BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Me or Me

৲FULL৻

نویسنده NiLith
کاپل کوکوی
ژانر

عاشقانه . درام . اسمات . دارک .

روانشناختی . کمی انگست . TW

محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 277
چنل تلگرامی نویسنده "کلیک کنید"

   

خلاصه:

تهیونگ بخاطر مشکلات خانوادگی عجیبی که داره به انگلیس مهاجرت می‌کنه تا بتونه از شدت مشکلاتش کم کنه. اون نیاز داره برای بهتر کردن زندگیش، با موفقیت مدرک تحصیلی خودش رو بگیره، ولی هیچ چیز اون‌طور که می‌خواد پیش نمیره.
چی میشه اگه استاد جذاب و کره‌ایش بهش پیشنهاد وسوسه انگیزی بده که باعث تغییر زندگیش به سمتی بشه که هیچ‌کس فکرش رو هم نمی‌کنه؟

هیچ‌وقت فکر نکنید می‌تونید داستان رو حدس بزنید. هیچ‌چیز برای تئوی ما قابل پیش‌بینی نیست.

  

 Season1: Queen Teodora 

🖤DOWNLOAD♟🖤

شرط کامنت: حداقل 10 کامنت به بالا

         

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکوی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکوی بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ویا
۰۳ آبان ۱۳:۵۰

سلام ددی خوبی؟ :)

من قبل از اینکه این فیک و شروع کنم یه سوالی از نویسنده عزیز دارم که ممنون میشم بهم جواب بده

من مقدمه اول فیک و خوندم و دیدم که نوشته بود اول فیک کاپل کوکویه و بعدش با ویمین/مینوی میریم جلو

خواستم بدونم این یعنی اینکه اخر فیک تهیونگ میره با جیمین؟ 

یعنی کوکوی کاپل اصلی که قراره بهم برسن نیست؟

شاید سوالم بچگونه به نظر بیاد ولی واقعا برام سوال شد چون کاپل مورد علاقم کوکویه و ویمین و فرند شیپ در نظر میگیرم برا همین دوست داشتم کامل کوکوی و داشته باشم

برای همین برام سوال شد دیگه🥲

RM. kiute.ARMY

سلام عشق من تو خوبی؟*^*

اووو بله بله!!!

نویسنده
Sunset shimmer
۰۳ آبان ۱۳:۴۷

چقدر غم انگیز

RM. kiute.ARMY

عجببببببب رسمیهههههههه رسممممممم زمونههههه
همونی که همش فن فیکشن میخونه^^
۰۳ آبان ۱۳:۰۹

میگه سایت اپلوده ناامنه و اخطار میده هرکاری هم میکنی نمی تونی دانلود کنی

فقط این نیستا میخواستم اسپایدر جی فصل دومش رو هم بگیرم اینطوری بود

نمیدونم چخبرهههه  

RM. kiute.ARMY

نه اصلا نگران نباش دلبرمT^T

اول دیتلز رو بزن، بعدش آنسیف 
بعدش برات دانلود میشه
همونی که همش فن فیکشن میخونه^^
۰۳ آبان ۱۲:۵۶

سلام پدر خسته نباشی

من میخوام اینو دانلود کنم به آخرش می رسه که لینک رو بزنی دانلود کنی یه خطا میزنه اجازه نمیده دانلودش کنم

:( 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم سلامت باشیT^T
نگران نباش عشقممم

اول دیتلز رو بزن، بعدش آنسیف 
بعدش برات دانلود میشه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ آبان ۱۰:۴۵

من رو به ژانر‌ها: به بههه چه دافی

RM. kiute.ARMY

بخوریمتتتتت بخوریمتتتت🤭
~star⁷~
۰۲ آبان ۱۸:۳۷

بازم سر کلاسم خوندم ، (از یه درسی خوشم نمیاد فیکارو اون موقع میخونم😔) 

زیبا بود   

 

نمیدونم آخر ترم این درسمو چیجوری پاس کنم* ( احتمالا توضیح بدم چه فیکایی خوندم و برگه رو تحویل بدم)

RM. kiute.ARMY

عاشقتم بخدا😔

من جای استادت بودم 20 میدادم!
yuqi chan
۰۲ آبان ۱۶:۲۹

ممنوننن ازتوننن نیاز داشتم واقعاا

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم من شیرین عسل😎💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان