BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Strawbunny & Avocato Smoothie

🧋FULL🧋

نویسنده  Querencia
کاپل کوکوی
ژانر

 عاشقانه . فلاف . هیبرید . فانتزی .

برشی از زندگی . اسمات

محدودیت سنی +18
تعداد صفحات 350

  

مقدمه:

از آووکادو متنفر بود. اوه، البته این خیلی هم درست نیست. بهتره اینطور بگیمش؛ جانگکوک از آووکادو متنفر شده بود!

یه زمانی عاشقشون بود. اگه هر روز دست کم یه اسموتی توت فرنگی و آووکادو نمیخورد، واقعا میمرد!

اما همه چیز درست همون روزی که خیلی یهویی و بی برنامه، یه گربه سیاه نحص از سبد آووکادوهاش بیرون پرید، تغییر کرد. اون روز بود که زندگی خرگوش پشمالوی صورتی توی دوراهی افتاد:

قرار بود بخاطر اون گربه بی چشم و روی تهیونگ نام از آووکادو متنفر شه.. یا اون پسر میتونست همونطور که به زور راهش رو به خونه جانگکوک باز کرده بود، یه جا هم توی قال پسر برای خودش باز کنه؟!

  

🍓💗🥑DOWNLOAD🥑💗🍓

  

805_vpfe.png

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۱۷ فروردين ۰۱:۲۳

خیره ب لبهای اسیر حصار های دندانی دد😔😂**

 

فک کنم دوسال پیشم این حرفو گفته بودم و توعم گفتی فیک میخوای یادته؟😭😂

 

نمیدونم شاید تابستون جرئت پیدا کردم و نوشتم؟ شایدن زودتر شایدن هیچوقت:/نمیدانم!اطلاعی ندارم! 

RM. kiute.ARMY

*چشمک های بی انتها در حد مهتابی نیم سوز

بلههههههه😭😭😭

دعا مینویسم تا فیک بنویسی😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۶ فروردين ۱۲:۴۷

وای دد زندگی داره فشار میاره🙂🫠

از یه طرف استکهلمو بار سوم خوندم🌚

از یه طرف کمپ وی رو شروع کردم😔

از یه طرفم هنو کمپ وی تموم نشده اسموتی رو هم میخام شروع کنم🦖

کلی هم چیز دارمااا

اسموتی رو هم قبلن خوندمااااا‌

ولی نمیشه😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

زن نکن با خودت😔

بیا فیک جدیدمون اوکیو هم بخون فشار رو به پاسکال حس کنی😔
......
۲۹ اسفند ۰۵:۲۴

عه مرسی ددی درست شد :)

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عمرم کاری نکردم*^*
Atii
۲۸ اسفند ۱۲:۳۰

خیلی قشنگ بود فیک های این شکلی بازم دارید میشه معرفی کنید😭💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

کار های کوئرنسیا خدااااست:"))
چشششم چشمممم*^*

این آرشیو کار که برای همین نویسند هست رو چک کن فدات شمT^T 

......
۲۷ اسفند ۰۹:۴۳

ددی کلا نمیاره دانلود کنم

RM. kiute.ARMY

وجودم من مجددا چک کردم بخدا درسته:>
میخوای مرورگرت رو عوض کنی؟
Jinjuo
۱۳ اسفند ۰۲:۳۹

اصن کلش مال توو*یه سومشو برداشتن و دو سومشو ب ددی دادن همراه با لبخندی کزکشانه

نهه من تاحالا ی بارم ی چی حالت قیکشن یاا داستان ک بلند باشه ننوشتمم چون انشا های یه صفحع یی مینویسمم یا مثلا رفیقام متن تبریک تولد و مخ زنی می‌خوان میان پیویم من یچی میپرونم

منه چص مثقال بچه رو بزرگ کردن😂

واقعا دوس دارم بنویسماا ولی اصن شرو نکرده حس میکنم از پسش برنمیام پس همیشه مادر خویش را میپیچانم

RM. kiute.ARMY

*لبم رو تا ناموس گاز گرفتن
جون😈😈😈😈😈😈😈

میتونی وکیل بگیری! اما من ازت فیک میخوام😒

نپیچان و بنویس! چون من دگر مادرت نیستم😔
Jinjuo
۱۱ اسفند ۰۴:۰۱

از شدت کیوتی شیرینیش و حرص خوردن های کوکی دلم میخواد فیکشنو لقمو کنم با سس شکلات بخورمم:))))

زیادی خوب بود این انصاف نیست:)) بعد مامان من ب منی ک حتی ی بارم هیچی ننوشتمم میگه نویسندگی بم میاد😂 حاججیی گذاشت اینارو ببینه ازم قطع امید کنه؟🗿😂

RM. kiute.ARMY

منم یه گاز؟:)))))))

ناموسا حق گفتی....
مامانا حرف حقو میگن بچهههه🔪😒

نویسنده ای ک سبکش رو پیدا کنه تو نوشتن، قطعا اسطوره است و اسطوره هم میشه.
و مطمئنا تو هم هستی😎
$_A.D.Suga_$
۰۷ اسفند ۲۱:۵۸

سلام م لاو خوبی ؟

من این فیک رو بخورم یا هنوز زوده ؟ آنقدر که من عاشقش شدم یعنی نگو ها 😆

از بس کیوت بود که دیگه چی بگم فقط قند بود که از من تراوش میکرد 🤤

دم نویسنده و شما گرم خدایی ❤️❤️

راستی زیر یکی از پست ها و اینا دیدم که گفته بودی از نگاه کردن به کامپیوتر و لپ‌تاپ خشکی چشم آوردی و میسوزه ، از اونجایی که منم یه مهندس کامپیوترم ( البته قراره بشم ) و حرفه ی ما تقریبا شبیه و با لپتاپ و رایانه زیاد سر و کار دارم پیشنهاد میکنم بهت که از عینک *بلو کنترل* استفاده کنی درسته که قیمتش زیاده و حدود 2 میلیونه ولی ارزشش رو داره . فقط مواظب باش جنس فیک تو بازار زیاده از جای مطمئن بخرش لاوم ❤️❤️

خلاصه که چاکر همتونم خدافظ ❤️🫀✨

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم شما خوبی؟*^*
واایییی این فیک خدااااا بووووود😭😭😭😭😭
دیابت نوع 6 گرفتم!!!
ناموسا خسته نباشهههه😭 قربونت بشممم😭💋💋💋

الهییی عزیزدلممممممT^T یجورایی همکاریم👀
ای قربوت برم مرسی وجودممم😭💋💋💋💗💗💗💗
اتفاقا بلو کنترله:"( منتها چشمام خیلی اسیب پذیر تر شدن...
قبلا بلوکات داشتم اما چون کار های گرافیکی انجام میدادم اشتباه میکردم برای تناژ رنگی پس بلوکنترل گرفتم

عزیزییییT^T
گابریل
۰۲ اسفند ۲۳:۴۵

اووفففف اصلا ترکوندی من فانتزی خیلی نمی خونم چون خیلی حس می کنم لوس بازی میاد توش ولی این عالیییی بود حال کردم باهاش همه چیش به اندازه بودد
«انگار به من گفتن داوری کن ...رفتم بالا ممبر » ولی خداییش خیلی قشنگ شده
راستی ددی از اون جایی ک تهکوک عشقهههه
یسایت و باز کردم فقط پنج تا فیکشن تهکوک دیدم اصلا حال کردمممااا

RM. kiute.ARMY

ناموسا!!!
عالی!!!
خداااااا بووود

نووووش جونت عزیز😎
ویا
۲۶ بهمن ۲۱:۲۵

واهاییی مگه میشههههه مگه داریممممم انقد عالییییی خودایااااا

کوئرنسیا مثل همیشه عالی و منحصر به فرد و قلقلک دهنده نوشتی

با افتخار فنتم :)))

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا یه مکتب راه بندازه من اولین نفر به آئیین مکتبش می گرایم!
Tahkook
۲۶ بهمن ۱۸:۵۱

لینکش برام نمیاد😭

RM. kiute.ARMY

به قودا درسته فایل:")


حتی دانلود هم کردم
suíbiàn-随便
۲۴ بهمن ۱۵:۴۳

وای خدا من...

خیلی خیلی خیلی نرمک بود این فیک...

هم بوی توت فرنگی میداد و هم بوی آواکادو.

 

یه دنیایی بود که واقعا میخوام اونجا باشم...و به هیبرید ها کمک کنم.

نحوه ی نگرش، سناریو بندی، کرکتر سازی و ساخت اون دنیای خاص نویسنده انقدری قشنگ و کامل بود که باعث شد من احساس راحتی کنم و فقط لذت ببرم.

 

عالی!

بسیار عالی و جدا عین یه سریال موردعلاقه بود که نمیخواستم تموم شه.

 

نویسنده و واقعا به خودت افتخار کن چون ذهنیتت یه خالق ئه.

یی چیه شونلی (خسته نباشی)

🤍
۲۳ بهمن ۱۹:۴۷

عالی 💙

RM. kiute.ARMY

 .
ونوس:)
۲۰ بهمن ۱۶:۳۴

عاشق فیکای فلافم. و این فیک باعث شد بیشتر عاشق فیکای فلاف بشم.. داداش این فیک مورد علاقم شد😭. فیکای دیگتم خوندم و واقعا جزو نویسنده های مورد علاقمی، لطفا لطفا ادامه بدههههههههه. این فیکم خیلی خوب بودددد😭🤍

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااننننن سینه میزنم برای کامنتت😭😭😭😭
*-*
۲۰ بهمن ۰۱:۱۹

ددی می‌دونم قبلاً چک کردی ولی این واقعا دانلود نمیشه 🥲

RM. kiute.ARMY

فدات شم بخدا باز میشه:")

حتی دانلودش هم کردم
zahra mansouri
۱۹ بهمن ۲۰:۳۸

بعد این فیک میخام آووکادو با توت فرنگی بخورم😃

 

ولی خب شرایط مالیم میگه گوه نخور تو میخای آووکادو از کجا پیدا کنی؟ 

 

در نتیجه به تصور این دوتا تو بغل هم ادامه میدم 

RM. kiute.ARMY

آواکادو در حالت عادی یکم ته مزه گردو میده و یکم هم خیار...بیشتر بی مزه است...
ولی ناموسا با توت فرنگی ترکیب شه حس میکنم اسهال در کمین است😭😂

ناموسا الان آواکادو با پول کلیه من و بابام برابری میکنه💀💀💀
بعد یه میمون هررو میتونه آواکادو، موز، نارگیل، اناناس، پاپایا و انواع میوه های استوایی رو بخوره...
خدایا منِ ایرانی،  عنِ مخلوقات هم نیستم چه برسه اشرف:) 

بادبان هارا بکشید!
کسخلم مشکل داری مشکل داری؟
۱۸ بهمن ۰۱:۴۴

خدایا این))))

این جوری خوب بودددد جوری خوب بودددددد تو چند ساعت میشه تمومش بکنییییی تازشم اگه درسامو اینجوری میخوندم الان یازدهم تجدید نمیاوردم خاک تو سرم بدرد گوه سگ نمیخورم ولی ولش کن فیکا‌ زندگیمو میسازن

RM. kiute.ARMY

فدا سرت خوجگله منم ترم اول دانوشگاه مشروط شدم حتی با اینکه نُه ماهی میشد فیک نمیخوندم😔
EllA
۱۷ بهمن ۰۱:۰۰

ببخشید چرا برای من لینک دانلودش نمیاد بالا؟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد عزیز درستهT^T
Vkook.bts
۱۶ بهمن ۱۹:۲۶

دد خوبی:( 

نمیتونم دانش کنم🥲لینک در دسترس نی

RM. kiute.ARMY

خوبم عشقم تو خوبی؟T^T

فدات شم لینک چک شد در دسترسه*^*
Nova
۱۴ بهمن ۱۴:۲۹

وایسا ببینم....وات ده هلللل؟؟؟

منظورت چیه که اعتماد به نفس نداریییی؟؟؟؟؟

تو واقعاً جزو نویسنده های خیلی خوبی هستی که دیدم

کارات هر کدوم تم خودشونو دارن

مثلاً لاو سیک با لول اپ زمین تا اسمون فرق دارن ولی تو به خوبی هرکدوم رو توی زمینه های خودشون عالی نوشتی.و مهم تر از همه جوری که به کاراکتر هات حس میدی و داستان رو پیش میبری واقعاً فوق العادس

نه تنها اون گروه تلگرام بلکه تو جات خیلی بالا بالا تر از اونجاهاس

راستی توی تگلرام دیلی نداری؟یا حالا هرگونه راه ارتباطی‌ای توی تلگرام؟اگه داری افتخار دارم که داشته باشمش؟

_با عشق از طرف بزرگترین طرفدارت، نووا؛

RM. kiute.ARMY

والا انقدری این کامنت حق بود که به مولا به مولا!
هودی بنفش جیمین
۱۴ بهمن ۰۱:۵۹

چرا نمیتونم دانلود کنمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خودزنی- 

کشیدن موهام-

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک اوکی ئهT^T
از اپلود بوی نمیتونی دانلود کنی یا از ریزی نمیتونی رد شی؟
vikky.zomby
۱۴ بهمن ۰۰:۱۹

از میزان شیرینی این فیک به دیابت نوع دو مبتلا شدم :)))) کوئرنسیا شی هزینه دوا و درمون منو تقبل کن لطفا ... منظورت دقیقا چی بود از این میزان قند و اکلیل اخهههههه ؟؟؟؟؟ 

سلامممم ددییی  ... خب میدونی ددی ، همیشه و هر لحظه برای بچه های سایت اکسیر حال خوب بودی و این مدت که نبودی واقعا حس بدی داشت ، الان خیلی خوشحالم که برگشتی و میدونم که زندگی بدون ناراحتی و درد نمیشه ولی امیدوارم رد خنده های از ته دلت تو لحظه هات پررنگتر از دردا و ناراحتی ها باشه ... شاید خودخواه باشم به نظر بیام که حال خوبتو میخوام تا همیشه باشی برامون اره ؟:) ولی ب نظرم اینجوری خودخواه بودن بد نیست ... 

هووف چقدر حرف زدم ماشالله ... ساااارییی ... 

RM. kiute.ARMY

سلاممم وجود مننن*^*
الهی دورت بگردم زندگیم:) ممنونم از وجودت...
مرسی که انقدر بهم اهمیت و قلبمو اروم میکنی زندگیم:>
خودخواهی نیست اما واقعا این رو از ته دلت بخواه..تمنا میکنم ازت...اینجوری برای منم خوبه:")

نفرما تاج سررررT^T
bts24bts24
۱۳ بهمن ۱۸:۳۵

مسخرم نکنید ولی خیلی ذوق داشتم برای اینکه بخونمش.....

و....

 

 

 

کوئرنسیا....با هر صحنش عین مامایی که می خوان برای بچشون سیسمونی بخرن و ذوق دارن ذوق می کردم....  :))))))

ممنونم که نوشتیش

RM. kiute.ARMY

تو عزیزدلییی مسخره بدخواهای بنگتن و تو انT^T
هاپو
۱۳ بهمن ۱۸:۱۷

برای من اصلا نمیاد...ناناعت شدم 😩🥺

 هی میزنم روش هی هیچی نمیشه... چیکاررررر کنمممممم؟ 

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک چک شد مشکلی ندارهT^T

نمیتونی از ریزی رد شی یا اپلود بوی؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ بهمن ۱۴:۲۶

دد کوئرنسیا داره اتک میزنه؟ از کدوم نوع؟

شیشه پاک‌کن یا فروشگاه زنجیره‌ای از نوع اتکا؟

بخدا قراره کوشته شم‌.

RM. kiute.ARMY

از مدل پودررررر ماشینی و دستییییش!!!!

اونم بدون سهمیه!
کصخل هستم
۱۳ بهمن ۱۲:۴۱

های دد و مونی شی.

برم بخونمش بیام...🚶🚶

RM. kiute.ARMY

های جیگر*^*
لتسسسسس گووووو!
Nova
۱۲ بهمن ۲۰:۵۷

یه فیکشن جدید از نویسنده‌ی مورد علاقمممم::)))

گور بابای درسسس

پیش به سوی خوندنشششششش

RM. kiute.ARMY

احسنت😔
ناامید برگشته از بیان
۱۲ بهمن ۱۴:۱۰

این بهترین چیزی بود که من در طول این ماه خوندم 

قلبمو لمس کرد لعنتی 

و خب نمیتونم تاثیر علاقه وحشتناکم به گربه هارو هم نادیده بگیرم 

خیلی قشنگ بود 

گریه چیه؟

RM. kiute.ARMY

تقیر گونی پیازه ته سایته😭
مریدا
۱۲ بهمن ۱۳:۵۵

کامنت من نیومده؟

یا شاید اشتباهی یه جا دیگه کامنت گذاشتم؟

خیلی حرف زده بودم اگه کلا نیومده که فقط بگم خیلی خوشم اومد از این کار عالی بود بازم تو این ژانر بنویس😗

RM. kiute.ARMY

گمون کنم نیومده دلبرمT^T
......
۱۲ بهمن ۰۰:۵۲

خیلی کیوت ناز و قشنگ بود

فایتینگ سیا

درسا
۱۲ بهمن ۰۰:۲۱

هااای.....خیلی فیک سوییت و بامزه ای بود! خوشمان آمد:) اگه ادامه بدی حتما یروز نویسنده خفن فیک های سایت های معتبر میشی...و اینکه از زندگی روزمره ات اینجری ایده گرفتی واقعا سورپرایزم کرد و جالب بود! کارت درسته زن...خوشمان آمد ک آخرش توضیح دادی چجوری ایده هر تکه اش ب ذهنت رسید:) ماچ پس کلت و ادامه بده

Nothing
۱۱ بهمن ۱۹:۰۲

عاح...! این بچه.. این جدا شاهکار بود یعنی اصلا قلبم براشه

این از اون فیکایی بود ک پارت به پارت خوندمش و هر هفته صبر میکردم پارت جدید بیاد، انقد ک این قشنگه جوری بود که کل هفته تا زمان اپ فقط به همین فک میکردم!

خلاصه ک آره خیلی کار مشتی ایه😔🙏

اما راجع به روند داستان، قشنگ مثل تِمش هست یعنی جوریه که هر ثانیه ، هر کلمه رو که داری میخونی همینجوری رنگین کمون بالا میاری، 

از اون داستاناس ک هر کلمش دلت میخواد پاشی بری به نویسنده موز تعارف کنی😔🍌

این موز برای کوئرنسیا شی ک همچین شاهکاری نوشت🍌

 

 

پ.ن:این موز هم برای تو ددی، برای اینکه هستی، مرسی ک هستی 💖🍌

RM. kiute.ARMY

پ.ن:  درخت موز شم برات عشقمممم مرسی میزاری باشم:")
E.F
۱۱ بهمن ۱۶:۴۵

ددی چرا اینو باید این موقع میذاشتی تو سایت؟ بعد تموم شدنش چون کسی نبود نازم کنه گربش باشم نشستم گریه کردم(روز اول پریودم بود💔) 

ولی یجوری قشنگ بود که منتظرم داستانش یادم بره بشینم دوباره بخونم

RM. kiute.ARMY

نههههه گیریه نکن عزیزممممT^T
حق:")
Ava
۱۱ بهمن ۰۰:۵۵

نمیاد که بخونمش ددی.. یه سایت دیگه باز میشه برای خرید اشتراک و اینا

RM. kiute.ARMY

از ریزی نمیتونی رد بشی یا از آپلود بوی عزیزدلم؟
Gaul Jk❤
۱۱ بهمن ۰۰:۲۰

ولی این فیک خیلی کیوت بودددد

قشنگ وایبش خیلی بود 

و میدونی یچی جدید بود قشنگ چسپید بهم راستش دلم به دریا نمیزنم برم فیکای ۱۰۰۰ صحفه ای شروع کتم که صف کشیدن تو گوشیم پس مطمعنن این ایده خیلی خوبی بود😂💕

Mono
۱۰ بهمن ۲۲:۰۲

این خیلی گیلی گودو گیلی بودددد

واقعا کوئرنسیا گل کاشتهههههه

خسته نباشییییی🩷🥲🥲

Kim bora(خیار🥒)
۱۰ بهمن ۱۹:۴۵

عاحححح چه حس خوبیه بعد یه مدت بسیارررر طولانی یه فیکشن بالای دویست صفحه رو تو یه روز تموم کنمممم🥹🫂

دد از صبح فکرم درگیر اسموتی بود🥲

به یکی ع دوستام که طرفدار صگیه سیاس گفتم کوئرنسیا فیک جدید داده(دوستم داره سر امپتی مانهوا جر میخوره)اونم کلی فحشم داد و چلنج گزاش باهم بخونیمش🤝🏻💀

ولی خیلی قشنگ بود سیا خیلییییییی🫂🤍

دد اصن ذوق کردم😭

زیاددددد🤌🏻

هیق🥲

RM. kiute.ARMY

سیا خانم حمله هوایی میکنه با فیکاش...

قربون ذوقت برممم😭😭😭💋
تینا
۱۰ بهمن ۱۷:۴۷

خیلی قشنگهلطفاادامه بده

mahla
۱۰ بهمن ۱۷:۱۳

وایییییی بلاخرهههه دستت طلا 

خیلی قشنگه

 

هانی
۱۰ بهمن ۱۵:۲۳

خیلی قشنگتر بودددد اکلیلی شدممم

مریدا
۱۰ بهمن ۱۳:۵۷

آخی عزیزم چقد سوییت بود😭🤌🏻

من خیلیییی خوشم اومد

ژانرها رو که دیدم مطمئن شدم که باید بخونمش

من که همیشه حرفای نویسنده ها رو میخونم و خیلی برام جالبن

اینکه چطوری زندگی خودت رو در قالب این داستان و کاراکترها نشون دادی خیلیییی خیلیییی برام جالب بود .. یه احسنت بگم اینجا

از اون فیکشناییه که هراز گاهی برمی‌گردم و بهش ناخنک میزنم و تکراری نمیشه برام

اینکه گفتی دیگه اسمات نمینویسی رو هم تاییدت میکنم به شدت همین فرمون برو جلو (یه احسنت دیگه هم بگم؟)

خلاصه که من نمی‌دونم اون چنلی که گفتی چه معیارهایی دارن ولی برای منِ ریدر این فیکشن خیلییی دوستداشتنی بود غلط املایی و مشکل توی جمله بندی و اینا هم که نداشتی تا جایی که یادمه

اسم فیکشنتم بانمکههه

چی بگم دیگه دلمو برد😂 

(یه احسنت کلی هم بگم برا همه چی)

راستی موفق باشی توی درس و دانشگاه و..♥️

فقط اینکه من نمی‌دونم توت فرنگی و آواکادو واقعا چه مزه ای میده؟😂 بنظر همچین خوشمزه نمیاد ولی دوست دارم امتحانش کنم😂

 

 

 

a.gh
۱۰ بهمن ۱۳:۱۶

ینی شما فک کن من نیم ساعت دیگه کلاس دارم و تکالیفشم انجام ندادم و اومدم اینجا با یه فیک اینجوری مواجه میشم

خو این انصافهههههههه؟

RM. kiute.ARMY

یه انصاف معذرت😔
a.gh
۱۰ بهمن ۱۳:۱۵

 به بع عجبب فیکی...

جووووووووووووون

♤Nia♤
۱۰ بهمن ۰۰:۱۶

عالیی بود🪴🌿

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههه😎
Kim bora(خیار🥒)
۰۹ بهمن ۱۹:۴۱

کوئرنسیا چه کردهههه

همه رو دیوونه کردههههه

جیغغغغغ

کوئرنسیا شی غوقا(چجوری بوددد؟) کردههههههه

هیق🥹

اولین کاری که از کوئرنسیا خوندم گلدن اربز بود و باهاش خیلی حال کردم🥲🫂

هی روز به روز کاراش گاد تر میشن عهههه😭

دد میخام از کوئرنسیا عم شکایت کنم اصننن😭🤌🏻

دد مدیونی فک کنی یه مرغدونی پر خروس نیت پیدا کردم هی دارم از اینو اون شکایت میکنم😔🤝🏻

بیا اینم خروسم

🐓

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا غوغا نکرده...رسما هیروشیمای مظلوم بودیم و اون یه بمب اتممم😭😭😭

اوه اوه اون که مسترپیسههه:"))))
به قراااان فقط صعود میکنه نزول نداره😭

اینجوری میترسم به عنوان سلطان خروس ازت شکایت بشه بگیرنت😔
Q. Moon
۰۹ بهمن ۱۹:۰۹

نینینینینینینیی واییی چقدر منتظر بودم اسموتی بالاخره بیاد رو این سایت😭😭😭😭

*سیل اشک شوق*

احساس میکنم اینم از اونا میشه که هرچند وقت ی بار میام کامنتاشو از اول میخونم حالم خوب میشه

مث. لول آپ و محروم از جادو🥲💫

RM. kiute.ARMY

خودم انقدر دوسش دارم که براش تموم وقتمو گذاشتم جهت دیزاین پست😭😭😭😭😭
ایم بچه ات عزیزدردونه منههههه😭😭😭
شک نکن!!!!!
عاخ عاخ اونا که خدان:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان