BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

🎉🔥🎂HAPPY BIRTHDAY DADDY

هاییییییی بر بر و بچ فضایی هاااااااا

من اومدم  خیببببلی دیررررر  با کلی شرمسارییییییییییییییی

دیدیننننننن چیششد تولد ددی و من دیر کردمممممم

این امتحانای لنتی تاریخو کلا از دستم پروننندددد

قشنگ دل مونی عزیز دل من قند عسلم تاج سرم تولدت مباررککککککک

همه حرفامو بهت توی پی وی زدممم الان بگم تکراری میشنن

فقط اینو بدون تو یه نور خیلی قشنگ توی دنیای تاریک منی که 

باعث شدی تو تاریکی هام غرق نشم

تنها دلخوشیم مرسی که هستی

غمتو نبینم که ویرون میشم

کلی لاوت  و میبوسمت🫠🩵🎉🔥🎂

پ.ن: الهی من دور چشمات بگردم ملکهههه😭😭😭💗💗💗

قربونت برم که با یادم بودی چون تو تمام ثانیه های من رو تعریف میکنی و بی تو زمان معنا نداری عشق دل منننن تاج سرییییی😭😭😭😭💋💋💋💋

باشم تا همیشه که فقط جبران نم وجودتو ملکه:))))

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🕸🍷
۲۸ تیر ۲۰:۵۸

بوس بت💋

حالا چند ساله به جمع ما اضافه شدی انجل؟!

RM. kiute.ARMY

فدات عشقممممT^T
21 ساللل*^*
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۳ تیر ۰۲:۳۴

ددی ببخشید من نبودم مرده بودم از لحاظ روحی ی تایمی....

تولدت مبارکککککککککککک🫀🫂🎊🎉

حس غرور دارم توام تیر ماهی ای😂😂😂😂 منم تیرم قشنگ حس غروررررر😂😂

اخه تیر ماهیا خیلی خوبن😂😂😂😂

خلاصه تولدت با تاخیر مبارکککککک🎉🎊🫀🫂

پ.ن: هی میخوام تو و مونی رو رفیق فاب ببینم ولی نمیشه....

از تهکوک بیشتر شیپتون میکنم😂😂😂😂

بوس❤👀

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشقمممم سایه ات بالا سرمممم😭😭😭💚💚💚💚
ممنونم زندگیم ممنونمممممممم:")))))
جوووووووون همینه این ماه انقدر قشنگه نگو تو تیرماهی هستی😎😎😎💗💗💗💗
تیر ماهی ها ماهن مااااه!
ممنونم عشق دلم ممونم تولدت تو هم مبارک باشههههه😭😭😭😭💙💙💙💙💙
پ.ن: نه باور کن ما رفاقتی باهمیم😔😂😂😂
بوووووووس متقابل*^*
KIM ROSE
۲۳ تیر ۰۱:۱۱

ددی مرسی به دنیا اومدی و تو اولین رقابت تنگاتنگ زندگیت برنده شدی، مرسی که یه همچین بلاگی درست کردی، و مرسی که به حرفامون گوش میدی و باعث کتاب خون شدن ما شدی(البته از نوع چیزش😁) 

فرشته زمینی همیشه بمونی برامون💜💜💜💜

پ. ن۱:امیدوارم تو بقیه رقابتای زندگیت هم همونطوری موفق بشی جیگر بلا😎😎

پ. ن۲:ددی با کلی شرمندگی بابت دیرکردم 🙏🏻😭

RM. kiute.ARMY

وای خداااااااا بیا بهت ماچ بدم عمرمممممم😭😭😭😭
بابا من خاک پاتونم بیا کتاب باز بشم براااات😔😂😂💋💋💋
بالمی که پروازم به سبب توئه:")))💗💗💗💗
پ.ن1: جوووووون شیطون بلای منی😎💚
پ.ن2: بابا دشمنت شرمنده من تا هروقت تو تبریک بگی تولدمه😭💙💙💙💙
Stay
۲۲ تیر ۱۱:۰۴

ددیییییی تولدت بوددببددیدطدط من نمیدونستم؟م؟م؟م؟؟م؟

ودففففففف 

تولدت مبارک ماهزاده 

همیشه سالم باش و بخند و بهترینارو برای خودت داشته باش و اولویت خودت باش 

همه میگن تو فلان کار بهتر شو 

ولی تو توی خودت بودن بهترین شو باشه؟

بخند که چروک کنار چشمات خیلی خوشگله زیباترین 

تولدت مبارک)

RM. kiute.ARMY

بله( *︾▽︾)

قربونت برم من که ممنونمممممممممممم😭😭😭😭😭😭
ای دورت بگردم ممنونم زندگیم ممنونم:"))))
چشم چشم:")))
چقدر نانازیم کردی با پیامت از ذوق شیهه کشیدم😭😭😭😭😭
هانی
۲۱ تیر ۰۰:۰۲

تولدت مبارک ددییییی ایشالا صد بیست سال سایت رومون..ها نه بالای سرمون باشه آره😅

خلاصه که تولدت مبارک خوشگلمممم خیلی دوست دارمممم🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

حالا تو میخوای بیام رو-ای قربونت برم مرسییییی عشق دلممممم😭😭😭😭💋💋💋
منم عاشقتم زندگیممممم😭😭😭😭😭😭💗💗💗💗💗
خجالت کشیده!
۲۰ تیر ۲۳:۱۷

سلام ددی خوبی؟تولدت مبارکککک

21 سالگی؟ایشالا 121 ساله بشییییی

آرزوهات برات خاطره بشن یا خاطره هات برات آرزو بشن (فکر کنم اولیه درست تره!😂)

بالاخره با تاخیر شد امم..من برم به آب های زیرزمینی بپیوندم فعلاً

بیا بغلم دوستت دارم

امم..نمیتونی حدس بزنی من کیم بهتم نمیگم😜

RM. kiute.ARMY

سلاممممم قربونت بشم منننن عزیزممم ممنونم عشقممممم😭😭😭😭😭💗💗💗💗💗
فدات بشم الهییییی ممنونممممممم😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋
اره اره اولی خوب تره ولی با شرایطی که در مملکت داریم دومی داره میشه😂😂😂😂😭😭😭😭
نگووو قربونت برممم تو بیا به بغلم بپیونددد😭😭😭😭💗💗💗💗💗
اومدم عشقممممم😭😭😭😭💋💋💋💋💋

چرا نمیگی شیطون؟؟ بیا دم گوشم بگو😈

خاله زری
۱۹ تیر ۲۳:۳۴

*ورژن لاس زنی فعال 

*اهنگ جدید قفلیم:

بله رو بگو ای یار

عاشقت شدم ای وای

بری دیوونم ای وای

وای اگه عاشقم بشی چی میشه چی میشه

دنیا له کام من باشه چی میشه چی میشه

RM. kiute.ARMY

جووووون چه اهنگییی😎

منو درکم کن یکم
از پیشم نرو
هرچی تو بخوای
همون میشم نرو
از حسم بهت 
فرصت بده که بگم دیوونه اتم
منو درکمممم کنننننننن😔💜
خاله زری
۱۹ تیر ۲۳:۳۱

کامنت گذاشتن حال میده😃😀😂

ددی پاره بدم شماره کنی؟

وای حالم خرابه

عادیه بخاطر پریودمه

RM. kiute.ARMY

جوووووون خوشت اومده؟😈😂
تو شماره بده، میخورمش😔

عزیزمممم:"(
مریدا
۱۹ تیر ۲۳:۰۸

دد منو هم به عروسی خودت و مونی دعوت کن لطفا قول میدم کادوی خوبی بدم🫦

RM. kiute.ARMY

خودت کادویی اخه قربونت برم تو فقط بیااااا😔💋💋💋💋
خاله زری
۱۹ تیر ۲۲:۴۷

ددی همیشه پیشمون بمون :)

RM. kiute.ARMY

تو بمون تا بمونم:")))
خاله زری
۱۹ تیر ۲۲:۴۵

زیاد نمیشناسمت 

با این سایتم تازه اشنا شدم

ولی دوست دارممممم

خیلی باحالییی

جوری که همیشه به همه انرژی مثبت میدی و حالشونو خوب میکنی

داری همه رو عاشق خودت میکنی :))))

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم خوش مرااااممم عاشقتم کهههه😭😭😭😭
بابا شماها عشق منید معلومه که باید با دارایی هام بهترین رفتارمو داشته باشم:"))))
خاله زری
۱۹ تیر ۲۲:۴۳

عررررر

تولدههه؟

دیر کردم که 🤕😭

بهرحالللل ببیننی که اینجاستتتتتتتت

مجلس گرم کنتون اومدهههه

بعلههه بعلهههه

حالا با خاله تکرار کنیننن

ازینا ازینا یک. دو سه چهار بالا دو سه عوص یک دو سه چهار بالا دو سه عوض

اقا اون عقبیا چرا نشستنننن

پاشیننننن

اقا مامورا ریختنننن جمع کنین بریننن

*و اینگونه تولد وی به چوخ رفت

تولدت مبارککککک عععرررر

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزمممم هرموقع بخوای تولدمهههه😭😭😭😭
ای فدات شممم میخوام بخاطرت وام بگیرم و تمامشو شاباش بریزم برات😭😭😭💋💋💋
جووون چه قری میده این بازیکن😔😔😔😔

مامورای پدرقهوهههه😭😭😭😭

ممنونم زندگی مرسی مرسی😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۸ تیر ۱۸:۴۹

وایسید ببینم،دد کهنقشی تو به این دنیا اومدنش نداشته،شخصا باید از پدر مادر عزیزش متشکر باشیم که الان دد رو داریم و باعث زیبایی های زندگیمون شده،پس اره دیگه دستتون درد نکنه پدر و مادر محترمه  ددی عزیز ما🤝🏻🥲😂😔(نشد نگمش😂😔🤝🏻)

RM. kiute.ARMY

پیامت رو به مادرم رسوندم و یه خدا نکشتشی گفت😔😂😂😂😂😂
جووووون تو فقط بگو برات بلندگو میشم😔💜
محدثه
۱۸ تیر ۱۷:۵۲

Happy birthday to my favorite partner in crime!

let me ask a question!

Do you happen to know what is best friend? someone willing to soppurt you through tough times, listen to you when you're in need and laugh with you during moments of joy. On your birthday, I celebrate all of these with you! thanks for being the friend I always needed.

My wormest wishes for personal and professional success.

- From your Black Russian & Cocktail Sobranie cigerret, Mohadeseh.

RM. kiute.ARMY

oh my goodness...
My heart skipped a beat for you.
Thank you for calling me your friend because you are the best person I know and deserve the best.
I need you too, so you should stay with me. Forever.
It was the most beautiful birthday greeting I could have, my dear.
Min Arvin
۱۸ تیر ۱۲:۱۸

تولدت مبارک باشهههههه ددی😭😭😭😭❤❤❤

همه آرزو های قشنگ مال خودت و قلب مهربونت‌ دورت بگردم

RM. kiute.ARMY

قربونت برم آروین من ممنوممممم😭😭😭😭💋💋💋💋
خدا نکنه عشق دلم فدات بشم من الهیییی مرسیییی😭😭😭💗💗💗💗
سورن
۱۸ تیر ۱۰:۳۹

تولدت با تاخیر مبارک :`))))))

ایشالا تو هزار سال آینده که قرار زنده باشی ریل بودن شیپ ددی و مونی رو تایید کنی 😌

RM. kiute.ARMY

ممنونم عشقمممم تو هروقت بهم تبریک بگی تولدمهههه😭😭😭😭
اون موقع برای اعلامش از همه اتون پول میگیرم و بعد اعلام میکنم😔
Shadow
۱۸ تیر ۰۷:۵۹

ددی عزیزم 
تولدت کلی مبارک باشه. چه خوب که به دنیا اومدی و شدی ددی ما :))))))
انشالله عمری همراه با سلامتی در کنار خانوادت داشته باشی و به تمام خواسته هات برسی...
love you 
kiss+hug
happy birthday daddy...:)))

RM. kiute.ARMY

جون دل ددی😭😭😭😭
ای قربونت بره ددی الهییییییییی😭😭😭😭💋💋💋💋💋
همچنین دورت بگردم من که:"))))
لاو یو موووووور!!!
دابل کیس و هااااگ
یور هند نو پینننن😭😭😭🔥🔥🔥🔥
سونگ جی وون
۱۸ تیر ۰۵:۵۵

عررررررررررررررررررررتولدت مبارککککککککککککک

🥹🎉🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎉🥳🦄🌅☀️🎊

ددی مهربونمون بمونی برامون(قافیه رو حال کن😍)

انشالله که به تمام آرزوهای خوب و قشنگت برسی و امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی

خیلی دوستت دارم و خیلی بهت افتخار میکنم

در پناه حق و در آغوش خدا باشی گلم💖

RM. kiute.ARMY

ممنونمممممممم جی وون شیییی😭😭😭💗💗💗💗
جووووون قافیه هاتو قربوووووون😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥

همچنین دورت بگردم واقعا فدای روی ماهت بشم من:"))))
منم عاشقتممممم😭😭😭😭💜💜💜💜💜

تاج سری جیگرم خدا نگهت داره برام:")))
Jinjuo
۱۸ تیر ۰۳:۲۵

دددددییییی تووللدتتت مممبباااررککککک جججیییهخخخ بیا بیااا قرش بده قسطیی😔💃🏻لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیل

(من اصنن نمیدونستم دد بعضی اوقات مال خودمو یادم میرهه شرمنده:)) کلا تو این زمینه پیتم😔📿😂)

امیدوارمم یجوریی با بنزت تو مسیر زندگیت برونیی خاک جاده رو فرو کنه تو چش بدخواهان پدرشون درادد به حقق هفت تن😔📿

یجوری بدرخشی که دیگه کسی محل صگ ب ماه خودشیفته ندهه فق بگنن عههههه چ ستاره ی با خا..چیز یعنی با چیزیه با جنمیهه😔📿🤘🏻

امیدوارم هرروزت اکلیلی تر از دیروزت باشه:)

نمیدونم چندسالت شده ولیی من علاقه خاصی ب شش دارم پس امیدوارم 666 ساله بشی😔😂🤍🤍

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووووووووننننننننن فدات بشم من کههههه بیا برات برم بالای میله ی مترو اونجا پول دنس برم و شیک بزنمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜
نگو عشقم فدا سرت این چ حرفیهههههT^T
واییییی با همون بنز بعد از طی کردن مراحلی که گفتی بیام مزاحمت شمممم و سوار ماشینم کنمتتتتت😔😔😔
جووون من که خ.ایه ما- چیز من عاشق اون ستاره ام جیگر نورمو ازت میگیرم خورشیدم😔😔😔
صاحب تمام اکلیلی شدن هامی:))))
جوووووون بقالی سر کوچه کیشمیش داره😔😂😂😂 21 سالم شد👀
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
۱۸ تیر ۰۰:۳۳

HBD >>>>>

RM. kiute.ARMY

مرسیییییی عشق مننننن تو که اولین بودی😎🔥💋💋
kookv 🐰🐯
۱۷ تیر ۲۲:۲۳

هو هو هو هوووووو 🎊🎊🎊🎊

کیلیییی لی لی لیییییییییییی 🎊🎊🎊🎊🎊🎊

تفلد تفلد تفلدت مبالک، مبالک مبالک تفلدت مبالک بیا شمعا رو فوت کن تا 100سال زنده باشی مبالک مبالک تفلدت مبالک 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🎊🎊🎊🎊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دددییییییی جون با تاخیر مبارکا باشه الهی انقدر بمونی برامون که فسیل شی 😘

RM. kiute.ARMY

وای خدای من ممنونم عزیزدلممم مرسی شیرین عسل منننن😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜

من تا آخرش بیخ ریشتمممم حبه ی قند من😭😭😭😭😭😭💗💗💗💗💗
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۷ تیر ۲۰:۳۰

زیباترین زیباها

نسی عزیزم سلام 

خوشحالم در چهارمین سالگرد بودن در کنارت میتونم تولدت رو برای بار چهارم تبریک بگم 

برات در این روز عزیز آرزو میکنم هر اون چه آرزو داری و برات خوب، ارزشمند و لذت‌بخشه به دست بیاری و تک تک اتفاقات خوب و بزرگ رو تجربه کنی.

آرامش و سلامتی رو در کنار خانواده عزیز و دوستدارانت همیشه داشته باشی و غم رو زیاد لمس نکنی

و همینطور که خودت همیشه محرم، تکیه‌گاه و سنگ صبورمون بودی افرادی که این چنین برای تو هستند روز به روز بیشتر و بیشتر در کنارت قرار بگیرند.

امیدوارم بهترینها از آنت باشه و در سال پیش رو اتفاقات بی نظیری رو تجربه کنی و همیشه لبخند روی لبهای خوشگلت باشه...

برای از نزدیک دیدنت لحظه شماری میکنم 

هر زمان بخوای من آماده هستم که بهم خبر بدی

لطفا بدرخش...

تولدت مبارک عزیز دلم

دوستدار تو

مکنه کهکشانی ( آلما )

RM. kiute.ARMY

ای من فدای شما بشمممم کهکشان من:")))
ممنونم...
واقعا ممنونم و چه تبریک باکلاسییی تاحالا کسی بهم اینجوری تبریک باکلاس نگفته بووود😭😭😭😭😭
مرسی دلبرم و امیدوارم هر آرزویی که برام کردی چندین برابرش به خودت برگرده نفس من:")))


من بیشترررررر خیلی دوست دارم ببینمت😭😭😭😭
بله البته:"))))
هرموقع تو هم برنامه ات اوکی باشه هستم:")
لطفا باش تا بدرخشم
ممنونم عشق من:")
عاشق تو؛
نسی عزیزت
~star⁷~
۱۷ تیر ۲۰:۲۸

مرسی که همیشه حالمون رو خوب میکنی

تولدت مبارک:)🤍✨

RM. kiute.ARMY

قربون شکل ماهت بشم عسلم مرسی میزاری حالت رو خوب کنم:")))
مرسیییییییییی😭😭😭😭😭
گلدن هوپی که چراغاش خاموشه
۱۷ تیر ۱۸:۳۹

اینم به لیست مدرک هام برای شیپ کردنتون اضافه شد با سپاس فراوانن

RM. kiute.ARMY

مرسی از ستاد جمع آوری مدارک😔🙏
kim light
۱۷ تیر ۱۶:۵۶

مرسی که دنیا اومدی وگرنه هممون بی ددی می شدیم و از این حس شیرین بودنت منع!

و خلاصه که دارم دد بهت حسادت می کنم بابت داشتن مونی:)

 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم من تاج سررررر تو خودت چی؟😭😭😭😭😭 مرسی هستی و میزاری داشته باشمت نور من:))))

من گاهی به خودِ مونی هم حسودی میکنم که میره جلو آینه و خودشو میبینه...
Kim bora(خیار🥒)
۱۷ تیر ۱۴:۵۴

ددی قشنگممممم الهی من دورت بگردممممممم تولدت مبارک بهترین ددی دنیاااااااذینسجسخظتظمگظ

امیدوارم که به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و لحظه به لحظه ی زندگیت پر از شادی و اتفاقای خوب باشه!.. هر وقت ناراحت بودی به این فکر کن که چند هزار(چند نفریم واقعن؟) نفر تو این سایت هستن که تو مسیر زندگیشونو عوض کردی و دلشون پر از آرزوهای خوب واسه توعه!:) دد هروقت که من ناراحت بودم یا به یه نفر نیاز داشتم که باهاش حرفت بزنم تو بودی و تمام وقتایی که هیچکس پیشم نبود و توسط دوستام ایگنور میشدم تو اینجا بودی و به همه ی حرفام گوش میدادی و نمیزاشتی به این فکر کنم که چقدر تنهام..:) همیشه عین یه دوست یا حتی فراتر از یه دوست کنارم بودی و باعث میشد به این فکر کنم که چقد لذت بخشه که یه نفر تو دنیا باشه که اینطوری همیشه کنارت باشه و تنهات نزاره:))) خلاصه که قدر خوبیاتو بدون و نزار هیچکس قلب مهربونتو اذیت کنه.. و بدون ما همیشه دوستت داریم و کنارتیم!:) 

مرسی که زندگیمو با حضورت قشنگ تر کردی!؛)

دوستت دارم3> 

-بورا

RM. kiute.ARMY

ممنونم عشق دلم ممنونمممممم مرسییییی😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋

ممنونم وجودم...
کامنتت باعث شد چشمام از اشک پر شه:)
واقعا اشکی شدم و ممنونم که اجازه دادی پیشت باشم و افتخار اینو داشته باشم که بهت گوش کنم...
تموم تلاشمو میکنم که هرروز قوی تر بشم تا همیشه بتونی بهم تکیه کنی همه کسم:)))
منم عاشقتونم؛ تموم دار و ندارمید...

مرسی که به زندگیم معنا میدی:)))
عاشقتم💗💗💗💗
Melika
۱۷ تیر ۱۴:۵۴

ددددددددددددددیییییییییییییییییییییییییییییی

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

بیست و دو شدی اره؟

امیدوارم یکی از بهترین سال های عمرت باشه عشجولییییییییی

دوست داریمممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

ممنوممممممم وجودممممممممم عزیزدلممممم😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋
بیست و یک*^*
قربونت برم ممنونمممم💋💋💋💋💋😭😭😭😭😭😭
منم عاشقتونممممم😭😭😭😭😭💜💜💜💜
Adrina :(
۱۷ تیر ۱۱:۴۵

تولدتون مبارککک

RM. kiute.ARMY

ممنونم عسل طلا من😭😭😭😭💜💜💜💜
جاک
۱۷ تیر ۱۰:۱۲

مبارکهههههههه

چقدر این تابستون تولد داشتیم ما =))))

تمام آرزوهای خوب رو براتون دارم، البته با این فیلتر که شما کدوم رو بیشتر دوست دارین.

ددی جان همیشه خشنود، موفق و سرزنده باشی، صد و بیست ساله بشی الهی!

مونی شی از شمام تشکر میکنم، امیدوارم زودتر تولد شمارو هم ببینیم!

RM. kiute.ARMY

ای دور چشمات بگردم ممنونم😭😭😭😭😭
فدات بشم ممنون ممنونممممم خیلییی مرسی برام وقت گذاشتی تاج سرمممم😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜

بلهههههه😎
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۷ تیر ۰۱:۴۲

سلام ددی قربونت برم 👋🏻👋🏻😘

ددی تولدت مبارک و مبارک .....💟🥳💟

مهتاب زیباست اما فقط یک ساعت می ماند

دوستی ما زیباتر است و برای همیشه جاودان می ماند

تولدت مبارک بهترین ددی دنیا 🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚🤍💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛

به سلامتی🥂🍻 ددی که اگه قابل بدون یه دوستی 🫰🏻🤟🏻 بی نهایت باهاش داشته باشیم ....😁

HAPPY BIRTHDAY 🎂 🥳 🎉 🎈 🎁 🎊 🎂 🥳 🎉 🎈 🎁 🎊 🎂 🥳 🎉 🎈 🎁 🎊 🎂 🥳 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم تاج سرمممم😭😭😭😭
مرسی وجود منننننننننن مرسییییییییی😭😭😭😭💜💜💜💜💜
ای بمون ی برام تا ابد کههه:"))))))))))
ممنونم تاج سرم مرسی که برام وقت گذاشتی عمر منننن ممنوننننننن😭😭😭😭💋💋💋💋💋
البتهههههههه این باعث افتخار منهههه تاج سررررر😭😭😭😭💗💗💗

ممنونممممم وای عاشق ایموجی هات شدمممممم😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۷ تیر ۰۱:۱۵

تولد تولد تولدت مبارککک ددی عزیز مااا(من دیشب چند دیقه مونده به ساعت ۰۰:۰۰ زیر پستی که چنل تل زدی همه تبریکامو گفتم نمبدونم هنوز تاییدشون کردی یا نه.

به هر حال ایشالا صدو چهل ساله شی و همیشه و هر جا که هستی تو راهی که دویت داری موفق و سلامت باش یو با خوشحالی در کنار عزیزانت و خانوادت باشی ،کلی دوست داریم،تولدت مبارک بازم💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎂🎂🎂

RM. kiute.ARMY

ای قربون شکل ماهت بشم عزیزدلمممم ممنونم😭😭😭😭

ان شا الله هر چند سالی که عمر میکنی پیش تو و بچه ها باشم:))))

منم عاشقتم دلبرکمممممم😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜
Blumer
۱۷ تیر ۰۱:۱۱

🫠💙تولدت مبارک ددی کلی سال خوب رو برات آرزو میکنم

امیدوارم کلی موفقیت تو زندگیت کسی کنی

RM. kiute.ARMY

ای قربون شکل ماهت بشم ممنونم عزیزدلم مرسی😭😭😭💜💜💜💜💜
•پادری دم در خونه اعضام، منتظرم از سربازی برگردن روم پا بذارن :)•
۱۷ تیر ۰۰:۳۱

منم همه حرفامو تو کامنت دیشبی گفتم 🌚

*ولی رابطه ددی و مونی تاابد>>>

RM. kiute.ARMY

جوووووووون دورت بگردمممممم😭😭😭😭😭
vkook_hedi
۱۶ تیر ۲۳:۰۵

ددییییییییییییییی جووووونممممممممممم تولدت مبااااااارکککککک🥺😍♥️

ایشالاااااااا هزار سالههههه بشییییییی به همه ارزووووهااات برسیییی🥲💖🌈🍓💎⚡✨🎵♥️

*در حال فرستادن استیکر هایی که بهشون کم توجه شده*

خیلییییییی دوست دارم ، خیلیییییی عاشقتم ، امیدوارم همیشههه حالت خپب باشه و همیشههههه سلامت باشی😭🥺🥺♥️♥️♥️

مرسی که همیشه کنارمونی ، مرسی که همیشه بهمون کمک میکنی ، مرسی که پا به پامون میخندی و گریه میکنی و ذوق میکنی ، مرسی که با اینکه کلی اذیتت کردیم باز هم پیشمون موندیییی...🥲♥️😭✨

امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت خم به ابروت نیاااااد یه کوچولو هم ناراحت نشی و غصه نخوری...

جای یه نفر پیشت خالی عه خیلی ، میدونم خیلی ناراحتی ولی بدون اون از اون بالا نگات میکنه و حواسش بهت هست و میخواد خوشحال باشی🥲💜

هیچوقت ترکمون نکن♥️

هیچوقت مریض نشو♥️

هیچوقت ناراحت نشو♥️

بری میمیرم ددییییی♥️

دلم برات خیلییییی تنگه♥️

عااااااشقتم🥲♥️

RM. kiute.ARMY

ای ددی قربونت بشه ممنونمممممم😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜
میخوام ب تو برسم😔🙏💋

منم عاشقتم دورت بگردمممم:)))
مرسی میزاری کنارت باشم و ممنونم که به یادم بودی:))))
شماها قشنگ ترین اتفاق زندگی منید مگه میشه دیگه نفس نکشید؟=))
دردت ب جونمم ممنونممممم😭😭😭😭😭💗💗💗💗💗

ممنونم:) کاش بیاد ب خوابم:)

ددی فدات شه الهی من همیشه پیشتم و خواهم موند قربونت برممم پیش مرگت شممم😭😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋💋
فدا دلت بشم منم همینطور:)))
عاشقتمممممممم زیااااااد😭😭😭😭💜💜💜💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان