BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

برخیز که شور محشر آمد! این کوکِ فادر فایر به سوز جگر آمد!

دانلود ویدیو

ناموسا هات ترین صحنه ی ام وی عهههههه😭😭😭😭😭😭😭

(البته به جز اونجا که خانم خوش کاپوت لاتو میاد رو تابوت نماز میت بخونه)

بدبختااااا!!! کوک خیلی پیگیرهههههه!!!!!

خاک تو سرمووووووووووون😭😭😭😭😭😭😭😭

این تابستون نبود...این برزخ بووووووووددددد😭😭😭😭😭😭😭😭

اکت سوهیییییییی😭😭😭😭😭😭

اکت جونگکوککککک😭😭😭😭😭😭

اکت این دو نفرررررررر!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یا حسیننننننننن یا زینبببببببب یا چهارده معصووووووم😭😭😭😭😭😭😭

بابا!!!! عاقا!!! نامسلمون ها!!!! دوتا نسخه معنی داره آهنگگگگگگگگگ!!!!

اون معنی دیگه  اش (جز نسخه ی کلین که کلین روی ام وی عه) رسما یه مشت فانتزی رو یه مشت فکت کردددد😭😭😭😭

سینه بزننننننننننن😭😭😭😭😭

جونگکوک بی من هرگززز!!!! 

امشب در سر شوریییی دارمممممم😭😭😭😭

دعا نویس میخوامممممم😭😭😭


دانلود موزیک

دانلود ویدیو

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Regnar
۰۱ مرداد ۱۳:۱۷

شتتتتت

شتتتتتت

واهاییییییی

ددیییییییی مرسییییی

پیدا گردم اهنگشکووکووکنهثزدنتنمکا

ددی!من هرچی فیک ویکوک یا کوکوی که توسایت فول اپ بودو خوندم😔💔

تیریخداااا چیزی داری بهم بدیییی

داریم خماری پس میدم

بدن درد دارم افسرده گشتم ناامید شده بوده بوده ام😔😂💔💢

RM. kiute.ARMY

نوش جونت قشنگممممممT^T

والا بخدا گدا ترینم دخترم:")😂
اما لینک ناشناس بده دستی یه چیزی برسونم.
Regnar
۰۱ مرداد ۱۳:۰۱

ددی من دارم جوننننن میدمممم چرا با لینکا نمیتونم وارد بشم اهنگو دانلود کنممم😐💔

کومکککک 

RM. kiute.ARMY

کلیک

بفرما عزیزمT^T
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۳۱ تیر ۲۲:۰۲

یکی نوشته بود از تابستونه بودنش فقط اینو فهمیدم که باید تابستونو بدم 

RM. kiute.ARMY

این فهمیدنش گریه داشت.........
Regnar
۲۸ تیر ۰۹:۵۰

ددییییییییییی

وایییییییییییی الان فهمیدم این حقیقت داره که دوتا ورژن دارههههه😐💔💔💔💔

ددی ورژن فاکیشوووو بده بهممممممم ددی رحم کننننن بدههههه😔💢

#رگنار

RM. kiute.ARMY

رحم منو-😔
Regnar
۲۸ تیر ۰۹:۴۷

ددیییییی حالا که شرایطم واسه کامنت گذاشتن محیاست قراره سوراخخخخ کنم سایتوووو 

ولی ددی یه سوال اساسی!!!

ببین دوست من که اندکی به عقل شک دارم میگه که این اهنگ کوک دو تا ورژن داره یه ورژنش که...😔🙄 نگم بهتره  فک کنم 

 

 

 

 

 

 

 

ولی نمیشه بزار بگم میگه که اون ورژنش کوک از به فاک دادن طرف تو هر روز هفته صحبت میکنه 🙄💔 ولی من میگم که عاقااااا اگه دوتاستتتت پس اون یکی کووووو چرا نیسسسس نه تو اسپاتی نه تو تل نه توی این گوگله یتیمممم کوک تو هیچ کدومشون نکرده دد!

حالا منو از این دو راهی نجات ده!

ورژن فاکیشم هس؟؟؟😔💢

 

#رگنار

😔💢

 

 

عاااوووو راستییی مشکلی نیس تو هر کامنت از اسطوره ام رگنار نام ببرم؟؟؟🙃😂

RM. kiute.ARMY

جووووون تو فقط سوراخخخخخ کننننن😔
جونم؟*^*
اهان...یعنی نه در شان منه نه در شان شما😔

بله که هست دختر گلم مگه میشه همچین ورژنی نباشه و اصحابِ جونگکوک سینه زنون نرن دنبالش جهت رفاه؟😔

https://musicdel.ir/single-tracks/266140/

برو پایین پست اونجا زیر دانلود از لینک کمکی اون یکی ورژنش رو زده

https://shahanmusic.ir/%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-seven-%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%86-explicit-%D8%A7%D8%B2-jungkook-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1/

این سایت هم هست

نه اصلا دورت بگردم راحت باشT^T
هانیی
۲۷ تیر ۱۳:۵۵

هق مرسیی

اره دیگه خلاصه منتظرم باش دد😂

RM. kiute.ARMY

من چشم انتظار شماااام😎
هانی
۲۶ تیر ۱۹:۵۷

تنکسسس 

امم میگم من بار اوله که کامنت میدم و اسم اصلیم هانیه هست که هنه هانی صدام میکنن با اون دوست عزیز که اسمشو نوشته بود Hani:) منو اشتب نگیری😂🥲

خلاصه از این به بعد قرار بیشتر کامت بزارم فک کنم دوساله از اینجا فیک میخونم و کامنت نزاشتم😂😞

 

RM. kiute.ARMY

ولکامممم*^*
به به چ اسم نازییییㅠㅡㅠ
اوه بله بله🥲😂
لا در توبه برات نشسته ام تو فقط کامنت بده😔☝️
Hani:)
۲۶ تیر ۱۱:۱۷

ددی لینک اونیکی ورژن آهنگو میدی؟ میخواد دان کنم پیداش نمیکنم

RM. kiute.ARMY

https://musicdel.ir/single-tracks/266140/

اون پایین بعد از دانلود آهنگ با لینک کمکی، دانلود ورژن explicit رو زدهT^T
Luna
۲۵ تیر ۲۳:۲۵

یه آلبوم تماما انگلیسی؟

عالیه

قراره از شدت اتک بمیرم

ببین فیس که اومد همون اولین سری که بش گوش دادم همه خواب بودن

بعد داشتم خودمو جر میدادم جیغ نزنم

آخرش یه سری صدام در اومد ولی خدارو شکر کسی نفهمید

داشتم به d-day گوش میدادم چنان دستمو گاز گرفتم ردش موند

چون میدونی، من آدمیم که گاز نمیگیره و این واقعا پیشرفت حساب میشه😔😂😭

وای ولی یادم نبود نامجونم قراره اتک بزنههههه

اون چی؟😔😂😭

از تاریخ اتک همگانی نامجون خبر داری؟😔😂😭

(از بدبختیای وی‌ورس نداشتن...)

وای بسه دیگه انقد اتک خوردم حس میکنم حالم بده شدههه

ولی درک نمیکنم کیبوردمو...

استری کیدزو می‌کنه آستری کیدز... :)))))

RM. kiute.ARMY

چرب چرب چرب زیاااااااد کنید خودتونو...
خوشم میاد بنگتن عامل پیشرفت ماست در هر زمینه😂
الان جیمین از امریکا برگشت...نامجون رفت جاپون:")
و خبری در دسترس نیست اما فرشته بگائیل در کمین است!
(همون بهتر نداری اون بیگ هیت مادر خراب برات بیانیه نمیده)
کیبورد من مینویسه اسپری کیس:|
Eli. Jeon
۲۵ تیر ۲۲:۴۴

سلام ددی .... واااااای خاک عالم به سرم ... من فقط ام وی جونگ کوک رو دیده بودم با زیرنویس انگلیسی که خوب ... از صد جا دچار پارگی شدم .... بعد اومدم نظرا رو اینجا خوندم فهمیدم دوتا ورژن داره مثل اینکه ... من راستش اینستا و اینا رو کلا پاک کردم تا کمتر تو گوشی باشماز چیزی خبر ندارم 😂 ... خلاصه رفتم اون ورژن دیگه رو یافتم غیر کلین را و من کلا به چندین قسمت مختلف تبدیل شدم .... دیدم بچه ها همه حامله یا در حال زایمانن .... حق دارن والله ... این جونگ کوک کی اینقدر بزرگ شد هااااا ... یکی جواب منو بده .... من فک کردم اهنگ جیمین منکراتیه ، منکه زده روی دست هیونگااااا ... واااای .... واقعا همه رو به ف.ا.ک داد ... دستش درد نکنه .... 

با گوش کردن ورژن غیر کلین این آهنگ کل چاکراهای خلاقیت داستان نویسیم واسه اسمات نوشتن باز شده 😂😂😂 مال من بسته بود ، الان باز شده .... ای جونگ کوک چه کردی با ما آرمی هااااا ... وااای هر هفت شب به ف.ا.ک.ت میدم .... وای اصلا تصورات خوبی به ذهنم نمیاد .... من اصلا تو افق محوم به خودم نیومدم هنوز 

یکی باید به من تنفس مصنوعی بده 

RM. kiute.ARMY

سلاممم الی مننن*^* خدا نکنههههه:")) باید همون موقع که ام وی میومد چرب میکردیم برای اون یکی ورژن...
بابا این بچه هوش مصنوعیهههه من قبول ندارممم کوک کوچولوی منو که به فاک میگفت فوک برگردونیددد😭😭😭😭😭این یکی سختههههه هندل کردنششش داغههههه داغههههه😭😭😭😭😭 جیمین و نامجونو گذاشته تو دوتا جیباااش😭😭😭
از پشت همه امونو نصیحت کردددددد!!!!!
دقیقا😂 اینجوریه که پ.فیوزی وایب تورند آن!😂 بین وادی حیرت و گ.ا حیرانیم...
من هرچقدر سعی کردم شاید منظورش دعوا و گیس کشی باشه، اما اون قسمت ک میگه بریک می آف آنودر تایم...واقعا توان مدیریت بحران رو ازم میگیره...
منی که از خدامه و دارم با سرعت 777 کیلومتر در ثانیه میام پیشت*
ریدر سخت پسند😎
۲۵ تیر ۲۲:۳۰

دارم کامنتا رو میخونم

چرا همه به شوهر من چشم دارن

چتونه شمااا هاااا

مال خودمهههه نمیدممممم

دددی زودتر دعا نویسه رو پیدا کن اوضاع خطریه

 

RM. kiute.ARMY

دیگه وقتی ارمی میشی باید به جمع انفاق کنندگان بپیوندی
ریدر سخت پسند😎
۲۵ تیر ۲۲:۲۷

سلام ددی

خوبی چع خبرا

ددی تو هم رد دادیا😉😁

هممون رد دادیم

من دیگه نمیتونم

دعا نویس پیدا کردی منم ببر

تو رو خدا

منم کوک میخوام

😁😂😉

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمم چ خبرررررT^T
رد منو داد و از پشت هفت روز هفته بهم نصیحت کرد:)

اتفاقا پیدا کردم طلسم مینویسه به اهن
Avin
۲۵ تیر ۲۱:۴۶

سلام ددی خوبی ؟ چخبر ؟زنده ای؟ با سون نمردی؟اتک نخوردی؟

من بعد ام وی سون توی تستم دو تا خط قرمز اومد...

ددی اولین باره بعد از امتحانا میام سایت هعی.. فیک باحال چی داری رو کنی ؟

ی فیک چند وقت پیش خوندم اسمش یادم نیس تعریف کنم برات شاید خونده باشی؟ اگ خوندی اسمشو بهم بوگو لدفا ⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)⁩

کوک فقیره بعد از خونه اش پرت میشه بیرون میره توی مغازه بعد اونجا ی خانمی میاد ب کوک پیشنهاد میده معلم خصوصی ته بشه 

بعد طی اتفاقاتی عاشق میشن و ادامه داستان ..⁦ಠ⁠‿⁠ಠ⁩

اسشمو می‌دونی ؟بگو که می‌دونی⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)⁩

خیلی حرف زدم ببخشید

بابای 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممم*^* این جواب از پیش ضبط شده است، لطفا بعد از شنیدن صدای ضجه ی ادمین از جهنم، پیغام خود را بگذارید.
من بیبی چکم خودش حامله بود...
به به خوش برگشتییT^T الان من دونه دونه معرفی کنم ممیزی میخورم ها😂
چشم عزیزمممم بهم بگوT^T

اهاننننن!!
https://uupload.ir/view/ni62_oi_4_5852617360048916215.pdf/

امیدوارم این باشهT^T نگووو صاحب سایتی شما اصن*-*
باییی!
Luna
۲۵ تیر ۱۸:۳۶

D-day که هیچی

من از فایو استار آستری کیدز هم حامله م

عاااااااااح

RM. kiute.ARMY

کلا ما قابلیت باروری بودیم بد دست و پا دراوردیم...
Luna
۲۵ تیر ۱۸:۳۴

ببین ددی وقتی لیریکسو از جینیس خوندم دقیقققااا مث این شدممم

https://www.uplooder.net//files/e1277f13f4c097f6d059341f43d822d2/ssstik.io-1689457576529.mp4.html

اصن برگااااااااااام

چالششِشششش

جایزه ای هم که براش گذاشتن هیچ جورهههه نمیشه بردشششش

چراااا؟

چون تو ایرانیییییم

ددی خبر داری خود آلبوم کوک کی میاد؟

جر دادم خودمو تاریخشو پیدا کنم نشدددد

وای اگه آلبوم تهیونگ اینجوری باشه چی؟

وایییی ولی من هنوز حس میکنم از d-day حامله م

اصن واااااااااااااااااای

هلپ گاد هللللللللپ

RM. kiute.ARMY

من لخت شدم
رو به قبله
اشهد خوندم
خودکار کفنِ گلدارم با طرح کاور سون روم پیچیده شد..
و یه خبر جدید😃
امروز که پدر سالار کیم ممه جون اومد لایو گفت روی پروژه ای که کار میکنه 180 درجه با ایندیگو فرق داره و قراره از سون کوک هم الهام بگیره😃
چرب کن چرببببب چرب زیاااااد!!
والا البوم کوک رو ندانم:"( اما HITSSD (نشریه تجاری موسیقی انگلیس) خبر داده که تماما انگلیسی عه.
هنوز جین و ته البوم ندادن:))) اوضاع سختی رو در پیش داریم...هفت خوان رستم؟ فاکینگ ما الان توی هفت خوان گ.ا هستیم!!
یونگی رو که من هنوز نمیشناسم😃😃😃 شاید کوک رو الان بشناسم اما ضربه ای که یونگی بهم زد فراموش نشدنی بود..
گاد مارو ریمو کرده..
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛ منتهی یه مدته دیگه مزاحم نمیشم
۲۵ تیر ۱۵:۰۳

هیونگگ مننن فقططط ورژنن کلین روو گوش دادممم اون یکی ورژنشششش؟!! 

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛ منتهی یه مدته دیگه مزاحم نمیشم
۲۵ تیر ۱۵:۰۲

RM. kiute.ARMY

 

جین چرا رفتی چرا؟؟؟ فندوم بی قرار است....

فقط بدونم کی تنظیمات این بچه رو تغییر داده😔

 

سوکجین بیا پسراتو بگیر دارن خطری میشن. 

وای قودای من جئون بزرگ شودههه

RM. kiute.ARMY

ولی یادتون باشه جین هنوز آلبوم نداده...یهو نیاد یه اهنگ بخونه به اسم فاک یو؟😂😂😂😂😂
رسما جلو چشممون قد کشید و فاکر شد:")
mehrsa_jkkk^-^
۲۵ تیر ۱۴:۱۲

خب ددی من هی میگم همه اینا یه شوخی کثیفه هی باور نمیکنید

نه الان به من بگو انتظار داری من باورم کنم همچین لیریکی رو مستر جئون که توی استخر توپ بازی میکنه نوشته؟

خو من غلط بکنم...بعد میگن چرا دو قطبیی خب یه نگاه به وضعیتمون بندازین عی بابا

 

منی که هردفعه با اپدیتای جئون خر میشم و میگم این بچه دو سالشه و هردفعه هم بدتر از دفعه قبل دهنم سرویس میشه...

RM. kiute.ARMY

دقیقا همونی نوشته که سوار ماشین کوچولوی قان قانی شده بود....

و ما همیشه در معصوم ترین حالت ممکن فریب میخوریم💀
Mihi Queen
۲۵ تیر ۰۷:۱۷

آی قلبمممممم جنس به دستم رسید مرسی...ولی خداییش این چی بوووووووود؟من چرا هربار ک بش فکر میکنم خندم میگیره؟ جانگکوک؟ولی خداییش سولوهای اعضا بدم نیستنا دارن ی چیزایی نشونمون میدن ک انشالله تا دو روز دیگه دسته جمعی پِرواز میکنیم اصفهان(کُره دوره) 

ی سوال،سولوی جونگکوک آلبوم نداره؟فقط همین یه سینگله دو ورژنیه؟ من منتظرم جونگکوک هم مثه جی هوپ اول یه موزیک ویدیو بده بعد ی موزیک ویدیو با آلبوم بده ک جگر ما خنک شه.

عه جدیدا چه بی ادب شدم سلام احوال پرسی یادم رفت:( خوبی؟خوشی؟ چخبر؟ حس میکنم الان ک کنکور دادی خیلی راحت تری(البته که همینطوره)  

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتT^T این چپتر برای آرمی های قدیمی سخته اگرنه آرمی های چپتر دو دارن حال میکنن به ولله😂😂😂
واییی گفتی کره دوره...ما دهاتمون یه جا داره به اسم کُره😂 حتی یه تابلو هم داره که میگه کره شمالی و کره جنوبی😂😂😂
اره فعلا که این سینگله اما HITSSD(یه نشریه ی تجاری صنعتی موسیقی انگلیسی) گفته که البوم کوک تماما انگلیسی ئه و هنرمند هایی که باهاش تو البوم همکاربی کردن از اهنگ ها حسابی راضی ان.
فدا سرت نفس منننننT^T سلام عمرم چطوری تو خوبی؟*^* والا ما که میگذرونیم خدا بزرگه😂 اره بابا!! دارم نفسسسس میکشمT^T
کورا
۲۵ تیر ۰۷:۰۱

وای 

عی وااااای 

نکن اینکارو با من جئون

الحق که لگنم به خاطر افتادن بعد از شنیدن ورژن واه واهی سون درد میکنه

ینی چی اخه؟

یننینینیمسنسنینینینیمی

اصن حالوم بد

خیلیااااا 

اره بعد الان ساعت نزدیک به هفت صبحه و من 9:45 کلاس دارم.خوابمم نبرد به من چه عیش

 

ولی آره ددی خواستم یچی بگم

من خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودم اینجا کلا گشادیسم گرفته بودم

بعد بگو خب

( نگی خب ناناحت میشم. )

(  نه بابا شوخی کردم )

بعد هی  داشتم دنبال فیک میگشتم که مثلا نخونده باشمو اینا 

بعد گفتم شاید تو پی دی افای گوشیم یچی جا مونده باشه

بعد آره دیگه من هی داشتم نگا میکردم

حدس بزن چی دیدم

21th October:))))))))

اصن من برم محو شم ددی 

محووووووووو

بعد آره خیلی دلتنگ شدم....خواستم بدونم آیا خبری از فصل بعدی هست؟ یا شاید اتفاقی افتاده که من نمیدونم؟

چون ددی یه مدت طولانی بود اصلا نمیومدم سایت...ولی خب بعد امتحانا دیگه راحت شدم

بعد خیلی دلم میخواست که ادامه ی فیکو داشته باشم

ولی خب احساس میکنم حتی ممکنه اون فیک حتی یادتم نباشه.ولی خب میدونی به عنوان یه نامکوک لاور چطور میتونم به این فیک اهمیت ندم؟؟ ایشالا که هنوزم نامکوک لاوری دیگه...ایشالااااااا

آره احساس میکنم خیلی زر زدم ددی جونم

حالا اگه خبری هست و اینا بگو چون سر اینکه فیک نامکوک کمه میخوام جیغ بنفش بزنم.

و اینکه ددی جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود ماچ به همه جات

پ.ن: ددی باورت میشه یکیو پیدا کردم که تورو میشناخت و اینجا فیک میخوند؟ من که پشمام ریخته چون تاحالا بر نخورده بودم.ولی خب زیاد باهاش حرف نزدم که اشکالیم نداره به نظرم.حالا هم برم تو تخت سعی کنم بکپم.بایییی بوس بهت ( احساس میکنم این متن اصلا شبیه پ.ن نبود:/// )

RM. kiute.ARMY

جونگکوکا، تکرار فاکیانه روز هایت چگونه گذشت وقتی ضجه های مارا دیدی؟
کوک تنظیمات کارخونه ی یَک یَکمون رو بهم ریخت...

جون دلم*^*
عایگووو فدا گشادیتتتتت😂😂
خب*-*
(کیووووووت😂)
انبار گردانی کردی😂
به به:"> این فیک خداستتت!
والا هنوز ک خبری نیست:"(
منم فقط بخاطر این فیک مجرد موندم...
نامکوک برای من یه سبک زندگی ایههه:"))) درک میکنم شدید...چون نامکوک نایابههه:"))
نخیرم عمر من سایت مال توئههT^T
منم دلم برای تک تک بچه ها تنگ بود:")) قربونت بشم شیرینممT^T
پ.ن: پشمام واقعا؟:") یکی از ارزوهامه یکی رو ببینم از سایتم فیک میخونه😂 
اگه نمیتونی بخوابی یه چیز مقوی بخور که روزت پر انرژی باشه عمرمT^T بوسسسسT^T (فدا سرتتت😂)
مومو
۲۵ تیر ۰۱:۵۴

وایی جرر

ارهههه خدا رحم کرد .. حالا همین کلینشم همچین خیلی نیس بیا امیدوار باشیم نره دنبال معنیش🙂😂

من دیوونه خودم بهش گفتم جونگکوک آهنگ جدید داده آخه هنوز گوش نداده بودم نمی‌دونستم چی قراره بگه انتظارشو نداشتممممم

وای من اونا رو گوش ندادم یعنی کلا به خاطر کنکورم از همه چی فاصله گرفته بودم الان در بی خبری به سر می‌برم😂 

اینا چیه میگن ایتالیا باید خجالت بکشن اینجا بچه نشستههههه نامرداا😭😂

واقعا دور نگه داشتن خواهر کوچیکتر از این چیزا خیلی سخت شده پدرم درومده انقد پیچوندمش🤦🏻‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

کلا محتوا رو از هر لحاظ بپیچونیم ممیزی داره و شبکه ی آی فیلم نشونش نمیده😔😂
واقعا سوپرایز شدیم!! جدا سوپرایز بود!
اونارو گوش میدادی صرفا الان گریه هات بیشتر میشد😂😂😂
خجالت رو کشیدن منتها کردن تومون اون خجالتو😂😂
خیلی سخته!! من تا 13 سالگی تو گونی پیچوندمش اما دیگه رفت راهنمایی و دست من دیگه جایی بند نشد😭😂
وای یه بار داشت یه fmv میدید تو گوشیم بعد یهو از اهنگش فکر کردم اون fmv ناجور است، روی هوا مثل این کسایی که خودشون رو میندازن روی نارنجک و مین جنگی، خودمو انداختم رو خواهرم و گفتم "دفاع در جهت اسلااام"! اخرش هم فهمیدم اشهتباه کرده بودم و یه ویدیو ساده بود و فقط پهلومو از دست دادم الکی الکی😂😂
یه درس تو ادبیات بود که میگفت وادی حیرت و فلان؟ ما الان در  وادی گ.ا هستیم😂😂
Sogol
۲۵ تیر ۰۱:۱۱

اونننن فن فیکشننن کههه کوک یه داداش ناتنی داشت بد رقاص بوود کجاسسس😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

دنس ویث می؟T^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/1396
kim lila
۲۴ تیر ۲۲:۵۲

اوکی جونگکوک شی

تو الان میلیون ها نفر رو راهی بیمارستان کردیییییی

خلدسمصتصنثدئضنثتهصاثذ

RM. kiute.ARMY

خوش هم میدونه ها زنجیریمون کرده منتها پشت اون نگاه و قیافه ی کیوتش قایم شده و ما مجددا جامه میدریم...
Q. Moon
۲۴ تیر ۲۰:۳۱

ایف یونو یو نوووووو بنویسسسسسسس بنویسسس فقط تو میتونی بنویسیییی😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭

________

منو تحریک نکن هیووووووونگ😂😭

جدی جدی میرم مینویسماااااا!!😂

جدی جدی بزنم تو گوششـ...

چیز یعنی برم تو کارش؟ U_U

خب پس من به قوربان اون بازوهای ددی طورت، یه اسم برای دختر نقش اصلی بده که برم سوراغش TT^TT

RM. kiute.ARMY

نات مای بیزنسسسس😂😭😂😭 تو اول با روح و روان من اتل متل توتوله بازی کردییی😂😭😂😭
نه اینکه منم بدم میاد😔
برو بکن تو-
اره عزیزدلم برو با بسم الله شروعش کن عشق هیونگT^T
خدا نکنهههه نفسممممT^T اره عشقم الان میدم*-* هم کره ای میدم، هم غربی و هم جاپونی*-*
اِدنا  تاکارا  نابی 
هانی
۲۴ تیر ۱۸:۱۸

ددییییی من ندیدم ام وی روووو پیداش نمیکنمممممم 

RM. kiute.ARMY

https://k-landmv.blog.ir/1402/04/24/%EC%A0%95%EA%B5%AD-Jung-Kook-Seven-feat-Latto-Official-MV

بفرما عسلممم*^*
mehrsa_jkkk^-^
۲۴ تیر ۱۷:۲۱

ددی فقط میخواستم بگم که همه اینا از هولی شت گفتن تهیونگ تو امریکا شروع شد...

بعد یهو انقلاب شد ...

و همه ریختن بیرون...

و یهو همه ارمیا چهارتا چهارتا بچه دار شدن...

و الان؟

ارمیا دنبال یه جای قبر برای خودشونن

(البته گفته باشم که من از قبل کنر هایب قبر اجاره کردم اونجا پر شده..)

 

RM. kiute.ARMY

اونا قشنگ استارت شروع چپتر دو بود...
یهو نامجون زد با سک.سی نوکیم و اون لیریک مستجهن، ماشین سواری رو شروع کرد💀
قشنگ زادآوری رو زدیم رکوردشو...

نمیخوام سیس بیام اما من کنار توالت هایب قبر اجاره کردم. جاش بده اما نزدیک به بنگتنه😎
Vkook. Darya
۲۴ تیر ۱۵:۳۳

وای وای اره دد دیدی ؟ 

کی این بچه از دست در رفت اخههه 😭😭😭😭

همین جین رفت این بچه از راه به در شد ..

با چهره کیوتش گولمون میزنه بعد میاد اینجوری میکشتمون 🤧😭😭😭

این داستان همون پسرای کیوتیه که میگن بهشون اعتماد نکنید چون h رو از hahahah حذف میکنن 😭😭

استغفرالله .. 😭😭🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

بلاد کفففررر آمریکاااااااا😭😭😭😭😭
وایسا جین بیاد... (الان جین میاد یه اهنگ میخونه به اسم فاک یو😭)
یعنی چی آقای نامحترم بی محترممم😭😭😭
دهنت سرویس این خیلی فکت دردناکی بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الله و اکبر بریم نماااز😭
KIM ROSE
۲۴ تیر ۱۵:۲۳

دد میبینم قفلی زدی رو ممه های کوک هاااا😈

مث من

لامصب سیصدبار زدم رو استوپ تا ببینم🥲😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ممه نبود که! ممه بوووووود!!
خدا زیادش کنه...خیس چُسبیده بود لباس یه پیچ و خم ممه😈
Hani:)
۲۴ تیر ۱۵:۰۲

هوااااااا چه خوبهههههههههههه

جونگ کوک از دس رفتتتتتت یکی بیاد منو بگیرهههههههه

وایسین 

الان کی مسئولیت از راه به در شدن جونگ کوکو به گردن میگیرههههههههه

وااااای هوا آفتابیه فک کنه امروز برف میاددددددد

جونگ کوک بیشرفففففف بیا مسئولیت بچه هاتو گردن بگییرررررررررررررر

اه اه اه

خیلی منحرفین شماها

اونجا ک میگه fــا کینگ منظورش اون بیتربیتی ها نیس کهههه

احمقا داره به فاکهه که ریشه عربی داره و یعنی میوه اشاره میکنههههه

میگه شبا میوه بخوریننننن

کاثافتا تا کی خودمو گول بزنممممم

آب قند یکی بیارهههههههه

ددی دیگه نمیکشمممممم

منم آدمم منم انساننمممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

جونگکوک مگو که من منم 
من نه منم نه من منم 
گر تو فاکری و من منم  
من نه منم نه من منم 
عاشق اهنگ سون او منم 
آرمیِ پاره شده ی او منم 
حامله ی بدبختِ او منم 
من نه منم نه من منم 
استریمر او منم 
خاک زیر پای او منم 
نوکر سینه چاک او منم 
من نه منم نه من منم 
شهیدِ راه کوک منم 
عر زن راه کوک منم 
پاره ی بدخت کوک منم 
من نه منم نه من منم
فاطی
۲۴ تیر ۱۳:۵۷

چقد فعالیت وب پایین اومده... 

نویسنده های گرامی ایده هاتون ته کشیده بیاین من ایده بدم تا آخر تابستون سرگرم باشین 

 

و راجب ام وی جونک کوک..... عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

همه باهم رفتیم رست😂
طیب طیب الله احسنت بارک الله!

اون که دیگه لال کوشتید منو:)))))))))))
mehrsa_jkkk^-^
۲۴ تیر ۱۳:۲۷

فقط اومدم بگم همچنان پر قدرت درحال عرر زدنم

 

 

فقط نمیدونم ددی چرا شدید دلم میخواد perfectly imperfect رو بخونم (البته که الان درحال خوندنشم)ولی خیلی شدید این شرایط وادارم کرد که بشینم بخونمش ولی نمیدونم چرا

 

قشنگ یه جوری جتون اتک زده بهم که سیستم های مغزم ریخته بهم نمیدونم دارم چیکار میکنم بعله

RM. kiute.ARMY

این جا جای پس کشیدن نیست اونجرز!!!

کلا این لامصب خدای وسوسه استتتتT^T

ما برگ خزانی بیش نبودیم:")
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۴ تیر ۱۲:۲۱

تو کامنت قبلیم گفتم که متوجه فرق بین دو تا ورژن سون نشدم فقط لازم دیدم بیام بگم که الان متوجهشون شدم...

آیل بی فاکینگ یو رایت....

اوکی...

ولی کاش حداقل یکم به چیزی که میگی عمل کنی جئون...

*تو کامنت قبلی اینم گفتم که میگن این خانومه لاتو نسبت به آسیاییا نژادپرستی کرده...یه جا دیگه خوندم مث اینکه توییتاش مال خیلی وقت پیش بودن و کوک هم نه اینو درست حسابی میشناسه نه فنشه پس دلیل نداره از یسری توییت قدیمی خبر داشته باشه و تیمش ایشونو پیشنهاد دادن و...

نمیدونم والا...

 

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم...
فاکینگ رایت^^
کلا من میخوام برم...بزارین برم فقط!!!!
عمل کرد منتها فیزیکی نبود که ان شا الله توفیق نصیبمون بشه....
*اره اره گفته بودی. و گمون کنم همینطوزیه که میگی. چون تاحال اصلا باهم جز چندتا توییت که الان زدن اینتراکشن نداشتن.
Nothing
۲۴ تیر ۱۲:۱۴

خطاب ب ورژن مورد دارش:

ولی من دلم برای جونگکوک خرگوشی که تو کیفش یه کیسه هویج داشت تنگ میشه😔/اصلا دلم تنگ نمیشه اصلاااا اصلا لانتی/

....

ولی یمدت جین هیونگ رفته سربازی این بچه دم دراورده /گوربای پوزخند زده/ باید زنگ بزنیم به جین هیونگ تا به احوالات این بچه رسیدگی کنه اوضاع واقعا داره خیط میشه

RM. kiute.ARMY

جین چرا رفتی چرا؟؟؟ فندوم بی قرار است....
فقط بدونم کی تنظیمات این بچه رو تغییر داده😔
کمال قدردانی دارم اما پول وازلین میخوام..
Nothing
۲۴ تیر ۱۲:۱۰

ولی لانتی این حتی ورژن کلینشم کثیف بود💔💔

RM. kiute.ARMY

من با ورژن بی کلامش هم گریه میکنم....
mehrsa_jkkk^-^
۲۴ تیر ۱۱:۴۱

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

من تازه دیدممممممممممممممم

اون یکی معنیش وات د فاکککککککک

ناححححححححححححح

این زیادیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

یعنی چی عمیق تر از اقیانوس؟وات د فاک؟یعنی چی که وسط هفته ها مثل اخر هفته ها؟فاک فاک فاک من دیگه نمیتونمممم

اون معنی های اهم اهوممممممم یعنی چیییییییییی؟دیگه داره شورش رو در میاره دد بهش بگو به طرز فاکی کنسلهههههه

ببین چیکار کرده باهام دد الان دایره لغاتم به فاک رفتهههههههه

من نباید اینقدر فحش بدممم ولی نمیشههههههههههههههههههههههههههه

ددی تو بگو چجوری هندل کنم این قضیه رو

تو شوکم

ودف؟

ولی همچنان قرار نبود اینجوری بشه...

RM. kiute.ARMY

خوشا بهارا 
خوشا میا 
خوشا چمنا 
خوشا چمیدن بر ارغوان و یاسمنا 
خوشا سرود نو آیین و ساقی سرمست 
که ماه موی میانست و سر و سیم تنا 
خوشا توانگری و عاشقی به وقت بهار
 خوشا جوانی با این دوگشته مقترنا 
خوشا مقارن این هر سه خاطری فارغ 
زکید حاسد بدخواه و خصم راه زنا 
خوشا شراب کهن در سبوی گردآلود 
که رشح باران بسترده گردش از بدنا

حالوم بد-
Mihi Queen
۲۴ تیر ۰۷:۰۳

معنی اون یکی نسخش چیه؟(غیر از نسخه clean) من معنی نسخه کلین رو دیدم ولی معنی اون یکی نسخش رو جایی ندیدمㅜㅜ

RM. kiute.ARMY

غمت نباشه جنسو میرسونم😎

Hyunda
۲۴ تیر ۰۱:۲۵

بگو که فقط من نبودم که امروز نتونستم بدون فکر جونگکوک نفس بکشم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فقط گریه جاااااست😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭آنقدر استریمش زدم که دیگه خود سازنده فیلتر شکنم میاد میگه بهم داداش من خودم میشم دوست پسرت بس کنننن😭😭😭😭😭

عصر دیگه واقعا دیگه رفتم تو غم بعد دوستم بهم گفت برو بخواب من بیدارت میکنم بهش گفتم چقدر وایب دوست پسرمو میدی گفت از ماتریکس بیا بیرون من جونگکوک نیستم😭😭😭😭😭😭بعد گفت ۱ ملیون میگیرم نقش جونگکوک بازی کنم با ویس و عکس ۲ تومن ۳ بدی لالاییم میخونم برات و من فقط اشک بودم اشکککک می‌گفت ۴ بدی مث صگ میفتم دنبالت😭😭🤣🤣🤣🤣

جونکوک کیوت ٥ 
دارک ٧ 
پنج ساله از کره ١٠
ناقابل 

منم گفتم : عزیزم من نیاز ندارم تو نقش جونگکوک رو اجرا کنی من تو رو جونگکوک میبینم همین الانم😭😭😭😭😭

بعد گفتم فعلا پول ندارم ۴۰ میدم راضی شو 

گفت ۴۰ ملیون همه شخیصتای جونگکوک 

۴۰ میلیارد میگویم جونگکوک می‌سازم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

واقعا اگه ۴۰ میلیارد داشتم حاضر بودم اینکارو میکردم😭😭😂😂😂😂😂

فک کنم عمق فاجعه رو درک کرده باشی خلاصه که همین الآنم دارم گوش میدم 

و دارم فکر میکنم ممکنه چه کندی زده باشه یکی که بعد اینهمه برام حرفای قشنگ بزنه من بازم نخوام ببینمش😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه بار که داشتم ام وی رو به مامانم نشون میدادم سر صحنه آخرش به مامانم گفتم اینجا هم هان سوهی خانوم لطف کردن جونگکوک رو قبول کردن😭😭😭😭😭🤣🤣🤣 

ولی من عاشق اون صحنه ای هستم که از روی برانکارد پا میشه میفته دنبال هان براش گل زرد مسخره و نزدیکه تصادف کنه😭😭😭😭😭وای نمیتونم نمیتونم اقاااااا 

اگه تهیونگ بخواد همچین کاری کنه من دیگه اصلا کنااار نمیتونممم نمیتونممم 

ترجیح میدم تهیونگ همچنان که از ۲۰۱۸ مارو منتظر آلبوم گذاشته تا آخرش هم منتظرمون بزاره اما این چرخه مکنه لاین رو کامل نکنهههه🤣😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

آقا فک کنم هیچوقت آنقدر حرف نزده بودم اینجا اما الان اگه تا صبح هم حرف بزنم هنوز حرف هست برای اینکه اشک بریزم 

اوکی اوکی جونگکوک همون دوست پسر تموم عیاریه که هیچوقت نداریمش:)))))))))))

اره از داخل یک روح هیجان زده درد کشیدههههه خداحافظی عرض میکنم 

هر ثانیه 

دوستت خواهم داشت ددی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭لاوینگ آلرایت درسته.

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

با کایمیون میومد رومون به ولله دردش کمتر بووووووووووود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بگو پنج میدم برام روی سقف قطار لزگی برقصصص😭😭😭😭😭

برای نجات روح و روانم دست به تنظیم دستی مغز زدممم که تورو راحت کوک ببینم با تتوی کاملششششش😭😭😭

ولی خوب میگیره ها...فیلترشکنت چیه بلا؟😔

منم حاضر بودممممممم!! ک.ون لق ناراضیییییی😭😭😭😭

عمق فاجعه رفت تووووم😭😭😭😭😭

نههههه نهههههههههه!!!😭😭😭😭😭😭😭

با اجازه ساییده شدنش و سایر بستگان بله رو داد😂😭😂😭😂😭😂😭

وایییییی ارههههههههه!😭😭😭😭😭😭 اونجاش که با لبخند در تابوتو باز کرددددددد😭😭😭😭

میگن هیونگ لاین که زدن توی عقاب همیشه تنهاست اما مکنه لاین مارو از آب بندی دراوردن و چشم و گوشمونو جر داد...حالا میگن تهیونگ یا این وری یا اونوری ولی در نهایت آلبومش وسط زندگیمون میاد و قیامت میکنههه😭😭😭

منتظرم بگه دستم خورد حذف شد منتظرش نباشید و از انتظار بیاید بیرون اونجا جای خوبی نیست😂😂😂

اخ اخ میفهمم...حق مطلب اصلا ادا نمیشهههه:")))

دردش همینه...ن.د.ا.ر.ی.م.ش....
نه نروووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
منم دوشنبه سه شنبه چهار چشنبه پنج شنبه جمعه شنبه یک شنبه به ولله لاوینگ یو رااااااایت😭😭😭😭

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۴ تیر ۰۱:۱۵

سکوت پر از سکوت پر از فریاد

RM. kiute.ARMY

فریاد هایی پر از سکوت!!
ته تغاری ددی
۲۴ تیر ۰۱:۱۴

بسی بسیار زیاد قشنگ بود 😍😍😍😍😈😈

 

چقد صدای جونگ کوک قشنگ بود

چقد خود جونگ کوک قشنگ بود

چقد لباسای جونگ کوک قشنگ بود

 

چقد هان سوهی خفن بود

چقد قیافه هان سوهی قشنگه 

چقد هان سوهی ژذابه

 

چقدر این دو بشر بهم میان 

چقدر ای موزیک ویدیو سکشی بود 

قلبم توان این همه جذابیتو نداره هوووف 

 

خب حالا فقط کامبک ته ته مونده ببینیم چه میکنی داوشم شما هم یه اتک بزن دیگه

اون موقع فقط دوتا جون از نه تا جونمون باقی میمونه

که یکی ار اون دوتا رم با کامبک بلک پینک از دست میدیم و اونیکی روهم   وقتی پسرا از سربازی برگشتن 

و بعدشم به رحمت خدا میریم 

 

RM. kiute.ARMY

و همچنبن چقدر های فراوان که فقط کمرمونو خم تر میکنه از شدت محشر بودن این کثاقتتتتتتتِ لحنتیییییییییی😭😭😭😭😭😭😭

کلا هیونگ لاین مثل مرد تنهای شب عمل کردن اما مکنه لاین زدن به دل جاده😭😂 فندوم منتظره ببینن ته ته هم میزنه به دل جاده یا مثل هیونگ لاین عمل میکنه اسلامی طور عمل میکنه😂😂😂
عزرائیل هم قطع امید کرده ازمون...فقط میگه بزارید اینا ضجه بزنن...
وای وای بنگتن از سربازی برگرده...واااااااای!! قیامتههههه!!
بازگشت همه ی ما به سوی اوست😔
mehrsa_jkkk^-^
۲۳ تیر ۲۲:۵۰

هاه هاه شوخی قشنگی بود بسه دیگه

 

بیاین بهم بگید که همه اینا یه شوخی کثیفههههههه

 

ددییییی این جونگکوکی نیست که روی ماشین نشسته بود میگفت من اومدممممممم این اون نیستتتتت

ددیییییییی ناححححححححححححححححححححححححححححححححح

 

من هنوز به خودم نیومدم

یکی بیاد سیلی بزنه بهم

دارم نمیتونمش

یعنی چی دو تا معنی داره؟من یه معنی اش رو خوندم رفتم رو هوا الان یعنی چی که یدونه دیگه هم دارهههههههه

ددی بیا بگو که شوخی کردی (حالا اون یکیش چیه مگه؟میشه بفرستیش البته همراه با اب قند)

دد من فکر کردم قراره یه اهنگی باشه که باهاش زار بزنم و درمورد هفتاشون باشه ولی این اصلا تو یه لوله دیگه استت

این قرار نبود اینجوری بشه

دارم نمیتونم

الان یکی بیاد تکلیف منو مشخص کنه با اون اپدیت هایی که از جونگکوک اومده یعنی چی؟یعنی چیییییی ک لخت بود؟

ایشون مطمئنید همون جونگکوک خجالتیه؟

من دیگه رد دادمممممممم

یکی بیاد منو جمع کنه خواهشا

واقعا هنوز باورم نمیشه دد

این تازه فقط یه سینگل بود 

البومش قراره چجوری باشه؟ددی توروخودا بهش بگو من قلبم با باتری کار میکنه این کارا رو نکنه

به خدا به البومش فکر میکنم تن و بدنم می لرزه 

من میمیرمممم من میدونم دیگه من قراره بمیرمممممم

 

اخیش از صبح اینقدر خفه کردم خودمو الان دیگه همرو ریختم بیرون  ولی دد من هنوز باورم نمیشه هعی

RM. kiute.ARMY

من خیلی تقویمو نگاه کردم که اول آوری باشه...
نه تنها اول آورین نبود بلکه خود تقویم بهم دست تکون داد و گفت " مرگ حقه"

اون یکیش که شما حداقل یه کله قند بزار کنارت...من خودم با سرم خوندمش:"))

تابستونی....واقعا انتظار ساحل ماحل و چمیدونم سوهی مثل این دختربچه های کیوت بدوئه دم ساحل یهو بیاد ابر های رنگی رنگی:)
واقعا سورپرایز شدم...البته یه سورپرایز شده ی حامله!

اون جونگکوک رو لولو برد=))))

دقیقا عزیزم^^ شایان ذکره این فقط سرش بود..کلی بره تومون قراره چقدر جر بخوریم...
من برای آلبومش کفن تهییه کردم. تمام!
نههههههههه خدا نکنهههههههههه😭😭😭😭😭😭😭

فقط بریز بیرووووووووننن!! برای آلبومش اینا رو هم جمع بشه قثط ظهور خود آقام کوک میتونه کمکت کنه!
مومو
۲۳ تیر ۲۱:۵۰

ددی الان اونی که روی ام ویه ورژن کلینه ولی ورژن explicit هم داره که معنیش استغفراللهیه اره؟

خدا رو شکر خواهرم کلینشو دان کرده🙂😂

از پسرم انتظار نداشتم جدا😂 کی از راه بدرش کرد این بچه رو

RM. kiute.ARMY

اون معنیش که کاملا نه در شان منه و نه در شان شما و نه در شان سایر بستگان. همه اش تقصیر بلاد کفر آمریکاست😭😂
پشمامممم خدا رد کرد برات لایی😂😂😂
از نامجون شروع شد تو س.کسی نوکیم که میگفت اره دختر داریم راید میریم صدات رو پایین نگه دار زشته صداتو بشنون گناه داره سر ظهری همسایه ها ناراحت میشن حق الناسه.
یهو زد به جیمین که گفت گیو می اِ گود راید تا ببینیم ته راید چی میشه که انوری بریم چون از اینور اومدیم.
بعد انتقال دادن به جونگکوکی که سر اهنگ سوج لاو اون قسمت "ای نو یو دونت گیو تو فاکس" این قسمت فاکشو نخوند و در طی یک حرکت نجم الدین شریعتی طور خود سانسوری کرد؛ الان فاک و فیک و فوک و اینا معنی نداره فقط بده بزنیم آهنگو😂
Aruna
۲۳ تیر ۲۱:۳۹

نگو فق من دارم فشار میخورم 

اصلا فشار چیه

فا.ک نه واقعا....

من ارومم هعیییییی

RM. kiute.ARMY

پاسکال الان باید فشار رو کشف میکرد...نه اون موقع. مرتیکه گ.وز.
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۲۳ تیر ۲۱:۱۴

دد دد ددد اینووو 😂😂

https://uupload.ir/view/irs02_848x832_oe74w7r8_3986488_1689346319362383018_sqqj.mp4/

وای حقههه 😂😂✨

RM. kiute.ARMY

پشماممممممممم چه بهش میاااااااااادددددددد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۳ تیر ۲۰:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببین دد خود ام وی و اهنگ یه طرف...

فوتوتیزرای قبلش یه طرف...

کلیک

این عکس لعنتی :)

چرا هرچقد بیشتر نگاش میکنم بیشتر نمیتونم؟!

وای خدا تتوهاش...

موهای خیسش...

سینه لعنتیش :)

وای خدا چجوری یه آدم میتونه انقدر بوسیدنی باشه؟!

اون دستش که تتو نداره...

با همون دست خفم کنه...

لطفا

خواهش میکنم

...

و خود ام وی‌‌...

خدایا که چقدر قشنگ بود...خود اهنگ که به کنار که از اون اهنگا بود که میوفته تو سرت و بیرون نمیره...

*من فرق اون دوتا ورژنو نفهمیدم...یکیش بی کلام بود....اما دوتای دیگه...

اون بانو لاتو بود کی بود که اصن..راستش حقیقتا انتظار همچین کسیو نداشتم...میدونی بنگتن کلا با کسی که همچین استایلی داشته باشه همکاری نداشتن

حالا نه که فک کنی دارم توهین میکنم اینم یه نوع استایله ولی اینکه بنگتن همکاری کردن عجیبه برام

چون حتی وقتی با نیکی میناجم سر آیدول همکاری کردن لباس نیکی تو ام وی پوشیده بود و حتی سینه هاشم اونقدر معلوم نبود ولی این بانو...

و یه جاهم خوندم مث اینکه قبلا خیلی زیاد و واضح نسبت به آسیاییا نژاد پرستی کرده...

نمیدونم والا...

و هان سوهی...راستش من زیاد ازش خوشم نمیاد نمیدونم چرا‌...فک کنم بخاطر همون شایعاتی که پشتشه...حالا من از چقدر درست و غلط بودن شایعات خبر ندارم ولی خب...همون دراماهاش با وایجی و...

درکل...واقعا عالی بود... ام وی از چیزی که فکر میکردم فان تر و باحال تر بود و درکل خیلی اهنگ و ام وی و همه چیو دوست داشتم :)))

****** ** *** *** ***** ** ******

******* ** **** ***** *** **** **** ******

*** **** *** ** *** *** ***** * *** ******************** ** **** ***** ***** **** *** *** ****** ***** ** *** ** *** ****** * ****** ***** ***** ******* *********** *********** ***************

*********** *** ** ******** *** ** *** *** **** *** ***** ** *** **** ***** ** ** *** **** ***** ************ ** *** ***** ** ******* *** *** ** * ***** ***** ** *** * **** ***** ***** ********

*** ** ***** *************** **** *** *** ***** ********** ******* ****** ** ** *** ******* ** ******* ** **** ****** ** ***** ** ****** **** ********************* ******* ***** ******

**** *********** ****** ****** **** ******* ********** ** *** ***** *** **** ********* **** *** ***** ** * ******* ** *** **** ***** * **** * **** ******* ** ** ** ******* **** ** ****** ****** ***** ***** *** ******* ** ***** *** **** *** ***** ******* *** ***** *** ** ***** *************** ******* **** *** ***** **** *** ******** ** ******* ***** * **** ****** *** **** *** ****** ** ***** **** ******** ******** ******* ** ** *** **** ***** ***** *** ** ***** **** **** *** *** ** **********

*** ** ** ***** ***** ***** **** ** ****** **** **** *** *** ******

****** ** *** *********** *************** ** ***** ******* * ***** ****** **** ***** ** ********** ******* ** *** *** *** ************ ** ** *** ***** **** *********** ** ********* ***** **** ** ********* ***** *** ***** ** ****** ** **** **** ****** * *** ******* ****** ******* **

************ ***** *** ***** *** *** *** *** *** *****

RM. kiute.ARMY

وای شبنم...
یارو حافظه نمد سعدی ئه نمد ساسی گفته یا تتلو...میگه که بنی آدم اعضای یک پیکرند، ککه در آفرینش ز یک گوهرند...
الانِ منه ک.یری با کوک ز یک گوهریم اخه لعنتی؟=))))
روت میشه کوک رو ببینی و بگی ز یک گوهر؟؟؟
به ولله خدا کوک رو هم ساخت خودش گردن نگرفت خواست دیلیت کنه سند شد الان فقط بهر تماشای ضجه های ماست...

عاقاااا خیلی کیوتهههه😭😭😭😭😭 هی بلای آسمانی میومد و کوک در دلبرترین حالت ممکنه میرفت سراغ هدفش😭😭😭
دوتا ورژه یکیش کلین عه بکیش هم اون یکی که سخته دوتاشونم با کلامن. در این تفاوتش رو بگم که توی کلین میگه " ال بی لاوینگ یو رایت" توی اون یکی میگه " ال بی فاکینگ یو رایت"

اره یجورایی تازه بود حتی امروز مجری هم از کوک پرسید عجیب نیست هکاری کردین با اینجور لیریک و اینا چون تو کی پاپ اینا عادی نیست و کوک گفت" لاتو خیلی از پسش بر اومد و با کانسپت همراه بود پس تونست به بهترین شکل ممکن از پس افسونگر بودن بریاد"
ولی چپتر دوم اومد و ما برگ ریزان شدیم...

حقیقتا اره. همیشه شایعات هست و این داستانا...اما فعلا فندوم فوکوس رو اهدافه. ولییی!! تا وقتی به بنگتن صدمه ای نزنن شمشیرمون غلافه تا ببینیم دست از پا کسی خطا میکنه یا نه😔

واقعا خیلیییی خوب و تمیز بووووودT^T از لحاظ همه چی به نظرم میتونه بترکونههههههT^T

اره عمرم*^*

قبل از اینکه کل پیامت رو جواب بدم فقط اینکه؛ بحث سربازی کلا بازی بود برای رای اوردن نماینده ها، اگرنه که از اول هم میدونستن اونا باید برن چون نماد ملی رو میخواستن از هر لحاظ عالی نشون بدن و اینجوری همه پسر های مملکت راحت تر گردن بدن به این ماجرا. و چون ایدول هم بودن خلاصه که اگه یه گروه دیگه ای هم پیدا میشد و این کار هارو میکرد، مسلما اونا هم معافی سربازی میخواستن...خلاصه که سربازی داستانش فقط و فقط سیاست ذخیل بود داخلش.
اما مابقی قضا.. اصلا موردی نداره لاو منT^T یه چیز عادیه!! باور کن! خود منم یبار سر ام وی آن اینجور شده بودم...سر قضیه اون دختره مو طلایی ژاپنی فرانسوی😂😂😂😂 ولی خب نمیدونم حسم گذرا بود یا چی؛ اما من اعتمادم و عشقم به بنگتن زیادتر شد حس میکنم...اینکه میبینم همیشه تلاش کردن برای فندوم. اینکه بازم میبینن تاکسیک و روانی تو فندوم هست اما ادامه میدن. حتی جونگکوکی که بچه ام نمیدونم بخشید یا نادیده گرفت اما دوباره لایو گذاشت و اوکی کرد همه چی رو.
خلاصه که دونت ووری...از لحاظ روانشناسی هم حساب کنی، ادم هیچ وقت نمیتونه بزرگترین عامل خاطره هاشو فراموش کنه یا عشقش بهش کم شه:"> این نیاز مثل نیاز به هواست. عادیه اما وقتی بهش فکر میکنی میبینی تموم زندگیته.

نه اتفاقا چرت نیستو اگه چیزی اذیتت میکنی باید بگیش لاومT^T بالاخره همه دورهمین تا بهم کمک کنیم عشق منT^T
نارنجی
۲۳ تیر ۱۹:۵۹

وووو هووووو :)))))) 

هیچکی جونگ کوک نمیشهههه :))))) 

تا کجاااااا :))))) 

اوکی بنده یه بدبدخت بی فیلترشکنم که از هیچی خبر ندارم و این فیلمی که گذاشتی تنها چیزیه که به غیر تیزر دارم میبینم 😂 

اوکی ولی این خیلی... آره :)))) 

سلام سلااااام 👀 

حالت چطوره اونی عجیجم؟ 

رو به رشدی جیگر؟ 

این روزا خیلی سریع میگذرن 

خبر خاصی ندارم که بگم اونی... 

ولی سعی میکنم خیلی زود با کلی حرف برگردم 

مراقب خودت باششش 

نگران شکمت هستم 😔 

آماده هست برا بچه های جدید کوکی؟ 😔 

 

بابای 👋 ماچ به کلت 

هندونه بزن شارژ شی 🍉

RM. kiute.ARMY

واقعا من حال ادامه دادن ندارم...صادقانه...قطعا...
ببین اگه ندیدی برو ببین که بیبینی:))))))
سلوووووم عزیزمممT^T
والا جز روانی بودن و زنجیری شدن به لطف آقام جونگکوک عالی ام😂
رشد!! ازم عصاره میگیرن برای کیک رشد😔
وای اره:| چرا؟ اگه ماه رمضون بود الان تازه روز اول بود:/
اره زود زود بیا باهام حرف بزن و امیدوارم هر سری که میخوای یه اتفاق خوب برات افتاده باشه عمر منننT^T
اونجرز! اسمبل، وی آر آل رایت هیر!!!!😔😔😔

بای عسلمممم:">
موووچ متقابللT^T
تورو میخوام هندونه بهونه است😔
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۲۳ تیر ۱۹:۳۱

بخدا دعا نویسای عنبران خیلی خوبننن 😂😂😭😭😭😭

دد دارم سر این ویدیو و این آهنگ جر واجر میشم خدا لحنتت کنه برادر 😂😂😭😭😭

میدونی چی سخته؟ 

از مسافرت برگردی با ذوق یوختویوب رو باز کنی بعد چی ببینی؟:))) 

اتک آقای فادر فایر مادر استغفرالله جئون جونگکوک ام وی انتشار داده عاحححح

به قول لنی ولنت

پِریااااااااااااااا😔💦

دد 

یه چیز جالب دیگه عم بگم؟ 

ایتیز یه آلبوم تازه داده 

یکی از آهنگای آلبوم اسمش اینه BOUNCY (K-HOT CHILLI PEPPERS) 

بعد تو متن آهنگ میگه slow down like bouncy 

حالا میدونی فلفل تند یا همون بونسی تو کره یعنی چی؟:) 

همون معنی دی*کو میده:)))) 

برا همون میگه آروم باشین مث بونسی:'))) 

اینو فهمیدم لبخندی به پهنای آقای جئون جونگکوک زدم 😔💦

 

"" بهش نگاه کردم 

آزمایشم، عهد و پیمانم، دلیل سرمایه و ثروتم. 

عزیزم، اوه کوچولوی شیرین من. 

دیدمش که وحشت زده روی زمین غلط میخوره. 

آخی حیف شد. انگار عقلشو از دست داده. 

اون کسی که همیشه آروم و خوشحال بود، 

حالا تبدیل به یه روانی شده. 

گوشهاش رو میگرفت و جیغ میزد: "اونا برگشتن". 

زجه میزد و سرشو تکون میداد:" صداها، اونا برگشتن". 

همینطور که خودشو به زمین میکوبید گفت: 

"اونا میگن من قراره بمیرم! اونا میخوان منو بکشن" 

دستیارم گفت: "دکتر، شاید بهتره بهش دارو

بدیم تا آروم بگیره، اگه حمله های عصبیش

ادامه پیدا کنن شاید بمیره" 

حتی یه لحظه هم به دستیارم نگاه نکردم. 

تمام هوش و حواس روش بود رو کسی 

که داشت داد و بیداد میکرد و رو زمین تکون میخورد. 

لبخند زدم و گفتم: "نه، بزار زجر بکشه" 

 

من پشت تموم اون قضایا بودم. 

من اونو دیوونه کرده بودم... "" 

اینم همینجوری فرستادم:')

نمد فازم چیه بلابلابلابلا•-•

 

RM. kiute.ARMY

شنیدم سبزه واری هم خوبن😭😭😭😭😭
اون اهنگه لامصب مودههههه😂😭😂😭😂😭😂😭
یهو بفهمی بهشت واقعا زیرپای مادرانه:)
عااااااااااااااااح!!!
جوووووووووون عااااح یحححح😔

این اهنگ فیوریتمه همیشه تو پلی لیستمه:))))
ولی فاک...دریچها های ذهنمو اماده ی یه راند دیگه به فاک رفتن اماده کردی زن:))
اما اون بونسی اروم نیستا...همیشه به احترام همه چیز پا میشه😔
پهنای عرضی یا طولی؟😔

پشمام...
چه متنی داره...
ابجی کز دادی منو خونه بو کلچه پاچه گرفت😭😭😭😂😂😂
ولی خیلی خفن شده این دکلمه...
یا امام رضا!!!
ایول ایول!!
(jung mihi) Park roomin ..
۲۳ تیر ۱۹:۲۲

وای ولی وقتی خواستم ام ویو ببینم کاورش که بابا اومد فک کردم هان سو هی با بیکینیه با اون مردک اغواگر تو استخر 🤣💔

میبینی مردک اغواگر چه با ذهن آدم میکنه 🤣😭

RM. kiute.ARMY

ماهم همه ذهنا از دم خرااااااااب😭😭😭😭😭
ولی ممه گرفتیم ها!! ممه!
(jung mihi) Park roomin ..
۲۳ تیر ۱۹:۱۷

حالم گوههههههههههه

مردک اغواگر یهو میاد هر چی اسپرمه تو سوراخ مون میریزه میرهههههه یه دس فشار زیاد درونمون ایجاد میکنه 

💔💔💔💔💔💔🗿😭

 

RM. kiute.ARMY

این زندگی کردن نداشتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭 به زندگی برخورد اون مارو کردددددد😭😭😭😭😭
Star and Moon
۲۳ تیر ۱۸:۴۴

دیگه اومد داغونمون کرد :)))) 

*وی به سختی جلوی ذوق زدگی اش را گرفته تا خانواده به عقلش شک نکنن*

خود آهنگم خیلی قشنگ بود افتاده دهنم*-*

RM. kiute.ARMY

این سرش بود انقدر درد داش...کلش بره تو چه ضجه ای بزنیم=))
*من روی زمین خزیده و خانواده عربده میکشند و دنبال جن گیر هستند تا من و کامرانی را باهم احضار کنند*
وای ارههههه بیتش خیلی خوبههههههه😭😭😭😭😭
شِفا 🖤🕳️
۲۳ تیر ۱۸:۱۵

ما لابلیمو از دست دادیم😔😂💔

ولی باز به لطف جئون ایشان جانی دوباره گرفت و زنده شود و تا نیمه شب امشب با جنونی جئون ساخته قراره همه رو مستفیض ب تلاوت ایاتی چند از سون کنه که باشد رستگار شویم. 

میهمانان عزیز شما به صرف تماشای این شو و شام (پیتزا اناناس با نوشابه اسپرایت ک چون اصلشو نداریم سون‌آپ میدیم خیدمت شوما) دعوتید هزینه بلیط 99999 ریال میباشد ک با تخفیف ویژه دبیو سولو رسمی اقا جئون 7 هزارتومن ناقابل که اگه اونم ندارید بدید ماچ هم قبولهXD

RM. kiute.ARMY

خداحافظ ای شعر شب های روشن😔😂
باشد مورد قبول حق قرار گیرد و این متون متبرکه لیریک درونمون دخول-نفوذ کند.
لطفا جهت رزور عدد سامانه را به ارسال زیر کنید وگرنه من شما ها رو میک-😔 چون بانی مجلس شفا خانومه، خط بیوفته روش، خط میوفتم روت😔
ماچ هم دادی سریع بده رد شو سو استفاده نکن😔☝️
Eli. Jeon
۲۳ تیر ۱۷:۴۹

سلام ددی 

من امروز خود به خود ساعت هفت و نیم بیدار شدم ، بدون علت ، تازه دیشبم زود نخوابیده بودم ... اصلا از ام وی جونگ کوک که امروز منتشر میشه هم یادم شده بود ، همینطوری بی هدف توی گوشی بودم که یکدفعه نوت اومد که ام وی جونگ کوک ، اصلا چنان در جا پریدم که کمرم گرفت .... خلاصه دیگه با زندایی و دختر عمه ام تو روبیکا از ساعت هشت و نیم تا ده جلسه بود ، هی خودمونو به این در اون در زدیم ، دیوار های روبیکا ترک خورد و بعضی قسمتاشم فرو ریخت  .... من از همه اروم تر بودم ... دختر عمه ام که داشت کباب میشد از هاتی جونگ کوک ....

ولی یک چیزی من فهمیدم ... جونگ کوک یک چیزی به ما بدهکاره .... این بچه با این همه استعداد بازیگری باید یک سریال بازی کنه ..... من قبلا اصلا بهش فک نمیکردم ، بیشتر دلم میخواست تهیونگ و جین فیلم بازی کنن خیلی بقیه رو تو غالب بازیگری نمی تونستم تصور کنم ولی حالا ...... اههههههههههه جونگ کوک اصلا عالی بود ...نقش یک پسر تخس ، حرف گو نکن پیگیر رو به خوبی ایفا کرده بود .... من دلم برای دختره سوهی سوخت ... به نظر می اومد که جونک گوگ خیلی اذیتش کرده 😂😂😂😂  

به قول خود کوکی هندل کردن من سخته 🙈🙈

معلوم نیست اجرای لایو این آهنگ چقدر خفن باشه ...

راستی ددی میدونی این آهنگ اجرای های لایو داره ؟ یعنی جونگ کوک میاد تو موزیک شو ها اجرا کنه ؟ 

خدا کنه داشته باشه 🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

ببین وحی الهی که میگن همینه هااا😭😭😭
تو مسئول آرامش گروه بودی😔 ولی واقعااااا آرومممممممممممممممم😭😭😭
وای حققققققق😭😭😭😭 ولی فرض کن با یه ام وی سه ذقیقه ای مردیم، با فیلم های چند قسمتی یک ساعته قراره جونمون از کجامون بزنه بیرون؟
قسنگ امیر اصل😭😭😭😭😭😭
اصلا سوهی خدا بود اکتش😂😂😂😂
واقعا اون لحظه که این حرف رو زد تو لایو من خندیدم=) الان به لطف کارمی ک.یر شدم...
والا اجرا توی گودمورنیگ امریکا داشت که بخاطر شرایط شوخمی اب و هوا قاطی پاتی شد اصلا نفهمیدیم بچه چی اجرا کرد:"(
ولی تو موزیک شو ها فکر نکنم. چون حتی توی ورژن کلین رپ اون خانومه ممیزی داره.
شمع روشن کردمممم داشته باشهههه😭
april
۲۳ تیر ۱۷:۲۲

هیچ حرفی برا گفتن ندارم فقط همینو بگم که:

دوس پسرم خله، ولم نمیکنه ...

RM. kiute.ARMY

کاش برای ماهم اینجوری خل بووووووووود😭😭😭😭😭😭😭😭

۲۳ تیر ۱۷:۰۹

بله بله هم اکنون به سمع و نظر دریدگان گرامی میرسانیم... شنوندگان و بینندگان زیادی بعد از مواجهه با موحتوای فوق اسلامی این موزیک زیبا همراه با پشم هایشان ریخته اند...این ریختن نه اون ریختن...منحرفم خودتونید🌚

 

RM. kiute.ARMY

از سروران عزیزی که مارا در مراسم خاکسپاری یاری نموده اند، عرض تشکر داریم
Luna
۲۳ تیر ۱۵:۵۵

وای ددی بچه قبیلمو بیخیال 

بعد ام وی حس میکنم سه قلو حامله شدمممم

ددی دیدی ام وی رو با ورژن کلیر ضبط کردن؟😐😂👌🏻

وای ددی وقتی وایب اومد منو سولمیتم تو راهرو های مدرسه یه بار بلند کورسشو خوندیم (یو نو وی گات د واااااایب بیبی، ناظممونم اومد با خنده گفت چی میگین( بر لبانش خنده بود اما از چشمانش مرگ می‌جوشید، جفت ناظمامون یه سگایین دومی ندارن؛) )، سولمیتم که افتاد به تته پته منم از خنده با سر حمله برم به سمت کلاس اصلا یه وضعی بود)

الان بهش میگم تو راهرو باید چی بگیم الان؟ آیل بی فاکینگ یو رایت؟ 😐😂👌🏻

سر کلاسام هی زیر لبی وایب رو میخوندیییم😐😂👌🏻

هعی گذشت اون روزا دیگه همکلاسی نیستیم؛)

من رفتم ریاضی...اونم رفت تجربی

هعی روزگار

آخر همین ماه هم که ترم تابستون شروع میشه

دو فصل هندسه تو تابستون میخوان بکنم تو مغزمون

تو دمای چهل درجه

عالیی

برنامه دارم کادر مدرسه رو با سون به فاک بدم حمایت میکنی ددی؟

RM. kiute.ARMY

زندگی به دو قسمت تبدیل شد؛
قبل دیدن سون، بعد از دیدن سون...
اره ورژن اسلامی رو ضبط کردن هرچند ورژن اسلامیش بخاطر اون خانومه محترمه ی مکرمه تا حدودی ممیزی خورده و دیگه برای پخش توی شبکه ی افق و آی فیلم به مشکل برخورد😔
بگو داریم یه مارک جدیدی از تاید و مواد شوینده رو میگیمم هار نشیدد😂😭
نه همون ایام هفته رو که تو ام وی میگه هم بسنده میکنه😭
ای بابا:"))
بچه ام:")))
فاکدسه^^ متنفرم ازش...
جهنم نمیتونه باما شوخی کنه...
بنر میزنم برات چی فکر کردی؟😔
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۲۳ تیر ۱۵:۴۰

اگه بگم بد ترین شوک سال بود کسی باورش نمیشهههه😭😭😭😭😭😭😭 من نابودمممممم چرا جی کی دور این دختره داره بال بال میزنه تو ام وی !! عرررررررر نمی خواآااااممممممم کتلتتتتتممممممم کتلتتتتت

RM. kiute.ARMY

عاااااااااااااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
لباتو رو هم فشار بدهههه داد نزنی هااااااااا😭😭😭😭😭😭😭
اجرا هم توی آمریکا کنکل شدددد😭😭😭😭😭😭
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛ منتهی یه مدته دیگه مزاحم نمیشم
۲۳ تیر ۱۵:۳۹

سگ تو روح این زندگی:) 

این تابستون باید کون بچه بشوریم.با مستر جئون نگران هدر رفتن تابشتونتون نباشید:) 

RM. kiute.ARMY

موجبات ک.ون شوریمون فراهم شد!
Luna
۲۳ تیر ۱۵:۱۰

حس میکنم بچم به دنیا اومد فاک

یه ماه بود لگد میزد جون دادم تا به دنیا اومد عاححح

آی ددیییی میزان اتک خوریم از کوک به حد اکثرش رسید آمبولانس خبر کنننن

بچم داره میمیرههههه

RM. kiute.ARMY

دوممم بیار زنننننننننن😭😭😭😭😭
دووم بیااااار😭😭😭
این فعلا سولوی کوک بود...البومش نبود:)))
KIM ROSE
۲۳ تیر ۱۴:۴۸

این جی کی هممونو حامله کرد هاااااا

کی میاد مسئولیت مارو به عهده بگیرههههه

وای فاککککک فقط اونجاش ک اولش گفت کمرتو میبوسم تا ارومت کنمممم

RM. kiute.ARMY

عاقااااااا😭😭😭😭😭
جونگکوک به ولله با این ام وی فشار هم روی شونه هامونهههه اما فقط بابام داره می.رینه به کمرممم😭😭😭😭
کجایی بیای ببوسییی لامصببببب؟؟😭😭😭😭😭
جونگکوک میگه برای نوشتن لیریک هام مدام به آرمی فکر میکنم....نههههه نههههه من تحملللل ندارم پدرخرگوشششش😭😭😭😭😭😭
Vkook. Darya
۲۳ تیر ۱۴:۴۲

وای به معنای واقعی دارم نمیتونمش ..

من میدونستم..

میدونستم اهنگ که منتشر شه دیگه خداحافظ زندگی‌..

به مولا میدونستم ولی نه دیگه در این حد ..

نمیدونم برا ام وی عر بزنم..

برا خودش و هات بودنش عر بزنم ..

برا اهنگشو اون دیالوگای پدر صلواتی عر بزنم ..

دیگه واقعا نمیدونم

 

*این کاربر تا اطلاع ثانوی بمردههه 😭😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

کی گردن میگیره این جونگ کوک روووو؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یه زمانی به فاک میگفت فوک و از خجالت سرشو میکرد تو بالشتتتتتتت😭😭😭😭😭😭
جین کجاییی؟؟؟😭😭😭😭

*من هم میام بمردیممم😭😭😭
از بازماندگان ام وی جونگ‌کوک
۲۳ تیر ۱۳:۳۸

اوکی

ولی از صبح دارم عر میزنم، کجاش شاد بودددد؟ تابستونییی؟

RM. kiute.ARMY

شاد از در عقب...
رسما ضجه زدیمممم😭😭😭😭
وایی ممه هاش وقتی لباسش خیس شد چُسبید بهششش😭😭😭
Q. Moon
۲۳ تیر ۱۳:۲۰

وای هیونگ ام‌وی خیلی کیوت بود اصلا مردم براششششش😭😭😭

بعد لنتی یه جوریه که داره مغزمو تحریک میکنه برا نوشتن فیییییک😂😭😂😭😂😭

RM. kiute.ARMY

وایییی خیلی بامزه بووووووود😭😭😭😭😭 هر بلای آسمانی نازل میشد کوک اونجا با چهره ی شوخ و شنگ وایساده بوووود😭😭😭😭 تضثصابمتض2انصعلرنض4لنبضغلنغلبثنغلض
ایف یونو یو نوووووو بنویسسسسسسس بنویسسس فقط تو میتونی بنویسیییی😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان