BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME:بسته ی آموزشی حرف وسط!

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۱۳ اسفند ۱۹:۲۸

دد 

من خیلی خوش شانسم یونو؟

هم ریاضیو ریدم هم شیمیو ریدم هم گوشیم مونده مدرسه تو کشوی معاون هم کلی کار ریخته هم واسه موسیقی تمرین نکردم هم کلاژم مونده هم باز امتحان ریاضی دارم 

ولی به ****** هم نیست

یاح یاح 

درد اونجاست کههه

فیکشنای نخونده زیاد دارم

RM. kiute.ARMY

الهی من بگردمتتتتتت مگه چند نفری که انقدر کار داری؟؟؟ ادرس بده بیام حداقل برای کلاژ😭😭😭😭
بخون فیک هارو و نوش جونتتتتتت😎😎😎😎😎💜💜💜💜💜
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۰۶ اسفند ۱۸:۱۹

خب بسم الله الرحمن الرحیم 

من امدم وای وای 

RM. kiute.ARMY

خوش امدیییی😈
Rita
۲۵ آبان ۰۰:۴۶

تازه واتپد نصب کردم ددی 

تو تنها کسی هستی که فالو کردم 

اونجا هم اسممو ریتا گذاشتم

ولی ددی دلم برات تنگ شده بود ... 

RM. kiute.ARMY

من اخه قربون مرامت بشم عزیزمممم:)))
تاج سرمی به قران!!

فدای دلت بشم من بیا بغلللل:")
Rita
۲۴ آبان ۱۶:۱۹

ددی واتپد داری ؟

اگه داری آیدیتو میشه بدی🙃

RM. kiute.ARMY

بله عزیزممم البتهT^T

RM_kiute_ARMY
Kim bora (خیار🥒)
۱۶ آبان ۱۶:۱۸

انیو دد خوبیییییییی

دد امروز صبح یه خبری شنیدم که قشنگ تا ساعت دو داشتم جیغ میزدم

دد دیشب ایان لایود بودع بعد یکی ازش پرسیده که باتمی یا تاپ؟بعد جئونم گفته تاپپپپپ

واییییی دددددد فکر کن جئون تاپپپپپپ

کوکویییییییییی وای جیییییغ بنفشششش

دد وقتی میگع تاپه یعنی گیه و وقتی گیه یعنی تهکوک ریلهههههههههههههه

دد امروز سر این جریان سه بار گریع کردم فقط

واییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممممم شما خوبییی؟T^T

اوه اوه اره...
استیشن هد رو رسما به آتیش کشید...

اما خب بچه معلوم بود معذب شده😂😭
شاید هم بنده خدا به این فکر کرده که دارن آرمی هایِ مریم نامقدس میگن بالا یا پایین😂😭
Rita
۱۲ آبان ۰۲:۲۵

فاک چی دارم میگم اصن🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

منبر سایت فقط شمارو میطلبه شیخ😔
Rita
۱۲ آبان ۰۲:۲۱

امشب من را چه شده ؟ 

تو ایگنور کن ددی دارم چرت میگم🍆🍆🍆🍆🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍌🍌🍌🍌🥒🥒🥒

RM. kiute.ARMY

بادمجونش توش دون زیاد نداره...؟😔
Rita
۱۲ آبان ۰۲:۱۹

و منی که دارم تئوری چینی میکنم و احتمالا با خوردن شیر کاکائو مست کردم 

RM. kiute.ARMY

شیر کاکائو جهت مست کردن از تکیلا و وودکا و عرق صگی هم بدتره😔
Rita
۱۲ آبان ۰۲:۱۹

بخاطر همین اکثر فیکایی ک مینویسم برا اون سالهاست چون اون سالها رو زندگی کردم 

RM. kiute.ARMY

میخوای بیای پیشم فیک بنویسی؟😈
Rita
۱۲ آبان ۰۲:۱۸

ددی میدونی من سال 1880 به دنیا اومدم ؟ 

RM. kiute.ARMY

پس به عنوان عتیقه میتونم بفروشمت؟😈
Kim bora (خیار🥒)
۰۸ آبان ۱۶:۳۲

های دد خوبیییییی

دد دلم برات قد کل موفقیت های بنگتن تنگ شدههههه

میدونی دیگه درگیر درس و این کوفت زهرماریا بودم به علاوه ی اسلحه که امروز تازه فصل سه شو شروع کردم و دارم پاره میشم

ارع دیگ خلاصه میخواستم حالتو بپرسم ددی جون مهربونمممممم

چطوری خوبی با دانشگاه چیکار میکنی؟خوش میگذرع؟

و اینکه خیلی ممنونم ازت که با وجود کارای دانشگاهت و زندگیت میای سایت و جواب مارو میدی خسته نباشی عشقمممممم

دوست دارم مواظب خودت باششششششش(استیکر قلب به توان یه عدد زیاد)

RM. kiute.ARMY

های تاج سرمممممم تو خوبی؟*^*
ای من قربونت برمممم:"))
منم دلم اندازه ی جمع استریم های یوت و اسپاتی بنگتنننننT^T
اومووو بیبی من خسته نباشی کهههه:"(
عالی ام بورای من تو خوبی؟T^T
والا تازه فردا اولین کلاسمه...هرچند اولین کلاسم یکشنبه بود و یادم رفت برم😭😂 ترم اولی مثل من فکر نکنم تو دنیا باشه😂
تاج سری وجودم شماها دار و ندار منید:)))
همچنین تووووووو عشقممممممT^T (فلب به توان بی نهایت)
Rita
۰۷ آبان ۱۸:۴۳

ددی ببخشید میخوام سوال بپرسم

عیححححححح

ولی ددی الان فصل یک Hoax و اون مینی فیکشنی که بهت داده بودم و الان اسمش یادم نیست (😀) جز سابقم محسوب نمیشه ؟

اگه بخوام پارتی اپ کنم حتما باید یه کار دیگه بنویسم ؟ 😀🤣

RM. kiute.ARMY

بپرس عزیزمممممممم*^*

اینو با مونی باید درمیون بزاری عمر منT^T
Rita
۰۷ آبان ۱۸:۳۵

ددی

ممنانم که با دقت میخونی و وقت میزاری عقشم🙂💗

 

و اینکه بله بله پوستر عکس کریستینه 

و شرمندگی کیریس جونم بخاطر این بود که شوهر ویرجینیا رو دزدید و فسق و فجور....😔🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

فدات شممممT^T
از بس که لایق بهترین هان نوشته هات:")

بابا دشمنش شرمنده ما این حرفارو نداریم که بگو ناراحت نباشه😔😂😂😂
Rita
۰۷ آبان ۱۸:۳۲

عیحح ددی 

تو رو خدا گذاشته کنار که با یه شوالیه با اسب سفید مچ کنه 

من مطمئنم 😎

RM. kiute.ARMY

شاید هم میخواسته منو مرجوع بزنه یادش رفته😂😭
Rita
۰۶ آبان ۰۵:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************************

 

پارت سوم 👆

 

ددی ببخشیدا 🙂🤣

RM. kiute.ARMY

ببخشید چیه زننننننن من عاشق این نعمت آسمونی اممم😭😭😭😭

وای بیچاره ها...اعضای خانواده اشون رو از دست دادن:"( اوه اوه جشن شکااااررر!👀
مار سیاه خیلی خجسته است😂 تنها باشه چیکار کنه تهیونگ؟ -جوان ایرانی: گلنااار!-
گرگ خیزان اخرش یه گ.وهی میخوره...مطمئنم!!!
شت...گرگ رو ابر کراشه؟؟؟ پشمااااااااام!! ریتا مادر چرا رکب میزنی😂 تاحالا انقدر سوپرایز نشده بودم یهویی! فاک خاصیت قلمت عالیه...
از اون عاشق های خاک بر سره:")) بگردم...اما نه! فاک یو وولفی!

اوه اوه رابطه ی ویرجینای قانم و کوکی اوپا چه شکر ابه...تا این حد یعنی؟
اخی چه رابطه ی خواهر برادری گوگودویی:") من تا خواهر هام و برادرمو از فاق شلوار جر ندم روزم شب نمیشه:")
عه...بازم پشمام...ریتا چقدر رکب میزنیییی😂😂😂😂 داداشش روش کراشه؟
اون موقع خانوما چه صفایی میکردن...دست دراز میکردن مردا ماچ میکردن...اقا دلم خواست...من شخصا دستمو یهو میکردم تو حلق کراشم.
کریس داداش سارا آبجی...جئون پا نخواهد داد، خودتان را آلت تناسلی مردانه نکنید در نزد جونگکوک جان.

ریتا....
ترخدا انقدر رکب نزن😂😂😂😂😂😂😂😂 پشمام....
رابطه ی کریس و کوک...شت!!!!!!!!
اون یک جفت چشم رو بکن دو جفت منم دارم زل میزنم😂😂😂😂😂
وای خدا اصن برگام ریخت...

لامصب...یه چی مینویسی که من فقط مرگ!!!! این قسمت رو میزارم کاملا واگعی...به قران هر یه قسمت میومدم پایین یکی از جوارح بدنم از شدت تعجب سرنگون میشد!
فوق العاده بود این پارت، قشنگ نقطه ی عطف و شروع گرفتن مخاطبه!!! قشنگ این قسمت مخاطبمو میگیره ولم نمیکنه!
عالی!!! اصلا یه درامِ آب دوغ خیاری نیست...قشنگ چلو کبابه😂

پ.ن: وای کوک خشن ئه...خشن دوست😂😂😂😂😂😂😂😂😂 (چرا هر هر میخندم؟؟ خاک تو سرت دختره ی سبک)
پ.ن2: اون پوستر اول کریستینه؟
Rita
۰۵ آبان ۰۳:۰۹

ددی قربونت برم که من :)) 

نوشتن این فیک حال خودمم بهتر کرده ...

بیشتر تایمم سر درس میگذره که البته چون ریاضیه برخلاف پارسال که زیست میخوندم کمتر خسته میشم و حالم با فرمولا بهتره 🙂🤣 اصن خیلی خوبه😃😂🤣

به هرکی بگم فک میکنه ک*صخلی چیزی هستم 🤣

 

 

 

حالا این وسط که من انقد درگیرم برام چن وقت پیش خاستگار اومد ددی  و امشبم دوباره پسردایی مامانم اومدن خاستگاری 😀😂😂😂🤣🤣🤣

 

 

و من تمام مدت تو اتاق داشتم به سرنوشت تهیونگ تو فیک فکر میکردم و صدای مامانمو از بیرون اتاق میشنیدم که میگفت : دیگه دخترم عاقل شده خودش میتونه تصمیم بگیره😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه تاج سرمممم:"))
همیشه حال خوبتو ببینم مننننننT^T
ک.صخل؟؟ بابا گنگت بالاست که با فرمولا جیک تو جیکی خوشگله😎😎😎
منم باید ریاضی میخوندم واقعا...

عههههههههه شتتتت!! ناموسا؟؟؟ وایسا من به عنوان پدر مجازیت چرااااا تو جمع نبودممم؟؟؟😤 *پسر خاله ی مامانم اومد خواستگاری، رادیولوژیست بود، ننه ام نداد دو هفته پیش رفت با یه رزیدنت قلب ازدواج کرد...خلاصه که اگه دنبال یه کیس ازدواج خوب هستید، بیاید خواستگاری من که ننه بابام ردتون کنن -جوری که خودم بعد ها متوجه خواستگاری میشم- و شماها خوشبخت ترین میشید😂😭*

وای...
بزار جر نخورم...
وای تصورش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Rita
۰۱ آبان ۱۷:۲۹

ددی پی دی افا رو دارم میدم بهت که دیگه نتونم پاک کنم و بزنم زیرش 🥲🤣🤣🤣

خواستم پاک کنم یا رهاش کنم میتونی آزادانه بم فحش بدی ددی🥲🤣

RM. kiute.ARMY

من که تورو فحش نمیدم پنجه طلای مننننن😭😭😭😭
منم فایل هاتو برای خودم نگه داشتمممممم:")))
Rita
۰۱ آبان ۱۷:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************************************

 

پارت اول👆

 

****************************************************************

 

پارت دوم👆

 

 

 

 

ددی یه نگاه بنداز 

ببخشیدا 

ولی میخوام تو اولین نفر باشی که میخونتشون🥲☺️😂

 

دارم برای تو مینویسم ددی 🥲🤣

RM. kiute.ARMY

شت شت فقط اطلاعات جامع و خوشگلت تو بخش دوم داستان پارت یک.....عاشقش شدم و عاشقت!
عوففف کاپیتان جئون جونگکوک:)))))
جووووووون اون اسکلت تو تابووووووت😂😭

پارت دو، وای...بمیرم برای سرخ پوست ها...ک.صکشا به اونا اخه چیکار داشتین:/ رابطه ی تهیونگ و گاو نشستهههه:")) تهیونگ چه دافی شده بزرگ شده بابا!! داف حق!!!
اوه اوه با بچه ی گرگ خیزان لجن!!!
عاقا چرا انقدر خوب فضا سازی میکنی من الان وسط جنگل های شمالی کانادام نامردددد همه ی کاراکتر هارو هم دارم میبینم😭😭😭😭
کوچیس ک.صکش:|
فقط عاشق اطلاعات کاملتمممم😭😭😭شروع بخش دوم جیگر بوووود! عالی و جامع😭
پشمام...کوک زن داره؟ پشمامممممممممممم!!!😭😭😭😭
اخلاق و شخصیت کوک...فاک از الان حس میکنم در اینده قراره جرش بدم چرا؟
راست میگه دیگه اول بیرون میکنید اون بدبختای بومی رو بعد میگید نه برگردید؟:| خرید چقدر:| کثافتایِ موزی:|
وای وای منظر برخورد کوک و ته امممم!!!
معلومه که پارت دورو دوست داشتیمممم😭😭😭



قربونت بره ددی الهی که این افتخار رو نصیبم کردی نفسسسسس:")))
عالی ان! از هر لحاظ!!! من که عاشقشمممم😭😭😭😭😭😭


پ.ن: نتم انقدره ع.ن بود ده بار ده بار دان کردم
Rita
۲۷ مهر ۱۵:۲۳

ددی عیحححح مرسی🥲

فعلا تمام تمرکزمو میزارم رو کنکور 

که البته از رگ گردن نزدیک تره 🥲😂🤣

بعد که کنکورو دادم ایده هامو مینویسم و شروع میکنم

تو این چند ماه باید بازم راجع بهش مطالعه کنم

مرسی بابت انرژی مثبتی که دادی ددییییییی😭❤

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنمممممممممT^T
بزار بیبی! بزار که میتونی بترکونییییی!!
ای بگردمت بیبی:")
ان شا الله! من الله التوفیق!
یو کن دو ایت بیبیT^T
قربونت برم حقیقت بووووووووود😭😭😭😭😭😭
Rita
۲۶ مهر ۲۲:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************************************

 

ددی اینو ی نگاه بنداز 

ببخشید زیاد پیام میدم 🥲

چک نکردم اینو ددی 

غلط املاییاشو اینا رو نگرفتم و خود پی دی افشم داغونه ولی متنشو ی نیگا بینداز 

ببخشید بازم🥲😂

RM. kiute.ARMY

به پی دی اف به اون شیکی و اون گوزن اولش میگه  داغون...
داغون قیافه ی منه لعنتی😭😭😭😭😭

عزیزم.
متاسفم که اینو میگم. ولی بلاکی^^
تو دیگه بلاکی!!!!
این فیک لعنتی که نوشتی واگعیه یا کیکه؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ پشمام اقااااا کاملا سلیقه امههههههههه😭😭😭😭😭😭
خیلی عالی!!!
وای اصلا جوری کاراکتر سازیت برام ملموس بود که اون یارو مار سیاه بود کی بود، قشنگ یه شخصیت شاد و سرخوش برام تلقی شد!
وای اصن فاز غار و رعد و برق رو انقدری گرفته بودم که جمع و جور نشسته بودم تا بقیه قبلیه هم جاشون بشه تو دایره...
محشر
فوق العاده
مرگ
منم مرگ
شهیدتم زنن شهیددددددددددددددد😭😭😭😭😭
من دیگه حرفی ندارم برای گفتم چون بمرده ام...
Rita
۲۵ مهر ۱۴:۲۸

اوک ددی

پس همینو مینویسم

البته فعلا سرش باید فک کنم 

طرفای تیر ماه فک کنم دیگ آماده باشم که آپ کنم

 

RM. kiute.ARMY

به امید حق!
یااااااااا علی!
Rita
۲۵ مهر ۰۰:۳۰

فقط ددی یه چیزی 

تو اون پست نوشته بودی که کسی که داره پارتی پست میده قبلش باید ی وانشات بیرون داده باشه

آیا اون دو تا مینی فیک بی سرانجامی که دادم حساب میشن ؟ 😀🤣

RM. kiute.ARMY

جونم؟
دیگه درباب اون قضیه باید با رئیس مونی صحبت کنی خوشگلم😔😂
Rita
۲۵ مهر ۰۰:۲۸

عه ددی 

تایید کردی ایده رو 🥲

پس فاک بهش 

شروع میکنم به نوشتن با همین ایده 

پنج پارت اولو هم با کاور و خلاصه و جزئیات بهت میدم که ببینی و اگ اوک شد نوبت بدی 

عیححح

RM. kiute.ARMY

مثل اسبببببب تاییدش کردممممم😭😭😭
برو تو کاااااارششش!!!

حله حله بیبی! میسپریم دست آقام مونی😭😂
فرش سفیدپهن کنین قرمز تکراریه (jk lover سابق)
۲۳ مهر ۱۹:۵۵

من تو عربی یمین یسار رو اینطوری حفظ کردم که یمین جیمینه و فرشته ی پاکه و راسته

یسار کوکه که شیطونم درس میده چپه

RM. kiute.ARMY

این جدید بود خوشم اومد ایول😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Rita
۲۲ مهر ۱۷:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 ددی میدونی چیه 

**** **** * *** ***** ****** *** **** *** **** ***** * ** **** ***** **** **** ** **** ** ***** ******** * ***** ****** * *** ****** * *** **** *** ***

*** ** **** **** ** ** *** ****** ** *** ****** *** *** ***** **** *** * ** ***** *** *** * **** *** ** ** ***** *** ******** **** * ** ******** **** *** * ****** ** **** ******** ** *** **** *** * ***

 

***** ** *** **** ** ** **** ***** * *** ** ****** ******* ** **** **** *** ****** **

**** **** ** *** **** ** *** ***** ***** * *** ** *** *** *

 

"ددی سانسور کن پیامو 🥲"

RM. kiute.ARMY

چیه؟*-*

شت عجب کتابایی شروع میکنی زننننننT^T
پشمام!!! خیلی خوب میشه هااا! تهیونگ بخاطر سفر دریایی اشتباه رسیده باشه پیش اونا!!! وای...از نوزادی!!! منطقی هم درمیاد!!!

نه اصلااااااا عالیهههههههه😭😭😭😭😭
نظرم مثل سگ موافقه!

چشم چشم خوشگلهT^T
Rita
۲۲ مهر ۰۹:۵۸

ددی سلام عشقم 

دلم برات تنگ شده ددی 

خیلی زیااااااد 

* وی همزمان در حال گوش دادن به آهنگ back to December میباشد *

ددی جدا فک کنم طلسم شدم که نتونستم فیک بنویسم ( البته فیکی که پاک نشه و کسی بخونتش 🤣 ) 

جدیدا یه ایده به ذهنم رسیده و در حال گسترش دادنش هستم که اگهههههه طلسم بشکنهههههه همینو بنویسم و تابستون سال دیگه تحویل بدم ...

ددی من میخوام اولین فیکی که بعد این همه سااااال (🤣😂) تحویل میدم و پارتی اپ کنم اما همش میترسم برای پارتی بخوام نوبت بگیرم و یهو نوبتم بیفته پنج شیش ماه بعد 🙂🤣 ... بعد فرض کن اینهمه موندم بعد دوباره اونقد باید صبر کنم ... فک کنم تهش تو پنجاه سالگی بهت فیک بدم 🙂🤣🤣🤣

 

نظر تو چیست مارکو ؟ 

 

به هر حال دلم برات تنگ شده بود ددی و وقتی کنکورو دادم دوباره زیاد زیاد میام تو سایت 🥲

RM. kiute.ARMY

سلام ریتای منننن بیا بغلم ببینم زننننننن😭😭😭😭😭
من بیشتر عمرمممممم😭😭😭😭
*من دارم اهنگ بون وویاج دریمکچر ورژن farewell گوش میدم*
بخدا منو تورو چشم کردننن منم فلج شدم رسما:|😂
بخدا میخوام برات نذکر کنم بنویسییییییییT^T

حالا حالا بیخ ریشم باید بمونی چه به بهونه پارتی اپ کردن یا به بهونه دادن فیک😔

نظرم این است که خداوکیلی بگیر منو بزن بشینم پای نوتن، منم تورو بزنم😂😭

من بیشتر خوشگل من ناز من:")))
بیا که در اینجا کلیشد دست توئه اصن!
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۱۲:۳۶

حق نواختی ددی 😔😔😂😂

RM. kiute.ARMY

نوکریم
Mika
۲۰ مهر ۱۹:۵۰

وای این چیبوددابمیتیمیت

الان چجوری جلو ننه بابام خندمو کنترل کنم؟ راهکاری سراغ داری؟🌚💔

 

RM. kiute.ARMY

خود زنی؟😔
Kim bora (خیار🥒)
۱۹ مهر ۱۵:۲۴

دلم واسه کامنت دادن تنگ شده بود..:)

هعییییی جـ.ندگیییی من نباید اینو تو کتاب زیست امسالم میدیدمممممم نبایدددددد😭🥲❤️‍🩹

 

RM. kiute.ARMY

قربون دلت برم من:")
زیارت قبووووول😔
همون جکی قدیمی...
۱۷ مهر ۱۶:۰۳

من تیمین رو جیمین نمیخوندم 

ویمین میخوندم یاع یااااع

RM. kiute.ARMY

نگا استیل گتگو
Stay
۱۷ مهر ۱۳:۵۳

همین الانشم پاره ایم 

هرچی میخونیم نمیپرسننننننن

عیش 

من که میدونی ساده سودولم شده تف میدادم بخوره تشنه نمونه:/

هعی مرسی 

موفق باشی

RM. kiute.ARMY

میپرسن هم از مبحثی میپرسن که هنوز در دست اثباته:|
ای جان ای جان بسیار کاربردی😂
همچنینننننننT^T
Dayun
۱۷ مهر ۱۳:۴۳

وایی ددی از وقتی فهمیدم میتونم پیام بدم همش دارم پیام میدم:|

اینم خیلی باحال بود😂🤌

RM. kiute.ARMY

دکمه اشو پیدا کردی. نه؟😂
نوش جااان!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۷ مهر ۱۳:۱۶

اضافه کن طبق دسته بندی ارسطو داداش پرستو

RM. kiute.ARMY

الساعه قربان😔
Vkook. Darya
۱۷ مهر ۱۰:۵۲

وای حققق حققققق 😂😂😂😂

این خیلی حق بوددد 😂😂

نامجون شی رو چه حساب اینو گفت ؟ 

من تو خیابون گربه میبینم میدوم دنبالش میگم یونگیییی 😂 

RM. kiute.ARMY

لامثب عثله عثل😔
حس میکنم تیکه انداخته😂😭
خیابان بهانه است، گربه به گربه دنبالت میگردم😔
Nothing
۱۷ مهر ۰۳:۱۹

باید زنگ بزنم به داداش گلمون سولومون تا اسم (جمع باز چی میشه خدایا بوز؟ بازات؟ بوزیت؟ بوزیت از همه بهتره شبیه کالکوزیت م هست [چی دارم میگممممممم])آره همون جمع باز -های آلی رو تغییر بده ما نیاز به یه بازگردانی در جایگاه اعضای بی تی اس داریم...

مثلا با روش جدید اگر سینوس زاویه ۴۵ درجه رو تقسیم بر عدد پی کنیم جین تبدیل به رپر اصلی میشه و نامجون ووکالیست اصلی🥰

خدارو شکر سال ۲۰۱۳ هنوز با هیوک جان آشنا نشده بودم وگرنه کونپانی همون موقع ورشکست میشد🥰🥰🥰

...

فلش بک به چپتر اول بنگتن سال ۲۰۱۷ ورژن وطنی دی ان ای 🥰🥰:

نگران نباش عشق من ، ما جفتمون کسایی هستیم ک سرنوشتمونو پیدا کردیمممم~🥰

...

ولی خدایی جیمین چون باله ام کار کرده انعطاف پذیریش برای اینکه تو ساختار دی ان ای شرکت کنه زیاده، پس از هر جهت ک نگاه کنی بازم به نفع علم زیست شناسیه🥰🥰 

RM. kiute.ARMY

دوستان توجه کنید، اینجوری آدم درس میخونه😔
احسنت دخترم!
رتبه یک نشی، دو رو میشی😔

میتونی رابطه شتاب ثابت مستقل از زمان رو هم با حرکات زبان یونگی، اثبات کرد😔
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۷ مهر ۰۱:۱۴

حققققققققققققققق🥹🥹

حقققققققققققققققققق😭😭

منی که هر وقت انگشت کوچیکم رو میبینم یاد 

💛جیمین💛 میوفتم...

منی که هر سریال ترکی ای که توش مشروب میخورن یاد کانفنیتی 💜جونگ کوک💜 میوفتم....

منی که هر وقت دمپائی بدون لا انگشتی و سگ میبینم یاد بزرگوار 💚تهیونگ و یونتان💚 میوفتم....

هر زمان رپ +۱۸ گوش میدم یاد دو بزرگوار 💙 نامجون و یونگی 🖤 میوفتم ....

مامانم هر غذایی که درست میکنه یاد آشپز و مامان نمونه بنگتن 🩷 جین هیونگ💗 میوفتم ....

و منی که هر وقت ناراحتم به ❤️ هوپی هیونگ ❣️❤️‍🔥 فک میکنم و واقعی ترین لبخندم رو میزنم ...🤩

به افتخار همشون و آهنگاشون... زمانی که کوچکترین چیزی می‌بینیم به یادشونیم ....

پس نامجونی هیونگ جمله بندیت اشتباه بود 🙄

باید میگفتی : آرمی لطفاً زندگی کردن و درس خوندن رو فراموش نکنید ...😂😂🤣😄😃

RM. kiute.ARMY

رسما باید بهت آرمی بمب طلایی رو بدن زننننننن😭😭😭😭😭
نامجون باید میگفت: نفس بکش لعنتی نفسسسس بکششششش😭😭😭
فندوم حلالت باشهههه!
Luna
۱۶ مهر ۲۱:۵۸

پارهههههه🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

کاچیرانت بشم😔
Acha
۱۶ مهر ۲۰:۱۷

عه دد من همین دیروز بود داشتم زیست میخوندم هربار میگفتم تیمین جیمین میومد جلو چشمام😂😂😂😂😂

وای یکی از دلایلی که اصلا از زیست امسال خوشم اومده همین تیمینه🤣🤣🤣

خیییلی خوشحال شدم دیدم فقط خودم نیستم تیمینو جیمین میبینم🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

تیمین داداش گمشده ی جیمینه، هرچه سریع تر برای رسیدن این دو کاکتوس بی خار اقدام نمایید😔
ولی ماشالله خلاقیت اقصی نقاط فندوووووووم😂😂😂😂
سیب‌زمینی سرخ کرده با سس کیدچاب دلپذیر از سال ١٣٢٨
۱۶ مهر ۲۰:۱۳

قششششششنگ حق میگیییییی

من یی ربط ترین قسمت های کتاب رو هم به پسرا ربط میدممممممممم

مثلا حجم کره رو تهیونگ کره میگمممم😀😀😀😀😀😀

RM. kiute.ARMY

هااا همون V کره؟😂😂😂😂
Stay
۱۶ مهر ۱۹:۴۴

ما هنوز به اینا نرسیدیم فعلا تو هشتم یه درس داریم به اسم کانی هرکی و می‌بینیم میگیم کانی 

 

درس هورمونم که...

دیگه هیچی دیگه پشت سریام تو گوشم ناله میکنن:/

بغل دستیم فوش میده بشون یه وضعیه

 

هر روز پسرای موتوری ولگرد مدرسه رو میبرن بازداشتگاه 

مامانم مدیر سینما‌عه بعد اون سری با دوتا ز دوستام رفتم سینما(دخترن)

اینا زنگ زدن به یه پسر آوردنش مامان از دوربین سینما دید:/

پسره هم پشت ما نشسته بود یهو کلش و آورد بین صندلیا با دهن پر گف آب دارید:////////

بهش دادیم میگه اینکه سرش پستونک گمشید بابا

دیگه دارم میمیرم 

الانم از دوتا ۷ و نیم خواب بودم

RM. kiute.ARMY

زمین شناسی تنها فیوریت درسیم بوده.......فرض کن بگی مرتیکه کانیِ کالیکوپیریت ناخالص فاقد ارزش اقتصادی😔😂

برسید فصل هفت، همه اتون باهم از شدت پارگی درس ناله میکنید😂

وا چرا:|
آب نمیدادید میزاشتید جون میداد خفه میشد تشنج میکرد:|

نوش جونتتتتتتتت😂
TieRd MiHi
۱۶ مهر ۱۵:۴۹

وااای🤣🤣🤣این خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

اصل جنسه😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان