BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

حذف شدن فایل های سایت

خلاصه که بالاخره سایت رو از حملات انتحاری، تکفیری، تروریستی، سیاسی، اتمی، شیمیایی و صوتی و قص علی هذا نجات دادم😔 (با تنفس مصنوعی و ک- خون دادن)

و اینجا باید تشکر کنم از؛

Sahar دختر نازم😔😂(اونلی لجندز نو)

خداوکیلی خیلی از فایل ها رو تونستم با ایشون زنده کنم و به زندگی برگردونم:)

خدا خیرت بده زن آدرس بده بیام پا بوسیت عشقققق😭💋

   

فضایی خانم گل که ایشونم پا به پای سحر خانم بهم فایل هارو رسوند:")

بخدا عشقی مشتی خرابتم😭💚

 

از کوئرنسیا عزیز که هم داخل چنلش و هم اینجا کمک کرد بهم:)

قربون مرامت بشم😭🦋

  

از جاک و ویکوک هدی عزیزم که اطلاح رسانی کردن داخل چنلشون.

بخدا عشقمید جیگرا:")💜

 

از کیم لایت، آلما، خاله رزی، گائول، R.Stephen ، جکی قدیمی، E.F ، شبنم خانم، بیبی کت هم کمال تشکر و قدردانی دارم چون هم باهام همکاری کردن و هم دلداریم دادن:))

بخدا غلام یَک یَکتونم😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜

 

از بچه هایی که داخل تلگرام بهم کمک رسوندن هم خیلی ممنونم چون اگه اونا نبودن همین الانش هم کار تموم نمیشد:))

نویسنده ها دریا  جانم، اچ اچ، کارامل سیا خانم، جاک، نویسنده د سکرت آف د کینگدام، نویسنده شوگر کیو 7

واقعا ممنونم ازتون...

خیلی زیاد!! چون تموم زحمت ها رسما به دوش شماها بود:)

 

اما این وسط خیلی دلم گرفت..

از اینکه دیدم خیلی از فیک های داخل سایت از نویسنده هاشون خبری ندارم..

خیلی ها که نوشتن رو کنار گذاشتن و مسلما دیگه فایل ها رو ندارن...

خیلی ها دیگه رفتن از فضایی ها و بعد از 3 سال نمیتونم همچنان امید نداشته باشم که برگردن و من بهشون بگم دلم تنگ شده:)

و بدتر از اینکه مجبور بودم بعضی ها رو چون اصلا راه ارتباطی نداشتم برشون دارم...

خیلی از BAMGTAN FUN TIME ها هم که مجبور شدم بردارم که محتواشون فنگرلی برای بنگتن بود:))) سر این موضوع بیشتر از هرچزی ناراحت شدم...

کار های خودم هم که متاسفانه پرید..

فایل هاشون هم فقط چند تا رو داشتم مثل فن فیکشن all mine که اونم عمری باشه دوباره ازش ورژن میزنم.

امگالیدرنیم هم چون فایل های قبلی ترجمه هم نداشتم متاسفانه دیگه نمیتونم ترجمه کنم مگه اینکه کسی باشه بهم فایل ها رو بده:)

 

اما این مسئله بهم یادآوری کرد که اینجا برام واقعا همه چیزه..

تک تک کامنت ها، تک تک بحث ها و خاطراتی که باهم داریم...

نمیخوام هیچ وقت اینجارو از دست بدم:)

اینجا بچه ی منه که بزرگش کردم..

میخوام بیشتر تلاش کنم که جبران کنم..حتی شروعش از خودم باشه!

اینجا باعث شد همه تا حدی که لازمه رشد کنیم و تنها نباشیم از لحاظ روحی:>

ممنونم که دارمتون...ممنونم که هستید...ممنونم که هوامو دارید...

و ممنون که میذارید بمونم:)

  

خلاصه که ممنون:>

 

در ادامه هم بگم یسری از تگ های نویسنده هارو هم بی زحمت چک کنید چون مطمئنم بالاخره یکی هست که فایل هاش رو داشته باشه (چون محبوب بودن)

برای ارسالشون داخل همین پست یا تلگرام من بفرستید kiute_ARMY

و اگر با نویسنده ها راه ارتباطی دارید بهشون اطلاع بدید:>

تگ ها؛

SAM | kania | HMA | RAHA.R |  Black rabbit | caramel

 Arvin | Amber | kim godzilla | Blera B.H

Bunny 

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Fie.tz23
۱۶ شهریور ۱۶:۰۴

سلام نامیییی جونم ، ای خدا خیلی اذیت شدی حتما ،خداروشکر که حالا درست شد.

خواستم بگم من کل اکواریوس و اولد لاو و چند تا وانشات و فیک کوتاه رو دارم،اگر لازمه بفرستم  و اینکه اکواریوس آپلود میشه ؟ 

اگه نه بگو زودتر برم قبرمو رزور کنم .

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر من*^* قربونت برم من:))
ای خداااا فدات شم کهههه😭😭💚💚💚💚
نهههه خدا نکنهههه
همه رو برگردوندم خداروشکر:")
منتها اکواریوس متوقف شده تا فولش بیاد*^*
ArmyWasHere
۱۶ شهریور ۱۳:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام اونی... خیلی ناراحت شدم برای سایت :< واقعاً خیلی سخته اوضاع و بهت خسته نباشید می‌گم :<♡

یکی از بچه‌ها بهم خبر داد و اومدم که لینک فایل‌هام رو بدم... خدمت دستان زحمتکش شما :">

 

**** ***** 

***************************************************************

***** **** **** ******* 

****************************************************************************

***** **** **** *** 

*************************************************************************

 

*** **** ***** ******* 

*****************************************************************************

 

RM. kiute.ARMY

سلام جون دل من:"))) قربونت برم الهیییی😭😭😭💋💋💋 سلامت باشی:")

قربون هر جفتتون بشمممم:")
رحمتهههه نفسسس!
R
۱۶ شهریور ۱۳:۲۰

من امگالیدرنیم رو دارم ، اگر میخوای آیدی چیزی بده برات میفرستم

RM. kiute.ARMY

وایییی البته عشق من قربونت بشممم😭😭😭😭

یکی از بچه ها فرستاده همه رو منتها مونده پارت 102 تا 111

آیدی تل:
kiute_ARMY
همون جکی قدیمی...
۱۶ شهریور ۰۱:۵۱

د اخه ناز خودمی تو 

چقد خودتو اذیت میکنی 

ولی کارای خودتو نداشته باشی قاطی میکنماااااااا بهترینا کارای خودته...

#ددی_ما_دوستت_داریم

RM. kiute.ARMY

تو هم نفس منییی:")
اونا هم انشا الله جور میشهT^T
#میمیرم_برا_یَک_یَکتون
Sunset shimmer
۱۶ شهریور ۰۰:۰۵

الان فقط میتون بگم خیلی دوست دارم ددی

و متاسفم که نتونستم کمکی بکنم 

🥹🥹🥹

RM. kiute.ARMY

من عاشقتم خوشگله این حرفا چیههههه!!
تو وجودت کمکه عمرم بمونی برام عشقم:)))💜💋💜💋💜💋
سورن
۱۵ شهریور ۲۱:۵۲

من از آتنا فیکشن جیمین رو دارم

بگو دقیقا کدوم حذف شدن ببینیم کی داره

RM. kiute.ARMY

قربون دستت برم جیگر😭😭😭
الان تگ های آتنا درست شدن:")
بی زحمت تونستی بزن روی تگ ها پست ها رو یه نگاه بنداز
sanam
۱۵ شهریور ۲۰:۳۱

دد قربونت بشم تو انقدر خوبی که حتی من به این که فکر کنم قرار نیست اینجا باشه بغضم میگیره

چه برسه همین راه ارتباطی باهات نداشته باشم

اینجا فقط برا من ی سایت نیست اینجا خونمه که توش راحتم و تو ام برام ی دد خوب و باحالی که باهات عشق میکنم حرف میزنم پس اصن غصه نخور چون مارو داری قربونت بشم

RM. kiute.ARMY

خدا ننه عشق دل من فدات شم که😭😭😭😭💜💜💜💜
نه نه من اینجا رو رها نمیکنم:)
شماها تموم منید..الهی فداتون شم💋💋💋💋
Kim bora(خیار🥒)
۱۵ شهریور ۱۶:۰۴

دد اصن وقتی فهمیدم این جریانو اشکم در اومد

وای یعنی چی که همه چی پریددد😭😭

بخدا مدیون همه ایناییم که کمک کردن

و متاسفانه هیچ کمکی از دست خودم بر نمی اومد چون گوشیم حجمش خیلی کمه و همیشه خدا پره واسه همین هرچی میخونمو پاک میکنم.. رو لپ تاپمم به دلیل مسائل امنیتی(بابام🌚) چیز زیادی نمیتونم نگه دارم فقط چندتا فیک بود که اونم چک کردم هنوز تو سایت حضور داشتن شکر خدا🧕🏻

خلاصه که دد

خیلی ناراحت شدم جدی بخاطر اینکه انقد زحمت رو دوش تو و نویسنده ها افتاد و بیشتر اینکه خودم هیچ کمکی نکردم😭🫠

ولی خب بهرحال اینا هم ناهمواری های راهه به این دقت کن که تو اینجا رو داری و ما تورو داریم و تحت هر شرایطی و هر اتفاقیم که بیوفته کنارتیم فداتشم🥲❤️‍🩹

مرسی که انقد خوبی🫂🥹

RM. kiute.ARMY

قربون چشمات برم من:")
من به شخصه نوکر همه اشونم:)

نه بابا فدا سرت عزیزدلم در اصل این مسئولیت من بود که حواسم باشه:)

قربونت برم این حرفا چیهههه؟ تو ریدر این سایتی و به شخصه دیدم همیشه از کار ها حمایت کردی😭😭😭😭💜💜💜
من خاک پاتم عشق:) من تا وقتی هستم اینجا رو همه جوره نگه میدارم

مرسی میزاری بمونم:)
TieRd MiHi
۱۵ شهریور ۱۰:۱۶

سلام

RM. kiute.ARMY

وای میهی خانم سلاااااام=))))
از اینورا عزیزم؟؟ چطورییییی؟؟
•رو زمین خوابیدم :) منتظرم پارک جیمین با اون پاشنه های ۷ سانتی بیاد از روم رد شه :)•
۱۵ شهریور ۰۳:۱۹

اسم منو نوشتی درحالی که هیچ کاری نکردم؟ :)

ددی فایلای قدیمی که میگی از نویسندشون خبری نیست بگو چیان احتمالش زیاده فایلاشونو داشته باشم (به خصوص از اون تگای اسمی که گذاشتی هم اگه مقدوره بگو دقیقا کدوم کاراشون نیست من بگردم احتمالش زیاده داشته باشم!)

من یه دوره تمام فیکای سایتو دانلود کردم و الان هنوز تقریبا همشونو دارم

کارهای خودتم همشو دارم با همه ورژن ها و حتی تیزرها بفرستم برات؟

(حتی وانشات های yn خیلی قدیمیتم دارم زن 😭)

فقط جواب بده اگه خواستی وبم پیام بده یا تو تل هرجا راحتی :)

البته تل ارسال پی دی اف راحت تره

امگارو ندارم متاسفانه ولی بقیه کارات همه رو دارم! 

*یه بار دیگه میگم ریدم دهن یوآپلود و جدوآبادش خارشو گ-

*با وپن کامنت دادم لوکیشنم افتاده آمریکا 😔💅🏻*

RM. kiute.ARMY

نگوووو دلداری دادی:")
الهی من فدات شم😭😭😭😭

برات تو تل اسماشونو میفرستم بخدا بهت میدم شبنمممم😭😭😭😭😭😭

نگو..
ترخدا نه...
بگو که نه:))))))))))
چطور ممکنه داشته باشیشوووون😭😭😭😭😭😭
بخدا خرابتم...نوکرتم...مخلصتم...کوچیکتمممم😭😭😭😭😭😭😭😭
قربونت برم من الهی:))))

اره تل بهتره
نه اونو بچه ها رسوندن فقط مونده پارت 101-111

*تکبیر!!!!!
*وای سیسی هیلزبورو لیو میکنی؟؟ منم عبدل آباد نیویورک لیو میکنم😔💅
Who؟
۱۵ شهریور ۰۱:۳۹

سلام 

من تازه وارد سایت شدم 

از مودب بودنم معلومه 

بعد میخواستم یکم اطلاعات وارد این کامنت کنی یه والس هم رهنمود به خود درگیر کرده 

که چرا بقیه بهت میگن ددی؟

چرا ؟

آخه چرا؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلم خوش اومدیی*^*
راحت باش اینجا همه با زیرشلواری ان😔

خب..تقریبا به زمان های دور برمیگرده🤔 *دست کشیدن به ریش هام و زدن اسپری سورملینا به خودم
اون زمان ما تو بیان -98-97- یه اکیپ بودیم که همه یه نقشی داشتن.
منم به اولین و بهترین دوست مجازیم گفتم تو هم بهم لقب بده
ایشون هم بنا به نامجون لاور بودنم بنده را پدر یا ددی خطاب کردن و این اسم موند روم تا الان که خدمت شمام😔😂
سرکار خانم چنگیز مغول
۱۵ شهریور ۰۱:۳۱

بخاطر این اتفاق میمون 

همه یه دست مهمون من 👏👏👏👏👏👏👏

چقدر نمکی ام نه؟😐

 

 

 

RM. kiute.ARMY

جاااان😭😂😂😂
جاک
۱۴ شهریور ۲۳:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی شی. شرمنده دیر دست به کار شدم. فایل های زیادی ندارم... ولی یه چنتایی پیدا کردم. همشون رو حذف بعد یک سال زدم، باید یه جای دیگه آپلودشون کنید.

*** **** ** **** *******

***********************************************************

*** *** *****

***************************************************************************

****** **** ** *** ***** ******

*************************************************************************************

****** **** ** ** *** ***

*******************************************************************************

****** **** ** *****

********************************************************************************

****** **** ** **** *****

***********************************************************************************

****** **** ** ***** *** ****

**************************************************************************************

فعلا فقط همینا رو پیدا کردم. اگر بازم پیدا کردم حتما میفرستم.

جگرم کباب شد وقتی این اتفاق افتاد.. به طرز دردناکی بهم یادآوری شد که بکاپ نگه داشتن چقدر مهمه. اونهمه فیکای قشنگی که خوندم.. واقعا همینقدر ازشون نگه داشتم؟!

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدل من:)
قربون دستت بشم همینا هم خیلی کمکه جون دلم دستت مرسیT^T

ممنونم ازت یه دنیااا:)))

قربون دل مهربونت بشم...
هعی...این سایت انبوه خاطره است...
فضایی
۱۴ شهریور ۲۲:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پارادیس

********************************************************

 من امگا لیدر نیم رو تا اون پارته که کلس اسمات بود رو دارم ددی فقط پارت 112 رو پیدا نمی کنم بقیرو برات می فرستم

RM. kiute.ARMY

وای بخدا چشمم کف پاته مرسی عشقم:)))

اون قسمتو خداروشکر دارم؛
واقعا ازت ممنونم یه دنیا رو داری نجات میدی زن..باور کن:)))
VK– Cheri
۱۴ شهریور ۲۰:۵۹

چقدر اذیت شدی دورت بگردممم 😭😭

خسته نباشی واقعا توی این سرعت فایلا رو برگردوندن خیلی زحمت میخواست 😭😭

هرچند خیلی حیف فیکایی شد که پاک شدن ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد ایشالا که دیگه اینحوری نشه 🫠😭

 

بسیی ممنون ازت که اینهمه زحمت میکشی 💜🫠

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسممم😭😭😭
سلامت باشی عشقم:")
بله بله درسته...

رحمته عشق دل به لطف شما تونستم بهتر عمل کنم:")
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۴ شهریور ۲۰:۳۲

اوه ددییییی

اینکه کاری نبوددد۵خن۱۶ثگهثمهصت۵

تو بیشتر از اینا برامون انجام دادی کایوتم

همیشه برامون بمونیییییی💕🌝

RM. kiute.ARMY

عشقی بخدا:)
جاک
۱۴ شهریور ۲۰:۲۷

خدای من... چه دردناک. فکر نمیکردم اینقدر گسترده باشه...

فایل هایی که پاک شده.. نویسنده هایی که دیگه نیستن :)))

اشکم درومد

فیکای شماااکزوبترتتبین نههههههه

بگین که فیکس یو هست😭😭😭😭😭

منم برم سر بزنم به انباریم‌ ببینم چیزی پیدا میکنم یا نه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بله:) خیلی بار غم بدی داشت جاکِ من...
قربونت برم ک:>

اره خداروشکر فایل های اونو داشتم...
ای فدات شمممم😭😭😭😭😭
خاله زری
۱۴ شهریور ۰۰:۱۴

دد من کلی از پی دی افارو دارم چجوری برات بفرستم؟

حدود صد تاشو دارم

RM. kiute.ARMY

وای قربون ذخایرت برممممم😭😭😭💋💋💋💋
تل آیدیمو گذاشتم تو پست بی زحمت اونجا بفرست:")
R.Stephen
۱۳ شهریور ۱۷:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی خوبی؟
واقعا اینو شنیدم شوکه شدم
من فایلای وانشاتای خودمو دارم
*******************************************
********************************************

بعضی از فایلای دیگه رو هم دارم چک میکنم شد برات اپلود میکنم میفرستم:)

RM. kiute.ARMY

تو خوبی عشقم؟؟

ای دورت بگردم من:)
پستات اوکی شد نفس دستت مرسی💜💜💜
عشقی:)))
همون جکی قدیمی...
۱۳ شهریور ۰۳:۰۲

واقعا بدترین خبری بود که تو این چند وقته شنیدم 

همه کارای مورد علاقم حذف شده 

RM. kiute.ARMY

هعی=)
همون جکی قدیمی...
۱۳ شهریور ۰۲:۵۹

دوست پسر تقلبی هم حذف شدهههههههههههههههه

تروخدا لینکشو دوباره بده دد

RM. kiute.ARMY

ناشناس بده بفرستم 
kim light
۱۲ شهریور ۲۱:۱۶

سلام قشنگم!

 

فقط برای تو اینطوری نشده.

یه وب دیگه هم همین بلا سرش اومده ددی جانم.

 

یه چندتا فیکشن هم پیدا کردم.

دارم هنوز تو لب تابم می گردم تا همشونو برات بفرستم.

 

نگران نباش لیدی باس:)

RM. kiute.ARMY

عه...
پس همونه یوآپلود ر.یده به همه چی و همه کس=)))

قربون دستت بشم مرسی:")

نوکرتم:)))
Gaul Jk❤
۱۲ شهریور ۲۱:۰۳

چه بد...

من میشه گفت اکثر چیزایی که خوندم و نگه داشتم ولی مشکل دارم با لینک کردن پی دی اف

نمیشه توی تل شمارتو از نیکا بگیرم بفرستم برات؟

RM. kiute.ARMY

اره عشقم بگیر بفرست😭😭😭😭💜💜💜💜
همون جکی قدیمی...
۱۲ شهریور ۱۴:۲۹

من ایکیگای رو میخوامممممممم

به علاوه همه کارای ایتو هیدههههههه

حالا یه سوال 

فقط اکانت تو پریده ددی؟ ینی اونایی که مونی گذاشته هنوز هست؟

RM. kiute.ARMY

اونارو اوکی کردم به کمک بچه ها:")

اره هست. بعضی هاش نبود که اوکی کردم
همون جکی قدیمی...
۱۲ شهریور ۱۴:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چرا امروز همچی با هم پریده 

هم فیکای شما همش پرید 

هم فلیکس دراما نمیاره سایتش 

هم واتپد *ن شده اکانتای نویسنده ها رو نمیاره

ریدم به امروز خو

من فایل د سکرت اف د کینگدام رو دارم فقط. وقتی داشتم برای بار هزارم دانلودش میکردم تا برای بار هزارم بخونمش دیدم سایت این شکلی شده

RM. kiute.ARMY

اقا چ خبرههه=))))
منم ر.یدم...

اونو که نویسنده اش گفت میخواد ویرایش کنه بعدا میده..
E.F
۱۲ شهریور ۱۳:۰۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 از بین پنج تا یدونشو تونستم پیدا کنم فقط...

ک***** ********************************************************

*****

***************************************************************

***** ********** ****** ******* ***** ******** 

***** *****

******* *** * ***

**** ** ** ******* **** ********* ****** ** *** ** ****** *** ***** * ******* ** ** ** ****** **** *** ** **** **** ***** ****** ** ******* ** *** ***** **** *** ** ****** ***** ***** ** **** *** **** *** ***** *** *** **** ****** ** *** ** ** ****** ** *** ** ***** ** *** ** ***** **** ****** *** ** ** **** ******* *** ***

 

 

RM. kiute.ARMY

شت آجی..شتتتت!!!
نگو:)))
Sahar
۱۲ شهریور ۱۰:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فیک فرزند ماه :

*********************************************************************************************************************

بعضی از فیک ها رو وقتی سرچ میکنی میاره ولی پستش کاملا حذف شده اون ها رو خودت حذف کردی یاشده؟ینی بفرستیم یانه؟

RM. kiute.ARMY

اره بفرست جانان:")
قربون دست و بالت بشم:")
بعضی هارو نویسنده ها خودشون گفتن میخوان فایلو اوکی کنن بعدا میفرستن
kim light
۱۲ شهریور ۰۷:۵۷

خسته ای؟؟ می دونم. ولی وقتی که بین هزاران اسپرم خودتو انداختی وسط و جلوتر از همه رفتی باید فکر اینجاهاشم می کردی!

 

سلام ددی جانم!

قربونت برم من آخه.

من فایلایی غیر مال خودمو ندارم همونا رو بفرستم؟؟

چون هر چی دان می کنم و می خونم فورا پشتش حذف می کنم ولی فیکشن های خودمو دارم.

همونا رو بفرستم؟؟

 

RM. kiute.ARMY

والا بخدا...غلط کردم:")))

سلام عشقققققمممم!
من بیشتر جانان:)
اره جیگر همونا هم کفایت میکنه حتما بفرست. تگ هاتم چک کن ک اگه مشکلی هست اوکیش کنم:")

Q. Moon
۱۱ شهریور ۲۱:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ادامه فیکشنای بقیه:

 

**** ** ***

**** ****

*********************************************************************************************

 

***

 

****** *****

**** ****

**************************************************************

 

***

 

** ****

**** ****

*********************************************************

 

***

 

*** ********

**** ****

**************************************************************

 

***

 

******

**** ****

********************************************************

 

***

 

*** *** ** ****

**** ****

*****************************************************************

 

***

 

خب فکر کنم همینا بودن... البته یه چندتایی از کارهای ایتو رو هم دارم ولی فکر کنم بقیه تا الان فرستاده باشن :>

اگه آپ کردی و هنوز نبودن میفرسمتشون

ببخشید که هیچکدوم از کاورهای بقیه نویسنده ها رو نداشتم بفرستم :(

اگه کمکی برای درست کردن این اوضاع ازم برمیومد بیتعارف بگو هیونگی، باشه؟

میدونم درست کردن همه این پستا قراره وقتگیر باشه. هر کمکی ازم بربیاد در خدمتم قشنگم ^^ 3>

 

پیشاپیش خسته نباشی 3>

RM. kiute.ARMY

ای قربون دستت بشم جیگر خدا خیرت بده:)))
اره بچه ها فرستادن خودم هم رفتم دونه ونه از هرکی راه ارتباطی  داشتم پیام دادم
چنل هاشونو جارو کردم خلاصه😭😂
دارم میمیرم سیا چشمام و دستم و سیستمم دیگه کار نمیکنه...
شیشصد و خورده ای فایل بود...

نگوووو عشقممم این چ حرفیه😭😭😭
کاور هارو بعضی هاشو خودم زدم بقیه اشو با فتوشاپ استخراج کردم
بله بله البته:)
عشق دلی به مولا:))))

سلامت باشی😭😭😭💜💜💜💜
Sahar
۱۱ شهریور ۲۰:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فیک سرنوشت فصل اول :

***********************************************************************

ببخشید من فقط فصل اولش روداشتم💔

RM. kiute.ARMY

نه بابا این چ حرفیه جان دلم😭💜💜💜💜💜💜
بخدا خیلی مخلصتم و مدیونتم که انقدر بهم لطف داشتی و کمک کردی جون دلم:)
اگه نبودی رسما نابود بودم جانان:)))
فضایی
۱۱ شهریور ۱۹:۳۹

ددی اصلا غصه به دلت راه ندی هاااا همرو بر میگردونیم فقط با چه اپلودری؟

RM. kiute.ARMY

ای من قربونت برم:)
هر آپلودری جیگر
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۱۱ شهریور ۱۷:۱۶

اخ دد قربونت برم که این مشکل برات پیش اومده:((

ناراحت نباش خوشگلم

نبینم ناراحتیااا

امیدوارم کارت راه بیوفته خوشگلم

RM. kiute.ARMY

ددی دورت بگرده الهی:>
نه نه اوکی شد شکر خدا..خیلی خسته شدم..

عشقم بی زحمت تگ کار هاتو چک کن اگه مشکلی هست برطرف کنم:")
Snow Boy
۱۱ شهریور ۱۵:۵۳

واقعاااا هیچیی بدتر از این نیس..... کامل درکت میکنم کیوتیییی..

برای چی حذف شده؟ 

RM. kiute.ARMY

الهی فدات شم اونی:"((
چک که کردم فکر کردن ریپورتم کردن اما دیدم نه، بعضی از فایل ها انگاری دانلود نشده بودن برای یه مدت و حذف شدن:"_
اما اخه چه کاریه...چرا باید فضای ابری و بخش آپلود جوری باشه که محدود باشه:| و بخاطر دانلود نشدن حذف بشه
vkook_hedi :)
۱۱ شهریور ۱۵:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی مثل اینکه سایت بهم ریخته🥲

******************************************************************************************

RM. kiute.ARMY

خوب شد بهم گفتی هدیه!!
بخدا قربونت بشم...
نمیگفتی رسما به گ.ا میرفتم!
سر به زنگاه نجاتش دادم سایتو:")
نوکرتم بخدا...
Adrina 💙🩷
۱۱ شهریور ۱۵:۱۳

ای وای من فکر کنم یه تعدادی رو هنوز داشته باشم

چندتا وانشات و فیکه

باید برم چک کنم بهت خبر میدم

مراقب خودت باش حرص بیخود نخور😓🧡🌟🫶

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم من فدات شم:")))
دستت درد نکنه:)
عشق دلی جانان نوکرتم😭💋💜🦋
vkook_hedi :)
۱۱ شهریور ۱۴:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی

اوه...خب عیب نداره غصه نخور🥺

یعنی الان فایل گردنبند هم حذف شده!؟

خب خوشبختانه من هنوز حذفش نکردم دارمش

*******************************************

RM. kiute.ARMY

سلام عشق من:>
مرسی که تو چنلت گذاشتی اطلاعیه رو:)
نه عمرم اونو که خیلی وقت بود دان کرده بودم همه چیزش اماده استT^T

فقط نفسم بی زحمت لیست کار هاتو چک کن و اگه فایل هاش رو داری برام بفرست که اوکیشون کنم.
Q. Moon
۱۱ شهریور ۱۴:۴۴

وای هیونگ بمیرم برا دلت😭😭😭

میتونم حدس بزنم چقدر سخته الان بازگردونی همه چیز و درست کردن پستا🥲🥲

من فکر کنم یه چندتا چیزو دارم، میفرستم تو یه کامنت دیگه برات

تو چنل و وبلاگ خودمم پست میذارم ببینم ریدرا چی دارن همه رو میفرستم برات🥲✨️

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشق دل من:")
من واقعا ازت ممنونم که داخل چنلت برام اطلاعیه رو گذاشتی جانان:)
نمیدونی این چند روز چقدر پاره شدم...
قربونت برم ممنونم:)
عشقی بخدا خراب مرامتم:)
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان