BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مونی! سوپرایز! تولده بده بوس وای!🌙🌼🎂🎆🧨

*کل کشیدن تا ناموس*

*هوهوهوهوهو گفتن تا دسته*

*جمع کردن فرش با هلیکوپتری زدن رو زمین*

بابا جان تولدههههه😭😭😭😭😭😭

تولد زندگی من!

نفس من!

خالق من!

تموم دارایی من!

کسی که اگه نبود من معتاد تو کوچه ای و کارتن خواب بودم!

صبور ترین،

منطقی ترین،

باهوش ترین،

مایه آرامش خاطر ترین،

کسی که اگه تو زندگیت باشه نه غم داری نه غصه، اشک چشمات فقط از خنده و حرفای قشنگش میاد و دچار عدم کنترل پایین تنه میشی!

سالار،

اسطوره،

مدیر،

مدبر،

ملکهههههههههههههههههه!!!!

تولد مونی خانم گلمون که حق مادری به گردن همه امون داره مبارکه😭😭😭😭😭😭

الهی تا 896876978587656 سالگیت برات تولد بگیرم و انقدر برقصم دندون مصنوعی هام دربیاد!

صنگ صبور همه، امیدوارم همیشه دلت آروم باشه و بی استرس:>

امیدوارم دست به پرز بزنی طلا و شه و همیشه موفق باشی!

بد یمنی و چشم بد ازت دور باشه و از لحاظ موقعیت، نوک برج میلاد ببینمت!!

چشمت اگه اشکی میشه از شوق باشه:>

غمت، دردت، بلات، حسرتات همه به جون من و هرچی حس و حال خوبه برای تو:>

برات برم زیر تانک و تو با هواپیما اوج بگیری وجودمممم!!

خورشید زندگیمونی که همه ی ثانیه هامون به نور تو روشنه:>

تاج سر...تک ماه آسمونی و ماه بعد از آفرینش تو معنای حقیقی گرفت!

به حق خالق عشق، همیشه همیشه دلت پر از خوشی و شادی باشه...

دوست داشتنی ترین ماهِ زمینی دنیا..

به سلامتیش جانمو لب همین می براش فدا کنم😭🍷

همیشه برام الگو بودی و هستی و خواهی بود

همیشه تنها تکیه گاه منی

همشه کسی هستی که بعد از خدا به تو پناه میارم

همیشه و تا ابد تو مونی منی که بهترین و قوی ترینه و حتی وقتی رو مودش نیست صدشو میزاره:>

جوری که توی دریای دلش صد بار غرق میشی!

  

عشق جااااااااااااااااننننننننننننننن!!!

ماهههههههههه گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل!!!

ساااااااااااالاررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!

تولدت مبارکککککککککککککککککک😭😭😭😭😭😭😭

❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜

   

دانلود موزیک

امشب بشینید زمین و قر ندین من میدونم شما و کابل آتن و دمپایی خیس دشویی و فلفل و کمربند!!!

پ.ن: بارش قاشق از سایت داستان داره😔😂

بچه های گپ قشنگ با قاشق آشنان😔

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
juliyt
۱۶ اسفند ۱۶:۳۰

مبالک باشه💌

 

Mooni🌜

تنکیوو
The Dany
۱۶ اسفند ۱۴:۰۲

من اصلا یادم نبود تو گپ عضو شم راستییی وایییی

RM. kiute.ARMY

فدا سرت نفسسسسT^T
همونم که هستم=/
۱۵ اسفند ۲۳:۰۱

مونی

مامی عزیزم

تولدت حسابی مبارکا باشه

هر روزت جینی باشه جوری که با خنده های شیشه پاک کنی همراه باشی=}(بلد نیستم تبریک تولد بگم همین از دستم برمیومد)

Mooni🌜

مرسی عزیزمممم 😂😂✨✨🤍🤍
DiNi
۱۵ اسفند ۲۲:۰۶

تولدت مبارک باشه مونییی جوووننننن💛🌙

صد و بیست ساله بشی به حق علی😅😁

Mooni🌜

مرسی عزیز دلمممممم💙🤍
مریدا
۱۵ اسفند ۰۲:۴۷

من با قاشق آشنا نیستم😒😂

Mooni🌜

😂😂😂😂😂ای جان
مریدا
۱۵ اسفند ۰۲:۴۶

دیدم داره یه چیز میباره اما فراموش کردم پستا رو چک کنم🫠😂

تولدت مبارک گلمممم🥳

امیدوارم هر سالت بهتر از سال قبل باشه❤️

Mooni🌜

مرسی عزیزمممم بوث بهتتتت💙🤍💙🤍
..
۱۵ اسفند ۰۱:۲۳

ددی بگین ماهم بدونیم قضیه قاشقا چیه؟؟

Mooni🌜

قاشق ابزار دفاعیمه با قاشق میزنم جر میدم پاره میکنم ...😔😔
.yami.
۱۵ اسفند ۰۰:۰۳

عههههه

تفلده مونیهههههههازعندخزلحلعخ

تفلدت مبارک مونی🎉🎊

امیدوارم همیشه لبخند رو لبت باشه و شاد باشی...  

Mooni🌜

مرسی عزیز دلمممممم قربونت بشممم 💙🤍
vkook_hedi
۱۴ اسفند ۲۳:۴۳

تعجب کردم چرا داره قاشق میباره از اسمون سایت😂

چه اهنگیییییییییییییی💃🏻💃🏻💃🏻

تولد مونی عههههه ، وااای تولدت مبارکککککک😍😍😍🥺

ایشالا به همه ارزوهات برسیییییی🥺♥️✨

قضیه قاشق چیه ددی😂💔

وااای چه قلباییی خودااااا🥺😭😭😭

ببینم کامنت اینجا مجازه!؟

Mooni🌜

مرسی قشنگ دل منننننن 💙💙✨
قضیش سکرته😂😂😂😂😂
OT7
۱۴ اسفند ۲۳:۳۲

با اینکه نمیشناسمشون، ولی تولدتون مبارک باشهههه عزیزم ❤️معلومه که واقعا خیلی مهربون و زحمتکش هستین، آرزوی موفقیت دارم براتون،امیدوارم به آرزو و آرمان های زیباتون برسین💜💜

Mooni🌜

مرسی عزیز دلم لطف کردی فیدات بشممممم
Huka
۱۴ اسفند ۲۱:۲۲

فقط قاشق هایی که میباره🤣🤣🤣

 

 

تولدت مبارک مونی جونم

Mooni🌜

😂😂😂
مرسی پیشی عزیز مننننن
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۴ اسفند ۱۹:۲۰

تولدت مبارک باشه فرشته زمینییییی فرشته ی بدون بالللللل😭🤌🏻✨️💗

Mooni🌜

مرسی خوشگلکمممم🤍✨
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۴ اسفند ۱۹:۲۰

همیشه موفق،سربلند و زنده باشییییی🌸

Mooni🌜

قربونت بشم همچنیننننن
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۴ اسفند ۱۹:۱۸

مونییییییی تولدت مبارککککککک ایشالا ۷۹۶۵۸۷۵۹۰۷۹۰۱۷۱۸۹۱۷۱۶۱۸۱۹۱۹۱۹ ساله بشییییییی😭🤌🏻✨️

Mooni🌜

مرسی خوشگل مننن🤍🤍✨✨
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۴ اسفند ۱۹:۱۷

عهههههههه تولد مونی عههههههههه😃

Mooni🌜

بیس😂😂
Kim bora(خیار🥒)
۱۴ اسفند ۱۵:۱۶

تولد مامیمههههههههه😭

مامییییییی تولدت مبارکککککککککک🫂

اشکککک🥲

واییی من چقد پستایی که ددمون واسه تولد همدیگه میزارنو دوست دارم عاخههههه🥹

اتفاقن چن شب پیش داشتم از خدا مومنت ددمون میخاستم🤌🏻

وایییی اکلیلیلیییییی

مامی قشنگم۷۵۷۳۲۸۶۸۹۰۳۱۱۶۸۹۴۸۰۶ ساله بشی بحق هفتننن😭😭

عشقم مامیم دوست دارم تا ابد🫂🫶🏻

سارانگهههههه🫧

(دد آلبوم عکسای عروسیتونو بیار بیرون امشب نگا کنیم دور همدیگه..)

*تصور کردن مونی تو یه لباس قرمز پف پفی و دد که خیلی جنتلمنانه دستشو گرفته دارن میان.. و فشفشه هایی که گیلیلی روشن شدن..و بچه های سایت که دست میزنیم..منم اون وسط کل میکشم.🌚🤝🏻💃🏻

با توجه به مومنتی که دد خودش لو داده..-> دد پیشونی مامیو یبار دیگه ببوس بهش بگو تو عزیز کرده ی منیییی🥲🤌🏻

من مومنتای بیشتر میخاممم

 

در ضمن بنده این پایین طبق معمول نوشیدنی میدم🤝🏻🌚

 

 

مامی تولدت بازم موبارکککک🫧🫂🥲

 

 

 

🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍹🍹🍹🍹🍹🥃🥃🥃🥃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🍾🍾🍾🧋🧋🧋

 

بزنین بر بدن اثرش تا شب بمونه هااااا🤝🏻😔

Mooni🌜

ای ننههه چقد تو کیوت و دوست داشتنی هستیییی عاخخهههههه
مرسی عزیز دلم فدات بشمممممم 💙💙💙
a.gh
۱۴ اسفند ۱۳:۱۷

تولدههههه هپییییییی مپییییییییییییییییی

 

*ولی جوری که قربون صدقه اش میری مامانم برا من نرفته 😂😔🚶🏻‍♀️

Mooni🌜

تنکیووووووو
مامان خودمم نرفته😂😂😂
Star and Moon
۱۴ اسفند ۱۰:۳۵

بله امروز تولد تنها مونی جیگر و عشق دنیاست

در نتیجه هدیه تولد آماده کردم براش:)

امیدوارم خوشش بیادT-T

 

پ.ن:قضیه قاشق جدی برام سوال شده....

Mooni🌜

ستییییییییییییی خیلیییییی خیلییییی مرسی بابت هدیه ات نمیدونی چقدر خوشحال شدم 😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙
خیلی لاوتتتتتتتتتتتتتتتتتت تنکیوووووووووووو کلی بوث به سر تا پااااتتتتتتتتتتتت
بشین میخام دورت بگردم 😭😭😭😭🥲🥲🥲💋💋💋💋💋💙💙

قاشق ابزار دفاعیمه تو‌چت با قاشق میزنم 😂😂😂
جاک
۱۴ اسفند ۰۵:۲۵

مونی رو زیاد نمی شناسم اما وقتایی که باهاش صحبت داشتم مثل پدر خانواده بزرگ فضایی ها به نظرم رسیده و شخصیت جالبی داشته. تولدت مبارک💖💝، و امیدوارم همه خوبی هایی که تو زندگیت میخوای با شادی در آغوشت بگیرن.💛💜

پ.ن: ددی شی بیشتر وایب یه مامان پایه رو میده😅😁

پ.ن۲: ماجرای قاشق رو لطفا بگید ببینم چیه، کلا از تاریخ اینجا بی خبرم!🥲

Mooni🌜

مرسی دورت بگردم مننننن فیدات بشممم 💙💋💙💋
قاشق ماجراش اینه تو چت ابزار دفاعیمه قاشق پرتاب میکنم 😂😂😂
Gaul JK❤
۱۴ اسفند ۰۲:۰۴

احساس میکنم هرچی بگم درمقابل تبریک ددی کم میاره 

ولی اوکی خواستم ساکت  نشینم 

خلاصه مهم نیته

تولدت مبارک❤️😂

Mooni🌜

جررررر 😂😂😂
مرسی جیگرررر💋💙
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۴ اسفند ۰۰:۱۱

به بهههههه،تولدهه مونیهههه،مبارکککهههه،ایشالاا همیشه سالم و سلامت و خوشحال و موفق باشی عزیزممممم،همیشه به سادی پیش عزیزانت ایشالا تا هزارو دویست سالگیت جشن بگیری،ایشالا ارزوهات خاطره شن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🎉🎉🎉🎊🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

Mooni🌜

تنکیو سو ماااچچچچچچ🫠🫠🫠🫠💙💙💙
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۴ اسفند ۰۰:۰۹

تولدش مبارکککک لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیییی~~~

ایشالله ۵۰۰ سالگیش

خودایی مثل مادرمون می مونه...هق(اشک شوق)

حالا بانو چندساله میشن؟

امید وارم همیشه شاد و سلامت بمونه و موفقیت های بیشتری داشته باشه

لیلیلیلییی~~

تولدت مبارک الهه ماه🌕🎂3>(صفت مناسبی بود حیحی)(ایده قاشق از کجا اومد؟ولی خوبه)

Mooni🌜

ای ننه دورت بگردم ۲۲ سالم
مرسی عزیز دل منننننن 🥲🥲💙💙💋💋
Min Arvin
۱۴ اسفند ۰۰:۰۴

مبارک باشهههه❤❤

Mooni🌜

مرسی عزیز دلمممم 💙💙💙
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان