BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Black Holes

🕳FULL🕳

🕳دارای دو ورژن کوکوی و استریت🕳

نویسنده vkook_hedi
ورژن کاپل کوکوی
ورژن استریت جونگکوک×مارگان
ژانر ماجراجویی . کراس اُور . فانتزی . RPF AU . ماوراءالطبیعه 
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 534
آیدی تلگرام نویسنده vkook_hedi1997
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "

   

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

    

مقدمه:

به کهکشان ها، فضا و دنیا های دیگه علاقه دارید؟!

به نظر شما چقدر احتمال داره که سیاهچاله ها دری برای ورود به دنیاهای دیگه باشن؟

به نظر شما چقدر احتمال داره که کسی از سیاهچاله جون سالم به در ببره و بتونه وارد یه بُعد و دنیای دیگه بشه؟

    

:Kookv Ver

🌌👽🚀DOWNLOAD🚀👽🌌

شرط کامنت برای ورژن کوکوی: حداقل 11 کامنت به بالا 

      

:Jungkook×Margan Ver

🌌👽🚀DOWNLOAD🚀👽🌌

شرط کامنت برای ورژن استریت: حداقل 9 کامنت به بالا 

         

805_vpfe.png 

پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکوی و یا استریت میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکوی و یا استریت بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: فانتزی دوستان فضانورد👀 این پایین کامنت رگباری ببینم هااا!

اگه شرط کامنت ها زود برسه به قید قرعه به برندگان یه پیکنیک و سیخ و سنجاق همراه با چند گرم خالص قره قروت ناب جهت سفر فضایی و بین کهکشانی تعلق میگیره😔

۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Baby Bunny
۳۱ فروردين ۲۱:۴۰

موحثن لورثطانی سایت فضایی‌ها رو اشغههههه😔

 

.

.

.

 

قربونت بروم من کوث‌دستی یه امر طبیعیه عشقوم غصه نخور بوس😔

RM. kiute.ARMY

هاااا بیاح وصتتتتتتت😔

ممنون از شما و خانواده ی رجبی فدات شم😔💜
Baby Bunny
۲۲ فروردين ۱۴:۲۱

ددی تو مقدمه علاقه رو زدی غلاقه.. مگه ملاقه‌اس🥹😂؟

سیاهچاله هم زدی سیاخچاله.. رسما یه پا یخچاله🥹😂  

RM. kiute.ARMY

ای وای لعنت به دست واژنیم😭😭😭😭
مرسی گفتی نفس درستش کردممممT^T
Baby Bunny
۲۲ فروردين ۱۴:۱۷

خانه مان را خراب کرد😔😔

 

عففف

RM. kiute.ARMY

اهنگ محسن لرستانی باید بزارم😔
ای نویسنده ی بی حیاااا جلو چشایوم دیه نیاااای😔
Baby Bunny
۲۰ فروردين ۱۲:۵۱

استریت خوندوم.. جون جون مون لون خون خونه خانه کاشانه کاشان کرمان

 

کسخل شدم میدونممم..

ویکوک هدی ایز گنگ..

دمدم گرم.

RM. kiute.ARMY

با ما چه کرد؟😔

عففففف😎
zahra mansouri
۱۸ اسفند ۱۷:۴۹

وایی ددی بیان دیوونه ام کرد🤡💔

خواستم با ی مرورگر دیگه بیام هرچی زدم وارد نشد تا کامنت بدم... خلاصه بعد پاره شدن و هزار بار ایمیل زدن بالاخره مرورگر قبلیم باز کرد

 

حالا ولش

 

من اومدم دانلود کنم کامنت نویسنده اول بود و ی اسپویل گنده شد اونجا برام🤡(شانس ندارم کلا) 

ولی با این حال خوندم و جالب بود. فضا سازی فیکو خیلی دوست داشتم

 

ولی خ سختشون نمیشه هرکدوم ی سیاره؟؟ یا تهیونگم اومده زمین؟ اخه نویسنده گف طلسمش باطل شده

اگه اینجوریه نیورا چی؟ اخه اون گف نمیخاد بیاد زمین

 

هعب کاش ی عشق شهلا داشتم بخاطرم ی سیاره رو نابود میکرد😔

هعب*درد و اشک های فراوان

 

 

خودافظی🫂💗✨

RM. kiute.ARMY

حالا شماها یادتون نمیاد...یه زمان ما میرفتیم بیان برای ده دقیقه استفاده، باید رسما یک ساعت کد میزدیم که بگیم ربات نیستیم🙂🙂🙂🙂🙂🙂
فکر کنم اگه سازمان اطلاعات کشور ها از بیان یادبگیرین و سیستم هاشون رو بسازن هیچ وقت هک نمیشن😂

عایگوووووو بسوزه پدره اسویل😔
نوش جونتتت! اتفاقا منتظر بودم نظرتو درباره اش بگی چون حس کردم خوشت بیادT^T

برای جواب سوال ها باید پریمیوم بخری😔😂

نهایتا برای ما تپه های ن.ریده ی زندگیمون رو فتح کنه تا احساس تنهایی نکنیم😔

باییییT^T
vkook_hedi
۰۹ اسفند ۱۷:۰۰

خطاب به kim bora

 

جونگ کوک برگشت زمین و تهیونگ و نیورا موندن... بچه دوم از جئون عه...تهیونگ هم طلسمش باطل شد دیگه...واضح نبودن واقعا!؟😐💔😂

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی منم اخرش یکم گیرپاچی شدم😔

kim bora
Maria
۰۷ اسفند ۱۷:۳۲

وااااای ددی وااااای وااااای خیلی زیاد واااااای ‌ ...

من با این رفتم به میان ستاره ای وااای چقدر این فیلم خفن و خاص  بود و چقدر این فیک مچ بود باش . 

نیورا برام حکم مورفی توی فیلم داشت 🙂😂😭😭🚶‍♂️

بزار خودمو خفه کنم . 

خیلی قشنگ بود واقعا خوب درآوردن این ژانر کار هرکسی نیست،  بسی زیبا و ستودنی بود . 

خسته باشی نویسنده جان 🤍 دست توعم درد نکنه ددی

RM. kiute.ARMY

عایگووووو اینجور وایبا خیلی خدااان مخصوصا که با فیلم مورد علاقه ات هم دژاوو داشته باشه😭😭😭😭😭

من نوکر شماااامT^T
Kim bora(خیار🥒)
۲۹ بهمن ۱۸:۵۱

وایییییییی

از شدت گاد بودنش پرتاب شدم به همون سیاره هه که اسمشو یادم نیست😔🤝🏻

خیلییییی خوب بوددددد

دد با وجود فاکینگ درسام فک میکردم چند روز طول بکشه و اینکه تو سه ساعت تمومش کردم واقعن باعث اپیلاسیون رایگانم شد💀🤝🏻

شخصیت نیورا رو واقعن دوست داشتم و خب..خیلی جالب بود که با وجود اون فهمیدن جریان(مثلن نمیخام اسپویل کنم🦖)هنوزم تهکوکو شیپ میکرد🥹

و خب ماری..فک نمیکنم قصدش بد بوده باشه..

خب تهش یه کوچولو پاره بود ولی جالب بود

مثلن ما نفهمیدیم بچه دومیه از جئون بوده؟یا اینکه تهیونگ طلسمش باطل شد و برگشت زمین یا اینکه همونجا موند؟ البته این موردو فک کنم برگشت زمین ولی کاش یه کم تهش ادامه میداد

عاخه ماشینی که با سرعت نور محو شد..

اوکی ولی باز خیلی قشنگ بود🫠

دستت طلا هِدی شی🫶🏻

فایتینگگگگگ🤍

RM. kiute.ARMY

پس مشتری شدی اره؟ با وانتم برسونمت؟😎
نیورا واقعا دوست داشتنی بوووود😭

عجب عجب👀

تهش رو با الهام از کار های اصغر فرهادی بود😔
$_A.D.Suga_$
۲۸ بهمن ۰۴:۱۸

با عرض سلام ادب خدمت هیونگ و نویسنده ی عزیز 

باید بگم که .... کلی موقع خواندن این فیک حالم خوب شد ، یه موضوع متفاوت و دلگرم کننده که حال دل رو خوب می‌کنه ... خلاصه از خوب بودنش نگم برات که چقدر عالی بود انصافا دم نویسنده گرم بخاطر قلم زیبا و جذابش و باید بگم که اره دیگه دستش درد نکنه ، دست شما هم درد نکنه و همینطور دست عوامل پشت صحنه ، مخلص همتونم و ممنون بخاطرش 🤗❤️❤️❤️✨

RM. kiute.ARMY

سلامممم خدمت شماااا عزیزدل*^*

مرسی کامنت دورت بگردمممم ممنون از توT^T
اماریس
۲۷ بهمن ۱۵:۴۶

عیجاااااننن بالاخره یه فیک ما موضوع فضاااااا

اخ ددی نمیدونی چنگده خوشالم 

جیغغغغغغغغغغ

RM. kiute.ARMY

ای جووون😎
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۷ بهمن ۱۲:۰۲

موقعه خوندمش احساس خیلی خوبی داشتم حیحیحی:>>

اینو یادم رفت بگم^^

RM. kiute.ARMY

عوففففT^T
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۷ بهمن ۱۲:۰۰

این فیکشن واقعا عالی بود یعنیااااا ببین اصلا یه چیز دیگع بود 

دست نویسنده گرم دمش طلا👍🏻

عالی بود و من از خوندمش واقعا لذت بردم شاید باورتون نشه ولی من همین دیشب این و دانلود کردم و امروز تموم کردم حیحی😁

میدوین مثل این بود که داری یه کارتون میبینی و خیلی بانمک و باحاله اصلا شد فیکشن مورد علاقم و خیلی خوشحالم مستسمثوثصجصکثو

خلاصه که عالی بود و خسته نباشد میگم به همتون  همچنین و نویسنده و پدر عزیز3>

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی نفسسسسT^T
.AvA
۲۶ بهمن ۲۳:۵۱

عرررررررر

خعلییییی قشنگ بودددددددددددد ی تیکه هایش نمی‌دونم چرا ولی یهو قلبم درد می‌گرفت یا اکلیل پمپاژ میکردددد😍🤣

 

دمت گرم داش خیلی خفن بود و همینطور خیلی فیک تکی هست عررر اصن نمی‌دونم که چرا نمیتونم ذوقم ابراز کنممممکمممم ویییی

 

 

راستی کارنامه بسی درخشانم را رفتم تو سایت دیدم خودم پشمام ریختتتتت معدل 19/38 عرررر نمره زیر 18نداشتممممم اصن خودم پشمام ریختتتتت 😱😱😂🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده هااا😎

طیب طیب الله احسنت بارک الله عزیزمممممممT^T
محیا:)
۲۶ بهمن ۱۴:۳۳

عیجانممم خیلی خوب بوددد

منم از ماری چندان خوشم نمیومد ولی نیورا و جونگکوک خیلی جر و بحثاشونو دوست داشتم

(کل وقتی ک میخوندم به پهنای صورت نیشم وا بود😭😀)

هدی جونم خیلی خوب بود دستت درد نکنهه

RM. kiute.ARMY

وای منم:/
ماری نمد چرا نچسب بووود😂😭
dina
۲۶ بهمن ۱۲:۵۰

واوووووو عالی بودددد مخصوصا ورژن استریتش 

فقط کاش یکم بیشتر رو پایانش کار میکرد چون کمی مبهم بود

البته ببخشید اینو گفتم چون این فیک واقااا خاص و عالی بود فقط یه سری ایرادات جزئی و ریز داشت

مثلا با عقل جور در نمیومد که نیورا دختر ماری/ته باشه چون نیورا بزرگتر بود ازشون

یه سری چیزای دیگم هس که نمیخام بگم چون اسپویل میشه تا همینجام یکم اسپویل کردم شرمنده

ولی در کل خیلیییی قوی و عالی بود

خسته نباشی رایتر فایتینگ :)))

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت عزیزممممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ بهمن ۱۲:۱۰

چقدر هماهنگ دوتا هم‌اسم با پارازیت s اومده.

دد اینجانب برای ورژن کوکوی نظر داده هم‌اکنون گم میشوم میروم میخوانم.

RM. kiute.ARMY

تیزبینی 100/100!
نفرمایید تاج سر اسنپت میشم😎
zahra mansouri
۲۵ بهمن ۲۰:۵۴

ماشالا. ماشالا. ماشالا

 

ماشالا به ژانرا

ماشالا به خلاصه. 

ماشالا به کاور

 

ولی من ادم شدم ی مپت دارم هری پاتر میخونم. قراره بری تو مخزن فیکام عشقم. خوندمت میام میگم چقدر عالی تر از تصوراتمی😉

RM. kiute.ARMY

منی که با ریتم دست میزدم  هو هو میکردم:

جووووون لاسو عشه😎
mobina
۲۵ بهمن ۲۰:۴۴

سلامم 

شیطونا. از کجا فهمیدین من فضا رو دوست دارم 

 

یعنی دارم برای دستر رگ مو میزنم 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دل به دل لوله کشی خوشگله😎
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۵ بهمن ۱۵:۰۱

برگاااممممم🍂

دد،دارم درست میبینم؟

واییییییییییی چه خفنننن.

*من برای ورژن کوکوی نظر میدم دد*

کمبود یه همچین فیکی با همیچن ژانر هایی احساس میشد،نویسنده دستت طلا 

RM. kiute.ARMY

اره جون دل دد😎
عففففف بزن بر بدن!
Kim bora(خیار🥒)
۲۵ بهمن ۱۴:۵۸

کوکوی؟اسمشم بلک هوله؟کراس اورم هس؟

اوکی مرگ)))))

تروخدااااا نکنین اینکارو با منننننن

جیغغغغغ

میخام برم بخونمشششششش🤌🏻🫀

RM. kiute.ARMY

دیگه ما خواستیم دم انتخابات مثل مسئولین تمام تلاشمونو  بکنیم😔
کصخل هستم
۲۵ بهمن ۱۴:۳۷

دروددددد.

برم بخونم میام نظر میدمممممم:)

RM. kiute.ARMY

دروووووووود عزیزممم!
از همین الان نوش جانتT^T
Rita
۲۵ بهمن ۱۴:۱۸

همیشه از نویسنده هایی که راجع به موضوعی که دارن مینویسن مطالعه کردن و کشکی شروع نمیکنن نوشتن خوشم میومده و این نویسنده عزیز یکی از اون نویسنده هاست 🙂💜💜💜

اطلاعاتی که دادی جامع و کامل بود و مشخصه برای چیزی که نوشتی واقعا وقت گذاشتی :)💜💜

وگرنه میتونستی با اطلاع از اینکه زمین گرده و دور خورشید میچرخه سر و ته همه چیزو در بیاری 🙂🤣

اما این کارو نکردی و نتیجه ی کارت عالی شده عزیزم 🫠💜

ورژن کوکویش رو خوندم و لذت بردم 

 

بوج بهت بچه 🥲💜

RM. kiute.ARMY

نوش جونت بشه تخم بشه به چشم گوشتت😔♥
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان