BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Risking

💠FULL💠

نویسنده cap
نوع روابط دخترپسری
کاپل جونگکوک×رز
ژانر عاشقانه . اکشن . راز آلود . انگست
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 174

 

خلاصه:

در دنیایی که انسان‌های کمی باقی‌موندن و برای بقا تلاش می‌کنن، رز متوجه گذشته‌ای میشه که از طریق اطلاعات مادربزرگش پیدا کرده.

گذشته‌ای که شاید بتونه وضع دنیا رو بهتر کنه. مردم رو از غذاهای بی‌مزه و کپسول‌ها نجات بده. جنگل‌ها و دریاها رو برگردونه. خاکی روی زمین بیاره که بشه محصولات سالم ازش برداشت کرد، نه محصولات سمی.

   

پارک رزان، دانشجوی برتر شیمی، امیدواره بتونه افسانه‌ها رو در دنیایی زنده کنه که هر اطلاعاتی درباره گذشته رو جرم اعلام کرده.

  

🌙⛓♥️DOWNLOAD♥️⛓🌙

  


پ.ن: فداتون که شرط کامنت هارو عالی رسوندید عشقاT^T

۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
T,amy
۰۲ آذر ۰۰:۰۳

هلو  اول اینکه سلام چطوری خواستم بگم فیکات عالین خیلی وقته دنبالت میکنم و واقعا به جرئت میگم اینجا بهترین سرزمین ممکن واسه فن فیکشن خوناس مرسی که هستی عاشقتم 😘فقط یه مشکل واسم پیش اومده 

گوشیمو عوض کردم الان هرکاری میکنم نمیتونم فیک جدید دان کنم خطا میزنه 

ممنون میشم بگی چیکار کنم 🥺❤️

RM. kiute.ARMY

هلوووو به روی مونت عزیزممم*^*
فدات بشممم عالی بودن از خودته قشنگمممT^T منم عاشقتممممممممT^T

الهی عزیزم!
از ریزی نمیتونی بری یا دانلودر سایت؟
Fan number 1
۱۲ آبان ۱۲:۴۱
من دوباره اومدمم 😅
تو کامنتا دیدم نوشتن پیچیده است و نفهمیدن
برای همین دلم خواست دوباره بخونمم🐱
دلمم خواست دوباره نظر بدم عررر
این سبک نوشتن همون مدلیه که من دوست دارم (نویسنده را ماچ ماچی میکند). واقعا کمه بین نویسنده ها اینجوری بنویسن و منم میگم پیچیده است ولیییی دوست دارم همینجوری پیچیده باشه مغزم دود کنه 🐱🐱🐱
من عاشق چیزاییم که مستقیم بهت نمیگه و میمیری تا بفهمی عررر بازم میخواممم
حالا چییییی این دفعه که خوندم چیزای جدید فهمیدم جر
جیمین همون دوست تهیونگ بوده و به خاطر اون دیگه مهندسی کامپیوتر رو کنار میذارههههعستستسا (در دریای اشکش غرق میشود) نستستشانسنش بخدا حال کردم
شبیه شرلوکه این مینی فیک چون من خودم هربار میدیدم چیزای جدید میفهمیدم جر
چیزی که دیگه پشمامو ریخت اون ردیاب بود که توی دست کوک بود و نامجون برای زنده نگه داشتنش به جونگین گفته بوددستشت
یعنی اینو فهمیدم تا دو روز زل زده بودم به دیوار تکون نمیخوردمنتلبی
بذارین من مغز کپ رو ببوسمممنسن
جدی نمیتونم بگم چقد حال کردم دستت طلا
فقط میشه بگین اهنگو چجوری باید گوش بدممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوس به همتووون

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی عزیزدلممممT^T
ای جان دلممم!!
اصن با کامنتت یجورای حال کردم که اصن ای جااااااااااااان😭😭😭😭😭
قربون دقتتتت!!

بووووس متقابل بیبیT^T
سیکس پکای کوکو نمیتونمس
۰۷ آبان ۰۹:۱۶

سلام 

دد خوبیی؟

دد اومدم کامنت بزارم که چشم به کامنتای زیر خورد دیدم ی بنده خدای دنبال ی جنس اصله منم داشتمش گفتم که چرا ندمش به بنده خدا؟

یک خری

داداش اصل جنسه هااا

اسمش love is all you need عه

 

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزممم تو خوبی؟*^*
وای خدا خیرت بده زننننننن خدا نگهت داره😂😂😂

یک خری

Luna
۰۳ آبان ۲۲:۰۱

نینتبتبنبتتبتبتتب بازم استرییییییت

*بغل کردن نویسنده به گونه ای که نفسش بند آیدددد

عاااااای قلبمممم فقط حونگکوکی روی کاورررر

RM. kiute.ARMY

میگه مرا دانلود بنکاااا ای شیخخخخ!!!
پوکر
۰۳ آبان ۱۸:۴۶

سلوووووم!!!

عایگووو پس خوش اومدی دورت بگردممممT^T
 
ای جانم چه کامنت با کلاس و جیگری😎
 
----------------------------------------------------
نگردی حیف میشییی
اوففف فداتتت

RM. kiute.ARMY

تاج سری قشنگمممممT^T
پوکر
۰۲ آبان ۱۹:۲۳

سلاممممممممم

اولین کامنتیه میدم چرا ؟ چون که گ.شادم البته یکم مشکلاتم با کامنت دادن داشتم

خب بگذریممم

نویسنده عزیز کپ برای حالا به گفته خودتون اولین کارتون بوده واقعا تحسین بر انگیزه مخصوصا موضوع که خیلی متفاوت و جالب بود همچنین طرز نوشتن و جمله بندیتون هم خوب بود پس هیچ چیزی برای گفتن نمیمونه نه ؟ در کل از این کار خیلی خوشم اومد  و اطمینان دارم که قراره کارهای فوق العاده تری ازتون ببینیم

خیلی ممنونم برای وقت و زحمتت برای این مینی فیکشن ♥♥

ماچ از راه دورر

RM. kiute.ARMY

سلوووووم!!!
عایگووو پس خوش اومدی دورت بگردممممT^T

ای جانم چه کامنت با کلاس و جیگری😎
یک خری
۰۱ آبان ۲۲:۱۷

سلاممم

اونی یک سوال 

من یک وانشاتی رو چند بار خودنم و اللن پاکش کردم و اسمش نمیدونم چی بود

خیلی دنبالشم

کاپلشم یک دختر ایرانی بود و کوکی 

داستانش هم این بود که کوکی با دختره قرارداد میبنده که دختره باهاش دوست بشه باهم برن شهربازی و اینا 

خیلی دنبالم تو رو خدا اسمشو بهم بگوووو

RM. kiute.ARMY

سلوووووم*^*
جونم؟؟
والا منم حضور ذهن ندارم ازش قربونت برم:"(
saliva (Ot7)
۲۹ مهر ۲۲:۳۶

خب خب

من دوباره برگشتم

یه صحبت کوچولو با نویسنده فیکشن

اول از همه نمیدونم شیپری یا این رزان پارک یه اسم اتفاقیه ولی من هر کار کردم نتونستم جا رز ادم دیگه ایو تصور کنم و گفتم مگه خود رز بچم چشه و این داستانو یک کاپل رزکوک برداشت کردم

اِنیوِی

داستانت....

خب خیلی عالی و محشر بود

ایده اخر الزمانی و درگیری با دولتا و.... زیاده ها ولی این یکم تفاوت داشت

در کل محشر ولی مشکلش اینه که زیادی پیچیدش کردی و خدایی راستشو بخوای خیلی از تیکه های داستانو نفهمیدم

یعنی بعضی تیکه ها اینجوری بودم که دو سه بار فلش بک زدم با دقت خوندم ولی خب خیلی گیجم کرد

داستان قشنگی دتشت ولی الان داره از مغزم دود در میاد و بهتره یکم از پیچیدگی داستان بکاهونی🥲

من از کل بخشای داستان بیشتر از همه اون تیکه ایو مث چی گیج شدم که رزی ۱۷ ساعت خوابیده بود و با نامجون قهوه میخوردن و اینا

یعنی یه کلمم نفهمیدم چیشد

دست قلمتم خوبه

فقط اینجوره تو توضیحاتت فاعلو به کار نمیبری ادم بعد یه مدت خوندن میفهمه کی کدوم دیالوگو گفته

در کل خوب بودا

از ۱۰، ۸ میدم✅

(حالا یکی بخواد به فیکای خودم نمره بده ۳ بیشتر نمیگیرم فاز تحلیلگرم برداشتم بهبه)

بهرحال 

فیک استریت زیبایی بود

تو تیکه های رمنس هم نقصی ندیدم راستش

و از خوبیهاش بگم اینه که اسمات نداشت و بدون محدودیت سنی بود✅

 

یون سالیواتون🌱

RM. kiute.ARMY

ای جوووون دلم کامنت پر ملات و سازنده👀
تشکر قشنگم بابت وقتی که گذاشتی نفسسسT^T
saliva (Ot7)
۲۹ مهر ۱۸:۵۳

حدودا دو سه روز پیش فیوشنو دان کردمو تا صفحه ۱۵ خوندمش و از ایدش واقعا خوشم اومد

با خوم گفتم تا اخرشو بخونم که مث چی اتک میخورم!

ولی الان سوالم اینه:با ۱۰۰ و خورده ای تعداد دانلود فقط ۱۷ تا کامنت؟

واقعا نامردیه منی که قراره به زودی فیکشنم توی سایت قرار بگیره مث چی تو ذوقم خورد

نسبت به کار اول نویسنده با اینکه هنو تا ته نخوندم خیلی ایده نابی داره بخدا

پس حداقل همون تعداد کامنت کمم که هست باید مفید باشه و تا ته خوندم میام تحلیلش میکنم✅

 

یون سالیواتون🌱

RM. kiute.ARMY

هعی:")
امیدوارم واقعا به این فیک توجه بشه، چون مسلما نویسنده براش کلی زحمت کشیده و محتواش هم قوی ئه!!
ای من قربون مرامت سالیوانننننن😭😭😭😭 نفت شم برات آتیشم بزنی😭😭😭
شِفا 🖤🕳️
۲۸ مهر ۱۹:۲۵

کپ عزیز نویسنده جونم سلامم

فیکت رو خوندم.. بعنوان کار اولت (اونجور که تو متن اخر فیک نوشتی) ایده خیلی خوبی بود.. به نظر من یکی که اگه پشتکار داشته باشی میتونی خیلی خیلی خوب تو این عرصه (حالا چه فیکشن نویسی چه رمان) خودتو نشون بدی و حتی سبک بسازی.. یسری ابهامات داشت فقط این کار.. یکی خیلی خلاصه بود.. یجاهایی خواننده اثر باید یه پل ذهنی میزد و از خلاقیت خودش بهره میگرفت که به اون چیزی که منظورته برسه که خب بد نیست ولی نمیشه گفت خوبه.. اگه رو شاخ و برگ دادن به داستان کار کنی متن تمیز تری در انتها خواهی داشت.

این نکته چیزی بود که نظرمو جلب کرد.. امیدوارم که مدل نوشتن نقدم که شبیه استاد فراستی😂😂 شد باعث ناراحتیت و جبهه گرفتنت نشه😅❤️ در نهایت امیدوارم بتونم کار های بعدیت رو بخونم و حمایتت کنم عزیزم💕✨فایتینگ

(تروخدا اگه کسی فیک میخونه نظرشو بذاره من نمیخوام شاهد خشم دد و مونی باشم👀انصافا داستانای اینجا ارزش داره که هر ریدر یه کامنت بذاره نظرشو بگه) 

RM. kiute.ARMY

فراستی خاک پاته بابا شفا خانمممممT^T خیلی هم نقد با ادبانه ای داشتی، استاد فراستی بود الان دخترخاله ی منو هم فحش میداد😂😭
(به مولا که شماره حساب بده داراییمو بریزم به پات زنننن😭😭😭😭)
saliva (Ot7)
۲۸ مهر ۱۸:۲۵

بشدت زیبا و دل انگیز بود

ایده جدید و جالبی داشت

RM. kiute.ARMY

ایده نااااب=جنس ناااااب
Victoria
۲۸ مهر ۱۷:۱۳

عالی بووددددد💙

 

استریت بیشتر بزارید

RM. kiute.ARMY

اطاعت بانووو😎
papa^_^
۲۸ مهر ۱۶:۵۱

سلام

خیلی جالب بود حداقل برای منی که عاشق چیزا علمی تخیلیم

ممنون لطفا بیشتر بزارین

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمممم*^*
ای جانم نوش جونت بیبی چشم چشمT^T
سیکس پکای کوکو نمیتونمس
۲۸ مهر ۱۶:۵۰

سلااامممم

عررررر

فن فیکشنهه استریتههه با کاپل کوک عو رزززز

خیجرمثمبمجیرحب

ممنوننننن

عررررررخسجبتسجریجر

خیلی خوشحالللممم

من برم بخونمش بای

RM. kiute.ARMY

بخووووووووون جیگررررررررم😎
عمارت جئون
۲۸ مهر ۱۶:۴۵

فیک استریت خوب کم هستش ولی این عالی بود

مرسی از نویسنده بابت قلم زیباش و ممنون از تو ددی جون💜

RM. kiute.ARMY

قربون شما جون دل😎
فدات دورت بگردم عزیزمیT^T
Fan number 1
۲۸ مهر ۱۳:۳۸

سلام سلامم خوبییید؟ این فیک حال منو خیلی خوب کرد

خسته نباشیدددد 

اول از همه بگم که پشمام اصلا فکر نمی‌کردم همچین فیک استریتی وجود داشته باشهههه

خیلی خوشحالم

از این نویسنده باز هم فیک هست؟ کجا می‌تونم پیدا کنم؟

خیلی قشنگ بود عر 👌👌

ولیییی نامجونش شبیه تو بود😍

عاشق رابطه تهیونگ و رز و نامجون شدم خیلی سافت بوووددد

از ویکوکش که نگم عر

خیلی کامل بود، هم یه نفس من رو کشوند و نذاشت کنارش بذارم و هم کلی غافلگیرت می‌کرد

هم باهاش خندیدم هم عر زدم 🐱🐱

ده تا ایده رو تو یه فیک گذاشته بوود چجوری اخههه

تا لحظه اخرم که پشمام میریخت 

مغز نویسنده واقعااا

فقط من بودم که داشتم با رزکوک پاره میشدم؟ فکر نمی‌کردم خنده دار باشههه

یه سوال.. اون آهنگ رو کجا می‌تونم گوش بدم؟

سعی کردم اسپویل نداشته باشه 😅

خیلی دوسش داشتم خیلییی 

RM. kiute.ARMY

سلامممم گوگودوی منننننن تو خوبی؟؟؟😎
سلامت باشییییییی عزیزممممT^T
گوارای وجودت نفس! با تشکر از نویسنده ی جیگر و بلا گرفته اش😎
والا نه:"( توفیق نصیبمون نشده بازم کارهاشون رو داشته باشیم. ان شا الله که لایق باشیم و دوباره در خدمت نویسنده باشیم و براشون آرشیو بزنیمT^T
بابا من خاک پاتممممم خجالتم ندههه😭😭😭😭
خدا نصیب یَک یَکمون کنههههه😭
نویسنده رو ثبت ملی میکنم!!! #به_من_رای_بدهید

قربون مرامت برممممT^T
نوش جونتتتت!
Sh.M ..
۲۸ مهر ۰۹:۰۲

خلاصه‌ش که خیلی خفنه *-* ایشالا اگه درسا اجازه بدن، پیش به سوی خوندننننننن 

RM. kiute.ARMY

ننگ به نیرنگ مَخش داشتن😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ مهر ۱۹:۳۵

دد انصافا میرم میخونم ولی دیگه رفتم که رفتم تکراری شده چی بگم؟

RM. kiute.ARMY

شما بخون نوش جونتتتT^T
در حال گِت ماخم؟😔
Tesa
۲۷ مهر ۱۴:۴۲

عالی بود لطفا ژانر دختر و پسری بیشتر بذارید خواهشااااا💃💃💃💃💃💃💃💋💋

RM. kiute.ARMY

چشم چشم حتمااا حمایت شما دوستان باشه رو جفت چشمامونهT^T
جاک
۲۷ مهر ۱۳:۴۸

واو، وااااو. واقعا عالی بود. هیچ وقت فکر نمی کردم از ترکیب کاپل استریت و دنیای آخرالزمانی اینقدر خوشم بیاد! و اینکه همه همدیگه رو می شناختن اما به روی خودشون نمی آوردن... و وجود تهیونگ... همه چیز واقعا جالب و قشنگ بود! موفق باشی نویسنده.

RM. kiute.ARMY

ترکیبی قوی زد اصن جیگر ادم حال اومد!
B.b
۲۶ مهر ۲۱:۱۲

واووو

ایده جالبی بود و واقعا خوشم اومد

راستش دد من تازه واردم و تو این مدت فقط سه تا فیکشن از اینجا خوندم که عالییی بود

کاپل های استریت هم واقعا رایتر ها قلم عالییی دارن

خسته نباشید💜

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودت عزییییز*^*
جون دلممممممم خوش اومدی عزیزمممممممT^T
سلامت باشی دلبرمم مرسی کامتتتت*^*
ʙɪᴀɴᴄᴏ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۲۶ مهر ۲۰:۵۶

واییییی

خیلی نیاز داشتم یه همچین فیکی بخونمم

خیلی چسبید اصلا..

اول از همه سلام به نویسنده..

به نظرم واقعا قراره با نوشته هات بترکونی

خیلی قشنگ بود و باید مغزتو به خاطر این ایده بوسید..

قلمت هم که اصلا اوف..

واقعا هیچ اشکال یا ایرادی نتونستم براش پیدا کنم 

اما واقعا دلم یه صحنه عاشقانه میخواست..

ولی یه سوال؟

فقط من بودم تهکوک رو شیپ میکردم؟!

خیلی خسته نباشی و عالی بود..

منتظر کار های بعدیت هستم:)

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتت جیگررررر!!!


تهکوکر هرجا آب ببینه شنا میکنه😎😂
mm
۲۶ مهر ۱۹:۱۵

عالییییییییییییییییییییییییییییییییی

ددی دختر پسری بیشتر بزار پلیز

RM. kiute.ARMY

چشمممممم حتمااااT^T
Mr. Siwang
۲۶ مهر ۱۷:۵۱

دوستان کامنت بدید. زیرا اینجانب یک نویسنده استریت هستم و نمیخوام بدبخت بشم 😂🫠

RM. kiute.ARMY

همسایه ها یاری کنن😂
شِفا 🖤🕳️
۲۶ مهر ۱۶:۴۵

وقتی دانشجوی شیمی ای و بایست هم تو فیک همینطور:"))))

داشتم به راه درس خوندن منحرف میشدم که این فیک اومد تا نذاره😔😂😂

RM. kiute.ARMY

شفا شیییییی این مال خودتهههههههه زنننننن😭😭😭😭😭
همانا ما ناظر اعمال شما هستیم😔😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان