BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Circus Of Death

007_pl3.png

🃏FULL🃏

نویسنده  Liam
کاپل ویکوک
ژانر فانتزی . انگست . رمنس . اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 107

 

مقدمه:

دل ها شکستند، قلب ها دریده شدند و مغز ها دفن اما در نهایت اغاز و پایان یکیست!

ما از سیرک مرگ شروع کردیم و در نهایت به سیرک بازگشتیم!

 

🖤💀🎪DOWNLOAD🎪💀🖤

   پ.ن: آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود:1530 

 

805_vpfe.png

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Maria
۰۷ آبان ۲۱:۲۰

بنده از اون دسته آدمایی هستم که درکل به سداند خوندن حال نمیکنم ولی به نوشتن سنداند علاقه ی خاصی دارم.  کرم رو دیگه نمیتونم کاری کنم 😔😂

اما با این حال این داستان ژزاب و هوهوهو اسمات رو خوندم و واقعا ایده اش تحسین برانگیز بود براوووووو .. کف مرتب .. آفرین آفرین خوشمان آمد.  

خلاصه بسیار زیبا بود . دست شوما نکنه درد 

RM. kiute.ARMY

عای عای عای😔
رسما همه امونو تشنه برد لب چشمه، و عر زننون برگردوند:")
جاک
۲۱ مهر ۲۱:۱۳

خیلی از ایده ش خوشم اومد! واقعا فکر نمی کردم اینقدر خوب بشه، و فکر نمی کردم باز بخوام یه فیک نسبتا سد اند بخونم. اما ارزشش رو داشت، و یه ایده خیلی خوب هم برای نوشتن بهم داد. فایتینگ نویسنده.

RM. kiute.ARMY

احسنت! بارک الله!
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۳:۴۹

دورازجون گشنگتت

پس تو منو سفت بگیر نریزی دد😔🤍

 

کیه ک منکرس باشه ددی بگع یعنی همون 😔🤍

 

ولی بیا ب نکتت میبتش فک کنیم 🦕....بزاااا 

اها تو دستشویی لخت مادر زاد نیسی ولی حموم اره 

 

عیجانن:))

پیزا افتتاح شد ایشالله ی طبقه میزتن ب نامت😔🤍

 

 

 

RM. kiute.ARMY

جان دلیییT^T
عاح بیبی چنگ میزنم به ضریحت😔

خرابتم بیب😔

اینم حرفیه...اما خب لخت لخته دیگه بهتر از یکی کردن .ع.نه😔

زمینش که به نام خودته جیگررر😔
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۳۹

خوشحالم ک حالت اوکیه دد:))🤍

اسیابارو تو مو سفید نکردی😭😂؟ دد ناموصا دوبار خوندمش بعد یهو پقیی فوران کردمم😂😂

 

سزارین و اون یکی...چ فرقی داره تو تاریخ انقضا خو؟😭😂

 

جیخخخ نهه ب قول خاله‌م حموممو با هیشکیی شریک نمیشم ...درمورد دششویی ی فکری میکنم😭😂 

 

اصنن صاحب پنت هاوس گلبم یونو؟😔🤍

RM. kiute.ARMY

فداتم نفسم:")))
جووووووون بخند کل شهر بلرزه😔

باور کن اثر داره😔

دشویی یکم سخته پشت به کو.ن بخوای بشینی😂😭

صاحب برج میلاد گلبم تو😔
ناشناس
۲۳ شهریور ۲۲:۰۰

باحال

RM. kiute.ARMY

عزیزی*^*
Jinjuo
۱۶ شهریور ۱۲:۵۱

بو وایتکس😭😂؟بلدیاا ددی😭😂

افرینن تاریخ انقضاهاشونم نه ماهه ست🗿😂

 

نهه جیخخخ من باهات نمیرم حموم ددی😂

 

همه کسیی:))🤍

 

RM. kiute.ARMY

دیگه این آسیاب هارو که توی مو سفید نکردم😔
اگه سزارین باشی کمتر از نه ماه😔

بابا یه کیسه کشیدنه😔

تاج سریییییی:")
Jinjuo
۱۶ شهریور ۱۲:۴۸

عیجاانن*-*

فدا دل مهربونت ددیی دمت گرمم:))

بالخره این سری تونستم لینکو گم نکنم😭😂

حالا حالت خوبه:)؟

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه تاج سرممممT^T
خروس نیت گدرتش اینه😂
عالی:")
ناشناس
۱۰ شهریور ۱۳:۲۸

میشه یکی به من بگه چجوری دانلودش کنم😐🥲

Mooni🌜

بزن رو دانلود تبلیغات رو رد کن دانلود کن عزیزم
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۳:۵۳

جر قضیه اون سیرک انقد گفتمش حتی لیام شیم اومد شفاف سازی کرد😭😂

دستات درد نکنهه تمومش کردم گرفتم چی شد😭😂

اصنن لین فیکشن گولابییی بودد گولابییی من اصن انتظار اینجوری شدنشو نداشتم(منی ک هیچوق انتظار ندارم :/😂)ولی خیلی گشنگ بود ن اونقد احساسیش احساسی بود ک چندش بزنه ن کم بود ک خشک بزننهه

تخیلیشم بنظرم منطقی میزد یونو؟😭😂

اصنن خیلیی  هرچقد بگمم کمهه زیادییی گشنگ بود کلمات قاصرن(قاصر؟:/ درست بکار بردم ددی؟😭😂)

 

 

RM. kiute.ARMY

با تشکر از لیام جان که مارو همراهی نمودن😂

موافقم! کلا "به مقدار لازم" بود سرتاپاش:")

بله بله درسته😂
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۳:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اخه ددی دوشیدن نر با دوشیدن ماده اصن حاصلشون موادش فرق داره اصن طعماشون... من گذر میکنم از بحث انگار تاحالا چندبار خوردم😭😂:/

عهه ددی ناگفته نماند من دینی هرسالو بیست میشم اصن لقبم کافر باایمانه ولی خو میگم مال هرسالو یعنی سال ک تموم میشه اموخته هامم تموم میشه ته میکشه😭😂

عهه گیر دادیا😔😂 غسل میکنم راحت تره راضی میشی؟😔😂

 

دورازجون گشنگت ددی:)🤍

 

خاک پاتم ولی من ک *یدم:/😭😂

 

RM. kiute.ARMY

اره برای نر بوی وایتکس میده😂😂😂
اهان یعنی تاریخ مصرف داره😂
بیا دوتایی غسل بدیم من باید مطمئن شم😔

نفسمییییی:")

نخیرممممT^T
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۳:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عهه ددی ی چی بگمم والا من اون ناشناسو با تمام پوزش گم کردم😭😂

میشه دوباره ***** ******* ببخشیدااا ددی:)

 

RM. kiute.ARMY

فدا سرت قشنگممم دوباره ارسال کردممT^T
Jeon Liam
۲۲ مرداد ۱۵:۵۳

وای، مشکی و سیاه؟ بگید ک من این سمو ننوشتم🥲🤣

منظورم مشکی و سفید بود🥲

شما تصور کنید سیاه کمرنگ تره و بیشتر به خاکستری میخوره🥲

RM. kiute.ARMY

فدا سرت قشنگممممT^T
Jinjuo
۲۱ مرداد ۲۰:۰۱

موهای بلندی که درست از فرق وسط نصف سیاه و نصف مشکی بود

 

این اشتباع تایپی بود...

میخواست متفاوت بگه موهاش مشکیه...

یا واقعا مشکی و سیاع فرق دارن؟

جدی میگمن اصن قصدم مسخره کردن نیس جدی جدی مغزم درگیرش شده:/😂

RM. kiute.ARMY

شاید مثلا سیاه شفافیتش نسبت به مشکی کمتره؟
Jinjuo
۲۱ مرداد ۱۶:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وضو چیه بابا ددی*-*؟

من میگم نرهه تو میگی بدوش😭😂؟

میگمم معتقد نیسم ناموصا😔😂 باورت میشه ترتیب وضو یادم نیس؟😔😂

حالا ناموصا دوتا سیرکا فرق نمیکنه؟ منو از اب و گل جهالت در بیارر تانک یوو😔🤍

 

عهه عالیی تننکسس از طرف چهارتاییمون ماو ب دستاتن همیشه پرت😔🤍

***** ******

 

دمت گرممم:))🤍

RM. kiute.ARMY

نر هم میشه دوشیدش منتها باید بلد باشی😔😂
حالا یه چیزی بگم؟ اینجا بچه ها لینک فن فیکشن میخواستن من ازشون سوال دینی میپرسیدم. تا جواب نمیدادن خبری از لینک نبود. الان هم که سوژه دادی دستم....کمین کردم برات😔😂
هی من بگم وضو بگیر تو بگی نه...وضو بگیری درست میشه بخداااا😔😂

خدا سر شاهده فداتونم😔

نوکرتم هانیییییی ارسال شدددددT^T
Jeon Liam
۲۰ مرداد ۰۰:۴۲

های به ددی عزیز، روالی دد؟

عااا منظور از اون به سیرک بازگشتیم همون سیرک اوله 

چون تهکوک تو همون سیرک آشنا شدن و کوک هم به یاد و نام تهیونگ برگشت سیرک رو دوباره باز کرد و اداره اش کرد....

 

وای وای وای نظرات این فیک قشنگ توانایی کوبیدن و له کردن منو داره، مرسی بابت حمایت هاتون رفقا

ماچ پس کله همتون 🥲🩵

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت لیام منننن چطورییی؟T^T

اوه بله بله!
Jinjuo

نوش جونتتت عزیزززز تو همیشه بهترینییییT^T
Jinjuo
۱۹ مرداد ۱۱:۵۶

میگمم من چرا نفهمیدم:/😂

 

ما از سیرک مرگ شروع کردیم و در نهایت به سیرک بازگشتیم!

حس میکنم سیرک اولی با سیرک دومی فرق داره باید متفاوت بخونمشون ولی هرچی ی اون چصه مغزم فشار میارم نمیفهمم چجوری بخونم:/

ددی هلپ میی😔🤍

 

راستی ی سوالل

دد نویسنده دزیره رو میشناسی؟

 

یعنی مثلا اینجوری هس ک‌ بتونی اگ چندتا کار دیگه هم داره تقدیم کنیم با رفیقام بزنیم بر بدن؟😔🤍

 

 

RM. kiute.ARMY

وضو نگرفته بودی؟
خلوص نیت نداشتی😔

ترانه؟ کواک؟ بله*^*

فقط در امتداد رود سنش رو دارم:">
اگه میخوایش که لینک ناشناس بده تقدیم کنمT^T
TT
۱۰ مرداد ۱۰:۰۸

ینی لیام واقعا دست مریزاد داری 

فیکای کوتاه اما شگفت انگیز .. نویسندگیه فوق العاده ... ایده های جذاب ... جمله های به یاد موندنی.... ینی ایده و جمله های سیرک مرگ خیلی عالی بود 

خسته نباشی سکشی جوون💝😎💋

RM. kiute.ARMY

حق نواخته شد تا اطلاع ثانوی سکوت کنید یا ضجه بزنید مثل من😭😭😭😭😭
Lilith
۰۹ مرداد ۱۳:۴۷

ددیییی به TK. Lilith  بگو چرا اسمشو مث من گذاشتهههه وررررر ._.

RM. kiute.ARMY

بعد از آهنگ لیلیث یونگی و خانم هالزی، شاهد رخنه کردن لیلیث در همه جای فندوم بودیم😂
فاطیما
۰۹ مرداد ۰۲:۰۶

خیلی خوبه

RM. kiute.ARMY

نوش جانتتتت*^*
خیار🥒
۰۸ مرداد ۱۷:۳۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فااااااک ددی سوتی دادم در حد *ون شتررررررر ایم سو ساریییی...با ابر فیکه لاووووووو. فیکه لاوووووو. فیکه لاووووووو...نه اهمممم ببخشید

اره داشتم میگفتم...ددی راستی اون حموم نیس...من نوشتم محوم(محو هستم) بعد این کیربورد فاکیم چس بازی در آورد کردش حموم...اره دیگه ساری

سارییییبییییییییییییییی تا سر کوچهههه

ساریییییییی تا دم در بیگ هیتتتتت

ساریییی تا نوهیون دونگگگگگگ

ساریییی تامریخخخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات ایز فیک کیککککککک فیک کیککککککککک فیک کیککککککککککک
حالا حموم هم باشه مشکلی ندارم ها😔
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد😔
ساری بیا خونه امون😈
TOTO
۰۷ مرداد ۲۲:۴۲

های ددی 

پایین تر از خادم سیاه تعریف کرده بودی میشه لطفاً لینکشو بدی💋(به چشم خواهری)

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ*^*
البته عزیزممممممT^T
بوسسسس متقابل خانومیییی😎
منتها من لینک این سایته رو میدم منتها باید ثبت نام کنی:">

http://mo13.rozblog.com/post/2/black-butleri.html

http://mo13.rozblog.com/post/6/black-butlerii.html

http://mo13.rozblog.com/post/13/black-butleriii.html

خیار🥒
۰۷ مرداد ۱۶:۳۱

برای بار دیگر...پشمامممممممممممم بازم فیکای ددیییییییییی

هعی گاد اینو چندروز پیش خوندم ولی نتونستم کامنت بزارم....سه روزه به دست این فیکه تو افق حموم امروز آتش نشانی به زور کشیدم بیرون(#نه-به-ذهن-منحرف)

والا چه بگویم زبانم قاصره فعلا

ولی فقط تهشششششششش هققققققققق جونگکوک شی برگشت به اون سیرکههههههههه😭😭

اون دختره بودا کی بود خدایا اونا بود فکر کنم....نمی‌دونم چرا یه جاهاییش حس می‌کردم به جای دختر ته مثلا خواهرشه نمد چرا😐

RM. kiute.ARMY

فیک بانو لیام ئه دخترکمT^T
تو حموم؟ چرا منو صدا نکردی پشتتو بکشم نامردددد؟😔

اگر بار گران بود و رفت....
یونا بود؟ عجب😂
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۷ مرداد ۱۲:۵۳

من چرا همش اسم اون زنه رو تابستون میخوندم 🗿😂

ولی قرارمون این نبود همچین تموم شه... 

اومدم رو لونا کراش بزنم دیدم شوهر کرده 😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

مثل من که چشمام لوچه و گروه سونتین رو سوتین میخونم:"))
تو اون داستان بگیر زیاد بود...یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی😔😂
اوژنی
۰۷ مرداد ۱۱:۲۰

هییی هیونگیییمم

 

خیلی وفته نیستم وای* شرم* اما بلاخره شروع کردم به خوندن فیککک و خیلی خوشحالمم جدن

خوبی خوشی سلامتی هیونگ؟

اندازه چند تا کهکشون میصتتتت امیدوارم که حالت خوب خوب باشهه

 

وایی وسط کلاس انلاینم حوصلم سر رفت این فیک لعنتی رو دان کردم که بخونم بعد داشتم مثل چی گریه میکردمم یهو استاد برگشت گفت وبکم باز کن با میکروفونت با قیافه بادمجون شده از گریه و صدای قارقار کلاغ باز کردم وایی ولی جدن از شدت زیبایی و غمش نمیتونممم:)))))))))))))))

 

خیلی خیلی قشنگ و اشک در ار بود

 

وای هیونن توروخدا همین چند روزی که بیکارم برام فیک بده چند تا:))

هر چی دل تنگت کشیدد بدع امگاورس مافیایی هر چیی

وای*

خیلی خیلی ممنونت میشمم

بوسسس*

بغل*

بایی**

 

پی نوشت: هاا راسی هیونگگ قبلا ایدی تلت بهم دادی گم کردم دوباره بهم میدیشش؟:)

RM. kiute.ARMY

جون دل هیونگگگگگT^T

فدات بشم منننن دل تنگ بودیمممم:")) ای جان نوش جانین اوسونT^T
عاره عمرم عالییییی!!
منم اندازه ی کل کائناتتتتت میصتتتT^T همچنینننننن!!

ای من بگردمتتتت گریه نکننن که سرنوششششتتت گر مرا از تو جدا کرددددT^T

موافقم:"))

قول میدم بهت یدونه خوشگلشو بدمممT^T تو لب تر کنننن!! نتلماغنثمفنتمنتلفق
قربون شماااااااااا!!
بووووووصصصص
بخل بخللل!!
باییی*-*

پی نوشت: اره که میدم جون دل*-* kiute_ARMY
Vkook. Darya
۰۷ مرداد ۰۳:۵۲

کم کم دارم از کارای این نویسنده هم میترسم .. 

اخه لامصب هیچ کدوم پایان دوستانه ای نداره 💔 ولی خب نمیشه نگفت از قلم قوی نویسنده و داستان منحصر به فردش ..

نوشتن چنین ژانری با داستان خاص خودش واقعا کار هر کسی نیستااا

هعی 

ولی لیام شی .. اخر فیک گفتی امبدوارم از خوندنش لذت برده باشی .. ولی اخه لامصب من چطور لذت ببرم وقتی اخرش اینجوری تموم شددددد 😭😭😭😭 

* وی شوخی میکنه و بسی هم از خوندنش لذت برده اما با اخرش با قلبی سنگین اهه کشیده و زمین و زمان را فحش داده ‌..😂😂😂

 

ولی بدون شوخی خسته نباشی نویسنده .. فیک خفنی نوشتی :">>>>

RM. kiute.ARMY

این وانشات جدیدش رو که میزارم پایانش گوگولی ئهT^T
ولی اره...کلا زده از زیر بنا ماهارو نشتی داده:")

مرسی کامنت سالاااااررررT^T
:)
۰۶ مرداد ۰۲:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

لطفا لینک *** * * * ***** رو بدین

و همچنین فیکی ک ته توش ی خواننده بود و کوک هم کسی ک مادرشو از دست میده و بعد عاشق ته میشه

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم*^* یه لینک ناشناس بده تا برات بفرستم*^*

و این فیک دومی که گفتی اسمش fix you بود؟
گوکی
۰۵ مرداد ۲۰:۳۵

میخوام بوخونمش

ولی به شدت استرس دارم سد اند باشه 

پس با خودم گفتم کم خودخوری کنم ....

و بپرسمممممم!!!=>

خووووووووو 

سد اندععع ایااااا؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

*خودمو زدن به کوچه ی جومونگ شمالیِ یکم
وای عزیزدلم...هوا گرم نیست؟
Luna
۰۵ مرداد ۰۲:۴۶

خو ددی همون طور که فرمودم زدم تو کار نقد و برسی🙂😂🪦

خو ببین داستان اوکی بود همه چی خیلی خوب

قبول دارم که منطقیه چون مینی فیکشنه

ولی چرا بازم حس میکنم پرونده همه چی زود بسته شد؟😂😭

ترسناک نبود جدی...عادی بود...وای من در به در دنبال فیکشن ترسناکم کمککک( بعد باور کنید وی تا حالا یدونه فیلم ترسناک هم ندیده انقد که میترسه، ولی فیکشنای ترسناک دوست داره...میدونم وی کل زندگیش متناقض ئه😔😐🥲😂👌🏻)

RM. kiute.ARMY

جون...چه دست فرمونی هم داری بلا مارو برسون😔

مینی فیکشن بود خلاصه اما کلا پتانسیل بالا از هر نظر درونش داشتT^T

(بله بله از اتاق فرمان هم تایید میکنن😂 ولی یه ترسناک هست بچه ها خیلی تعریف کرده بودن تو کامنت ها، یکی فیک گیم و اون یکی دو یو سی هیم تو. خوندیشون؟)
فاطمه
۰۴ مرداد ۱۳:۵۷

سلامممممممممممممممپم اکبر هیونگگگگگگگگگگ

نامجون هیونگ هم هستییییی

می خواستم بگم  که اول از همه ممنون 

دوم از همه اونجایی که  فیک هارو گذاشتی   از همه کاپل ها  هر چقدر میرم پایین تر  تمیز تر میشه 😔✌

آخریش که دیگه  زده فرند شیپپپپپ

😪✌🤣

کلش  رو اونجایی که کوکوی  یا ویکوک  بود  رو تموم کردم ✌😪

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم عزیزدل هیونگگگگگT^T
من نوکرتممممم!!
خواهشمندیممممT^T
ما صاف و ساده تر میشیم هربار😔
به به صفااا😔
نوش جونتتتتتتT^T
خیار🥒
۰۴ مرداد ۱۳:۲۳

هایییی ددی جونم چیطوریییییی

به به بازم قراره از فیکای ددی فیض ببریم دست شوما درد نَکُنَوَد

میگم ددی لینک استی الایو رو میدی پلیز؟

یه مدت دنبالش بودم پیداش نکردم بیخیال شدم الان هموطنان غیور گفتن باز یادم افتاد گفتم اگ لینکشو داری بده تچکررررر

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلممم تو چطوری قشنگگگT^T
نفرما ستون فایل شوما رو ندارهههT^T

همون فیکی که امبر نوشته؟
http://fazayihaa.blog.ir/post/1685
یه نیک نیم ساده-
۰۴ مرداد ۰۲:۳۲

کمکم کمکککککک این زیبا بود بسی زیباا💀✨

RM. kiute.ARMY

*پلی کردن اهنگ کمکم کن کمکم کن از شاه ماهی موسیقی ایران خانم گوگوش
-yobini-
۰۴ مرداد ۰۲:۳۰

اوکی ولی نباید عر میزدم:>

RM. kiute.ARMY

راحت باش این زیر ضجه زدن:")
TOTO
۰۴ مرداد ۰۰:۵۱

به به به به خوشمان آمد

RM. kiute.ARMY

نوش جانتتتاان شدیددد!
ZHARNELSIA
۰۳ مرداد ۲۳:۰۲

خیلی باحال بود پشمام 

واقعا این ژانرا کم پیدا میشه

ولی به نحو احسنت پیادش کرده بودی

گیریه

RM. kiute.ARMY

طیب طیب الله
احسنت بارک الله!
زیبا فرمودی دایی جان!
فرزند نامجون
۰۲ مرداد ۲۳:۳۷

سلاممم

راستش وسط تابستون سرما خوردم...اههههه..و بدن درد سگی دارم..ولی اوکیم

بعد از اونجایی که حوصلم سر رفته بود گفتم بیام ابنجا ببینم کسی فیک ویکوک/کوکوی فول گذاشته یا نو

که دیدم واوووو ددی فیک گذاشته  و آره حسابی ذوق کردم و دانلود کردم ولی نوخوندومش..

اولین کامنت درسته؟

برا اولین تو زندگیم میشه اگه درست باشه

 

میرم کار های بقیه رو نگاه میکنم اگه باهاش حال کردم دانلود کنم و اگه نو برم فیکتو بخونم

بای♡

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلممممT^T
ای من بگردم دارلینگ چرااا؟:"( زیر کولر خوابیدی بلا؟T^T

به به پس دست پر برگشتی از سایتم...این بهترین خبر برای یه ادمینِ پیره😔
بچه ها هم کامنت دادن منتها تایید نزدمT^T

فایتینگ عزیزمممم امیدوارم باب میل باشهههT^T
بای:">
منو دنبال کن!
۰۲ مرداد ۲۱:۴۷

ددی دیدی اتفاقو؟

لیام استی الایو اینو نوشتهههه😂😂😂

از اونجایی که لیام استی الایو شد تهیونک پس درواقع میشه گفت تهیونگ ویکوک نوشته؟هاهاها۶ا

RM. kiute.ARMY

نویسند استی ا لایو امبر نبود؟0_0
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۲ مرداد ۱۴:۵۸

فاکککک این خیلیییی قشنگ بوددددد😭😭

ییمینستشنسخژاسنظمسمستسنس

دارم نمیتونمشششششششششششششششششششش

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۲ مرداد ۱۴:۰۲

ددی از دست رفتم😔

اسم فیکو خوندم سیروس😔

RM. kiute.ARMY

سیروس هم قشنگه...دور هم یه سیروس هم خوندیم😔
𝙻𝚘𝚜𝚝
۰۲ مرداد ۱۱:۲۹

هعی تف این همه مدت که فیک دان کرده بودم هوس نکردم کامنت بذارم ولی خب دیگر دوران اسکلی بس است دیگر قیام کرد باید.

لامصب آخرش ضربتی نابود شد مگه میشه نویسنده ای باشه که بذاره آب خوش بره تو حلقمون باید نفله شیم و کلام آخر که خسته مباشی 🗿

VK 🐻🐰

ای جان ای جان بالاخره طلسمو شکستی پس عافرن فرزندم عافرن😂😂✌🏻
تها
۰۲ مرداد ۱۰:۳۲

میخوانم عضوشم

RM. kiute.ARMY

عضو سایت لاوم؟*^*
TK.Lilith
۰۲ مرداد ۰۲:۵۸

ددی

با کمبود فیک مواجه شدم

چه‌کنم؟؟

عاح

من هیچیییییییییییییییییییی ندارم بخونم😃

همهههه‌ی فیکای سایت‌و درووووووووو کردم 

RM. kiute.ARMY

دو راه داره فدات شم:
یا انقلاب کنی خودت فیک بنویسی،
یا قبلی هارو از اول بقونی😔😂
TK .Lilith
۰۲ مرداد ۰۲:۴۶

سلاممممم

ددی

خوبی خوشی؟؟

عام راستش نمیدونم چی بگم 

ایننننن فیکههههه خیلیییی خفن بودددد

درحد توانم نیست بمولا

اولین باره کامنت میزارم 

خیلی وقته فیک دان میکنم از سایت ولیخب اولین باره کامنت میزارم

RM. kiute.ARMY

سلاممممم نفسمممم تو خوبی عمرممم؟T^T
نوش جونت باشه عزییییز:"))

به به پس مبارکهههه خوش اومدییییT^T
اولینتو دادی به ما بالاخره...اولین کامنت البته😔😂
غار تنهایی
۰۲ مرداد ۰۲:۲۲

ددی؟ دددییییی؟؟؟؟ بهم بگو بگو که این نبود پایانشسسسشششهینر بگیدددد بببببگگگیییددد تهیونک لعنتی برمیگردههههه دوباره میشه مهربون ترین بابایی دنیاااا اون ماریا عفریته هم خودم میدم ونوس بخورههههه توروخداااااا دددددیییییییییی توروخداااااااااا پنجاه سالللل؟؟؟؟ العی بمیرمممممم تیکه ایکه شممممم خداوندااااا خدایاااااااااا

RM. kiute.ARMY

یاران چه غریبانه...رفته اند از این خانه....
دراکولا
۰۲ مرداد ۰۱:۲۹

یا ابولفضل

شروع میکنیم

نصفه شبه

ایشالا یه ساعت دیگه تمومه

خداییش بعد فصل ۳ خادم سیاه عاشق سیریک شدم

ددی

فیک کم شدههههه

وسط تابستونیمممم

RM. kiute.ARMY

باز شود
دیده شود
بلکه نوش جانمان شوددددد😔
خادم سیاه:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
هنوز یادش میوفتم قلبم میتپهههه!!

عرق بر جبین در تلاشممممT^T
zahra mansouri
۰۲ مرداد ۰۰:۱۴

منی ک هم پوستر هم ژانر هم مقدمه جذبم کرده اما منتظر اسپویلم تا بخونم: 

تیرخیدا کمی اسپویل برا من بچکانید این زیر

 

اصن بی اسپویل نتوان زندگی کرد!! 

قالَ زهرا(امامزاده شهر باباش) 

 

 

ددی فک میکنم کامنتی ک زیر امگا لیدر نیم برات گذاشتم نیومده🥲

اینجا میگم... 

(عاح چرا انقد خجالت میکشم) 

 

 

 

 

چیزه وورد بود یا نمیدونم وود چیه؟ 

من هیچی از اینجور چیزا سر در نمیارم🥲🫠💔

ببخشید🥲💔

RM. kiute.ARMY

نمیدونی که...
یه چیزیمیشه!!
یه چیزییییی😔😔😔
یه تهیونگ داره و یه جونگکوک!

خود من واقعا عاشق اسپویلم اما اسپویل کنم آه نویسنده ها میگیره نصف میشم😭😂

قربونت برم جواب دادم اون کامنتت روT^T
فدا سرتتتت عزیزدلم این حرفا چیهT^T یعنی بهم فایلت رو همونجوری به صورت نوشته بده با فرمت dox. پی دی افش نکن
Luna
۰۱ مرداد ۲۳:۴۹

خیلی وقت بود دنبال فیکشن ترسناک می‌گشتم...

ایشالا پشمام بریزه

وای ددییییییی

دیروز ایرانسل دو گیگ اینترنت داد

نمیدونم چرا ولی انگار چهار گیگ بود ://

نه اپیزود این د سوپ دان کردمممم

چن اپیزود ران ام از قبل دارم ندیدههه(وی ده ماه پیش آرمی شد پس طبیعیست که هنوز همه برنامه ها را ندیده باشد یونو؟! :)) )

منتظرم یکم درسا شل کنن بشینم اونا رو ببینم؛))

RM. kiute.ARMY

به نیت بخون...خونه رو تاریک کنننن وسط یه جای بزرگ تاریک بشین...قشنگ بعد از چند دقیقه فیک هم بخونی یا نه یه جن کنارت میشینه تضمینی😔

عهههه به منم دادهههه ولی گذاشتم فردا بزنم تو گوشش😂
برای تو برکت داشت مال من توش اب قاطی عه:/
عایگوووو نوش جونتتتتT^T
عییی جانمممم!! پس حابی خوش اومدی قشنگممممم اومو اومو واییی خیلی خوبههه خوش اومدی خوش اومدییی😭😭😭😭😭😭
دعا میکنم سریع اوکی شه برنامه هاتتتT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ مرداد ۲۱:۱۳

سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم والسلام.

RM. kiute.ARMY

عاااا شله شله شله
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۱ مرداد ۲۰:۲۹

عاحححححح یامه دکوداساییییی~~~

پایان پیام های بازرگانی-

RM. kiute.ARMY

کام تو مای هوس اوه یحححح!
-دینگ دینگ دینگ دنگ دریرینگ
Hannah
۰۱ مرداد ۲۰:۰۴

سلامممممممم عزیزم عزیزم سلام 💃💃

ددی جونم ببخشید انقد پیام میدم چون شوق دارم اینجوریم😂😂به هر حال ادم با خواهرش حرف میزنه دیگه👍😔

 

 

ددی دستم به شلوارت یه چندتا فیک اخر الزمانی مثل left alone و red fighters داری بهم بدی عزیزم؟

 

 

 انقد از این چیزا خوشم میادددددد که نگو😂

 

دوس داشتم به نفر بیاد به فیک درست حسابی مثل فیلم اتاق فرار بنویسه حال کنیم🤲🤌

 

خلاصه خیلی زریدم...بابای پدر🥺

RM. kiute.ARMY

دوستت دارم عاشقتم والسلاممممم!!
فدا سرت عمر مننن اتفاقا خوشحال هم میشمممT^T عوففف نوکرتم آبجی😔

دختر پسری ندارم لاو من:")

قشنگ عیانه😂

عاخ حق مینوازی دایی!!

نه نگوو عزیزدلمممT^T بای بای عزیز دل پدر!
ته تغاری ددی
۰۱ مرداد ۱۹:۳۶

ددی جان

سد اند که نیست ؟

RM. kiute.ARMY

کلاغ ها چرا زرد شدن😔
Rosha
۰۱ مرداد ۱۹:۲۶

ددییی چرا گفتی بچم یه جاهایی شو سانسور کنه🥲🥲

خب من اونجاهاشو دوس داشتم که

نه ولی جدی دوس دارم دلیلشو بدون کنجکاو شدم🥲

این کارشو خیلی دوس داشتم انقدر خوب بودن انصاف نیس🥲🥲

RM. kiute.ARMY

بخدا من بی تقصیرم فدات شم:">
چون یکم ممیزی میخوره از سمت بعضی دوستانِ منتقد خیلی چیز دان که حالا فکر میکنن این داستان ها واقعی ان و ما همیشه تاثیرمون دچار تحته این داستان هاست، بنابراین مجبور به تذکر به نویسنده ها شدم:")

موافقم!!! خداوکیلی فقط دارم پیشرت میبینم از لیام و لاغیرررT^T
Regnar
۰۱ مرداد ۱۸:۴۴

فیکککک فیک جدیدددددد

جونننننننننن💫👑😂

RM. kiute.ARMY

خمس و زکات فراموش نشود😔☝️
Regnar
۰۱ مرداد ۱۸:۲۳

به نظر من واقعا درسته.

کسایی مثلا خانواده و اطرافیان و حتی اکثر دوستانمون با راهکار هایی که به ما میدن یه طناب بهم میدن که ازش بریم بالا..

و با حرف اونا زندگی کنیم...

درک شخصیت های این فیک راحت و دردناکه...

 

 

 

 

 

خب خب خب بسه جدی بودننننننن😐😂

باز کژال امدو عطر گل اورددددد(سقف ریخت😐💔😂) دد اینقد بیکار بودم و فیک نداشتم رفتم وبتون خودم کوکوی بود و کوکی که اون تو اونجوری بود که ادم میگفت : پدر سخت مرا لعنت کنننننن😔😂💔

RM. kiute.ARMY

بله بله:") زیبا فرمودینT^T

ای جان😔😂
نه نه همسایه بالایی ها طویله ی اسب دارن یهو رم میکنن اگرنه سقف سرجاشه😂 
عاح پس اصل جنس را تهییه نموده و آن را تزریق نمودی😔
Rita
۰۱ مرداد ۱۸:۰۸

هنوز کامل نخوندمش 

اما تا الان که خوندم میتونم بگم خیلی وایب سریال Penny Dreadful رو داره ... :))

 

* خاک تو سرت ریتا !! همه فیک تحویل میدن تو هنوز نشستی داری مگس میپرونی *

 

وی با شرمندگی میرود به نوشتن ادامه دهد...

RM. kiute.ARMY

اوووووو سریال خفن خفن میبینی هاااT^T

* نه نگووو فدا سرتتتT^T*

من نیز دنبالت می آیم با پیژامه و ماگ شکسته ام تا ور دلت باشم..
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان