BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Let`s Be Silly

نویسنده Baby Bunny
کاپل جونگکوک X دایون
ژانر فلاف . عاشقانه . برشی از زندگی
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 47

     

برشی از داستان:

- نظرت چیه که به این حماقت یه شانس بدیم؟ به این حس آرامش؛ لذت و سرخوشی ای که داری یه شانس بده. کی از آینده خبر داره؟

حرفهایی که پسر با لحنی آروم بیان میکرد،مستقیماً به مغز و روح  دایون نفوذ میکرد،

- حرفهای قشنگ میزنی... ولی من ذاتاً احمقم جونگکوک. پس نیازی به این حرفها نیست.

       

✨🥂💛DOWNLOAD💛🥂✨

شرط کامنت: حداقل 6 کامنت به بالا 

   


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این واشنات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های دختر پسری(جونگکوک) میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل های دختر پسری بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۴۳

نویسنده، سلام و خسته نباشیدددددد. اومدم یکم درمورد داستان حرف بزنم. راستش احساس میکنم نسبت به حجم داستان، یکم فوکوس روی استایل زیاد بود. و نکته ی دوم اینکه جونگ‌کوک هیییچ چیز خاصی درمورد پارتی نگفت و حتی بیان نکرد که توی‌هتله، کدوم هتل و یا اینکه توی یه هتل اقامت دارن. این نکاتی بود که من بهش توجه کردم، اما خب برام دوست داشتنی بود. خسته نباشی ⭐

RM. kiute.ARMY

به به سلام نیلیث خانمممم مرسی کامنت خوشگلهههه👀
Baby Bunny
۱۹ ارديبهشت ۱۹:۰۱

من رفتم اکانتو ساختم و فالوت کردم، و رفتم بخش صحبت کردن. 

ولی  اون پایین نوشته بود که امکان ارسال پیام فقط واسه کسایی وجود داره که توسط طرف فالو شدن پس در واقع تو باید فالوم کنی که بتونیم صحبت کنیم💀

اسمم Sara و پروفایلی ندارم.. بهم پیام بده تا شروع کنیم3>

---

 

مود ددی که به عنوان نامه رسان هی باید کامنت تایید بزنه: 

 

(پ.ن: صمیمانه عرض تشکر و تاسف میکنم😔❤️‍🩹)

RM. kiute.ARMY

بابا من راضی ام بخدا دوتا لک لک عاشقو هم برسونم😔

snow
snow
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۴۳

 یکی با گوشیش اومده😔

خب خوشگله من ایتا و سروش ندارم اما یه سایت هست تو گوگل به اسم تستچی اونجا یه اکانت دارم و یه بخش گفتگو داره اونجا میشه مث پیوی عادی حرف زد اکانت زدن توش راحته و یه ایمیل میخواد🤌🏻😔😂

اسمم اونجا اینه永遠の雪  اینو کپی کن تو بخش جستجو کاربران پروفم گلای آبیه یه ماه زده عضو شدم و این داستانا راحت پیدام میکنی اونجا بیا در ارتباط باشیم بعدا میشه یه جا دیگه رو پیدا کرد🫂

RM. kiute.ARMY

خوش اومده(⌐■_■)

نویسنده
Baby Bunny
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۰۸

(ددی این کامنتو زود بزاری عشقم بقیه کامنتام مهم نیست این یکی بحث مردمه حق النساس میوفته گردنمون😔)

 

Snow

یه آبی تیره‌امون نشه😔؟

بشه بشه فقط تو سایتا نمیشه باید یه راه ارتباطی داشته باشیم و در کمال فلاکت، من فقط سروش دارم و ایتا😔.

آرههه معلوم نیست چرا اینقدر کم شدن ریدرااشش.

 پتانسیل عصبانیت شدیدی درونم بوجود می‌آید-

آره منم الان درکشون میکنم چون یجورایی حین تجربه‌اشم.

وای خود من هزار تا فیک استارت زدم ولی سر اینکه حس میکردم بد شدن، همه‌رو نصفه کاره ول کردم به امون خدا..

پ.ن: وسواس فکری و کمال‌گرایی داره میگائه منو😂😔

بشه عشقم، بشه. 

فقط اون راه ارتباطی رو باید یکاریش بکنیم..

پ‌.ن: من سرسخت نیستماااا من پا نمیدم😔😂😂(سوس ماست+زارت)

---

 

m

 بیا پیشم من بگنجونمت توش😔

---

 

آسمون‌شی

 

جااان.

همچنین منم همچین امیدی دارم چون اخیرا یخورده حمایت ریدرای استریت اومده پایین و ممکنه کسی دیگه استریت ننویسه.. در واقع باید ریدرا دست به کار شن مثل من وراجی رو سرلوحه قرار بدن و رگباری کامنت بدن😔.

مرسی از شما که وقت گذاشتی و کار نه چندان ابتدایی و ساده‌ام رو خوندی و کامنت دادی🫀

---

 

Ooo

مثل تو.

---

 

عمه‌‌ی سادات بیقراره

های خیلی مرسی بای

--

 

ددی

‌من منحرف نیستم ددی.. فقط جمله‌ی "ددی آمادست بیبی" خطری بود!!😔😔

عفففف چه قند و عسلی😔.

آماده‌باش باش که قرار است کوکلیس رو سرنگون کرده و جلافر را به پادشاهی برسانم.

بدو بده😔

RM. kiute.ARMY

حله خوشگله😎
نه والا چ خطری😔
تو هم شوکولاتی😔
هشتک بزنیددد ترند کنیددددد!!!

Snow


m

 

آسمون‌شی

  

Ooo


عمه‌‌ی سادات بیقراره

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۲۹

درود خیلی قشنگ بود بدرود 

RM. kiute.ARMY

مفید و زیبا و ساده و دلبر..زنم شو😔
Ooo
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۱۶

قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

فداااااات خوشگلهههه*^*
آسمون
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۵۳

بهبهانیییی

من واقعا از ته دل امیدوارم فیکشن های استریت بیشتر بشن و طرفدار هاشون افزایش پیدا کنن اینطوری نویسنده های با استعداد استریت نویسمون کشف میشن.

بسی لذت بردم. توصیفات نویسنده بجا و به اندازه بود. امیدوارم در آینده از نویسنده فیکشن های بلندتر و طولانی تر با موضوعات دیگه ببینم

RM. kiute.ARMY

تکبییییییییر😭
m
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۳۶

واییییییییییییییییییییییییییییییییی در خوشحالی از پوست خودم نمیگنجمم

RM. kiute.ARMY

من نیز در گُنج خود نمیپوستم😔
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۴۵

من کامنت دوم اسنو شی رو الان دیدممم عن به سرم.

 

snow

من پیدا شده‌ام عشقم بیا دست دوستی بدهیم🫠.

خب در مورد ادامه باید بگم که.. بنظرم تا همینجا کافی بود. مطلب ادا شد و وایب کار حفظ شد و میدونی، همین پایانِ نسبتا بازش تنها نکته‌ی جالبش بود..

ولی حالا باز قراره ددی رو پاره کنم با نوشته‌هام😔😂

 

مرسی..  

آره من جای دایون بودم هم ن اول سر رقص تشنج میکردم واسه ددی جئون😔

مرسی تررر عشقم. 

اولین کامنت کاملی که گرفتم، خیلی ذوق داشت. 

و ممنونم از شما واسه وقتی که گذاشتی و خوندیش، و کامنت دادی قربون مرامت🫠.

 

--

خب خب ددی جان عزیزم..

 

عفففففف جلافر هم بشه اسم شیپشون😔

اصلا من خودم شروع میکنم نوشتن با کاپل جلافر😔

 

حیحی من و تو که این حرفارو نداریم😈😂😂😂  

آره نمیدی بزنیم😔؟ 

RM. kiute.ARMY

دور از جونT^T

ددی اماده است بیبی😔

چه اسم شیپ جیگری😔🔥
یا علی!!!

جوووون😔
چرا چرا بیا بدم😔

snow
snow
۱۱ ارديبهشت ۰۲:۳۱

آره عزیزم من همونمم که یه روز میخواستم دریاااای آبیِ تیره بشم اهم اهم مسخره بازی بسه!

بله نویسنده همون مولتی شاتم فقط یکم اگه پا بدی تو تابستون یه فیکیشن هلو بنویسیم ممنونت میشم آخه بابا خیلی خوبی>>
اسم کارم طرد شده معروف به مطرود😂😂
حالا هرچی ولی دارم نا امید میشم کامنت وانتقادی نمیبینم لعنتی انگار دختر پسری از جی کی کم طرفدار شده ما که واسه دختر پسری و نمیدونم کاپلای دیگه جامه میدریم ریدرا بی بخار شدن گریه چیه..
حالا درک میکنم چرا هی فیکیشنا شرطی میشه و درک میکنم نویسنده چقدر نظر براش مهمه:) 
مصداق تا درد چیزیو نکشی نمیفهمی عه لاناتی...
والا امتحان منو هم نموده انقدری که مودی وافسرده شدم
خودمم ودوتا فیکیشن نصفه نوشته شده که دهن دد رو سرویس کردم سر ادامه یکیش وشرمنده ام واقعاT_T
حالا نویسنده خوشگله دوباره میگم جواب بدهههه یه همکاریمون نشه؟

پ ن: دد خیلی سرسخته اعتراض دارم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جاااان ناز نفست😔😂

پ.ن: من فقط مامورم و معذور😔😂

نویسنده
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۰۰

عررررررررررررررر😭😭😭❤️‍🩹

 

آری آری اصلا معلوم نیست در آینده چه میشود نمونه‌ی بارزش هم همین است😭

 

من همینطوریشم میخورمت ددی.. همه جوره خوشمزه‌ای😈😋

RM. kiute.ARMY

😭😭😭😭😭

مثلا در آینده ان شا الله جعفر و جلال بشه جونگکوک و جیمین🤲

ای بلا گرفتهههه😂😂😂😂
اما بستنیش خوشمزه تره😔
Baby Bunny
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۲۷

ددی چه قند و عسل شده این.. باورم نمیشه خودم نوشتمش😭

خیلی خوشگل پی‌دی‌اف کردیش واییییتبابابازابارلا..

 

بلاخره اومد رو سایت.. فین‌فین‌کردن- 

 

ددی این در واقع مال تایمی که رفته بودیم شمال دریا.. بعد همونجا فاز گرفتم تو ویلا نوشتمش؛ و الان حدود چند ماه میگذره که تصمیم گرفتم یکم ویرایشش کنم و بیام بدم نظر بدی.. و جوری که یهو از نظر گرفتن رسید به اومدن رو سایت، من ناتوانم😭.

 

--

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

سرت درد نکنه.

 

--

هنو اسم نداره(عاشق اسمتم بمولا)

کاش عرضه سد اند میداشتم.. ندارم متاسفانه😭😂

 

--

 

Snow

عه عهه شما همونی نبودی که اون دختر پسری جونگ‌کوک با کاور آبی رو نوشته بودی؟ که البته اسم کارتو یادم نمیاد.. الان داشتم کامنت میدادما خدایا..

 

پ.ن: حافظه ماهی به روایت تصویر🫠

RM. kiute.ARMY

خوشگل ک شمایی و چشمات عزیزمممم😭😭😭😭💗💗💗💗💗

فاینالیییی!

وای خدااا واقعنی؟؟؟😭😭😭😭😭 همینه میگن آأم از فردای خودش خبر نداره😭😭😭

میگن کندر برای حافظه خوبه...کندر شم منو بخوری؟😈

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

 

هنو اسم نداره(عاشق اسمتم بمولا)


Snow

snow
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۲۸

عزیز دلم نویسنده یار خوشگلم نویسندههه:)
داداش من تورو پیدا کنم مشتاقم باهات دست همکاری بدم چه وضعشه!
یه همکاریمون نشه؟🌚🍷
من ادامه میخوام میدونی؟ ادامههههه!!
....
باید بگم که سناریو ها توصیفات و از این قبیل جای درستش بود و حرف نداشت:)
طوری که با خوندن هر کلمه قشنگ میشد حسش کرد و هرچی از شیرین بودنش بگم کم گفتم
منتها منو صاف انداخت تو خماری وخواستار ادامه بودم:)
پنیک کردن تا سرحد مرگ برا آقای جئونی که دل را داد و دایونی که زود وا داد بچه حق داشت
من بودم تو  اون یه دیقه اول احمق میشدم!😂😂
کیوت بود و در حد خودش پرفکت>>

RM. kiute.ARMY

پشمام....
اگه همکاریتون بشه من میرم بالا پشت بوم خونه امون با لباس بتمنم و آهنگ هرشو هرشو بیخوابی، اهنگ وات ایف هوسوکی رو ورژن دنسش رو میرم:))))

خود من تمام هدفم از شرکت تو رقص جهت زانو زدن و دادن حلقه ازدواج میشد😭😭😭😂

ناموسا خیلی خیلی هلویی بود:")))
snow
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۱۵

ما موجی از فیکیشن و وانشات رو شاهد هستیم که بلاخره تو تایم امتحانامون دارن رو میشن:>
دد چه خبره؟😭😂😂
الان دانلودش کردم بخونم نظر میدم دقیق
 از کاورش که خوشمان آمد پیش به سوی خواندن این قند ونبات:>

RM. kiute.ARMY

چه چیزی بهتر از تایم امتحانات😔😂
کولاکه کولااااک😂😂😂

لتس گت ایتتتتT^T
هنو انتخاب نکردم:/
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۴۸

این جدیده یا من توهم زدم؟

 

شایدم ندیده بودمش🤔

 

به هرحال

 

میرم بوخونمشششش

 

سد اند نیس که؟

 

من دیگه جدنی میرم بخونمشششششش گیلیگیلیگیلیییییی

RM. kiute.ARMY

اره عمرم جدیده*^*

نه بابا یه پایانی داره که نگو...که برای سینگلان مناسب نمی باشد:))))

عصیصمممممم( *︾▽︾)
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۳۲

حرفهای قشنگ میزنی... ولی من ذاتاً احمقم جونگکوک. پس نیازی به این حرفها نیست.

 

 

 

 

😂😔🤝🏻ذاتا احمقه؟😂😔🤝🏻وای خدا.

جالب به نظر می اید،دست نویسنده درد نکنه

RM. kiute.ARMY

محتوای جالبش رو ک نگم😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان