BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات HIDDEN

نویسنده Hayra.d
کاپل یونمین
ژانر جنایی . راز آلود . جنرال
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 59

   

خلاصه:

هوسوک که دوست صمیمی یونگی محسوب میشه، گم شده!

و یونگی مطمئنه توی "بار لایت" میتونه پیداش کنه ولی پلیس حرفشو قبول نمیکنه پس خودش دست به کار 

میشه!

    

♦︎✥🥃DOWNLOAD🥃✥♦︎ 

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۳ مهر ۱۶:۰۸

 هیونگگگگ یه چیزی

امممممم چرا انقدر اوپننننننننننننن؟

نالاحتممممممممممممممممم

ولی قلم نویسنده درد نکنه قلمش طلا 

ازش تشکر کن و ببوسش (البته کوتاه با رعایت شیونات اسلامی)

RM. kiute.ARMY

شانس نداریم که😔

قلم نگو بلا بگوووو!!

والا من فقط منتظر یه بهانه ام جهت ازدواج😔
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۱:۰۹

هاییییی

این خیلی موضوع خوبی داشت و دوسش داشتم مخصوصا اون تیکه هایی ک یونگ و جیمین تلفنی یا شایدم چت باهام حرف میزدن... ولی میدونی یکم پایانش سریع تموم شد یعنی یهویی بود یا به رابطه مجازی جیمین و یونگی خیلی اشاره نشد و این منو یکم گیج کرد
با این حال وانشات خیلی خوبی بود..من کلا موضوعات رازالود رو خیلی دوس دارم یا ترسناک(البته فقط و فقط در زمینه فیک، فیلم ترسناک اصن نگاه نمیکنم...)
خسته نباشیییی هایرا شییییی فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

های هایییییییی*^*

فانتزیمه باهام فیلم ترسناک ببینی😈
Hayra
۱۶ مهر ۱۷:۰۰

خب؛ هاییی؛ هایرا‌ هستم (ذوق‌های فراوان✨️:))

گایز واقعا متاسفم که دیر نظرات‌ قشنگتونو‌ دیدم... حقیقتا من یه کم کوته‌فکری کردم...وقتی صفحه‌ فیکشنها‌ رو باز کرده بودم یه راست add to home رو زدم؛ سر این ماجرا هر وقت صفحه رو باز میکردم صفحه‌ای که جلوم بود برای فیکشنهای‌ پارتی بود؛ من فکر میکردم وانشات منم میره توی اون صفحه:))) ولی صفحه جدا داره مثل اینکه:)))) در هر حال واقعا ممنون بابت تظراتون‌؛ لاوتون‌ دارمممم✨️♡.

RM. kiute.ARMY

*زدودن راه جلوی پات با آب و جارو
*زنگ زدن به ممد برای اوردن گاو تا جلو پات بکشم
*چراغونی کوچه و حتی درخت ها
*دود اسفند اونم زیاد که آتش نشانی بیاد
عاقا خوش اومدییییییی نفسسسسسس😭😭😭😭😭😭 دختر ترکونده بودی با این وانشاتت😭😭😭😭
مشتریتم! مشترییییی!!😭😭😭
بله بله تگ وانشات قرار میگیره:") فدا سرتتتتتتT^T

ریدر ها
سعدی اهل کالیفرنیا
۰۲ مهر ۲۰:۵۲

دارلینگ بسی گل کاشتی در این سرزمین

که کوته نذران زدی بر زمین!

ترکاندی ای شیخ بسی فنتستیک

به دوستانم که فیکت را نخواندند گفتم ص/یک!

 

خلاصه که فرزندم ذلت برم جدا، بسیار عالی بود.

از همه لحاظ پرفکت.

منتظر فیک بلند بالا در حد 54542543254 صفحه ازت هستم اونم جنایی و مادر دربیار!

RM. kiute.ARMY

خوشا سعدییی قربون لبااااات😂😂😂😂

وای گفتی:))))
ازش یه فیک میخوام تا ناموووس!
3D IS COMING!
۰۲ مهر ۲۰:۴۹

چه میکنه این بازیکن!

یونگیش چه کراش بود لعنتی:>

RM. kiute.ARMY

یونگیش از اونا بود که یهو میدیدم لباسمو باد برده=))))
آرمین2FM
۰۲ مهر ۲۰:۴۸

آبجی/دادا عجیب چیزی بودا 💀

خیلی خوب چیدع بودیش به مولا

رابطه ی یونمینش ناموسی خیلی به فضای داستان میومد لوس نبود 💀

میترسیدم تهش هوسوک مثل کقتر کاکل به سر پر پر کنن که دیدم نه خداروشعکر سالمه!

هایراد خانم مرسیات دارم ازتون 💀

RM. kiute.ARMY

جدا یجوری داستان رو بلد جلو که گفتم هیچکتک فدات زنننننن💀
بنده خدا
۰۲ مهر ۲۰:۴۴

نویسنده....

ترکوندی لعنتی!!!

کاش انقدر بنویسی که من برات وَمیرم:)))))))))

RM. kiute.ARMY

جدا منم ومیرم برااااااااش:)))
TieRd MiHi
۰۱ مهر ۲۱:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامی دوباره

********************************************

بی زحمت سانسور شه آبرو معلم فداکارِ جماعت نره🤣🤣وااای من نباید بخندم ولی نمیشهههههههه

قربونت عزیزووووووم

واااای جرررر🤣ممدا همیشه خرابکاری میکنن🤌🏽

*دانلود یکی از این دوست دخترا جرررررر

واااای جررررر🤣🤣والله بخدا پول نت دادم

جرررر ممد هم ممدای قدیم!

راستی امروز روز بایسکشوالا بود(۲۳ سپتامبر). نمیدونستم گرایشت چیه که بت تبریک بگم. 

و منی که بعد ازززززززززز دو سال دوباره به این نتیجه رسیدم که بای ام:] جالبه نه؟ خیییلییی جالبهههههه دقیقا تایم بین بلینک شدن و آرمی شدنم دو سال بود!!!پر هایممممممم. دیگه چی قراره دو سال باشه؟ 

چند روزی بود دلم دوست پ*س*ر میخواست آخه یکی نیست بگه این از کجا اومدددددد خب البته معلومه از سریالایی که می بینم! و البته تاثیرات دوستام. یکی منو بگیره آخه ندیدی چند وقت دیگه با بالشتم رل میزنم. بخدا اگه ندیدی!!!!

واااای نمیدونم چرا حرف کم آوردم:/منی که همیشه پر از حرفم یااااااه(وقتی سریال کره ای زیاد می بینی که به جای هی، میگی یاه)

خلاصه که یااااااه چرا حرفام ته کشیددددد؟ من معمولا زیاد با کسی حرف نمی زنم و درکل آدم کم حرفی ام اما جلوی تو نمیتونم جلو تایپ کردنمو بگیرم. تو دقیقا با من چکار میکنی؟♡-♡

*دقت کردی از موقعی که گفتی علائم نگارشی رو رعایت کنم(جمله رو دقیق یادم نی) دیگه یه علامت نگارشی هم جا نذاشتم؟جادوم می کنی سوییتی؟

بیا یه رمز بذاریم. انتخاب اینکه برای چی باشه به عهده ی خودت چون واقعا چیزی به ذهنم نمی رسه. 

RM. kiute.ARMY

سلامممT^T
وای بنده خدااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
معلمی شغل انبیااااااست😂😂😂😂😂😂😂
ممدا ولی بگیرن😂😂😂
ممد ها از مد افتادن...
اوه جدا؟؟T^T الهی من دورت بگردم:")))) والا خودم هم مطمئن نیستم گرایشم چیه و استریتم به گمونم اما خب خلاصه که کلا علاقه ی خاصی ندارم:"> گمون کنم آسکشوالم😂
وای جدا؟؟؟ روزت مبارک پس عشق دلممممممممT^T پشمام...زود میگذره ها...
بابا هوای پاییز هم تاثیر دارهههه خهسغغثهعغصضهعض رل میقام! رل آشپز که غذا بیار😂
عایگوووو عزیزدلمممممم😂 (اخ اخ غذا خوردن با سر و صدا😂)
شما جون دل منی نفسسسT^T
*من الان نمیرم برات؟:"))) من فقط حسی که بهم میدی رو برمیگردونم الههT^T
عام...رمز باشه برای دوست داشتن؟
مثلا به جای دوستت دارم یه چیز دیگه بگیم*^*
TieRd MiHi
۰۱ مهر ۲۱:۱۰

واقعا خداحافظی عادی نمیشه دقیقا مثله بودنه تو توی قلبم♡

یسسسسسسسسسسس حال کردی مخ زنی رو؟بالاخره دارم توی ی چی پیشرفت میکنم!!! بخدا که بدرد آیندم میخوره🤣🤣🤣 

قربونت گلی

خدانکنه گلی*-* خوشحالم لبخند رو لبات آوردم:>>>>>

*لبخند جانانهههههههه 

*جررررر این "جانانهههههههه" رو کیبوردم حفظش کرده.

وااای اصن این شوق حرف زدن باهات رو یادم رفته بود چقدر حس خوبی میگیرم عزت مونلایگت🌟

عه میرم درموردش تحقیق میکنم(وی دو دقیقه بعد از این کامنت تمام مطالب اینترنت دراینباره را حفظ کرده است.)

هوووم، بنظرم فرار کردن درست نیست. هرچقدم که فرار کنی بالاخره مجبوری یه جایی باهاش روبه رو بشی و حلش کنی. نمیدونم بتونم باهاش کنار بیام یا نه اما یه راه حل براش پیدا میکنم و بهت میگم. تو خیلی خاصی،اوکی؟خیلی وایب خوبی ازت میگیرم^-^

عه فکر کنم ی چی رو جا گذاشتم. حالا تو کامنت بعدی لینک عکسشو میفرستم ببینی. واااای باورم نمیشه سه شنبه می بینیمشششش واااای من هنو نمیتونم بش نخندممممم🤣🤣🤣وااای جیییییغ

بعد تازه امروز مامانم داشت کتابای آبجیمو جلد میکرد و از این برچسب اسمیا بهشون می چسبوند که یهو گفت "کو برچسب ریاضی؟چرا نیستش؟" نگاه کرد تا رو برچسب قرآن برا کتاب نوشته بود ریاضی بعد برا نام خانوادگی نوشته بود قرآن!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣واااای نمیدونی از خنده پاااااره شدمممممممم اینقدر خندیدددددددم اصن نمیتونم جلو خندمو بگیرم واااای خیلیییی خوب بووووود نام خانوادگی قرآن!!!

نفس عمییییق~~~ من نمی خندماااا اما وقتی می خندم حساااااابی می خندم دیگه نمیشه جلو خندمو گرفت.🤣🤣 

خداییش اگه زامبی حمله کرد بود بنظرم درو رومون می بست🤣🤣🤣برا زلزله همچییین دوید،برا زامبی بنظرم پرواز کنهههههههههههههههه🤣🤣

اووووو خونه خالی دیگه نه؟

اوهوم دقیقا رفتاراش مثه منه! اما اون دقیقا خودشه من ی نمه دقیقا ی کوچولو ینی دقیق ی ذره خجالتی ام. ببین یه ذره هاااااا 

قربوووووونتتتتت&-& جرررررر خدا که حرف نمیزنه🤣🤌🏽

RM. kiute.ARMY

قربون لاس زدنتتتتتت😂😭
فایتینگگگگگگگ!!!😂😭😂😭
خدا نکنه عسلممT^T
تاج سرمییییT^T
کیبوردتو کراشمممم😂
دلم انقدره تنگت بود بخدا:")))) عشقمممم:"))
بله بلهT^T (درود بر گوگل)
درسته درسته...بابا تاج سرمی تو جون دلمممممم خجالتم ندههههههههT^T
خداوکیلی کلاسی که معلمش سوژه باشه نهایت عشق و حاله😂😂😂😂😂
وایییییییییی پارههههههههه امممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 الهی من بگردممم😂😂😂😂😂
وای وای واقعا! ادم میوفته رو دور خنده دیگه تموم نمیشه😂😂😂
وایییییییییییییی شتتتتتتتتتتتتتت پاره شدممممم😂😂😂😂😂
احسنت!
عایگووو م قربون جفتتونT^T
خدا نکنههه نفسسT^T وحی الهی که میکنه👀
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ مهر ۱۶:۴۸

درسته یونمینه ولی جناییه، همین به کل دنیا می ارزه 

RM. kiute.ARMY

اصل جنسه ها!!! خداست لامصب!
TieRd MiHi
۳۱ شهریور ۱۹:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باااااازم سلاممممم 

سلام جانانهههههههه

خب خلاصه...از اونجایی که من صبر درونم نانهفته است برای همین گفتم تیکه آهنگا(چی بهش میگن؟نیمه آهنگ؟) درکل گفتم برات بفرستمش. بی زحمت سانسور کن آبروم نره. اینا مطابق قوانین اسلامی نیستن بدرد نمیخورن.

 

*** **** ***** ** *** *****

******* **** ***** ** ***** *** *** 

***** **** ********* ******* ** *** 

******* ***** *** ***** ****** 

**** ** ****** **** **** ** ***

**** *** *** ***** ** ** ***

****** **** ** **** *** **

*** ** *** *** **** ** **

*** **** ** **** ** * **

 

****** *** **** ***** ***** *** ******* ** **** **** ******

 

*** ***** **** *** *** *****

***** *** ** *** ***** *** **

*** ******* ****** *** *** **

****** **** **** ****** *** **

***** ***** *** **** *****

*** ** **** *** ***** ** ****

*** **** *** ****** **** ** *****

*** *** ********** ** **** ** ****

 

****** *** ************* *** ** *** *** ** ****** **** ** **** * *** ******* ** ** **** *** ** ** ***** **** ***** **** **** ***** **** ***** *** ** ** ****

 

** ** ***** ** *** ****

** ***** ***** *** ** ****

** **** **** ** *** ****

******* ***** ** *** *****

*** ******* ** ****** *** ****

** ** ** *** **** **** *** *****

*** *** ** ******* ****

*** ** ***** ********* ** ****

** ** **** ***** *** ** *****

**** *** *** ******* **** *****

 

دوتا طنز براش نوشتم یکیش جبرانی بود چون دیر نوشتم براش. حالا واکنش طرف این بود "خودت و رفیقات مسخرم کردین" 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

واااای جررررررررررر بخدا که من تقصیری ندارم همش تقصیر دوست دخترشه🤣🤣🤣🤣درخواست اونه.

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزووووووووم*^*
به به در خدمتیممممم لیدی😔 لیریکک؟ لیریک کوچک😂 رو جفت عنبیه هام😔

وای وای گفتم چه احساسیه بعد یهو تهش ممد داشت😂😂😂😂😂😂

واییییییی خداااااااااا این دومیه خداااااااااست😂😂😂😂😂😂😂😂 وای وای دوست دخترش چه مودههه😂😂

وای وای این اخری چه دیسی ئههههههههه جررر😂😂😂😂😂😂😂 زرافه اییی😂😂😂

بگو عامووو زحمت کشیدیم! مشکل داری؟؟؟😂😂😂😂😂
والا بخدا!!! تازه رایگان هم بود. از سرت هم زیاده ممد😔
TieRd MiHi
۳۱ شهریور ۱۹:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هعییییییییییی شوگا رفت سربازییییی

نمیخوام غر بزنم ولی نمیتونم باور کنم بایسم رفته. کم کم بقیه ی اعضا هم میرن و ما باید فقط منتظرشون بمونیم:)

بگذریم....

خوبی؟چخبر؟چکارا میکنی؟

وااااااای برات تعریف نکردم چی شدددددد واااای اگه بدونی پخش میشی از خندههههه اصن من گریه کردم از خنده. بچه های کلاسمونم بخاطر این قضیه تشنج کردن غش کردن و رسما رفتن(زبونم لال) اره خلاصه بگم برات...

من تابستون کلاس کنکور میرفتم بعد ی روزیش وقتی که سر کلاس شیمی بودیم یهو پس لرزه زدددددددد بچه ها ترسیدن گفتن زلزلههههه! استاد برای اینکه دخترارو آروم کنه گفت "آروم باشید،نترسید" که یهو یه زلزله ی بدی زد. همینکه زلزله زد استاد برای اینکه از کلاس بره بیرون یه دانش آموزو هل داد و پرید تو حیاط!!!!! واااای نمیدونی همیییییییین که زلزله رو زد ما دیگه استادو ندیدیم! 

دخترا تا چند روز بعدش همینطوری بش میخندیدن. حتی بعد از اون رفتن تو حیاط برای مدیر و معاونمونم تعریفش کردن. بعدم رفتن برا دانش آموزای رشته ی انسانی تعریفش کردن. همه غش کرده بودن از خندهههههه. ینی آبرو همه معلمای وفادار رفت بخدا. بعد اومد گفت که "آدم باید سرعت عمل داشته باشه" واااای ینی چی آخهههههه🤣🤣🤣🤣🤣 وااای گناه داره ولی خب... اصن به کتفم. 

میخوای عکسشو ببینی؟عذاب وجدان میگیرم تعریفش میکنم ولی نمیشه تعریف نکرد همجین خاطره ی مهمی رو!!!! اسمشو برات مینویسم که عکسشو ببینی. لطفا اسمو سانسور کن بنده خدا آبروش بیشتر از این نره.

***** *******

حق دارم هنوز بخندم دیگه؟هنوز که هنوزه دارم برا آدمای اطرافم تعریفش میکنم. منتظر بودم تو هم بیای برات تعریفش کنم. خییییلی گاااااد بوووود اصن من وقتی از کلاس دراومدم رو راه پله ها دیدمش! ینی در این حد دویده بود. 

خلاصه...

از تو چخبر؟

راستی تا حالا تیپ شخصیتیت رو پرسیدم؟مال من Infp عه. بچه احساساتیِ محل! (منی که هنوز نمیتونم از فکر استادم بیام بیرون. آخه چرا دختره بدبخت رو...) 

یه سوال~~منظور بدی ندارم،اگه دوست داشتی جواب بده. تو چطوری با گذشتت کنار میای؟ینی گاهی وقتا اذیتت نمیکنه؟خب بالاخره گذشته ی هرکس،شخصیت آیندشو میسازه،انتخاباشو میسازه،آدمای اطرافشو میاره ولی فکر کردن بهش حس بدی به آدم میده. قوی بودن و تحمل کردن خیلی قشنگه ولی مرور خاطرات گذشته یکم سخته...ینی خب نیازه که مرورشون کنی تا به خودت یادآوری کنی که چطور به اینجا رسیدی ولی وقتی بهش فکر کنی دیگه سخته ازش دست بکشی.

وییییییییی بحث زیادی احساسی شد...مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد همینه که هست!!! راستی پروفم چطوره؟فکر کنم چند وقت دیگه بایسمو به تهیونگ تغییر بدم چون خیییلی بامزه و پایه ست!تعریف نباشه ولی مثله خودم:) *لبخند خجالتی

راستی بت گفتم یه درخواستِ آهنگ دریافت کردم؟گفتم یه دیس رپ درمورد بچه های کلاسمون نوشتم؟برا هرکی یه بیت نوشتم بعد یکی اومد ازم درخواست آهنگ برا دوست پسرش کرد. وااااااو براووووو منم که مثه بچه ی پااااک(آره جونه عمم) براش نوشتم. برات بفرستم تو خفا بخونی؟چیز بدی نداره ولی خب چیز خیلی جالبی هم ننوشتم. 

RM. kiute.ARMY

پیشی رفت:")))
خداحافظی اصلا عادی نمیشه...

خوبم تو خوبی بیب؟T^T
وای چی شدههههههه؟0_0

وات دفاکککککککککک از خنده تیکه تیکه شدمممممم😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭
وای وای مثل ریشه ی درخت به همه جا نفوذ کردید و این داستانو شرح داد ایول ایول😂😭😂😭😂😭😂😭
سرعت عمل چیه دیگهههههههه؟؟؟😂😭😂😭😂😭

بابا عذاب وجدان نگیر فدای دلت بشمممT^T خاطره است احتمالا اونم برای همه تعریف کنه😂😭

من سرچ زدم اما نیورد چیزی برام:"((

ناموسا من رو به افول رفتم از بس خندیدم😂😭😂😭😂😭😂😭 زامبی که حمله نکرده مردددددد😂😭😂😭

سلامتی دعا به جونت عزیزمT^T
عام گمون کنم اره*^* من INTJ ام*^* عایگو مهربون مننننن:"))) (اورثینکری به شدتT^T)
نه عسلممم بپرس وجودمT^T 
اوه لالا چه ذهنیت عمیقی بیبی👀
حقیقتش بخوام رو راست باشم، هیچ وقت نتونستم کنار بیام. بعضی وقت ها بهم حمله میکنن چون همیشه ازشون فراری ام...اما خب..یاد گرفتن جدیدا که با صدای بلند میگم " منم اشتباه کردم. اما درس که میتونم بگیرم لوزرا؟" و یجورایی به خودم قوت قلب میدم اما بازم میدونم ته دلم از اون اتفاق و گذشته متنفرم.

نهههههه مشترک مورد نظر بیا خونه امون😈 عایگوووو خیلی هم نازهههههT^T اتفاقا با تهیونگ هم تایپی بیبT^T

واوووووو جدا؟؟؟؟ مبارکههههه قشنگممممT^T جررررررر عالیههه😂 عوووف ترکوندی نه؟ مثل همیشه😎
اره اره بفرستتتتتت!!
طبق معمول خدا نوشته هااا😔 ناز نکن خوشگله😔
Huka _VJ.YG
۳۱ شهریور ۱۵:۲۶

بزن زنگووو

 

 

یونمینننن داریم چه یونمینی جنایی راز آلود

 

 

بزنید این عسل رو

 

 

وای دیدین چه عسلی رو دیدم؟

 

 

بوس به لپ های نویسنده اش *

کلی انرژی از من برات 

RM. kiute.ARMY

ببینم خانومه دوست داری خرچنگو؟😎

چه میکنه این بازیکن!

جدا بزنید.....

ناموسا خیلی تمیز و پرستیدنی بود!
هرکی نخونه از دستش رفته رکب هم خورده از ماهم جا مونده تازشم!

*شماره به نویسنده
زنگ بزن بیام ماساژت بدم جیگر خستگیت دربیاد😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان