BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Seven Days A Week

🚬FULL🚬

نویسنده light
کاپل  تهکوک . نامجین . یونمین و هوسوک× هان سوهی
ژانر انگست . کمدی . جنایی . درام . گنگ AU . مافیا . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 362
آیدی واتپد نویسنده Kim-light

       

برشی از داستان:
اخم ساختگی ایجاد کرد و با ناراحتی که سعی می کرد خیلی واقعی بروزش بده رو به سوهی گفت: اوه عزیزم! تو الان...اوه کام ان اشکال نداره اما می دونی که...
-جئون فاکینگ جونگ کوک خفه شو! هر کی تو رو نشناسه من که تو رو خیلی خوب می شناسم مارمولک.
پس کار کوک راحت تر بود و بدون ذره ای فیلم بازی کردن و صد البته لحن سردی گفت: خب، خوبه که یه دوست دختر ملاحظه گر دارم پس زودتر گورتو از این رستوران گم کن!

    

تهیونگ بلافاصله با اخم گفت: جئون جونگ کوک ببینم دور و برم می پلکی خودم جنازتو خاک می کنم.
کوک همون طور که داشت باسن قشنگشو نوازش می کرد با فریاد رو به پسری که با خشم و عجله در حال خروج از خونه بود گفت: یااااااااااا کیم تهیونگ من تو رو تا اخر این هفته اگه تو تختم نکشوندم جئون جونگ کوک نیستم.

   

خلاصه:
تا حالا به کارایی که می خواستین انجام بدین ولی بخاطر بی اعتماد به نفسی شروعش نکردید فکر کردی؟؟
بهتره بگم شما قادر به هر کاری هستید درست مثل جئون جونگ کوک، عضو گنگ بنگتن بویز که تصمیم داره تو هفت روز پر ماجرا فرمانده محافظ امنیت گنگ رو عاشق خودش بکنه!

        

⚜️♚💛DOWNLOAD💛♚⚜️

   

805_vpfe.png

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۲۲ بهمن ۲۰:۰۶

دد تموم شدددددد

سون پلی کردم دارم میرقصممممم🤌🏻😔

بخدااااا😂

دد ولی واقعن با خوندن هر پارتش سکانسای ام وی به علاوه ی صدای جئون تو مغزم پلی میشد

خیلی قشنگ صحنه سازی کرده بودی لایت مادر دستت طلا(لایت ازم بزرگتره😔🤝🏻)

ولی جدن عالی بود

خیلی زیبا🫀

دد این فیکه کلن بر پایه ی مورفین میچرخید بمولا

یه جمله عم از لایت شی نقل قول کنیم🤌🏻🦖

(*اما بی خیال عضو یه گنگ بودن؟‌ من به شخصه حاضرم این زندگی فاکیمو ول کنم برم عضو یه گنگ بشم بابا.هیجان و یه هدف بزرگ به اسم زنده موندن و زنده نگه داشتن)

ناموصن حال کردم با این دیالوگ و میخاسم بگم که

لایتتتتتت منمممممم

بخدا🤌🏻

اصن من خودم نمک زندگی عم(entp😂🤌🏻)

ولی خب.کلن از یه نواخت بودن بدم میاد.لایت راس میگه🤝🏻

هیجان.

 

خب عالی بود و خیلی دوسش داشتم❤️‍🩹

بخدا قراره تا یه هفته خواب چصمانتیک بازی تهکوک وسط میدون جنگو به سبک سون دیز عه ویک ببینم💀

اوکی مث همیشه

لایت شی دستت طلا🤍

RM. kiute.ARMY

ناموسا این فیک یه مستر پیس فوق العاده استتت😭😭😭😭💋💋💋💋
لایت بیا از رومون رد شوووو😔😔😔😔

لایت اسم مارو هم بنویسسس برای ثبت ناااااام😭😭😭😭

جاااعان😂😂
حق میگه!

ای جان😔
Kim bora(خیار🥒)
۲۲ بهمن ۱۵:۴۱

دد اینو دان کردم خوندم رسیدم به امتحانا و گایش...

نصفه موند💀

الان به زور اومدم بیرون ولی دد ایشون اجازه نمیدن کامل بیایم بیرون که🤡

داشتم تو سایت ولگردی میکردم دیدم سون دیز عه ویک داره داد میزنه ازون ته🤝🏻😔

هیچی دیگه اومدم نزدیک ببینم چشه

دیدم داره اذان میگه🤲🏻📿

داش میگه هایااااااالالصلاتتتتتت

هایاااااااللفلاححححححح

هایااااالاااااااخیرالعمللللللل

*وقتی کتاب اجتماعی جلوته ولی فردا امتحان قرآن داری💀

اره خب

داره میگه بشتابید

منم شتابیدم باز دان کنم🤲🏻📿

مشکل اینجاس نمیدونم تا کجا خوندم😔

ولی دشواری نداریم که🤝🏻

از اول میخونم🤌🏻

یاح

 

RM. kiute.ARMY

تو از در نیا بیرون، از پنجره بیا😔

چی داد میزد؟😔

جووووووون پس بشتاب به سویش برای خوانش😔
روی موذن رو زمین ننداز😔

ماشالله اهل عملیااا😔💋
kim light
۰۱ آذر ۲۲:۵۶

طمع کار بودن تنها کاریه که بهم لذت میده!

 

ددی جانم میگم در چه شرایط یه پست توی ارمی پاره کن ترین مطالب میره؟؟

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت😈

در صورت بازدید زیاد بالاتر از 40 هزارتاT^T
کاپوچینو‌مارسی؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۳۰ آبان ۱۷:۲۵

بعد مدت ها های‌علیکم ای ددی*-*
وقتی تو یه روز هم زبان خوندی هم عربی-

خببب..بالاخره باز سرم خلوت شد..

الان میخواهم این فیک زیبا را به نیت هفت تن شروع کنم و به پایان برسانم..

ولی یه فیک طولانیییی دلم میخواد کرم داشته باشه بشینم تا صبححح بخونم:»

انقدم بیکار نیستم ولی خب سعی میکنم بشینم بخونم............امان از این درس ها که به فیک خوندنم لطمه زدن...امان امان....

به هر حال ددی.....با سلیقه خودت یه فیک معرفی میکنی؟ویکوک یا کوکوی فرقی نداره...غمگینم نباشه من تا چند روز آدم نمیشم...

در سلیقه ددی جانم شکی نیس;

RM. kiute.ARMY

علیک های عزیزمممممT^T
-ترکیبی خفن
قربونت بشم خوش برگشتی کههههT^T

به حق نامجون و اولاد نامجون!
مایل به فیک اصلحه؟👀

ننگ به نیرنگشوووووون😭😭😭
غمگین نباشه...پرفکت ایمپرفکتلی رو خوندی؟T^T
بابا من خاک پاتمممممم😭😭
کوک
۲۲ آبان ۲۳:۲۱

اس اچ اس ۴عالیت میکنه کجا چرا چرااا من نمیدونستمم ::)فروپاشی روحی روانی شدم

RM. kiute.ARMY

ادرس چنلش رو داخل پیوندی های سایت گذاشتم خوشگلمT^T
کوک
۲۲ آبان ۱۹:۳۰

از لحاظ روحی نیاز دارم اس اچ اس با یه تیکه از ویدیویی که دیدمو و داستان کوتاه داره فیکشن بنویسه :::)

اس اچ اس نمیاد دیگه؟

RM. kiute.ARMY

من از لحاظ معنوی هم نیاز دارم...
چرا چرا اتفاقا تو چنگلش فعاله پست میزارهT^T
Hani:)
۲۰ آبان ۲۰:۱۶

عالی بود به معنای واقعی کلمه🥲💞🚬

خسته نباشی لایت شی دمت گرم با این فیک قشنگت:) 

واقعا از هر لحاظ عالی بود من واقعا لذت بردم🥲

خیلی قشنگ تونسته بودی ام‌وی رو به یه داستان تشبیه کنی

اولشو واقعا دوست داشتم... 

و اینکه همین..فایتینگ😀🌙

RM. kiute.ARMY

لایت چه کرده همه رو دیوونه کرده😭
مرسی کامنت خوشگلهههT^T
Lunika
۱۶ آبان ۲۲:۵۲

یه سوال دارم میگم میشه فیکشن قشنگ معرفی کنی که اسمات اصلا نداشته باشه و بی ادبی نداشته باشه؟ اصلا هست همچین فیکشنی؟ میخوام ببینم میتونم مامانمو راضی کنم بذاره فیکشن بخونم یا نه... ۱۳ سالمه یه چیزی معرفی کن که از نظر مامانم به سنم بخوره😭😂

RM. kiute.ARMY

جانم قشنگم؟T^T
عایگوووو عزیزدلمممممممT^T سلام مارو حتما به مامانت برسون قربونت بشم و البته که ما از این فیکا داریم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/56

http://fazayihaa.blog.ir/post/1156

https://fazayihaa.blog.ir/post/1211

https://fazayihaa.blog.ir/post/1363

https://fazayihaa.blog.ir/post/1813

(فن فیکشن چهارمیه پوسترش غلط اندازه اما برومنسه)
کاترین
۱۰ آبان ۲۳:۲۸

سلامم

عامم ، من یه ایده ای تو ذهنمه که یه ، دو سال پیش تا یه جاییشو نوشتم تو چنل واتساپم و بعدش که واتمو پاک کردم اونم پرید..الان میخوام شروع کنم از اول بنویسم ولی خب تو لپتاپ که بخوام بنویسم بابام بعضی وقتا چک میکنه و ممکنه به چیز برم اره

نظری نداری کجا بنویسم؟ㅜㅜ

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمممممم*^*
اومو قشنگممم:"(
مگر اینکه داخل جیمیلت بنویسی، یا توی یه دفترچه به صورت دست نویس:"(
ʙɪᴀɴᴄᴏ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۰۹ آبان ۲۲:۰۷

لایتتتتتت این چی بودددددد

"قشنگ اون گیر و سیریش بودن...ببین اصلا بذار من عاشقت بشم خودت میفهمی:))))"

کل قلب من برا توعه مگه نمیدونستی؟:)

*درحال سوت بلبلی زدن 

کی داره عر میزنه؟

بله درسته دیوار3>

------------

ولی پاپا خودمونیما لایت استاد تبدیل باتم به تاپه در ظاهر

بله..

فهمیدی چی گفتم؟

امیدوارم فهمیده باشی..

(مغزم بعد ریاضی و فیزیک ارور داده آره)

RM. kiute.ARMY

و اون یکی دیوار که من باشم😔

ای من بگردمتتتتتتT^T
خداوکیلی یه درس زندگی میده که اگر باتمی، تاپ باش نزار پارتنرنت گ.وه اضافی بخوره غلط کرده😔
kim light
۰۸ آبان ۱۷:۵۰

قلب کوچولوی من شیطنت نکن جای شیطون تو جهنمی که اتیش عشق می سوزننت.

 

بیانکووووووووووووووووووووو!

اره خوشه.

همون باتم سلیطه من جئون جونگ کوک خان کیوت.

واقعا دارم این مدت همین وایبو میده خب بذار این همه تاپ بد بخت افتاد دنبال باتم این بار باتم عاصیش کنه نه؟؟ در ضمن اون ساید سلیطگیش درست از خودمه

قشنگ اون گیر و سیریش بودن...ببین اصلا بذار من عاشقت بشم خودت یم فهمی:))))

----

 

ددی جونم چند تا دانلود داشته این؟؟

یکی از بچه ها زده بود دوهزار خورده ای...منظورش اینه یا یه کار دیگه؟؟

RM. kiute.ARMY

قبول داری قلب، همون نی نی کوچولوی درونمونه؟:")

بله که برا شماست خانم😎

بیانکو
نیا
۰۷ آبان ۰۱:۴۰

این بنده اعتراف میکند که درگیر فیک شده و نمی‌خواهد رها شود...

RM. kiute.ARMY

به نام پدر و پسر یا ابلفضل
خداوندگار بنگتن تورا حفظ نماید😔
:/
۰۶ آبان ۲۲:۴۸

سلام بر تمام کسانی که مث من فردا امتحان دارن ولی دارن اینجا ول میچرخنننن

 

بزن کف قشنگه روووووو 🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 

پشماممممم ۲۴۶۵ دانلوددددد  

الان بخونم یا فردا ؟

جهنم و ضرر الان میخونم😐😂

RM. kiute.ARMY

سلامممم ای دووووووووست😂

بشکن میزنم😂

اره بابا جنس پر فروشمونه😎
فتبارک الله که مرد عملی😂
ʙɪᴀɴᴄᴏ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۰۵ آبان ۱۷:۱۶

لایت؟

-میشه بغلت کنم؟

لعنتیییی

خیلی خوشگل بودد

اصلا خیلی زیاد خوشگل بوددد

کاورش>>>

فکر کردم دیزاینش مشکی و قرمزه اما حدسم اشتباه بود..

وای واقعا حس ام وی سون رو میداددد به خصوص وقتی که توی خشکشویی گیر افتادن..و خب محض اطلاع جناب کیم تهیونگ این فیک باید بگم منم شنا بلد نیستم:)

و اونجا که به ترس کوک از آمپول اشاره کرده بود..یاد خودم افتادمم

"-نترس ژنرال! تو دست و پاتو نمی گیرم. فکر کنم شاهد مهارت."

چرا یهو یاد ژنرال خودم افتادم؟

ایششش

"اون واقعا وقتی خوابه کیوته اما...قطعا وقتی بیدار بشه یه هیولای سلیطه میشه که دومی نداره و کیم تهیونگ از دستش فراریه"

سلیطه واییییی

یاد کامنتت زیر جسرت بیانکو افتادممم

"والا من که یه فن فیک الان نوشتم یارو خودش باتمه اما جوری مثل کنه افتاده دنبال اون یکی که حد و حساب نداره

یه سلیطه ای هم هست که نگو

اصلا بببین عوف

باتم جماعت باید سلیطه باشه"

منظورت این فیک بود نه؟

باشه..ذوق کردم..

همینا..

خیلی خسته نباشییی:)))

RM. kiute.ARMY

ای جانمممم سنیوریتا بیانکووووT^T

مرسی کامنت خوشگلمممم:">
..
۰۳ آبان ۱۲:۴۴

هیونگی من دارم فیک موسیو رو میخونم بعد برای افتر استوریش رمزشو ندارم رمزش چیه هیچ جا پیدا نمیکنم 😂😐

RM. kiute.ARMY

رمزش والا تو چنلشونهT^T
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۳۰ مهر ۱۵:۱۷

های هیونگ

اول سلام خدمت لایت عزیز تر از جانم خوبی خواهر؟

اخه خواهرم چرا؟ این کارا از تو بعیده من دیگه باهات کاری ندارم قهرم 

ا ها هیونگ داشتم میگفتم این فیک یکم دارکه 

چون اخه بی فانوس ها یکم رحم یکم مروت ودفاک

هی ترتر بیا بکشیمشون بیا برینیم تو فاز عاشقانشون بیا تر بزنیم وسط وابستگیشون جداشون کنیم 

اخه یکم ادمیت یعنی چی؟؟؟(هیونگ دارم چرت و پرت میگم انقد حال میکنم با اینجور فیکا که نگو )

لایت  رو یه ماچ آبدار کن و بهش بگو نکن دختر این کارا کراهت داره نکن با مردم

هیونگ میگم کیبوردم ژ نداره باید چیکار کنم؟

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*

لایت قانوم انتحاری زد😔
(شما تاج سریییT^T)

به به مااااچ...آبدااااااار. چشمممممم😔

با گوشی میای بیب؟T^T
کوک
۲۶ مهر ۱۸:۴۵

حقیقتا این و خیلی وقته خوندم ولی اومدم الان کامنت بدم من خودم اگه چیزی که میخونم  اسمات نداشته باشه نمیخونم ولی این انگار خاص بود قشنگ بود خیلی قشنگ جوری که من چند روز پیش دوباره خوندمش ممنونم از نویسندش خیلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

عایگووو جدا؟؟ پس حسابی نوش جونت عزیزدلمممممT^T
Luna
۱۵ مهر ۲۳:۱۸

اسمش خوبه...

کاورشم چشمک میزنه...

ژانرش داره باهام لاس میزنه...

کاپلاش دارن نزدیک میشن...

اصن کوییز هندسه به چپ ترین نقطه راستم فیکو برم بخونم بای‌...😂😭🪦

RM. kiute.ARMY

تعداد دانلودش هم بالا بوده هرکیبرده خورده راضی بوده. خودم هم برای مادرم و خواهرم بردم. کار ترکه. فری سایز😔

این خودش برات هندسه رو از بیخ یک مسئله ی بی اهمیت میکنه😔
مسواک کوکی :)
۱۵ مهر ۱۶:۰۹

خیلی قشنگ بود، یعنی اونجا که نویسنده گفت حس دژاوو بهتون دست داد من قشنگ گفتم بلهههه، اونجا که تهیونگ داشت لباساشو میزاشت خشکشویی رسما مثل خود سون بود 🤣🤣 دلم میخواد این ادامه داشته باشه 🥲 مثلا رابطه نامجین خیلی به دلم نشست، اصلا واسه خودش کرسی باز کرد تو دلم نامجین 👄😂

RM. kiute.ARMY

اصل جنس که میگن همینه😂
خوشت اومده😔
Kim Rozan
۰۷ مهر ۲۱:۳۳

های میشه بگین با چه برنامه ای  فیکیشن تایپ میکنین و اینکه افلاینه یا انلاین؟

RM. kiute.ARMY

آفلاینه و با ورد داخل ویندوز قشنگ منT^T
مسواک کوکی :)
۰۶ مهر ۱۷:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه بیخیال درس دارم فعلا نمیخونمش 

ژانرش : 

نه دارم میگم نمیخونم 

هان سوهی بازیگر مورد علاقم و تنها دختری که عاشقشم رسما تو کره ک تو این فیکه : 

خب الان نمیخونم بعدا 

کاورش : 

شاید بتونم یذرشو بخونم نه؟ 

خلاصش : 

یکم بیشتر از یذره میخونم 

کاپلاش : 

گوربابای درس میریم پی عشق و حال 

این خیلی خوب میزنه 🥲 ماشالله این اواخرم سایت شلوغه هر روز ی فیک میاد وسط مدرسه های *ن 😂 

 

RM. kiute.ARMY

و اینگونه بود که اینگونه شد و با خوبی و خوشی همراه این فیک زندگی رو...😔😂

خاصیت سایت ما اینه که سختی های زندگی رو تبدیل به دکمه ی ص.یک میکنیم😂
Vkook. Darya
۰۵ مهر ۱۹:۵۶

نه سر نوشتن بهتره یاد نگیرن 😂😂 من خیلی تنبلم تو نوشتن نمیدونم بقیه هم همینجورن یا مشکل منه ولی اگر یه فیک فول شروع کنم بنویسم خدامیدونه کی تموم بشه انقدر کند پیش میرم برعکس فیک خوندنم .. 

سابقه داشتم یه فیک هزار صفحه ای رو تو نصف روز تموم کردم 😂😂 حقیقتا خودم اون موقع پشمام ریخته بود 😂😂

 

* شانس مایه دیگه 😂😂😂

 

 

 

در جواب به لایت : این چه حرفیه زیبا شما تاج سری 🤧 

* لبخند ملیح زدن به لایت 🥲

RM. kiute.ARMY

نهههه برعکس خیلی سر موقع و به اندازه ای. باور کن:") تو بهترینیT^T
رزومه ات قویه لامصبببببب😂😂😂😂

*شانس ماتحتی😂

لایت
zahra mansouri
۰۵ مهر ۱۸:۳۲

چرا ژانر و خلاصه بهم نمیخوره؟ 

نمیتونم تصمیم بگیرم این الان سمه یا خفن مافیایی بکش بکش

 

RM. kiute.ARMY

اگه بگم هردوش؟
نارنجی
۰۴ مهر ۲۱:۵۲

هیچی فقط خواستم بگم 

 

Monday 

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday 

A week 

 

همینا از اول...

 

Seven days a week

Every I go 

 Every minute

Every second 

You know night after night

I'll be fucking you by seven days a week

 

👀👀👀👀

 

ولی خدایی خیلی دلم میخواد بخونمششش 

حیف که فقط دلم میخواد 😔 بقیه جاها یاری نمیکنن 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله احسنت😔

یه گروه بزن همه ی اعضای بدنت رو اد کن دلت رو بکن ادمین😔
kim light
۰۴ مهر ۱۹:۳۹

وقتی تیکه های شیشه ای قلب کریستالیم رو جمع می کردم دستای خونیمو باند پیچی کردی:)

 

Vkook. Darya :

به به سلام بانو!

اول اینکه من باید یه عذر خواهی خیلی بزرگ بزرگ بزرگ بکنم ازت چون نتونستم بعد از پارت 8 فیکت نه بخونم و نه کامنت بدم:)

واقعیتش مدرسه شروع شد و قبلشم کم و بیش درگیر این فیک بودم و از طرفیم...بله دریا خانوم این هنوز جوهرش خشک نشده دارم یه کار جدید می نویسم که اونم به نوبه خودش جذابه!

اسپویل کنم؟؟

چشم می کنم برای دل شما: توش کاپل لزبین دارم:)))))) خودم براش خیلی ذوق دارم یونو؟؟

به هر حال!

بله دیگه شاید باورت نشه تو طول نوشتن هم خودم فشار می خوردم که اخی تو یه هفته عاشقش کرد برد بعد ما تازه تو یه هفته تصمیم می گیریم که ادما لولو خور خوره هستنو ما رو الان هام هام می کنن

در واقع کوک...اره داداش ببین کوک گنگش بالاس

بخاطر حق انتخابی که پذاشتید بسیار سپاس گزارم و من گزینه بله دومی رو انتخاب می کنمT^T

-----

 

mehrsa_jkkk

 

سلام مهرسا خانننننننننننننننننننوم

اسمات؟؟

ببخشید من معنیشو نمی دونم میشه با رسم شکل بهم بگید؟؟

 

 

اما نه دور از شوخی و این چیزا اگه فیکای دیگمو دیده باشی کلا اسمات نمی نویسم من...خیلی بخوام کثیف کاری کنم همون کیسو بیشتر حال بهم زن کنم وگرنه والا ما بنده پاک خداییم چه کارمون به خوش گذرونی بقیه...

هر چند واقعا توانایی نوشتنشم ندارم

از طرفیم کم مونده اسمات بنویسم اونموقع کارما می زنه تو سرمو مامانم خفتم می کنه!

به قول ددی صدا و سیما ما خیلی سختگیره می اندازتم تو گونی می برتم

--------

 

Kim bora (خیار🥒)

سلام بورای خشکل!

خب...هعی من بد جنس نیستم و درک می کنم برای خودمم پیش اومده

اما مهم نیته یعنی خودت داری می گی روند داستان با مال من فرق داره سو....چرا ناراحت بشم سوییتی؟؟

تو که داستانمو کپی نکردی فقط تشابه اسمی ی همچین چیزی میشه

دونت وری گرل

اما این منو خیلی خوشحال کرد که باهام در میون گذاشتی:)

------

 

:) دد دوست دارم

دلم خواست یهو بگم

ایییییییییییییش

RM. kiute.ARMY

ای ژوووووووونT^T

به مولا که صدا و سیما اصلا بودجه نداد😔

منم عاشقتم نفسمممممممم:")))

Vkook. Darya 

mehrsa_jkkk

Kim bora (خیار🥒)

eclipsa_allen
۰۳ مهر ۲۱:۱۲

سلام ددی خوبی من خیلی وقته سایتو دارم ولی عضو نبودم چون ایمیلم با بابام یکیه 

بعد سایت اجازه نمیداد من کامنت بذارم ولی من دست از تلاش برنداشتم و الان نمیدونم پیامم میاد یا نه 

من همه فیک‌هارو خوندم و دارم دق میکنم

میشه فیک نوا و موسیو رو بهم بدی 

خیلی دنبالشم 

اگه داشتی بلک‌پارادایس هم میخوام من اینو فصل اول رو خوندم ولی دیگه پیدا نکردم دوش‌رو

ببخشید ببخشید میدونم خیلی بی‌ادبیه که دارم برای اولین بار باهات حرف میزنم 

درخواست رمان کردم ببخش واقعا نیاز دارم 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلممممT^T به به پس از همین الان خوش امد میگمم:">
الان میاد کامنتت بیبیT^T

والا بخدا ندارمشون و چنلشون هم اجازه بازنشر نمیده:")

نگووو قربونت برممم سایت خودته عزیییزT^T
تو تاج سر منی از الان به بعد*^*
Kim bora (خیار🥒)
۰۳ مهر ۱۷:۳۹

دد چرا من نمیتونم دانلودش کنم؟🙁

RM. kiute.ARMY

چون بزودی میاد:">
من فردا صبح میزارمT^T
همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۲ مهر ۱۷:۰۲

لایتههه لایت! 

RM. kiute.ARMY

لااااااایتههه مسلموناااا!
Vkook. Darya
۰۲ مهر ۱۵:۲۶

خب خب من اومدم و چی ؟ 

تمومش کردم 🫠🫠

هرچند فکر میکردم تا دیشب تموم بشه اما دیشب باسن مبارکو یکم جمع کردم فیک بنویسم دیگه نشد تمومش کنم ولییی ..

امروز دیگه هیچ چیز نمیتونست مانع من برای خوندنش بشه 😂😂

و اینکه بسی لذت بردم از خوندنش حس میکنم خیلی وقت بود به یه فیک با چنین وایبی نیاز داشتم و اها یه چیز دیگه لایت عزیز اون دژاوویی که قصد داشتی با ام وی سون بسازی و خیلی خیلی هم خوب ساختی من که همش صحنه های ام وی میومد جلو چشم ..

* فشاری شدن بابت اینکه یکی هم نیست ما رو یه هفته ای عاشق خودش کنه .. *جر دادن لباس از فشاری شدن 

جونگ کوک داستانمونم که ماشالا خوب بلد بود مخ بزنه هاااا خوشم اومد .. نههه ببین خوشم اومدددد 😭😂

خلاصه که جذاب ، کراش ، فشاری کن و دیگه همه چی تموم بود بیشترم بود بهتر میشد ولی دیگه هییی اشکال نداره دفعه های بعد مگه نه لایت ؟؟

* اره یا اره تصمیم با خودته 😂😂

خب دیگه بیشتر از این حرف نمیزنم باییی :">>>

RM. kiute.ARMY

خوش اومدیییی ستووووووووونT^T
ماشاللههههه پیشرفتتت!! کلا همه باید در هر زمینه ای ازت یاد بگیرنننن😭😭😭 هم فیک خوندن و هم نوشتننن😭
فدا باسن طلاییت😔
حتی امریکا😂
عایگوووو:")))
*نهایتا یه هفته تماما یجوری ب.رینه بهمون که با نفت هم تمیز نشیم....*لخت شدن
کلا این کاره بود بی پدر😂
ان شا الله خفن تر و فشاری کن تر.....
*یا همه ی موارد😂
شما صاحب اختیاری موره ی منننننT^T
Jk💜Tae ....
۰۲ مهر ۱۴:۰۶

تونستم 🙃🙃🙃✨✨✨✨😂😂💜

RM. kiute.ARMY

خداروشکرررT^T
Jk💜Tae ....
۰۲ مهر ۱۴:۰۲

سلام من چرا نمیتونم دانلودش کنم میخوام بخونمش 😭😭😭😭😭😭😲😲😲💜💜

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک درسته هاT^T
kim light
۰۲ مهر ۱۳:۵۹

چرا فکر می کنید جاودانه بودن انسان هیجان انگیزه؟؟ همین طوری نسل های قبل ما تر زدن تو دنیا...حالا هم تا قیامت بمونن؟؟

 

 

:)))))))))))))))))))))))))))

دد برو اونور...می خوام فقط با وی کی صحبت کنم.

نخونی کامنتمو باشه؟؟

 

 

خب سلام وی کی خانم

ببین یه زحمتی داشتم

امشب یکم داروی بی هوش کننده بریز تو غذای ددی و تا تخت خیلی خوب همراهیش کن و پنجره اتاقتونم باز بذار می خوام امشب بیام خونتون اون الماس بدزدم ببرم برای خودم

باشه؟؟

اینطوریم تو...نمی دونم هر چی مال ددی باشه گیر تو میاد خوبه؟؟

معامله دو سر سود باشه؟؟

 

 

دد خیلی خریییییییییییییی:))))))))))))))

تمش محشر شده

گفتم نا شناس بدم اول برای خودم بفرستی بعد اون مشکل روانی مازوخیسمیم گفت: نه بذار سوپرایز بشی اما قلبم وایساد دد

تمش محشر شده

و تعداد صفحاتش...اولش کپ کردم

بی یخال واقعا به وایبش می خورد

اصلا...حرفی برای گفتن ندارم

روی این خیلی کار کرده بودم البته نه به اندازه سیو می اما اره...با این شاهکار تو واقعا...هعی خدا دارم نمی تونم

 

 

پ.ن: طبیعیه که بعد دیدن تم خودم نشستم از اول می خونمش؟؟

پ.ن2: دریا شی:))))))))))) شما لطف داری. خاک پاتیم بانو!

پ.ن3: می گم دد یه چیز سایت که خیلی برای من هیجان انگیز و خاصه می دونی چیه؟؟ اینکه نویسنده هایی که تو عاشق کاراشونی می شینن کارای تو رو هم می خونن و این باعث میشه ادم اعتماد به نفسش بره و بالا و...اره دیگه خیلی رو روحیه من یکی که تاثیر مثبت داره

 

 

بگیرم بچلونمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

وی کی:
بالام جان گوشیم هنگی شده اکانتمو نمیاره برای همین از اکانت ددی استفاده کردم😂
اتفاقا سه بار خوند زدمش😂

سلام سلام لایت خانم😂
رحمتهههه
پول مول دارو که ندارم عین سگ میزنمش بی هوش میده بیا بردار ببرش😂
یه چشی دارم به لباساششش😂
سود سود! -از اون دست دادن های پت و مت

ددی: قربونت بره این خر نفسمممممممممممم😭😭😭
فدات شم لایق بهترین هایی:")
بابا من نوکرتممممممم😭😭
فونتت یه قابلیتی داره که هرچقدر بزرگش کنی لوس نمیشه👀
نوش جونتتتتتت:")))
خلاصه که تلاش کردم تا برای تلاشت لایق باشمT^T

پ.ن: ناموسا؟؟؟؟:")))))))))))))))))))
پ.ن2: دریا خانومی
پ.ن3: جدا میگی؟؟؟T^T واقعا؟؟ پس من بیشتر از قبل به کارم ادامه میدم تا کنار هم یه خانواده بمونیممممم:"))))

بگیرم بخورمتتتتتتتتتتتتت!!!!
mehrsa_jkkk^-^
۰۲ مهر ۰۹:۵۸

ولی یه همچین فیک خفنی چرا اسمات ندارهه هق من اسمات این فیک رو هم میخواممم ناححح

 

دد من فردا امتحان فیزیک دارم و نباید بشینم این فیک رو بخونم ولی چرا داره دستم میره سمت دانلود که دانلودش کنممم؟این بی انصافیههههه عه

 

*وی تسلیم خواسته های شیطان شده و به سمت فیک پرواز خواهد کرد

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما مجوز نداد😔

اعوذ بلله من الشیطان الرجیم😔

*حلال اوسووووون!
جاک
۰۲ مهر ۰۲:۲۹

واو. جالب بود با اینکه کوتاه بود. از فیکایی که یکم کمدی باشن خوشم میاد و مخصوصا یه جونگ کوک کله شق اگه باشه که عالیه. ساعت 2:28 بامداده و عین یه جغد بیدار نشستم و دارم سایتو شخم می زنم. موفق باشی نویسنده.

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممممT^T
جغد پرنده ی موردعلاقه امه👀
KIM ROSE
۰۲ مهر ۰۱:۴۴

وای فاک این چرا انقد فاکی و خوبهههه

چرا انقد همه چیزش داد میزنه بیا منو بخوننننننن

نههههههه

این قبول نیستتتت🥲

RM. kiute.ARMY

گوش کن حرفشو...این فیک بی پناهه...بهت پناه اورده😟
Jinjuo
۰۲ مهر ۰۰:۵۵

یکاریی نکنین من همه عهد و پیمانامو با خودم همین اول سالی بندازم تو چاه مسترا سیفونشم بکشممم😭😂📿

 

اخهه تا مهر میاد من نمد چرا هم سریال گشنگا میاد هم فیکشنای خفن یهو فوران میکنع ...رفیقم یهو بازی پیدا میکنه کلا همچی دست ب دست میده من باز نخونم نخونده برم امتحان بدم:/😭😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا هدفمون همینه عزیزم الکی مقاومت نکن😔

کلا پاییز خاصیتش اینه که بهترین باشههه😭😭😭😭 تابستون به درد سگ میخوره😭
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۱ مهر ۲۱:۳۵

با هودی و شلوار گلگلی وارد سایت میشوم-

به به..دستانم ناتوان است برای توصیف حالم

عاحی عمیق-

یکیم نداریم تصمیم بگیره هفت روز هفته مارو بکنه..عاشق خودش💔

 

RM. kiute.ARMY

*با شرت ماماندوز مردونه وارد سایت میشم
چرا دستات؟😈

کاش بیاد بکنه...عاشق...
Vkook. Darya
۰۱ مهر ۱۶:۵۴

هعی 😔😔

 

وای اره خیلی قشنگههه .‌.

تا صفحه صد و خورده ای خوندم از صبح تا حالا و اینجور که پیش میره فکر کنم تا امشب تمومش کنم 🤧🤧😭

فکر خوبیه هااا ..

لازم شد بندازم گردن لایت 😂😂

RM. kiute.ARMY

عی بابا😔

خیلی:")
داری میترکونی هاییییی ای بازیکننننننT^T

والا بخدا...بنداز کی به کیه😔😂
#توطئه_علیه_لایت
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ مهر ۱۶:۴۶

من رفتم بخونم خدافظ هههههاههاخااااااا

RM. kiute.ARMY

نرو ای شعر شب های روشننننننن!!!
Kim bora (خیار🥒)
۰۱ مهر ۱۶:۰۲

البته دد کلا مال من با این فرق داره اصن ربطی به سوهی نداره و کوکویم نیس ولی خب میترسم لایت ناراحت شه یا فکر کنه از مال اون کپی کردم تروخدا گیرش بیار بهش بگو اینطور نیس

RM. kiute.ARMY

نه قربونت برم اصلا نگران نباشT^T
Kim bora (خیار🥒)
۰۱ مهر ۱۶:۰۰

هق ددددد منم میخواستم با همین ایدیا فیک بنویسممممم هق دد میترسم لایت ناراحت شه اخه اسمش یکم شبیه اینه ولی ایدش مال قبلا بود

لایت شی بگو ببینم ناراحت نمیشی؟

دد راجبش قبلا بت گفتم که یه فیک نوشتم اسمش لاو می اگین سون دیر اِ ویکه

هنوز تایپش نکردم

لپ تاپ ندارم:(

ولی بدون ایدش مال قبله

RM. kiute.ARMY

نه عسلمممم این چه حرفیهههT^T
الان هم که دیگه به لایت گفتی اوکی ئه نفس اصلا سوتفاهمی نیست*^*
Vkook. Darya
۰۱ مهر ۱۴:۰۱

خلاصه اش انقدر وسوسه کننده به نظر میرسید که با وجود اینکه گفته بودم این چند روز فیک نمیخونم بازم دانلودش کردم که بخونم 😂

تازه نویسنده اشم که لایت بود دیگه نمیشد نخونمش 🫠

حالا من که میدونم تا وقتی تمومش کنم قرار نیست ولش کنم همه کارامم میمونن رو دستم 😂😔

RM. kiute.ARMY

شیطان با ما قرار داد رسمی داره دخترم😔
خیلی خوشگله فیکششش دریااااا هعفلصنعقلصغع😭
بنداز گردن لایت😔

#نه_به_مظلوم_گیراوردن_لایت
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان