BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ENDING

⨳FULL⨳

نویسنده ARVIN
کاپل تهکوک
ژانر عاشقانه . انگست . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 192
راه ارتباطی ناشناس نویسنده "
آیدی بات تلگرام نویسنده MinArvin7bot@

   

برشی از داستان:

-پایان خوب همین جاست زنبق. همین جا وقتی تو توی بغلم با آرامش نشستی.

      

🎭♥⨰DOWNLOAD⨰♥🎭

 

805_vpfe.png


پ.ن: آروین! عشق تیم ما آروین، خوشتیپ ما آروین!

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آیرا
۲۶ فروردين ۲۰:۱۸

هایییییییییییی

من بعد از ۴ سال خوندن فن فیک از سایت شمااااااا واسه ادلین بار کامنت میزارمممممممممم

اینجا کل فیکاش محشرنننننننن

همه چیشششششش

پسکشمکیپسکسمزکمزگسجبوجینی

ذوقققققققققققق

بیشتر فیکای تهکوک و کوکوی رو خوندم و عالی بودنننننننن

بیشتر اوقات درحال خوندنم و ی جوراییییی وابسته شدممممممممم

باهاشون زندگی میکنم

درکشون میکنم

با ناراحتیاشون گریه میکنم

با شادی هاشون خوشحال میشمممممم

و کلا تاثیر زیادی روی روند زندگیم دارن 

همیشه ی فیکو انتهاب میکنم که تهش هپییی باشههههه

اگه غمگین باشه تا مدت ها ناراحتممم😭😭

 

 

خلاصه میخواستم بگم چه ددی(خجالت میکشم این شکلی بدون اجازه صدات کنم و خو نیمتو ننیدونم) و نویسنده ها و هنشوننننننننننن محشرنننن شگفتتتتتت انگیزنننننننننن

بوس و بغل به همتونننننننن💓💕💞

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانمممم خوش اومدیییییT^T
به به!
پس حسابی نوش جونت عشق دلممم😭😭😭💚💚💚💚

ایگووو شیرینم راحت باش هرچی دوست داری صدام بزنننن*^*
عزیزمممم مرسییی محشر تویییی😭😭😭😭

بوووووووووس متقابل!💜💜💜💜💜
You You
۲۴ اسفند ۱۵:۳۷

چرا انقدر خوب بوددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

تروخدا بازم فول فیک ویکوک اینجوری بزارین اگه نزارین که من می میرمممممممم

خیلی قشنگ بود اشک بغض فینننن🤧🤧🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمتتتتتتتتت نوش جونتتتتتتتتT^T💙💙💙💙💙💙💙💙
دیانا
۲۳ اسفند ۱۰:۵۳

من فیکشن زیاد نمیخونم ولی همیشه میخونم واقعا این بهترین فیکشن بود ولی من احساسی ام یکی باید گردن بگیره😭🤣

RM. kiute.ARMY

بیا گردن من مال تو جیگر😔💋
zahra mansouri
۲۲ اسفند ۱۷:۲۳

هاهاها چون کامنتارو خونده بودم اشک نریختم

*گودرت 

احساس همزاد پنداری میکنم با کاراکتر تهیونگ😂

 

ولی چ کاپل بدبختی بودن کاراکترای فیلم. اگه همچین فیلمیو بدون داشتن اسپویل ببینم تا 3 روز اشک میریزم. 

 

یادمه قبلا ی فیلم اینجوری دیدم دختره سرطان داشت از آخر مرد. حتی با دیدن تلوزیونم گریم میگرفت تا دو ساعت. حالا بدبختی بعدش قرار بود بریم بیرون 

 

 

 

حرفی نموند دیگه لاو یو بای:/🫂✨

RM. kiute.ARMY

جوووون فدا گودرتت، گودرت علی من😔

در پخش مواد یا سایر زمینه ها؟😔

ناموسا من خودمو میسوزوندم:|

نههههههههه چرا همچین کردی با خودت دختر😭😭😭😂😂😂

لاو یو مور بایT^T
zahra mansouri
۲۲ اسفند ۱۶:۵۰

این انگسته ولی کاور و کامنتا دارن داد میزنن "منو بخونننن" 

 

خلاصه اومدم اینجا اشک ریختم یکی باید بیاد منو گردن بگیره

RM. kiute.ARMY

بخونننننن😔

من من من!!!!😔💍
mogo mogo
۲۱ اسفند ۱۴:۱۱

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مجددا؛

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

عاقا یعنی چی که انقدر خوب مینویسه آروین؟😭😭😭😭

از اون گذته چرا کیومرث به ما رکب میزنههههه داشتم تقریبا قبر میکندم برم توش گریه کنم که دیدم نهههه قضیه یه چیز دیگه بود و به زندگی عادی برگشتم😭😭😭

 

عااااااالی بود آروین شییییی خیلی خوب بود😭🥀

RM. kiute.ARMY

حمله ی تروریستی علیه مظلومان که میگن همینه هااا😭😭😭😭😭
cruella ..
۱۹ اسفند ۱۵:۱۱

سلام

من ۱ ساله که دارم از این وبلاگ فن فیک میخونم و خیلییییییی خوبه

نویسنده های خیلی خوبی دارین و کاراشون واقعا عالیه

این کار نویسنده هم خیلی قشنگ بود

خسته نباشی نویسنده♡

RM. kiute.ARMY

سلامممم به جذاب خانم عزیز*^*
ای جانم قشنگمممم😭💙

نوش جونت باشن عزیزززز امیدوارم همیشه عالی بمونیم*^*
suíbiàn-随便
۰۹ اسفند ۱۸:۳۶

براوو!

یادمه در این سبک -که مثلا دارن فیلم میگیرن- داستانی خونده بودم اما اصلا خوب درنیومده بود.

شبیه فیلم های ابدوغ خیاری...اما این...عالی بود!!

لذت بردم و واقعا قلم نویسنده روون و عامه پسند بود....همه میتونن بخونن و لذت ببرن.

 

خسته نباشی نویسنده.

RM. kiute.ARMY

اروین جان طبق معمول گل کاشت!
Helia
۰۸ اسفند ۲۱:۲۰

داشتم گریه میکردم....یعنی داشتم عررر میزدم

ادامش رو خوندم و......چرا؟ چرا؟

RM. kiute.ARMY

سووووپرایز😔
liopen
۰۸ اسفند ۱۹:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این آروینه...اون از دسپرادو که سرش ب*ا رفتیم اینم از این که یه لحظه خون تو رگام خشک شد

این چه کاراییه زنننن

ولی سناریوهایی که میچینه اصن+++++++++++++++ 

 وقتی گفت  "کارگردان" اینجوری بودم که دربلقتبنقثحبتقاافح3جثحثنتصیالثصلعهی:))))

RM. kiute.ARMY

آروین جان هربار انتحاری تر از قبل...

صدا و سیما رو بدن دست آروین ملت از کار و زندگی میوفتن...همه اش جلو تلوزیون در حال ضجه زدن😭

یا حسین گویانم وقتی فیک های اروین رو میخونم!
مونیی
۰۶ اسفند ۱۱:۵۲

آم خب خوبه من فیکشن تهکوکی خیلی دوست دارم

RM. kiute.ARMY

نو جونت عزیزززم*^*
همون مامی که نمیدونه ددی گتین هات
۰۴ اسفند ۱۶:۵۵

عرررررممممم

ععررررررررر

عالی عالی عالیییی

مرسی مرسی مرسیییی

RM. kiute.ARMY

قابل  ندارهههه*^*
ته تغاری
۰۳ اسفند ۰۱:۰۷

قشنگ بود

فایتینگ آروین شی

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Sana
۳۰ بهمن ۲۱:۳۷

عالی

 

RM. kiute.ARMY

فددددداااااات*^*
...
۲۸ بهمن ۰۲:۴۲

ولی خیلی زیبا بودددد

اصا قلبم

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی شمااااا👀💗
Min Arvin
۲۶ بهمن ۱۹:۴۴

به به ببین چی آپ‌ شده

فدات شم دد❤

RM. kiute.ARMY

من فدات شم دورت بگردم:")
Kookv,Rasta 🐰🐯
۲۶ بهمن ۱۴:۲۱

خدایااااااا تاوان کدون کار خوبمه

نویسنده جون مررسییییییییی ❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

جون😈💖
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ بهمن ۱۲:۱۳

من میرم میخونما، اما فرض کنید دارم میگم 

.آروین عشق تیم ما آرمین خوشتیپ ما.

RM. kiute.ARMY

کاملا از پروفت معلومه😔
(جر خوردم گروفتو دیدم😂😂😂😂😂😂😂😂)
کسخلم مشکل داری مشکل داری؟
۲۵ بهمن ۲۱:۰۰

اههههه اینووو ببینننننن اومدم تو سایت با سه تا فیک فول پارتتتت ویکوک روبرو شدمممم او او اووو اوووو اوووو 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

خب خب من میرم اینارو بخونمممممممم 

RM. kiute.ARMY

اصل جنس!
نابه ناب!
Kim Devil
۲۵ بهمن ۱۹:۲۵

وای:) واای:))) واییییییی:))))))))

عر زدن تا ابد*

حقیقتا وقتی اینو دانلود کردم فکر نمی‌کردم انقدر فیک قشنگی باشه اونم با چنین قلم و ادبیاتی! از همون شروعش فهمیدم که با یه مینی فیک درست حسابی طرفم. خیلی قشنگ بود، وای دارم نمیتانم😭😭😭 فقط اونجاهایی که ته به کوک میگفت زنبق من... من یه دور اکلیل بالا میاوردم و اشک میریختم:))) کاش طولانی تر بود... نویسنده‌ی عزیز نمیشه فصل دوم براش بنویسی؟ کاش ادامه داشته باشه واقعا:")))

مرسی که همچین گوهری رو نوشتی آروینی❤

خسته نباشی🌿💫

RM. kiute.ARMY

حالا یکی برمیداره بهمون میگه یونجه ی من...ای بابا..
Kim bora(خیار🥒)
۲۵ بهمن ۱۶:۰۵

وایییی دد خیلی قشنگ بوددددد

دد یه هشدار خطر اسپویل بزن من نمیتونم جلوی خودمو بگیرمممم

❌خطر اسپویل❌

عه خودمم زدم

 

 

 

 

 

 

 

دد اولش سر دعواشون گریه کردم.زیاد. ولی بعد اونجاییم که جئون دور از جونش مرد،حتی فرصت نکردم گریه کنم. داشتم به آروین بیچاره فحش میدادم که چرا سد اند بود.😂😭😔🤝🏻

ولی اون دیالوگه..(امیدوارم تو زندگی بعدی همو پیدا کنیم:).. اینو دیدم شک کردم،میدونی..هنوز به آخرش نرسیده بود..یکم مونده بود.حدس میزدم بره تو زندگی بعدیشون.  و خب. دست از فحش دادن به آروین کشیدم. امیدوارم منو ببخشه؛)

 

 

ولی دد..

دانلو یه فیلم بی ال تهکوک🥲

حتی یه پارتی باشه راضی ام✅😔

فقط باشه🙂

خودش کام اوته🤝🏻

میخامممممم😭

RM. kiute.ARMY

چشمممممT^T

ما برای آروین جان شوخی ای بیش نیستیم😔

ما در حسرت یه ساب یونیت موندیم😭😭😭😭
چه برسه فیلم😭😭😭😭😭😭

خطر اسپویل
Kim bora(خیار🥒)
۲۵ بهمن ۱۵:۱۱

کامبک ارویننننن؟

یا پشم مقدسسسسسسس

عاقا صلواتتتتتتت

دد تهکوکه🥹

هیق🥲

اینم به لیست ریدینگ سون‌م اضافه شد✅😔

دد تروخدا به نویسنده ها بگو باهم کامبک ندن عاقا ما له شدیم زیر فشار کامبک خووووو🤡

RM. kiute.ARMY

آروین در نمیزنه میاد با لگد..
دیگه هوا هوای کامبکه😔
مقاوم سازی کنید😔

Kim Kayla
۲۵ بهمن ۰۰:۵۱

هاییی چطوریی..میگم ببخشید، خیلی وقته پیش یه چیزی گذاشته بودی اسمش either me or you بود فک کنم بعدش گفتی برش میدارم بعدا فولشو میذارم چیشود•-•

RM. kiute.ARMY

های دورت بگردم*^*
اره یادمهT^T
نداده که بهم نویسنده فولشو مادر:")
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۵ بهمن ۰۰:۴۱

پشمام  دودیقه نبودم همش دودیقه رفتم حموم و اومدم و انگار بارون رحمت باریده رو سایت،

وایی خدا چه قشنگ به نظر میرسه ،دست شما نویسنده عزیز درد نکنه،به محظ تموم کردنش میام نظرمو میگم

RM. kiute.ARMY

سری بعدی بگو بیام پشتتو بکشم😔

نویسنده اش خونه خراب کنه:)
قلم نداره که...شمشیر ساموراییه!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان