BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، جئون جونگکوک مبارک باد💜🎂🐰

دانلود ویدیو

  

برای گفتن اسم "جونگکوک"، باس تعصب کشید!

لوتی وار اسمشو گفت و حبس کشید!

قمه تیز کنی برا چشاش بکنم تو چشم دشمناش!

خراب مرامش، خاطرخواه سینه چاکش!

تولدش مبارک باشه، زندگی به کامش!

عا ماشالله بزن زنگو به سلامتی جئون جونگکوک مشتی مشتی ها، برو بالاااا😔🔥🍷

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۹ شهریور ۰۴:۳۶

خطاب به -_-

از وقتی مای اجوشی رو خوندم دیگه اون ادمه سابق نشدم💀

لعنتی زمانی هم خوندمش که تازه با دنیای فیکشن اشنا شده بودم و لعنتی چقدر سرش گریه کردم و همین دو ماه میش بودم تو نخش بودم که دوباره بخونمش و نصفشو خوندم و ول کردم

برای سلامت روان خیلی مضره😂😭🤌🏻🤌🏻🤌🏻💀

تو چنلای تلگرامی میشه کالرز رو پیدا کرد ولی خودم نخوندمش چون طولانیهههه

امروز یه ۶۰۰ صفحه‌ای رو خوندم و دقیقا با رسیدن به ۱۰ صفحه‌ی اخرش دیگه توانشو نداشتم بخونم😂😂

 

kopney
۱۸ شهریور ۱۵:۵۷

خطاب به -_-

فیک کالرز فکر کنم تو گوگل سرچ کنی بیاره

تو واتپد هم چک کن شاید باشه

یه چنل تلگرام هم هست kook family فکر کنم یا تو همین مایه ها اونم فیک های زیادی داره کلا چنل ها معمولا دارن

-_-
۱۶ شهریور ۱۵:۱۹

کسی لینک فیک کالرز و مای اجوشی رو داره می خوام دانلود کنم

Adrina 💙🩷
۱۴ شهریور ۱۹:۵۴

فکرکنم امگا لیدر نیم پاک شده ولی تا جایی که میدونم دارم یکسری هاشو رو آپلود میکنم برات میفرستم

RM. kiute.ARMY

قربون دستت جیگر خدا خیرت بده:)
سورن
۱۴ شهریور ۱۱:۰۵

امگا لیدرنیم کووووووووووو

من پارتی آخرو نخونده بودمممممممممم

کوشششششششش؟!؟!

بچه ناتنی مختارر
۱۳ شهریور ۲۳:۱۱

پدرررر تولدم با کوکی یکیه امسال تولد م

خوبی برام نبود بیشتر عزیزام حتی یادشونم نبود تولدمه گریمه واقعا

-_-
۱۳ شهریور ۱۵:۵۴

تنک یو سو ماچ

بوس به کلت (شکلک بوس)

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۲ شهریور ۲۱:۲۸

خطاب به -_- 

برو قسمته نوشته‌های itu  hide و فیکشن د بروکر رو دانلود کن

هم فصل یک و دو و افتر استوری هست

 

"خطاب به -_-"

-_-
۱۲ شهریور ۱۸:۳۴

ددی تورو خدااااااااااااااا خواهش میکنم فصل یکه فیکشن the_broker رو بزار

وسط این فیک بودم یهو پاک شد حالا بعد عمری پیداش کردم میبینم نیست T-T

دد می خوام زار بزنم تورو خدا یکی اینو بزاره

anahita abedy
۱۲ شهریور ۱۷:۳۰

جوجووووووووووو

وایییییییی تولدت مبارک جئون چوچولو

خیلی خوشحالم خدایا

واییی آره گلدن مکنه بنگتن تولدشهگلدن مکنه بنگتن تولدشه 

من غش

آنقدر هیجان داشتم بخاطر پریروز برا بچم تولد گرفتم مامانم به اندازه تولد خودم براش خرج کرد😐😐🤣🤣🤣

خوشگلم تولدت مبارک کیس هات رو با ته ببینیم🥴😐🤣🤣🤣

معلومه اگه امسال سربازی نیود برا تولدش ته چه می‌کرد مطمئنم😈👍😪🗿🗿📿📿

خلاصه خیلی خوشحالم انشاالله ۱۲۰ سالش بشه قربونش برم🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳🥳🥳

liopen
۱۲ شهریور ۰۰:۱۰

از اون بالا کفتر میایه یه عالمه کوکی میایهههه

به به با این متن تبریک تولد که لایق سالارمونه

مشتی خوشحالیات واسه خودت ولی اگه ناراحتی داشتی بیا نصف نصف

تولد اخوی جئون مبارک 

سورن
۱۱ شهریور ۲۱:۱۵

چرا کوکی بیستو هفت سالش شد؟چراااااااااا؟!؟!بابا کوکی هنو پونزده سال‌شههههههههه😭😭😭😭😭😭

تولدت مبارک گلدن مکنه بنگن.تولدت مبارک پسر خونده نامجون(میبی یونگی؟ :`))

تولدت مبارک گلدن کوکی تمام تاریخخخخخخخخخخخ

Kim bora(خیار🥒)
۱۱ شهریور ۱۶:۴۶

تولد جئون ایان، هانگوم مکنه بنگتن، آقای گلدن، جی کی ورزشکار، سراشپز کوک، خالق سیب زمینی های چسبنده، خرگوش عضله ای، اون مرد تتو دار موتور سوار و در نهایت کیم جونگکوک تهیونگیش مبارک خودش، همسرش، بنگتن و ارمی باشه🥲😭✨🥹🤏🏻❤️‍🩹💃🏻🥳🤟🏻🐰💜

کیه که باور کنه جونگکوکی پونزده ساله الان بیست و هفت سالشه و تو سربازی به سر میبره؟🥲

پ.ن: کوکی بارونو🥹🛐🛐🛐🛐🛐🛐

Stardust✨
۱۰ شهریور ۲۳:۴۳

یعنی چی که بیست و هفت سالشهههه😂😭 

VK– Cheri
۱۰ شهریور ۲۱:۳۲

یعنی چی که این بچه خرگوش داره انقدر بزرگ میشه ؟ 

هنوز اندازه کف دسته یعنی چی که دیگه پونزده سالش نیست 😭😭😭

 

Stardust✨(یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی هستم)
۱۰ شهریور ۲۰:۳۴

تولد اقا آیانهههههههه😔💅🤝🏻 

تولد کسی که تو فیکا با شیرموز وصلتش میدن بچه رو مبارککک😔🥛🍌

تولد بزرگواری که به خاطر نامجون هیونگش به بنگتن پیوست مبارکککک🎀🌷👄

 تولد اشپز پادگان مبارککک.

گلدن مکنه عزیزمونننن،خرگوش عضله ای بیبی فیس مبارک،،

جونگکوکی نمیتونی اینو بخونی ولی به من ربط نداره تو عزیز دل تک تک آرمیاتی پسرم،عزیز دل تکتکمون،تولدت مبارک ایاشلا هزار ساله بشی و روز به روز با موفقیتای بیشترت ک*ن هیترا و سولو استنا و آنتیا و همه گو*خوراتو بسوزونی پسرم🤝🏻✨🥢

💜💜💜💜💜💜💜بوراهه بوراهه بوراههه🤝🏻✨

 

-_-
۱۰ شهریور ۱۸:۴۳

تولد بیبی بانیمون مبارک 

راستش من یه 8 ماهی میشه فیکاتونو خیلی خیلی مخفیانه می خونم و می ترسیدم با پیام دادن لو برم

به هر حال هر زندگی ای سختی های خودشو داره دیگه...

از این به بعدم ناشناس با این -_- اسم پیام میدم.

می تونین پوکر خطابم کنین 13 سالمه بایسم هوپیه و سپ شیپرم 

جاک
۱۰ شهریور ۱۸:۳۴

تولد خرگوش هاتی که ممنوع کرده بهش بگیم کیوت ولی همین کارشم کیوته مبارک. تمام اونایی که دارن دستپختشو تو پادگان میخورن امیدوارم عوض ما هم بخورن و دلی از عزا دربیارن. دارم می میرم که زودتر برگرده چشمای کهکشانیش رو دوباره ببینیم...

متن هم زیبا بود، ولی احساس میکردم جای کوکی بارون خالیه.. ددی ما رو بد عادت کرده!

kim light
۱۰ شهریور ۱۸:۳۱

تفلد خرگوش عضله ای که پشتش قمه کشا ردیفن برای صاف کردن دهن هیترا موبارررررررررررررررکمون.

 

فقط اعتراض دارم: کوکی بارون سایت کو دد؟؟

 

vkook_hedi :)
۱۰ شهریور ۱۸:۳۰

جووووونننننن تبریکووووووو😎😎

ددی بازم با متن خفن تبریک تولد تشریف اوردن😍😎

تولد داعاشمون مبارک😂😍💖🤌🏻

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان