BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Sour Lemon

img_20230804_211217_eg8o_mw1p.jpg

⚜️FULL⚜️

نویسنده vkook_hedi
نوع روابط دختر پسری
کاپل

جونگ کوک و هانا

ژانر انگست . عاشقانه . کمی اسمات . سد اند . مافیایی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 404
آیدی تلگرام نویسنده vkook_hedi1997
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

 

🎬Fanfiction Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

  

خلاصه:

فکر میکرد با مردن میتونه به ارامش برسه...

میتونه از همه چیز و این درد خلاص بشه اما...

بعد از مردن هم درد داشت...!

 

/اوپا، اینجا کجاست!؟

جونگ کوک با شنیدن صدای هانا دقیقا پشت سرش، از تعجب وایساد و سریع به پشت چرخید.

+تو...تو اینجا چیکار میکنی!؟

هانا معذب موی بلندش رو پشت گوشش انداخت و گفت : هر جا باشی منم هستم اوپا.

جونگ کوک اخمی کرد و با گیجی گفت :یعنی از این به بعد هر جا برم باهام میای!؟

هانا اروم سر تکون داد و منتظر واکنش جونگ کوک ، سرش رو پایین انداخت و زیر چشمی اونو میپایید.

تهیونگ که از رفتار عجیب جونگ کوک کلافه شده بود ، شونه اش رو گرفت با شدت سمت خودش چرخوند: جی کی!؟ چیی شدههه!؟ چرا اینجوری میکنی!؟دیوونه شدی!؟

جونگ کوک عصبی از تکون دادن های با شدت تهیونگ به بدنش و فریادش ، هلش داد و داد زد:

+ارهههه من دیووووونه اااام وی! فقط یه روح دقیقاااااپشت سرمهه!

   

⛓🍋🖤DOWNLOAD🖤🍋⛓

پ.ن: آخرین تعداد دانلود از آپلودر یو آپلود: 373 

805_vpfe.png

۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۰۲ مهر ۰۱:۳۸

ددی کلی پاسخ دادم و پرید:)) یاحح یعنی حتی گوشیمم لجه بام:/😂

ددی کرم زد سوختگی معرفی میکنی...لامصبب تو هر زمینه یی اطلاعات دارههیاا🤌🏻😔

 ارهه ارهه افریننن زدی تو خالب...عاحح ددی😔😂📿

 

ارهع زیادیی متفکر بودد ب طوری ک تو ی ماه دوستیمون ی جوریی همچیو فهموند پدصگگ با اینکه نمی‌خواستم اندازه ی انسان سی ساله یهو تجربه کسب کردم:// فک کن ویدیو کار میگرف و من جواب میدادم یهو میکشید تو این سمت...بعد من ن دلم میومد روش قطع کنم چون خیلیی احساسی بود چص میکردی گریه میکرد :/ نه روم میشد بش بگم در این موارد حرف نزنه چون تازه اشنا شده بودیم خیلی باش معذب بودم:/

 

جددی؟ یعنی طرف روده ی خوک میکرد تو چونه یا اون یکی سوراخ باتمش:))؟؟ نهه ناموصااا ددییی ناموصاا بگوو الکی ی چی پروندی منو اذیت کنیی😭😂

ناموصا من جای اونایی ک میخواستن بی محصول عملیات داشته باشن بودم حاضر بودم دویست بار سقط کنم ولی نزارم خوک بکنن تومم😭😂 این چ‌مواد اولیه یی بود اصن چجوری ب مغزشون رسید؟:/😂

 

عاا...گی عه دد..منم ک گرایشمو نمی‌دونم اصن حس میکنم بی گرایشم بچسبم بهش حداقل ایندم تضمین شه؟😭😂📿 

محکم تر هول بده شاید بهتر نتیجه بده🤌🏻😔 حق ولی من منظورم از حس سواستفاده کردن ازین لحاظ بود ک مامان بابام شرایط اینترنتو برام فراهم کردن ولی ون برم لاس بزنم برا چند گیگ نت اونم بدون اینکه اونا بدونن و قایکی حس خوبی نمیده بمم 😔📿

 

عامیننن یا ربالعالمینن 📿

هیلییی سختتت... چون تصور کن من هشت گیگ ی ماهه رو ی هفته زودتر تموم میکردم چ برسه ب این😔😂 پارمم سرش😔📿

 

نداری مگه دد؟ معرفی کنم؟

رفتن بالای تیربون**

اعمم اهم

I Top VPN

Bee Pass VPN(این یکی خیلی مادر پدر دارهه هروق کار نکنه میتونی ایول بزنی یا از تلگرامش پشتیبان گیری کتی وصل شی📿)

snake VPN

taj tunnel vpn (این یکی بستگی ب نتت داره اک ایرانسلی کار می‌کنه اگ همراه اول یا رایتل باشی بدرد نمیخوره یا کنده)

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بیان هم عقب مونده تر از همیشه....
اخه خونه امون همیشه پر از سانحه است😂
خوشت اومده ها😂

عایگووووووو!! پس دلش مهربونه اما یکم بی پدره است رفتارش:")
الان دیگه معذب نیستی؟

بخدا راست میگم😂 قرن 16 هم بود...دیگه اون زمان یکم از لحاظ دینی فشار کمتر شده بود و ملت میرفتن کباره و اینا...اظراف هم خب ارث و میراث داشتن مسلما نمیخواستن از یه جا دیگه بچه بیارن..میدونستی چندبار مصرف هم بوده میشستن؟؟؟؟😂😂😂😂

تو نیت کن خدا بزرگه😂

الحق که به پدر و مادرت تیکی میکنی😔

صلواتووو صلواتوووو صلواتوووووو
شت پس دوز بالا میزنی تو😔

ای من فدات بشمممممممم😭😭😭😭😭
خوشا به غیرتتتتتتتت مرسی زندگیممممممم😭😭😭😭
* زندگی جوان ایرانی و تخصص هاش: 
بگردم برای خودمون:)
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۲:۵۲

نمیشهه لامصببب بوشم میسوزونه لانتی😂

 

عیباباا ماماناعم عوض شدن🚬 ولی مامان هنو ب اقتدار خودش موندهه🗿🚬(اقتدار کلمه درستی بود اصن تو‌حمله:/؟ چمد دد تو میتونی بفهمی چی زر میزتم مگه ن؟😭😂)

 

وای اینو گفتی یاد ی چی افتادم‌ یکی هس تو کلاسمون خدای انحراف یعنیی از هرچی ی چی پیدا میکنه بعد اون سری اومد گف بچه ها بنظرتون شیاف از اول واقعا با هدف درمان اختراع شد با قرار بود قصیه خود اهممیی رو متنوع کنه:/؟😭😂

دارک تر از دارک…!💀

 

راس میگیی تو تیغیدن از الان حرفه ییه ...باید برم پیشش کلاس 😭😂

پایین رفتنش هیچی حالا بزور انکشت کن بره پایین من عذاب وجدان میگیرم:/ ب این فک میکنم دارم از امکاناتم سواستفاده میکنم:/🗿😂 وگرنه اون روانی ک ب دختری ک تاحالا ندیده با منظور چیز پول میده مشکل از مغز مربضه خودشه میخواس قربانی من نشه دد:/😂

 

عهه خدایا ازین بچه ها برا ما ظاهر کن🗿😂

خدایی دد میشه با ده گیگ دوماهههو سر کرد؟🗿

اونم منی ک بیس چاری تو یوتوب پلاسم:))

 

RM. kiute.ARMY

کرم آلفا بزن یا اِن اِن😂

یعنی به شیوه ی سنتی خودش همچنان با قدرت ادامه میده؟😂 اره اقتدار درست بود. بیب تو نگاهم کنی تا ته حرفاتو میفهمم😔

دهنش سرویس چه متفکری ئهههه😂😂😂😂
میدونستی ک.اندوم اولیه روده ی خوک و گاو بود؟

در اینده تو دوبای برج داره😂
حالا ما هول میدیم😂 موافقم! اما خب داده که استفاده کنیم دا😔

الهی عااامین😔
میشه ها! به سختی😂
اوه اوه حبیبی فیلترشکن:")))
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۰۷

عیباباا😭🦕

اکتیو میسوزونه کههه😔🦕

 

منم نمیدونم والااا فق ب مامانت نگو اگ فوش باشه لو میریم میگه این حرفای زشتو بچه ها از کجا یاد میگیرن؟😭😂

 

عیجانن چقدد چشم

گوش پاکیم مااا😔🦕

 

هیقق ناموصا شیاف همیشهه ترسناکهه😔😂

جرر حالا دیروز یکی تو کلاس زبانمون میگف واقعا شما نت میخرین؟ بشینین پسرای مردمو اوسکول کنین براتون نت میزنن گلابییی اخرشم بلاک کنینش اگ حال لاس زدن ندرین😔😂

ولی دد من ازونجا ک دختر خیلییی خیلیی گلیم 😔😂 تاحالا انجامش ندادمم بعنی در واقع با پسرا ابم تو ی جوب نمیرههه😭😂

 

:)))🤍

 

RM. kiute.ARMY

باید حواست باشه بالاخره😔

مامانم خودش میگه فحش جدید یاد گرفتین اول من باید بگم بعد شماها😔😂

پاااااااک! پااااااک😔

بخدا...لامصب داروی جذبی از ک.ونه خیلی دارکه😂😂
ادم موفقی میشده در اینده😂
جدا منم نمیتونم😂 خیلی سخته...ناموسا اینجور چیزا از گلومون پایین نمیره😂
من یبار یکی از بچه های اینجا برام شارژ ریخت.....
Jinjuo
۱۷ شهریور ۰۲:۰۲

حقق :)

عیبابا🗿🦕

 

عیباااباااا عذاب چرا دد؟ اینجا سراسر لذته لانتیی😔🤍🤤

 

:) اصنن هرچی بشوریم از بین نمیرهه لانتی😔🤍

 

حال کردم؟🗿(خود را ب کوچه علی چپ زدن)لصنن من ک تاحالا فیکشنو نخوندم🗿

ن دیدمش 

ن خوندمش

ن شنیدمششش🗿😂

تازهه دد یکیو باید پیدا کنم برا خودم کارت ب کارت کته بستم ذاره تموم میشه🗿😂

 

عیجانن*-*تو و خانواده رجبی بمونین برا اینجا*-*

 

RM. kiute.ARMY

هعی:")))

لذتش یک مقدار مغایرت داره قوانین جمهوری اسلامی ایران😔

فقط اکتیو میبرتش😔

فن فیکشن چیه؟ فحش میدی؟ به مامانم میگم😔
رسما منم نه دیدم
نه خوندم
نه شنیذم
شیاف کردم به خودم😔😔😂😂
وقتشه بریم در فضای مجازی عیاشی کنیم جهت کسب نت حلال😂

جاست فور یو خوشگلهههه!
Baran
۱۷ شهریور ۰۱:۴۰

یا خداااااا چه قدر خوب بودیه سوال سد اند دیگه چی داری؟

موچ موچ

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتتT^T
مووووووچ:">
توی لیست فن فیکشن های فول سایتمون رو یه نگاه بنداز عمرمممT^T
Jinjuo
۰۳ شهریور ۱۳:۳۴

دد دد من همیشه شب فیکشنامو میخونم بدون هیچ مزاحمتی بعدد گشنگ رفتم تو فاز اینن:)

اصنن ی وضعیی اخراش بوگض سگگگیی گرفته بود منوو ولی خو با تلاش های بسیار نریخت چون بریزه فردا صبش قیافم سگی معلوم میشد😐😂

اصنن دلمم سوخت دیگهه

گفته بودم عین خر فق دان میکنم بدون توجه ب جدول یادتع؟ باز منو گرف عین صگک این کارم

من اتتظار داشتم عین فیلمای فوقق تخیلی و فانتزی فرشته یی خدایی چیزی بیاد بگه هانا هنوز زندگی نکرده برا کوک قابل لمسش کنه😔🤝🏻

یا اصن خدارو چ دیدی؟ زنده شه😔🤝🏻

ولی خو زرشککک با آخرش دوباره زااارتتت خورد وسط تصورات خوش و خورمم!!😭😂

خلاصه ولی درسته اسم فیکشن لیمو ترش بود ولیی اصنن ی گولابیی بود ک نگووو😭😂

اصنن ماهه ماههه سورپرایز کرد حال کردم😔🤝🏻

دست ددی و نویسنده و همه دست اندرکاران (درست بود😭😂؟) سفارشی درد نکنه😔🤍

RM. kiute.ARMY

شب لامصب بهترین موقعیت برای خوندن فیکه اونم انگست:")
وای وای منم چشمام شبیه تاپاله میشه😂
هعی:"*
دور از جون:")
اینجا فقططططططططط ما میخوایم عذابتون بدیم ولا غیر😔

لیموش رفت تو چشممون کور شدیم:")))

نوش جونت عزیزم. هرچقدر حال کردی واریز کن برام مبلغشو😔

درسته درسته😂 منو و خانواده ی رجبی به فدااااااتT^T
vkook_hedi
۰۱ شهریور ۰۲:۴۳

ددی چرا اینطوری میکنه؟!

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_2023-08-23-02-41-55-017_com.android.chrome_jd2m.jpg

شاید اشتباه شده هوم!؟ یا واقعا حذف شده!؟

RM. kiute.ARMY

نه قربونت برم لینکش رو تغییر دادمT^T
Alex
۲۲ مرداد ۰۰:۵۸

اوکی من نباید آخرش اشک تو چشمام جمع میشد نصف شب خوندم قشنگ تو حس بودم 🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم:")))
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۲۱ مرداد ۱۲:۳۱

ولی این فیک لایق حمایت بیشتری بود:) 

پرفکتتتتت

RM. kiute.ARMY

موافقمممم:")
Hannah
۱۸ مرداد ۲۳:۵۵

عررررر به فیک جدیددددددد

وای ددی امروز بدترین روز زندگیم بوددددد

بین خودمون بمونه.. بابام دیروز گوشیم دستش بود میخواست یه برنامه برام نصب کنه بعد منم چند شب پیشش جئونس رو دانلود کرده بودم و از کرومم پاک نکرده بودم منم😭😭😭😭 بعد فک کنم بابام اونو دیده بوده🤯🤯🤯مامانم گفت بابات دیده این چرت و پرتا رو میبینی... 

منم مث سگ ترسیده بودم.... ولی بابام مث همیشه رفتار کرده بود... هوفففف نمیدونم ولی چرا برا حریم خصوصیم احترام قائل نمیشن؟! 😭😭

راستی ددی این نظرایی که میدیم جایی از گوشی میمونه؟! مثلا هیستوری گوگلی جایی 

اگه هست بگو برم بپاکم که دوباره به فاک نرم😭🚶‍♀️

فک کنم تا بزرگ نشم ولم نمیکنن....... 🚬🚬⚰️

اوکی فعلا بای🤍

RM. kiute.ARMY

نوش جاااانT^T
چراااا خیر باشههه؟0_0
ای من بگردم...
وای...
شت...دقیقا برای همین روی وبتون ها میگم بچه ها رمز بزارن...
حریم خصوصی؟ در خانواده؟ شاید در جهان موازی😂

نه عسلم نمیمونه خیالت تخت:")
ولی میتونی با تب مخفی (incognito tab) بیای که کل اطلاعاتت مخفی بمونه و نره توی هیستوری

اگه از الان خودت هم بهشون تشر نزنی تا 4564345 سالگی هم کنترلت میکنن:")
بای عزیزممT^T
T
۱۸ مرداد ۲۲:۲۹

ولی من هنوزم منتظر استریتهای بیشتریم از نویسندگان عزیز 🤪❗❗❗⭕

 

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله با یاری دوستان😔
T
۱۸ مرداد ۲۲:۲۷

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغ ، جیییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغ 

 

ایولللللل بلاخره فول استریتتتتت😭😭🥺🥳🥳

تنکس ویکوک هدی شی 

چقد دختره کراش لعنتییی از کجا پیدا مردی این عکسو😂

 

هنوز نخوندم ولی عالیه قطعا 

ولی این بده که سد انده ...

 

فایتینگ 💥

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت دخترمممم بزن بر بدن😎😎😎😎

از سری آپشن های نویسنده پیدا کردن دخمل های کراش میباشد😔

فایتینگ بکککککک*^*
هر چی فکر میکنم اسم سمی به ذهنم نمیاد اینجا بنویسم...
۱۷ مرداد ۲۲:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حوصلم یه جوری ر*ده که  دلم میخواد زودتر مدراس باز شه😀🗿✨

داداش یه فیکشن خیلی خلی خیلی طولانی که چند تا فصل هم داشته باشه و دختر پسری (ترجیحا از هیونگ لاین خصوصا یونگی) باشه و اسمات نباشه یا حداقل کم باشه تو کیسه فیکشنات نداری؟

من دارم میمیرم از بیکارییییییططططط

لیهیجعکازنسجهلگع

اینترنت هم ندارم برم اینترنت گردی

اللن به یه بنده خدایی وصلم که اگر بفهمه زندم نمیزارههه

تورو جون هفت تن یه فیکشن که ویژگی هایی که گفتم رو داشته باشه به من بوگوووو

من حوصلم گوزیییییدههههههههههه

لنلنلطنغسنبنعزنلیمایشجعسماجعیجهیمسقم۵ملسجعیماملسمللی

 

RM. kiute.ARMY

زندگی سخت شده....

خدا هیچ ادمینی رو شرمنده ی کابربرش نکنه...
ندارمش نفسم روم سیاه:")

بیا خونه امون خودم بهت مودممون رو بدمT^T
Jinjuo
۱۷ مرداد ۰۱:۵۷

کاورش جاذاب میزنه🤌🏻🗿😂

مامانن منو نمیبخشه اگ بفهمه بش دروغ گفتم و نخوابیدم ولیی پیش ب سوی دانلود

RM. kiute.ARMY

خودش هم سک.سی ئه🌚
ماما ایم این لاو ویت ا فیکشنننن
وایولتِ ددیش:)
۱۶ مرداد ۲۳:۵۸

لعنتییییییییییییی تیزززرشششششششششش 

خیلییییی جذاب بود تیزرش حتما در اولین فرصت میخونمش++++++++

RM. kiute.ARMY

بخون بخون وایولت منT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۱۶ مرداد ۲۰:۱۲

نتیجه اخلاقی: به ژانرا توجه کنید. 

چرا سد اند بود؟!:) 

چرا؟!:) 

چراااسمسمکطوسگمشگشمشگطوگسوسکسپشگشمشگطمگطمطگشوشگککگثکککمیمس😭

RM. kiute.ARMY

سد اند وسط ژانر ها بود🌚
از این به بعد اونجا بزارم سد اند رو که به چشم نیاد همه رکب بخورن🌚
SeVin
۱۶ مرداد ۱۹:۴۱

خیلی عر زدنی و غمگین و همچنین قشنگ بو🥲

نویسنده گرامی ادامه بده😎👌✊

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگ نویسندههههT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۶ مرداد ۱۶:۳۶

من چرا خندم گرفته از مقدمه‌اش

RM. kiute.ARMY

خنده مکنی؟😔
Baby Bunny
۱۶ مرداد ۱۴:۵۴

جوووووووون بلاخره لیمو ترشی که منتظرش بودم اومددددددد...

 

نویسنده ی عزیز:

بوس به کله و لپ و دماغ و همه جاتتتتتتت. فدایی داری سید!

پ.ن: ولی لعنت بهت که سد انده/:

 

هیچی دیگه نویسنده و ددی، تنکستونم و الانم میرم اینو بخونم...

 

RM. kiute.ARMY

بون آپ پییییی😎

نوکریم جیگر دربست نرسیده یه ضلح غربی برج میلادT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان