BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Cherry

🍒FULL🍒

نویسنده  Tara
کاپل کوکوی
ژانر رومنس/امگاورس/تاریخی/فلاف
محدودیت سنی  +14
تعداد صفحات  +260

 

خلاصه:

مراسمی برای تعیین همسر ولیعهد جئون جونگ‌کوک و لونای کشور برپا می‌شه که شاه‌زاده‌ی دگو، یکی از دعوت‌شده‌هاست. ‌

‌توی‌ این مراسم، چندین امگا از هر نظری که شایسته‌ی یک لونا هست، سنجیده و در نهایت یکی از اون‌ها انتخاب می‌شن؛ اما چی می‌شه اگه ولیعهد، دوست دوران کودکیش که براش قلدری می‌کرد رو بشناسه و همه‌چیز برخلاف انتظاراتش پیش بره؟!

  

🍒✨DOWNLOAD ✨🍒

شرط کامنت: حداقل 10 کامنت به بالا

  

 805_vpfe.png

۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
VK– Cheri
۱۶ شهریور ۱۰:۵۶

چقدر کیوت بود این فیکککک ..

یعنی قند و عسل که میگن نمونه بارز همین فیکه 😭😂

خیلی ناز بود وقتی میخوندمش به این فکر میکردم اگر همه داستانای تاریخی یه ملکه مثل مامان کوک داشته باشن نصف مشکلاشون حل میشد 😂😂

قشنگ از اونایی بود فیکه که قلبت از شدت شیرینیش درد میگیره از چشمات اکلیل میاد 🫠🫠

RM. kiute.ARMY

عامل افزایش قند خون😔
اونجوری توی یه قسمت همه ی داستان رو جمع میکردن میرفت😂
و دلت یه عروسی میخواد...عروسییییییییی خودتتتتتتتتتت با یهههههه جیگر طلاییییییی بلا گرفتههههه😭😭😭😭😭
Arrsha
۱۵ شهریور ۱۲:۵۷

یاشاسین شری 🏳️‍🌈

RM. kiute.ARMY

آی ساغول!
Yasna
۱۵ شهریور ۱۰:۲۲

فن آرتا و عکسا مال بی وقفه بود

نویسنده هم فکر کنم بی وقفه رو دوست داشته. 

بهتون پیشنهاد میکنم ببینید. 

RM. kiute.ARMY

واییییی بالاخره یکی اومد که باهاش بابت بی وقفه عر بزنمم😭😭😭😭😭😭😭
بی‌وقفه یه سبک زندگیه:))))))))
عشقهههههههه نفسهههههه!!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ شهریور ۱۹:۲۴

هم می‌خونم هم مادر اونی که دیس‌لایک داده رو در خلوت بدون لباس ملاقات می‌کنم.

vkook_hedi :)
۱۲ شهریور ۱۵:۳۳

واح ، قلبممممم

واح ، این چی بود من خوندممممم🥺🥺

چقد ناز و شیرین بود واح

خوبه ملکه مادر از اون ملکه های توطئه گر بی رحم نبود و به خواسته ولیعهد احترام گذاشت ، واح🥺

وااااااااح خیلییییییی بامزههههه بووووود ، کل کل های کوچولوشون و اونجایی که کوک میگفت خم شم سوارم شی😂🥲

واح لصدثغنقعمهقوغثقعچخفچقعن

واح ، نوشته اسمات ولی اسمات نداشت🥲😂

واح ، تا لب تشنه بردن و چشمه برگردوندن!؟🥺

واح هم افتاد تو دهنم

واح واح واح😂🥲

فایتینگ تارا شییی💜

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ شهریور ۱۲:۳۱

شری چقد زیبا بود:)))))

تاراشی بابت اشتباه تلفظیم تو کامنت قبلیم ببخشید

وای وای یعنی اصن عشق بودددکچلژفسسفط

چقد این چیزای تاریخی مربوط به دوره گوریه و چوسان(فکر کنم؟) و هانبوک و فلان قشنگن

و فاک موهای آقایون قبل و بعد کوتاه شدن کلن

اصن زیبا بود✨❤️‍🩹

و اون قسمت ماجرا که ملکه کراشمون انقد با تهیونگ شی خوب رفتار میکرد🥹💃🏻

وای وای امگا های کون سوختهههه😂😂😭

اصن عشق بود ببین جدی میگم عشقققق‌

و رابطه تهکوک چقد زیبا بود🥲🫠

خیلی اصن شیگیل پیگیل بود این فیک 🌻✨

و رایحه هاشون وایییی😭✨🫠

خلاصه که بلهههه و چقد با تهیونگ در مورد بچه موافقم من🌚

دد شری و افتر استوری دال رو باهم تو یه روز خوندم و همزمان دو تا مجموعه اتک از تارا دریافت کردم🫠

 

 

پ.ن: دد یه نویسنده تارا ایز اوکی داشتیم این همونه؟

 

پ.ن۲: دد امروز رفته بودیم باغ خارج از شهر بعد تو راه یه رستوران دیدم اسمش تهکوک بود🥲❤️‍🩹

تتوی ماه جیمینم
۱۱ شهریور ۱۷:۰۳

اقا قبول نیستتتت

چرا هرجا میرم کاپلش ویکوک یا کوکویه🥲

تلوخدا کاپلای دیگه هم بزارین کم مارو دق بدین😔🐤

 

راستی دد، گفتی فایل ها پاک شده متوجه نشدم. 

الان من هرچی فایل پی دی اف از فیک های اینجا برداشتم رو دارم، برات بفرستم؟ 

بیکار
۱۱ شهریور ۱۶:۴۶

ددی ی سوال این فیکه خوبیه ایا؟

RM. kiute.ARMY

اگه امگاورس میدوستی اره👀
tara
۱۱ شهریور ۱۵:۴۳

وای برگام یه حس باحالی داره وقتی هم ایمان یه فیک مینویسه😂

گوگودو بود

ویا
۱۰ شهریور ۲۰:۰۲

وای وای وای واییییییی جییییییییییییییییییییییغ بزنم یا زودهههههههههههههههههههههه

وای باورم نمیشههههه

کاپل مورد علاقم ژانر مورد علاقممممم تازه فولللللللل عررررررررررررررررررر

حمله کنیم چه حمله ی جانانه ایییییی

فردی که عاشق کوکی
۱۰ شهریور ۱۹:۴۳

واو...پوسترش خیلی زیباست...
میریم برای خوندن فیک...
ددی من برگشتم.."الان با خودش میگه به جان جدم اینو نمیشناسمش دیگه.."
میدونم میدونم ولی بازم...منتظره فیکای درخشانتون میمونیم...و واقعا خسته نباشیدی میگم به همۀ نویسنده های سایت و مخصوصا ددی...

E.F
۱۰ شهریور ۱۵:۲۷

خیلی خیلی قشنگ بود. واقعا جوری بود که انگار منم کنارشون نشستم و دارم و خیلی واقعی میبینمشون. منظورم اینه که واقعا حسش میکردم. 

~star⁷~
۱۰ شهریور ۱۴:۲۰

خیلی خوبه که امگاورس زیاد شده اما اگه همین جوری تا مهر پیش بره من همه ی درس هامو می افتم💔

:)
۱۰ شهریور ۱۳:۲۶

خیلییی قشنگ بود 

اون تیکه آخر که گفت حاملم من واقعا باورم شدددددد بعد از دست نویسنده ی لحظه عصبی شدم که اون تیکه فرایند رو ننوشته🤣🤣🤣

همون جکی قدیمی...
۱۰ شهریور ۱۲:۱۱

خب دارم میرم بخونم 

به سلامتی تارا شی و اون فیکای خوجمل موجمل عسل اکوری پکوریشششششششششش

shariii
۱۰ شهریور ۱۱:۴۸

یه سوال به وجود میاد😶

این که فول پارته شرط کامنت برای چیه دقیقا؟•-•

RM. kiute.ARMY

برای کار های بعدی😔😂
کلا اینجا مثل عوارضی تهران قم میمونه، وقتی میای، باید بدی(کامنت😔)
دختر تهکوک
۱۰ شهریور ۰۱:۳۹

خیلی گشنگ بود تارا شی ( اسم رو درست گفتم ) خیلی دوستش میداشتم 

ممخوصا اینکه بچه دار نشدن اصلا من یه عقده ای دارم کلا دوست ندارم تو امگاورس بچه باشه 

راستی ددی تولد کوک مبارککککککککککککککک

دهم بود دیگه اره نکنه یازدهم بوده باشه سوتی داده باشم 

اخه من یه اکس کثافتی داشتم که نگو لاشی بود به معنی واقعی بعد ولی ارمی فن بود و دختر بود 

( بایسکشوال هستم ) بعد تولدش یه روز با کوکی فرق داشت فقط ولی نمیدونم دهم بود یا یازدهم 

از نظرم لازم به ذکره که بگم من تاپ بودم پس میشه گفت اون هرزه بود چون فکر کنم به تاپ میگن لاشی اره ؟ ننیشه به باتم گفت مبشه ؟ اما درکل هرزه بود 

بوس بوس دوستدار شما دختر تهکوک 

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان