BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن THE ASTRONAUT

🌙FULL🌙

نویسنده Galaxy Macknae ( ALMA )
شخصیت اصلی کیم سوکجین همراه با اعضای BTS
ژانر رومنس/جهان جایگزین/انگست/علمی تخیلی
محدودیت سنی ندارد 

تعداد صفحات

+200
راه ارتباطی نویسنده @Selenophile_Kids (چنل تلگرامی)

 

خلاصه:

در حین تحقیقات تیم ویژه سازمان هوا و فضای کره جنوبی، اونها متوجه اجسامی شبیه به سیارک‌ و شهاب‌سنگهایی شدند که به طرز عجیبی به سمت یکی از مهمترین عوامل حیات بر روی زمین در حرکتند.

تیم با علم به این بحران، تصمیم میگیره برای نجات اون عامل به کسی پناه ببره که سالها قبل بابت اتفاقی مهم در زندگیش سازمان رو ترک کرده.

اونها ایمان دارن کیم سئوک جین بهترین فرد برای نجات دادن اون عامل حیاتی یعنی ماهه!

 

• قسمتی از متن:

_ زندگی تحت هر شرایطی ارزش داره... 

حتی اگر به نظر برسه پذیرفته نشدی، دوست داشته نمیشی و زیر بار فشار قضاوتهای اطرافیانت له شدی. 

این رو فراموش نکن. 

ازت میخوام که برای حفظش بجنگی و برای زیباتر کردنش تلاش کنی، چون من اونجام! 

من همیشه اونجا هستم که بیینمت. 

بدرخش ماه من! 

ازت میخوام که بدرخشی...

____________________________________________

تیزر فیک

 

Music 1

موسیقی مرتبط با صحنه آخر 

Music 2

قطعه ای که با ویولن نواخته شده ​​​به یاد تمام عاشقا

و تا گفته های این داستان گوش بدید 

 

✨🦋DOWNLOAD 🦋✨

​​​​​​ شرط کامنت: حداقل 10 کامنت به بالا   ​​​

  

____________________________________

" به مناسبت بازگشت ماه و سالگرد طلوع 𝑩𝑻𝑺 "

پ.ن:این فیک قرار بود در تاریخ 2024/06/13 آپ بشه ولی بخاطر تایم 

امتحانا دیرتر اپ شد 

پ.ن:تیزر فیک حتما دیده شود

   

805_vpfe.png 


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های برومنس میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل برومنس بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

پ.ن2: آیا از ریزش مو رنج میبرید؟ آیا تابستون است و هوا گرم است؟ آیا مشروط شده ای و یا درسی را افتاده اید؟ برای درمان تمام در های بی درمان، نیمه درمان و کم درمان و قابل درمان، این فیکشن را روزی سه مرتبه مصرف کنید:))))

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درد و نفرین
۰۳ مرداد ۱۷:۴۹

دکتر کیم مشکلی پیش میاد اگه روزی ده بار فیک مصرف کنم

RM. kiute.ARMY

فقط هشت لیوان آب هم باید در طول خوندن مصرف کنی😔
..
۰۳ مرداد ۱۷:۴۵

فقط جذبه جین تو کاور✨✨✨✨✨

RM. kiute.ARMY

ددیه ددییییییییییییی!!!!
M
۲۴ تیر ۱۵:۲۷

ام نمیدونم از کجا شروع کنم ولی باید بگم فوق العادس... 

همین 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمممم:"))
مرسی کامنت نفس!
kim light
۲۱ تیر ۱۸:۰۹

ماه خسته هست از عشقش به زمینی که اونو نا دیدیه می گیره.

 

دد:)

احساساتم جریحه دار شد...:)

خیلی ساده و روون بود زیاد از آرایه ها استفاده نکرده بود ولی همین سادگی کلام و داستان باعث جذابیتش بود.

از طرفی هم نوشتن سبک ساده به نظرم حتی سخت تر از سبک های دیگه هست چون باید جوری داستان رو جلو برد که خسته کننده نشه بابت سادگی کلمات و نویسنده اثبات کرد که مهارت داره...

احساسات ملموس و قابل درک و فضایی که ایجاد کرده بود گرم بود در واقع به تخیل انسان توانایی پردازش به اندازه کافی می داد.

از طرفی هم کارکترا...خیلی خوب بهشون پرداخته شده بود.

شخصیت جین کامل بود و دد جین بابا بشه...خلاصه که اشکم:) کی میشه بابا شدنشو ببینیم؟؟

و می خوام در مورد خاص ترین اتفاق حین خوندن این فیکشن بگم...خب خیلی ساده و روون بود، صرفا حس پدرانه، مسئولیتی که قولشو داده بود و عواطف سبکی رو به تصویر می کشید که مهم ترینش نشون دادن قوی بودن بود و همه این صفات باعث شد من حین خوندن دد یه حال عجیبی بشم.

اینکه یهو به خودم بیام بگم: اکی لایت الان کیه؟؟ چیه؟؟ فکرام، عقایدم...آره انگار از دور خودمو بر انداز کردم.

این با ارزش ترین چیز بود.

 

 

راستی یادم رفت بگم که اون معمایی طور بودن اولش داشت واقعا دیوونم می کرد که نشون یمده نویسنده تو شناسوندن کارکترا موفق شده!

RM. kiute.ARMY

پلی کردن آهنگ MOON از جین و ضجه زدن تا جایی که باسنم آنباکس بشه:

عزیزممممممممممم😭😭😭😭😭
قلم آلما بابت همین انقدره خاصه:)))
چون با کلمات اثر هنری خلق میکنهههه نقاشی میکشههه و زندگی رو به جریان درمیاره😭😭😭😭

جدا=)))
این نشون میده زمانمون صرف یه چیز خوب شده و واقعا این خیلی خوبه:")))

بارک الله دقیقا!
Huka
۱۱ تیر ۲۰:۱۳

واییی الما جونممممم

 

 

باورم نمیشه الما یه کاور شبیه به این برای من زد 

یکی برای خودش...

اون تمومش کرد من هنوز شروع نکردم🤣🤣🤣

وای گاد 

 

میرم بخونمش نونای خوشگلم

RM. kiute.ARMY

من منتظرم هااا خانم هوکا😔
جوهاتسو
۱۱ تیر ۱۳:۳۱

سلام و خسته نباشید به آلمای عزیز

یه کار متفاوت و حرفه ای! 

یه داستان بسیار احساسی و جذاب! 

و رابطه جدیدی از اعضا

راستش خیلی وقت نداشتم گفتم بزار یه کوچولوش رو بخونم، چشم باز کردم و دیدم یا خدا!

سه ساعت دارم یه تنه و بی توقف میخونم و همچین چیزی تو برنامه من رسما غیر ممکن بود تا حالا! 

روند داستان و ابهاماتی که لابه لای جملات گذاشته بودی به قدری هنرمندانه بود که باعث شد من تا اتمامش بدون توقف بخونم!

میتونم بگم که با تمام وجودم احساسات کارکتر هارو درک و حتی تجربه کردم!

آرزوهای بزرگ و آدمای بزرگ که از چیزای کوچیکی مثل یه کاردرستی کج شروع کردن تا به فرستادن موشک رسیدن و این دقیقا همون فرصت و تلاشی بود که بی‌تی‌اس براش زحمت کشید و به اینجا رسید تا بتونه از راهشون آهنگ ران رو بخونن!

البته برای رسیدن به جاهای بلند، همیشه باید یه نفر جانفشانی کنه و این تمثیلت زیباترین مثال برای جین بود.

خلاصه که عاشقش شدم و از وسطاش آبغوره گرفتنم شروع شد و هنوز که هنوز ادامه داره

*وی هم‌اکنون با چشمای اشکی و چپل چلاق نظر می‌دهد به بزرگی خودتان ببخشید

با تمام خوبی‌هاش دوست داشتم توصیفات دقیق تری از لحظه پرتاب و ورود کوک و جین به فضا داشته باشیم. 

یعنی میدونی لحظه پرتاب موشک رو بارها و بارها تو فیلم ها و ویدئو های مختلف دیدیم و میدونیم که چه لحظه احساسیه! 

دوست داشتم این موضوع رو بیشتر گسترش میدادی و بیشتر فضایی که واردش شدن رو توصیف میکردی

البته پس زمینه متن حسابی کار خودش رو کرده بود. 

و در نهایت آدم اول تیزر رو میبینه که اونم عجب شاهکاری بود. استفاده از صدای کاراکترها و زیرنویسشون قشنگ حس یه فیلم علمی و تخیلی رو به آدم میداد. موسیقی کاملا به‌جا و بیانگر فراز و نشیب این تصمیم بزرگ بود. 

آها میخواستم اینو بگم اولین بار که تیزر رو میبینی یه چیز کلی دستگیرت میشه و وقتی خوندن رو تموم کردم دوباره تیزر رو دیدم و تموم دیالوگ ها تازه برام معنی دار شد و یه عزاداری دوباره رو شروع کردم.

ورودت که خیلی باشکوه بود آلما حسابی منتظر ادامه راهتم که چجوری میخوای سرسبزش کنی✨

خودتون رو دوست داشته باشید 

و هیققق

RM. kiute.ARMY

سلام به بانوی منتقد سایت با کامت های جیگر و خوشگلشششش!!!
عشقم اومده کامنت داده ای جااااااان😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
مل همیشه، اسلییییییییییی کردییییی😭😭😭😭🍷🍷🍷🍷🍷
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۱ تیر ۱۲:۰۰

یا تمامی امامزاده های دردست احداث🍂

 

RM. kiute.ARMY

یا امام زاده های پلمپ شده ی تایلند...
یونا
۱۰ تیر ۰۱:۴۵

آقاااااااا... نکنین خووووو من خودم ده تا سناریو با دیدن تیزرش ساختم... من منتظررررممممم😭😭😭

خودمو خفه میکنمممم، دار میزنمممم، میکشممم خیلی خوب بودددد😭⚰️

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عزیزممممم😭😭😭😭😭
الان محتوا رو بخونی چی میگی=)))))
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۰ تیر ۰۱:۱۳

خب بعد از مدتها آلما اینجاست

خیلی‌هاتون ممکنه من رو نشناسید اما احتمالا اسم داستان بیدار AWAKE به گوشهاتون خورده 

من نویسنده همون داستانم که مدت طولانی میشه از آپ کردنش در این سایت گذشته 

با یک داستان تقریبا کوتاه برگشتم و امیدوارم به خوبی ازش حمایت کنید و دوستش داشته باشید 

بریم که جوابهام رو به نظرات قشنگتون تقدیم کنم

 

اول از همه جاک عزیز

این داستان به صورت فول آپ خواهد شد چون یک کار مناسبتیه پس کمی دیگه صبر کن 

 

Rokajaki قشنگم 

خوشحالم که این قدر تیزر رو دوستش داشتی

سریال...

کاش یه سریال بود

پ.ن: شیرین زبونی‌های تو هم که تمومی نداره ددی قشنگم ^^

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

حالا که سایت باز شده دوست دارم بعد از اینکه کار قرار گرفت سیل نظراتت رو اینجا ببینم :)

من رو از هیجان و انرژی قشنگت دریغ نکن

امیدوارم که عاشقش بشی

 

Scarlet witch عزیز

میتونی به چنل لینک شده بیای و اونجا بیدار رو بخونی. در کانال خودم مطالب خیلی بیشتر و متنوع تری دارم که حتما لذت ازش خواهی برد و اینکه خیلی خوشحالم هنوز هم افرادی هستن که بیدار رو به یاد دارن 

 

Mahla جان 

خوشحالم که تیزرش رو دوست داشتی

کاش؟

خیلی زود فایل کاملش قرار میگیره و نیازی نیست خیلی صبر کنی، یکم دیگه تحمل کن

 

~star⁷~ قشنگم

خیلی ممنونم که سکوتت رو شکستی 

کنجکاوم و دوست دارم بعد از خوندن داستان قراره چطور دربارش سکوتت رو بشکنی 

لطفا غافلگیرم کن

 

kim light عزیزم

خوبه که صادقی و ممنونم که براش صبر میکنی 

امیدوارم دوستش داشته باشی 

 

سونگ جی وون مهربون 

 پاک کردن و بوسه به همون یک قطره اشکت

با اون سوال قلبم رو لرزوند:)

خودمم نمیدونم چرا این آدم این قدر زیباست؟

امیدوارم با خوندن این داستان زیبایی خودش رو هم بهتر و بهتر لمس کنی

فایل فول آماده است و خیلی زود در اختیارتون قرار میگیره بنابراین یکم صبر کنید 🤍

 

ممنونم ددی و مونی قشنگم بابت تمام حمایتها و محبتهاتون.

امیدوارم شما هم اگر خوندینش دوستش داشته باشید و عاشقش بشید

RM. kiute.ARMY

سلاممممم ستووون*^*
قربون شما بشم بالاخره باس مرام بزارم😎
دورت بگردم کهههه😭💋💋💋
البتهههه!!
من دیروز 20 ص خوندم ازش و بعد از تمام و کمال خوندنش خدمت میرسم😭😭😭

جاک 

Rokajaki 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

Scarlet witch 

Mahla

~star⁷~ 

kim light 

سونگ جی وون

Mahla
۰۹ تیر ۱۶:۵۰

واییییییییییی ددی پس کی فول میشه؟؟؟

>_<

کاسه ی صبرم لبریز شددد

RM. kiute.ARMY

الله الله الله😔
سونگ جی وون
۰۸ تیر ۰۱:۴۱

سلام

بازم منم

عاقا تیزر عالی بود یه قطره اشک هم ریختم بخاطرش

جین چرا اینقدر خوشکلهههه

زودتر فولش کن ما بخونیمش نویسنده عزیز

RM. kiute.ARMY

سلاااااممممم عزیزمممم😭😭😭😭
ای قربون تو برم من*^*
عزیزدلممم:")))
چرا واقعا چرااااا چنین کرده خداااا😭😭😭
یا علییییی!
kim light
۰۵ تیر ۲۳:۳۸

به هیچ عنوان فکر نکنید که با دیدن تیزر منتظرم زودتر برسه...

ها ها ها

خودتونم دوغ گویید!

RM. kiute.ARMY

اصلا دروغ گو دشمن خداس😔
~star⁷~
۰۵ تیر ۲۲:۳۲

خیلی قشنگ بود نمیشد سکوت کنم:)))

RM. kiute.ARMY

من لال شدم اما باز هم فریاد زدم:))))
Mahla
۰۵ تیر ۱۷:۵۱

واییی تیزرش خیلی خوب بود

کاش زود تر فول شه

 

RM. kiute.ARMY

تیزرش>>>>>>>کل زندگی من

از نویسنده ی فیک awake کمتر از این انتظار نمیره😔🔥
Scarlet witch
۰۴ تیر ۱۶:۰۰

سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوش باشه 

بی زحمت کسی بهم لینک دانلود Awake رو میده هرچی گشتم پیداش نکردم🙏🙏🙏😭😭

RM. kiute.ARMY

سلامممم سلامت باشی غشقم تو خوبی؟*^*
اون رو در آینده ای نزدیک داخل سایت مجدد پابلیش میکنیم:>
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۱ تیر ۱۶:۱۸

بالاخره سایت باز شد میتونیم نظر بنویسیم،💃

RM. kiute.ARMY

جااااان در خدمتیم!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۱ تیر ۱۶:۱۶

پشمام علمی تخیلی ،جین و اعضا،🥲🤝🏻چقدر قشنگگگگ

RM. kiute.ARMY

ببین دگر چه شود=))))
Rokajaki
۰۱ تیر ۱۲:۰۹

من به هیچی کار ندارم ولی میشه یکی بهم بگه چرا انقد خفن بود تیزرش؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

عملا انگار تیزر یه سریال بود

RM. kiute.ARMY

مگه نمیدونی؟😔
بیگ هیت تیم ادیت و تدوینش زیر دست آلما خانم بوده😔
جاک
۰۱ تیر ۱۰:۴۸

جالب به نظر میادش... کاش زودتر فول بشه بخونم. فایتینگ نویسنده.

RM. kiute.ARMY

بلهههه قطعا😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان