BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Seducement

⩙FULL⩙

⩙دارای ورژن کوکوی⩙

نویسنده MImira
کاپل کوکمین
ژانر دارک . روانشناختی . اسمات . TW
محدودیت سنی 21+
تعداد صفحات 444

 

مقدمه: 

از اول اشتباه بود.

نباید فریب اون حرف ها و چشم های گناه بارش رو میخوردم.

ولی خب، ارزشش رو داشت. داشتن اون زیبایِ گناه بار، ارزشش رو داشت.

اگر نابودی زندگیم معادلهِ بودن اون باشه، ارزشش رو داره.

اون زیباست، فریبندس و البته یه شیطانه.

شیطانی که من رو، برده خودش کرد.

شیطانی که من حاضرم به خاطرش زندگی کنم؛ بدون ترس از هیچی.

وقتی ریشه هامون محکم باشه دلیلی برای ترسیدن از باد نداریم.

   

توجه: ژانر TW یعنی اخطار محتوا!

  

:KOOKMIN VER

⛔⛓🖤DOWNLOAD🖤⛓⛔

  شرط کامنت برای ورژن کوکمین: 8 کامنت به بالا

  

:KOOV VER

⛔⛓🖤DOWNLOAD🖤⛓⛔

   

805_vpfe.png 


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکمین میشه👀

در غیر نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکمین بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: بچه ها کاملا به اطلاعات داخل جدول و هشدار داخل فایل دقت کنید!!!!

فردا پسفردا دوباره نیایید بگید "چرا من نمیدونستم این فلانه، چرا بهم نگفتید اینجوریه و ...."

چون ما اخطار های لازم رو دادیم دیگه خودتونید و خودتون.

۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
....
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۱۷

ولی خب قلم نویسنده قشنگ بود

 

 

RM. kiute.ARMY

فدا چشمای خوشگلت بشمT^T
....
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۱۶

این فیکشن کاملا بد آموزی داشت

 

عملا داره خیانت رو عادی نمایی میکنه

RM. kiute.ARMY

فدات شم من الهی پونصد متر هشدار زدیم و نویسنده هم گفت چیزی رو عادی سازی نکرده مادر🥲🥲🥲
اصلا هر جوری بخونیش تهش میخوای خودتو بزنی در و دیوار چون کلا غلطه این رفتار و این شیوه از زندگی. تو وجود آدم نمیگنجه همچین حرکت وحشتنای عادی باشه🥲🥲🥲
تو ژانر ها هم عاشقانه نیست و نزدم. چون عشق و خیانت هیچ صنمی باهم ندارن و از هم دورن🥲

هرکی هم خیانتش رو با عشق لاپوشونی کرده و به نامردی کردنش در حق بقیه گفته عشق، گ.وه خورده با هفت جد و آبادش.
Mono
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۳۳

این خیلی خیلی خیلی فراتر از معرکه بود

قلمش روان و خوب بود و خیلی زود کل ۴۰۰ صفحه رو خوندم

نویسنده جونم خسته نباشی عزیزمممم

ددی بابتش خیلی ذوق داشتم و الان که تموم شد فهمیدم ذوق هام بیجانبودن🥲🩷🩷🩷🩷

فایتییییینگگگگگ🫂

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزدلم مرسی کامنت فدات شم منT^T
فایتینگ بکککککککک!!!
mira
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۲۶

جاک .

وایییییی پشمامممممم بچه چقدر این فیکه شبیه ماله منهههههههه

بزار یعنی جیمین خودش به دختره گفته که من با شوهرتم؟؟

اینکه اونم توی اپارتمان هستن و همسایه یه جورایی کلیشه هست

کلیشه ای که توی فیلم و فیک یا رمان ها زیاده😂

ولی بچه میخوام بخونمش حس میکنم خیلییی خفنه ولی مرگ اخه😢

ارس فیک دوسالی میشه جمع شده و منم فقط فیک مانستر و ایکیگای و یکی لولیتا رو خوندم که خداییی خیلی خوب بودن

و کلا میان همههه فیک هارو بر میدارن و میزارن خدایی خیلی کاراشون خفن بود.

RM. kiute.ARMY

اره این لیشه خیلی دور برگردون خفنیه که میشه کار ها و شناریو هارو باهاش اوکی کرد😭😂

هعییی یادش بخیر:(
امیدوارم دوباره برگردن چون خدایی کارشون درست بود:(

جاک
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۵۷

درود،گور بابای ادمین نگفتم گفتم گور بابای سن😂😂

نه بابا شما رو ک نمیزنیم😁😂

وای نه جینگی چه جورشه؟ عمراااااا

درمورد فیک:

جالب بوداااا ولی حقیقتا خوشم نیومد چون تهش خیانت بود بازم چیزی ک من هم دردشو کشیدم هم ازش متنفرم....

ددی بگو دزیره روخوندی دیگهههه؟ برای بار ۳۶ ام خوندمش😂😂

من ک شیش سالگی از لای در خراب شدم هشت سالگیم به این بازی کثیف کشیده شدم قشنگ میتونم رزومه کاری درخشان بدماااا😂😂

خدا همه مونو شفا بده بلند بگو امیییین 😂😂

جدیدا کمتر میام قبول داری؟ ریدم دهن مدرسم(فقط ساختمونشاااا کادرشو  و درساشو دوست دارم😂😂)

ددی احساس میکنم هم سن خواهر بزرگمی(بز بز قندی مارمولک خواهر گوربا ی سگ(دقیقا ب خودم زدم)۲٠ سالشه....

 

 

RM. kiute.ARMY

تو با من خشن هم باشی من میگم جووون😈💋

هیچی نشد نداره😔

بله بله خوندم اما نصفه😭😂
استخدام رسمی میشی😂
امیننننن😂

عایگوووو عزیزممم:"( تف تو مصالح و ستون هاش😂

به به چه زیبااا😂 من تیر ماه 21 سالم میشهT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ فروردين ۱۱:۴۷

پشمام......

ژانرارو.......

بای.............

RM. kiute.ARMY

نه نرو!!!
بموووون😔
جاک
۳۰ فروردين ۰۵:۱۱

سلام نویسنده جان عزیزم!!!

منم ازت ممنونم که نظرمو خوندی و جواب هم دادی، واقعا برام ارزشمنده.

اینکه میخوای با چیز مورد علاقه خواننده ها حقیقت و واقعیت جامعه رو نشون بدی کاریه که یه نویسنده خوب میکنه و واقعا میتونه مفید باشه، البته اگر یه عده به خاطر همین علاقه چشمشون رو روی چیزایی مثل خیانت نبندن :)))))))))) من که از کارت فوق العاده خوشم اومد و دوست دارم داستان های بیشتری درباره مشکلات جامعه، چیزایی که به چشم خودت دیدی ازت بخونم.

وااااو! خیلی جالبه... پس این فیک نتیجه یسال زحمت و تجربه ست! قشنگ تر شد برام، البته امیدوارم دیگه چنین چیزای بدی رو در اطرافت نبینی :")

آره واقعا از پایانش خوشم اومد... اینکه سویی حداقل نه مرد و نه با عذاب زندگی کرد حس بهتری بهم می داد، و خوشحالم که حتی اگر واقع بینانه نبود چنین پایانی رو براش انتخاب کردی!

اون فیکی که شبیه فیک تو بود... حقیقتش ذخیره ندارم و چون کلا نود و نه درصد فیکا رو به اسم نمی شناسم اسمش رو هم متاسفانه نمی دونم.... ولی داستانشو میتونم برات بگم.

اونجا یه پرستار تیمارستان توی یه اتاق سوت و کور، با بیماری مواجه میشه که خیلی قیافه پسرونه و نابودی داره، و اون خودشو جیمین معرفی میکنه. طی اتفاقاتی، پرستار شبها به اتاق اون میره تا اون داستان زندگیشو براش تعریف کنه و اونم داستان جیمین و جونگ کوک رو میگه. جیمین پسر جوونیه که یه خونه جدید میگیره که واحد روبروییش یه زن و شوهر جوان زندگی میکنن. اون گیه و از مرده خوشش میاد. با باز کردن پاش به اون خونه و رفت و آمد، کم کم مخ مرده رو میزنه و باعث خیانت اون میشه در حالی که زن بیچاره به جیمین اعتماد داشته. دقیقا یادم نیست چطور شد که زنه از ماجرا باخبر شد اما جیمین هم یه بلایی سرش اورد و بعد از اینکه افسردگی گرفت و حال روحیش به هم ریخت، اونو به تیمارستان منتقل کردن. اینجا تازه پرستار میفهمه که این طرف، همون زنه ست و جیمین دوست شوهرشه!! بعدا پرستاره جیمین و جونگ کوک رو برای خبر گرفتن از حال زنه توی تیمارستان می بینه اما اونا اصلا طوری که زنه می گفت نبودن. پرستاره فکر میکنه همه چیز توهم بوده و وقتی که زنه دچار یه حال بدتری میشه و جونشو از دست میده، توی قبرستان بعد از خلوت شدن همه جا و وقتی که داشته به زحمتای جیمین و گریه های جونگ کوک فکر میکرده اون دوتا رو میبینه که همونجا در حال بوسیدن همن... و تازه میفهمه که اون زن بدبخت حقیقتو می گفته اما هیچ کس باورش نمی کرده. تا جایی که یادمه این جیمین بود که اون زنو بعد از فهمیدن ماجرای خیانت از پله های ساختمون هل داد و بعدش حال زنه بد شد و بردنش تیمارستان... همچین چیزی بود.

زیاد حرف زدم!!! خسته نباشی و موفق باشین همگی! هیهی.

RM. kiute.ARMY


شت...
عجب فیکی بوده...
حتی تعریفش هم که کردی اشکم اومد...
ولی واقعا همچین چیزایی هست ها:)
دردش اینجاست..
گمون کنم این فیک از چنل آرس فیکشن بود..

فدای شما جیگرررر فقط کامنت بدههههT^T

نویسنده

snow
۲۹ فروردين ۰۲:۴۵

نیش نیش نینااااش ناش ناش!

اهم اهم اهم*صاف کردن صدام و مرتب کردن شلوار گل گلیم*

عین جت خوندمشش از 12 دانلود کردمش و الان دقیقا تموم شد:))

(مدیونین فکر کنین امتحان شیمی دارم ولی بخاطر این بلا بیدار موندم وامتحان را به باسن چپ منتقل گردانیدم🌚😂)

قرررر تو کمرم از شدت ذوق برا اون دوتا کاپل بلا فراوونه!

یعنیی ببین فقط میتونم بگممممم اووووووووووووووفففففففففف لاااامصبببب عجب چیزی بود!

چه دعا کردنای جذابی وایی>>>>T_T

ورژن کوکمینو خوندم>آقای جئون گفتناش>>>

آقای قاضی داستان دلمو برد. وکیل که دیگه چه عرض کنم سرشون شرحه شرحه شدم:>

قلبم سره افتادن زن بیچاره از پله پودر شد:) ولی نمک داستانه دیگه!

اون دوتا همش همو دعا میکردن این وسط من سرخ میشدم لعنتت😂😂

خلاصه: کاملا روون و دلنشین بیان شده بود و به معنای واقعی کلمه واقعا لذت بردم نویسنده عزیز ودست اندر کاران خسته نباشید>>

(راستی دد نینی جونم داره متولد میشه اگه نهایی نزنه به کمرم فکر کنم زودتر از فیکیشن اصلیه تحویلت بدم به لطف فیکیشن ها وآهنگام کام بک زدم به نوشتن نمیشه دست کشید لامصب🌚😂)

RM. kiute.ARMY

شیمی؟؟؟ شیمی به چه دردی میخوره وقتی این فی درس زندگیه😔😔😔😂

من وسط ححححححرررررف زدن هاشون تقریبا روم به دیوار بود😭😂

هعییی بیچاره:))

عا ماشاللههههه خدایا شکرتتتت دوباره بابا شدمممم😭😂😂😂
سارا خانوم
۲۸ فروردين ۲۲:۲۱

صفحه 50 ام و تا الان .....تهیونگ چقدر چوخ بیلمیشهههههه-T_T 

RM. kiute.ARMY

حق سوزی دانیشدیننننن=)))))
سارا خانوم
۲۸ فروردين ۲۱:۵۱

ددی من فردا امتحان شبه نهایی داریم و ماه دیگه امتحانای نهایی شروع میشه و من فقط میدونم قلبم سمت راسته....

یونو؟ اگه اینو بخونم چیزای بیشتری از زنگی یاد میگیرم .....به هر حال زیست فقط به درد نمره میخوره ولی این چیزای بیشتری یادم میده مگه نه؟؟؟؟؟؟)))))) 

 

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمتتتتت:")))

احسنتم و فتبارک الله😔😂
Armiiit
۲۸ فروردين ۱۷:۵۳

دقیقاً triger warning هاش چیا هستن؟ 

چون تا جایی که من می‌دیدم توی فیک‌های دیگه مشخص می‌کردن مثلاً tw خود*کشی، تجـ*وز، پدوفـ*ـیلیا، آسیب به خود و... هست 

الان tw های این فیک چین؟ 

ممنونم از سایت خوشگلتون ♥

RM. kiute.ARMY

خیانت ئه فدات شم:")

ممنون از تو عزیزدلمT^T💜💜💜💜
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۸ فروردين ۰۱:۳۹

ولی بیاین قبول کنیم

تهیونگ چهرتا ددیه روحیاتا بیبی

کوک برعکسشه

😂😂 

خودم تهکوک میخونم ولی کوکوی در مغزم نمیگنجه اصلا😂😂

کلا :

نامجین سپ هوپمین یونمین تهکوک😂😂 اگه قراره بین خودشون باشه البته😈😂

ددی ما نهما مون از من میترسن😂😂😂😂😂😂 میگن دختره دیوونس ، پوکره (نمیدونم چرا ولی تو مدرسه همینم😂😂 ابراز احساسات بر قراری رابطه ترس نداشتن از جامعه نا اشنا:٠٪)، منحرفه ، عصبیه ی بار زنگ تفریح خواب بود دوستش اومد بیدارش کنه دستشو پیچوند(من کلا تو خوا هم راه میرم هم حرف میزنم هم محاسبه میکنم ازم بپرسن دو به علاوه دو جوابم میدم بعد هرکی بیدارم کنه رو میزنم(با پا زدم تو دهن مامانم😂😂))

RM. kiute.ARMY

ولی ورس یه چیز دیگه اس:))))

من کلا هرچیز غیر طبیعی برام قشنگه😭😭😂😂😂
مثلا جینگی! جین و یونگی!

چراااا؟؟👀
اما برگاااممم دخترمممم یهو خواستم بیدارت کنممم نزنی منووو😭😭😭😂😂😂
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۸ فروردين ۰۱:۳۴

درووووود من امده ام وای وای من امده ام😂😂

بریم واسه خوندن +21 با سن13😂😂 

ددی ی سوال شخصیت گذاری شده هم کوکمینش هست هم کوکوی ولی داستان یکیه دیگه؟

ددی من بیست و چهار قلواز فرزانگان یک حاملم😂😂

RM. kiute.ARMY

خوش امدیییی😂💜💜💜
بخدا همه اتون مثبت بیست و یک رو ک دیدی یه "گور بابای ادمین" گفتین و خوندین😭😭😭😂

اره عشقم!

ای بگردمممم😭😭😭😭
mira
۲۶ فروردين ۲۲:۵۴

baby lat?

 

خیلییی خوشحال شدم که دوس داشتی 

و اگه بشه فیک بعدی رو سپ مینویسم 

جاستتت فور یوووووو

RM. kiute.ARMY

Baby cat
mira
۲۶ فروردين ۲۲:۵۱

جاک

سلام و خیلی ممنونم بابت وقتی که گذاشتی و خیلی محترمانه نظرت رو گفتی 

واقعا برای حرف احترام قائلم و به شدت با حرفت موافقم 

واقعا خیانت بدترین کاریه که یک مرد و یا یک زن میتونه بکنه

همینجور که گفتی ازدواج یه پیوند قلبی هست و باید بهش پایبدن بود ولی متاسفانه بعضی ها تنوع طلب هستم 

و منم میخواستم با نوشتن این فیک دنیای حقیقی و اتفاقاتش رو نشون بدم 

چیزی که واقعا توی تمام دنیا هست

چون این سایت مخاطب های ۱۱ یا ۱۳ ساله هم نسبتن کم سن هستن هم دارن و خب میخواستم با چیز های مورد علاقشون جامعه رو نشونشون بدم 

البته نمیدونم کارم درسته و یا نه

....

من برای این فیک یک سال وقت گذاشتم و هربار پاکش میکردم و از اول مینوشتم 

و خب بیشتر قسمت هاش از اطرافیانم برداشتم و ناراحتی ها و مشکلاتشون رو میدیم حتی بدتر.

...

اسم اون فیک چیه که شبیه ماله منه؟؟؟

و خب پایانشم جوری نوشتم که سویی خیلی عذیت نشه از دید خواننده ها

RM. kiute.ARMY

امان از هوس انسان...

ما اخطار های لازم رو زدیمT^T
به امید اینکه هم توجه نشون بدن و هم درباره اش عمیق فکر کنن:>

جاک

Melika
۲۶ فروردين ۲۰:۲۰

هلووووو ددی 

چطور مطوری ؟؟ 

من و یادته؟؟ 

اصن دلم می خواد اب بشم برم تو زمین انقد این فیکشن فاکییییی بوددددددد😈😣

من همیشه فیکای اس اچ خوندم به خاطر همین حس خیانت بهش رو دارمممممم

فقط اونجاهایی که به تهیونگ میگه فریبندهههههه خو گادههههه

عه عه دیدی چیشد سویی رفت کما

حقیقتا دلم براش میسوزه گناه داره😿😭

اون فقط عاشق جونگکوک بود و لحظه اخر از زندگیش محافظت کرد (وی عر عر می کند) 

اره دیگه خلاصه 

(من هنوز منتظر فیک از خودتم)

دیت علی یارتون خدانگهدارتون

 

RM. kiute.ARMY

هلو عشق منننن تو چطوریییی؟*^*
بله بله یادمه فرشتهههT^T

عوفففف خوشت اومد ها😈

نه بابا بزن بر بدن اس اچ اس هم راضیه😔😂

اره دلم خیلی برا سویی سوخت...
اره:)))

ان شا الله بزودی😭😂😂😂

بابا هارو ببوسین!
Baby Bunny
۲۶ فروردين ۱۰:۵۵

باسلام بیبی بانی هستم از ستاد کامنت گیری زوری از مردم.

 

اهم اهم

 

آهااااااایایایایایییییی ایهالناسسسسسسسس

کامنت بدین کوکمین بنویسنننننننننننننننننزینینینکینیکبککبکبکبککبکیکک

RM. kiute.ARMY

مرسی از شما قشر زحمت کش😔💜


رگباری این زیر ببینم هااااا!
zahra mansouri
۲۶ فروردين ۱۰:۰۴

ددی کامنتارو خوندم و تصمیم گرفتم که.. نخونم! 🫠💔

 

چون موضوع خیانت خیلی تو زندگیم پررنگه و یه مدت طولانی جنگ اعصاب داشتم سرش

 

ولی خب معلوم بود که قلم نویسنده خیلی خوبه. 

از نویسنده عزیز خواستارم که ی فیک دیگه بدون خیانت بنویسه من بخونم😂🤝🏻

 

فعلا بابای💗✨

RM. kiute.ARMY

بله بله:>

میفهمم و درکت میکنم:)

مینویسه مینویسه😂😂😂😂

بای بیبیT^T
هنو انتخاب نکردم:/
۲۵ فروردين ۲۱:۰۹

ددددد

 

سیلومممم

پس از مدت ها اومدم سایت و چی دیدم؟

اینوووووو

 

به به😆

 

هیم دد واسه هشدارا احیانا هپی انده دیگه؟

 

تا وقتی سد اند نباشه اوکیه:)

 

هرچند تا تو جواب بدی و منم ببینم خیلی وقته دارم این فیکو میخونم پس

 

کزنسوسگسوثجثکسککثصگومنننن میییررررممممم بوخنممشششششش

RM. kiute.ARMY

سلاااااااااام عصیصمممT^T

اره بابا برای پایان خیالتون راحت😂

وقتی همه میدونن لاکپشتی هستی که داره میده:


بخووووونT^T
Jinjuo
۲۵ فروردين ۱۶:۳۱

+چرا شروع کردی خوندنش؟

-آخه مثبت 21 بود:))

+تو مگه چندسالت بود؟🗿

-**همراه با ذوق و چشمای برق برقی**حیح 15🥹

RM. kiute.ARMY

مود منِ ادمین بعد از خیس عرق شدن بابت زدن هشدار های فراوان:
جئون لیلیث
۲۵ فروردين ۰۰:۲۸

عه؟بریم برا دانلودد

ددی عاشقتممم

RM. kiute.ARMY

ماهم عاشقتیمممممT^T
DiNi
۲۴ فروردين ۱۸:۲۴

با سلام خدمت ددی گرامی،

و عرض احترام خدمت نویسنده عزیز...

*راجب سلامت روانم نپرسین دیگه... کاملا مشخصه که دیوونه شدم که دارم اینطوری حرف میزنم -_- *

میبینممممم کهههههههه....

یکییییییی زحمتتتتتت کشیدهههههههه...

کوکوی نوشتهههههههه T^T

تو بیا بگو من کجاتو ببوسم بابت این کارت؟! *افکار کثیفتونو جمع کنین ببینم!*

خب،

سوال!

اینکه ژانرش TWعه رو فهمیدم... اوکی. ولی سداند که نیست خدایی نکرده، زبونم لال، چشمم کور؟!

دیگه بازم چاکریم، مخلصیم، دستتون درد نکنه، دمتونم گرم :>

بای باییی

RM. kiute.ARMY

سلامممم خدمت شما عشق دلم*^*

*من عاشق دیوونه هام😈*

عارهههههههه😭😭😭😭😭

بریم برای بوس های کربلایی😔

نه بابا سد اند نیست👀
ما خرابتیم ستون درخدمت باشیم😭💋
بایییT^T
cruella ..
۲۴ فروردين ۱۱:۱۹

اولین کامنت یوهاهاها

حقیقتا خیلییی قشنگ بود دمت گرم نویسنده♡

 با اینکه از خی/انت متنفرم ولی خیلی خوندن این فیک حال داد

اما با خوندن این فیک نیاز به یکی پیدا کردم که حاضر باشه به خاطر بدست آوردن من بری/نه به کل زندگیش💔😭🤧

RM. kiute.ARMY

وای پروفت>>>>>>>>>>

عصیصممم مرسی کامنتتتتT^T

من دوست دارم بری.نه به استادام😔
mira
۲۴ فروردين ۰۳:۱۰

نگا فقط ۳۰ نفر کوکمین دانلود کردن و ۲۳۰ اگه اشتباه نکنم کوکوی

 

یعنی اینقدر کوکمین کم طرفدار داره؟؟

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

والا کوکمینر هامون یهو میان😭😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۳ فروردين ۱۸:۲۲

خب نه

ورژنه سپ نداشت😂

پس یه فیکه دیگه بود که همین اسم رو داشت که ورژنه سپ رو خونده بودم

پس برم محو بشم در افق

RM. kiute.ARMY

بیا در بغل من محو شو😔
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۳ فروردين ۱۸:۲۰

من چند ماه بود که هیچ فیکی به دلم نمینشست..در اصل نمیخوندم🌝

ولی اینو که دیشب خوندم

واقعا از اون قلمی که نویسنده داشت خیلی خوشم اومد

قلمش واقعا فوق العاده بود

و کاره قبلیشم مطئنم خوندم..اگه چند ورژنه بود که ورژن سپ رو خونده بودم

و منتظره کاره بعدیت هم هستم:>>>

بگم که ورژنه کوکوی رو خوندم

 

RM. kiute.ARMY

به به پس طلسم شکست👀

نوش جونتتتتT^T
نیکا عستم3<
۲۳ فروردين ۱۸:۱۱

جیغغغغ فقط چون اخطار داده بودین میخونم^-^

RM. kiute.ARMY

خیلی ممنون😂
رفیق
۲۳ فروردين ۱۵:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اقا من رفیق این دختره هستم 

مجبورم کرد کامنت بزارم😂😂😂

درصورتی که وقتی داشت مینوشت همراهش بودم و میخوندم ولی بازم دانلود کردم و نشستم خوندم

بهشش گفتم نامجین کنه زنیکه نکرد 

فکر کنننن با نامجون خیلی س*سی میشد

RM. kiute.ARMY

جوووون مرامتو عشقه رفییییق😂😂😂😂

این است قدرتتتت😔😔😂😂

وای موافقم باهاااات😭😭😭😭 ناموی هم خوب میشد هااا!
ک.ی
۲۳ فروردين ۰۹:۴۶

جالبه و عالیه

نویسنده خسته نباشی:)

RM. kiute.ARMY

فدای شما بابت کامنت:")
بیکارررر
۲۳ فروردين ۰۰:۰۵

بعد اینم یادم رفتتتت

من تازه گیا با سایت اشنا شدم چندماه

چیزا خفنت چیه فیک بهم بگو 

 

RM. kiute.ARMY

به به پس خوش اومدی عشقمممT^T
بخش آرمی پاره کن ترین مطالب رو چک کن وجودم👀💜
بیکارررر
۲۳ فروردين ۰۰:۰۳

اقا خدایی یه سوال چرا کوکمین خیلی تو سایتت کمه

همشششش کوکوی یا ویکوک

RM. kiute.ARMY

از تعداد دانلود ها اخه معلومه فدات شم:")
نویسنده های کوکمین هم چون کامنت کم میگیرن نصفه ول میکنن:"(
بیکارررر
۲۳ فروردين ۰۰:۰۲

بالاخره کوکمین اومد توی سایت 

چرا اینقدر کم فیک کوکمین میزارننن

خدا خیرت بده بعد عمری ما کوکمین دیدم 

فعلا مقدمه داره چشمک میزنه

RM. kiute.ARMY

قربون نویسنده که تامین کردT^T

چشمک گذشته رسما با ماشین افتاده دنبالمون😔
maryam
۲۲ فروردين ۲۱:۴۸

واییییییییی فقط وایییییییی 

هیچی نمیتونم بگم فقططط وایییییی

بزار ببینم الان با اخرش باید خوشخال باشم یا غمگین

 

RM. kiute.ARMY

من شخصا در خلسه بودم و پیامی داشتم برای پارسا پیروزفر:)))))
trixie
۲۲ فروردين ۱۴:۵۶

اخخخخخخخخخخخخخخخخخ فلبم کوکممممممممممممممیننننننننننننننننننننننننننننن واییییییی 

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن
Baby Bunny
۲۲ فروردين ۱۴:۳۲

هشت تا کامنت؟ 

 

کامنت اول- 

توبه

 

کامنت دوم

خوردن اسید

 

کامتت سوم-

خون بالا آوردن

 

کامنت چهارم- 

پخش زمین شدن

 

کامنت پنجم-

کوکمینه... کوکمین.. مین.. مین.. مین.. گریه-

 

کامنت ششم-

باباا عهههه

 

کامنت هفتم- 

مرگ تدریجی و سکته-

 

کامنت هشتم-

قار قار 

RM. kiute.ARMY

به به به نیت امام هشتم شیعیان هشت تا کامنتتتتتتتتتت😔
vkook_hedi
۲۲ فروردين ۱۳:۳۷

یعنی چی داره که انقد هشدار و اخطار داره!؟👀👀👀

*ترغیب برای دانلود*

RM. kiute.ARMY

وقتی هشدار میدی اما دلشون بیشتر میخواد:
Gaul JK❤
۲۲ فروردين ۱۱:۵۵

وایوووو این چیه بابا 

حالا انگار کشی به رده سنی اهمیت میده 

شبیه فیلم سینمایی های جنایی

چرا اخطاراش انقدر جدی بود ترسیدم 

هاها 

برم بخونم ‌‌....😂😂

RM. kiute.ARMY

از اوناااا😔
حالا ما زدیم، بلکه اونا هم با ذوق بزنن😂😂😂😂

از اون روانشناسی های سیاهه👀

و در نهایت همه به سوی دانلود بازمیگردید😂😂😂
zahra mansouri
۲۲ فروردين ۱۰:۴۶

ددی من میترسم اینو بخونم چون هم هشدار محتوا داره هم روانشناختیه🤡

ولی پوستر خیلی جذابه

 

بهم یکم اسپویل بدین چه کنم😂😭

RM. kiute.ARMY

اگه حساسی نخونااا! اورثینک زیاد میاره..برای من که داشت

اسپویل داستان تو هشدار نویسنده داخل فایله😔😂
جاک
۲۲ فروردين ۰۲:۱۳

سلام. دیدم فیک کوکمینه و... خوندمش.

فیکی شبیه به این رو سابقا خونده بودم که در اون همسر کوک دیوانه شد، به تیمارستان رفت و مرد. توی این فیک ولی همسر کوک سرنوشت عجیب تری داشت به نظرم.

نویسنده، خوب تونسته بود احساسات مربوط به خیانت رو نشون بده، چه کسی که خیانت میکنه، چه کسی که خیانت می بینه و چه کسی که باعثشه. مثل احساسات واقعی افرادی با داستان های مشابه از خیانت بود که خونده بودم. گاهی احساس می کردم همونجا حضور دارم و حتی تو مغز افراد هستم از بس که این احساس آشنا بود. گرچه که خام شدن اولیه ش خیلی سطحی بود و واقعا منطقی نیست مردی که تابحال فکر میکرده استریته اینجوری و اینقدررررررر سریع وا بده، ولی بقیه چیزها اوکی بود، منهای اسمات بیش از حد زیادش :)))

افراد داستان، فکر میکنم مشخصه که چه کسانی گناهکار بودن. جیمین و جونگ کوک هردو کسانی بودن که واقعا دلیلی برای نفس کشیدنشون توی دنیا نمی بینم. به نظرم اسلام واقعا حق داره که سزای خیانت به همسر رو مرگ با سنگسار شدن برای هر دو خائن دونسته. چون این افراد ضعیف النفس تر و کثیف تر از اونی هستن که بخواد هوایی براشون حروم بشه و اگر واقعا مجازات میشدن، این می تونست جلوی چنین رفتارهای شجاعانه ای از جانبشون رو بگیره، که اینقدر بی خیال و حق به جانب زندگی ها رو خراب نکنن. واقعا کسی که خیانت می کنه حتی اگر باعث مرگ جسمی کسی نشه، روح چندین نفر رو با زجر و شکنجه نابود میکنه. این گناهش بدتر از یه قتله که سریع تموم میشه، چون تا آخر عمر ادامه پیدا میکنه و همه هم مثل سویی فراموشی نمی گیرن!

مقایسه زیبایی دو نفر... اینکه رفتار ها و چهره همسرت برات تکراری بشه و به همین بهانه خودت رو محق بدونی که دلت رو به جای دیگه بدی... اینا فقط بیش از حد ظالمانه و ناشی از سبک سری و تنوع طلبی بیش از حدن. ازدواج یه چیز مقدس و ترکیبی از علاقه و پیوند روحی همراه وفاداری و فداکاریه، نه چیزی که اینطور دستمایه هوس قرار بگیره و به این سادگی فسخ بشه... در غیر اینصورت اون ازدواج واقعا ازذواج نبوده، فقط برچسبی بوده که یه دفتر اسناد همراه یه نمایش از جشن و خوشی روی رابطه ای زده که این المان ها توش نبودن..

نمی دونم. دردناک بود، و حسش بیش از حد واقعی. توی مشکلات یه رابطه، بیشتر از هرچیزی روی دو مورد حساسم: یکی خیانت، یکی هم ظلم و زورگویی... این دو مورد اعصابمو ویران می کنن، چون بدبختانه خیلی مهمن ولی کسی جدیشون نمی گیره...

RM. kiute.ARMY

سلام سلام نوش جونت عسل*^*


مرسی از کامنتت که واقعا روش وقت گذاشتی و به نحو احسنت نظرت رو توضیح دادی:>
برای من کامنتت کاملا منطقی و قابل تامل بودT^T💜💜💜💜💜

خیانت که اصلا....به نظر من گناه ترین گناهه که متاسفانه خیلی ها تقاص نمیدن:)
اسمش هم سیاهه...
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۱۳

یعنی چی میتونه باشه👀😔🤝🏻

یا بسمه الهه چقدر خفن به نظر میرسه

RM. kiute.ARMY

با صلیب و قران برو داخلش😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان