BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Flip

نویسنده light
کاپل  یونمین . نامجین . تهکوک
ژانر

کمدی . فلاف . ملودرام . رمنس . برشی از زندگی

محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 58
آیدی واتپد نویسنده Kim-light

  

خلاصه:

دنیاهای متفاوت با شخصیت های متفاوت که درگیر تلنگر های زندگی متفاوتشون میشن،

تا بیشتر به داشته هاشون بپردازن!

" سه شاتیِ متفاوت از سه زندگیِ "

  

🍎🎈❤️DOWNLOAD❤️🎈🍎

  آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود: 410  

 

805_vpfe.png

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۰۹ اسفند ۱۶:۱۵

واییییی پشماممممم

لایتتتتتت

اممم عزیزم یه چی بگم؟

متوسطه اولم من😂🤝🏻💀

ولی خب همچنین خوشال شدم حیح🤝🏻🫠

RM. kiute.ARMY

لایت
kim light
۰۸ اسفند ۱۹:۰۲

داشتم از وقت استراحت استفاده می کردم که کامنت بورا رو دیدم...

 

 

بورا:

سلام بورا خانم!

فرزانگان یک؟؟ شوخی می کنی؟؟ می دونی توی پسرونه فرزانگان یک یکیشون خیلی بین ما معروفه اقای جهرمی!

می شناسیش؟؟

از بچه های ریاضی

بی پدر تو قلم چی و هر سوراخ صمبه ای رتبه اول شهره

احتمالا میشناسیش جون فرزانگان دویی ها خیلی خوب هم از پسرا خبر دارن هم از دخترا

-نیشخند

با فرزانگان دو شیراز آشناییت بیشتری دارم اما یک؟؟ خوشحال شدم باهات اشنا شدم

احیانا استادای تستت محمود زاده و پارسایان و اینا نیستن؟؟

اکثر فرزانگان یک و دو با اینا بر داشتن

نه یه لحظه...من خیلی فضولم بورا ولی خب منم با اینام گفتم شادی اشنا در بیایم

-نخودی خندیدن

 

RM. kiute.ARMY

جووووووووووون وقتی به اف بی آی گفتی ز کی😔

بورا
Kim bora(خیار🥒)
۰۸ بهمن ۱۷:۲۱

فلیپو باز خوندمممممم

بار سومممم

دست بزنید برامممم

ایندفعه نامجینش خیلی به دلم نشست به دلایل نا معلوم🥲❤️‍🩹

لایت شی دستت طلا🫂

ولی قرار بود کمر همت ببندیو همرو فیک کنیاااا

البته فلن دستت گیر فیک love wins all عه اینطور نیس؟(*لبخند شیطانی و چشمک نامحسوس)😉😈

 

دد کامنتا رو داشتم میدیم

دیدم قانون طبیعت زیر سوال رفته😔🤲🏻📿

چن وق پیش اینجا بین علما اختلاف افتاده بودو عمه ها داشتن بحث میکردن که کی زودتر عمه ی سایت شده و منم این وسط مسطا سوسکی وارد بحث شدمو گفتم منم عمه میخامممم

اونجا بود که مونی اومد گف بیا خودم عمت میشممم

البته این واس موقعی بود که دد من تو و مونیو خاهر میدیدم💀

الان بنده رسمن ددمون شیپرم پس باید مونی خانمو رسمن مامی خودم اعلام کنمممممم🤌🏻

مام با دد همدیگه رو ببوسید حضار گرامی منتظرن

عافرینننن

(دد دیدی من برخلاف کافران دد تاپ شیپ میکنم چقد بشه گلیم)

راسی دد اختلاف سنیت با مونی چقدره؟

تو بزرگ‌تری یا اون؟

میدونم خیلی فوضولم ولم کنین😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

نامجینش گلی از گل های بهشت بوووود😭
اوه لالا دست های پشت پرده خبر دارن😈

چه شده که حضرت داروین در گور لرزیده؟😔
هاااا انقلاب عمه‌یون😔😂

به به😂😂😂
الهی فدات شممممم ارهههههه ددمون فور اوررررررر😭😭😭😭😭😭😭
منی ک با مونی نهایتا روبوسی کنم:
تو عزیزکرده منی😔🎀💍

یه سال و خورده ایT^T نزدیک به دوسال
شبیه نامجینیم😔
نگوووT^T
Kim bora(خیار🥒)
۲۹ آبان ۱۵:۵۵

سلام و درودددد بر همگانننن🧕🏻

چن وقت بود این اطراف نبودم امروز اومدم اینو دوباره خوندم اومدم کامنت بزارم دیدم عه لایت شی جوابمو داده خیلی وقت پیش🥲

لایت شی ناموصن ببخشید دیر دیدم🤌🏻🫂

ارععع منم شیرازیمممم🥹

مدرسمم فرزانگان یک🤌🏻🌚

عیبابا دریا هم؟😔

چرااا همه نویسنده های مورد علاقم همشهرینن😭😭😭😭

ادرس بدین میخوام بیام پیشتوننننن😭

RM. kiute.ARMY

به ولله...
اگه یروزی به دور از چشم من رفتین بیرون...
عکس و فیلم بهم ندین شیرمو حلالتون نمیکنمممممم😭😭😭😭

لایت
جاک
۲۱ مهر ۰۳:۴۰

جدا باید واسه هر فیکی که می خونم نظر بدم؟ خدایا سختههههههههههههه!!!

این فیکه راجب سه تا کاپل بود.... اون بخش تهکوکش از روی یه مینی سریال نوشته شده که اتفاقا دیدمش، می خواستم بدونم بخش های یونمین و نامجین هم از روی فیلم یا سریالی بودن؟! خیلی کنجکاو شدم!

RM. kiute.ARMY

میشه مثل عوارضی مسافرت رفتن👀

اوه جدا؟؟؟ چه جالبببببببT^T
Vkook. Darya
۰۵ مهر ۲۰:۰۰

وای ولی دد فکرشو بکن جدنی یهو دو نفر فامیل در بیانن ..

واییی فکرشو میکنم نمیتونمش 😂😂😂😂  خیلی موقعیت بدی میشههه 😂😂

 

 

تو فقط بیا من دنیا رو به پات میریزم اصن 😎😭

RM. kiute.ARMY

والا کار سایت که بر پای روابط فامیلی ئه...اصلا بعید نیست یه روابط فامیلی هم بین کاربر ها دربیاد😂😂😂

نگوووووو تو تاج سرمیییییی😭😭😭😭
Vkook. Darya
۰۱ مهر ۱۷:۵۹

وای برگای خودمم ریخت ..

انقدری شیرازیای سایت زیادن دیگه دارم شک میکنم یکی همکلاسیم در بیاد 😂😂

 

اره بیا اصلا بیا پیش خودم 😭😭 خودم مراقبت میمونم 😭😭

 

 

RM. kiute.ARMY

فامیل درمیاد اصن😂😂😂

میامممممممم مامیییییی😭😭😭😭
Vkook. Darya
۰۱ مهر ۰۰:۴۰

یه لحظه اومدم تو صفحه این وانشات ..

بعد یه لحظه نگاهم به کامنت لایت افتاد ‌..

بعد قیافم اینجوری بود که عههه شیراز ؟؟

لایت شیرازیه ..بورا شی هم شیرازیه ..

یه چیزی بگم ؟ 

منم شیرازیم 😂😂 

جمع همه جمعه که ..😂😂

خدایی پشمام ریخته چقدر شیرازی داریم تو سایت ..

 

RM. kiute.ARMY

برگام....
وای..
عاره....
بی تربیت ها دست به یکی کردین یه جا باشین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اصن من میام شیرااااااز😭😭😭😭
یعنی چی😭😭😭
همه ی نویسنده های خوبمم شیرازن😭😭😭😭

قهرم باهاتون.
چ.صصصصصصصصصصصصص!!!
kim light
۱۴ شهریور ۱۷:۴۵

چینجااااااااااااااااااااااااااا؟؟

 

بورا شی تو هم شیرازی هستی؟؟

 

دد شیرازی تو سایت زیاد داریما

 

می ترسم خودتم شیرازی باشی ولی چون می ترسی فن های عزیزت (خودمونو میگما) بیوفتیم دنبالت رو نمی کنی!

 

 

بوراشی مدرست اسمش چیه ببینم  شاید همو شناختیم

RM. kiute.ARMY

من اگه شیراز بودم همون روز اول ازت ادرس میگرفتم زنننن😭😭😭😭
من جنوب تهرانم منطقه 19😭😭😭
خوش به حالتون نزدیک همیددددددد😭😭😭

بورا
Kim bora (خیار🥒)
۲۶ مرداد ۱۷:۴۱

حاجییییی منم عمه میخواممممم

وی کی شی عمه منم میشیییی؟🥺

 

Mooni🌜

بیا اصن خودم عمت میشمم
Kim bora (خیار🥒)
۲۶ مرداد ۱۷:۳۷

خب خب خب هدف امروز من برای ادامه ی زندگی پیدا شد...

ساختن افتر استوری برای فلیپ در ذهن خود

لایت شی ناموسا یه افتر استوری منتشر کن بفهمیم تهش چیشد انقد مارو تو باتلاق نگه ندار گناه داریم

و اینکه...پشمام لایت تو واقعا شیرازی ای؟عررر همشهریییی

RM. kiute.ARMY

موفقیت با ماموریت انجام شد😔

اون موقع باید لایت کمر همت ببنده همه ارو فیکشن کنه😔

بله بله دخت شیرازههه😎
kim light
۲۵ مرداد ۱۸:۵۹

میپم عمه جونی تو از راه دورم فحش بدی بهم میرسه نمی خواد خودتو تو زحمت بندازی راه بیوفتی بیایی شیراز

 

دد میگم اون در پشتی سایتو نشون بده الان جفت عمه ها به جای خودشون منو جر وا جر می کنن

-کوله فیکشن خود را بر دوش انداخته

-کفش های خود را به دست گرفته

الفررررررررررررررررررررررار

ما که رفتیم

 

 

 

اما عمه سادات مطمئن باش قبل اینکه به عمه وی کی خبر بدم با تو هماهنگ کردم دونت وری

 

 

طبق شرایطی که ایجاد کردم در حال حاضر عمه ساداتی که سافته نصیبم نشده

 

 

پ.ن: میگم دد من این دو تا رو ببرم قتل فکر کنم باید با کسیک ه مقتول به جساب میاد تلاش این دو تا رو برای کشتن هم ببینم نه؟؟

 

 

جووووووووووووون من فقط عمه عقاب می پسندم

جفت عمه هام قراره عقاب بمونن

از عقابیشون به منم رسیدم:)

RM. kiute.ARMY

در پشتی سایت یه پرده ی راه راهه😔
بای بای ما رفتیم!
بای بای!
ما رفتیم!😔

پ.ن: نه بابا این دوتا کنار هم مود ترینن تا خود صبح حرف میزنن از شدت حرف زیاد خشک میشن چون ادمین وی کی فکش گرم شه تا یه هفته حرف میزنه😔

کم کم داریم خانواده عقابیون رو تشکیل میدیم همه اش هم برای سربلنذی کشور عزیزمون ایرانه😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۴ مرداد ۲۰:۰۶

وی کی جان، تو فقط عمه اینجا بودی، من عمه کل دنیا بودم.

 

ولی از سطح بیشعوری من بیشتر نیست😍👍

 

افرین، ولی باید ببینم به برنامه کاریم میخوره، آخه ایلان جون نصف سهامشو با من شریک شده، گفته من کمک سگش برم تو کار توییتر یا همون ایکس:/ آره دیگه خیلی سرم شلوغه‌

VK 🐻🐰

نه دیگه ببین داداشم کلا جهان یه عمه داره اونم منم حالا بزار فکرامو بکنم شااایید گذاشتم توعم عمه باشی😔😂😂
نه باور کن من خیلی بیشعور ترم😂😂💔
اییی جااان بیزی خانم😔😂😂💜
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مرداد ۱۷:۱۲

لایت عزیزم،

وقتی میشه با گفت و گو حلش کرد چرا دعوا؟

به قول طالبان، با گفت و گو حلش کن!

اره دیگه البته نمیدونم چرا دلم خواست بکشمت لایت جان.

فقط یه مشکلی هست، من تهرانم تو شیرازی.

بگو چیکار کنیم؟

 

یه نکته اضافه شود، از لحاظ واقعیت حساب کنیم وی‌کی جان بالاخره یه روزی عمه میشه، ددی هم همینطور البته. از این لحاظ وی‌کی عمه‌اس.

از لحاظ دیگه، من کلا هیچوقت عمه نمیشم،‌ خدا نکنه عمه بشم:/ آره من اون عمه‌ام که در ظاهر اینقدر روحیه‌اش یخورده سافته که میشینه کل روز سگ های نگهبان میبینه، اما همون عمه یه بار نزدیک بود یه نفرو واقعا بکشه. 

دیگه بستگی داره چه عمه‌‌ای مدنظرت باشه.

اما از الان اضافه کنم یه عقاب همیشه تنهاست

(خودمو میگم😔)

RM. kiute.ARMY

والا بخدا فقط گفت و گو ولاغیر😔
با تیپاکس حمل و نقل کنید🌚

بله بله لحاظ زیاده😔
تو فیوریت آنت منیییییی زننننن🌚🌚🌚
عمه دارای تنظیم بندی و رنگ های متفاوت:
اصلا اسمتو که مینویسم توی کیبورد ایموجی پیشنهادی عقاب میاد😔

لایت
kim light
۲۲ مرداد ۱۷:۰۷

دد مشخص شد چقدر اتیش بیار معرکم یا نه؟؟

 

حیف شد وی کی شی تهکوکر بود وگرنه به خدا تخمک ها رو اماده کرده بودم دعوا دو تا عمه رو ببینم

 

RM. kiute.ARMY

عایگوووووو شما دوتا یه تیم بشین قشنگ برای دعوا میتونید یه محله رو آتیش بزنید😂😭😂😭😂😭😂😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۲ مرداد ۱۳:۱۵

ببین وی کی جان، این وی دقیقا از ساعت ۱ شب ۱ اسفند سال ۱۴۰۰ عمه این سایت است.

عمه خوشگله‌شون😔

(مثلا خودشیفته)

در ضمن، من سلیطگی رو رد کردم، الان تو مرحله زنیکه سلیطه پلشت هستم.

اگه تونستی به من برس😔

 

افرینن،

ولی نمک زیاد هم ضرر داره دیگه.

 

کثافتا قتل رفتید منم ببرید وگرنه میام همونطوری که تو داستان آمیتی ویل اتفاقات ترسناک افتاد، میام خودم اونارو روتون اجرا میکنم.

(اگه حوصله دیدن مستندشو ندارید داستانشو بخونید)

VK 🐻🐰

داشم من از سال ۹۸ عمه اینجا بودم😔✌🏻
مطمعنا سلیطگی من از همه بیشتره سید😔
باش توعم بیا😂😂😂
Kim Nina
۲۱ مرداد ۱۹:۴۷

ددی یه فیک جدید کامل ادم کش بزار

امپرگ یا امگاورس باشه لطفااااااااا

RM. kiute.ARMY

ان شا الله اگه عمری باشه در خدمتم و این ژانر هارو میزارم🌚
Kim bora (خیار🥒)
۲۰ مرداد ۱۴:۳۳

ددیییییییییییییی

لپ تاپم به چوخخخخخ اعظم رفتهههههه

ولی چون تیزهوشان قبول شدم ننه بابام راضی کردم به عنوان جایزه یه جدیدشو واسم بگیرننن

فعلا یه مدت فیک نوشتیم استپه چون ورد ندارمممممم

فقط فیک میخوندم و این ده سوپ میبینمو تو سایت پلاسمو مخ تو رو میقولم دیگه به بزرگی خودتون ببخشید

مجبور بودم یه جا خودمو خالی کنم ددی

مرسی که هستی 

لاب یو🫶🏻

RM. kiute.ARMY

یا سایر بستگااااان چراااا؟0_0
به به سبب خیر شد😂😂😂
اما می ارزهT^T
مخ من که مال توئه عزیزممممممT^T
در خدمتیمممT^T
مرسی میزاری باشم:">
لاو یوووو*^*
Mahla
۱۹ مرداد ۲۳:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جونم دمت گرم اینم لینک ناشناس>○<

*********************************************

بیا ددی 

شوما رو تخم چشمانک ما جا داری گلم

*ماچ به کلت* ♡♡

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شمممم*^* نوکرتم عزییییز ارسال شدددT^T

بابا تاج سری نفسس:"))
مووچ متقابل!
Hani:)
۱۹ مرداد ۲۱:۰۵

پشماممممممممممم چه سوتی اییییی

میخواستم بنویسم پوسترش نوشتم دوستش🗿🗿🗿

کیبوردم یکم خل وضعه

RM. kiute.ARMY

فدا سرتتتت عزیزمممT^T
کیبورد من خله ولم نمیکنه🌚
یع آرمی
۱۹ مرداد ۱۶:۲۸

حالااااا  از اون بدتررررررررررررررر

 

تیزهوشانو اومدم قبول شدم هیچ

 

از تمام رفیقانم جدا افتاده اممممممممم (شکلک اشک...)

 

یکیشون که فیلسوف بید قبول نشد

 

یکیشون منگل بود اونم قبول نشد

 

یکیشونم باهوش بود ولی به پشمشم نبود قبول نشددددد

 

حالا مهمترینشون رفیق گلم که همسطح بودیممممممم قبووووووللللللللللل نشددددددددد (اششکککککککککک.......)

 

الان باید برم بین 21تا منگل خرخون فرهنگی هیتر بشینمممممم

 

دد چه کنمممممممم؟؟؟؟؟

 

از طرف مدرسه قراره یکشنبه برامون جشن بگیرن چه کنم لباس با حجاب ندارممممممم

 

یه لحظه فرض کن همه از دم شلوار قرمز با مانتو صورتی و شال سبز و کفش تابستونی آبی با جوراب طرح کیتی پوشیدن (خواستم عمق ماجرا رو درک کنی) تازه روسری و شالشون و یه جوری پیچیدن کم مونده خفه شن بعد من سرتاپا سیاهمممممم یه کلاه باکت هد سرمهههه

خودشم جشن خونوادگیه ماماناشون از دم چادرملی سرشونه 

 

دد چه کنمممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

فدات بشم که:"))))
ای بابا...
کلا انگاری کارما دست گذاشت وسط نقطه پیچوند بهم...

هیچیزی سمی تر از جشن های مدرسه نیست....

وای شتتت دقیقا همچین بساط مرگی تو ذهنم بووووود😔😭😔😭😔😭😔😭😔😭

لباس مردونه گشاد بپوشی با کت شلوار رسمی...بین این دوتا میتونی بپوشی؟
یع آرمی
۱۹ مرداد ۱۶:۱۹

های گایز

 

یع سوالی داشتوم

 

جواب ورسز خوشحال اوللام

 

یهویی به زبان مادری رو آوردم

 

یاخجیسان؟

 

دارم از خنده گوشی رو گاز میگیرم

 

یهو یاد بدبختیم افتادم

 

چه بدبختی ای؟

 

تیزهوشان قبول شدم هیچکس به پشمشم نیس

 

من و دوتا دختر خاله هام همسنیم و هرسه تامون تو تیزهوشان شرکت کردیم ولی اونا به معنای واقعی کلمه تر زدن آزمونو بعد من نه تنها قبول شدم بلکه جز نفرات برتر استانم هستم بعد بزار بگم برات

 

پسرخاله ی کراشم (من به بنگتن خیانت نمیکنم کراش برادرانه منظورمه) که قول داده بود آیسپک مهمونم کنه الان زده زیر قولش

 

بابابزرگم قرار بود برام اپل واچ بخره به دلیل ناراحت نشدن دخترخاله های منگل/الاغ/خر/پیاز/شلغم/هیترررررررممممم بازم زده زیر قولش

 

بابام قرار بود برام گوشی بخرهههههههه و زده زیر قولش

 

و الان حدود 3 روزه فقط پاشدم یه چیزی کوفت کردم اومدم پای کامپیوتر نهار کوفت کردم برگشتم پای کمپیوتر شام کوفت کردم و کامپیوتر بدبختمو خاموش کرده و کپیدم سر جایم و روند را از اول شروع کردم

 

بله اینه زندگانی من

 

حالا بگو چه کنم؟

 

تازه ظرفاهم برا منهههههههههههههه از این بدتررررررررررررررررر!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

های جوووون دل*^*

در خدمتیمممT^T

ای ساغوووول😂

چوووخ یاخچی! سن نجورسن بالام؟T^T

گاز نگیر بچه گرونه😔

ای من بگردمت کهههه مبارکههه عزیزدلممممT^T
نوش جونت باشه این قبوووووولی!!!

ای بابا...
چرا نامردی کردن؟:/
به نظرم به روشون بیار که مردونگی رو به گ.وز هوا دادن.
یا قول بدن، یا اگه نمیتونن عین آدم بکشن عقب.

دردت به جونم:"(

ضرفا رو بشور اما غر زدن یادت نره! تا اطلاع ثانوی نشون بده که آقا، واقعا از دستتون شاکی ام!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ مرداد ۱۵:۰۹

وی کی جان، تنها عمه این سایت منم.

(داستان جنابعالیم میدونم)

شانس اوردی تهکوکری وگرنه کلاهامون یخورده میرفت تو هم😔😂

(حالا دارم شوخی میکنم)

 

برادرزاده عزیزم حتما رو من حساب کن هروقت خواستی، پشیمون نمیشی.

پ.ن: با نمک بودن کسی که کلا مشکل نداری؟ چون زیادی نمکم.

VK 🐻🐰

اگر تونستی به اندازه سلیطه گی من باشی میتونی عمه این سایتم باشی😔✌🏻
ای جان ای جان😔
چشممممم عزیزممم 
نه بابا راحت باش نمک برای بدن خوبه😂😂
kim light
۱۹ مرداد ۱۴:۵۸

اوه عمه وی کی فکرشم نکن من تو رو برای انجام قتل هام می خوام!

 

تو همه جوره تو کارای خلاف همراهمی می دونم عزیزم می دونم

 

 

VK 🐻🐰

اییی جاااننن بریم قتل🥲✌🏻
Hani:)
۱۸ مرداد ۲۳:۵۱

وای دوستش آدمو دیوونه میکنه ددیییییییئیی

من این تهیونگو نمیتونم بفهمین دیگه🗿

RM. kiute.ARMY

بله بله متوجهم
kim light
۱۸ مرداد ۱۶:۴۰

دد تنها عمه ای که فکر میک نم می تونم روس حساب کنم: عمه سادات

 

VK 🐻🐰

شاید بتونی رو عمه وی کِی حساب کنی😔😂✌🏻
fatemeh :)
۱۸ مرداد ۰۰:۴۵

مرسی که ادیت هام رو دیدی؛)

بخدا خیلی خوبی تو....

با اینکه از هم دوریم ولی دوس دارم یه بغل محکم ازت بگیرم🫠

*بغل از راه دور🫂🫧

RM. kiute.ARMY

قربونت برمممم مرسی که بهم اجازه دادی ببینمممممT^T
خوبی از توئه قشنگم:">
منم محکم پیشونیتو بماچممممT^T
*موچ پیشونی از دور
Mahla
۱۷ مرداد ۲۳:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مجدد ددی میگم میشه لینک فیک ***** رو بهم بدی؟😁

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممممم*^*
بهم یه لینک ناشناس بده برات بفرستمT^T
fatemeh :)
۱۷ مرداد ۰۱:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وانشات خعلی گادی بود....

 

خیلی....

 

اوه....

 

سلام ددی جونمممم 

 

خوبی؟

 

چخبر؟

 

ددیییی یه چندتا ادیت دارم برات میفرستم....می خواستم نظرتو بدونم....یه ادیت از جین یکی از ویکوک یکی هم خودت ببین میفهمی🤡

 

***********************************************************

 

 

 

***********************************************************

 

 

 

***********************************************************

 

بوس بهت(منحرف‌نشیا🥸)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدافظظظظظ🤓

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتت عزیزمممT^T

سلامم عمر من تو چطوری جیگررررررر*^*

بله بله چشمممممم خیلی هم عالیT^T

وای اون اهنگ از اوا مکس:")))
چه وایبییییییییییییییی😭😭😭 خیلی ناز و با کیفیتتتتتتت😭

دومیه اصل جنسسسسسسسس😭😭😭
لیثعبلضنعثقبضعثلنبشلث
عالییی!!!

عاقا دلم برای جین هیونگ تنگ شد:"))))
به به...
یهو از نی نی شد ددی:")))))

من دیفالت روی منحرف تنظیم شده تنظیماتم😔

بایییییییی*^*
Vkook. Darya
۱۶ مرداد ۲۳:۵۳

اینو الان خوندمش و چقدر وایب خوبی داشت :">>>

یه حس خوبی به ادم میداد ..

جوری که سه تا داستان جدا از هم با وایب کاملا متفاوت بود اما انگار به هم وصلم بودن و نمیدونم ولی خب قلبم قلبت قلبهایمان :">>>>

بسی لذت بخش بود خوندنش 🤧💜

RM. kiute.ARMY

واییی اره موافقمT^T
انگاری یه مجموعه فیلم کوتاه بود کنار هم. خیلی نانازT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۶ مرداد ۱۶:۳۹

من چقدر عمه‌ی خوبیم. دست نوازش میکشم بر سر فیک‌های برادر زادگانم.

(فقط تک فرزندم)

اره دیگه فقط کامنت شات تهکوک رو چند ساعت بعد بقیه شاتا دادم. 

RM. kiute.ARMY

عمه ی محبوب دل هایی😔🙏
Mahla
۱۶ مرداد ۰۰:۳۹

واییییییییییی ددی چقدر قشنگ بود 

راستی منم یکی دو تا داستان  نوشتم یدونه نفس یکیشم کامله کی میتونم بفرستمشون ؟

ددی من آخرش نفهمیدم هوسوکی ۱۷اکتبر ۲۰۲۳ میاد یا ۲۰۲۴؟ روشنم کن

 

دوشت دالم ددی♡

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههههT^T

هرموقع بخوای میتونی بفرستی جیگررر*^*
نزدیک های 2025 میشه بیبT^T

منم عاشقتممم*^*
kim light
۱۵ مرداد ۲۱:۱۸

خیلی هم خوب!

عمه سادات ما رو از کامنت هاش بی نصیب نذاشته

پس اون کامنت های منور شده توسط عمه جونی بوده!

 

RM. kiute.ARMY

بله بله اوشون زدن تو کار بومی سازی واتپد😎

عمه سادات
Eli Y.M...V.K
۱۵ مرداد ۱۸:۳۳

عهههههههه فیک جدید 

یوهووووووووو

چه کاوری چه کاپلایی

*رقصیدن*

RM. kiute.ARMY

همراه با نکتار طبیعی پشن فروت!
Kim bora(خیار🥒)
۱۵ مرداد ۱۴:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی اکلیلی شدمممم تاحالا کسی راجب به فیکام اینطوری نظر نداده بود

یه رمان ۵۰۰ صفحه ایم تو مدرسه با اونیم نوشته بودم کل کلاس میخوندنش ولی خب اونا عین خر نظر میدادن بلا نسبت خر البته

پس بزار یه تیکه دیگشم بنویسم واست

***** ******** ** ***** **** ** ** ****

****** ** *****

****** ****** ***

***** **** ***** ********* ***** *** *********** **** ***** ***** ********** ***** *** **** ** ****** ** ***** **** *** *** * ****** ** *** *************** ***** *** *** *** ***** ** ***** **** **** *** *** *** ** **** ** **** ** **** **** *** ******

** **** ***** *** * **** ***** **** ***** **** ** *** ****** **** ** * *** ***** * **** ** *** ***** ** ******** **** **** *** *** **** **** ******** **** * ***** ** **** **** ******* ***** ******* ** ** **** ** ** ******* *** ***** ** ** *** ***** *** * **** **** *** ** **** *** ** ** *** ******** *** **** ** ******** **** * *** * *** **** ***** *** ****** ** **********

 

حالا نظرات بیشتر بده ددی...حرفات خیلی بهم انگیزه نوشتن میده.همینجوری پیش بری تا هفته ی دیگه تموم میشه:)

RM. kiute.ARMY

ای جان دلمممم. اولینت شدم اره؟😎
آپشن رفاقت همیشه همینه😂😂😂 رفیقای منم اینن😂

این تیکه اش هم خیلی خوبه!!
اما بازم میگم، طولانی تر که شد، یه سکانس کامل منظورمه، اون موقع هم بده بخونم چون باید توصیف مکان و حالت کاراکتر و لحن بیان و ارایه های استفاده شده ات هم ببینمT^T
هرچند حس میکنم خیلی خوب رفتی جلو. چون بعضی ها بهم دیالوگ میدن اما فقط دیالوگه، درحالی که تو ناخوداگاه به من یه توصیفی هم از فضای داستان دادی همراه با ارسال متن.

ای من دورت بگردم عزیزم باور کن من خاک پاتممم:")))
☆_☆
۱۵ مرداد ۰۱:۱۸

دد فیکvoid رو داری؟

میدی پلیز؟

RM. kiute.ARMY

نه عغشقم ندارمش:"(
Vkook.bts
۱۵ مرداد ۰۰:۳۷

سلام خوبی دد یه فیک نوشتم اخراشه بعد تموم شد بت بدم اگر خوب بود میزاری تو سایت ؟ 🥺🍓💕

RM. kiute.ARMY

سلم نفسم تو چطورییی؟*^*
البته البتههه عزیزمممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ مرداد ۲۱:۲۹

دد نرماله که رفتم تو واتپدم نظر دادم؟

منطقیه این حجم از جوگیری؟

RM. kiute.ARMY

بابا مرامتو نشون میده مشتیییییT^T
یونگی مین
۱۴ مرداد ۲۰:۴۴

سلااام واییییییییییییییییییییییییییییی برم بخونم *-*

راستی کنسرت اگوست دی رو دیدید اجرای تونی مونتانا واییی دارم عررر میزنم :>

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزمممممم*^* برو برو جون دلT^T
:))))))
نمیشناسم...
ندیدم...
میفهمم...
خیار🥒
۱۴ مرداد ۱۵:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددییییی میخوام شروع کنم یه ‌مولتی شان بنویسممممممم بالاخرهههههه

میخوام اسم اکانتمو عوض کنم بزارم کیم بورا(Kim bora)اسم کره ایمه دوستامم بورا صدام میکننچون از بچگی بنفش دوست داشتما😐🥹

اره گفتم که گمم نکنی

*** *** **** ** **** ****** *** ******** **** ********** ******

** *** ****** *** **** ***** ***

** **** ** **** ****** **** **** ** ***

***** * **** ******* *** * ***** ** ***** ***** **** ****

***** *****

***** * ** **** ** *** **** **** ****** *** ***** ***** ** **** ***** * ***** **** **** ******** ***** ***** ******** ** * *** ********* ******* **** ** ******** ** *** * ***** ******* **** ** ** *** ** ***** *****

****** ***

******

************** *********

 

چطوره ددی؟بنویسمش یا نه؟

RM. kiute.ARMY

فاینالیییییی به بههههT^T
عایگو عایگو بسیار هم زیبا:") منو اکثر اوقات "هوی" صدام میکردن مثل شما باکلاس نبودن دوستام🌚😂
بوی یوسفم را میشناسم😔

اوووو!!
این بخشی که فرستادی خیلی خوبه بیب!
بیشتر بخونم ازش بهتر میتونم راجع بهش فکر کنمT^T

ولی ننوشی من خودمو مینویسم ها:|
ریدر میگیره! از اون خوب خوباشه شدید!
Nothing
۱۴ مرداد ۱۳:۲۳

این

خیلی

خوب

بودددددد

واهاییییییی

.....

مثه اینکه تابستون شده و لایت دست ب کار شده😔

....

ولی قبول کنید یونمینش باید ادامه داشته باشهD:

..‌‌.

من همون بدبختیم که وقتی تو پارت نامجین شخص سوم به نامجون میگف شوهر جین داشتم قر میدادم D:

خوشبختممممم

....

میگم راستی اون دارویی ک تمام قوانینو نقض میکنه واکسن برکت نیس؟ تو اینترنت زده بود استرازنکا😔

عیبابا عیبابا اینا همش حق ایران رو ضایع میکنن

....

بزگریم/بگزریم/ نویسنده خیلی قشنگ نوشتی لیاقتت یه موز طلایی با روکش بنفشه🍌💜

...

پ.ن: دد چون گفتی موجودیو چک کردم😔موز طلایی باروکش بنفش لاجوردی نداریم ولی بنفش فسفری داریم😔

RM. kiute.ARMY

حق!!!!

ماشالله  خودم بکوبم به تخته😔

ارهههههه خیلی قبول دارمممممممT^T

به به شاباش شاباش😔

نه بابا سینوفارمه😔

ای جاااااااااانT^T

پ.ن: ای بابا....اشکال نداره فدات شم همونو بده😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ مرداد ۱۱:۱۳

من رفته‌ام وای وای من رفته‌ام خدافظ 

RM. kiute.ARMY

سکوت قلبتو بشکن و برگردددد!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان