BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن You Are Mine

💌FULL💌

نویسنده 🌱yoon saliva
نوع روابط دخترپسری
ژانر رمنس‌ . انگست . درام . کمی کمدی‌ . تجاری
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 257
آیدی سروش نویسنده saliva_87@

   

برشی از داستان: 

رییس کیم با همون صدای گرفته ادامه داد:

-مراسم هفته دیگه رو چیکار کنیم؟چجوری هم دنبال کارمند باشم هم به طراحا نظارت کنم هم تو مراسمای یوجه شرکت کنم؟

جیمین با لحن ارومی که نشانه از با ملاحظه بودنش بود گفت:

-طراحا که مثل همیشه با منن،علاوه بر اون تو روزنامه ها اگهی یه کارمند جدید رو چاپ میکنم تا شما راحت تو مراسمای یوجه شرکت کنید!

لبخند کمرنگی روی لبهای پفکی رییس کیم نشست و با حس قدردانی زیادی که تو چشماش بود گفت:

-جیمین شی مطمئن باش برات جبرانش میکنم واقعا ممنونم که تو سختیا کنارمی فقط یه نکته...

-بله بفرمایید گوش میدم

سوکجین انگشت اشارشو بالا اورد و گفت:

-به هیچ وجه...

-بله بله حواسم هست به هیچ وجههه جنس مخالف راه ندم شرکت چون همون ۵ تا دختری که تو بخش طراحی کار میکنن هم از سرتون زیاده!

    

🍒💰❤️DOWNLOAD❤️💰🍒

  

805_vpfe.png 

۱۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یسنا💜💙
۰۷ اسفند ۱۹:۳۴

خیلی خوب بود اگه پارت دومیش هم میذاشتین خییییلی خوب میشد

RM. kiute.ARMY

قابل نداره*^*

ان شا اللهT^T
آرمین2FM
۱۷ آبان ۱۷:۴۲

ابجی چه خوجگل بوداااااا 😭😭😭😭

خوشمان آمد و کاش بیشتر بوووود تا فصل دو خیلی طول میکشهههههه آی نات ایوب😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هعی امان امان
Lara
۱۷ آبان ۱۷:۳۷

با تشچرات از نویسنده U_U

قشنگ بود و از شخصیت جینش خیلی خیلی خوشم اومد:»

منتها اگه بیشتر داستان کش پیدا میکرد و حس پیدا کردن شخصیت ها بهم، عمیق تر پیش رفت و رقم میخورد شاید درامش دلبر تر از این درمیومد.

اما در هر صورت خیلییییییییی خوجگل بوووووود خوشمان آمدU_U

RM. kiute.ARMY

نوش جان شما عزیزممممT^T
saliva (Ot7)
۱۶ آبان ۰۱:۱۱

 

 

Parto Gharahchaee:

ایا خجالتت را نمیکشی به تاج سر ارمیون کیم تهیونگمون میگی میخواد یه بچه کوچولو رو بده زیرش؟

نه داداشم تو ببین ما قراره در فصل دوم جونگ کوک رو وارد ماجرا کنیم سوپرایززززز

قرار نبود لو بدم ولی خب....

طاقتم نمیایه چه کنیم

 

 

RM. kiute.ARMY

بده من بکشم و رنگ بنمایم😔
این تهیونگی که می گه تهیونگ نیست اگه تهیونگه مثه اون تهیونگ نیست
تهیونگ مثه تهیونگ نیست هیچ تهیونگی مثه تهیونگ نیست

Parto Gharahchaee

مسواک کوکی :)
۱۱ آبان ۱۹:۴۴

 خانومم، 👄💖😂

نه بابا چه لطفی 😂🎀 

یه فیک در صورتی عالی میشه که همینطور که میگی کلمات ادبی و عامیانه باهم استفاده بشن و یه شاهکار ب وجود بیارن، من خودم عامیانه میپسندم و اونقدرا هم با فیکای ادبی راحت نیستم اما استفاده از بعضی از کلمات ادبی توی فیک عامیانه خیلی خوبه 

RM. kiute.ARMY

هوا لاسش سنگینه...منم بلاسید😔

نویسنده
مسواک کوکی :)
۱۱ آبان ۱۹:۲۸

ینی دد استراتژی رو حال میکنی؟، برنامه ریزی در حد لالیگا، 😎

RM. kiute.ARMY

چرچیل و ناپلئون کف پاتن😎
Parto Gharahchaee
۱۰ آبان ۲۱:۰۴

چرا به طور عجیبی احساس میکنم تو فصل ۲ تهیونگ بچه جین رو میکنه ؟😐

فکر کنم باید برم مغزم رو شستو شو بدم 

ولی واقعا وایب این فیک عالی بود 

جوری که دختره قوی بود ( اصلا فکر نکن اسمش رو یادم رفته ) و اون موقع هایی که اول جمله هاش رسمی بود بعد خودمونی میشد قسمت خیلی قشنگیه 😊

RM. kiute.ARMY

سوپرایزززززز😂😂😂
من هم نیاز مند شست و شو ام دخترم
قابل ندارههههT^T
مرسی کامنتتتت عزیزم!
saliva (Ot7)
۰۹ آبان ۰۶:۵۳

خانم/اقای مسواک کوکی خیلی خیلی لطف داشتن بهم🥲

و خودمم مطمئنم قلمم برا بهتر شدن خیلیییییییی جا داره و چشم از این به بعد کلمات ادبی بیشتر استفاده میکنم ولی در کل بهتره لحن عامیانه هم کنارش حفظ شه چون بیشتر رایترا با خوندن متن ادبی مخشون بهم میرزه

RM. kiute.ARMY

مسواک کوکی
saliva (Ot7)
۰۷ آبان ۰۸:۲۰

خب خب

رایتر گرامی دوباره قدم رنجه فرمودند مزاحم اوقاتتون شدن و اوقاتتونو تلخ کردن.

اومدم جواب کامنتای قشنگیو که برام گذاشتین و بدم یاح یاح.

B.b: نظر لطفته عزیزم من باید ممنون باشم که شما ته ته خوندینش فقط قلب بنفش میدونستی معنی چیزای نا خوشایندیو میده؟😔بیخیال.

 

شِفا 🖤🕳️؟

بهله شفا خانممم پستی که شما زیرش باشی بخدا صفا داره. هر موقع اشقت کشید بخون اشق سالی.

 

Luna:

راستشو بخوای اجی خودم ۸۰ درصد فیکای استریت وبلاگو خوندم گی که کلا نمیخونم و درکت میکنم ۲ سوم وبلاگ فیکشن گیه و با خودم گفتم منی که میخوام تولید محتوا کنم، هم با استریت راحت تر کنار میام هم استریت نسبت به گی کمه.

راستش ایده جدید برای فیک تو سرم زیاده زیاددد همشونم استریت حالا حالا ها تو سایت موندگارم😔

 

سخن پیامبر🤦‍♀️:

شاید باورت نشه ولی خودم به این ریدمان عمیقا اعتقاد دارم.

اخرشو اینجوری کردم که اون دو تا یارو سریع بهم اعتراف کردن اصلا وقتی برای سناریو های کاپلی و اینا نشد و عمیقا تر پشیمونم.

اخه فصل دومشم جوریه که داستان کلا هول محور یه موضوع دیگه میچرخه

 

پایین دادن سرم و شرمسار بودن*

نه نه نه ناراحت نمیشم داداشیا راحت هر چی میخواین بگین فقط ازین ناراحت شدم که فیک طبع دل رایترا یه وقت نبوده باشه وگرنه انتقاد کنین خوشحالم هستم

 

 

tootak H.p:

بخدا دمت گرم حاجی روحیه دادن تو خونته اصلا فول انرژی شدم

تا فصل دومش بیاد فیکشن left eloneرو خوندی؟

فیک مورد علاقمه از کوئرنسیاس برو اونو بخون اشقم منم زودی با کار جدیدم برگشتم

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه:

سه ساعته دارم میخندم بمولا، خدایا این ریدرای جیگرو ازمون نگیر خواهشا

 

جاک:

راستش کامنت شما رو از همه بیشتر دوس داشتم.

به ناپخته بودن قلمم، خودم پی بردم و میدونم اشکالات زیادی دارم که به امید خدا هر چی بیشتر کار بنویسم بیشتر این نا پختگی از بین میره و قول میدم موندگار نباشه.

و اینکه ژانر کار جا اینکه کمدی باشه کمی کمدی بود چون نس میکردم تیکه های طنزم ممکنه لدس و بی مزه باشه و لبخندم رو لب ریدر نیاره ولی چشم، ازین به بعد رو کمدیا تمرکز میکنم تا لازم نباشه اونا رو لوس فرض بگیرم

راجب اهنگام بگم همه اهنگای مورد علاقمو گلچین کردم به عباراتی😔(ولی باید از ایتزی بیشتر میزاشتم قشنگ جیگرتون سر حال بیاد)

اینو.... اینو نمیدونستم ممکنه مشکل ساز بشه. از این به بعد سعی میکنم کاراکتر جلو شخصیت مرد ضعف نشون نده البته فیک جدیدم کلا موضوعش همینه مجبورم چنین چیزیو نشون بدم از دفعات بعدی.

ببین داداشم خیلی مافیایی نیست در حد همینایی که از گمرک لا به لای جنساشون سیبزمینی پیاز رد میکنن✅

و این که سلامت باشیییی الان بیشتر از هر موقعی این ارزوی موفقیتو لازم داشتم واقعا دمت گرم:)

 

 

سخن پیامبر🤦‍♀️

فیلم؟حس کردی داری فیلم میبینی؟

حاجی این کامت بهترین کامنت عمرم بود بخدا.

نمیدونم این ضعف فیک دیده میشه یا نه ولی برا منی که بزرگترین هدفم فیلمنامه نویس شدنه یه چشمه امید پر عمق طلقی میشه🥲

و اینکه راستش من اول هدفم بود یه مینی فیکشن بزنمو صفحاتش ۱۵۰ تا بیشتر نشه ولی شد ۲۵۰ تا😐

واسه همون خواستم خلاصه شه.

و الان خودم به این پی بردم که ریدی داداش

چهار تا مومنت کاپلی نزاشتم تو فیک اصلا اوف بر من باد شرم بر تو ای سالیوا.

 

Also:

هنو اول راهیم ابجی یکم صبر کنی اتکه پشت اتک(خود پسند کی بودم)

 

 

 

و خب دم همتون گرم با کامنتاتون واقعا روحیه دادن جزو استعداداتونه به خودم امیدوار تر شدم کار های دیگم رو با امید بیشتری بیرون بدم🥲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

B.b

شِفا 🖤🕳️

Luna

سخن پیامبر🤦‍♀️

tootak H.p

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه:

جاک

Also

مسواک کوکی :)
۰۶ آبان ۱۹:۳۷

خیلی قشنگ بود نویسنده برای کار اولت واقعا ! 

ولی جا داره از این هم بهتر بشه قلمت، از طرفی خیلی خوب تونستی طنز فیکو اوکی کنی، یجورایی روند داستانم خیلی خوب بود و بنظرم چیزی که باعث میشه فیک بهتر هم بشه استفاده از کلمات کاملا مناسبه، البته نه که خودم خیلی ادبی و اینطوری باشما 🤣 من خودم 

ری.دم تو این کار فقط دارم میگم برای بهتر شدن خوبه که از یسری مثال و کلمات ادبی و این چیزا هم استفاده بشه، بیشتر! ولی در کل خیلی قشنگ بود و خط داستانی واقعا خوب بود، و واقعا هم مشتاقم که فصل جدیدو چطوری قراره بپیچونی تو نخ مافیایی 😂 امیدوارم کارای دیگتم زودتر ببینیم! 

RM. kiute.ARMY

ای جوون دلم! سبک کامنت هات اصن مختص خودته😂
مسواک کوکی :)
۰۶ آبان ۱۹:۳۲

شفا 🖤🕳️ 

 

وای چرا تو منی 😂 

خود خودمه 🤣 من هر فیکی دان میکنم انبارش میکنم بعد نتم تموم میشه تا دوباره نت بریزم میرم با توجه به وقتی ک تا دوباره ریختن نت دارم چندتاشو میخونم 🤣 بعدم کامنت میدم میرم 🤣🤣 

RM. kiute.ARMY

استراتژیست های قهار در زمینه فن فیکشن هستید😔

شفا 🖤🕳️ 


Also
۰۶ آبان ۰۵:۴۱

خیللللللییییی عالی بیشتر از اینا بزار   پلیززززززز🥰🥰🥰🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

چشم خوشگل مننن*^*
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۵ آبان ۰۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد 

خوبی تو اون یکی کامنت ک* دستیم بود 

منظورم ویرجین کلس روم بود 

این فیکشن هم 

خوب بود ولی خب انگار یه فیلم داری میبینی و هی رد میکنی تیکه تیکس انگار 

شاید حس منه 

ولی انگار نویسنده هول بوده تو کنار از سیصد صفحه خلاصه کنه 

 

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ شما خوبی؟T^T 
عایگووو فدا سرت😂 فن فیکشن بود یا وبتون؟

مرسیییی کامنت عزیزدلمممممT^T
جاک
۰۴ آبان ۱۶:۳۰

نمی خواستم نظری بدم اما وقتی خوندم که نویسنده دوست داره نظرات ریدر ها رو بدونه تصمیم رفتم کامنت بدم.

من معمولا فیک استریت نمی خونم چون به اندازه کافی رمان های استریت خوندم؛ ولی خب یه کاپل استریت با جین که کمی هم کمدی باشه یجورایی برام جالب بود پس شروع به خوندنش کردم.

قلم نویسنده توی این فیک هنوز پخته نیست، نه به عنوان یه انتقاد، چون قلم خودم و یا هر نویسنده ای توی اولین کارش چندان خوب نیست؛ ولی طنز کمی که توی داستان وجود داشت تا حد زیادی این ناپختگی رو می پوشوند.

از آهنگ هایی که توی داستان معرفی کرده بودی خیلی خوشم اومد. جالب بودن واقعا. :)))

به عنوان یه نظر شخصی،از قوی بودن لی جی یون در برابر مرد های هوس باز بدون اینکه طبق کلیشه ها هنر های رزمی بلد باشه خوشم اومد. ولی خب از شخصیتی که اواخر فیک نشون می داد، که یجورایی احساساتی و ضعیف بودن در برابر مرد مورد علاقه رو نشون میده خوشم نیومد که فقط در حد سلیقه شخصی منه وگرنه داستانو خوب پیش برده بودی.

یه چیزی، نمی شد فصل بعدیشو مافیایی هیجان انگیز نکنی؟ :(((((( اینقدر از این ژانر خوندم که دیگه اشباع شدم!

قابل ذکره که خودم دارم یه فیک مافیایی می نویسم! :////

موفق باشی نویسنده و آرشیو کاراتو به زودی اینجا ببینیم!

RM. kiute.ARMY

مرسی و تشکرات از جاک خوشگلم که کمنت هاش الله وکیلی اصل جنسنT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ آبان ۱۱:۵۳

خب میزنیم فاز ترکی.

من گتیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

(چیزی نیست از کوه ریاضی و المانی اومدم الان وقت دارم)

RM. kiute.ARMY

گتمه سومیه!
(اون کوه بشه خاک زیر پاااات!)

tootak H.p
۰۴ آبان ۰۵:۵۱

سلام

به عنوان اولین کارش خیلی خوب بود و واقعا خیلی وقت بود فیکشن استریتی که شخصیت اولش جین باشه نخونده بودم خیلی خوب بود یه نفس کلشو خوندم چسبید. :)

نشسته ام به در نگاه میکنم تا فصل دومش بیاد . 

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزممممم*^*
به به کامنت خوشگلشو نیگا😎
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۴ آبان ۰۳:۳۸

های دد و های نویسنده 

قشنگ بود ولی خب اخرش یه جوری تموم شد 

حتی برای فصل اول بودن هم خیلی بیشتر جا داشت برای کار کردن رو موضوع و متن 

ولی خوب نوشتی 

کارت درسته 

امیدوارم از انتقادم ناراحت نشی بیب 

بوس به کلت 

RM. kiute.ARMY

های عسل مننننT^T
انتقاد شما با نهایت احترام بیان شد قشنگم. نفرماT^T
Luna
۰۳ آبان ۲۱:۵۵

اهم اهم

بعد مدت ها تونستم پام رو بذارم تو بلاگ

و حدس بزن چیییی

اولین فیکی که به چشمم میخوره استریت ئههههه

خدایا شکرتتتتتتتت

اصننننن جدیدنا بچه ها زیاد استریت مینویسن ممنونم از همه‌توووون

عه وایسین زدین اگه کامنت ندیم استریت گذاشته نمیشه...

نه نکنین این کارو با ماااا

ولی در کل

*بغل کردن نویسنده با تمام وجود به خاطر استریت بودن فیکشن

RM. kiute.ARMY

به به قدمت مبارک بود خانومییییی😎😎😎
کامنت یه زیر سیبیلی ناقابله به مولاT^T
saliva (Ot7)
۰۳ آبان ۲۱:۱۹

دوستان گل.

میبینم بعضیا خیلی تو سایت درخواست فیکشن استریت کردن.

بفرمایین اینم از استریت.

فقط من ببینم کسی خونده کامنت نداده ها.

حمایت کنین دوستان رایترا گونا دارن حمایت نکنین سکته میکنن کوشته میشن😔🥲

خودتون که میدونین اشق منین بخدا.

RM. kiute.ARMY

بخوانید که خداوند خوانندگان و نظر ندگان را دوست نمیدارد😔

ریدر ها
شِفا 🖤🕳️
۰۳ آبان ۲۰:۲۲

من هنوز قبلیو نخوندممم این ظلمههه 

*غرغر کنان میرود دانلود کند که ب این زودیا نخواند😂😂😂

RM. kiute.ARMY

انقدری حال میده انبار کردن فیک😂😭
عین برنج تازه بردشات شده میمونه، هرچه قدر بمونه انگار بهتر میشه
B.b
۰۳ آبان ۱۷:۳۴

عالییییی

ممنون از رایتر عزیز💜

RM. kiute.ARMY

ممنون از شما عزیییز*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان