BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات eight

ahm7_picture1.png.jpg

  

نویسنده  ددیه مونی🙄
کاپل ویکوک
ژانر رومنس . درام . انگست . سداند
محدودیت سنی +15

  

🎈🖤🍁DOWNLOAD🍁🖤🎈

  

 

805_vpfe.png

۳۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تهکوک گمگشته
۰۱ فروردين ۱۶:۴۹

چقدر قشنگ اون حس جونگ کوکو دارم. 

ولی با فرق اینکه من دیگه نتونستم بغلاشو حس کنم. 

اون ادم قبلی هم نشدم، همه چی تو زندگیم متفاوت شد. 

 

دد! اونقدر زیباست که باید بگم چرا؟؟چطور؟؟ چطور تونستی تو بیست و هشت صفحه جاش بدی لعنتی؟؟ این الان باید جای دزیره چاپ میشد خو. چطوری میتونی بگی نوشته هاتو دوست نداری؟ 

 

_دد، حس میکنم ناراحتی، حالت خوبه؟ کی ناراحتت کرده سمیه؟ عکس بده، جنازه تحویل بگیر( کشتار گاه برادران غضنفر به جز خودش!!) 

   دورت بگردم ناراحت نباشیاااا

 

RM. kiute.ARMY

الهی بگردم بیا بغلم:>
بعضی وقتا دردناک اینه که نمیدونستی اون اخرین خداحافظی ئه...
بعد میمونی و حسرت فقط اینکه بهش بگی مراقب خودت باش:)

بابا خجالتم ندهههههه الهی قربون چشمات بشم منننن دورت بگردممممم😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜

جووووون غیرتی شو برااااامممم😔😔😔😔
خدا نکنه عشق دلم دردت ب جونم:>
فقط خیلی دلم تنگ شده برای کسی که حداقل نموند براش تولد بگیرم:)
Victor
۲۰ شهریور ۰۳:۱۴

"فردا اگه مال تو بود، خورشیدکم آزاد بتاب... شب میگذره غمگین نباش، دنیای من آروم بخواب..." سلامتی عشق پاک تموم افرادی ک زمونه بهشون اجازه شکوفا شدن نداد و قبل از جوونه زدن تو بهار، تو زمستون همراه درخت امیدواریشون خشک شدن... 

تو کامنتای همین وانشات راجب قضیه رفیقت خوندم.. فاک ب تکنولوژی. ب چ دردی میخوره وقتی نمیتونم الان بغلت کنم و کنارت باشم؟ هرچند دیره ولی تسلیت میگم، میدونم دردت با یه تسلیت ک حتی صدا نداره بهتر نمیشه اما امیدوارم رفیقت حالا شاد باشه، هرجایی ک هس. توام خوشحال باش، مطمئنم دلش نمیخاد غمگین ببینتت. داغ دلتم تازه کردم هیونگی ببخش، ولی میخام بدونی اگ حرفی خاستی بزنی.. درسته هنوز قابل اعتماد نیستم واست، ولی بدون ک من هستم. تو حال منو خوب کردی، منم هرکاری ازم بر بیاد برا خوشحالیت میکنم. 

مین بورا شی.. نمیدونم الان کامنتمو میخونی یا ن، اصن نمیدونم میای چک کنی یا ن، ولی من تک تک حرفاتو خوندم، خط ب خط کامنتات.. من پا ب پات تموم این دردا رو کشیدم، هرچند مطمئنا یک هزارم دردایی ک قلب پاکت متحمل شده هم نیست اما من غم کلماتت رو حس کردم، انگار خودمم همین دردا رو کشیدم. تو قطعن یه آینده روشن داری دختر، شاید این حرفم از نظر بعضیا عجیب باشه اما خدا هنوزم شاهد تمام اتفاقاته، و شک نکن جای حق نشسته و جواب این صبوریا، خوبیا و درد کشیدناتو میبینی، برات بهترینا رو میخام 

هیونگ نیم میبینی توروخدا؟ یه بار جوابمو دادی حالا همش مزاحمت میشم. عذاب وجدان صگی* خودت ببخش 

RM. kiute.ARMY

گاهی میگم شاید انقدر خوشگل عاشق بودن خدا اونا رو برای خودشون برداشت:">

نفرما جون دلم:) وجود تو حتی با کلماتت هم گرم و داغه، چه برسه حضوری که بنده در بهشت جهنمیم هستم:")
شما رو جقفت چشمام جا داری! اعتماد یه حرفه، تو سراسر عمل اعتمادی:")
خیلی میرسی وجود من:")

اومو مهربون مننن:")

نگوووووو تو مراحم ترینی برای هیونگ نیم عسلممممT^T

مین بورا 
kim light
۱۶ شهریور ۰۹:۳۳

اگه انقدر عاشقی کردن اسون بود که هممون دیوونه و مجنون نبودیم!

 

دد:)

من...من حرفی برای زدن ندارم

دد تو می تونستی هپی اندش کنی به خدا که میشد

-با مشت ضربه زدن به قفسه سینت

-گوله گوله اشک ذیختن

اما نخواستی:)

چرا دد؟

چرا اونطوری تموم شد؟؟

بعد هر دردی باید یه شیرین هم باشه دیگه نه؟؟

اما دد تو تلخ تمومش کردی:)

اونقدر تلخ که...

خب بسه از اون فاز دپ بیام بیرون و تمام نظرات سلیطگیم رو به اشتراک بذارم!

با نام و یاد و خدا

تهکوک کاملا احساساتی بودن

برای همین انقدر عر زننده تموم شد می دونی؟؟

حس می کنم کلمات واقعی بودن و واقعا با روحت اونا رو نوشته بودی چون من یکی رو خیلی تحت تاثیر قرار داد دد خیلی

می بینی وقتی یه چیزی رو می خونی یا نمی دونم می بینی و خیلی تحت تاثیرش قرار می گیری کر و کور میشی؟؟

اینجوری شده بودم انگار هیچ صدایی از اطرافم نمی شنیدم و فقط چشمام روی لب تاب خشک شده بد انگر چیز دیگه ای غیر از لب تابم نبود!

انقدر قلمت منو تو خودش غرق کرد که همین اثبات کننده اینه که واقعا عمیق و عالی نوشته بودی:))))))

و در مورد اینکه همش می گم می تونستی هپی اند تمومش کنی!

اقا دد می دونی کوک بچه باهوشی بود اما خب این بارو خریت کرد

می دونست که اگه باباش بفهمه باز یه کاریم یک نه یعنی نمی دونست؟؟

بعدشم می تونست ته رو با خودش برداره ببره

اما حالا که سد اند شد با مردن ته

اول می رفت بابای حروم لقمشو تیکه تیکه یم کرد بعد میومد قولشو می شکست

عجله ای که نبود به خدا!

تهیونگم گفته بود نمی خواد عجله کنی

اما خب...دد چرا انتقام نگرفت؟؟

هووووووووووووووووف

بذار من برم این بابای ک/ص کششو از دیک اویزون کنم

ای بابا

 

 

پ.ن: اما باز هم میگم فوق العاده بود دد واقعا منو مسخ خودش کرده بود

 

RM. kiute.ARMY

بارک الله...احسنت!

-محکم بغلت کردن
-موچ کردن مشت هات
ای من قربونت برمممم:")))
ببخشید...اتفاقا جون کندم هپیش کنم اما خودشون زدن پکوندنT^T

-گرفتن میکروفون سمتت
بابا من خرابتم زننننننن خجالتم ندههههه مرسی مرسی مرسییییییی😭😭😭😭😭
تاج سرمییییییی:")))
بخدا حلالت باشههههههههه!!
من و قلمم پیش مرگتیم به موسی:)))))

کوک انقدر لج کرده بود با خودش که فقط میخواست جنون کنه.
ریسک کنه. یجورایی خطر شده بود وجودش...برای همین جنون شد انتخابش:"(

بیا دوتایی بریم سراف پدر بی پدرشششش😭😭😭😭

پ.ن: ممنونم وجودممم نوش جونت باشهههه تلاش میکنم بهتر از هر موقعی بشممم😭
kim light
۱۵ شهریور ۱۷:۱۰

بههههههههه کار اولته؟؟

 

بذار بخونم یه مدت بخندم بهت

-شوخی کردم

اما خب خیلی دوست دارم بخونمش مخصوصا که تو اون کادر اطلاعات زدی ددیه مونی

ددی؟؟

چشمم روشن شیپ شیپ؟؟

اما دد به ولله فقط با مونی می تونم شیپت کنم و تمام

 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر کار های اولم رو دادم نمکی برد😂

همه ساکت! عشقم میخواد بخنده😔
وای شت...
شت...
من تازه دیدممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂 مونی اینو زده وای😂😂😂😂😂😂

والا مارو همه شیپ میکنن، ماهم همه ی شما رو😔
شِفا 🖤🕳️
۰۵ بهمن ۰۲:۰۵

بسم رب بنگتن و آرمی

نیریم برای رگباری دانلود کردن و خوندن فیکای کیوتیم😎🥃

RM. kiute.ARMY

وای نکن...
وای باطری قلبم...
وای میرم خودمو بکشم...
واییییییییییییی!!ینتبذملسنتثقملصتثذمقصت
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۱۶:۱۴

منسمتسمسنسمستم

ولی دوست دارم فیکشنات آدم باشن..باور کن خودم میرفتم میدزدیمش،میبوسیدمش و میگم:توعه فاکی،آره با خود خودتم!چرا اینقدر خوبی لعنتی؟!

RM. kiute.ARMY

الان نمیرم؟
ظالم:"))))))))))))
ظااااااالممممممممممممممم:")))
Avesta
۱۲ آبان ۱۵:۳۶

خوشحالم که تونستم یکم از این خستگی هایی که روی شونه هاتو رو برطرف کنم و واقعا باعث افتخارمه که تونستم خوشحالت کنم زیبا 

دست بوس من باید سر بوس شما باشم بخدا

راستی دد دیگه فیک تو این ژانر  نمینویسی عزیز؟

راستش قلم هایی زیاد جالبی تو این ژانر پیدا نکردم

RM. kiute.ARMY

حضورت خودش نعمته:")
نفرما سالاااارررر!
یه برنامه هایی دارم و یه همچین سبکی...اما فکر کنم بیوفته برای بعد کنکور:">
Avesta
۲۵ مهر ۲۳:۰۵

ببین من واقعا تو زندگیم سعی نکردم از این کلمات که جوون های همسن من بکار میبرن تو جمله هم ازشون استفاده ای بکنم اما باید بگم بمولا قلمت به قدری عالیه که حتی به ذهنم نمیرسه از کجاش بگم کارت محشره

RM. kiute.ARMY

محشر؟
بخدا که شما محشری!!
یعنی کل خستگیم...غم هام با کامنتت یادم رفت...جوری که قلبمو گرم کردی و روشنش کردی باید بگم رسماااا فداتم!! رسما دست بوستم!!!
قشنگ منییییی مرسی مرسی مرسیییییییییی:")))
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۲۱ مهر ۱۰:۵۳

نههههههههه خودانکنههههههههههههههههههههTT~TT

اکلیلی شدن چشمام -

خیلیمممممممممم عالییییییییییییی بود کم و کسریی چیهههه =-=

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی نفس باباT^T

.
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۲۰ مهر ۱۲:۵۸

هی ددی 

از اونجایی ک ی زمانی گفتم بابام باشی و قبول کردی

بوس کردن گونت -

ببین بابایی این فیک خیلی خوشگل بود اخرش ناجور گریم گرفت

قلمت عالیه

RM. kiute.ARMY

بابا به قربونت بره نفسممممT^T
گازیدن لپت-

قربونت بشم ببخشید اگه ناراحت شدی و یا کم و کسری داشت:"(
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۱۹ مهر ۲۱:۵۳

منی ک دارم گریه میکنم

چون مازوخیسم دارم

میخوام سداند هم بخونم :)

RM. kiute.ARMY

نه نه نخوننن:">
*وای ایت
*جفتک های زیاد انداختن ادمین
blueberrrrry
۲۶ تیر ۱۷:۵۵

دد پدرم بازم دراومد تا اینو پیدا کردم چرا ی سرچ پاداصاگگگگگگگگگگگگگ نمیزاریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عه عه عه هرچی میگماااااااااا خو اینهمه زحمت میکشی یذره دیگم بکش خو میدانم سخت است ولی پدر نویسنده ها در میاید بدنبال فیکشن بگردند :/🤐🤐🤐

خلاصه ک از این فیکایی ک نویسندش ددیه چیزی جز یان انتظار نمشه داشت چنان پاره از زیبایی ک یگه بماند!!😂🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

میانههههه:">
یروزی ان شا الله😂

نگووو میخوای سکته کنم بیوفتم گوشه سایت؟
Min Boraᰔᩚ
۲۱ تیر ۰۲:۳۳

برا دوستت متاسفم 

و برای خودت خوشحالم ددی

سعی کن عاشق نشی

هر حس جدیدی ک نسبت به کسی پیدا کردی نابودش کن

چون عشق همون درده ولی قشنگ میگیش

مث این میمونه ب ی کور بگی روشن دل

و عشق دردیه ک لذت بخشه

 

هر وقت کسی ازم میپرسه چرا وقتی داری میمیری خوشحالی؟میگم من خیلی وقته مردم 

راست هم میگم فکرشو ک میکنم

هر چیزی میتونه باعث مرگ بشه

و مرگ فقط فیزیکی نیس

آدما بیشتر از درون میمیرن تا از بیرون

اشتباه ما آدما اینه ک بین جسم و روح فرق میزاریم 

اما حقیقت اینه هر دوشون کنار هم زندگی خوبی رو برات میسازن

وقتی یکی زخمی شه اوضاع برات سخت میشه

و وقتی یکی شون بمیره هر دو میمیرن 

همیشه نها ی گلوله یا ی شمشیر باعث مرگ نمیشه 

گاهی اوقات ی حقیقت ساده اما تلخ میتونه باعث مرگ روح باشه

اما بدیش اینه وقتی جسم بمیره روح هم میمیره چون طاقت ادامه دادن بدون جسمو نداره

اما وقتی روح بمیره جسم نمیمیره فقط عذاداری میکنه

راستش من اونا رو ی عاشق و معشوق میبینم

ک روح بدون جسم ادامه نمیده و جسم بدون روح فقط عذاب میکشه

 

و الان من فکر میکنم 

ی حقیقت دو کلمه سا ه اما زهر آلود روح منو کشت

و الان ک جسمم داره میمیره نشون میده دیگه توانایی ادامه دادن بدون روحم رو نداره 

خب زیاد زر زدمᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههه ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

درسته...
چیزی هم نمیشه گفت چون این حقیقت یه چرخه است و مدام تکرار میشه.

نگو:")
بوراههههههه!!
Min Boraᰔᩚ
۱۹ تیر ۱۳:۳۱

های ددʕ´•ᴥ•`ʔ

 

خب سد اند بود

و گریه لازم داشت

اگ ریحانه ی قدیم اینو میخوند تا ده روز گریه میکرد

اما الان

من اشکام خشک شده

قلبم از سنگ شده احساس نکردم برای این درد بگیره

ی سال مث تهیونگ بودم

تیغ شده بود تنها چیزی ک دستمه و اشک خلاصه زندگیم 

بدنم هنوزم خط خطیه

چرا جونگ کوک تونست قولشو بشکنه ولی چرا من نتونستم قولمو بکشنم؟ولی چرا منم شکستم بهش قول دادم خوب زندگی کنم ولی اون دو کلمه فاکی منو کشت، منم قولمون شکستم

 

ددی قلبم شکست و من هنوز روی خورده شیشه اش رژه میرم

شاید عجیب باشه ولی من تا حالا سر قبرش نرفتم 

میدونی دد میترسم برم قبرستون و اسم عشقمو روی ی سنگ قبر بخونم میترسم وقتی برم اونجا نتونم بغلش کنم نتونم صورتشو بوسه باورن کنم نتونم بهش بگم عاشقتم

اون روز وقتی صدای زنگ گوشیم خورد رفتم سمتش ،اولش همینجوری داشتم ب شماره و اسمش نگا میکردم«my life»بعد ب خودم اومدم چنان جیغی کشیدم ک گوش خودم هم سوت کشید شروع کردم بپر بپر جیغ داد و گریه از خوشحالی چون ی سال بود ک بهم زنگ نزده بود وقتی زنگ گوشی قط شد ب خودم اومدم با دستای لرزونم دوباره رو اسمش زدم چن تا بوق و بعد وصل شد نمیدونستم باید چی بگم یا چیکار کنم پس ساکت بودم تا حرف بزنه...صدایی از پشت خط گفت «سلام»،اما اون صدا، صدای عشقم نبود ادامه داد«شما دوست صمیمیش هستین؟»گفتم آره و گفت متاسفم من خواهرشم و اون مرده و... 

دیگه نشنیدم مغزم رو دو کلمه قفل شده بود:اون مرده

همونجا وسط حال گوشی از دستم افتاد

و من، من همون لحظه فقط با دو کلمه مردم

 

همه میگن زندگی پیچیده اس 

خب درسته

ولی مال من و امثال من

فقط درده ک ب هم لولیده شده

دلم ب حال خودم میسوزه

الان تنها سوالم از اون بالایی اینه ک

کجای کارو زندگی کردم؟ 

 

خب زیاد زر زدمᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههه¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

من عشقی رو از دست ندادم...
اما توی روز تولدم رفیقم فوت کرد:)
ده روز بعد بهم پیام دادن...
میفهممت..
بیا بغلم...لعنت ک نمیتونم تو واقعی برات کاری کنم..و نه مجازی...

زندگی نیست...گاهی اوقات فقط زنده ایم.
شاید هم مردیم حواسمون نیست.

نگو:)
بوراههههههههه!
Niloofar Salmani
۰۷ تیر ۰۵:۱۹

خیلی قشنگ بود...اونا لیاقتشو داشتن که بیشتر پیش هم باشن...دردناک بود واقا....من قول داده بودم پیگ فیک سداند نخونم اما گفتم اینو بخونم...کم بود اما واقا قشنگ بود⁦♡⁩

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودته دلبرم:")
ممنونم ک خوندیشT^T
Hope Shiny
۲۸ اسفند ۱۱:۱۵

آره ولی تو سونامی زود تر مردن😂❤🖐🏻

 

RM. kiute.ARMY

اونجا خشانت ب خرج دادم😂
Hope Shiny
۲۴ اسفند ۱۴:۳۴

سد اند بود بازم😹

ولی خیلی گشنگ بود ❤

بهانه ای برای اشک ریختنننننن 😃😅

ولی حاضرم صد بار بخونمش💙

سد اند قبلیتو این 💜

نمیتونم مقایسه کنم🌰🦔🌿

RM. kiute.ARMY

گریه کنی من میرم خودمو با بالشت و پتو خفه میکنم ها:")))
حقیقتا من سونامی رو بیشتر دوست داشتم:"> قلمم پخته تر بود
یک روح در سایت🤝🏻
۱۱ اسفند ۱۹:۲۶

ننهههههههههههههه۷۷۷هجعححفخقتقتساتسینیتیتیتتیحیتیتزتتیتز

چراااااااا نهنهههههههههه

تا آخر خوندم .... گریم‌نگرفت .... با اون نامه ی لعنتی کیم تهیونگ.....فاعک😭

دد.....قلبم درد گرفت :')

RM. kiute.ARMY

بیا قلب منو به جاش ببر:">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۱ اسفند ۱۹:۰۲

این اولین سد اندیشه که می خوام بخونم 

کاملا امادم بشینم زار بزنم 

بریم ببینیم چجوریه🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

نهههههه نخونش:">
Taban:)
۱۰ آبان ۰۸:۵۴

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی می کشمت به خدا می کشمت چرا دست می زاری رو نقطه ضعفم؟

این فیک فاکی بشدت خوببببببببببببببببببببببببببببببببب بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد 

می دونی چقدر سرش هق زدم؟اونم نه عادی هق سگی

لعنتی تو قلمت خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

یعنی ددی جمله های این فیک رو باید با خون رو قبر من نوشت تو قسمت دلیل مرگ دلیل زنده بودن

بای بای ددیه خوفم

RM. kiute.ARMY

نه نه خدا نکنه نبینم غمتو میانهههههههههههههههههههT^T من کلی میاننننننننننههههههههه
...
۳۱ شهریور ۱۵:۰۶

خببب

اینو نخونده بودمـ

برم ببینم چه بلایی قراره سرم بیاد

هرچی نباشه ادمین نوشته اینوووو

RM. kiute.ARMY

به نام پدر پسر یا ابلفضل حلال کن اگه بد بود😂
Yuta😈
۱۵ شهریور ۲۳:۱۱

خب ددی میخوام بهت یه چیزی بگم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم چون که عالی بود و میتونم بگم تک تک کلمات ر با وجودم حس کردم میدونی نمیدونم چرا ولی یه حسی فاکی بهم میگه این زندگی من خواهد بود ددی میدونی الان که اینو خوندم به این پی بردم که چجوری بعضیا زندگیشون مثل یه داستانا همون طور که زندگی زیبای من شبیه اینو ممنونم که زندگینامم رو بدون شناختنم نوشتی :)

RM. kiute.ARMY

ممنون یوتا جونم که وقت ارزشمندت رو پای شات من گذاشتیT^T
اما بیا امیدوار باشیم هوم؟:) شاید داستانت یه پایان خوب داشته باشه
RZ22 :)
۲۱ مرداد ۲۱:۱۴

من معتقدم کلمات احساس دارن و ترکیب این احساسات کار زیاد اسونی نیست اما تبریک میگم ددی جان ، خیلی خوب تونستی کلمات رو کنار هم قرار بدی و بهترین ترکیب رو بسازی 

این وانشات جوری بود که نتونستم در برابرش مقاومت کنم و حتی با وجود تلاش های زیاد با هر کلمه گریه کردم 

موفق باشی 

RM. kiute.ARMY

وای یا خدا...
الهی من فدا چشمات بشم😂 ممنون ک براش وقت گذاشتی:")
برام خیلی ارزش داره...
مخصوصا که تو خوندی:")
Lolo 😐😂
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۱۳

آخخ ددی رسما این وانشاتا دهنمو سرویس کرد:/ 

سه تاشونو خوندم 

یکی eight بود ک اون سد اند بود تا صب داشتم عرر میزنم:/

یکی هم ک نامی و چیمی ت برزخ بودن وسطاش رفته بودن تو حس یهو همو دیدن و تموم شد 😐😐😂

من ت ذهن خودن تصور کردم بوس و بغل و اینا:/ 

یکی دیگه هم بود ک اشتباهی جونگ کوک رو گرفتن و میگن قاتله بعد ته میبرتش سر صحنه هتی اهم اهمی:/(ورژن ویکوک)

اینم داشتم می‌رفتم ت فاز ک تموم شد:/ 

 

همه چیش خوب بود تنها مشکلش پایانش بود😐😂

اونم اشکال نداره خودم تو ذهنم تصور میکنم😐😂💔

 

RM. kiute.ARMY

کلا با پایان باز خیلی حال میکنم😂😂😂
اخه اصولا بعدش چیزی به ذهنم نمیاد😂
فازش همون اسماتش بود دیگه ادامه اش میدادم لوس میشد😂

دستت درد نکنه خدا قوت😂😂
Lolo 😐😂
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۳۰

علاوه بر فیکت همه وانشاتات هم دان کردم ک بخونم😂😂😍

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههههههههههههه😂😂😂
Lolo 😐😂
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۳۰

جرررر بازم 97 نفر آنلاینن😂😍

ببخشید هی میگم ولی پشماام میریزه اینو میبینم😂

خلاصه ک اسم فیکت یادت نره بهم بگی ترجیحا لینک بده مرسیی😂🤍

 

RM. kiute.ARMY

اره داش😂😂😂
حق داری خو کنچانا😂😂
باشه بیا لینک😂
Lolo 😐😂
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۲۸

 لنت به سد اند، لنت ب من ک سد اند میخونم. 

اخه خودم کم حالم خوبه ک میشینم برا وانشات هم عر میزنم😐💔

اصن من خودمو میخام همونی ک هیچ جوره گریه نمی‌کرد:/

ددی این زیادی قشنگ بود:) اینقدر قشنگ ک اگ تا اخر عمرمم هی بخونم باز گریم میگیره:)))) 

لینک فیکتم بده 😐💔

هی میگی مزخرفه ولی با این چیزی ک نوشتی مطمئنم اون یکی هم بهنرینه:))) جونن من بده :(((☹️🥺

ب قول یکی هر چی بیشتر به زندگی نگاه می‌کنیم بیشتر افسرده میشیم:)) ولی من هنو فرصت نکردم یکی ولم کنه تا ناراحت باشم😐 توی حالت عادی افسرده شدم😂😂(این بازم ربطی به وانشات نداره ها کلا قضیه جداس) 

عاااحح م یه جوریم انگار چیزای غمگین روحمو ‌نوازش میده:/ با اینکه جالم بدتر میشه😐💔

 

/من در حالی ک آهنگ تیغ پوبون را برای بار nام پلی کرده و با چشمان اشکی ب گوشی زل زده ام*

 

 

RM. kiute.ARMY

من با فکر تو بیدارم و شبا بی خوابم..
خواستم فراموشت کنم خیلی راحت...
اما یاد چشمات تمیزارن
تو که میدونستی جدایی آخر
سخته برام ندارمش باور
دیگه نگو دوستت دارم
وقتی خودتم نمیرسی به دادم..

واقعا قشنگ بود؟؟؟
حقیقتا این رو بعد فن فیکم نوشتم چون فن فیکم خیلی ابتدایی بود
اسم فیکم مای تیچر مای هیرو مای لاوعه:")
تو لیست فن فیک های سایت هست
Lolo 😐😂
۰۷ ارديبهشت ۰۴:۴۸

لنت ب اسپویل:/ 

فاک ب این زندگی اومدم نظراتو خوندم یکم ع داستانو فهمیدم

هعی روزگار اگ من دیگه نظراتو خوندم☹️😩

RM. kiute.ARMY

منو چیمیگی ک همیشه اسپویله برام؟😂
ARMY Lollipop
۰۶ ارديبهشت ۱۴:۵۹

لعنت بهت😐💔 قلبمممممم😭😭

moon🌛 Child🌜

🤧🤧💔💔
توکا
۱۹ فروردين ۱۳:۱۰

قلمت خیلی قشنگه...

از ایده تیغت خوشم اومد.

مرسی

RM. kiute.ARMY

ممنون لاوم*^*
ایده اش....هوم...دردناک بود*^*
testes*-*
۱۹ فروردين ۱۱:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مرتیکه عوضیییییییییی بیشعوووووور عنتر برقییییییییی ک************* ************************* آشغااااااااااااااااالللللللللل شیر مادر نخوردههههههههههههههههههه فاک‌یوووووووووووو خودم میپرم تو فیک میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت من دستم ب تو برسه فقط.من دستم ب تو برسه.از شصت و نه ناحیه ب پنجاه و یک روش ایران باستان،شصت و دو روش سامورایی شناخته شده،هشتاد و یک روش سامورایی شناخته نشده،و صد و دو روش تسنیمی(خدم)****متتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

حالا ببین کی گفتمممممممممم/:::

 

 

درضمن جونگ کوک.بله با توهم!!نبایدد با اون عوضی حرف می‌زدی.اگه حرف حالیش بود ک فلان موقع تو رو جدا نمیکرددددددد احمق جذابم.یکم فک میکردی مادرررررررررر.

 

 

 

 

خو...ددی جونممممم چ خبرا عشقمممممم میگم کککککککک میشه بازم فیک میک بنویسیییی🥺✨

خیلی خوب می‌نویسی آخه لنتییییی😭😭

ب نظرم نویسنده خوب اونیه که بتونه احساسات رو درگیر و برانگیخته کنه و همچنین سیر داستانی رو بتونه ب مخاطب برسونه ک شوما ددی گل بنده ب طرز فاکینگی تو این کار خوبی🌝🌚

یح.

بوس کیوتی پس کلت*-*

بیوس،بای*-*

 

 

RM. kiute.ARMY

وای خدایا:")
بعد مدت ها بالاخره یکی شات منو خوند:"))))
به خودت مثلث باش فدات شم ترخدا😂😂😂

جونگ کوک میخواست نشون بده ازش نمیترسه بنده خدا:"))

البته عسلم*0*
نوکرم:")))
واقعا خاعک پاتم عسلم*0*
بوس متقابل*-*
Nazi
۲۸ بهمن ۲۳:۰۸

عر اور ترین وانشاتی بود که در عمرم خونده بودمಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

نفرمایید بزرگیت عر واره:")
sonya
۱۷ آبان ۱۱:۰۱

عرررررررررررررررررررررررررر 😭😭😭

جون من خودت نوشتیش؟😍

من بیام تو رو بخوررررررم💋💋💋💋

عاشقتم عاااالیییییی بووووووود💕

moon🌛 Child🌜

یعسسس خود دد نوشته
قلمش ی چیز دیگست😎😎🚬🚬
kooki
۰۲ مرداد ۲۲:۵۸

ددییییییییییییییی T~T

این چه کاریه تو با ما میکنی قلبم تیکه تیکه شد):

چرا سد اند؟ 

ولی انصافا خیلی قشنگ بود مرسی ددی جونم

بازم بنویس منتظرم سعی کن هپی اند باشه ولی سد اند باشه هم مشکلی نیس>_<

عاشقتمممم

و قلمت عالیه کومائوووو

 

RM. kiute.ARMY

بلیییییییییییT-T
من خیلی شرمنده امممم..
واقعا؟؟ مرسیییییییی خیلی زیاد که خوندیش
چش چش:)
*3*
چانمانیووووووووووووووووووو
TL
۲۸ تیر ۲۱:۰۵

ددیییی

سد اند یعنی چیییییی ؟؟

چرا اینقدر غمگین بوووود ؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ببخشید دیگه نمینویسیم:"(((
방탄소난닫.쿸타
۲۵ تیر ۱۸:۴۲

یعنی اینو خوندم انقدر گریه کردم چشمام قرمز شد.اوووووفرمخصوصا اون تیکه نامه😥😥

moon🌛 Child🌜

ایگوو😢😢😢
chaklet mochi
۲۲ تیر ۱۸:۱۲

سلللاااممم

ععععععععععرررررررررر

یعنی فقط ععععععععععععععععععررررررر چچچچچچچچچچررررررر

من ..فقط....می تونم ...بگمم....به این میگن.....عشق..

نویسنده...من اگه پیاز پوس می کردم و ریز می کردم کمتر اشکم در می اومد

اتاقمو دریا ی مواچی کردی

دارم غرق می شم

آخه چرااااااااا؟؟؟؟چرا ته ته کوچولو خودشو فدا کرد؟؟؟؟

عررررررررررررررررررر،^،

T^T

moon🌛 Child🌜

.ایگو
موچیییییییییییییییییییییییییییی چاکلتممممممممممم استیکرامو ببینننننننننن عععععرررررررررررررر
전♡ 미수
۲۱ تیر ۱۵:۰۶

عررررر ددییییی اومدیییی دلم براتتتت تنگولیدهههههه بوووددد

من همون میسوام چون چندتا نام کاربری دارم یا جانگ هه میاره یا کیم چی میاره....کلا بتده خدا قاط زده

گفتم بشناسیم

RM. kiute.ARMY

منم تنگگگگگگگگگگگگگگیده بودممممممممم^0^
مودونم*^*
Likey_tae ❤️
۱۹ تیر ۰۰:۱۸

چشم

دستت درد نکنه.

من کلا از وقتی سایتتون رو پیدا کردم شدم پرو ریدر😂

moon🌛 Child🌜

این چ حرفیه ❤❤
خواعش میشه😍
Likey_tae ❤️
۱۸ تیر ۰۸:۰۲

آهان...یه چیز دیگه.

اگه میتونین از همین ژانر منظورم اکشن، جنایی و عاشقانه بیشتر بزارید. اسمات نباشه.

من از این ژانرا خوشم میاد.

منظورم یه چیزایی تو مایه های فن فیکشن اروره.

moon🌛 Child🌜

فن فبکشن paris بخون
Likey_tae ❤️
۱۸ تیر ۰۷:۵۵

هعععععی یووووووووووووو

نویسنده!!!

دمت گرررررم.

خیلی باحال بود.

غمگین بود ولی خیلی خوب نوشته بودیش.

دوباره از اینا بنویس.

داستانای غمگین بهم بعضی چیزا رو یادآوری میکنه😊💕💕

آهان.... اشکمم درآوردی. 🥺

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوستش داشتی😍❤
نویسنده
asal
۱۷ تیر ۰۰:۰۸

وایییییییی😭این چی بود دیگهههههههههه😭انقدر عر زدم کف خون بالا اوردمممم😭خ خ خ خوب بوددددد😭ددی این یه بیماریه از نظرت؟ اینکه با هر فیک غمگین 6 ساعت عر میزنی ولی دوست داری بازم غمگین بخونی من خیلی انگست دوست میدارم(خود ازاری مزمن دارم:/ ) بازم انگست بزار بوراهههههه😘

moon🌛 Child🌜

😭😭😭😭😭😭 paris  انگسته 
ساجده
۱۵ تیر ۰۶:۰۳

سد اند من رو تا ماه ها غمزده میکنه اما باااااز هم میخونمممممممم....اینم نوعی بیماریه

راسی( اگ فرصت کردی البته) میشه از کیم سویل بازم بذاری؟؟؟لنتی انقلابی کرد توی فیک نویسی...

 

 

 

ولی خدایی خوب سداند مینویسیااااا...معمولن تو ذهنم اینه کسایی ک وب رو میچرخونن چیزی از اون مطلب بارشون نیست😂ولی خب اشتباه بود انگار.خسته نباشی، به جاش موفق باشی😘😘😘

RM. kiute.ARMY

بیماریشم واگیر داره:|
کیم سویل نویسنده مورد علاقه منه!!




وایییییییییییی عزیزمیییی اونییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!
M.J.J.S .T.R
۱۴ تیر ۲۱:۲۸

انشالاااااا که بمیرههههه خاک بر سرررر

RM. kiute.ARMY

خیلی عوضی بود!!!خیلی!
M.J.J.S .T.R
۱۴ تیر ۱۳:۳۲

ددی خوندممممممممممم خیلی قشنگگگگگ بوددددددددد عرررررررررررر

خاککککک تو سر باباشششششششششش

عرررررررررر خیلی خوببببببب بوددددد خیلییییی حال کردمممم وخیلی عررررر زدمممممم

RM. kiute.ARMY

قشنگیییییییییییی از خودتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی خاک تو سرشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
دنیا
۱۳ تیر ۱۷:۰۳

چرا نمیشه دانلود کرد؟؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک مشکلی نداره عزیزم 💕
M.J.J.S .T.R
۱۳ تیر ۱۷:۰۲

ددی..

من با خودم عهد بسته بودم تا عمر دارم سد اند نخونم..!

ولی..!

اینو تو نوشتی مگه میشه ازش بگذرمممم😭😭😭😭😭

فقط اگه مردم بیا سر قبرم فاتحه بخون..

خب دیگه برم واسه عر زدن آماده بشم..

باااااای

RM. kiute.ARMY

الهیییییی😭😭😭😭😭
حالا جالب اینجاس خودم هم از سد اند بدم نیاد 😐
خداا نکنهههه بیییی ادببببببببب
Tea Tea
۱۳ تیر ۱۶:۱۱

عععععععععررررررررررر وای ددی من هی میخوندم هی گریه میکردم  

چرا اخه چرا با اینکه میدونستم سد اند ولی خوندمش هردفعه پشیمون میشم ولی تجربه نمیشه 😭😭😭😭😭😭

ولی بازم دستت طلا

RM. kiute.ARMY

خود منم سرش عر میزدم 😭😭😭😭😭😐
خواهش میکنممممم 💓💓💓😓😓😓💓💓😓😓😓
전 정해
۱۳ تیر ۱۴:۲۸

ددی این چی بوددددد😭😭😭😭

ماست گذاشته بودم رو صورتم اینقد گریه کردم همه ماستا تبدیل به دوغ شد😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ماست چکیده خیلی خوبه!!
خخخخخخ شرمنده خخخخخخ
전♡ 미수
۱۳ تیر ۱۳:۴۵

ددی من مرداد تازه چهارده سالم میشه اجازه دارم بخونم؟

مغزم:این اسکل که مثبت بیست و یکم میخونه دیگه چرا داره میپرسه؟ :/

RM. kiute.ARMY

ددی:مغزت خیلی راست میگه:|
seville
۱۳ تیر ۱۳:۰۷

ناراحت نشو دد ولی همون پارکینگ واسم بس بود

RM. kiute.ARMY

بعد پارکینگ دیگه ادم قبلی نشدم
KOOK&JIMIN
۱۳ تیر ۱۱:۰۱

ددیییییی قلبمممنمممماخومثننستییتوتینثنصگگسککیتبنحجیمثگگیکزحجصچمگگتخحنککتطحجسکثحزاوقخزحجصمطگزکنثجینویتسحسمکسکوزتثچچثنزکتقحثچسمکطزتهاژجسح۸ینخ۸۸۲تنتتقح۲قحخخخخقخبخفانثجزتتفهزهاوفح

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ویکوک اینقدر غمگین وجود نداره 

خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مرسیییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭
.......
۱۳ تیر ۰۲:۳۹

اونی میشه دیگه غمگین ننویسی؟!😢

دست به قلمت خیلی کشندست😭

نصفه شبی مرض دارم میشینم غمگین میخونم😑😭

حالا یه فلاف از کجا گیر بیارم؟😥😳😵

RM. kiute.ARMY

شرمنده دیگه نمی نویسم😓
😂😂😂😂😂😂👍👍👍
Zahra
۱۲ تیر ۱۹:۴۹

وااااااااااااااااای ددی قلمت خیلی خوبه...میدونستمش...من خیلی سد اند بدوست...شاید فیک خودمم سد اند کردم:)

RM. kiute.ARMY

تورو جونومادرت سد اند نکن به فکر قلب بقیه باش 😭😭
Rona
۱۲ تیر ۱۷:۲۵

معلومه که وانشاتت خوب نبود 

عالییی بود ٠٠٠٠ بازم بنویس ..... خیلی قلمتو دوس دارم 

 

راستی ددی بگو چجوری بفرستم ؟ من لینکشو کپی میکنم و میفرستم ... ولی بازم گفتی نیومده 

سووو چیکار کنممم 

RM. kiute.ARMY

درگوشت رو بیار...قلم منم تورو دوست داره 😐
Shamim
۱۲ تیر ۱۷:۰۰

واییییی

عرررررررررررررر

من افسردگی بگیرم تقصیر توعهههههه

عررررررر

RM. kiute.ARMY

من شرمندمممممم 😓😓😓😓💓
zahra-lover
۱۲ تیر ۱۶:۲۴

ععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭vv 😭 😭 😭 😭 😭

عاشق هم عکس و هم قلم نویسنده شدمممممم

من بیشتتتتتتررررر می خوااااامممم

hhhhhheeeeelllppppp mmmmmeeeeee>>>>>:

>-<

0-0

,,,,,

RM. kiute.ARMY

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چشممم میزارممممممم 😭😭😭😭💕💕💕
Vkook.darya
۱۲ تیر ۱۵:۴۹

وایی ددی خیلی قشنگ بوددددددد 

انقدر گریه کردم اخرش جونم در اومد

من سد اند دوس ندارم ولی اینو خیلی دوس داشتم

واقعا عالی نوشته بودیییییییییییییییییییییییییییی😢😢

RM. kiute.ARMY

ببخشیدددددددد 😓😓😓😓
مرسیییی 💓💓💓💓😭😭😭😭
💜BTS💜 ❤My🎶Heart
۱۲ تیر ۱۴:۱۵

اهههههههههههههه از اینا که پایان بد دارن بدم میاد

ایششششششش کلی سرش عر زدم واعییییییییییییییییی پدر نکبت من از این پدرا بدم میادددددددددددد

RM. kiute.ARMY

من خودم هم سرش عرررررررررررررر زدما عرررررررررررررر

انقدر از باباهه عنم اومد که
رونیا - A.m🐰
۱۲ تیر ۱۳:۵۲

دانمییییییی این چیه؟؟؟؟

یونجونی بهت نگفته من سر جم یه بار سکته خفیف کردم؟؟؟؟  دو روز بستری بودم به جون خودم

حالا میخوای با این بشه دوتا ؟؟؟؟ اینجوری که یه جون بیشتر برام نمیمونه، منم هنوز راه زیادی دارم

چطور دلت میاد😢😿

RM. kiute.ARMY

ایییی وایییییی نه نهههههههه
ببخشیددددد
parisa 👑.
۱۲ تیر ۱۳:۲۶

یادش بخیر اون فیلمه

RM. kiute.ARMY

اره...یه مدت کلاهبردار صدامون میکردن-_-
parisa 👑.
۱۲ تیر ۱۳:۱۶

تو همیشه خوب مینویسی 

واقعا ؟؟؟؟چراااا؟؟؟

RM. kiute.ARMY

مرسی تامنتعملعتلنرغالم*^*

سکته کرد بنده خدا..خیلی باهاش خاطره داشتم..مخصوصا اون فیلمی که توش کلاه بردار بود! بعد فامیلی من روش بود! 
parisa 👑.
۱۲ تیر ۱۳:۰۸

خیلی خوب نوشتی....

😊باش

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟؟
مرسیییییییییییییییی
راستی سیروس گرجستانی فوت کرد
parisa 👑.
۱۲ تیر ۱۲:۵۷

کیوت؟

RM. kiute.ARMY

جانم؟؟شرمنده یکم کار دارم اگه دیر جواب میدم
parisa 👑.
۱۲ تیر ۱۲:۵۵

کیوت؟

RM. kiute.ARMY

جان؟
reyhun
۱۲ تیر ۱۲:۵۰

اگ بوخا فیکاییکه خودمون نوشته باشیمم قبول موکنید بزارید اینجا؟!•-•

 

 

چی گفتم:|

moon🌛 Child🌜

اری اری 
reyhun
۱۲ تیر ۱۲:۴۹

اگ بوخا فیکاییکه خودمون نوشته باشیمم قبول موکنید بزارید اینجا؟!•-•

 

 

چی گفتم:|

RM. kiute.ARMY

اره میزارم:)))



کنچانا خخخخ
reyhun
۱۲ تیر ۱۲:۴۸

اگ بوخا فیکاییکه خودمون نوشته باشیمم قبول موکنید بزارید اینجا؟!•-•

 

 

چی گفتم:|

하니예 .이
۱۲ تیر ۱۲:۴۱

دلتنگت بودم#_#

RM. kiute.ARMY

منم:"))
하니예 .이
۱۲ تیر ۱۲:۳۶

ددییییی*-*

RM. kiute.ARMY

جانم*-*
❣️White girl❣️
۱۲ تیر ۱۲:۳۰

اوکی پس مینویسم ببینم چی میشهD:

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ!!!
Rona
۱۲ تیر ۱۲:۰۲

من مرگ .... 

واییی ددیییییییییی    اهههه من زنده نیستمممم..... این روح منههه ... خیلی خوب بودددد 

 

نمیدونستم قلمت اینقد خوشگله .... خیلیییی خوب بودددددد 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه رونا ناموسا خوب بود؟؟؟
Rona
۱۲ تیر ۱۱:۳۶

اوههههه وانشات ددی باشد و رونا نخواندددد 

 

جز این است که مجازاتی سخت در انتظار اوست 

 

 

RM. kiute.ARMY

اوهه نفرمایدد روناااااااااااااااااااااااااا سایت خودته*^*
Frank :)
۱۲ تیر ۱۱:۳۵

اتفاقا خیلی هم قشنگ بود 😭😭😭😭 دلت میاد بگی نوشته هامو دوس ندارم 🤨

ها راستی یه فیک کوتاه انگلیسی تو واتپد بود برا واندی ها بود از نویسنده برا ترجمه اجازه گرفتم بعد دارم ترجمه اش میکنم خواستم ببینم تا کی هستی که بفرستم 🙃💜

RM. kiute.ARMY

اره:|
من امروز تا یک دو هستم
하니예 .이
۱۲ تیر ۱۱:۳۲

ددیییییی❤❤❤

RM. kiute.ARMY

هانییییییییییییی*^*
❣️White girl❣️
۱۲ تیر ۱۱:۲۷

از سد اند بدم میاااااااااااد>----------<

لعنتیییییی چرا اینجوری کردیییی:"

 

+

 

نه ببین، هوبی اسکیتوره، پاتیناژ، یونگیم نقاش فری استایله و هوبی فن یونگیه، دوستای یونگی هم فن هوبین، بعد به زور یونگیو میبرن مسابقه ملی پاتیناژ(دوستاش کای و جیمیننXD)

بعد خواهر یونگی که بورا باشه دوست دختر خواهر هوبی عه ک چون اسمش یادم نمیومد گذاشتم ریو:/

RM. kiute.ARMY

منم:))) ولی خودم نوشتم عرررررررررررررررر
نمیدونم:|



چه توهم توهم:|
اما نگران نباش دیدارشون ضایع نیست:))
❣️White girl❣️
۱۲ تیر ۱۱:۱۷

در حال دانه:/

+

اونی ی سوال:/ سپو چجوری آشنا کنم با هم ضایع نباشه؟:/

RM. kiute.ARMY

مبارکه:|

ام..باید یا مثلا از قبل باهم آشنا باشن...یا مثلا رفیقای هردوتاشون باهم دعوا بگیرن..
یا فامیل دور هم باشن..
یا براساس یه قرار کاری باهم روبه رو شن
Vantae
۱۲ تیر ۱۱:۱۷

والی جان من خودت نوشتی ؟؟😳😳😳

دمت گرم ❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜

RM. kiute.ARMY

آره..خودم ار نوشته های خودم خوشم نمیاد
Vantae
۱۲ تیر ۱۱:۱۶

اخه چرااااااااا چرااااااا؟؟؟؟ لامصب من گریم گرفت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ببخشیددددددد خخخخخ
خودمم گریه کردم خخخخخخخخ
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان