BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

we are only seven...

BTS Birthday Wallpapers - Top Free BTS Birthday Backgrounds ...

هفت..

میگن که خیلی مقدسه..

راست گفتن..

هفت سال موندن..هفت سال جنگیدن و هفت سال خاطره ساختن..

نمیخوام بگم که درد کشید، سختی کشیدن گریه کردن و تا از پا دراومدن و نا امیدی رفتن..

چون میدونیم..

چون حسش کردیم..

انقدری خوب بودن که دلمون رو بهشون دادیم تا حسشون کنیم

تک تک حرکاتشون تک تک جس هاشون

چه خوب چه بد ..

خنده داره..

چایزه میبردن باور نمیکردن!

گریه میکنن و میگن تا ابد پشتتونیم!

دیسبند

حتی کلمش هم پر از درده!

یه کمپانی بدبخت..یسری نوجون کم سن و شهرستانی..

واقعا امید رو تو چی دیدن که الان اینجان؟!

اونا امید رو تو عشق دیدن!

اونا امید رو درون ما دیدن!

ماهایی که اوایل چندتا دونه بودیم..

اما الان..

موهای تنم سیخ شده و ذهنم میگه بیشتر بنویسم اما دلم بلد نیست حرف بزنه

چی بگم؟!
بگم که اونا بی نظیرن وقتی کل دنیا میدونن؟!

بی تی اس 

سه کلمه ای که حتی از خون و قلب هم مهم تره!!!

هفت

عددی که واقعا کل دنیارو گرفته!!

هفت هفت هفت

اولش هفت نفر بودن 

اما الان هفت + بی نهایت...

هیتر..

جالبه! و خنده دار!

نامجون هیت هارو میخوند و گفت: قول میدیم بهترین باشیم..

اما زد زیر قولش چون بهترین نشد

بهترین بهترین ها شد!

لیدر دنیاین

لیدر قلب ها

همونایی که یروز پول نودل نداشتن

همونایی که شب تا صبح بیدار میموندن

همونایی که تو یه اتاق دوازده متری میخوابیدن!

همونایی که اتاق رقصشون اجاره ای برای یه کمپانی دیگه بود..

درحالی که بقیه گروه ها....

دونه دونه نخ طلایی عمرمون وصله بهشون..

فقط کافیه بخندن اون موقعست که قهقهه بزنیم

یه بفضشون باعث میشه ما روز ها گریه کنیم...

یاد 2016 افتادم..

گریه های جین که میگفت ما درباره دیسبندی حرف زدیم

گریه های هوپی و تهیونگ یادم نمیره..

یاد افسردگی شوگا و هوسوک افتادم..

یاد خجالت های نامجون از چهره ش

یاد ناراحتی های جیمین از وزنش ..درحالی که سیکس پک داشت...

یاد تنهایی های جونگ کوک

یاد تلاش های زیاد تهیونگ 

یاد جینی که همیشه لبخند میزد اما خسته بود..

اینارو گفتم که کسی فکر نکنه اونا از چیزی ناراحت نبودن

اونا از خودشون ناراحت بودن که برای ما کافی نیستن..

اما بهشون فهموندیم اونا کل زندگی ما هستن..

بی تی اس کل زندگی مونه!
میمونیم پشتشون!

حنی اگه قحطی بیاد!!

جنگ بشه!

قیامت بشه!!

و یا حتی بمریم..

بی تی اس تو خونه مونه

تو جونه مونه

وجود مونه

آره هیترا درک نمیکنن که چرا دوسشون داریم..

چون فقط یه خدا شناس میتونه درک کنه..

یه آدم تحصیل کرده و عاقل

کسی که دنیا شناس باشه..

کی میتونه بدون فهمیدن زبون کره ای جوری با آهنگ ارتباط بگیره و خس داخلش رو با بند بند وجودش حس کنه؟؟

قطعا کار هنرمنده..

هیتر های ایرانی اطرافتون رو بینین..

باهاشونم یکی به دو نکنین..ماها داخل جهان سوم هستیم از اونا چه انتظاری داری؟!

اسمشون کنار اوباماست

کنار افراد نامدار

کنار غول های موسیقی..

اگه نبیبینن کورن به دل نگیرین

نمیدونم چرا انقدر چرت و پرت گفتم

اما میخوام بپرسم..

حالا آرمی بازم میمونی پیششون؟

کاری میکنی که بخاطر حظورتون گریه کنن؟

کاری میکنی که بخاطر آرمی ها تلاش کنن؟!

کاری میکنی که از زندگی کردن بیشتر لذت ببرن؟

پلی میشی برای آدامه موفقیتشون؟؟

بمون بمون بمون!

تا 777 سال دیگه!

میمونیم میمونیم تا ابد میمونیم

ما تا آخرش با اون7 نفر میمونیم!

نمیزاریم هفت نفر بمونن!

가진 게 꿈밖에 없었네
We had nothing but dreams
ما چیزی جز رویاها نداشتیم

눈 뜨면 뿌연 아침뿐
Nothing but foggy mornings when we opened our eyes
وقتی چشمانمان را باز کردیم هیچ چیز جز هوای مه‌آلود نبود

밤새 춤을 추며 노래해
We stayed up all night to dance and sing
تمام شب‌رو بیدار موندیم تا برقصیم و آواز بخونیم

그 끝이 없던 악보들
The endless music sheets
با نت های موسیقی بی پایان

 

Ay 우린 호기롭게 shout
Ay, we bravely shout
ای، ما شجاعانه فریاد می‌زنیم

‘다 던져봐’
“Throw all you have”
همه چیز را دور بیندازید

세상과 첫 싸움
First fight with the world
اول با دنیا بجنگید

Don’t wanna die
نمی‌خواهم بمیرم

but so much pain
اما خیلی درد داشت

Too much cryin’
خیلی زیاد گریه میکنم
so 무뎌지는 칼날

So blunted blades
تیغه ها را خیلی محکم کنید

 

Oh, I-I-I-I-I-I-I-I
اوه، من-من-من-من-من

We were only seven
ما فقط هفت نفر بودیم

I-I-I-I-I-I-I-I
من-من-من-من-من

but we have you all now
اما حالا همه شما را داریم

일곱의 겨울과 봄 뒤에
After seven winters and springs
بعد از هفت زمستون و چشمه‌های آب‌گرم

이렇게 맞잡은 손끝에
At the tips of our entwined fingers
با نوک انگشتانم که به یکدیگر پیچیده شده بودند

Oh, I-I-I-I-I-I-I-I
اوه، من-من-من-من-من

Yeah we got to heaven
آره، ما به بهشت رسیدیم

내게 돌을 던져
Throw stones at me
به طرف من سنگ پرتاب کن

우린 겁이 없어 anymore
We don’t fear anymore
ما دیگر نمی ترسیم

We are, we are together bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we have you have you)
(بله ما شما را داریم)

또 겨울이 와도 누
Even if winter comes again
حتی اگر زمستان دوباره بیاید

가 날 막아도 걸어가
Even if I’m blocked off, I will still walk
حتی اگر جلومو گرفته باشم، باز هم راه می‌روم.

We are, we are forever bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we got to heaven)
(بله، ما به بهشت می‌رسیم)

 

We are bullet bullet bulletproof
ما گلوله ضد گلوله هستیم

부정적인 시선에 맞서 우린 해냈구
We faced the negative looks and did it
ما با نگاه منفی مواجه شدیم و آن را انجام دادیم

나쁜 기억도 많은 시련도
Bad memories, numerous trials
خاطرات بد، محاکمه بی شمار

다 호기롭게 우린 막아냈지 bulletproof
We bravely blocked them all, bulletproof
ما شجاعانه تمام آن‌ها را مسدود کردیم، ضد گلوله

 

늘 생각해
I always think
من همیشه فکر می‌کنم

아직 꿈속인 건 아닐까
Am I still in a dream?
من هنوز خواب می‌بینم؟

길었던 겨울
Is it really spring
راستی بهار است؟

끝에 온 게 진짜 봄일까
That came after the long winter?
یعنی بعد از زمستون طولانی؟

모두 비웃던
The name that everyone laughed at
نامی که همه به آن خندیدند

한땐 부끄럽던 이름
That was once embarrassing
اون یه بار خجالت کشید

이건 쇠로 된 증명
This is the iron proof
این مدرک مهمی است

“bullet-proof”
مدرک ضد گلوله

Oh, I-I-I-I-I-I-I-I
اوه، من-من-من-من-من

We were only seven
ما فقط هفت نفر بودیم

I-I-I-I-I-I-I-I
من-من-من-من-من

but we have you all now
اما حالا همه شما را داریم

일곱의 겨울과 봄 뒤에
After seven winters and springs
بعد از هفت زمستون و چشمه‌های آب‌گرم

이렇게 맞잡은 손끝에
At the tips of our entwined fingers
با نوک انگشتانم که به یکدیگر پیچیده شده بودند

Oh, I-I-I-I-I-I-I-I
اوه، من-من-من-من-من

Yeah we got to heaven
آره، ما به بهشت رسیدیم

내게 돌을 던져
Throw stones at me
به طرف من سنگ پرتاب کن

우린 겁이 없어 anymore
We don’t fear anymore
ما دیگر نمی ترسیم

We are, we are together bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we have you have you)
(بله ما شما را داریم)

또 겨울이 와도 누
Even if winter comes again
حتی اگر زمستان دوباره بیاید

가 날 막아도 걸어가
Even if I’m blocked off, I will still walk
حتی اگر جلومو گرفته باشم، باز هم راه می‌روم.

We are, we are forever bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we got to heaven)
(بله، ما به بهشت می‌رسیم)

 

Oh, oh, oh, oh
اوه، اوه، اوه، اوه

다신 멈추지 않을래
I will never stop again
من هرگز دوباره توقف نمی‌کنم

여기 우리가 함께이기에 (No, no)
For we are together here (No, no)
چون ما اینجا با هم هستیم

Tell me your every story
تمام سرگذشت خود را برایم بگو

Tell me why you don’t stop this
به من بگو چرا این رو متوقف نمی‌کنی؟

Tell me why you still walkin’
بهم بگو چرا هنوز راه میری

Walkin’ with us
قدم میزنی با ما

(Yeah, we got to Heaven)
آره، ما رسیدیم به بهشت

[Chrous: Jimin, Jungkook, Jin, V]

내게 돌을 던져
Throw stones at me
به طرف من سنگ پرتاب کن

우린 겁이 없어 anymore
We don’t fear anymore
ما دیگر نمی ترسیم

We are, we are together bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we have you have you)
(بله ما شما را داریم)

또 겨울이 와도 누
Even if winter comes again
حتی اگر زمستان دوباره بیاید

가 날 막아도 걸어가
Even if I’m blocked off, I will still walk
حتی اگر جلومو گرفته باشم، باز هم راه می‌روم.

We are, we are forever bulletproof
ما تا ابد هستیم، ضد گلوله

(Yeah we got to heaven)
(بله، ما به بهشت می‌رسیم)

 

(Yeah, we have you, have you)
آره، ما تو رو داریم

Yeah, we are not seven, with you
آره، ما هفت نفر نیستیم، با تو

Yeah, we are not seven, with you
آره، ما هفت نفر نیستیم، با تو

Yeah, we are not seven, with you
آره، ما هفت نفر نیستیم، با تو

۴۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jimie-otako-levi
۲۲ تیر ۱۸:۳۱

آخجوووووووووون ممنون بوسسسسسسس بوسسسسسس فکر کردم توهم مثل بارانی باید سه سال التماس کنم تهشم منت بزاری سرم بوسسسس اگه اینجا بودی بغلت میکردم اخجوووون بخاطر این اتفاق شیرین تو یروز پارت شیش بدون تعارفم آپیدم یکی از ادامین سایتم آپش کرد

moon🌛 Child🌜

اخه معمولا من با گوشی میام نمت زیاد فیکارو بزاولی الان با کامپیوتر بودم هر چی فیک بودو اپ کردمممممم
بعد چون کیوت روزی ی بار میاد بخاطر همین بعضی وقتا دیر میشه
 همه فیکارو دیه امروز با کامپوتر بودم اپیدممممممم
خواهشششش میشهههههههه قشنگمممممممم بوسسسسسسسسس بکککککککککککککک
Jimie-otako-levi
۲۱ تیر ۱۳:۱۳

اگه نکنم میبخشی؟😭😭😭

بخدا قول میدم دیگه تکرار نشه هیچوقت قوووول لیوایییی😭😭

هرکاری بگی میکنم فقط آشتی 😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

من آشتی ام از اول قهر نمبودم..من از قهر کردن متنفرم:))
Jimie-otako-levi
۱۹ تیر ۱۶:۳۲

بازم منو ببخش کیوت....

میدونم گوه خوردم....

ببخشید...

بهت حق میدم از دستم ناراحت باشی...

منو ببخش...

بچه بودم عقل نداشتم...

جوونی کردم...

جاهلی کردم...

ببخش منو...

RM. kiute.ARMY

ببین..اگه به خودت توهین کنی نمیبخشم
Jimie-otako-levi
۱۹ تیر ۱۳:۴۴

خوب دیگه چیزی ندارم بگم...بزار بفکرم...

نچ من قلط نمیخورم واقعنی به پای تو نمیرسم بهتر از تو میشه خدا و پیامبرا و اماما پس نمیرسم :)

قبول کن تموم شه بره:)

Jimie-otako-levi
۱۶ تیر ۱۸:۳۰

D:

بسی باعث افتخوارمه D:

فقط نیتونم بگم به پای تو نمیرسم😅😅

RM. kiute.ARMY

غلط نخور خیلی هم میرسی-_-
Jimie-otako-levi
۱۶ تیر ۱۸:۲۳

کیوتکم همه دوتا چشم دارن ولی همه دید یکسان ندارن از دید من تو اخلاقت از همه بهتره:-)

موافقم

نه دیگه دراون حد خخخخخ

اره واقعاااااا زندگییییهههههه!

عجب فکر کردم فقط منم اینجوری فکر میکنم

مرسی مرسی...تو نخ سوزنش من پارچش😅😅

RM. kiute.ARMY

پس تو هم خیلی خیلی خوبی!! باور کن!

عه؟؟
زندگی عنه:|
نه ما هم هستین دادا

خخخخخخخخخخخخخخخخ جرررررررررررررررررر یعنییییییییییییییی!!!!!!!
Jimie-otako-levi
۱۴ تیر ۱۷:۲۳

:))))ممنون

رفتارت از همه بهتره خوش بحال خواهرت:)

اره میخوام فراموشش کنم ولی از ۸ ساعت خوابم ۵ ساعتش خاطرات گوهمن...

=))))))))

 

ممنون کپی کردم یه قلط املاییم فکر کنم بود درست کردم ولی خودم یدور دورش کردم دیدم صفحه کلیدم گند زده 

که رو نوشته بود کهد o_0

و از اینجور چیزا برگشتم همشو درست کردم ولی معنی اهنگرو نتونستم بنویسم لعنتی آخه کل متنتو حفظ کردم 

با تمام وجود و عمق تمرکز حفظش کردم کلشو

چون واقعا جمله های زیبایی بودن...

 

راستی چون خیلی میدوستمت یه نصیحتم بهت میکنم:

سه تا چیز هست که اگر انجامشون بدی صاااف میفتی ته ته چاه

1_به صبرو تحمل هیچ کس اعتماد نکن چون بالاخره تموم میشه و وقتی بشه وا ویلاست حتی خودت

2_هیچوقت به قلبت گوش نده گاهی وقتا پاشو از گلیمش درازتر میکنه اگه پاشو نچینی بیچاره میشی دور از جون

خیلیارو دیدم به حرف قلبشون گوش دادنو بدبخت شدن 

نه فقط تو تلویزیون تو واقعیتم دیدم‌‌..

3_ساده لوح نباش....به هرکسی اعتماد نکن..اگه کردی کل اعتمادتو بهش نده فوقش یک هزارمو بهش اعتماد کن

 

این قانون زندگی منه گفتم شاید به درد بقییه هم بخوره

شعارم دارم 

1:دل کسیو نشکن....موسیقی تنها چیزیه که هر حسو حالتو درک میکنه

2:همیشه فقط مغذ....مغذ مرکز عقله نه قلب...قلب مسئول پمپاژ خونه 

تازگیا از شعار جیمینم خدشم اومده:یه فرد خونسردو خوشتیپ باش

RM. kiute.ARMY

نه اونقدراهم خوب نیست...
خاطرات عمال اصلی بد بختی ان..
اوه آره کلی غلط داره خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
این آهنگ زندگیههههههههههههههه زندگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نصیحتات عالی بودن...جالبه که به شدت قبولشون دارم...


عالی بود عالی...نخ سوزن موسیقیش
PR NT
۱۳ تیر ۲۳:۴۰

وقطی حرف از این که میخاستن دیسبند کنن میشه قلبم تیر میکشه

 

 

کاش میشد هممون براشون بمیریم و این یه جا براشون صبت بشه 

 

هیترا رو درک میکنم اونا احمقن 😅

 

خدودمو به خاطرشون ناراحت نمیکنم اونا هیچی نمیدونن 

ای کاش پسرا هم اینو بدونن و به یه ورشون بگیرن 

RM. kiute.ARMY

اوه..نگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو منمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اجمق؟؟ خیلی خیلی نفهم ترن:)

یس یس
Jimie-otako-levi
۱۲ تیر ۲۱:۰۹

😥😥😥😥😭😭حرف دل منو زدی انقدر دلم خنک میشه یکی حرف دلمو میزنه😭😭😭بخدا میخوام گریه کنم....یاد دوران مدرسم افتادم....همه بخاطر هنه چیزم مسخرم میکردن....حتی لاغربودنم........یروز....واقعی واقعی میخواستم خودمو بکشم......با خودکار نپک تیز رگمو بزنم...تادیگه کسی مسخرم نکنه......اون موقع....کلاس دوم بودم.....ولی....بی تی اس بود که منو نجات داد.....همون لحظه ای که خودکارو گذاشتم رو رگم......چهره تکتکشون اومد جلو چشمام....حرفایی که هیترا بهشون زدن..........گریه هایی که کردن......همشون........چهره نامجون...جیمین....جیمین که بایسمه....حتی کوکی.....شاید مسخره به نظر بیاد‌‌‌....ولی....یه لحظه حس کردم....جیمین دستمو گرفت.....نامجون دستشو گذاشت رو شونم....و....کوکی....جلوم نشسته بودو ازم میخواست تا این کارو نکنم.....ولی....میخواستم راحت شم.......جیمین بهم گفت:فکر کن دختر...اگه بمیری....دخترخالتو ول میکنی به امون خدا؟ تا اونم یروز کارتو رو تکرارکنه؟مامانت چی؟

شاید باورت نشه...ولی....واقعا....همینجوری بود....یونگی بهم گفت:..اگه همه به حرف مخالفا گوش کنن....هیچ ادم موفقی روی زمین نمیموند...دلیل اینکه جیمین بایسمه....و هیچجوره قادر به عوض کردنش نیستم همینه....وقتی میگم تنها دلیلم واسه زندگی ان....یعنی همین....هیچکی جای من نیست که بخواد درک کنه اون لحظه چه حسی داشتم....این اواخرم....بخاطر بیماری دخترخالم...دوباره میخواستم بمیرم...ولی...یاد اون روز افتادم....و‌..دست از کارم کشیدم....افسرده نیستم....روانیو دیوونه هم نیستم....فقط بدبختم......اونم از نوعی که همه لبخندشو باور میکنن

گاهی شده بخندم...ولی ازته دل......گریه کنم.....شده مسخره بازی درارم ولی حتی تو حسشم نباشم.....

کسی خیلی باهام دوست نمیشد....

خیلی تو ذوقم زدن.....ولی...ناامید نشدم...مثل خودشون...سفت سرجام وایسادم...

و اما حالا....از این رو به اون رو شدم....

بچه ای که انقدر داغون بود که میخواست خودشو بکشه...در عرض چند دقیقه....از این رو به اون رو شد

من...الان یه سالو نیمه که یه ارمی شادم.......و سه سال یه ارمی قد و رواعصاب تقریبا مشه گفت یونگی بودم..

من تصمیم گرفتم مدت ارمی بودنمو از وقتی که بهبود پیدا کردم حساب کنم....

اونا واقعا فرشته نجاتم از مرگن....

خیلیا اینو درک نمیکنن....ولی...اونا واقعا فرشته نجات منن...من تااخر عمرم بهشون مدیونم

ببخشید سرتو خوردم...ببخشید میگم اشکالی نداره من متنشو بزارم تو کانالم؟

 

RM. kiute.ARMY

اوموو! ترخدا گدشته ات رو نقش قبر نکن...این خیلی دردناکه! خیلی!
خوشحالم نجات پیدا کردی خیلیییییییییییییییی خوشحالم!!!
دیگه بهش فکر نکن..بجاش فقط بنگتن رو ببین


راحت باش:)
CMol
۲۳ خرداد ۰۰:۱۵

یدیقه کامنتو برای خودم فقط باز کردم 😭

من میدونم این پست انشار در آینده بود... و کیوت تو از خیلی وقت پیش نوشته بودیش :(

پشمام از این ریخت ک دقیقاااا امروز، موزیک ویدیو این آهنگ اومد بیرون :")

نسی بیبی، خیلی آدم باهوش و با استعداد و مهربونی هستی... تقریبا گریم گرفت :)) خوشحالم ک باهات آشنا شدم و قبل اون خوشحالم ک آرمی شدم

مرسی از متنت عزیزم ^^

و اینکه تف به مغز و چشم و گوش هیترا.... چطوری میتونن اخه..  😭

ایگو برم عرم بزنم :(

RM. kiute.ARMY

سیمولااااا
اری :")
خودت میدونی خود منم تو شوک خیییییلیییییی بزرگییییییی هستمممممممم.....
مرسی مرسیییی نرسیییی عزیزدلممممم هق هق ..سیمول توهم بهترین و خفن ترین ادمی هستی که دیدم پر کار و بهترین ارمییییییی

هیترا یسری حیوونن که حالیشون نیستتتتتتت ازشون نفرتتت دارمممم
برو منم ببر ...ععععععععععععررررررررر
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان