BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Chiki Chiki Bang Bang

🇺🇸FULL🇺🇸

نویسنده  vulcan & fryer
کاپل هوپمین
ژانر فلاف . کمدی . کمی اسمات
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 178

   

مقدمه:

  از گوز برخاستگان زمان!

نقض کنندگان تمام قوانین!

زمانی که سقف ها شکافته میشوند و بتمن ها لبخند میزنند، خشم زئوس برانگیخته میشود.

و به هنگامی که بوها برمیخیزند، کمربندها شل میشوند.

بشنوید از هشت جوان در جستجوی آرامش!

ولکام تو د یونایتد استیت اف امریکا!

     

🎉✨DOWNLOAD✨🎉

 

805_vpfe.png 

۲۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۰۸ فروردين ۱۴:۰۷

فصل دو رو بدید برمممم

کام تو قطر حابیبیییی

RM. kiute.ARMY

واقعا منتظرم دشداشه بپوشن و حالشون رو ببینم😂😂😂😂
NiL ith
۰۸ فروردين ۱۴:۰۶

کلهم اجمعین، لبیک یا مسییییح

کو.ن گردتره یا زمین؟

پشه کش بیگ فادر

مین کوچولوی همیشه قربانی

یونایتد زادگاه دومی که داش فلی مث کف پا می‌شناخت 

خوندن هفتاد روز و گریه و خنده توی مراسم خواهر بیگ مادر

هیئت پدران

بلایی سر استاد ادبیات اومد...

خفه کردن قاشق توسط جیا وقتی ظرف می‌شست...

جیا، با ما راه بیا...

اصلا از این فیکنش اول تا آخر شد خاطره...

RM. kiute.ARMY

بخوان چیکی چی بنگ بنگ!
خالق ین دنیاست، همچو بیک بنگ!
جاک
۲۵ اسفند ۱۶:۵۹

من چرا واسه این نظر نداده بودم؟!!!

خیلی وقته خوندمش و با اینکه خیلی چیزاش یادم رفته اما یادم نمیره نصفه شب تو رختخواب داشتم می خوندم استرس اینو داشتم که یکی بیاد منو ببینه ازونطرفم داشتم جر میخوردم ولی نمی تونستم کوچیکترین سر و صدایی کنم. تا صبح زیر پتو با این فیک مردم و زنده شدم بس که خندیدم! نویسنده روانت شاد!

ددی شی اینقدر کم پیدایی زده به سرم دارم کل سایت رو از نو جارو می کنم!

RM. kiute.ARMY

شما لب تر کن فرش بنفش بندازم زیر پات😎

همیشه لبت به خندهههه جیگرررT^T
لامصب این فیک دوای درده😭😂😂😂😂

الهی من فدات شم کههههT^T توراهم دارم میامT^T
🌵kaktos🌵
۱۱ اسفند ۱۹:۵۴

سلام بر chiki chiki bang bang 

و دد عزیز 

 

دد این دیگر چی بود با این میشه کل کره زمین رو رادیواکتیو کرد بعد معلم فیزیک ما این مواد اتمی بسیار مضرن 

باید بهش اینو بدم بخونه بفهمه با چی زمین رادیواکتیوی میشه

وای خدا دد دیگه به گروه واتساپ بابام و شوهر خاله هام اعتمادی ندارم 

بابام گروه داره با شوهر خاله هام که کلا پنج نفر توشونن و فک کن در سنین متفاوت از چهل سالگی پدر من بگیر تا یه پیرمرد شصت هفتاد ساله فک کنم 

بعد اسم گروهه مکتب القاسمه دیگه شک کردم باید یه چک بکنمش وای خدا 

 

وای پارم سرش یعنی الان دقیقا اون وقتاییه که میخوای ب این ج زندگیت سخت نگیری و همچین اتفاقاتی میفته وای

ولی من قبول ندارم نویسنده باید یه فصل دو بده و ته هم وارد این قضیه بکنه تا الان میگفتم گربه رو کردن تو گونی الان باید بگم ته رو کردن تو گونی درشم نیاوردن  و جینم باید بیاره اینو یادم نره و عالی حالم خوب 

دد بعد از اینکه اینو خوندم تازی پی بردم که منشا نصف حرفای اونی برمیگرده به این 

 

دد من رو این نویسنده هه کراش زدم قلمش خود زئوسه قلمششش نگاه دد من از ۱۱ اینا نشستم اینو بخونم انقدر اروم میخوندم و اینا فهمیدم عع چقدر زمان گذشته حالا وقفع های منو کات کنیم در هر صورت خیلی خوب بود دد من فصل دو میخوامممم

فقط اینکه میزنم مین کوچیکه رو میشکنم یا فرودگاه ختم خاله هه وای داشتم پاره میشدم دد وازلین لازمم 🤣🤣🤣

ب حق مین کوچیکه باید فصل دو بده وگرنه من مورد عنایت قرارش میدم وای بازم میخوام بخونمش یکی از بهترین فیکایی که خوندم بهترین 

 

دد امروز برای اولین بار در این جن..چیز زندگی روز تعطیل ساعت ۷ ۸ بیدار نشدم که ی دفعه پدر خویش مورد عنایتم قرار داد و گفت پاشو برو چایی بزار و اولش من خواب بودم بعد ی خرده داد زدن بیدار شدم و وقتی پدر گفتم خودت بلند شو بزار اومد رو تختم تا سر حد مرگ قلقلکم داد (پدر من مسلمان است ذهنتان ب جتی بد نرود) و فک کن تو رفتی رو عادت ماهانه زنانت و اولاشی و وقتی بلند میشی مورد عنایت بیشتر خون قرار بگیری 

نه دد من چی بگم نیم ساعت تو دستشویی مشغول شست و شوی شرت و شلوارم بودم 😐😐 

یعنی زندگی نیس ی چیز دیگست هعی 

دد دیروز رفتم حموم و بعدش موهامو با کلیفس بستم و من موهام حالت داره و کوتاهه بازش کردم پشت موهام وضعیت بسیار چیزی داره هعی 

اما این فیک حالمو خوب کرد وای اونی با استکهلم اینا زندگی کرد من با چیکی چیکی بنگ بنگ 😂

و دد من قرار نیست قول بدم از الفظ زیبای این نویسنده عزیز استفاده نکنم هعی ما فردا امتحان فیزیک داریم ملت دارن درس میخونن من در حال خواندن فیک و گذاشتن خواندن به فردا صبح در سرویس خدایی خیر سرم تیزهوشانی هستم از یه بچه عادی کمتر درس میخونم هعی در هر صورت 

من برم ب ادامه ی زندگی 

خدافظ دد عاشقتم یه ماچ از دور

RM. kiute.ARMY

سلام عصیصم😔

دیدی؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂
رو دست این فیک نیست! رسما افشا گری هم کرد😂😂😂😂
حتما چک کن برا منم بفرست😔😔😔😔😔

اصن تا فصل دو رو نگیریم! اروم نمیگیگیریم!!
افشا گری پارت دو😔

خداوکیلی از نخاع تا بصل النخاع شادمون کرد...
خدا شادش کنه به حق دوقلو های مین کوچولو😭😭😭😭😭😭

شت الهی بگردمت💀💀💀💀💀
فقط تفاوت خالص😂😂😂😂😂😂

ولی خب حق کپی رایت میخوره😔
به جاش یه دو دقه بخونی فردا فول فولی😎

بای بای عزیزدلممم💋💖
سورن
۲۴ بهمن ۱۸:۴۴

منطقیه که هنوز منتظر فصل دومم؟ :)))))))

به مین کوچولو قسم هرروز میام نگاه میکنم که اومده یا نه

نویسنده جون اگه تموم نکردی هنو اون وسطا جین رو هم بیار

رابطه کرکدیل و کوالا رو ندیدیم حدقل رابطه آلپاکا و کوالا رو به صرف جینجون ببینیم😔

RM. kiute.ARMY

مین کوچولو تبدیل به یک مکتب و آیین شده😔

من خواستار رابطه خر و زرافه هستم😔
کیم میا
۲۶ آبان ۱۲:۲۲

نه از فصل دوم خبری هست نه کار جدید

نویسنده عسلمون رفته یکم استراحت کنه تا فصل دومو برامون بنویسه؟😁🤗

 

مدیونید فک کنید هرروز دارم ارشیو کاراشو چک میکنم😂

RM. kiute.ARMY

شاید هم...
بای بای ما رفتیم بای بای ما رفتیم😔
#ستاد فتنه گری و دروغ گویی و فحشا و تهمت

حلال اوسوووووونT^T
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۸ مهر ۱۰:۵۳

هیونگ این اسید چی بود که خوندم؟

پیشنهاد میکنم تنهایی بخونیدش چون وسطاش پاره میشیید و نمیتونین جلوی خودتونو بگیرید 

و به قول یونک بوک ببخشید فلیکس چیکی چیکی بنگ بنگ چیز ننت الدنگ 

خواهرم در تمام این فیک تمام ادب و حیا و چیز هایی از این دسته را قورت داده یه ابم روش 

ولی جدا از اینا خوشمان امد 

هیونگ خواهرمو با رعایت شیونات بغل و بوس کن و ازش تشکر کن

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا حال و احوالت رو از افسردگی درجه ی حاد تبدیل به سرخوش درجه یک میکنه😂😂😂😂

خواهرتون رو همسر شرعی و قانونی خودم اعلام میکنم😔
lia
۱۸ مهر ۰۷:۰۹

وقتی the nightmare that never stops رو خوندم در مورد بقیه کاراشون هم کنجکاو شدم بعد شروع کردم به خوندن این

لعنتی اسید بود جدی

باورم نمیشه بعد یه کار طنز یه وانشات با ژانر وحشت داده... پرزام

ولی ددی من سر تک تک سکانسای این پاره شدم لعنتیییییییی 

فقط نامکوکش که همو مورد عنایت قرار داده بودن... من نمیتانم دیگهههه

فکر کن تو یه شب تمومش کردم

دیالوگاشون خدا بودددد

فایتینگ... فصل دو لطفا:)

RM. kiute.ARMY

اپشن های نویسنده هامون یکی دوتا نیست...
لامثب مثل یخچال ثاید بای ثاید ثامثونگن😔

سکاناس هاش اسکار پسند بود😂😂😂😂
نامکوک زوج هنری ابدی!!!

جدا فصل دووووو😭😭😭
بهار
۰۶ مهر ۱۴:۱۹

نمیدونم چرا جیمین تو داستان منو پسر عمه‌زا کلاه قرمزی میندازه😓

بسی جر خوردمممممم🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

میشه جیمین زا😔
جوووووووووون فدا خنده هاتT^T
Reyan Army
۰۶ مهر ۰۹:۰۹

چهارتا بیار اصن😔

اههه عروسی اخویت منم دعوت کن خب؟😂

تو ندی هم خودم میگیرمت لعنتی😔

 

تف کن شنا کنیم داداش:")

شلپ و شلوپ و درد و لذت و بچه...😔

جووووووون چه ورود باشکوهی الان میخسبم😈

بسی زیاد😂(- ای‌جانم، ای‌جانم!)

 

RM. kiute.ARMY

پنج تا میارم فضا معنوی شه😔
یه کارت موز برات کنار میزارم علاوه بر دعوت😎
عاح خیلی داغی😔

آبشاری و من یه قطره ی عرق:"))
و گریه و مای بیبی و گرونی😔
با شکوه تر از نمای خُسب تو نیست😈
به وفور😂 (جون جون!)
Reyan Army
۰۲ مهر ۱۴:۴۵

مینا

امیدوارم حالت از این هم بهتر بشه و خوشحالم که تونست لبخند به لبت بیاره:")

 

Acha

بیشتر مواقع تو فکر این بودم اچا تو دزیره چیکار می‌کنه که به لطف خدا پیدات کردم😂 لعنتی یادم ننداز اون زندان رو:") لحظه‌ی خدافظیییی به سینه‌ام فشردمتتتت... انشالله به حق مین کوچولو انقدر اتفاقات خوب برات رخ بده ک بیشتر از هروقت دیگه‌ای بخندی

 

A.SH

بابابزرگشون حماسه‌ای تکرار نشدنی در هر عرصه بود کلا😂😂 اون لباس یونگی چه کشته‌هایی که نداد...

 

 

کیم میا

فصل دو که آره داره عزیزم ولی فعلا لا موجود:") این برقا رو تامین نمی‌کنن بودجه کمه... ددی شاهده

 

 

 

تو محض احتیاط دوتا گونی رو بیار گوکو😔

وای آره...😂 بعد دومادو میگیرن میزارن رو کله سرشون... قشنگ اون حسو داشتم

اگه تو زیر کفشم نفس می‌کشی من میخوام هرروز از زیر کفشم تنفس دهان به دهان بگیرم😔

 

چاکر شماییم گوکو:")

سلامتی صاب تول😔😂😂

جونز کلک، اره بیا تنفس مصنوعی بده😈

اره خیلی بزرگ بود!😂😂 (- چی؟ مین کوچولو؟)

RM. kiute.ARMY

به ولله شاهد😔

سه تا میارم😔
بعد میبرن میزارن سر مجلس میگن بزور تریاک یا قلیون بکش😂
لاسوووووووووو بیا بهت بدم همه چیزمووو لعنتییی😔

ته جاده منتظرتم از روم رد شی:")
دست جیغ ماچ و لیس و اتاق...😔
میام خوشگلههههه بخواااب😈
خوش دسته پس😂 (-شاید؟!)

مینا

امیدوارم حالت از این هم بهتر بشه و خوشحالم که تونست لبخند به لبت بیاره:")

 

Acha


A.SH


کیم میا

Acha
۳۰ شهریور ۱۳:۰۲

وای دد آره مثل اون مهمانداره که فکر کرد مین کوچولو الهه ای چیزیه😂😂😂

 

توی این فیک صد در صد تهکوک یه کاپل فوق سمی میشن😂😂

 

قطعا تهیونگ نمیدونه لخت چیه دد!!

دد شجاعت دادی بهممممم برم بزارم بک گراندمممم!!

*درحال دویدن به سرعت نور سمت کامپیوتر

RM. kiute.ARMY

به ولله قسم😂😂😂

اصن طنز داستان دستشون میشه ب قران😂

مسلما عزیزم!
بزار فدات شم بزار...مگه ما چقدر عمر میکنیم؟=))))
*ریختن اب پشت سرت
کیم میا
۳۰ شهریور ۱۱:۳۸

نویسندههه تروخدا بگو فصل دوهم داریم😭🥲

RM. kiute.ARMY

ببینیم صدا سیما بودجه میده
A.SH
۲۹ شهریور ۱۶:۳۶

فاکینگ باحاللل🤣🤣🤣

خیلی خوب بودد...من رو بابابزرگشون کراش زدممم..لعنتیی😂😂

فقط یه چیزی..یونگی یبار یه پیرهن پوشیده بود که زمین صافه..نمیدونستی؟ 😂😂🥲 متنش این بود

The earth is FLAT

?Didnt U know THAT

🥲🥲

فلیکس و باباش...جونگکوک..یونگی نامجون..فصل دو میخوامم😂😂

RM. kiute.ARMY

بابا بزرگش شوگر مودی میشه😂😂

ارههههههه!!! توی کنسرت هاش😂😂😂

استوی ویت عاس، وات ویل بی هپن؟ اوریثینگ آن سیزن تو😂
Reyan Army
۲۶ شهریور ۱۸:۴۸

Hani:)

گوکو بیا این کیوتو شب بدزدیم

 

Luna

خوشحالم یه‌سری رفتارهای شخصیت‌ها تو ذهنت موند و تونست بخندونت😂😂 و راجب فصل دوم فکر نکنم فعلا بشه

 

 

ک.ی

حس سرمستی دارم که تونستی متوجه شی این رو اخه هرکسی دقت نمی‌کنه😂😂

و ماچ بهت امیدوارم حال خودتم همیشه خوب باشه:")🤍

 

 

وای گوکو سر اون سکانس که گفتی ممد شترو بیار داشتم تصور می‌کردم بعد حس این تازه دومادا رو داشتم که اوایل ازدواج داره میره تو جمع دایی‌های عروس...😂😂 

تاج سر مایی گوکو شکست نفسی نکن دارم درس پس میدم😔 

 

وقتی گوکو بگه خوبه ادم مجبوره قبول کنه اصن:")))

مدیونی فکر کنی پاشدم یهویی اون بدبخت فری رو زابرا کردم که پاشو الهامات من رو رونق بده😂 

میدانی در چه حالم؟ تشنج از شادی! حاصل تشویق‌های توست.

 

نگاش کنا نگاش کن😂😂 نچ نچ نچ!

RM. kiute.ARMY

سایز بگیر بگو گونی چی بیارم؟😔

از اون دایی صگ سیبیل ها اره؟😔😂
نگوووووو من زیر کفشت نفس میکشمممم😔

به ولله نوکرتمممم:")))
سلامتی فرییییی😔😂😂😂
بیام بهت نفس مصنوعی بدم؟؟؟😈😈

چن چن چن! دیدیش؟😔😂

Hani:

Luna

ک.ی

A.SH
۲۶ شهریور ۱۰:۵۲

ددی...:/ باز پرید که این :/ حالا یه روز بعد سه فایکینگ ماه با اعصاب شخمی بعد از ذرس(ایشالا خدا بزنه تو کمر کسی که اومد دستگاه گوارش کرم کدو رو گذاشت توکتاب..انگار من میرم دندون طرفو بکشم اول میرم شکم کرم رو پاره میکنم ببینم چجوری کوفت میکنه :////////) اومدم یه فیک دانلود کنم..وضعیت سایت...:(

RM. kiute.ARMY

بخدا درست ها لینک ها:") منتها طول میکشه بگیر نگیر داره:") تک تک اپلود ها محدودن فضاشون و باید بخرم اکانت.
این سایت سالم و نا محدوده:")

اره مگ نمیدونی؟؟ تازه برای کشیدن دندون باید اتم و اتما و هم و هن هم بلد باشی!
Acha
۲۴ شهریور ۲۱:۴۷

وای وای دد چقدر با این فیک حال کردم

وقتی میخوندمش داشتم زمینو گاز میزدم دیگههه😂😂

من از اونام که اصلا کم پیش میاد با خوندن یه متن یا دیدن یه فیلم اینجوریییی بخندم ولی این لامصببببب هرچقدر خواستم خودمو کنترل کنم به حق مین کوچولو نمیشدد😂😂

 

واقعا دم نویسنده گرمممم توی این روزای آخر آزادی و نزدیک شدن به زندان ۹ ماهه حسابی خندوند منو😉

حسااااابی منتظر فصل دوممم

وقتی میخوندم همش میگفتم هیییی جای تهیونگ و جین توی این جمع فوق سمی خالی به آخرش که رسیدم اینجوری بودم که واااااو صدامو شنیددددد فصل دو ته ته میاااد

 

 

وای دد یه چیز دیگهههه

این عکس خونه خراب کن چیه کوک آپلود کردههه نود از پشتتتت!!؟

https://wisgoon.com/pin/56295139

ریلییی؟؟؟

دد نمیتونمشون بعد تهیونگ میگه چپتر دو لخت شدن نیست!

پس این چیه مردددد؟؟؟؟

دد من میخوام بزارمش بک گراند کامپیوترمممم ولی اگه بزارم به فنا میرممممم!!

به جان خودم باز کسی بگه کوک یه بانی کیوته مورد عنایت قرارش میدم حتی اگه خودم باشم!!

RM. kiute.ARMY

کم مونده بود برم و نذر مین کوچولو کنم براش باز شدن مشکلاتم😂😂😂😂 دین و ایمونمون هم به صلابه کشید😂😂😂

اره جدا دستش طلااااا:")))
عاخ عاخ ظهور ته و داشتن مومنت های تهکوک لوس و چ.صی😂😂


یا تهیونگ نمیدونه لخت چیه، یا چپتر سه قراره واقعا لخت شن🙂
من میزارم که به فنا برم...چون جدا نمیتونم تحمل کنم از پشت گوشی به گ.ا برم....میخوام بدونم که زنده ام و همه ی اینا یه رویای لعنتی نیست!!
اون کیوته، اما نه همیشه🙂 اون یه ددی فاکره که پشت کیوتیش استتار کرده🙂
مینا
۲۲ شهریور ۲۱:۱۳

واییی این فیکشن جزو بهتریناس😂😂😂

واقعا عالیه 🥰 چند وقت بود به خاطر یه سری مسائل حسابی تو خودم بودم ولی هربار به لطف این فیک خنده به لبم اومد🥰😂

منتظر فصل دومیم یونو؟

RM. kiute.ARMY

دعای یه ایل ادم پشت سر نویسنده است...خدا خیر دو عالم بهش بده😂
جووووون!!
Luna
۲۲ شهریور ۰۱:۳۱

چشم😂😂*وی قر دادن را آغاز می‌کند...

ببین قشنگ با صدای چان میتونم تا پنج ساعت بکوب عر بزنم

با صدای فلیکس میتونم بیست و چهار ساعت عر زدن رو تضمین کنم

اصن کاش وقتی یه روز که از نزدیک چانگبینو دیدم فک کنه ساسنگ فنم بزنه تو دهنم😭😭( ولی کو شانس🙂🥲)

بخدااااااا خدا کاش به همه به یه اندازه شانس میدادم ما اینقدر حرص نخورییییم😭😭😭

شهیدو که خیلی وقته شدیم ددی🥲😭🪦

عه سهمیه دو برابر؟خوبه...😂😂😂

والا ددی تو توضیحاتش نوشته بودن که هیچ فرقی با یه کاربر پرو ندارین

فقط اون بخش آفلاین گوش دادن رو نداریم

بقیه اوکیه

یعنی استریم رو هم حساب می‌کنه خداروشکر

RM. kiute.ARMY

بی بلااااT^T جوووون هیکلووو😔
چان عزیزم، تف کن تو صورتممم!! علنعغبتفبتئلب
ویکی ویکی=)))
وای موافقم...وایسا بیام کمک دوتامونو با لگد بزنه صدا صگ بدیم:)))
ما موقع تقسیم شانس رفتیم شاش کنیم:))
ما مفقود الاثریم...
به شهادت جان سوزت ادامه بده😔😂😂
عه!!!!! بگو جون پی دی نیم!
پس بر تبل شادانه خودتو بکوب!!
ک.ی
۲۰ شهریور ۱۳:۲۲

خب البته که میتونم درک کنم لامذهب😂😂😂

بیشتر حرفاشون که انگار فارسی میگفتی 😂😂

مخصوصا مراسم و اون لایک😂😂😂😂 کلا من این قسمتو لری میخوندم😂 رفتار پدراشون😂 رفتار پدربزگشون با داماد ها یا بابای کوکی که نمیتونست یه چایی درست کنه 😂و... 😂 کلا خیلی جاها😂 

همیشه حالت خش بو دیه شایدم ککا که حالمونه خش کردی 💋 :)

RM. kiute.ARMY

بنازام لری حرف زدنننننننT^T سلامت باشی جیگررررررر!!!
Luna
۱۹ شهریور ۱۸:۴۰

خدا نکنه ددی اینجوری نگو کاری نکردم که :")))

وای من هنوز سراغ دنس چلنج اون نرفتم...امروز شروع کنم...

دنس چلنج سوشال پث رو دیدی؟ با نگاه کردنشم گریم میگیره (ناموصا سختههه)🥲

چان...چان...بخدا اون یه روز استی ها دسیسه میچینن به خاطر اون حجم از ددی بودنش به قتل میرسوننش🥲👌🏻

وایسا دد دو تا ویدیو برات بفرستم...

 

https://uploadkon.ir/uploads/692710_23ssstik-io-1694018900368.mp4

_______

https://uploadkon.ir/uploads/e61910_23ssstik-io-1694142103936.mp4

 

ببین

تو بگو ددی

ما این حقو نداریم

که صدای اینا رو اکسترکت کنیم

بزاریم رو آلارممون

صبا با صدای اینا پاشیم؟

بهم بگو ددییییییی😭😭😭

بگو که حق دارییییییم😭😭😭😭

خدااااااا

چانگبین که هیچی

اگه بوکس کار می‌کنه از آرزو هام اینه که برم تو کیسه بوکسش توسط ضربه هاش بمیرم...😭

توی ام وی آهنگی که واسه سامسونگ ساخته میگن واقعا رفته استی ها رو غافلگیر کردههه😭😭

خدایا منو گرد خاک چسبیده به کف کفش اینا کن، الهی آمییییین( بلند بگووو)😭😭

آقا ولی ددی

قرار نبووود

خبر ندادنننن

یهو امروز بقیه ترک های لایور اومددددد

هم اون

هم باقی آلبوم استری کیییدز

لایور که چهار تا آهنگ مونده بود...اونا اومدن...فندومو با خاک یکسان کردن...😭😭

آلبوم استری کیدز هم( ببین آلبومه فقط به سوشال پث و سوپر بول ورژن ژاپنی خطم نمیشد...🥲🥲) سه تا ترک اومد...دو تا اینسترومنتال...اون یکی هم باترفلای...ژاپنیه آهنگه...😭😭

سوال من اینهههه

چرا این دو تااا

امروووز😭

با هممممم😭

آلبوما رو کامل کردنننن😭😭

نمیزارن نفس بکشیییم😭😭😭

خبر نمی‌دن پدر صگاااا😭😭😭

خداااااااااا😭😭😭

راستی ددی

خبر داری؟

اسپاتیفای ورژن مود شده ش توی مایکت هست:)))

فقط راه اندازیش کمی پیچیده س

ولی جدی کار می‌کنه:)))

قشننننگ استریم بزنیییم

RM. kiute.ARMY

تاج سرمییییییی:"(
یا علی بگو و قر را آغاز کن!
کنسله....تا ابد.....!

شما علاوه بر حق داشتن، بازم مجددا قطعا بسیار حق دارید!🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
اون فلیکس پدر صلواتی مادر حمد و سوره ای🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

مشتش بخوره تو صورتم خون بالا بیارم😭😭😭😭😭😭
استی با بخت باااااااااز😭😭😭😭
به حق علی و اولاد علی پرز شرت و شلوارشووووووون😭😭😭😭😭

دخترم دیر اومدی نخواه زود برو😭😭😭😭
بر علیه تو کودتا شده!!
سریعا از اولین خروجی خارج شو اگرنه سینه زنون شهید در راه اسکیز و بی تی اس میشی😭😭😭
هرچند فکر کنم سهمیه ات دوبرابر حساب میشه😔

ناموسا؟؟؟؟؟
استریم رو حساب میکنه؟؟؟
Luna
۱۸ شهریور ۱۲:۵۴

تک خوری چیه ددی، من غلط بکنم تک خوری کنم😂

بفرمایید

هم سوپر بول ورژن ژاپنی هم سوشال پث

https://uupload.ir/view/social_path_124353_702s.mp3/

----------

https://uupload.ir/view/super_bowl_japanese_ver_124522_ahg8.mp3/

---------

وای تایتل ترک آلبوم جدید سومی رو شنیدی؟ فست فوروارد؟ اونم خداااااس

ولی خدایی ددی

چان زیادی سکسی شده...

چانگبین هم که هیچی

با اون بازو هاش...

واااای

دیدی چانگبین واسه سامسونگ آهنگ ساخته؟🥲

ام ویش عالی بود😂😂

چرا همه دست به دست دادن واسه نابود کردن فندوم...🥲

RM. kiute.ARMY

دور از جونتتت نفسمممم قربون دست و بالت بشممممT^T
مرسییییییی زندگیممممممT^T

ارهههههههه اتفاقا چالشش هم بلدممممممم😭😭😭

چان بره ومیرههه مردک پدررررر😭😭😭
چانگبین چانگبین چانگبین^^ سرمو بزارم لا بازو هاش فشار بده جونم دربیاد...
با اون باسن خوش فرم بشینه روووووم😭😭😭😭

نههههههههههه!!! بگو ترخداااااااا😭😭😭
استی ها از اینجا بهتون تسلیت میگم چون اولشه😭
Luna
۱۷ شهریور ۰۴:۵۷

خدایی عالی بود...

ببین من معمولا خنده هام درونیه(وقتی تنهام اینجوریه ها، وگرنه enfp ام که همیشه سر و صدا می‌کنه...) قیافه م پوکره ولی از درون دارم جر میخورم...ولی سر این عملا گریه کردم🤣

اون تیکه که پیرمرد اسکله و استادشون افتادن رو فرق سر مبارک مین کوچولو( والا دیگه😂)

یا اون تیکه که بابای محترم جیمین( یا بابای کوک؟) رپ میکرد و بابابزرگشون شیک میزد

 یا مثلا اون تایمی که داشتن بر میگشتن کره که دهنشون توسط دختر زئوس (آرتمیس...میس یو! تیکه کلام هینجین خورده تو فرق سرم😂) یه دور رفت اتوشویی

وای اینا عالی بودن

انگلیسی حرف زدنای فلیکس خدا بود

جوری که فحشا رو ادیت میزد اصن واای😂😂

ولی یه چیزی

تعداد باباها زیاد بود، همون اول کاری شات گرفتم از اسما، وقتی تو فیک اسم کسی میومد سریع میرفتم چک میکردم، بسیار هم عالی😂

ولی میشه تا یه هفته دیگه فصل جدید بیاد؟ نویسندهههه لطفاااا😔😂😭

ولی ددی خیلی دوست دارم قیافه تو وقتی داشتی برای اولین بار فیکو میخوندی ببینم😂

 

 

وای دد

میبینم پروف عوض کردی😎

مغز من دقیقااا وقتی دیدمش همین بود

(ئههه ددی پروف عوض کرده جوون

پشت جونگکوکهه

ددی چرا سویچ کرده رو جونگ کوک...؟

نامجون چی پس...؟

*وی کمی زوم میکند

نه ببین تتو نداره

پس خود نامجونه!

ولی چرا هنوزم شبیه پشت جونگکوکه...؟

اوف چقدم پشتش سکسیه جون

نامجونم پشتش مثل جونگکوکه؟

اوف بازو هاشو

جووون)

 

 

وای ددی دیدی استری کیدز سینگل داده با لیسا؟( لیسای خودمون نه ها، این یه لیسای دیگه س😂)

اصن هارتمممم وااای

ولی هر وقت به ورژن ژاپنی سوپر بول گوش میدم مغزم آب روغن قاطی میکنه 

هی می‌خوام بخونم ولی میرسه به بخشای ژاپنی ارور میدم😂😂

ولی دد جدی کمک

جدیدا دارم از هان و بنگچان به طرز جدی ای اتک میخورم

قضیه جدی تر از قبلههه

نهه من نباید به یونگی خیانت کنم کمکک😂😭😭

نه جدی  جدی ددی کمک😐🪦

(توی این چند خط چند بار جدی رو به کار بردم...؟😂😂)

(عه وا چقدر نوشتم...😂😂)(ددی ببخشید سرتو درد آوردم🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️)

RM. kiute.ARMY

بابا این لامصب درد بی درمونو شفا میدهههههه😂😂😂😂😂
من وی ای پی ام از پارسال شهریور ماه خوندمش😔
از قیافه ام که چیزی معلوم نبود...درواقع باید شلوارمو میدیدی...تا مچ خشتکم پاره شده بود😂😂😂😂

ارههههه پروف پدر فندوم و شش پسر نرمال از کره ی جنوبی رو زدم😎
نامکوک کم کم دارن خیلی شبیه هم میشن😔

وایییییی لینک داری به منم بدی؟؟؟ تک خوری نکنننننن😭😭😭😭
جر جر دقیقا منم سر آهنگ های بنگتن مثل اینه که چینی دارم بدون زیرنویس میبینم😭😭😂😂😂
بنگچان:)))))))) مردک...پدریه برای خودش با اون سیکس پک هااااااااش:")))
دیگه تموم شد...خیانت کردی😔

به این فکر کن که اگه یونگی نود بده، با وجود این خیانتت، اون نود حلالت میشه آیا؟ نخیررر!!! تو خیانت کردی!😔 اون نود حرامهههه😔
نهایت کمک من این بود دیگه خودت هم همت کن😂
*رفتن و چک کردن عکس های هات بنگچان و خط بازو های چانگبین

نگوووو فدات شم تاج سرمییییT^T
Hani:)
۱۴ شهریور ۲۲:۵۶

نویسنده کامنتمو جواب داده ذوق صگی* سگی نه صگی👌🏿

 

RM. kiute.ARMY

فردوسی:
مشکل داری مشکل داری؟😔
Vkook. Darya
۱۴ شهریور ۱۳:۱۰

😂😂😂😂😂

 

اخه خدایی خیلی باحاله فکر کن تو هر موقعیتی یه چیزی داری که باهاش بقیه رو اذیت کنی 😂😂😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

وکیل و بازپرس خوبی میشی😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭
Reyan Army
۱۴ شهریور ۱۲:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

Miamira

خوشحالم که تونست بخندونت و لحظاتی از گاج دور شی و به کلاغ سفید مراجعه کنی😂 و سکانس قبرستون از مورد علاقه‌های خودمم هست، خیلی سم وارد شدن

 

مسواک کوکی:)

کاملا با ضمانت می‌تونم پارگی‌هاتون رو گردن بگیرم😂 اون پیرمرد یکی از خوبای روزگار بود قشنگ، مایکل و شیفو راه انداخته بود😂😂 خدا به تو هم برکت بده به حق مین کوچولو

 

 

kim light

امیدوارم حالت زودتر اوکی شه و عذاب بیشتری رو متحمل نشی:") و خوشحالم که تونست توی ناراحتیت یکم بهت کمک کنه و بخندی

 

ک.ی

سر کدوم سکانس لو رفت این راز؟ فکر کنم تو بتونی سمیت فیک رو چندبرابر درک کنی😂😂

 

 

moonchild little 

*بالا کشیدن پیژامه* بیا ریدر برگزیده‌ی عزیزم:") 

 

 

love myself

جمله‌بندیت رو دوست دارم😂😂😂

 

 

vkook. Darya

خوشحالم که تونست نظرت رو جلب کنه دریا شی، خودمم بیشتر اوقات دلم می‌خواد برم تو این فیک گیر بیفتم، شاید بدبختی داشته باشن ولی حداقل یه اکیپ سمن کنارشون شادی😂😂 تولید محتواهات رو زنده می‌خوام😂😂

 

Hani:)

همانند چین که هدفش فقط تولید است، هدف ما پاره کردن شما با روشات مختلف بود😔😂

 

و در نهایت مرسی از بقیه‌ی دست‌اندرکاران توی کامنت‌ها چه کسانی که بردند، خواندند و کامنت گذاشتند. خوشحالم که تونست در اواسط به‌گ.ایی یکم شادتون کنه و لبخند به لبتون بیاره، ماچ پس کله تک تکتون

 

 

گوکو اسپانسر خوبی هستیا😂😂😂 لعنتی هرچی جواب کامنت‌هارو میخونم داری با جون و دل تبلیغ می‌کنی

و راستی یه‌چیز دیگه برات یکمش رو می‌فرستم اگه شد نظرت رو بگو و سانسور کن:"۱

 

** ** ***** ** **** **** * **** ** ******* *** **** **** ** *** **** ***** ** *** ******* *** * ** **** ******* ** **** ** **** **** ***** ****** ******** ** ** **** *** **** ** ****** *** **** ****** **** *** ***** ****** * **** ********** ********* *** ** ****** ** *** **** *** **** ***** **** **** **** ***** ** *** ******* **** ** **** *** ** * **** ***** ****** * ** *** *** ***** ******* *** ** ** ** *** ***** *** **** ** *** **** ** *** ***** **** *** * *** *** **** *** ** ***** *** ****** ** **** **** * ******* **** *** ***** **** ** ***** ***** * ** ***** **** *** ***** ***** ***** ** **** ** ********** ***** ******* ***** *** ** ** ******** **** ** *** **** **** ***** *** **** **** **** ** ** * ****** *** *** ** *** ** **** ** *** **** *** * *** ** ** **** ****** **** **** ***** ** ******** **** ******* ** **** ****** *** * ***** ** *** ****** **** *** *** * *** ***** ** *** **** *** *** *** ** ** ****** **** *** ********* *** **** ***** * ** ******** ** *** ** * ***** ******* ****** ******* *** **** *** ******** ** ***** ****** ** ** ***** * *** ******** ********* ** **** **** **** *** ******* ***** ****** ******* ********* *** * **** ****** ** ** *** *** **** ** ** ******** **** **** ********* ** ** ** ******* ****** *** *** * **** ***** *** ******* *** ***** ********** ****** ********* *** ****** *** *** ** ** ** ******** ******* **** *** * **** *** ********* **** **** ***** **** *** **** ********* ***** ** **** ** **** **** **** *** ****** * ***** **** **** ***** ** **** *** ***** **** ** ** ***** ***** *** **** ***** ***** *** ***** ** ******* ******* ***** ******* ******** ** * ** **** ** ***** ***** ** ******** *** ** * **** ****** **** **** ** *** ** ***** ** ***** ***** * **** **** **** ** ***** ** *** ***** ****** *** *** **** ** ** ***** ** ***** * **** ** *** *** *** **** ** **** *** ******* * ******** *** *** **** ******* **** ** *** ***** ****** *** * ***** **** ** **** *** **** ******* *** ***** ** **** ** ********** **** *** ***** ** **** ***** **** **** *** ** **** **** **** *** ***** **** ** ***** **** ***** **** **** **** *** ***** ********** *** ******** ** *** ** ** *********** ** ***** *** **** * ******* ** *** ***** *** **** * **** ** *** ***** ****** ***** **** **** *** *** **** ***** *** ***** ** ** ** ******* * ** **** *** ** ***** ** ****** ******** ** ***** *** ** * **** ******* ****** **** ******** ** ** ** ***** *** * **** ** *** ******* ******** ** *** ** **** *** ** ** **** ** **** ** ** **** ***** ****** **** * ** ** ***** **** ******** ** *** **** *** *** ** ****** *** ** ** **** **** ***** ** * *** ***** ****

* ***** ** ******* *** ** ****** ***** *** ****

*** ** *** *** ** **** **** ** ** ******** **** ****** *** *** ******* ** * ***** **** *** ****** * **** *** ****** *** * ***** ** ***** **** ******* **** ** * ** ***** ** ** ** ***** *** **** *** ** *** ******** **** *** ** *** ** ***** * *** *** **** *** ** **** ** ** **** ** * *** * *** ******* ******* ** ***** *** *** * *** **** *** ** ******* ** ***** ** *** **** ******* ***** ****** **** * ** ** ******* ** ***** *** **** **** ****** *** *** ******* *** *** * ** ** ***** **** ****** ****** *** ** ******

* **** **** ******* *** ** **** ****

***** ** *** **** ****** * **** **** *** ** ** * ****** ** ** **** ** ******** ***** ** ** **** ** *** *** * ** ****** *** **** ***** ** ***** **** ***** ******* ** **** *** ** **** **** **** **** * ***** ** *** ** **** **** ***** ***** ******** *********** *** **** ** ** *** **** ** **** ** *** ***** ** ****** ***** ** **** **** *** ***** **** ***** **** ***** *** ******** ****** ** *** * *** ** ****** ******** ** *** *** **** ** *** *** ** ***** ***** **** * ** ***** **** *** * *** ** ****** **** *** ** ******* ** **** ****** *** ** **** ***** ******* ***** ** ***** **** * **** ****** ****** ******* **** * **** ***** ********* ** *** ******* *** ***** ** ** ***** *** ** ***** ******* * ********* ** ***** ***** ***** ** *** ***** *** **** **** ****** **** ***** *** ** ** ** ****** *** *** * ** ****** ** ***** ** ******* ******* **** **** 

 

نمی‌دونم بعد از کمدی چرا اینو استارت زدم ولی چه بنمایم دگر کِی از من حرکت نرمال دیدی؟ هشتگ تابع قوانین هفت پسر نرمال از کره‌ی جنوبی😂😂

RM. kiute.ARMY

بچه ها برید کنار ستون اومدددددد!😔
ممد شترو بیار ببرم برا عشقم😔

آدم برای تنشیش تبلیغ نکنه برای کفش پاما تبلیغ کنه؟؟😔 جنس ناب نوشتی همه باس بخونن😔
حله چشاته عمرمممممممT^T

پشمام...
گمچو:")
باهان قهرم:"))
عالی نوشتی:")))
محاله یکی باور کنه این کار بعدیتههههه زنننننن😂😂😂
عالی!
براوو!
همه چیزش خوبه دختر گلم! احسنت!
ایستاده از شدت دست زدن جوان بی کام شدممممم!!!

اصن نرمالیزه رو از تو بنگتن یاد گرفته اون هفت بچه یتیمو صحنه سازی نکنننننن😂😂😂

Miamira

مسواک کوکی:)

kim light

ک.ی

moonchild little 

love myself 

vkook. Darya

Hani:)

مسواک کوکی:)
۱۴ شهریور ۰۹:۴۵

دد این قشنگ از اون فیکاس ک با خوندنش ننه بابات فک میکنن داری با دوس دختر / پسرت میچتی 😔😂 

وای ولی جدی پارم کرد اونجا ک بابا بزرگشون هس نرفت پیششون میگف تو پشه ای؟ بعد میزدشون یا تو هواپیما 🤣🤣 یا اونجا ک تو توئیتر نامجون هی میومد میگفت زمین گرد نیس بعد فک کنم هیونجین (حافظه ماهی) بود اومد گفت ک تازه دیدم اسمتو چ با اعتماد به نفسم زده زمین گرد نیست وای خدا پاره شدم سر اینجا هاش 🤣🤣🤣 ینی یه همچین اسکی تو سایت کم بود همه چی داشتیم این نبود 😔😂

RM. kiute.ARMY

فیک کلا خطری ئه. توش انتحاری داره😔😂
اصن زیبا ترین سکانس اونجا بود رو دستش نیست مثل صگ زدتشون😂😂😂
واااااااای وایییی سر گردی زمین دعوا داشتننن😂 نامجون کله ی هیونجین رو چسبوند به هواپیما میگفت ببین بی شعور زمین گرد نیست😂😂😂
این فیک تا اطلاع ثانوی اصل جنسه تمام. ختم جلسه، عمه ام چقدر ملسه😂
Hani:)
۱۴ شهریور ۰۰:۴۱

ددی ببین من فقط تو مجازی انقد زر میزنم

تو بیا تو واقعیت ببین منو اصن یه کلمه هم حرف نمیزنم که تو بفهمی صدام چجوریه

حاوی اسپول*

وااای فیلیکس تو این فیک چقد من بود🤡💔 یونایتد رو به گند کشیدین پارههههه😂😂😂

اونجا که لخ*ت شدن تو خیایون 😂😂

ینی شما باید تولید محتوا رو از جونگ کوک بیاموزید😔💔😂😂

جاست شعارشون: چیکی چیکی بنگ بنگ.. ک*ص عمت الدنگ😔😔💔💔🍻😂

RM. kiute.ARMY

تو شیرین زبون منیییییییی:"))
نوکرتم کهT^T

فیلیکس جان زده بود تو کار آباد سازی آمریکن😂
عااااالی😂
مهران مدیری زمانه ات را بشناس😂
نمیدونی چقدر دارم تو خونه میگم اینو😂 یه حالی میده😂
Vkook. Darya
۱۳ شهریور ۰۱:۲۵

اره بدجور ساخت 😂😂

 

وایی دقیقا همیشه تو هر جمعی یکی هست که میگن با این هرجا بری اوکیه با این باشی اوکیه ولی همه خراب کاریا زیر یر همونه 😂😂😂

اصن دد یه محتوا هایی دارمممم .. میم زنده 😂😂 شاید باورت نشه ولی حتی وقتی دختر خواهرم تازه دندون در اورده بود و برای نشون دادن دندونش به طرزی نه اونقدر قشنگ میخندید عکس گرفتم که بزرگ شد باهاش اذیتش کنم 😂😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

عوفففففف میبینم رو اومدی😔

از همین تریبون موافقت خودم رو اعلام میکنم😂😂😂

خیلییییییییی خیلی نامردی ولی عاشقتممممممممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂
Vkook. Darya
۱۲ شهریور ۱۳:۴۴

دیشب تمومش کردم و تا لحظه اخرش داشتم میخندیدم ..

خدایی زندگی اینجوری خیلی خوش میگذره 😂😂😂 

بعضی جاهاش یاد قبلا که با دخترخاله هام همه دور هم جمع میشدیم میوفتادم دست کمی از سم بودن نداشتیم ماهم 😂😂😂 تو اکیپ دخترخاله هام من نقش جونگ کوکو داشتم که دنبال تولید محتوا بود همیشه 😂😂😂💔💔

و همچنین امیدوارم فصل دوم داشته باشه چون فیکی بود که خیلی روند روونی داشت و به دل میشنست و شخصیتاشم خیلی موود بودن 😂🥲🤧

من که لذت بردم لذتم منو برد ولی هنوز نمیدونم کجا فعلا تو راهیم 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

معلومه ساخته بهت هااااا فدا خنده هات بشم من😂😂😂😂
ناموسا من همیشه نقش نامجون رو داشتم😂😂😂 مامانا میگفتن با این بگرد اما همه میدونستن نباید با من ل.اشی بگردن😂😂😂
فانتزیم شد بیام از نزدیک محتوا های تولید شده ات رو ببینم دریاااااااا😂

تا مقصد میرسیم احتمالا راننده بمرده😂
Hani:)
۱۱ شهریور ۱۴:۳۹

این نویسنده خدای نوشتن کمدی عه... 

واقعا سر تک تک جملاتش پاره شدم از خنده

دمتون گرم خیلی خوب بود.. 

فایتینگگگگ:) 

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بده برای لحظه ای به گ.ایی هامون فراموش شد:")
نوکریمممممممممT^T
Vkook. Darya
۱۱ شهریور ۰۰:۲۴

اینو دارم میخونم الان ..

هنوز تمومش نکردم ولی انقدری خنده داره که دلم نیومد نیام کامنت بزارم 😂😂

یعنی اگر با شخصیتای این فیک زندگی کنی خیلی بهت خوش میگذره 😂😂😂😂

فکر کن دیشب سه نصفه شب داشتم اینو میخوندم و شیهه میکشیدم از خنده بسکه سمن و خواهرم اینجوری بود که واد فاککک جن زده شدی یا چی ؟ 😂😂😂😂

خلاصه که بعد مدتی طولانی یه کمدی نابهههه 

البته هنوز تمومش نکردم تموم شد میام دوباره نظر تراوش میکنم 😂😂

RM. kiute.ARMY

بابا شخصیت های این فیم نَوامیم (نیمه های) گمشده امونن😂😂😂😂
چرا همه اتون نصف شب بر علیه خودتون و خانواده کودتا میکنین؟😂😂
نااااااااااااااب!!!
در خدمتیم دربست مایکل
love myself
۰۷ شهریور ۲۳:۰۷

یکی از برگ ریزون ترین فیکای پشم ریزون عمرم بود

/(*-*)\

نود و نه درصد تضمینی+یک درصد اشانتیون مادام العمر

RM. kiute.ARMY

دارای تاییدیه از وزارت پارگی موزامبیک
zahra mansouri
۰۷ شهریور ۱۶:۰۳

این چیه چه پوستر سمی داره😂😭

 

با اینکه تا حالا غیر ویکوک هیچی نخوندم ولی بخاطر پوستر سمش میخونمش😂😂

_وقتی یه ارمی سم استنی

 

 

راستی چند وقته چخبره؟ نیستین چرا؟ 

ددی ژونم؟ عمه جونم؟ 

RM. kiute.ARMY

محتواش رادیو اکتیوه😂

یعنی نخونی از دستت رفته نااااجور😂

یکم ناخوش بودم و یکم هم زندگیم به گ.ا بود...مادرم هم نبود و تقریبا یه هفته در خدمت عمه ام بودم از اون ور هم انتخاب رشته...
Moonchild little
۰۷ شهریور ۱۱:۲۳

هااای ددی

 

بنده‌ی ندید بدید اولین بارمه که خشتک مبارک را جمع میکنم و کامت میگزارم*حالا دسسست

 

خب خب خب

 

ای از این به بعد فیک مورد علاقه‌ی منهه خیییلی خوب بوود

RM. kiute.ARMY

های خوشگلممممم*^*

کِل میشم برات تکنو میزنمممم!!

ناموسا رو دستش نیست😂
Huka _VJ.YG
۰۶ شهریور ۲۰:۲۴

اوفی چقدر یه کمدی اینطوری نیاز بود واقعا😂😂😂

Mooni🌜

عالیهههههههه 😂😂😂
ک.ی
۰۶ شهریور ۱۳:۵۷

جرررررررررررر، نویسنده لری؟ 😂😂😂 

Mooni🌜

نویسنده
Mihi Queen
۰۵ شهریور ۰۹:۴۶

سلام به روی ماهتتتت به چشمان سیاهتتت به قلب مهربونت 

سلام سلام کی ماهه کی ستاره؟من من من من 

کی توی دستاش گل دوستی داره؟من من من من

کی صبح تا شب خندون و مهربونه؟من من من من

چطوری؟چه خبر؟ کنکور قبول شدی انشالله؟ 

حس میکنم گناهه زیر فیک کامنت بدم ولی نظرمو نگم:/ داستانشو دوست داشتم واقعا جالب بود اما تعداد شخصیتا یکم زیاد بود و من قاطیشون میکردم. طنز بودن و فحشای وسطشو خیلی دوست داشتم ولی زیاد بودن کلمات گهر بارش یکم اذیت میکرد. اما در کل قشنگ بوداااا واقعا جای همچین چیزی توی سایت کم بود.

RM. kiute.ARMY

وای پروفتتتتتتتتتتتتت😂😂😂😂😂😂😂 امریکن هستل لایف قسمت اول و دوم....واییییییی😂😂😂😂😂
سلاممممم زندگی مننننننن خوشگل مننننننن ناناز مننننننT^T
تو تنها نسخه ی خاله شادونه هستی که دوسش دارمممم:")))

بله بله شکر خدا انتخاب رشته پر ملاتی داشتم خدا بزرگه😂

قربون مرامتتتتتT^T 
خداوکیلی بدبختی هامونو شست برد پایین...شامپو فرشی بود واسه خودش:")
kim light
۰۴ شهریور ۲۰:۴۰

وقتی میخ واستم گریه هم کنم باز می خندیدم. موندم تو کار دنیا!

 

 

هلو علیکم!

واقعیتش وقتی اینو شروع کردم به خوندن تو حال مناسبی نبودم و در حالی که داشتم برای بد بختی خودم عر می زدم سر این از خنده جر می خوردم

فقط اونجایی که باباهاشون اومدن امریکا خیلی خوب بود

هوسوک پاستوریزه ای که پرسید: خا/یه مالیدن چیه؟؟

اون دیونار دستشویی که خداب شد

اصلا ببین وضعی بود

دد فکرشو کن با بچه ها جمع کنیم بریم پارک بعد با دیدن یه مشت داف اهنگ بندری بذاریم

یااااااااا به من چه اینا برگرفته از این فیکشنه!

 

فقط اونجایی که مینهو یونگی با شورت تو خیابون راه افتاده بودن

اقا شل کن چه وضعشه

کوک و فلیکس هم به جای کمک داشتن فیلم می گرفتن

اصلا تشبیهات تو حلقم

مرز نویسندگی رو جا به جا کردی

وسط گو/زیدن یکی دیگه و مالیدنای مینهو برای بابای بقیه هوسوک میوفته نتو بغل جیمین و لاو می ترکونن

بی خیال این اسید بود

 

 

پ.ن: اگه حالت خرابه بشین بخون اینو تو ای دوست عزیز تا بشی مثل من خر وذق!

 

RM. kiute.ARMY

دنیا پدصگههههه!!

علیک هلوم دخترم😔
ای من قربونت بشمممم:")

لامصب این فیکشن از هر لحاظ حساب کنی پدیده بی همتایی توی تمامی عرصه هاست😂😂😂😂

اقا بریم بریم اماده ام😂

فوق العاده رادیو اکتیو بود این فیک😂

پ.ن: تضمینی صگ در صگ بدون عوارض!
مسواک کوکی:)
۰۴ شهریور ۱۵:۳۱

وای خدااا وای پارم این خیلی سم بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 وای اونجا ک گف با این سنت کمتر لاکپشت این نینجا ببین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای دارم جر میخورم بهترین فیک سمی بود که خوندم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣وای خدا به نویسنده برکت بده به حق نامجون کبیررررر🤣🤣🤣🤣وای خیلی پاره کننده بود 🤣🤣 بعد هر خط قشنگ گوشی رو پرت میکردم مث سگ میخندیدم ننه بابامم هی میگفتن چته 😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😢وای🤡🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

اون اصطلاحاتی که استفاده میکردننننن😂😭😂😭😂😭😂😭
Luna
۰۳ شهریور ۲۳:۳۷

اهم اهم

دنبال فیک کمدی می‌گشتیم

خدارو شکر پیدا شد

_______

چیزه ددی

یه یکی دو هفته تو سایت نمیومدم( عضاب وجدان به خاطر فیکشن اسمات مگه ولم میکرد:/ (پ.ن: از بین این همه تایم هم ببین کی عضاب وجدان سراغم اومدااااا) )

ببخشید نفهمیدم یه مدت نیستی که مث بقیه بیوفتم به عر زدن

ببخشییید🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

امیدوارم همه چی هر چه سریع تر درست بشه:))

ولی ددی؟

حس نمیکنی خودت یه فندوم تمام و کمال داری؟

همه بچه های بلاگ فناتن:)))

اسم فندومتو بذار بچه های ددی😂😂

ولی جدی

تو همین یکی دو هفته ای هم که نبودم حسااااابی دلتنگت شدم:)))🤍🤍🤍

زود برگردددد:)))🤍🤍🤍

RM. kiute.ARMY

میگن از خدا هرچی بخوای بهت میده همینه ها😔

جون دل ددی*^*
ای من قربونت برم نفسمممممم:)))
این چه حرفیه بیبی؟
نفرما نفس تو تاج سر منی:")
ممنونم:)

بخدا خیلی من خرابشونممممممم:")))))
خیلی ممنونشونم و ممنونتم...
من کاری نمیکنم اما اونا و تو تموم وجود منین:)
میزارم بهشت کوچولو های مننننT^T

برگشتم و دیگه هم نمیرم:)))
ادم از خونه اش نمیره:")
مسواک کوکی:)
۰۳ شهریور ۱۹:۱۶

وای وای پا... چیز وای وای فیک هوپمیننننن وای وای به بههه همه حمله کنیم سمتش (ددی دلم برات تنگیدع بی ناموس) 

RM. kiute.ARMY

(من بی ناموس تو اممممممم بیا بغلمممممT^T)
هوپمینش خیلی پاره کننده است😂
NamkandaGirl
۰۳ شهریور ۱۲:۲۰

یسسسس!! اولین کامنتو دارمممم🎂🥳😂

RM. kiute.ARMY

اولین پنجمین کامنتی
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ شهریور ۱۱:۴۷

منی که بیشتر از خودش عاشق اسمشم 

RM. kiute.ARMY

عا ماشالله😔
‌Miamora
۰۳ شهریور ۱۱:۱۰
وایییییی خدالعنتت نکنه رسما سر این فیکشن از خنده پاره شدم!!
ببین تو فرض کن من دیشب داشتم از خنده پاره پوره میشدم ،کل خانواده هم خواب به هزار بدبختی خودم رو کنترل می کردم که صدا ی خنده ام بالانده لعنتی رسما جر خوردم
از همه خنده دار تر اونجا بود که سر قبرستون خواهر مادربزرگشون بودند !😂😂😂😂
مخصوصا اونجا که یکی یکی از خنده پاره می شدن و خانواده ی مرحوم فکر می کردن اینا دارن از شدت عم از دست دادن مرحوم اینجوری فشار می خورن😂
یا اونجا که هیونجین قبر مرحوم رو لایک می کرددد🤣
اونو ولش اونجایی که لینو گفت یه خلبان مردن که این حربا رو نداره پاره شدم رسما
و اونجا که گفتن خلبان بَمِرده😂😂😂
وای وای اون قسمتش که دستشویی ریخت معرکه بودددو😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خلاصه که خیلی جر خوردم از خنده جون هر کی دوست داری فصل دومش رو هم بنویس !!!

RM. kiute.ARMY

میگن مسلکانی موجبات خنده و شادی بقیه مسلمون هارو فراهم کنه اون دنیا یه خشت به خشت هاش اضافه میشه که براش خونه بسازن.
نویسنده الان با افتخار مسکن مهر داره😂😭
اصل جنس بود...
خاطره شد رسما برامون😂😭
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۳ شهریور ۰۱:۰۱

بخدا خیلی قشنگ بنظر میاد ولی چندوقته اصن دست و دلم سمت خوندن نمیره 😂😭

اما میذارم مودش که اومد حتما میخونمش...

به خصوص کاورش خیلی باحاله 😂

RM. kiute.ARMY

اصن محتواش رو بخونی از شدت خنده پهن میشی رو رخت😂😭😂😭
ATENA💝 BANGTEN
۰۲ شهریور ۲۳:۴۹

چی بود اون آهنگی که جدیدا مود شده .. ؟ چیکی چیکی با تو ، تو آفتابی و هاتو .. بسه دیگه حالا شدی رنگِ شکلاتو.. ؟!

RM. kiute.ARMY

بیزی بادی؟
ادمین وی کی منو باهاش گ.ایدههههه😂😭😂😭😂😭😂😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان