BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات !Yes. We're Dating

نویسنده  Querencia
کاپل  تهکوک/ کوکوی
ژانر  RPF . عاشقانه . فلاف . برشی از زندگی
محدودیت سنی +12
تعداد صفحات 39

  

مقدمه:

جانگکوک از ساسنگ ها متنفر بود و برای اون حس، یه لیست بی انتها از دلایل داشت.

اما اون شب، وقتی با خوشحالی بین عکس و فیلم های خودش و دوست پسرش میچرخید و شماره ی ناشناسی برای تهدید کردنش با همون ویدیوها تماس گرفت، مهمترین دلیل نفرتش رو پیدا کرد!

   

🌈💐💝DOWNLOAD💝💐🌈

     شرط کامنت: حداقل 9 کامنت به بالا

 

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های کوکوی/تهکوک میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل های ورس بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۱۷ فروردين ۰۱:۴۰

_GBTSPiper_

شاید بعضی از فالوورای طرف اینطوری بوده ک طرف عین من موضوعو میدونه و لایک میکنم ولی حال و وقت دیدن ندارم هوم؟😔😂

RM. kiute.ARMY

به به😔😂

GBTSPiper
Virax
۲۲ بهمن ۲۲:۳۳

و من در گذشته به اینده ای فکر کردم که حال امروزم نیست ، اینده در گذشته چگونه تباه میشود؟

 

قطعا تهکوک

RM. kiute.ARMY

تکبیر پسند گفتی!!!!
خدایا خدایا تا کام اوت تهکوک از نهضت شیپری محافظت بفرمااااا!!!
GBTSPiper
۱۰ بهمن ۰۳:۴۴

سلام بر ددی محترمه

و نویسنده عزیز

 

من بسیار بسیار عذررخواهم ولی خب نمیتونستم سوال نکنم خیلی رو مخم رفته این موضووع

 

اقا ما داشتیم ول‌گردی میکردیم تو سایت  این کاورو دیدم گفتم به به عجب سری عجب دمی عجب پایی چه کاور جذاب و خلاقانه ای

ولی بعدش یه سوتی توش پیدا کردم😂

چطوری سیصد و هشتاد و هفت میلیون لایک خورده

ولی فقط شونزده میلیون بازدید داشته؟😂

خاک بر سر من که اومدم کار ملتو به سخره گرفتم ولی سوتی بامزه ای بود😂😂

 

ولی نویسنده کنچانا کنچانا *(〃∇〃人)*

RM. kiute.ARMY

سلاممم متقابللل عزیزدل منن چطوری قربونت برمممم؟😭😭😭😭😭

شاید باز یوتیوب فریز کرده و آرمی ها توی استریم زدن لوپ کردن😔😂😂😂
ولی ناموسا دقت نکرده بودمممم😂😂😂

نگووو دور از جونت عزیزمممT^T
Gold
۰۹ بهمن ۱۸:۳۷

سلام ددی..

نمیدونم منو یادت هست یا نه (قبلا با اسم ویمین شیپر کامنت میدادم)

خیلی دلم واستون تنگ شده بود :(( این دورام به خاطر کنکورم خیلی گوشی دست نمیگرم ولی خواستم یه سلامی کرده باشم :(((

RM. kiute.ARMY

سلاممم تاج سرر*^*
بله بله شما جان دل بنده هستی:>
قربون دلتتتت بشممممم ماهم همینطوووور😭😭
ای فدا مرامت بشم من دختر:> ان شا الله میترکونیییی!!
Q. Moon
۰۴ بهمن ۱۶:۲۵

هعی هیونگ

فیک تهکوکا هنوز به کامنت لازم نرسیدن؟🥲🥲

میدونی چقدره منتظرم ببینم اسموتی چه ریکشنی میگیره از ریدرا؟!😭😭

یه کارم تازه تموم کردم. مولتی جیکوک

اونو بفرستم کی آپ میشه؟!

RM. kiute.ARMY

جون دل هیونگگگگT^T
کوکوی که میخواستی بالاخره رسیییدددد همین امروووز😭
خود من انقدر میخوام بدونم!!! چون این لامصب...پلی از پل های بهشتهههههه😭😭😭

اونو که سریع! چون جیکوک ها همه رسیدن به شرط*^*
وای عاشق جیکوکم😭
shookara
۰۳ بهمن ۲۱:۴۰

دوسش داشتم:)))))

فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
zahra mansouri
۰۳ بهمن ۱۳:۵۵

سخت ک نیس، حجمش زیاده

مثلا برای ترم اول ما باید 108 صفحه رو بخونیم

بزار فعلا با اقتصاد زجر بکشه گناه داره🤣🤣

 

بیل بده که لازمم😔الان نفسم میگیره

 

 

اره دیگه بلاد کفرم مارو قبول کردن😔

RM. kiute.ARMY

بسیار عالی همینم برای دیدن زجر کشیدنش برام کافیه😔
متاسفانه با اقتصاد حال میکنه اما تا جون داره از علوم اجتماعی داره کیونش پاره میشه😂😂😂

وایسا کلنگ بزنم برات😔

تهنیت طول میکنم😔
هیونگ لاین
۰۲ بهمن ۲۱:۳۵

سلام فیک باحالی بود ولی فکرش رو بکن همین طوری باشه خیلی بچه ها اذیت میشن کاشکی بگن به باهم هستن 

حالا این ها ی کنار حال خود مونی خوبه ؟؟

 

RM. kiute.ARMY

دخیخا دخیخا(┬┬﹏┬┬)

سلام داره خدمتتونT^T
:)
۰۲ بهمن ۱۹:۲۸

عی بابا :)))) مصمسمیمسنم
چه بگویم نگفته هم پیداس

RM. kiute.ARMY

هعی هعی امان امان...
zahra mansouri
۰۲ بهمن ۱۸:۰۲

منی که دارم همه رو دانلود میکنم سر فرصت بخونم😃

 

این روانشناسی واموندت رم بدون میرم همه رو میخونمممممم

خودمو خفه میکنم با فیکشن

به تازگی ام واتپد نصب کردم و کار باهاشو یاد گرفتم😃دوتا ام اونجا میخونم

قشنگ بعد ی مدت قراره از شدن خونپن فیک سیم روغن قاطی کنم

RM. kiute.ARMY

قشنگ ذخیره ی زمان جنگ😂

سخته روانشناسی؟ خواهر انسانیه به اون بگم یکم اذیتش کنم😔
جوووون بعدش من بیا بهت تنفس مصنوعی بدم😔
اوه اوه رفتی بلاد کفر؟😔
ناامید برگشته از بیان
۰۲ بهمن ۱۷:۵۰

کاورش خیلی خوشگل بود و روند صافت داستان خیلی به دلم نشست....

خیلی کیوت و گوگولی بود

RM. kiute.ARMY

ای جااااان
‌.....
۰۱ بهمن ۲۳:۱۵

چرا من نمیتونم دانلودی کنم کمک میشه یکی راهنمایی کنه می‌ره تو یه سایت که پول میخواد 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم چطوری شما؟*^*
اینم از اموزش دانلودT^T

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ بهمن ۱۹:۱۱

بابا کاور:")))))

بابا خودش:")))))))

بابا کوئرنسیا:"))))))

پ.ن: بابا دد:")))))))))

 

RM. kiute.ARMY

پ.ن: بابا عمه سادااااااااتتتتت:"))))))))
Kim bora(خیار🥒)
۰۱ بهمن ۱۵:۳۶

کوئرنسیااااااا وانشات جدیدددددد جیغغغغغغ

چقد من وایب کوئرنسیا و فیکاشو دوس دارم بخداااااا🥲🫂

پیششش به سوی خاندننننننن این وانشاتتتت(*وی دو روز دیگر امتحان جامع کشوری دارد و هیچ چیز نخوانده است🤝🏻📿😔)

 

دد بخدا ببخشید🤌🏻🫂دوباره برگشتیو من قراره باز زیر همه ی پستا مختو بخورم😔🤝🏻

بخدا دست خودم نی😔ذوق زدم🥲🤝🏻

RM. kiute.ARMY

همانا امتحانات دایورت به ماتحت است😔

مخ من مگه مال تو نیست بچه...این حرفا چیه بردار ببر😔
جون بخورمت😔
suíbiàn-随便
۰۱ بهمن ۱۱:۴۰
تمیز و مرتب در یک کلام!
وسطاش یه ریزه وایب رد وایت اند بلو رویال رو ازش گرفتم و برام شیرین ترش کرد.
سرعت روند داستان به اندازه بود و ژانرRPF رو به خوبی دراورده نویسنده. چون اکثرا که این ژانر رو مینویسن به اصطلاح آب دوغ خیاری درمیاد اما این شات خیلی تمام و کمال دراومده بود. از لحاظ نوشتار و ادبیات هم کاملا درست و درمون بود و یک کار حرفه ای از لحاظ نگارش بود.
مخصوصا ساخت صفحه های چت و باید گفت کوئرنسیا خانم بسی با استعداد هستن و خسته نباشید محکم بهشون میگم.
خستگیم با این شات در رفت.

RM. kiute.ARMY

احسنت داشت👌
Mr. Siwang
۰۱ بهمن ۰۶:۵۴

وی پی ان گوشیش روشنه...

RM. kiute.ARMY

اینترنتش هم فور جی ئه
Q. Moon
۳۰ دی ۲۱:۴۷

با این بچم خوب باشید

از زیر پل پیداش کردم🥲🥲

همینجوری یهویی بدون برنامه خاصی از قبل شروع کردم نوشتنش... اوه شت!! هیونگ همین الان یادم اومد این دو تا کلیپ فسقلی داشت یادم رفته بفرستم!!

بعد که آپلود کردم لینکشو همینجا میفرستم😭😭❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

من خودم بردمش خونه بوج بوجش کردممممم(* ̄3 ̄)╭

حله چشاته عشق هیونگگگگ بیا نازت کنم( ´・・)ノ(._.`)
bianco
۳۰ دی ۲۱:۲۲

درود..

من اینو از خود وبلاگ کوئرنسیا خوندم و لعنتی..

واقعا ذوق کرده بودم..

از اعماق قلبم به یه نوشته از سمتش نیاز داشتم و این تیر خلاص رو زد..

کاور که نگم رسما میکشتت و خب موضوعش..

واقعا شیرین بود یونو؟

شایدم چون خود کوئرنسیا شیرینه قلمشم شیرینه..

من داستان هایی که حول محور تهکوک آیدل میگذره رو خیلی دوست دارم..

در کل خیلی زیاد ذوق کردم و به دلم نشست..یه حال خوب قشنگی وسط دردام بهم داد و نویسنده..ازت ممنونم..

فایتینگ:)

RM. kiute.ARMY

رد و بدل دل و قلوه مشاهده شد👀
کلم بروکلی طرد شده
۳۰ دی ۲۰:۳۶

وااااووو چه داستان جذابی به نظر میاد،چه کردن نویسنده های سایت🌝😽

RM. kiute.ARMY

نویسنده ها سنگ تموم گذاشتن. در نزن اومدن با لگد😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۳۰ دی ۲۰:۳۴

عه من اینو چند وقت پیش تو وبلاگ خود نویسنده عزیز خوندم،خیلی قشنگ بود،فضای داستان،و روند ساده و کیوت داستان،فقط به نظرم شخصیت کوک خیلی شجاع بود که اون تصمیمو گرفت(وقتی سعی میکنی زیاد اسپویل تابلو نکنی)و اینکه مردم هم خیلی خوب برخورد کردن،چیزی که ارزو میکنم یه روزی اینجوری بشه دنیای واقعی هم🥲🤝🏻

بازم خسته نباشیی Querenciaشی💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

مرسی مرام که اینجا هم کامنت گذاشتی جیگرT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان