BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Save Me

screenshot-20230221-225449-picsart(1)_sly2.jpg

✦FULL✦

نویسنده light
کاپل اصلی هوپمین
کاپل فرعی ناموی
ژانر

راز آلود . فانتزی . دارک . انگست . درام .

رمنس . برشی از زندگی . اسمات ( قصور در امر داستان سازی اعتقادات)

محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 170
آیدی واتپد نویسنده Kim-light

 

برشی از داستان:

با شدت گرفتن باران لرزی به تنش وارد شد و نا خودآگاه از روی تخت پرت شد.

انگار تخت این بار قرار نبود مایع تسکین درد دیرینه پسرک بشود!

کورمال کورمال خود را به در رساند و با هراسی که خوب می دانست منشا آن چیست در را گشود.

باید مطمئن می شد الهه زندگیش بعد از تنها قهرمان قلبش خانه است؛ شاید قلبش آرام می گرفت.

   

⛓🌙♣️DOWNLOAD♣️🌙⛓

 پ.ن: تعداد آخرین دانلود از آپلودر یوآپلود: 485  

 

805_vpfe.png

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mala kim
۰۵ بهمن ۱۱:۱۵

سلام ددی خوب هستی 

حالت بهتره 

من بیشتر فیکهای سایتو خوندم همش عالی بودن و حتی تعدادیشونو چند بار خوندم . 

فقط یه فیک  بود که هشت یا نه پارتش اومده بود من همشو خوندم ولی دیگه چرا ادمش نمی‌دن 

خدایی خیلی چشم انتظارشم تسمش فک کنم جکی در جعبه بود نویسندش هم فرانک بود پلیزززززز خیلی خفن بود خداییی دیونشم بگو ادامش بده ..💋♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم شما خوبی؟:>
شکر خداT^T
ای جااان دل نوش جونت نفسس*^*

اومو اون فیک متاسفانه متوقف شد:"(((
fi
۱۹ شهریور ۱۲:۱۷

 ( قصور در امر داستان سازی اعتقادات)

یعنی چی؟

RM. kiute.ARMY

یعنی مثلا معتقدیم شیطان جلوی آدم سجده نکرد چون مغرور بود. یا چمیدونم خودش رو برتر میدید.
اما یهو نویسنده میگه نکنه شیطان عاشق خدا بود؟ نکنه شیطان عاشق ادم بود و وقتی خدا گفت سجده بزن این محو عشقش بود و یادش رفت برای همین سوءتفاهم شد؟
یه بدبختی
۱۳ مرداد ۲۱:۵۰

ددی فیک میخوام من همه فیک های اینجا رو خوندمممم!!!

RM. kiute.ARMY

قربونت برم والا فیک ندارم:")
kim light
۰۹ مرداد ۱۸:۰۰

ددی جونم!

میگم این سیو می تو تگم نیست:)

میشه یه چک کنی؟؟!

RM. kiute.ARMY

حل شد عزیزم ببخشیدT^T
kim light
۰۵ مرداد ۱۳:۰۳

قرار بود ناجیم باشی اما عاشقت شدم که!

 

سلام به همگی و ریدرایی که قراره این فن فیک منو بخونن:)

اول اینکه ممنانتم هستم که وقتتونو برای نوشته های من میذارید و امیدوارم ازش لذت ببرید و اتفاق های سوپرایز کننده ای رو به همراه داشته باشه براتون

 

اما شخصا می خوام از دریا شی تشکر کنم:))))))))))))))

اون حسی که فن یه نویسنده ای بعد اون نویسنده میاد از کارت تعریف می کنه:

 

من دیگه در حال نتوانستم

واقعا قلبم وایساد

اینطوری بودم که: دریا؟؟ دریا شی خودمون؟؟ من دیگه تحمل ندارم

درست مثل حکم دیدن ایدولتو از نزدیک داره

و اره گلبممممممممممممممممممممممممم

الان احساساتم در حال تلاطم و شخم زدن روح روانم هستن!

--------

 

در مورد پیچیگدی داستان هم که یکی از بچه ها گفته بود:

خب ببین داداش کلا تو ژانراش معما گونه هست

یکم کاراگاه بازی کن

نمی دونم شایدم من زیاد سیکرت مانند نوشتم

اما ببین دقیقا همون چیزیه که خودت گفتی

روح یوجین که یه الهه هست و داداش یوجین عاشق جیمینن

اون یوجینم بخاطر حس دلشکستی که سراغ جیمین میاد برمیگرده تو جسم جیمین تا اونو از درداش رها کنه و قوی ترش کنه

اما یهو عاشقش میشه

نمی دونم تا کجای داستان خوندی اما تمام تلاشمو کردم با بازگو کردن گذشته حقیقت واضح تر بشه

 

 

-تعظیم نود درجه مقابل همه کسایی که برای کارم وقت گذاشتن و همچنین ددی عزیز که عامل همه ی ایناس:))))))))))

RM. kiute.ARMY

از سروران عزیزی که در زیر این فیک کامنت گذاشتن، عرض تشکر داریم😔

-سجده زدن جلوت که به ولله خاعک پاتممممممT^T
ریدر ها
Luna
۰۵ مرداد ۰۲:۳۸

خو دد ببین زدم تو کار نقد و برسی

ناموصا فیکشن جالبی بود

خط داستانی جالبی داشت

و این که فضاشم جالب بود

ولی جدی وسط خوندنش کمی گیج شدم

چون فلش بک زیاد داشت و باعث میشد کمی طول بکشه که بفهمم چی به چیه( #ورزش_مغز)

ولی ارزش خوندنو داشت:)))

فایتینگ لایت شییی؛)))

RM. kiute.ARMY

به به مرسی کامنت پر ملاتT^T
اتفاقا کامنت هایی که نقد سازنده داره به شدت مفیدن*-*

فایتینگگگگگ بک عزیزممممT^T
اوژنی بی ناپلئون :)
۰۴ مرداد ۱۵:۱۴

سلام به ددی گل (به مولا زبونم نمیچرخه بگم ددی) حالت چطوره :]

آقا من اعتراض دارممممم چرا فیک هوپمین انقد کمه اخههههه چراااا همه به ویکوک توجه میکنن خوووو

من و دوستم داریم میمیرم برای هوپمینن😭

من کل این رمانو خوندم چیزی ازش نفهمیدم ممکنه من خیلی بی مغز باشم؟؟😐

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدلم شما چطوریییی؟T^T قربونت برم کیوتی و ادمین کیوتی هم صدام بزنی حله*^*
واقعا موافقم:"( در حسرت فیک های کاپل خاصم...
خدا نکنهههه ولی منم جان فدامم براشووووووننن😭😭😭
نه چون معمایی بود فیکT^T
نارنجی
۰۳ مرداد ۰۹:۳۵

عاااالییی بوووودددد 

تشبیه هایی که کردی فوق العاده بودن لایت شی 😍 

 

مخصوصا اونایی که برای چشم بود...اسلحه، صدف، دریا... 

قلمت خیلی محکم و قویه! 

و کاملا مشخص بود براش زمان گذاشتی ⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩

فقط میخواستم بگم خسته نباشییی 

فایتینگ دختر نویسندهههه ;) 

خافاااان 😎

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت عزیزممم🥺♥️
واقعااااا گل کاشتی لایت شی ایول😎💪
Vkook. Darya
۰۳ مرداد ۰۱:۱۶

این فیک خوندن داره.. 🤤😭

فکر کن ه پمین بعد از سالها اونم با این خلاصه و نویسنده رو هم که نگم :">>>

بعد نخونمش ؟ 

هاها خیال باطل 😂😂😂

 

* وی بی اهمیت از انبوه فیک های نخوانده اش فیک را دانلود میکند 😂😂

RM. kiute.ARMY

اون "هاها" اصن حالوم رو دگرگون کرد😔

*زیباترین بخش کامنت😂😂😂😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۲۳:۲۸

اوکی اوکی من مغزم فر خورد

معمولا این چیزارو میفهمیدم..

خب چیزی که من فهمیدم این بود که یوجین برادر ناتنی هوسوک بیده بعد نمیدونم چه غلطی شد و اینا رفته تو بدن جیمین به عنوان شخصیت دومش بعد هوسوک رو جیمین کراش بیده و یوجین هم رو جیمین.

هعییییی.

امیدوارم لایت شی شفاف سازی کنه

RM. kiute.ARMY

از اون دسته معمایی هایِ فاخر شاید هم فاکر بود😔☝️
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۲۲:۱۲

راز آلود فانتزی درام:))) 

هیونگ من مردممم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهه عزیزدلمممT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۲۲:۱۱

هوپمین؟!:) 

هوپمینه؟!:) 

اونم کاپل اصلی؟!:) 

اونم از لایتتتت؟!:)))))) 

اونم170 صفحه ای:)))) 

هوپمینه:) 

چشمام درست میبینن؟! 

تند تند باز و بسته کردن چشام-

اشک شوق-

هیونگگگگگ هوپمیننننن میبینممممممم اونمممم فن فیککککک😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

زکات نشود فراموش لامپ اضافی خاموش
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ مرداد ۱۴:۵۲

چه کاپلایی.

ولی من بالاخره دق کردم یکی نیست یه" فیکشن" با همین ژانرا بنویسه ولی سپ باشههههههههههههه.

RM. kiute.ARMY

واقعا هروقت اینجور ژانر هارو میبینم یاد خودِ خودت میوفتمممممممT^T
نارنجی
۰۲ مرداد ۱۲:۱۴

هووووپمییییینننننننن 

 

باز شود خوانده شود بلکه... نمیدونم قافیه ندارم 

RM. kiute.ARMY

هوپپپپپپپمینننننننننننننننن!!

ساییده شوم؟
گوشت تنمام شود؟
نورانی شود؟
مورد قبول حق واصع شود؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان