BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Save Yourself

نویسنده BlueSea
کاپل ویکوک
ژانر فراموشی . اکشن . رازآلود . عاشقانه
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 81

  

برشی از داستان:

جونگکوک توی این لحظه فقط میخواست وجود نداشته باشه تا اینقدر درد نکشه... تمام اون افراد، بلا، تهیونگ یا حتی
اریک، یه جمله رو به زبون اورده بودن:
خودتو نجات بده!
اونم بهشون گوش داده بود دیگه مگه نه؟
ولی خب انگار نجات پیدا کردن درد خیلی بیشتری داشت.
زیر لب زمزمه کرد:

+خودمو نجات دادم و زنده موندم... فقط بخاطر تو کیم تهیونگ!

  

♥️♝✦DOWNLOAD✦♝♥️

    

805_vpfe.png 

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
F
۰۴ آبان ۱۳:۵۷

فیک امگاورس میخوامممم

خیلی وقته امگاورس نخوندم..

RM. kiute.ARMY

*مانند دزد ها اطرافم را دید میزنم
دم گوشتو بیار👀
اگر یاری خداوند و کثافت نبودن روزگار باشه، یه امگاورس پر ملات دارم مینویسم بزارم سایت👀
Kim bora (خیار🥒)
۰۵ مهر ۱۸:۰۰

هیققق دددددددد

اومدم مثلا تو دوران مدرسه یه فیک بخونم یکم روحم شاد بشه بدتر شد که

بلوسی راس میگه منم پا به پاشون گریه کردمممم

هیقق چرا نزده بود سد اندههههه

RM. kiute.ARMY

رکب خورد ابو سفیان😔
Jinjuo
۰۲ مهر ۰۱:۰۹

بلیی ب دستم رسید دمت بخاریی ددی:))🤍

 

خوبهه خوبهه😔📿

ستوننن سایتی تو دد تو نباشی کل ارمان ها فرو میریزه😔📿عااا باریکلاااا ب تو میگن ی شهردار وظیفه شناس و صالح🤌🏻😔

 

عیجانن😔📿 قضیه تخصصی شد دیگ ایده یی ندرم😔😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت بیبT^T

ای جان😔
بابا تو زمین سایتی، نبودی ستونی نبود😔 منشیم میشی؟😔

بیا بهت یاد بدم. جلسه خصوصی شبانه؟😔
مریدا
۳۱ شهریور ۲۰:۲۷

بریم تو کارش🙂

نشی زیبا

قربونت برممممم🥺🫂 من حکم بچتو دارم؟ تحت تاثیر قرار گرفتم گودوگودو🥺🫂

ولی من ۱۹ سالمه ها😔😂

RM. kiute.ARMY

اصل جنسههههT^T
عزیزی:">
خدا نکنه عمرممممT^T تو حکم یه چیز معصوم و پرستیدنی داری*^*
به بابام میگم پسرم. کلا فارغ از سن همه بچه هامن تو اطرافم😔😂
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۲:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حیحح دور ازجون گشنگتت دد:)

 

نهه نخوندمش *** ***** **** ******** ******

 

عههه خوو خوبهه پس ضایع نبود؟😭😂

منن نوکرر توعم دد ک همیشه ی چی تو دست و بالت داری مردمو بسازی باهاشش،😔🚬

خمارتممم دد🥸🚬

RM. kiute.ARMY

جان دلی بیبT^T

ارسال شدددددد جیگررر!!

نه به مولا😂
بخدا خاک پاتم مشتی خجالتم نده...بالاخره باید جنس داد دست مردم. جنس خوب😔
شیره ی ته لوله ی تریاکتم!!!!
مریدا
۲۴ شهریور ۲۲:۴۰

چیکار کرده بریم تنبیهش کنیم😤

ان شاء الله این مشکلات کلا حل شن🫠

ددی دلت برام تنگ نشده؟ اصن منو دوست نداری😭😂

ولی من دلم برات تنگ شده بود

RM. kiute.ARMY

به نام خدا کمربند😔
فدات شم من نفس:"))
بخدا تنگ شده مریدای مننننننT^T تو حکم بچه ی  منو داری:")
قربون دلتتتتT^T
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۰:۵۹

اهم اهمم صدا میاد دد؟😭😂

میگمم ی درخواستت داشتمم دد:)) ممکنه؟

حقیقتا نمیدونم ب ژانری ک میخوام چی میگن😭😂 پس فق توضیح میدم اوکی:)؟ 

یهویی از دیشب دلم ازین فیکشنا خواست ک ویکوک(کوکوی) (هنوز فرقشونو نمیدونم من:/) باشهه بعد ی طرف طرف پولدار مولدار باشهع ی طرف گدا بدبخت گشنه😭😂 بعد پولدارهه بشع صاحبب گدا بدبخ گشنهه اون گ ب گ(اختصار گدا بدبخت گشنه😭😂) بشه برده ش و ایناا نمد شاید bdsm باشه ژانر این چیزا ولی هرچی گشتمم یافت نکردم:/

واایی دارمم از خیجالتت حرر میخورمم نمد چراا دد سبک هیای مزخرفی میخوام؟😭 

خلاصه دمت گرم و سردد چیزی اون ته مهه هاا نداری این جوری:)؟

RM. kiute.ARMY

صداتو قربون ستوووون😔
بگو عزیزدلم در خدمتم*^*

گ ب گ😂😂😂😂😂😂 والا از این یدونه دارم:"> رایحه ی نیش خونین. خوندیش؟

نه فدات شم اوکی ئه😂 این ژانری که میخوای، بی دی اس ام. درام. انگست . اسمات و رمنس ئه.

من نوکرتم نفسT^T
zahra mansouri
۲۳ شهریور ۱۸:۳۵

ددی این خیلی ژانراش خفنه

از مقدمه و پوسترم خوشم اومده

منتهی کامنتارو خوندم فک میکنم یند انده

نه؟ 

چه کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

اندیکش سد نیست ها!
یکم اشک دربیار و ضجه دربیاره😔
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۰ شهریور ۲۲:۱۱

گریهههههههههههه گریه فراواننن 

هیونگ حق کوکی این نبود 

به خدا اگه من جای کوکی بودم اون دکمه هه که بمب ها رو میفرسته هوارو میزدم بعد میرفتم و تهیونگ رو بغل میکردم 

وایییی بچم ته گناه داشتتت 

نویسنده خونت حلاله حلاله به مولا

RM. kiute.ARMY

اگر بار گران بود ورفت😔

متاسفانه نویسنده سایت الماله😔
BlueSea
۲۰ شهریور ۱۴:۴۷

وای امروز دیدم گذاشتیش خر ذوق شدم😂😭

ممنونمممممم🤍😭

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم خوشگل خانمممممT^T
Luna
۲۰ شهریور ۱۲:۴۲

اصن ازین فیکشنا که از در و دیوار زامبی می‌باره انقد خوشم میاد اصن واااای

خیلی قشنگ بود هارت وی به درد آمد🥲🥲🪦🪦

RM. kiute.ARMY

وای موافقم!!!
اصن حال میده!
مریدا
۱۹ شهریور ۱۶:۲۰

حل شد به سختی🙂😂

RM. kiute.ARMY

یکم باید صبر کنی:">
دو روزه اختلال شدید اینترنتی هست و روی هاست ها تاثیر گذاشته
مریدا
۱۹ شهریور ۱۶:۱۹

این سایته که توش آپلود کردین برام بالا نمیاد🥲

چرا یواپلود رو دور انداختین🥲 بچه خوبی بود

RM. kiute.ARMY

الان میاره ها:">
اتفاقا بچه ی بی تربیتی شده نمیدونی چه غلطا که نکرده😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ شهریور ۱۷:۲۹

قلبم قلبم فوراور

RM. kiute.ARMY

زنده بمان شیخخخخخخ!!
فردی که عاشق کوکی
۱۸ شهریور ۰۰:۰۶

اقا کنکل شد پیداش کردم

رمزم نداشت با یکی دیگه قاطی کردم

راستی سایتتون خیلی گادههههههههههههه

دوسش دالم

RM. kiute.ARMY

نوکرتممممم عزیزمم نوش جونتتتتتتT^T
فردی که عاشق کوکی
۱۸ شهریور ۰۰:۰۳

سیلااااام

دوزتان ی سوال

ی وانشات بود نمیدونم یا فن فیکشن فقط تهکوک بود

کمپ وی کمپ وی برای ادم کش های خاص

لینک اونو توروخودا بدین رمزشو گم کردم

RM. kiute.ARMY

سلامم فدات شمممT^T
رمز نداشت ها نفس:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان