BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Detective Kim

🕵️FULL🕵️

🕵️دارای دو ورژن تهکوک و استریت🕵️

نویسنده vkook_hedi
ورژن کاپل تهکوک
ورژن استریت لندسی×تهیونگ
ژانر جنایی . خانوادگی . راز آلود . پلیسی . عاشقانه
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 210
آیدی تلگرام نویسنده ABC_1525
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

 

خلاصه: 

کاراگاه کیم تهیونگ و همکار ناخواسته اش چه کسی رو قاتل میدونن و چه جوری سرنخ ها رو حل میکنن!؟
 ولی اونا خبر ندارن که همونطور که سر نخ پیدا میکنن ، دو سرِ نخِ قلبشون ناخودآگاه به هم گره میخوره...!

 

:Taekook Ver

⛓️🔎🩸DOWNLOAD🩸🔎⛓️

After Story

⛓️🔎🩸DOWNLOAD🩸🔎⛓️

 

:Taehyung×Landcy Ver

⛓️🔎🩸DOWNLOAD🩸🔎⛓️

After Story

⛓️🔎🩸DOWNLOAD🩸🔎⛓️

 

805_vpfe.png 
۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۱۵ اسفند ۲۲:۱۵

عالیییییییییییی بودددددددددددددد

 

خیلی گشنگ اصن وای وقتی پرت شد جونگکوک من اینطوری بودم که ودف الان؟؟

ول جای اسمات کم داشت...ههعیی ولی بازم عالی بود 

 

 

 

بوززززززززز به همتونننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

اسماتش تو نسخه ی پریمیوم ئه😔😂

بوووووووووووووووز متقابل عزیزززز*^*
HOURA
۲۹ بهمن ۱۷:۵۹

به نام خدا میریم برای خواندن این فیک ناشناخته 

RM. kiute.ARMY

یا الله!
Sh.M ..
۲۰ بهمن ۲۲:۵۱

من ورژن استریتش رو خوندم .. 

باید بگم خیلی عالی بود! موضوع جذابی داشت و واقعا صحنه‌ها خیلی خوب برنامه ریزی شده بودن. اینکه یه نفر بتونه ژانر جنایی و معمایی رو انقدر عالی بنویسه واقعا جای تشویق داره.. 

ولی به نظرم شروع عشق بین ته و لندسی خیلی اغراق آمیز بود.. آخه هیچکس نیست که بعد از گذروندن چند ساعت با یکی، عاشقش بشه :") این قسمت برام چندان قابل درک نبود..

در کل بخوام بگم این یکی از عالی ترین فیکایی بود که خوندم و دلم می‌خواد فصل دومی هم داشته باشه.. 

خسته نباشی نویسنده! 

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااااان مرسی کامنت نفسس*^*
کوک
۱۲ بهمن ۱۱:۳۲

اِ افتر استوریش هستت من ندیدمم ینیتویتیویو :::)

میرم بخونم و ممنون از نویسنده خیلی قشنگه بود:::)

کوک
۱۲ بهمن ۰۱:۰۲

اگه فصل دو نداشت خودمو دار میزدم =/

خیلی خوب بود دست همتون درد نکنه منتظر فصل دو هستیم بدرور.

RM. kiute.ARMY

نفرما تاج سر بمونی برامون خوشگلههههه😎💋
سورن
۱۱ بهمن ۱۷:۴۳

هعییییییییی

من قبلا یه رمان خونده بودم،اونم اسمش کارآگاه کیم بود.ولی کاپل اصلیش نامگی بود.البته تهکوکم داشتا :)

اون خیلی چیزی بود.یعنی اگه درست مینوشت خیلی خوب میشد.ولی بعضی جاها یهو نگاه میکردی میدیدی همه اصلیا رو حذف کرده فقط زده دوسال گذشت :/

 

ولی راجع‌به این

خیلیییییییییی قشنگگگگگگگگگگ بوددددددددددد پذاخکدزعودزنکدلنودزتوذژتن

فقط یه سوال.چرا تو همه رمانا یونگی یا قاتله یا دیوونه یا دنبال انتقام؟ :/ اون نیمگیه که خوندمم همین بود.خدایی بچه مظلومو کیوت من چه گناهی کرده؟ :`))))))

RM. kiute.ARMY

به به😂 اون سبک بابای منه فقط میخواد بگذره زود تموم شه😂

قابل ندارهههههه😎💋
بچه غلط اندازه قیافه اش😔 اگرنه پیشی رو چه به اینکاراااا😭
وانیل؟
۱۱ بهمن ۱۵:۲۰

داداش من اینو اولاش ک عاپ شد خوندم دوباره اومدم بخونم(حذف کرده بودم). الان سایته همش خطا کپ نمی‌دونم چی چی میزنهههه خوداا

RM. kiute.ARMY

برای نتته دورت بگردم صفحه رو رفرش کنT^T
Darcy
۱۱ بهمن ۰۰:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************روی این بفرست .. ازون جایی که رمز ناشناس قبلیو یادم رفت ))

RM. kiute.ARMY

حله دلبرم فرستادم*^*
Fie.tz23
۱۱ بهمن ۰۰:۲۵

من ورژن استریت رو خوندمش و قشنگ بود هم موضوع داستان گیرا بود ،هم طرز بیان نویسنده و کلا شخصیت پردازیش به دل میشست، فقط به نظرم از جایی که ته اعتراف کرد به بعد یکم نامه فدایت شوم بود😂قشنگ بودا ولی به نظرم اگه یکم مثلا ابراز عشقش کمتر بود یا یکمی کمتر فارسی ای بود ،اخرش خیلی قشنگ تر هم میشد ،ولی در کل من خیلی دوسش داشتم دو بار خوندمش ،

silver
۰۸ بهمن ۲۲:۰۶

های ددی 

میشه فیک BDSMمعرفی کنی کاپل و ژانر هم فرقی نداره 

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
البته دارلینگ بهم لینک ناشناس بده بفرستم*^*
Darcy
۰۸ بهمن ۱۲:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام اولن این کههههه خیلی خوشم اومد ، ولی خوب میشد اگه فصل دوم هم داشت .

یه عرضی داشتم *زدن لبخند کوچک زشتتتت *

خب من لینک فن فیکشنای 

****** * ****** * ******* * ***** رو می‌خوام 

ممنون میشم برام لینکشو بزاری

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم نوش جونتتت*^*
اونو باس صدا و سیما بودجه بده ه بتونیم برای فصل دو مهران رجبی رو هم داشته باشیم😔

عرض های زشتت هم قشنگه😈💋

اره عشقم بهم لینک ناشناس بده بفرستمT^T
کسخلم
۰۵ بهمن ۲۰:۴۷

وای وایدینبکسنعسمکپیتصگطپزهکطوضگطدیهسچدژ اخههههه این چرا انقدددددد خوبیهههههن۴خصهسنینسمسپصتیت خدایاااا منو بخوررررر وای وایییپزخپیکس دد ددددد این اگه ادامه داشته باشه من خودکنی میکنممممم به حرزت عباسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس وای دم نویسندش گرم حاجی خیلی خوبببببهههههه

RM. kiute.ARMY

نهههههه خودتو 🎮 کن😭
اون میله تو دست ایو که تهیونگ قاپیدش😭😭
۰۴ بهمن ۲۰:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هی 

این فوق العاده بود

تو کل ۴ ساعت یطری تهکوک شد

اصن نفهمیدیم چیشد

اصل جنس بود لامصب😔✨🖤

ددی

یه فیک بود

خیلیییی قدیما توی یکی از کامنتا لینکشو داده بودی

مدرسه ای بود

ویکوک بود

تهیونگ استاد ریاضی بود

و جونگکوک یادش رفته بود که امتحان دارن

بعد نمرش کم میشه

تهیونگم تو امتحان بعدی

سوالات اینو با بقیه متفاوت میده

در رابطه با سرعت اومدن و  و ضربه و اینا😐(جزییات و دیالوگاش مو به مو یادمه)

****************************************

RM. kiute.ARMY

باران رحمت تهکوک پاشید رو سایت😔

وای اون فیکه😂😂😂😂
لامصب خلاقیت نویسنده کراش العالمین بود😂😂😂
منم در تلاش بودم جواباشو حل کنم چون توی فیزیک دوازدهم تجربی همچین سوالایی بود میشد به جواب رسید😂(چون با توابع سر و کار داشت)
Darcy
۰۴ بهمن ۱۹:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خیلی خوب بوددد..و بعددد سال هاااا استریت ، (سایت شمارو فقط نمیگم )

خب یه درخواست دارم :))

لینک فیکشنای 

****** * ****** * ******* * ***** ******* **

ممنون میشم لینکشو برام بزاری3>>

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه قربونت برمممT^T

یه لینک ناشناس بد بفرستم برات بیبی*^*
zahra mansouri
۰۴ بهمن ۱۷:۲۹

این دقیقا همونجوری بود که میخواستم😭

 

لعنتی انگار ازم پرسیده بودن میخوای ی فیک چحوری باشه بعد طبق نظر من نوشتنش

 

اونجا ک یهو فیک تموم شد همچی رو هوا بود یدور داشتم به خود زنی روی میاوردم ک گف افتر استوری داره... 

چرا همه علاقه به خودزنی من دارن؟ 

 

 

این از این، یکی ام اون کوکویه که به هم اعتراف کردن بعد یهو خواب بود. 

من پیر میشم از آخر از دست این نویسنده ها

 

 

از این بگذریم، باید بگم این دوتا اصن نمیتونن بهم خیانت کنن🌚جفتشون کارگاه... تهیونگ که کلت داره جونگکوکم عضله ای ورزشکار... 

ک.. و... نشون پاره اس

 

از این لحاظ خوشحالم

RM. kiute.ARMY

دل تو و نویسنده بهم لوله کشی😔

نویسنده هامون رو از خارج اوردیم😎

غلط ردن بهم خیانت کنن خودمون ماتحتشون رو میدریم😔

شادمان باشی!
کصخل هستم
۰۳ بهمن ۱۸:۳۴

دد اینم بخونم به نظرت؟!

RM. kiute.ARMY

اینم بله!!!
zahra mansouri
۰۲ بهمن ۱۷:۴۳

مدت ها بود ی فیک اینجوری میخواستم😃

پرونده های قتلی که جدیدا میخونم روم اثر کرده... 

 

 

بعد امتحانای بیای ببینی سایت باز شده یه عالم فیک ریخته>>>>>>>>>> 😭😭😭😭😭

 

اصن تو یه جاییم عروسیه

کمبود فیک گرفته بودم اینجا بسته بود. 

ددی دلوم تنگهههههه😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده هااا😈💜

نوش جونت بشههههه😭😭😭

منم اونجات دعوتم؟😔
قربون دلت بشم الهییییی منمممم😭😭😭💜💜💜
ناامید برگشته از بیان
۰۲ بهمن ۱۷:۳۵

خیلی خوب بوددددد

مخصوصا افتر استوریش خیلی به دلم نشست

خیلی قشنگ بودن 

RM. kiute.ARMY

قشنگی از شماست عزیییز*^*
سبزی فروش
۰۲ بهمن ۰۷:۳۹

اخسهتحیکیبخنیخخج

اوکی ولی با این قلماتون برید شاهنامه رو باز نویسی کنید😭

عالی بود

دد دلم باز شد:>

RM. kiute.ARMY

به مولا خاعک پاتیم😭
نوش جونتتت!

فدا دلت بشم من:>
Victoria
۰۱ بهمن ۲۳:۴۸

ددیییییییی

بلاخره اومدی..

دلم براتون تنگ شده بوددددد

همش میومدم سایت میدیدم کسی نیست غصه دار میشدم :(

دیگه یهو نذاری بری هاااا

RM. kiute.ARMY

اومدم عزیزدلمممممم بیا بغلممم😭😭😭💜
ما بیشترررر:")))

چش چش دورت بگردم الهی😭😭😭
Kookv,Rasta 🐰🐯
۰۱ بهمن ۲۲:۵۰

ددیییی ,مرسی که این فیک زیبا رو قراردادی. 😌

نویسنده جون دستت طلا 🤗

تهکوک خونم افتاده بود🐯🐰 ,حالا دستتتتتتتتتتتتت 👏👏👏👏

RM. kiute.ARMY

نوش جونت جیگر طلااااT^T
، جِـی ﻜﻮ کیم:&gt;
۰۱ بهمن ۲۱:۲۳

یه سوال

یه فیکی ام قبلا بود با همین اسم..بعد نامجون و بقیه ام پلیس بودن..همونه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نه عسلم اون نیست
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ بهمن ۱۹:۱۰

دد، من که تهش تهکوک میخونم ولی تو فرض کن برای استریتم کامنت گذاشتم.. اِهه‌اِهه.

 

پ.ن: بعد مدت هااااا باز شد اینجااااا نینینینیینینینیینین ذوق.

RM. kiute.ARMY

ای بلا گرفته جیگرتو بخورم😈💜

پ.ن: بیا بغلمممم دلوم تنگتههههه عمهههه😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۱ بهمن ۱۴:۳۶

دیگه واقعا برگانمم دوستان،نویسنده چه کرده ،همه رو دیوونه کرده

RM. kiute.ARMY

.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان