BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات KIMs & the Magic Olive

نویسنده Querencia
کاپل نامجین . تهکوک
ژانر عاشقانه . کمدی . فلاف
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 28

مقدمه:

سفر مهیج و ماجراجویانه کیم‌های ورشکسته -با همراهی پسرخونده‌شون و دوست‌پسر شیرینش- توی جنگل ترسناک و مخوف قراره اونها رو فقیرتر از قبل کنه؟ یا گنجی که سوکجین دنبالش میگرده واقعا وجود داره و قراره اونها رو از انقراض مثل دایناسورها نجات بده؟

   

🐊🫒DOWNLOAD✨🫒🐊

شرط کامنت: حداقل 7 کامنت به بالا

     

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل نامجین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل نامجین بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: از سروران عزیزی که ما را در اعمال خاکسپاری یاری دادند، طول تشکر داریم...این پوستر چیه آخه زن از اسرائیل بدتر حمله میکنی به کودکان مظلوم سایت😭😭😭😭

۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختر تهکوک
۰۷ مهر ۱۹:۰۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببین ددی من دارم میرم خودکشی کنم 

زنننننننننن این چی بودددددددددد 

اب و شکر بود کلششششششششش من مردمممممممممم من تموم شدممممممممم من نابود شدمممممممممممم

ببین ددی اصلا از شدت کیوتیش نمیتونم 

مخصوصا اون س*س تویز تهکوک خیلی خوب بود 

ددی تروخدا اینو بگیر فیکشن کن لطفاااااااااا

یا حداقل به کوارنسیا ( فکر کنم غلط نوشتم ) بگو طولانی ترش کنههههههههه

میگم ددی چیزی تو همین مایه ها با کامل ویکوک داری ؟ اگه داری همین جا لینک بده لطفا 

بوس بوس دوستدار شما دختر تهکوک 

RM. kiute.ARMY

نه نرووووو!!
عایگوووو خوشت اومد؟😎😂

تنها یه راه هست برای فیک شدنش؛ گروگان گرفتن سیا😔☝

عاممم کاک بلاک!
https://fazayihaa.blog.ir/post/1693

بووووووووس متقابل عمرم👀💟
جاک
۰۷ مهر ۱۳:۱۶

خیلی وقته که خوندمش و چیز زیادی ازش یادم نیست به جز خل بازی های زوج نامجین با رهبری سوکجین، و منحرف بودن به توان هزار تهکوک که حتی جلوی پدراشونم‌ دست برنمی‌داشتن‌...

کیوت بود و فن‌آرت هاش‌ خیلی خیلی بهش میومدن‌ :)

RM. kiute.ARMY

به به😔😂
عایگوووو عزیزدلم:")))
ghorob lupin
۰۶ مهر ۲۱:۰۴

وای حس میکنم خیلی گوگولیهههههه
پاشیم بریم بخونیمش✅

RM. kiute.ARMY

یا علی گفتیم و دانلود آغاز شد!
Kim bora(خیار🥒)
۰۵ مهر ۱۲:۰۶

پشمامممسسچچیفف این یه وانشات کیوت و شیگیل پیگیل بوددد😭✨🥹🤏🏻

وای وای خیلی جیگیلی بوددسوصچیچس🥲✨🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻

ولی من درست متوجه نشدم.. اسماتش اونقدرا نبود که بخاد مثبت هیجده باشه و من منتظر یه چیز کامل تر بودم. ولیخب مهم نیس در همین حدم کافیه. و اوه... اون شمشیر نور؟ زیادی کینکی به نظر میومد😂😭🫠

خلاصه که قشنگ بود مرسیی از سیای قشنگممم❤️‍🩹☘️

RM. kiute.ARMY

انقدر قولدنیه که براش ملدم😭😭😭😭

دیگه صدا و سیمایی عمل کردیم😔😂
جوووووون مهتابیت بشم😎😂

مرسی از شما دلبرک😎💜
Q. Moon
۰۴ مهر ۲۰:۴۰

عر عررر عرررررر

بالاخرههههههه T~T

هیونگ فکر نمیکردم اینو خودم دوست داشته باشم :>

از اون چیزایی نبود که بخوام پستش کنم ولی وقتی تموم شد خودم عجیب دوستش داشتم... با اینکه چند قرنه وانشات ندادم، دلم نمیومد این تو آرشیوم نباشه هق :>

RM. kiute.ARMY

نهههههههه چرااااا؟😭😭😭
احسنت!!! مثل بچه ی ناخواسته شد برات اما خب بالاخره بچته😔☝
Adrina ~~
۰۴ مهر ۱۹:۰۵

وای موضوعش خیلی جالب بود برم بخونم مودش جالبه دوست دارم😅😭🤭

RM. kiute.ARMY

وایییی اره جیگر شک نکن عالیه😎💟
Stardust✨
۰۴ مهر ۱۸:۱۸

عه اینننن.

خدایی ته خندهست..

اصلا نامیجنشش😂😔🤝🏻وایب زنو شوهرای ایرانی رو میدن....

اخرش یه جوری بود دوست داشتم ادامه داشت میدیدم چیکار میکنن🤌🏻😂🥲

خیلی گودوعه،

از اینجا هم میگم،خسته نباشی اونی ..🎀✨

توهم هیمنطور دد✨✨💗💫

RM. kiute.ARMY

زن و شوهر ایرانی بودن خودش نشون دهنده ی تنذ اوضاعه🤣

فدات دلبر من سلامت باشی*^*
Snowman
۰۴ مهر ۱۷:۱۵

نامجین پوسترش😭🙂

 

پ.ن : وقتی کامنت رو ارسال میکنم تازه یه سری حرفا یادم میاد که نگفته بودم...تِف😐

RM. kiute.ARMY

خیلی خرنننن😭😭😭😭

پ.ن: همدردیم🤣
Snowman
۰۴ مهر ۱۷:۰۵

کیوت ترین کمدی‌ای که تا حالا نوشته شده😂⁦❤️⁩

خسته نباشی سیاشی

RM. kiute.ARMY

لامصب آدمو جرررر میده😭😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان