BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Peach Wolf

🌸FULL🌸

نویسنده Kylie
کاپل یونمین
ژانر امگاورس . عاشقانه . فلاف . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 180

    

خلاصه:

دقیقا همونجایی که امگا فکر میکرد دیگه قرار نیست از پس این زندگی و اتفاق های ناراحت کننده اش بر بیاد، توی یه اجرای ناموفق و اشتباهی که برای گروه و کمپانیش به وجود اورد، الهه ی ماه بالاخره به دعاهاش جواب داد!

  

🍑🌙💖DOWNLOAD💖🌙🍑

   حداقل کامنت پست: 9 کامنت به بالا

      

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مینی فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل یونمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها، نوشته جدیدی اگر با کاپل یونمین بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

پ.ن2: دیابت نوع هشت گرفتم به مولا قسم:")

پ.ن3: یونمین شیپرانی که مرا در جهت قرارنمودن یونمین دچار شرحه شرحگی کردن، این زیر ببینم ولوله میکنید هااا😔

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۲۵ فروردين ۱۷:۰۵

طلاملا دوس ندارم دد سر همون النگو ندارمم ،دستبندام هستت اونارو بزاریم روش جوابه؟😔

امگاورسا خیلیی کم شدنن دلمم کبابه دد:)))

 

عاا اینو گفتب یاد ی چیزی افتادم بچه بودن عاشققق یه هله هوله بودم بهش میگفتم پف پفی صورتی و سفید بود محصول شیبابا:)) اینا اینا ازینا:))  من کلی ماجراجوبی داشتم برای پیدا کردن طعم‌های مختلفش با عموم 😔😂

RM. kiute.ARMY

بیا منم گشواره هامو بزارم😔😔😔
وای اره:"))) همت کنم من دارم مینویسم😔

وایییییی خدااا از اینااااا😭😭😭😭
ناموسا اون زمان که از اینا زیاد بود زندگی بهتر بود😭😂
سونگ جی وون
۲۴ فروردين ۰۳:۵۰

خیلی کیوت و اکلیلی و ناناز بود عاشقش شدم منم یه آلفا میخوام اینطور ازم حمایت کنه و هوامو داشته باشه و دوسم داشته باشه

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا:)))))
این زندگی رو نمیشه دیگه کرد...
Jinjuo
۱۷ فروردين ۰۱:۱۵

یونمین امگاورس:)) اینکه اینگد کوتاه بودو نمیتونم:)) من بیشترر میخوام ددیی یه زیر میزی رد کن با نویسنده

این ازینا بود م با بغض لبخند میزنی پاش ولیی دلم کباب شد از کم بودنشش:))🫂

RM. kiute.ARMY

چش چش النگوهامو میفروشم😔

وای عاره:"))))
اصلا پف پفی نرم بووود😭
کلثوم🧔‍♀️
۱۱ فروردين ۰۶:۲۸

نمیدونم از زیباییش چی بگم🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

هعیییییی

امگاورس ؟ اونم یونمین؟ عررررررررر

بازم میخواممم عرررر نباید تموم بشههههههه

#بازم_میخوایم

RM. kiute.ARMY

بازم میااااد تو لب تر کن😎💋
زینا
۲۸ اسفند ۱۲:۰۶

ای ادم زرنگ 

RM. kiute.ARMY

جوووون😔
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۷ اسفند ۱۸:۱۷

اوه اوه اوه این چیه دیگههه یونمین امگاورسسس؟هنوز نخوندم ولی از کاورش مشخصه قراره اکلیل بارون شم

راستی ددییییی

بعد حدودا دوماه اومدم تو سایت پشمام ریخت از شدت فیکای جدید

این بی انصافیه در نبود من این همه فیک دادید بیرون💔

ولی خوشحال و خرسندم تو تعطیلات میتونم بخونمشون

راستی دلمم کلی برات تنگ شده بود ددییی

RM. kiute.ARMY

قطعاااااT^T

خوش برگشتی الهی دورت بگردم:")))
نوش جونت باشهههT^T

منم همینطور شیرینممم😭😭😭💋💋💋💋
Hiromi
۲۵ اسفند ۱۹:۴۸

خیلی خیلی قشنگ و شیرین بودددد ، واقعا هروقت که میخوندمش لبخند به لبم میومد ‌..

چرا کوتاه بوددد؟ 😭

دد میشه چندتا فیک مثل این بهم معرفی کنی؟

 

 

RM. kiute.ARMY

قربوووووونت بشمممT^T
صدا و سیما بودجه نداد:"(

گوگولی و ناناز میخوای؟*^*
baymax 263
۲۵ اسفند ۱۶:۳۸

بخاطر اینکه یکی بالاخره پیدا شد و من رو به آرزوم رسوند واقعااا ماچ بر لپت 

ولی کلا مرز بین بیبی گوریل بودن و کیوت بودن یک مو عه ولی فرقشون یه دریا

کلا همینجوری در خاطرت باشد 

یه مقداری تلاطم دریا در نواحی شرقی فیکشن مشاهده شد

فدات شم 

بدرود

RM. kiute.ARMY

متخصصی هستی برای خودت هااا😎

با جوی نسبتا پایدار😔

فدای شماااا*^*
Hiromi
۲۴ اسفند ۲۳:۵۸

خیلی فیک شیرین و کیوتی بود و با هر صفحه لبخند به لبم میاورددد..چرا انقدر کوتاه بوددد ( اشک و خون،😭)

RM. kiute.ARMY

نوش جونت نفسمممT^T
Ruby
۱۶ اسفند ۲۲:۴۳

Hey kylie 

خوشحالم که به عنوان به نویسنده حالا چه تازه کار و چه کهنه کار نظرات کارت رو میخونی و چک میکنی♡ 

اول اینکه الان حدود فکنم دو هفته میگذره از وقتی که فیکشنت رو خوندم و الان که کامنتت رو دیدم تازه یادم اومد اوه اره من یه همچین چیزی خوندم و همچین کامنتی گذاشتم و حدس بزن چیشد وقتی که درمورد فیکشنت فکر کردم یادم اومد؟ تقریبا هیچیی! فقط یادمه یه چیزی بود که ده صفحه اول فلاف بود باقیش 18+ و چیزی نبود که توی ذهن بمونه(: 

متوجه شدی؟ چیزی که حس خوبی بهت میده تو ذهنت هم میمونه! این تعریف من از یه اثر خوبه(پرسیدی قلم قوی بنظرت یعنی چی اینم جواب منه) 

بی صبرانه منتظر آثار جدیدت هستم♥︎

RM. kiute.ARMY

قشنگممممT^T مرسی بابت کامنت فدات شم من:>

kylie
Kylie
۱۲ اسفند ۲۲:۴۸

هی گایز.

Kylie صحبت میکنه :

یه فیک تاریخیمون نشه؟..

RM. kiute.ARMY

بچه هاااااا خاک بر سرمون شد😔😭😭😭😭

ریدر ها
Mono
۱۲ اسفند ۰۹:۳۶

خوب بود، قشنگ بود، ولی زود تموم شد، 

خیلی شیرین و کیوت و گوگولی مگولی بود، ولی حدا نمیدونم نویسنده چرا انقدر زود بست داستانو

در هر صورت به خودش ربط داره، پس فایتینگگگگگگ✌️👍🤝❤️❤️❤️🫂

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت دورت بگردم منننT^T

دیگه مینی فن فیکشن بودن یسری باگ هم دارهT^T
Jinjuo
۱۱ اسفند ۰۴:۱۲

زیادیی انعکاس واقعیت بود 

من از یونگی مود مافیا میگرفتم هرچند ک ب شغلش دقیق پرداخته نشد ولی برامن مود مافیا داشت🥲😂

من کلاا کسی نیستمم تحلیل کنه اصن بنظرم در حدشم نیسمم فق میتونم بگم کیوت وو سبک بودد اینطوری نبود ک تو سرش حرص بخوری یا هرچی بیشترر ازینا بود ک بشورهه ببرهه😂

خسته نباشی نویسنده

RM. kiute.ARMY

نوشششش جونت باشه الهی خوشگله😎🤌♥️
suíbiàn-随便
۰۹ اسفند ۱۸:۳۹

در سبک خودش، قشنگ و دلنشین بود.

درسته که ساده و بی پیچ و خم بود و شاید با دنیای واقعی مغایرت داشت اما خب...ژانر امگاورس که غالب داستانه زیر مجموعه ژانر ماوراء طبیعه و فانتزیه، از ریشه، از دنیای واقعی به دوره.

 

خلاصه خوب بود و ساده.

 

سلیقه ای میشه گفت بود و مناسب هرکسی نیست، اما اگه کسی سلیقه اش باشه براش خیلی شیرینه ایا داستان.

 

خسته نباشی نویسنده

RM. kiute.ARMY

دقیقا!
مسواک کوکی
۰۷ اسفند ۲۱:۲۶

به عنوان یه مینی فیکشن فلاف واقعا قشنگ بود و وایب خوبی به ادم میداد، این از اون فیکاییه که ادم اخرش میگه هعی کاش فیکشن بود و طولانی بود، مثلا نمیتونم تصور کنم اگه ماجراهاش بیشتر بود چقدر قشنگ میشد، ولی چه میشه کرد، مینیه دیگه 💀💔🤣

فقط بنظرم یه مشکلی داشت، درسته فلافه، اما خب جیمینی که بخاطر ارزوش حتی ادای بتا ها رو در اورد 

چطوری انقدر راحت با کار یونگی کنار اومد؟ 

در کل دوستش داشتم ولی اینش عجیب بود 

RM. kiute.ARMY

وقتی سینگلی به شخصیت اول فشار اورده بود و از یه جا دیگه اش زده بود بیرون😔😂😂😂

مرسی کامنت دورت بگردممممT^T
Jinjuo
۰۶ اسفند ۰۳:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واقعا قشنگ بود:))

** **** ** *** *** ****** ** **** *********

من واقعاا دلم ازین ی فصل دو فول دیگ میخواد:))

نمد فق منم یا عادیه

ولی من پرپرر میشمم برای یونمین امگاورس یا هیبریدد مخصوصا فلاففف:)))))

اصنن دلمم قنجج رف براا کلل کلمه ب کلمه هاش:))

RM. kiute.ARMY

فقط من سان کردم که باعث سوتفاهم نشه:>
مرسی کامنت عزیزدلمT^T💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸
Jinjuo
۰۵ اسفند ۰۳:۰۷

هیقق واقعاا ناموسی کاش از خدا ی گونی پول میخواستم:))

همین امروز دیقا با خودم گفتم خیلی وقته یونمین نخوندم

پشت سرش گفتم عفف فک کن امگاورسم باشه چی بشهه🤌🏻🥲🤍

RM. kiute.ARMY

یه دعا کن همین جمع وسط کنسرت😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۴ اسفند ۱۳:۳۴

این فیک خیلی زیاد گوگولی و خوب بود،من دقیقا میدونم متضاد ترین فیک با این،چیه،اگر گفتیدد.

 

 

.

.

درسته اپ اند دون،یعن یانقدر که حرص خوردم سر اینکه تا اخرش نفهمیدن جفتن سر چیز دیگه ای نخوردم،و این فیک یونگی خیلی سرع حس کرد که جفتن و جیمینم قبول کرد،فکر کنم تنها مانعی که ممکن بود وجود داشته باشه خوانواده ها هستن،چون اینجا جیمین هیچ کسو نداشت،خیلی راحت تر یه جفتو پذیرفت و یونگی هم خیلی بااحساس تر بود،(جاست فورفان😂😂😔🤝🏻)

بازم حسابی دستت درد نکنه کایلی شی

RM. kiute.ARMY

وایییییییییی دقیقاااا😂😭

بخدا منم انقدر سینگلم اولین نفر پا بزاره میپرم روش میرم تو حلق!
سونگ جی وون
۰۳ اسفند ۲۱:۲۰

خیلی خیلی خیلی خیلی کیوت بود و من واقعا دلم خواست چنین عشقیو تجربه کنم🥺🥳😍🤩💝🧡

RM. kiute.ARMY

باشم در خدمت😔💍
a.gh
۰۲ اسفند ۱۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

در پاسخ به روبی جان باید بگم... (ruby)

بیبی... ببین

 

من اصلا این فیک رو نخوندم چون یونمین دوس ندارم

اما وقتی بالای کاور رو یه نگاه کردم و سریع دیدم همش میگفتم کاش تهکوک باشه

 

حتی خود کاور داره موضوع رو بهت میفهمونه... فلاف و کیوت

تو نمیتونی انتظار داشته باشی که یکی از کارکتر ها قاتل باشه از اون ور یکی در حال حل کردن بزرگترین معمای جنایی باشه...

منظورم اینه که... همچین کاوری، همچین ژانری، همچین خلاصه ای نشون دهنده ی رابطه ی بسی شیرین دو نفر عه

و واقعا داستان زیاد پیچیده ای نداره

 

بعدشم... نویسنده، نویسنده ی خوبی هم هست فیک https://fazayihaa.blog.ir/post/1879 (love and pride) مال این نویسنده اس

 

یه جوری حرف میزنی احساس میکنم ایتو هیده ای (نویسنده ی مورد علاقم ایتو هیده اس و به نظرم قلمش فوق العاده اس و احتمالا بتونه بهتر از کسایی که فقط ریدر ان نقد کنه) 

ینی اینکه یه جوری میای تند نقد میکنی انگار که...

 

هرچند اگه ایتو این شکلی حرف بزنه من خودمو از پنجره پرت میکنم پاییننننن

 

**** **** *** **** *** **** ** *** ****** **** ***** ** **** *** ********

یه لحظه به احساس نویسنده فک کن

 

RM. kiute.ARMY

فقط سانسور کردم که سوءتفاهم ایجاد نشه:>


gold
۰۱ اسفند ۰۰:۰۲

 وای جدا خیلی خوشگل بود 😭😭 خسته نباشییی

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی تاج سررررT^T
Andres ‌‌
۳۰ بهمن ۲۳:۲۹

ولی جوری که محترمانه و با صبر همه نوع حرف هارو جواب میدی خیلی قابل ستایش , تقدیر و هاته 

اره دیگه گفتم که بگم کیوت.

و نویسنده عزیز بازم میگم

قلمت خیلی قشنگ بود

خسته هم نباشی هانی ✨🍓

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من نفسممم😭❤❤❤❤
خجالتم نده قربونت بشممم😭💋💋💋

نویسنده
Kylie
۳۰ بهمن ۱۷:۴۶

هی Ruby

من نویسنده این فیکم و باید بگم ۱۲ سالم نیست ، مثل اینکه خیلی نیاز داری سنمو بدونی😂

این فیک یه تیکه از یه زندگیه ، نه تراژدی خاصی داره و نه پر از رمز و رازه که بخواد قوی پیش بره ، یه سبک فلاف و روزمرگی و کیوته بدون هیچ فراز و نشیبی.

این فیک صرفا برای وقتاییه که دلمون میخواد یه چیزی بخونیم که هیچ مشکلاتی توش نباشه و همچی با خوبی و خوشی پیش بره.

داری میگی یه قلم قوی میخوای..دوست دارم بدون قلم قوی در نظر تو چیه ، من ادمیم که به انتقاد ها اهمیت میدم ولی صرفا انتقاد..

انتقاد با توهین فرق داره ، متوجهی..؟.

خوشحال میشم بیشتر کامنتت رو ببینم ، من کلا چند ماهی هست مینویسم و همینکه تو زیر فیکم کامنت میزاری چه توهین باشه و چه نباشه ارزشمنده...

Kylie 

RM. kiute.ARMY

Ruby
Ruby
۳۰ بهمن ۱۵:۰۸

من از فلاف خوشم میاد اتفاقا ولی مگه نمیشه یه چیزی هم قلمش قوی باشه هم فلاف و کیوت باشه؟ چرا میشه اگر نویسنده ی قوی داشته باشی که بتونه داخل اون سبک مورد نظر خوب عمل کنه! بعدم من چیکار نظر بقیه دارم من نظر خودم دادم بقیه خوششون اومده یا نیومده به خودشون مربوطه

RM. kiute.ARMY

منم گفتم که، انتقاد میخوای بکنی توی چهارچوب خودش باشه فدات شم.
گفتم نظرات رو بخونی بنا به اسپویل داستان بود نه چیز دیگه ای.

اگه از نظرت ضعیفه قلم. بگو. نقد کن. اما نه با کتک. راه به راه منم نقد دارم تایید میکنم. خودم هم نقد میکنم. یه عالمه تست میگرم. نمیرم گوش بپیچونم که یا به طرف بتوپم.
من یه ناشرم. به من دخلی نداره که نویسنده چیکار کرده یا نکرده. وظیفمه نظرات رو تایید کنم. اینجا هم محیط حرفه ایه. احترام حرف اول رو میزنه. شما هم برای بنده محترمی و جات رو سرمه💗💙💗💙

میری یه جا غذا میخوری، مزه اش خوب نبوده.
اگه بده دیگه از اونجا غذا نمیخری یا میری بهشون میگی.
Ruby
۳۰ بهمن ۱۳:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بنظرم خیلی بیسیک و چرت بود انگار بچه ۱۲ ساله نوشته بود و عملا چند صفحه اول رو نوشته بود که بگه نهه من فقط **رن ننوشتم داستان هم داره

RM. kiute.ARMY

قشنگم میخوای نقد کنی در چهارچوب نقد کن. نکوب که مادر!
دوما که اول خلاصه رو بخون عزیزجان، سوم ژانر هارو هم ببین. کنار یه نیم نگاهی هم به کامنت ها بنداز نفس جان.
ژانر فلاف کلا میخواد خوشبختی و قند بودن رو نشون بده. فلاف سلیقه نباشه برا طرف داستان ساده میشه.
سبک این فیک ملودرام و کیوت بود. قرار بود یه درام قوی باشه اینطور پیش نمیرفت.
کار های دیگه نویسنده هم هست که درام قوی داشت. حالا بنده خدا اومده یه فیک فلاف و کیوت نوشته گناه ک نکرده دختر قشنگم!

کسایی هم که خوندن، سلیقه اشون بوده و خوششون هم اومده لذت هم بردن کامت خوب و نقد کننده هم داشتیم. 

نمیشینی که هر فیلمی رو ببینی دختر خوب، میبینی؟
اونی رو میبینی که به دردت بخوره.
$_A.D.Suga_$
۲۸ بهمن ۰۴:۲۰

سلامی دوباره .... 

از شدت کیوتی این فیک نگم برات ... یعنیا آدم غرق اون حال خوبش میشد ، دمش گرم دم نویسنده گرم انصافا جیگرم حال اومد با خواندنش 😆.

خلاصه اره دیگه کلا دمتون گرم خیلی باحالید عاشقتونم ❤️‍🔥❤️‍🔥✨

RM. kiute.ARMY

سلووووووم عزیزدل*^*
نوش جووووووونت نفسسسT^T قشنگ مثل دسر بود بین بدبختی هامون😭
نوکریم نفسسسسT^T
Andres ‌‌
۲۸ بهمن ۰۰:۱۷

خدا نکنه عه کیوت حیفه

RM. kiute.ARMY

نفسممممم😭😭😭😭💖💖💖
Andres ‌‌
۲۶ بهمن ۱۸:۵۶

اوکی من خودم سه چهار ساله که تو بیانم و وب کیوت رو دارم

و بعد دو سال دام از اینجا فیک دانلود میکنم که بخونم

و خب اون فیک مال تو عه 

اره دیگه

و کیوت بود

خوشم اومد از قلمت 

خسته نباشی ✨🍓

RM. kiute.ARMY

کیوت قربونت بر زنننن😭💗💗💗💗💗
Kookv,Rasta 🐰🐯
۲۶ بهمن ۱۴:۲۵

خدایاااااا چه خبره واقعا 

مرسییییییی نویسنده شی 😘😚❤

RM. kiute.ARMY

ای جووووون!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ بهمن ۱۲:۱۲

خب من الان اینو برای یکی از دوستام بفرستم جرم میده.

کمک. من ترسیده‌ام و نویسنده را میخواهم.

نویسنده عزیز، بیا مراقب من باش زنده بمونم چون من اینو حتما باید به دست یه بنده‌خدایی برسونم

RM. kiute.ARMY

خودم میام مراقبتم خوشگله😎
سونگ جی وون
۲۶ بهمن ۰۶:۴۸

عاشق اسم کیوتش و کاور کیوت ترش شدم مطمئنم داستانش هم کیوته

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههههههT^T
sama pordang
۲۵ بهمن ۲۲:۰۷

خیلی سافت و سوویت بود عالییییییییییی

RM. kiute.ARMY

نوووووووش جونت!
Asma
۲۵ بهمن ۱۸:۱۸

بلاخرهههه امگاورسسسس

ددی نمیدونی من تا الان هر فیک امگاورسی که تو سایت بود رو نزدیک دو یا سه بار خوندم از بس عاشق ژانر امگاورسم و الان از شدت خوشحالی دادم جیغ میزنمم😁

خیلی منتظر بودم که یکی امگاورس بنویسه بزاریییی

 

راستی من منتظر کارای اس اچ اس هم هستم دیگه نمیده بیرون فیک؟

ددی مرسی که با همه اینقد خوبییی  خودم تازه با سایت اشنا شدم فهمیدم تو رو ددی صدا میکنن

 

نویسندههه خسته نباشیددددد خیلی قشنگ بودددد

RM. kiute.ARMY

فدات شم کهههT^T

اتفاقا منتظر باشید😈
جاک
۲۵ بهمن ۱۳:۲۴

خیلی کیوت و شیرین و غیر واقعی بود، و من نسبت به چنین داستان هایی حساسیت دارم! یجورایی از این صمیمیت خیلی سریع و بیش از اندازه بعد از تازه یک دیدار، ضعیف بودن بیش از حد امگا و رفتارهای خیلی مالکانه هرچند عاشقانه آلفا خوشم نمیاد. گرچه اون رایحه هلو و خامه واقعا به اندازه ای که باعث بشه اکلیل بالا بیارم خاص و قشنگ بود و خوشحالم که همچین فیک های فلافی نوشته میشه.

تزئین صفحات هم واقعا قشنگ بود و مدیونین اگه فکر کنین من با دیدن عکس هلو یاد یه چیزی افتادم!🌚🌚🌚

RM. kiute.ARMY

این فیک ها مثل دسر میمونن وقتی تیر خوردی و یه پات هم قطع شده و سینه خیز تو جنگل داری فرار میکنی و دقیقا خوندنش حالتو خوب میکنههههههههه😭😭😭😭

قابل نداره بدم ببری😔
یاد چی؟😔🍑
리해진
۲۵ بهمن ۰۲:۳۲

آی ننه گلبممممم

 

این دیگه چی بوووددد

عاشقش شدم

 

دد چیز این سبکی نداری؟

اینجوری که تاپ ماجرا اینجوری قدرتمند باشه و باتم ماجرا اینجور کیوت گوگولی مگولی؟

 

شاید باورت نشه ولی نصف شبی ۳دور خوندمش

ساعت ۲:۳۱عه

 

حیحی

RM. kiute.ARMY

عثله لامثب عثل:")

چرا چراT^T فن فیکشن گلد، سویم فورمی، و خلاصهتوی لیست فن فیکشن های فول سایت هستT^T

شب است و وقت کار های اخ اخ😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۵ بهمن ۰۰:۳۸

بهههه بههه ببینید بلاخره بعد یک قرن و نمین بلاخره یه فیک فول یونمیننن،کایلی شی دستت درد نکنه ،

*پ.ن3: یونمین شیپرانی که مرا در جهت قرارنمودن یونمین دچار شرحه شرحگی کردن، این زیر ببینم ولوله میکنید هااا😔*

من حامی تمامی شیپ ها هستم دد،منم حساب کنا،

اخ من دور این فیک بگردم یه هفت هشت دور،

امگاو سه،احساس میکردم دیگه قحطیش اومده🥲😂😔🤝🏻

یونمینننن قشنگمم،نویسنده ی عزیززز🥲🥲🤝🏻

 

 

RM. kiute.ARMY

شما صدر جدولی نفس😔

اینو حتما بخون خیلی گوگوله😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان