BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I Will Live

نویسنده Trap.TC و Vulcan
کاپل کوکگی
ژانر عاشقانه . تراژدی . برشی تز زندگی . پزشکی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 62

   

مقدمه:

میتونستم از نگاهش این رو بخونم که به درمان بیماریش امیدواره و قراره خیلی زود، بیمارستان رو ترک کنه. این موضوع همیشه خوشحالم می‌کرد؛ چون عاشق این بودم که ببینم بیمارها با پای خودشون از بیمارستان بیرون میرن و دیگه ‌هیچ‌وقت برنمی‌گردن.
و در نهایت... همین اتفاق هم افتاد.
اون بیمار با چشم‌های براق و نافذ، یک روز صبح بدون اطلاع من بیمارستان رو ترک کرد و تنها چیزی که از خودش برای من به جا گذاشت، یه نامه بود‌؛ یه کاغذ کوچک زرد رنگ که فقط یه جمله به روی اون به چشم می‌خورد.
«میخوام اینبار زندگی کنم...»

   

🕊🌼🤍DOWNLOAD🤍🌼🕊

 شرط کامنت: حداقل 6 کامنت به بالا

   

:Vulcan

 805_vpfe.png

: Trap.TC

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مینی فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکگی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها، نوشته جدیدی اگر با کاپل کوکگی بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

پ.ن2: کیا اسنو فاکس و نویسنده ی محشرش رو یادشونه؟:))) کامبک قوی و خفنش بالاخرهههه بعد از این همه مدتتتتت😭😭😭 با نویسنده چیکی چیکی بنگ بنگ و دولنت هم فیت دادهههه😭😭😭

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Huka
۲۴ فروردين ۱۶:۱۴

ددی قشنگم این وانشات تارا رو با روباه برفی توی کاراش نزاشتی 

 

وقتی رو کاراش میزنم روباه برفی نیست

RM. kiute.ARMY

بله بله چک کردم الان درست شدT^T
شرمنده و ممنونم که دوباره بهم خبر دادیدT^T
Huka
۰۹ فروردين ۰۶:۲۵

هیچی نمیگم بهت..

 

:)

هقققققققققق

RM. kiute.ARMY

واقعا هققققققققققققققق:"))))))))))))

۰۹ فروردين ۰۶:۱۷

میشه هیچی نپرسی و بغلم کنی؟

 

۴۶-

RM. kiute.ARMY

جوری ک صفحه ی صفحه کامنت گذاشتی>>>>>>>>>>>>>>>
Huka
۰۹ فروردين ۰۶:۱۳

منشن به صفحه ی ۴۰:

 

دانلود یونگی در زندگی

RM. kiute.ARMY

با کیفت 480 هم اوکی ئه
Huka
۰۹ فروردين ۰۶:۰۸

_من گی ام

+وا دا فا-

🤣

RM. kiute.ARMY

جووون بخند😔
Huka
۰۹ فروردين ۰۶:۰۴

نونا دکتر شدی؟

RM. kiute.ARMY

بیا تب کنیم طبیبمون شه😔
Huka
۰۹ فروردين ۰۶:۰۱

وای فقط تصور چشمای هلالیه یونگی...

 

 

یه نفر داره وانشاتت رو برای دوستاش میفرسته

امیدوارم بیان کامنت بزارن خودم اکانتم پریده🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

رفت...دل من رفت...مگه از دست نگاه یونگی میشه در رفت؟😔

میخوای با وانت برسونم؟😔
میزاره میزاره😂
بچه ی ددی
۰۹ فروردين ۰۵:۲۹

اپا بیا اشکام رو جمع کن

RM. kiute.ARMY

اومدممممم
Huka
۰۹ فروردين ۰۵:۲۸

عالی بود :)

 

 

RM. kiute.ARMY

حق:))))
یکی
۰۹ فروردين ۰۵:۱۹

کی بود دنبال یه فیک غمگین میگشت؟

 

کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودم 

 

 

ها ها راجع به سرطانه...

چه جالب منم نگران این قضیه ام 

با این که حسم میگه الکی بزرگش میکنم 

به هرحال فردا جواب آزمایش لعنتی میاد

 

 

برم بخونمش 

یونگی :)

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ عاخ:"))

ای من بگردم:))
ان شا الله ک چیزی نیست نفس نگران نباش:>

برو برو فایتینگگگگ!
همونی که روی ددی کراشه
۲۷ اسفند ۱۶:۲۸

وای یا قرآن مجید کوکگی ...

وای یا خدا 

واییی 

ولی چرا تراژدی مومننن 

من اشکم دم مشکمههه

RM. kiute.ARMY

میخوای گریه کنی؟
گریه نکن😔

*گند زدن به میم ترند شده*
Nioosha
۲۷ اسفند ۱۴:۳۵

خسته نباشید، کیف کردم بخدا.

کیفتون کوک(؟!) 😂❤️

RM. kiute.ARMY

نوش جونت نفسسس❤😎

بله بله😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ اسفند ۰۱:۴۶

مال نویسنده اسنو فاکسهههه؟

داداش این خوندن نمیخواد مشخصه ۱۰ از ۱۰۰۰۰۰۰۰ ئه.

RM. kiute.ARMY

ارهههههههه😭😭😭😭😭
عاماشالههههه😭😭😭😭
Maria
۲۴ اسفند ۲۲:۵۰

حیح ... خیلی قشنگ بود 

 

ریختن اشک به پهنای صورت* 

واقعا زیبا بود ، هم قلم هم خود داستان .. کلمات نمیتونن حق مطلب رو ادا کنن ؛)

و کاور خودش به دنیای جداگونه بود چرا انقدر قشنگه من دیگه نمی‌تابم😔

RM. kiute.ARMY

اصلا تموم یبایی های دنیا توش جا داده شده بودT^T
هیونگ لاین
۲۴ اسفند ۲۰:۴۹

نهههههههههه گیلی گیلی قشنگگگگگ بودددددد ( بالحن گریه) 

حاجییی دلم برا یونگی سوختتتتت 

نههههه هق هق 

ی سوال فنی توی شیپ یونگکوک کدوم تاپ هست برام سوال چون اولین فیکی بود که از یونگکوک خوندم 

RM. kiute.ARMY

یونگی بخ بخ😭😭

توی یونکوک یونگی تاپه👀
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۲ اسفند ۲۱:۰۸

اوماییی گاددددددددددد(با لحنو مدل اهنگ حی ایدلخونده شه)

بسمه الهه.

*جیغغغغغغغ بنفشششش*

واییی کوکگیییی؟؟

نویسنده ی چیکی چیکی بنگ بنگ با نویسنده یاسنو فاکس؟

خب من میمیرممم.

تراژدییی؟عاشقانههه؟کاورشششش>>

 

 

RM. kiute.ARMY

قشنگ با همون لحن خوندم😈

*عربده های ک.ون پاره کن*

نههه خدا نکنهههه😭😭😭😭 ولی مرگ رو تظمین میکنه!!!

کاورش!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان