندق شکنم تهش در اومد ولی دلم واسه سایت و تو و فیکا تنگ شده بوددددد عرررر چقد فیکای جدید اومدهههه ماشالا تابستونه و مردم بیکاررررر ولی دستشونم درد نکنههههه 

اره خلاصه دلتنگت بودم و چند وقت مزاحمت نمیشدمااا

لاو یو ددییییی انیونگگگگ

RM. kiute.ARMY

سلامممم تک خیار قلب منننن بیا بغلمممم ببینممممT^T
ای بابا...رفته بودی با غریبه ها؟😔 سایت من مال توئه نفسسسT^T
اره بندگان خدا نویسنده ها از انتهای وجودشون مایه نهادنننT^T
مراحم ترینی جیگرررر دل منم تنگولیده بووودT^T
لاو یو مورررررر!!! انیونگگ*^*
Rokajaki
۲۸ تیر ۲۳:۴۷

های دد چطوری؟ ی زحمت داشتم:")

میشه ی سایت فیکشن ک کاپلاش بیشتر گی باشه معرفی کنی بهم؟ فیکشنای اینجا رو همه رو خوندم ی دونه سایتم بود گفته بودی برا دوستت بود فیکشن لند اونم فقط دوتا فیک ازش مونده😂 و از اونجایی ک سال کنکورمه موبایل خودمم رو ندارم ک برم تو چنلای تلگرام.... پس میمونه سایتای ایرانی:)))😂 

اگرم فیکشن خوبی خودتون داری میشه بدی لینکش رو:)ببخشید بهت کلی زحمت میدم:")

 

 

RM. kiute.ARMY

های دورت بگردم تو چطوریییی؟T^T رحمته عزیزممممT^T
والا فدات شم دیگه هیچ سایتی مناسفانه در این عرصه تن به عمل نمیده:")😂
اما لینک ناشناس بده بهم که من اونجا یه گهگاهی فیک دم دستم اومد برات بفرستم.
لینکت رو برای خودم نگه میدارم T^T اصلا هم زحمت نیستT^T
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۲۸ تیر ۲۰:۵۳

ریدممم یسسسس کامنت کامل نبود فرستادم اصن من چقدر مخم آخخههه😂😂😭✨

کامنت نویسی از نو شروع میشود... 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 

""خسته ای؟" با لبخند اینو ازم پرسید. 

جوابشو آروم زمزمه کردم: "یکم..."

بغلم کرد و موهامو نوازش کرد و خوابم برد... 

فرداش وقتی بیدار شدم همجا تاریک بود ولی  

وقتی فهمیدم زنده به گور شدم بلندترین فریاد عمرم رو زدم.! "

>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> 

هاییی دددددددد

اومدم از بدختیام بگمممممم یسسسس 😂😂✨

دد من میخواستم کتاب آندو درنهایت میمیرند رو بخرم

بعد یجا دیدم که کاپل گی داره

و فهمیدم دیگه باید بخرممم

رفتم تو دیجی کالا ببینمش دیدم نسخه فارسیش سانسوره😂😂

من چقدر خوشبختمم که نسخه اینگلیسیش هم نیسسس خدایااا شکرتتتت 😂😂😂

دد رفتم کلاس گیتار بعد گف باید دست چپت ناخوناش کوتاه باشه راست بلند 

منم که هیچکدوم از دستام ناخونش بلند نیس شبیه اون میم رضاپیشرو مونده بودم نگاش

میکردم 😂😂

برگشت بم گفت چپ دستی یا راس دست گفتم رو هردو تسلط دارم

گفت عالیه، بعد دوباره پرسید چپ دستی یا راست دست دوباره شبیه رضا پیشرو نگاش میکردم 😂😂😂

دد به کراشم اعتراف کردم ذوق زده شد گفت باشه😂😂😂😂😂 بدون هیچ مشکلی 😂😂کراشم همکلاسیمه😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

ددد میدونستی من ساقی قدرتمندی دارم؟ مثلا میتونه نامرئی شه بزور به خوردم بده از حالت طبیعیم دربایم😂😂😂

به گوربه ها پیش پیش میکنهههه😂😂😂😂✨✨

اثرات زندگی در ایران: 😂

 دد باورم نمیشه یه ماه از تابستون گذشت گوسفندای چشلاق چای از من بیشتر تفریح کردن😂😂🗿

دد یکی از دوستام رفته با داداش اکس دوستم و اکس دوستم رل زده و الان از اکس دوستم جدا شده

با داداششه 😂😂😂😂😂😂😂😂✨💔

تو کلاس نقاشی انقدر درمورد این موضوع حرف زدیم معلم برگشگف: باشه باشه آبرو بدبخت رو نبرین کههه

دد یه بی ال دیدم قسمت آخرش طرف میره رو دوست پسرش خیمه میزنه بعد طرف جر جر میخوره

بعد حالا اینا به کنار ، باتمه اون پایین پایینا رو میبینه با تاپه یه تکون ریزی میخوره بعد زیریه میگه: عااح 😂😂😂💔

چی شد لعنتیاااااااا چیکاررر کردددد اون بیصاحابببببببب😂😂😂😂🗿🗿✨

لباس داشتننننننن 😂😂🗿😭😭

دد تاحالا پستان گوسفند دیدی؟ بیشتر شوشول گوسفنده😂😂😂😂😂

این کیس جدید منه فالوم نمیکنه ولی فنه 😂😂💃

دد شوگا میره مراسم سامسونگ به عنوان نماینده برا رو نمایی محصولات جدید سامسونگ تو سئول😂😂😂

اجراعم داره هارهارهارهارهارهار 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پام چقدر باحاله عجب آفریده عجیبیه😂😂😂😂

دد داشتیم از مشکین برمیگشتیم بابام نگه داش برن از سوپری اونجا یچی بخرن ما عرعر نکنیم اون پشت

پیاده شدن مامان بابام منو داپشم تو ماشین موندیم من داشتم آهنگ گوش میدادم که کرم ریختن برادر ناگرامیم

شروع شد منم برگشتم بش با انگشتم فاک نشون دادم این فاک منم طرف راننده ماشین کناریمون گرفته شد

اونم با قیافه وادافاخ من سننده نینمشم نگام میکرد 😂😂😂😂😂

این دفه من صگ مستم و اون بچه گربمه میوووووووووووو🐈😂

عرررررر هیق عاررررر 😂😂😂😂😂😂😂Baby bunny غاز درحال زمایمان کجا دیدی برادررر😂😂😂😂

امبر جان از جانی دپ چخبر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂(وی حتی به نویسنده هم رحم نکرد) 

"حتما بخونید تا هیندیوانه روا بشید:">"

اگه موز شدم گارانتیه برگشت به شکوفه دارم؟ 😂😂😂

دد آهنگ کریم سوادی اکسو رو شنیدی؟ 😂😂کیپاپ فک کنم وازلینی نرم کننده ای لوبی چیزی نمیشناسه

به روش اسلامی و سنتی پایداره خشک خشک میکنه تو 😂😂😂😂😂😂😂✨گاهیم بی خبر 😂😂😂😂

دد گوشی ایرانی رو دیدی؟ 😂😂

رو جبعش زده مدیا آف چین😂😂😂😂😂😂😂

جالبه خودشونم قبول دارن رفتن پرسیدن ازشون گوشی کجاییه گفتن چینی😂😂😂

دد کارنامم بیست شد هاهاهاها😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خدانگهدار تا ک*صشر نامه ای دیگر😂

بدانید نویسنده همیشه شمارا با لبخندی شیطانی زیرنظر دارد

مخلص شما نادر کوچیکه😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بابا فدا سرت عمر منننننننT^T

اره دخترم سانسوره پولتو نزن به سُم اسب😂
میفروشنااا یه سایت هست بابام هم ازش کتاب خریده. خلاصه مورد اطمینانه کلیک
وایییییی بچه اممممم😂😂😂 پیک نداد دستت؟
واییییییی یاد اون میم ئه افتادم که مجریِ خانمه میگفت اخییی بچه اتون چند سالشه؟ مرده گفت شیش ماهشه و دوباره مجری پرسید آخی چند سالشه؟😂😂😂😂
الان بنده خدا تسمه تایمش پاره شده گفت باشه؟😂😂 به سلامتی رفتین سر خونه زندگیتون؟😂
ساقیت رو بفرست برام چون به شدت لازمم😂😂😂
زندگیِ ایران تومونه😂
ما گاو های سمت دهاتمون مسافرت هم رفتن من هنوز نرفتم😂😂😂😂
کارگردانش احیانا با کارگردان حریم سلطان یک نیست؟😂😂😂
جررررررر معلمههههه😂😂😂
لباس؟ دوشواری نداره ادم توی محدودیت ها شکوفا میشه😂😂😂
اره اره دیدم خیلی کیوتهههههه زشتههه😂😂
عا ماشالله بیا وسطططط😂😂
اینم به اجراهایی که هیچ وقت تو زندگیم از نزدیک نمیبینم اضافه شد😂😂😂
وای پاهای منم انگشت دومیه پای چپم از اون یکی انگشت دوم پای راستم کوتاه ترههه😂
داستان اسرار: انگشت فاکِ بی عدالت😂😂😂 به به😂😂😂 بیچاره راننده😂😂
اون ایموجیه گاوه یا گوربه؟؟😂😂
فقط در فضایی ها😂😂😂
سلام دارن خدمتتون😂😂
نه بازگشت میزنید به بانک پارسیان😂
بله بله شنیدم و لذت هم بردم خدا اکسو رو برامون نگه داره😂 نه اونا چین؟ از اینا نداریم اینجا.
مهم همون دور هم بودنس😂😂😂
گوشیِ حاصل رابطه ی نامشروعه😂😂😂
مبارکهههههههه عزیزدلمممممممT^T
خدا یار و نگهدار شما😂
لختم نگاهم ننما😂
جوووووون😂
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۲۸ تیر ۲۰:۰۵

""خسته ای؟" با لبخند اینو ازم پرسید. 

جوابشو آروم زمزمه کردم: "یکم..."

بغلم کرد و موهامو نوازش کرد و خوابم برد... 

فرداش وقتی بیدار شدم همجا تاریک بود ولی  

وقتی فهمیدم زنده به گور شدم بلندترین فریاد عمرم رو زدم.! "

~~~~~~~~~

های ددددددددد

اومدم از بدختیام بگمممممم یسسسس 😂😂😂

دد من میخواستم کتاب آندو درنهایت میمیرند رو بخرم

یجا

RM. kiute.ARMY

وای چ ترسناک تموم شد:|
ایزی لایف لازممممم😂😂😂😂

های دلبرممممممT^T
دردت به جونم که:"))
کتابش سانسوره اخهT^T
مسواک کوکی:)
۲۸ تیر ۱۳:۴۴

من از نویسنده شکایت میکنمممممم 

تو حق نداشتی با این فیک قشنگت هارتمو اکلیلی کنییی و در اهر باعث شی کلی عر بزنممم😢😂

RM. kiute.ARMY

دادگاه سنگینه سه ساعت تنفس پوستی
مریدا
۲۷ تیر ۰۱:۰۴

نشیییی❤️

خدا رو شکر🥺 آخی🥺 اره میفهمم تصادف خیلی ترسناکه😰

تو را من برگزیدم..😔🤣

RM. kiute.ARMY

بلی بلیT^T
از میان این همه خوباااااااااان😔😂
انقدر به گلزار گیر دادیم بهرام رادان رفت ازدواج کرد😂
یه ارمی بدبخت💜
۲۷ تیر ۰۱:۰۲

یونگی که بعله حجابو رعایت کرد ولی پارمون کرد 

جدا از اون فرزندم لباستو میکندی ببینیم این تتوی فرند شیپ بی صاحبتو کحا زدی؟ به فیضی هم میبرید. کی میدونه؟ 

عا راستی یادم مرداد کنسرت داره:) 😂😭💔

اصلا خیلی بده😭هوسوک با هوپ ورلد گولمون زد تا با جک این ده باکس نابوپمون کنه؟؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

ایشون در هر شرایطی تواناست😔
اقا نکنه واقعا روی لپ راست باسنش زده💀
یه کنسرت دیگه به کنسرت های نرفته ام اضافه شد😂
همه اشون بردن ماهارو اون پشت گوربه نشون بدن...ولی گوربه اشون درد داشت💀
Baby Bunny
۲۶ تیر ۲۱:۵۴

عرررررر هیق عاااار. 

*وی شبیه غاز در حین زایمان عر میزند*

 

وویی خودا چی گشنگ میشنگ بیوووود.

ولی آخرش.. خدا نکشه نویسنده رو من داشتم گریه میکردم.

یعنی داشتم فیک رو میخوندم و وقتی تموم شد به خودم اومدم دیدم گریم گرفته.

جدی جدی چشام پر اشک شده بود 😂😂

 

من کلا از اون احساسی های حساسم که سر کوچیکترین مسائل کلی با خودشون درگیرن و‌ کلنجار میرن.. 😂💔

VK 🐻🐰

من سر همه فیکا گریه میکنم نوگران نباش عادیه😂✌🏻
یه ارمی بدبخت💜
۲۶ تیر ۲۰:۴۶

میگم چه خبره اونی؟ 

جونگکوک با یک اهنگ رفته نفر دوم اسپاتیفای؟؟؟ با یک اهنگکگ؟ البوم بیاد چی میشه؟ پاره میشیم؟ 

هعی جونگکوکااا به ما مه نرسیدی به سو هی برس😭

ولی هیچکس نتونست رکورد باتر رو بشکنه ولی جونگکوک تونست... 

هیچکس نتونست رکورد موندگاری دینامیت رو توی چارت بزنه ولی جیمین زددددددد

فرزندانم؟؟؟؟؟ 

گریم میاددد😭

فقط خودشون میتونن رکورد خودشونو بزن😭

ولی خوب منطقیش اینه که بعدن خودشون پاره میشن تا رکورد خودشونو بزن😂😭💔

این چه وعضشه؟ همشون دارن لخت میشن از دم... 

اون از یونگی با کنسرتش(که البته خیلی وقته تموم شده)  که اتکمون زد بد جورد با اون البومش و تورش

اون از جیمین با ست می فری که علنن داشت می کشتمون و.... 

تازههه البوم هوسوکم که قراره ورژن امیدش بیاد... گریه کنم؟ 

"البته که اخبراو همون لحضه شنیدم فقط الان دیگه با ضربه جونگکوک دیگه نتونستم تحمل کنم" 

RM. kiute.ARMY

یه احمقِ گاوِ خرِ جلو مونده ی ذهنی و سایر انواع شامپانزه های کشف نشده: بی تی اس بعدی فلانه فلانه🤡
و بی تی اس بعدی که خود اعضای بی تی اسن😘😘😘

ما همچنان محکوم به شکستن رکوردیم😂😂😂
البته یونگی بچه ام هنوز حجابشو نگه داشته😔
مرداد ماه اخرین کنسرتش توی استدیوم گندهه تو سئوله:">
اون که هیچی...
جی هوپ هم که...از پشت خنجر زد:))))
*میفهمم. و فقط گریه کنننننن!!!!*
Parmis
۲۶ تیر ۱۸:۲۶

وای پدوفیل ی شاهکار بود چرا?!!

راستی ی رمان هست کوک بتاست یهو امگا میشه ته هم تنعا پسر خانواده کیمه داریشش?!

RM. kiute.ARMY

دیگه نویسنده خواسته بود:")
اره عسلممم*^*

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf
مریدا
۲۶ تیر ۱۱:۳۵

اووو چه قشنگ عاشقش شدم!😍

قربونت برررررمممم💋

وای واقعا؟ تصادف ناجور که نبود؟ آسیب ندیدی؟

من که راضیم بیا مزدوج شیم🙂

نری خوشگلمممم💋❤️

قربونت برم من قشنگمممم❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

فدات شممممم منننT^T
خدا نکنه عسلممم:">
دلوم برات رفت که:"> نه خداروشکر بخیر گذشت آقای راننده هم خیلی مهربون بود فقط خیلی ترسیدم ک عادی بودT^T
به نام نامی یزدان😔😂
عزیزممممممT^T
خدا نکنهههه جیگر طلااااااا*-*
Katlin
۲۶ تیر ۰۱:۲۱

هاییی عالی بودددد 

واهاییییی جیغ خب بسه

عام ددی یه فیک بود اسمشو دقیق یادم نیست

درباره اینه که جونگ کوک میخواد مدلینگ شه و تهیونگ اونو کمک میکنه اما در مقابل کارش باید تهیونگ رو به عنوان دوست پسرش قبول کنه و بعد تهیونگ عاشق کوک میشه 

لینکشو نداری؟

RM. kiute.ARMY

زیبا، جادار، عر دار!

عام..لاو اند آرت؟
https://fazayihaa.blog.ir/post/463
نگی
۲۵ تیر ۱۵:۱۸

مگه کرم داری اشک آدم  رو درمیاری؟ 🗿چرا اینقدر آخرش قشنگ بوددد

نمیخواممممممممم خیلی خوب بود.....

ولی منو جو گرفته میخوام برم کارت اهدای عضو بگیرم.... 

 

 

RM. kiute.ARMY

اولین قدم در نویسنده بودن کلا داشتن انواع وول وولک در وجودمونه😔😂
به راه راست هدایتمون کرد این فیک:")
مریدا (مومو سابق😂)
۲۵ تیر ۰۲:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ممنووون💋

عزیزمی.. مریدا قشنگههه همینو میذارم معنیش چیه؟

ممنونممم فک کنم تو هم مجددا امسال کنکور دادی نه؟ اگه اره خیلییی خسته نباشی واقعا پشت کنکور نشستن اراده ی فولادین میخواد خیلی سخته ان شاء الله به آرزوهات برسی🥺 

جرررر دقیقاااا من از جلسه که اومدم بیرون نیشم بسته نمیشد😂

درستهههه😃 اووو خیلی ممنونم عشقم💋 حتما میرم سراغشون مطمئنا خیلی قشنگن😍

قربونت برم منم خیلی خوشم میاد وقتی یه نفر. سریع باهام احساس راحتی می‌کنه🥺

آره یادت نره سانسورش کنی ***** **** اسم قشنگته درست میگم؟

قربونت برم مهربونممم

آره تا حالا به ایشون متوسل نشده بودم خیلی دوستشون دارم🥺 ان شاء الله برسی به اون بالا بالا ها با یاری حضرت🥺

ممنونم ازت❤️

عه پس ظهر گذشته ات بخیر😂❤️

RM. kiute.ARMY

ولکامم عزیزممممم*^*
قربونتT^T معنیش میشه کسی که به افتخار و یا مقام والایی دست پیدا کرده.
بله:") قربونت بشمممم همچنین عزیزم ان شا الله حق و خوشبختی نصیبت بشه لاومممT^T
من بعد از جلسه سوار اسنپ شدم تو تونل تصادف کردیم..به به😂
فدای شما عزیز دلللل قشنگ شماییی*^*
خدا نکنه نفسT^T اصن باید با من مری کنی😔😂
بله بله اسممههه فدای شماا برم الهیییییT^T
خدا نکنه تاج سرمممT^T
حق یار و یاورت جانان عزیزمییی:")
ممنون از توووT^T
تشکرات فراوااان😂
Rokajaki
۲۴ تیر ۱۸:۰۰

هالوووو امبر شی:)))

راستش همین الان فیک رو تموم کردم و واقعا بدجور بغض کردم و دلم میخواد گریه کنم ولی میدونی از طرفی اینکه جون چند نفر رو نجات بدی واقعا قشنگه....

و نمیدونم چجوری بگم ولی کیف کردم اینکه قبل مرگش سه روز شاد رو برای بیماراش ساخت و از طرفی کلی شوکه شدم یهو وقتی نامجون و سوکجین نامحسوس به جیمین گفتن که جانگ کوک مرده:")))) 

ولی خودم از خیلی وقت پیش به فکر اینکه برم اهدا عضو ثبت نام کنم و کارتش رو بگیرم بودم ولی میدونی هنوزم یکم شک دارم... ولی خوبیش اینه ک جون چن  نفر رو نجات میدی...

گااااد چرا الان دارم برای  جانگ کوکی ک الان تو خونش داره کیف میکنه و آبجوش رو میخوره گریه میکنم درصورتی ک این ی فیکشن بیش نبودددد. .. ولی همینم با روحم بازی کرد...

مرسی امبر شی ک کاری کردی گریه بکنم=)💜

 

 

راستی دد تو چطوری؟ تابستان خود راچگونه میگذرانی؟ 

RM. kiute.ARMY

ای بابا ای بابا:")
بهترین عمل خیری که واقعا میتونیم انجام بدیم همین اهدای عضوه...
نهه گریه نکنننن😭😭😭😭😭😭

عالییی*^* فعلا یه هفته گذشت ازش و یکم فقط تونستن کارم رو سر و سامون بدم اما برنامه زیاد دارم که امیدوارم اوکیشون کنمT^T
Parmis
۲۴ تیر ۱۶:۳۲

محض رضای خدا ایم نات پدوفیل کووو?!!

RM. kiute.ARMY

بنا به درخواست نویسنده برداشته شد:")
نارنجی
۲۴ تیر ۱۰:۳۰

امبر شی عزیز، سلام :) 

فوق العاده بود و عمیقا روم تاثیر گذاشت :› 

و خب اگر روراست باشم...آخرش گریه کردم 

ولی این گریه کردنه از رو ناراحتی نبود...می‌دونی قشنگ بود 

مرسی که نوشتیش 🤍☁️✨ 

 

اونی یه سوال، توی سایت بخشی هست که نوشته های بدون کاپل و فرندشیپ رو گذاشته باشی؟ عمیقا نیاز دارم بخونمشون 

RM. kiute.ARMY

با قلمش روح و روانمونو به گیم گرفت:"))

نه عزیزم:"( توی لیست فن فیکشن های فوله
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۴ تیر ۰۱:۱۸

بدون کاپل؟ اشکال نداره باهاش ماست موسیر بخوریم؟

RM. kiute.ARMY

از الان نووووش جونت😔
Luna
۲۳ تیر ۱۷:۰۳

وای انقد فیکشن دانلود کردم نمیدونم از کجا شروع کنم ددی هلپپپ

شاید دو ماه بود که نیومده بودم سایت

آخرین بار که اومدم سایت چیزو دانلود کردم

چی بود اسمش خدایااااا

رفیقم داره پیم میده تمرکزمو به هم میزنههه

آها دسپرادو

خیلی گاد بود اصن عااالی

دقیق وسط آزمونای پایانی اومدم خروار خروار فیکشن دان کردم:)

اومدم دسپرادو و ویس آف کرایم (چقدرم که خدا بود) و آی دونت کیل هر و مدهوش(یکی درخواست کرده بود ازت منم از فرصت استفاده کردم دان کردم😔😂) و چند تا از دیگر فیکشن ها رو دانلود کردم وست آزمونا فیکشن میخوندم

ابته، مث سگ درس میخوندماااا

قشنگ با درسا خودمو نابود کردم

بگذریم

عارع دیگه از اون موقع دیگه نیومده بودم دست و بالم خالی بود چنان سایتو شخم زدم الان نمیدونم چه شکری بخورم هلپ ددی هلپ

RM. kiute.ARMY

به نام خدا، ده بیست سی چهل😔
ای جانممم خوش برگشتی که نفس منن:")
اوه اوه اصل جنس هم دانلود کردی!!
وسط ازمون هم حال میده واقعا...
کلا هم زدی تو کار قتل و غارت ها😔😂 (ما که راضی همه راضی گور بابای ناراضی😂) حکم دوپینگ رو داشت برات😂
دور از جونتتت عزیزممم خسته نباشیییT^T
بگردمم:"(

مایل به بستن چشم و دست کردن تو کیسه و با خروس نیت یه فیک رو بیرون کشیدن😔
Luna
۲۳ تیر ۱۶:۵۶

امبر دیگه دارم نمیتونمت

همون استی الایو بچه های سایت و به خون کشید اصن اووووف

تموم نشده بعدیو شروع کردی؟ 

همون اولم پروندشو بستی؟

بابا ناموصا لاو یو امبر شی

RM. kiute.ARMY

امبر رو باید دزدیددد!!!!
نگی..
۲۳ تیر ۱۳:۵۲

نمتونم دانلود کنم چرا 😐

یه چیز پدرصگ رو گزینه دریافت لینک پدرصگ مونده نمیزاره دانلود کنم 🙂 پدرصگ... 

RM. kiute.ARMY

به به چه خوش مینوازی با پدرصگ😔😂
دورت بگردم آموزش دانلود رو دیدی نفس؟T^T
مومو
۲۳ تیر ۰۰:۵۵

نصفه شبی من چی خوندم🥺 خیلی قشنگ بود خیلی خیلی... واقعا مدت ها بود یه فیکشن اینجوری بهم نچسبیده بود.. فضای داستان واقعا دلنشین بود ...پایان داستان من همزمان هم ناراحت بودم هم خوشحال.. موفق باشی نویسنده❤️

 

راستی ددی من خیلی وقته اینجام ولی سایلنت بودم.. اسممو خیلی دوست ندارم بنظرت چی خوبه بذارم؟ راستی من ۱۸ سالمه امسال کنکور دادم و نمی‌دونم چیکار کردم ولی واقعا برا من ۱۸ ساله تحمل این حجم از فشار خیلی سخت بود که آخرش به دارو پناه بردم ... اما خوشحالم که تا یه ماه دیگه میتونم قطعشون کنم😍 امیدوارم مجبور نباشم پشت کنکور بشینم چون من ضعیف تر از این حرفام طاقتشو ندارم جدا

ولی این حس رهایی الانمو دوست دارم... راستی من نمی‌دونم چجوری میتونم از این زمان لذت ببرم پیشنهادی داری؟ و فیلم و کتاب خوب پیشنهاد میدی نمی‌دونم چی ببینم... ببخشید که زود صمیمی شدما آخه من مدت زیادیه میشناسمت و کامنتای بچه ها و جواباتو میخونم ... من اسمتم می‌دونم اسم قشنگیه😍 خلاصه دیگه همین باعث شده راحت باشم البته قبلاً هم با اسمای مختلف کامنت گذاشتما ولی الان اومدم که رسماً باهات رفیق شم اگه اجازه بدی... حتی اگه فیکشن خوندن رو بذارم کنار.. به امام علی قول دادم اگه پزشکی قبول شم این کار رو بکنم البته شک دارم که قبول شم اما به هر حال کم کم میذارم کنار چون حس بدی بهم میده انگار که گناهکارم میفهمی که... من کلا آدم مقیدی ام اما نمی‌دونم اینجای زندگیم راهمو اشتباه رفتم ولی خب در توبه رو که نبستن ان شاء الله خدا توفیقشم بهم بده .. میذارم کنار😍 ببخشید پر حرفی کردما.. وقتت بخیر (نمی‌دونم کی قراره اینو ببینی😂) خدافظیییی💋

RM. kiute.ARMY

عایگوووو نوش جونتتتT^T

اتفاقا اسمتو دوست دارم یاد مومو توایس میوفتمT^T ولی به نظرم مِریدا بهت بیاد. فقط نمیدونم چرا. یهو بهم وحی شد😂 اومو عزیزممم مبارکههههT^T قشنگممم:") حسابی خسته نباشییییی!! میفهمم واقعا سخته:"( نه نه ان شا الله که میترکونی و قبول میشیییT^T

اخ گفتی انگار از شکم مادر ادم زاده میشه😂 عاممم من لذت برن برام یعنی انجام کار های متنوع و مختلف! مثلا یه ساعت میرقصم یه ساعت بعدی درباره سوال های مختلف توی ذهنم تحقیق میکنم یا اینکه یک ساعت بعدی درحال انیمیشن دیدنم😂 اینجوری دستت خیلی بازه. ذهنت هم میتونه خیلی چیز ها تجربه کنه. فیلم هم...زیاد فیلم نمیبینمT^T اما بهت سریال کره ای kingdom  رو پیشنهاد میدم..عااااشقشمممT^T و کتاب هم که...من جدیدا کتاب های جورج اورل رو خیلی بهشون علاقه مند شدم! اما رمان های فانتزی هم خوبه مثل دختری که ماه را نوشید. نگووو عزیزممم اتفاقا عاشق کسایی ام که باهام زود صمیمی میشن چون بهم خیلییی حس خوبی میدههT^T واقعنییییی؟؟T^T قشنگ تویی و وجودتتتT^T
اجازه ی ما دست شماستتت توفیق نصیبمون دشه که با شما رفیق شیممم*^* عایگوووو به آقا امام علی نذر کردی؟:) منم نذر کردم اگه رسیدم به هرجایی، اولین کاری که کنم، همیشه از خطبه های نهج البلاغه استفاده کنم:") و ان شا الله که قبول میشیT^T اره عمرم درک میکنم مثلا خود من توی دهه ی اول ماه محرم اصلا نه فیک مینویسم و نه میخونم:">
نه عزیزم راحت بااااش سایت خودتههههT^T الان که دارم جواب میدم ظهره😂 بایییT^T
Hana Danvers
۲۲ تیر ۲۳:۵۱

حق گفتی هیونگ

اصلا دیگه امبر رو نمیتونم

به جان بیگ هست که می‌خوام زندگی طولانی و پر از خوشی داشته باشه جون عکس این حجم از تفاوت نوشته های که داره همزمان باهم میده مغزم رو گو...زونده 

هشدار اسپویل‼️‼️‼️!!!!!!!

 

دارم می‌سوزم از اون لحظه ای که انکار کردم واقعیتی رو که اون آدم زندس و قیافه ی امبر که در حال نیشخند زدن همراه پاک کردن اشکهاش از این حجم از چیز بودن خودش بود رو نادیده گرفتم

اصلا باید همون موقع که احساس خطر کردم بیخیالش می شدم

!!!!!!!!

سر پل صراط واست زیرپایی میگیرم با هم بیفتیم امبر عزیز🤭

هیونگ اسپویلمو شطرنجی نکن تا ببینه چه کرده با من

ولی جدا از اینا

خیلی خوب تمومش کردی انسان غیر تمیز

هیونگ خوش برگشتی

آزادی از سازمان سنجش رو بهت تبریک میگم

تبریک به تو تبریک به من تبریک به همه

RM. kiute.ARMY

به ولله که لباتو رو هم فشار بده داد نزنی هاااا!!!

امبر هم خیلی بلاگرفته است ها😔
اصن کار ماها به پل صراط نمیکشه😔 همگی با آسانسور میریم جهنم😔
کار این نویسنده درستهههههT^T
نوکر شماست هیونگگ:">
ممنونمممT^T خیلی اسارت بدی بود...خیلی کثافت بد به ک.یونم میذاشت حارام زادا😔
تبریککککککک با ک دسته دااار!
مموریز فالو می شمال و جنوب
۲۲ تیر ۲۳:۳۸

فرست؟

هاها

امبر شی چه میکنیییییی

چجوری وقت میکنی؟

فایتینگ . برم بخونمش...عجیبه که استریت نیست!

RM. kiute.ARMY

چون ایمان تقوا و عمل صالح داره😔☝️
یه فرند شیپ ملسه:")))
Amber
۲۲ تیر ۲۳:۲۷

آخی...

مرسی!

RM. kiute.ARMY

ما از شما ممنونیم جانان😎💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان