BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، کیم نامجون مبارک باد💙🎂🐨

دانلود ویدیو

 

عاخ که من فدا مدا شم برا چرخ کامیونت مشتی😔

لای رینگ غلتکت گیر کنم باهاش زمینو واس بعضی ها آسفالت کنی😘

مشتی! آتیش بزنم بدخواهتو تا گرم شی😔

بمونی برام جلوت سلاخی کنم گ.وه خوراتو!

قربون دود سیگارت بشم و رو منقل برات حسوداتو زغالی کنم!

زادروزت خجسته مشتی!

بذار بخوابم از روم رد شی!

 برا سلامتی جاده سازان هموار گستر پارسیان، کیم نامجون سالار تک تک سالار ها، عا ماشالله برو بالا😔🍷🔥

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۷ شهریور ۰۹:۵۸

قلم فقط خودت ددی😂❤

جاک
۲۶ شهریور ۰۴:۵۳

فضایی جان...

میدونی کمی هم به استادم حق میدم. دو ماه تاخیر داشتم بابت کلاساش. و حالا اون داره اینجوری با من تلافی میکنه... هعی. بلدم نیستم ناز استادامو بکشم😔😔😔

چه معلم خوبی...

من حتی وقتی هم کسی رو معطل نکردم دیر جوابمو میده. واسه همینه کفرم دراومده. با هرکی میخوام حرف بزنم میره حداقل سه روز تا یک ماه بعد جواب بده :/ لامصبا به شما دیگه چه هیزم تری فروختم اینکارو می کنین؟ کارمای جهانه داره به سرم میاد؟!

فضایی
۲۶ شهریور ۰۰:۲۶

من یه معلم داشتم که تو تازه ایز تایپینگ شده بودی داشتی می نوشتی پیام می داد می گفت چی شده عزیزم چی می خوای بگی!

فضایی
۲۶ شهریور ۰۰:۲۴

خطاب به جاک 

تا تو باشی درس بگیری تا از این کارا نکنی! 

جاک
۲۵ شهریور ۲۳:۴۷

چندمین باریه که دارم فسیل میشم؟! :)

عزیزان جاتون خالی

یه استادی دارم... یه دیقه دیر جوابشو دادم رفته و دو روزه که آنلاین نشده، منم همینجور ول معطل با تمرینی که جناب باید تصحیح میکرده موندم🥲

kopney
۲۵ شهریور ۱۴:۳۰

ددی این کویا ها تا تولد بعدی ببارن خیلی قیشنگههههههه

Kim bora(خیار🥒)
۲۵ شهریور ۱۲:۲۷

تولدددد داریممم تولددددبمجیجیچسچچض

زادروز حضرت ار ام کبیر، لیدر بیگست بوی بند این ده ورلد، رئیس جمهور نامکاندا، جوان بلند قد و رعنای فندوم، پروفسور نامجون کتاب خوان، دوستدار طبیعت، حامی حقوق موجودات کوچولوی کیوت، استاد دوچرخه و کراش همه ی کراش ها مبارک خودش، همسرش آقای کیم بزرگ، پنج تا بچه هاش، فندوم ارمی، تمام ساکنین نامکاندا، کره جنوبی، و کل کره زمین باشههه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🥳✨🥲🤍❤️‍🩹⭐️☘️🌻

 

 

 

دوستان پایین تر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت کیم نامجون، انواع نوشیدنی پخش میشه بفرمایید لطفا تعارف نکنید😂✨🤝🏻

 

🍷🍷🍷🍷🍷🍷🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃🥃🥤🥤🥤🥤🧃🧃🧃🧃🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🍾🍾🍾🥛🥛🥛

 

پ.ن: سگ به مسافرت و بی نتی که با سه روز تاخیر گذاشتم😭

سورن
۲۳ شهریور ۱۲:۱۸

عا ماشالااااااااا

بیا وسططططططططط

تولد نامجونه

لیدر لیدرا

سلطان سلاطین

جر دهنده هیترا

یه عالم قربونش

تولدت مبارک ستوننننننننن

پ.ن:از اون بالا کویا می‌آید،به روی وبلاگ میبارد :`))))))

کسی که یه زمانی گلدن هوپ بود؛ لیلی
۲۲ شهریور ۱۵:۵۵

 

من پنج ممه دار میشناسم،

چهار تایشان ایشانند🫱🏽‍🫲🏻

ولادت با سعادت کیم ممه جون مبارک.💄🫦

کسی که یه زمانی گلدن هوپ بود؛ لیلی
۲۲ شهریور ۱۵:۵۳

وای که من چقدر عاشق نامجوناییم که از اسمون میریزهㅠㅠ

-_-
۲۲ شهریور ۱۳:۳۲

چنگیز

جووووووووووووووووووووون

 

vkook_hedi :)
۲۱ شهریور ۲۳:۲۹

جوووون باباااا😎🥲

تولد سلطان ممه😔😂🤌🏻

هپی برثدی نامیییییییی💜

سرکار خانم چنگیز مغول
۲۱ شهریور ۲۲:۰۰

-_-

سیخ نیست 

نونه به شکل سیخ😈

دیگه گفتم برای ددی سفارشی باشه

VK– Cheri
۲۱ شهریور ۲۰:۲۹

به بههه تولد سلطان ممه هاستتت 😭😂

ددیی که با خلال دندون شو اف میکنههه 😎

Adrina ~~
۲۱ شهریور ۱۹:۵۷

هپی مپی نامییییی

Adrina ~~
۲۱ شهریور ۱۹:۵۷

هپی مپی نامییییی

Adrina ~~
۲۱ شهریور ۱۹:۵۷

هپی مپی نامییییی

Adrina ~~
۲۱ شهریور ۱۹:۵۷

هپی مپی نامییییی

Adrina ~~
۲۱ شهریور ۱۹:۵۷

هپی مپی نامییییی

-_-
۲۱ شهریور ۱۹:۲۳

چنگیز جان چرا برا دد سیخ گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟

O-O

سرکار خانم چنگیز مغول
۲۱ شهریور ۱۹:۰۳

 

مادرررر

تولد بیبههههه 

و اینکه تولد کوالا ارمیان مبارک باد 

شیرینی صلواتی 🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥐🥖

اون آخریه سفارشی برای دد

 

راستی ددی تو اون پست مشکلات سایت یه کامنت گذاشتم برو ببینششش

 

-_-
۲۱ شهریور ۱۹:۰۰

ارمی ها تا جر خوردن ماتحت می رقصد ....

حسودانش در حال پماد زدن به سوختگی کونشان هستند ...

و زمانی که ثانیه ها به دقایقی بدل میشوند ...

لبانش لبان سوکجین را به بازی گرفته اند ...

تولد لیدر دو عالم،

کوکی اور گروه و

خرابکار اعظم مبارکککککککککککککککککککککک

💃🏻 هوهو 💃🏻 هوهو💃🏻 هوهو💃🏻 هوهو💃🏻

Stardust✨
۲۱ شهریور ۱۸:۵۲

تولده نامجونییههههه🎉🎊🎉

بهترین لیدر،عزیزترین قلبم،همیشه بخند تا چال گونه های خوشگلتو ببنیم🥲

تولد هموارکننده ی آسیا به همراه شش تا داداشاشهههه

،همیشه سالم باشی پسر عزیزم💜💞

تولد ساکسیفونیست با تجربه ،

مکنه ی هیونگ لاین:`)

پدر ترین ،

زیباترین،

گوگولی ترین،

دارای چشم های دراگونی جذاب،

عزیز دل آرمیاش و داشاش و خانوادش،

مبارک باشهه.(همچنین این روز پر خیرو برکت رو به همه شما عزیزان صمیمنانه تبریک و تهنیت عرض میکنم)

پ.ن:وای دد جاده سازان هموار گستر پارسیان خیلی خوب بود😂😂😔🤌🏻

 

 

 

 

مادر شوهر تهیونگ شی😌🎀
۲۱ شهریور ۱۸:۴۲

وای ددی کامنتمو بخوووون دیگههه😔

البته کلا پنج دقیقه اس که کامنت دادم🎀😔

راستی ددی یکی از دوستام توی روبیکا فیک می‌نوشت وق فیلترش کردن خیلی فیکشن خوب بود برای هر پارتم کلی وقت میزاشت ادیت میزد خیلی ناراحت بود بهش گفتم بیاد اینجا اسمش یوریه الان باید چیکار کنه؟

راستی ددی من خودمم فیک برای خودم مینویسم ولی کامپیوتر و اینا ندارم که تبدیل به پی دی اف کنم قلمم خیلی خوب نیست داستانی که تو ذهنمه خیلی جالب و خوبه ولی قلمم اصلا خوب نیست به نظرت چیکار کنم؟🥺

جاک
۲۱ شهریور ۱۸:۲۶

وای اون جاده گستران😭🤣🤣🤣🤣🤣

تولد نامجون :) بهترین استاد دنیا :) جذاب ترین فیلسوف جهان :) رپر دو عالم :) مبارک :)))

خیلی احساساتیم‌ الان :))))))

Blumer ...
۲۱ شهریور ۱۸:۰۴

تکبیررررررر🙂‍↔️🫶🏻

تولد میمی گنده هستتتتت 

مبارک مبارکککک💖

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان