BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات DANCER

002_7nlg.png

نویسنده  Liam
کاپل تهکوک
ژانر رمنس . درام . اسمات . فلاف
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 78

  

خلاصه:
شاید براتون عجیب باشه اگه بگم رسیدن به کراشم برام از هر چیزی اسون تر بود،

اما حفظ کردن عشق نو پای ما به شدت سخت بود،

اگر ما به تغییرات فرصت نمیدادیم الان "ما" ای هم وجود نداشت،

در واقع هیچ چیز غیر از قلب های خاموش شده وجود نداشت.

 

معتقدم اگر واقعا عاشق باشی معشوقه ات رو هر جور باشه قبول داری،

چه یه دنسر تو بار و چه یه کشیش تو کلیسا.

-جئون

 

🍪♥️⛓DOWNLOAD⛓♥️🍪

   پ.ن:آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود: 754  

 

805_vpfe.png

۱۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۰۸ بهمن ۱۸:۴۱

بنده باید اعتراف کنم دلم وایه کارای لیام تنگ شده بود در نتیجه...الان اینجاممم🤡

دفعه پیش که خوندمش سر پارت اسمات یه اتفاقی پیش اومد که مجبور شدم جمع کنم بساطمو و الان که کامل خوندم اینجوری بودم که

گاددد عجب چیز محشریو از دست دادم😔📿

و ارههه😈

همین دیگع💀

لیام شی منتظر کارای جدیدت هسیممم🫂🤍

RM. kiute.ARMY

وای گفتی...دلم براش تنگ شده:"))

بابا اصلا اسماتاش ادمو میبره دم در بهشت برمیگردونه😔

اره؟😈

لیام لیام کجایی به داد ما بیایی!
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۳:۴۲

شایدم اقدام همراه بالش!(؟)ازهه خیلی پاندا خوبیه...عیبابا 🦕 پاندا بگیر پانداها مطیعن😔😂

 

 

 

عفف اوکی فق ب عشق خودتاا دو دقیقه سکوت ب احترام دمپایی پاشنه داررری ک ددیو کورد عنایت قرار داد 

 

نونونونونونونونونونونونووو

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

پتو؟ پانداها وقتی بخوان جفت گیری کنن و ماده رو بهش ندن، دستش به ماده برسه، یجوری از خجالتش درمیاد که مادهه میمیره😔😂

شماره حساب بده بیب😔

نون هاتو چه خوشگل میگی😈
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۳۴

چرا خطری ؟ صدات دربیاد؟ اگ منظور از اونه ک من همیشه دارمم بالش گاز میگیرم😭😂 اصنن ی بالش دم دستمه پانداس کارش همینهه من لجم بگیرهه خندم بگیرهه عصبی بشمم ناناعت بشمم بیاد جلو گازش بگیرمم صدام درنیاد😭😂

 

واایی واایی بنده خداا دمپایی😔...ی دیقه سکوت ب احترامش!:/😂

 

وضو؟:) دد منو منحرف نکنن😭😂

RM. kiute.ARMY

اقدام علیه بالش؟😔 چه بالش خوبییییی😂😭 بالش من مادرج.نده است😂😭

دمپایی پاشنه دار😔 دو دقیقه اش کن. دو دوست دارم😔

ایم سو ساری بات ایز فیک لاااااو😔
Jinjuo
۱۶ شهریور ۱۲:۵۸

جرر من‌ نصفه شبا میخونم مزاحم نداشتم زاشمم امکان در چردم صدا از خودم ندارم 🗿😂

ایجاانن دمپایی ؟:) ب اون گندگیی؟ب اون کلفتیی؟حتما درد داشتاا😭😂

 

 

جرر موافقمم بقیش حل میشه واس خودشXD

RM. kiute.ARMY

شبا خطری تره اتفاقا😂
یه جوری رفت توم که دمپایی به زبون اومد گفت ترخدا ببخشش غلط کرد😂

مخصوصا اگه قبلش وضو داشته باشی!
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۳:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حالا برسیم ب فیکشن گلابیه نویسندههه:))

اصنن دد من اینو خوندم گلبم اون ته مهاش تا همین جلو ملوهاش گیلی گیلی رفت:)))

جوری ک هرجوری شد کوکی مارو پسندید*-*

*یدم ک؟ رب**؟ دنسر و بچه بدبخ بیچارمون کوکی بود خرپول عاشق دلبستمون ته ته درشته؟ من اینو دو هفته پیش اینا خوندم نشد بیام دیگه🤝🏻😔)

اصنن چقدد بچم با فهم و شعور بود پیدا بشه ازین پسر پولدار باشعورا برا ما ددی هوم؟😔😂

RM. kiute.ARMY

وسطاش بهم سینگلی فشار اورد عر زدم ننه ام هم با دمپایی منو ک.رد...
نه نه درسته😂

یه موجود زنده ی پولدار پیدا شه بقیه اش مهم نیست
Vkook. Darya
۱۸ مرداد ۱۳:۳۴

وای بعد یه مدت طولانی فلاف خوندم ..

لامصب انگار همه چی رو میشوره میبره انقدر خوبه 🤧😂

اینطور فیکا رو که میخونم دلم میخواد منن یکی رو دوست داشته باشم 😂😂 

ولی داستانشم واقعا قشنگ بود جوری که همش این میومد تو ذهنم که آشنا شدن با ادم درست چقدر میتونه توی زندگی تاثیر داشته باشه ..🥲🫠

بسی خسته نباشی نویسنده 💜

RM. kiute.ARMY

مثل آب طالبی میموننهههههT^T
وای وای دقیقا فشار میاره😂😂😂
به قول مامانم؛ پیشونیت هرچی نوشته باشه همون میشه🌚
ای جااااانT^T
Rosha
۱۶ مرداد ۲۲:۰۶

ولی ددی این منو یاد حسم به کراشم انداخت... یجوری که لبخندم از رو لبم پاک نمیشد. 

ولی خب جدا از این حال میکنم زودتر از بقیه میخونم همیشه.

اه ددی تو نمیدونی ولی من انقد پدر این لیامو در اوردم که دیگه اول برات میفرسته فایلو بعد برا منم میفرسته. انقد اشکالای الکی از بیچاره میگرفتم... حس میکنم بچم بزرگ شده الان😭

RM. kiute.ARMY

ای بلااااا😈
وی ای پییییT^T
جدا انقدری پیشرفت کرده الان فاکر العالمینههههه😭😭😭😭😭
فلفلو،..
۱۲ مرداد ۱۱:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

امممم دَد مینی فیکم

ا****** * ***** * **** * ****** * *****  ****** ***** ****** * ****** **** **** ***** **** ** **** *** ******* *** **** 

****** ****** ***** ****** **** ** ** *** **** ***** **** **** *** ** ***** ****** **** **** ****** ****** ** ** ** *** ************* **** ************* ******* ***** *** ****** ******* ******** **** ***** **

ددی قلبمی ._.♡♡

RM. kiute.ARMY

واو!!!
خیلی باحاله که دختررررررررررررT^T
خیلیی قشنگه!
ریدر پسند هم هست و خیلی ها این مدلیدوست دارن!
درامِ خیلی خوشگل و دل نشینی داره!
براوو!
خیلی مشتاق خوندش شدممممT^T
تو صاحب قلبمییی*^*
یه بدبختی
۱۰ مرداد ۰۸:۳۸

باز نمیشه لینکش 

RM. kiute.ARMY

هم لینک ریزی و هم لینک یو آپلود چک شد عزیزم*^*
ʙɪᴀɴᴄᴏ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۰۹ مرداد ۱۳:۵۳

در حالی که مغزم پره از معادلات فیزیک اومدم نشستم خوندمش و خدایا

خیلی کیوت و صافت و اکلیلی بودددد

یعنی رسما انگار یه کیک خیس خوردم واییییییییی(شربت آلبالو فراموش نشود)

خیلی سوییت و خوشمل بود خدایی

خسته نباشیییییی

RM. kiute.ARMY

ای جونمم توهم خسته نباشی عزیزمممم مرسی کامنتتتT^T
خیار🥒
۰۹ مرداد ۱۳:۵۲

عاحححححح از افق آزاد شدمممم دستت درد نکنه ددی

ولی ناموسا کارای لیام شی چه می کنه باما

حاجی من اولش فکر کردم دنسره یکی دیگر چون گفت چشاش آبیه و بنده نمیدونستم تو ای فیکه چشای کوک آبیه داشتم خودمو جر میدادم که چراااااا تهیونگ جذب این شد خلاصه عالمو آدمو فحش کش کردم بعد فهمیدم یارو همون کوک بوده😐👌🏻

RM. kiute.ARMY

نوکرتممممممم داییییی!!
کار های اخ اخ!
با تشکر😂
فلفلو،..
۰۹ مرداد ۱۳:۴۱

بهبه کارای لیام خوشگلو در سایت ددی خوشگلو..،

اههه ددی ..

( این اه اه از روزگار بود ولی میبنمش مغزم جای درستی نمیره )

یه مینی فیکشن نوشتم ولی حال ندارم واسش پوستر درست کنم .. میخواستم بدم بزاری سایت ..

RM. kiute.ARMY

اصن نصف زیبایی سایت مدیون لیامه😔

جون ددی بیب؟؟
(واقعا زمونه ی بدی شده..)
درباره ی چیه مینی فیکت نفسممم؟T^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۸ مرداد ۲۳:۴۰

عاجغییخغغسهسغهطهغچطهغ لیاااااام

RM. kiute.ARMY

لیاممممممممممممم!!!!
خیار🥒
۰۸ مرداد ۱۸:۱۸

پشمامممممم‌ بازم کارای لیام شیییییی

اصن چه بگویم

بگویم که بنده هنوز فیکه رو نخوندم ولی الان کامنت میزارم که بدونید چون وقتی بخونم سه روز تو افقم واسه همیییییین ....

لطفا ددی اگه دیدی بیشتر از سه روز شد آتش نشانی خبر کن منو بکشن بیرون(#نه-به-ذهن-منحرف)

با تچکر فراوان

انیونگ

RM. kiute.ARMY

میشه خودم هم با اقایون آتش نشان بیام پیشت؟:"(
نوکر شمایمممممT^T
kim light
۰۸ مرداد ۱۵:۵۹

:)لیام شی تو هم که با ددی و بقیه دست به یکی کردی لایتو وسوسه کنید

 

-خنده عصبی

-خنده عصبی

-خنده عصبیییییییییییییییییییییییی

 

دد ولی نمی بخشمت همه ی کارای خوب و خفن الان پشت هم ردیف شدن کار نویسنده هایی که من با هر کلمشون عر میزنم

RM. kiute.ARMY

اعوذ بلله من الشیطا الرجیم😔

-قایم شدن
-قایم شدن
-بیشتر قایم شدن

نههههههه نه میانههههه😭😭😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ مرداد ۱۲:۵۷

دد چرا من اولش فکر کردم اون ۷۸ محدودیت سنی‌شه؟

RM. kiute.ARMY

ولی واقعا باحال میشه ها!
چون بابا بزرگم تازه امسال شصت سالش شد😔😂
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۷ مرداد ۱۷:۴۷

منم تا میام رو یکی کراش بزنم شوهر میکنه، این از دایون اون ورم لونا :/

دایون جان بزار آتش عشقت آروم بگیره هیچی نشده میرین زیر یه سقف؟؟ 

*من واقعا رفتم سرچ کردم رستوران جانگ سیک دانگ کجاست. 😂😔

 

RM. kiute.ARMY

کراشت حکم بخت باز کن رو داره😂
داغ داغ میچسبه😔
*منم بببرررررر!! منو ببر!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان