BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات sign of the time

czx_publication2.jpg

   

نویسنده بازم ددیه مونی🙄
کاپل ناممین
ژانر  رومنس . درام . سوپرنچرال . لیتل فلاف
محدودیت سنی  +14

    

🌼✨🍑DOWNLOAD🍑✨🌼

  

    

805_vpfe.png

۱۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سورن
۱۱ بهمن ۱۸:۱۷

نمیدونم چرا اما بعد اینکه جیمین به‌هوش اومد منتظر بودم بره دنبال نامجون بعد بالا سر جسم بیهوشش عر بزنه :`)))))) (وی کراش یه همچین صحنه‌هاییه :))

از اونا بود که به یاد میموندا.خیلی خوب بود لعنتی

هعیییییییییی بعد ما بریم کما سگم نمیبینیم هیچ،هرچی یادمونه هم یادمون میره :/

نمیخوامممممممم ددی انقد خوب نباششششششش TTTTTTT

RM. kiute.ARMY

یروز برات ازاونا مینویسمممم نفسمممممT^T
اره فحش های جدید هم یاد میگرفتم😭😂

تازه حضرت ملک الموت هم هی سیخشو میزنه بهمون:/

قربونت برههههههههههههه ددییییییییT^T
جاک
۰۷ آبان ۲۳:۳۴

هی با خودم می گفتم من قبلا یه ناممین اینجا خوندم.... ولی متاسفانه نه اسمش یادم بود نه اسم نویسنده ش! طبق معمول :///

این وانشات... یه زندگی بود به نظرم. من با جیمین این وانشات و احساساتش زندگی کردم. انگار قبلا یه زندگی مثل همین داشتم، در این حد ملموس.

چند بار هم خوندمش و هر بار زیبا بود، با اینکه هربار بخاطر این می خوندمش که یادم می رفت قبلا خوندمش! :]]]

RM. kiute.ARMY

ای من قربونت برممممم😭😭😭😭
جدا افتخار دادی خوندیش زندگیمممم😭😭😭
قابل شما رو نداشت و ممنونم که کامنت دادیT^T تلاشمو میکنم تا بهتر از این ظاهر شم و دوباره یه حس خوب بهت بدم*^*

پیس پیس دم گوشتو بیار جاک شی👀
یه ناممین امگاورس توراه دارم که کاملا خلاف کلیشه های امگاورسه👀
kim light
۲۲ شهریور ۱۰:۵۲

ماه می دونست خوشبختی به سمتش پرواز می کنه اما دخترک سیاه بختو پس زد!

 

 

دد

دد

دد

دد

الان تقریبا یک هفته ازگار هست که قلب من و همین طور احساساتم از دست تو آرامش و آسایش ندارن و مدام در حال فوران کردنن

خوشحالم که مامانم خونه نبود و مثل گاو در حال زایییییییییییییییییییییمان دد جججججججججججججججججججججججیییییییییییییییییییییییییییییغ کشیدم

این فاکی چی بود که من خوندم؟؟

فاکینگ حس زنده بودن بهم داد

خیلی گاد بود دد:)

قشنگ می تونستم با هر کلمش جون بدم

چرا انقدر...وای دد اصلا نمی دونم کلمات واقعا بی ارزشن در مقابل حسی که این داستان برام ایجاد کرد

تمماااااااااااااااااااام جاست دت!

 

خدانگهدار

RM. kiute.ARMY

ای نامرد😔

بل
بل
بل
بل
*^*
قربونننننن قلبت و تک تک احساسات زنده ات عمر منننننن نفس منننننT^T
قابل تورو نداره:")) اینو میزنم به نام خود خودتتتتتت!!
بخدا مخلصم ستوووووونT^T

نه بمووووووون!!
kim light
۲۲ شهریور ۰۹:۰۳

دیدن یک ابر سیاه توی اسمون ابی در لا به لای شلوغی ابر های سفید یه جورایی...ترسناکه!

 

 

دد ناممین؟؟

ناموسا؟؟

قبلا هم نوشته بودی پس!

اما دد عکس پوستر:)

دست نامی و چیمی کنار هم...

من مرگ خیلی صافت و کیوته

 

 

پ.ن: دست تهیونگ خیلی قشنگه و هممون قبول داریم اما یکمی هم به دستای نامجون توجه بشه لطفا چون دستای اون خیلی فاکر طوره:)))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

جدا ادم ت.خم میکنه!

من از اولش هم تو کف ناممین تخم سگ بودمT^T
ناموسا سوپر صاف کثاااافتتتت:"]]]

پ.ن: بابا انگشت های لعنتیشون بلنده:))) پیانو شیم مارو بنوازید پدصگاااااااا!!
زهرا
۲۷ مرداد ۰۹:۳۷

وایییی درددددد جیغغغغغ خیلی خوب مینویسی ییییییییی عررررررررر الان نمیتونم جیغ بزنم ولی جیغغغغغعغغغغ

RM. kiute.ARMY

قربونت بشمممم عزیزدلمممم گوارای وجودتتتتتت بیا بغلمممممT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۴ ارديبهشت ۰۲:۴۱

دد به نظرم باید 

هم وزن مغزت

انگشتای بی نقصت

قلب مهربونت 

و‌‌...

طلا ۲۴عیار داد 

حالا از ما گفتن بود

RM. kiute.ARMY

به نظر من
هم وزن تک تک ستاره های آسمون باید مهریه ات کنم...
Luhan🥦
۱۰ بهمن ۰۹:۰۸

ژان ژان خودت الماسی خودت طلایی خودت نقره‌عی🌚

RM. kiute.ARMY

بیا که خاک پات شممممممم!!
Luhan🥦
۰۸ بهمن ۱۸:۳۱

جان جان

قربون انگشتات شم که وانشات به این قشنگی تایپ میکنن⁦( ˘ ³˘)♥⁩

بنازم هیکلتُ اجی

بنازم مغز خلاقتُ اجی

بنازم کلیه‌تُ اجی

بنازم مثانه‌تُ اجی

بنازم معده‌تُ اجی

بنازم لوزالمعدتُ اجی

بنازم کبدتُ اجی

بنازم پانکراستُ اجی

بنازم صفراتُ اجی

بنازم روده‌ باریکتُ اجی

بنازم روده بزرگتُ اجی

 

RM. kiute.ARMY

آبجی...
باور کن سرتا پاتو اگه میتونستم طلا میگرفتم، گرد الماس هم میپاچیدم روت...
به مولاخراب مرامت:")
خراب گلبول های قرمز...
خراب مغز زرد استخوان های درازت...
خراب فضای بین سلولیت...
خراب عوامل رونویسیت...
خراب ژن های بیان شده و بیان نشده ات...
M
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۲۵

اوه خودم پیداش کردم نمیخواد بفرستی 

مرسی ☺☺☺

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنمT^T 
Hope Shiny
۲۴ اسفند ۱۰:۴۳

عشق ورزیدن به ددی فندقی و قلمش*🌰🦔❤

RM. kiute.ARMY

عشق ورزیدن به تک پیشی سانشاینشT^T
رزی
۱۳ اسفند ۱۸:۰۶

وایییییییییییی منو وا کنید با این ناممین من دیگ نمیکشم بخدا میرم خودکشی میکنم 

عرررررررررررررررررررررررررررررر 

عرررررررررررررررر

عررررررر

عرررر

😢😭😭😭این خیلی خوب بود بازم ناممین بنویسین  از طرف یک ارمی بدبخت 😓😭🤕

راستی شمارو ب شیپ جین و جیمین هم دعوت میکنم 😭😂 دعوتمو قبول کنید  بیاید برای جینمین یکم عر بزنیم 

عرررررر 😭😭😭🤕🤕🤕🤕

RM. kiute.ARMY

ناممین بهترین و سوپر کیوت ترین کاپل بنگتنن:">
اوه البتهT^T جینمین مثل کارد و پنیرن اما سویتت ترین رابطه و فان ترین رابطه رو بعد از جینکوک دارن:">

Radvin
۱۵ بهمن ۱۸:۲۴

چطور باید وانشات رو بخونیم؟

RM. kiute.ARMY

دانلود کن فدات شم*^*
Stupid Lion :|
۱۲ آبان ۲۰:۴۲

پشمام 😂😂

خب.. این سارقان/سارقین رو از کجا بیارم؟ :[]

CMolak Babie🍷

من نذاشته بودمش؟ 🤔

دد: اره سیمولیوس
برو تو فیک های فول سایت اخر پست ادرس فیکو زدیم
Stupid Lion :|
۱۲ آبان ۱۶:۵۵

روهوا؟؟ یعنی.. خیلی بده؟ :"

RM. kiute.ARMY

ببین کل فیک رو میخندی کیف میکنی سافت میشی لذت میبری اما اخرش...
نویسنده یونمین رو کشت:|
Stupid Lion :|
۱۰ آبان ۱۶:۱۱

عررر کیوتی این خیلی خوب بوووود*---------*

خیلی گوگولی مگولی بود /(^-^)\ کاش ادامه داشت :"(

میشه یه جین‌مینم بنویسی؟ •-• 

خلاصه خسته نباشییی ^-^

اون سارقین؟ سارقان؟ سارق ها؟ اونی ک گفتی جریانش چیه؟ میشه لینکشو بدی؟

ببخشید زیاد زحمت میدم.. :[

RM. kiute.ARMY

اوموووووو چش اگه فایل پی دی افشو پیدا کنم مینویسم*^*

اونو بخونی میری رو هوا ها! دو فصله من یه فصلشو دارم
Asal :)
۰۶ مرداد ۲۲:۳۴

نویسنده جان عالی بود

فق چند تا ایراد کوچیک داش

 صفه 14 نوشته بودی معشوق و  معشوقه خب باید بگم اگر اشتباه تایپی بود ک هیچی اگر ن معشوق و معشوقه دو تاش ی معنی داره😓

 

بعد اینکه نوشته بودی قر دادن

عزیز دلم لحنت ادبی بود تقریبن پس بهتر بود از کلمه رقص یا دنس استفاده کنی

 

 

خب بجز اینا چیزی یادم نی دگ

باز اگ یادم اومد میگم

اما عالی بود 

آفرین 

تو خوبی اما میتونی بهترین شی

امیدوارم از نقدم دلخور نشی

فایتینگ

 

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Hasti 🐰🐥
۲۱ تیر ۱۹:۴۳

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

حالا اونم نیومد منو بگیره😑😥خیالت راحت

 

دست از این کارای دسته جمعیتون وردارین😐😐😐

 

یاااااااا ععععععررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اوما هوپیییییی؟؟؟عاپا تهیییی؟؟؟مننننن چقدددد خوشبختمممممم وای😭💜

من عاشقه خانوادمم خدایا شکرتتتت منم سروسامون گرفتممم

میشه داداشمم جیمین باشه و شوورمم کوک؟*وی جوگیر میشود😂😂😂😑😒😒

RM. kiute.ARMY

خدایا شکرتتتتتتتتتت :)))


نمیخوام:|

دیدی چقدر خوشبختی؟؟؟ تو دختر عموی منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حالا به روت میخندم که پرو نشو:|

متاسفانه کوک برای یه بنده خدای دیگست باید بری ازش اجازه بگیری:|
Hasti 🐰🐥
۱۹ تیر ۲۲:۵۸

نههههه منو بیشترر دوست دارههه...من محرم رازای مامیتم...همشو بمن میگهههه...باباتم یه دوره بکمک من مامیتو میترسوند که اگه دست از سوعگ بازیش تو تخت برنداره میاد منو میگیره😂😂😂(ناموسا زرشک!)

تو که دیگه بزرگ شدی کیوت😂😐من دیگه کاری از دستم برنمیاد...میخواستم قبل از اینکه اون داداشت (علمه) همه جارو پر کنه شمادوتا روبزرگ کنم تا به نوجوانان نسلهای بعد کمکی کنم  که نشد😑

من همینجوریشم نازتو میخرم😍😍

 

میگم که😂😂😂ننت ناموسا سوعگه...باباتم که یه پا جاذابه سسکیه واس خودش...یه لحظه از خودم ناامید شدم😑چرو ما هیچی نداریم؟!

RM. kiute.ARMY

نرین تو زندگیمون:| منو بچه طلاق نکن:|

یوهاهاهاها..منو داداشیم باهم دیگه میشاشیم:|


مرسییییییییییییییییییی*0* *3*

تو مامانت هوبیه بابات تهیونگ:|
Hasti 🐰🐥
۱۹ تیر ۱۴:۱۸

😂😂😂😂😂کیوت دارم تصورت میکنم که بایه قیافه ی تخسو پوکر داری باهام بحث میکنی

 

ععهههه اینا که رفیق فابای خودمن😂...ببین کیوت انقد نمیخواندت که منه رفیق فابشون نمیدونستم بچه دارن

مامان بابات منو خیلی دوست دارن:|دعوام نمیکنن

😒😒😒😒از خداتم باشه من بزرگت کنم بی ادبه اونی...میدونی چقد بچه هستن که دوست دارن من بزرگشون کنم؟؟

ولی خاشباحالت چ مامان بابای شاخی داری😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا اونی:|

نهههههههههههههههههههههه مامان شوگا دوسممم دارهههه >_<

اگه میخوای بزرگم کنی باید خیلی نازمو بکشی:|

خیلی شاخن ناموسا..ننه ام که اصلا سوعگ فور اور
Hasti 🐰🐥
۱۷ تیر ۱۶:۱۷

این یکمی سن بالا باهات یک سال تفاوت سنی داره بچه😐

چرا...داری بحث میکنی😐🔪

 

 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

من حالا اون ننه بابای بیکارتو که شما دوتارو تولید کردن میارم جلو چشات...خوشم میاد ب امانه خداهم ولتون کردن رفتن😑😒😒😒از اولش باید خودم بزرگتون میکردم😑

RM. kiute.ARMY

به من چه:|
دوس دارم:|



نامجون بابامونه و یونگی مامانمون:| حالا انگشت بزن به مامان شوگول بگم:|
خوب شد منو یونگی و نامجون بزرگ کردن وگرنه دست تو بودم بدتر میشد:|
ستاره
۱۷ تیر ۱۴:۵۱

سلام 

من فیکو خوندم و خیلی باهاش حال کردم فکر کنم این فیک مال من و ددی 

من بایسم جیمیه بایس ددی هم نامیه واقعا قشنگ بود مخصوصا تهش که نامجون گفت صورتی بهت میاد جوجه اردک

راستی ددی من احساس میکنم هر چی نظر دادم پاک شده

moon🌛 Child🌜

ایگوووو😍❤
matin
۱۷ تیر ۰۱:۵۰

تا حالا نخونده بودم اینجوریشو

ایول قشنگ بود و خاص و خلاقانه

دستتان درد نکند

ددی واقعا خودت نوشته بودی ؟گااااد چه ذهن خوجملی داری

بازم بنویسسس

اصن افکارت شیرینه کاملا از نوشتت معلومع

RM. kiute.ARMY

خلاقیت از خودته*^*
خواهشیات میکنم:))
یس*-*
ذهن خوجمل خودت بقیه رو خوجمل میبینه

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی^0^
Nazanin
۱۶ تیر ۲۱:۱۰

معزم گوز ب گوز شد :/

ناممینننننننن؟ -_-

How دقیقننن؟ 

ولی خب هر شیپی طرفداری دارد دیگ :/

عااا یکم کوکوی بیشدر بزار *^*

راستیییی ی فیک هس اسمش نمد T^T

چانبک بود ولی بک دوشخصیتی میشه و شخصیت دومش بعلههههه تهیونگه 😐💫

اگ پبداش کنی خ خ خ ممنون میشم :)

راستتیییییییییی "مجدد" این فیکه بود ک کوکوی بود و پاتنر و همسایه بودن ولی بعدش ....

اونو خ خ خ دوص داشدم و نزدیک ب ۲۰۰ بار خوندم D:

عاشق وبتم مرصیییییی :)

moon🌛 Child🌜

دیگه دیگه:|

چششششششش کوکویییییییییییییی عرررررررررررررررررررررررر

خوب اسمش که نمیدونم چیه:| اما پیدا کنم چش موزارم*-*

وای اونT-Tعررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

وبمم عاشقتههههههههههههه
Hasti 🐰🐥
۱۶ تیر ۱۸:۳۱

🔪🔫😐😐😐😐😐

تو داری بمن میگی پییییررررر؟؟

داری بامن بحث میکنیییی؟؟😐💣

علم غلط کرده😒تو چرو ازش پیروی میکنییییی

RM. kiute.ARMY

نه میگم یکمی سن بالا:|
نه:|
من و علم برادرای از مادر جدا و پدر سواییم اونی:|
Hasti 🐰🐥
۱۶ تیر ۱۲:۵۷

نوزدهمیشو کجاش بزارم کیوت؟:|خودم باید قلش بدم که😂
منم بدم میاد...ولی چاره ای نیست کیوت...حالا که شروعش کردیم باید خوب تمومش کنیم
(خودتی:|...منو پیر نکن بچه...عه😑)

RM. kiute.ARMY

آره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آره...امیدوارم...
(از نطر علمی تو پیری:|)
Hasti 🐰🐥
۱۵ تیر ۱۸:۴۰

نگوووووو عالیییییی بووودددد کیوتییییی...بازم بنویس لطفااا

میخام با تریلی هیجده چرخ از روش رد شم:|

فدااااتتت لاولیممم من فقط حسمو گفتممممم عشقولکممم

خداروشکررررر که عالیی

منم خوبم عزیزه دلم

درس بخون کیوتی..باشه؟مراقبه خودتم باش...مراقبه پری هم باش...بیرون نریناااا(چمه من؟:/...چرو مث ای فیلم دراما که ننشون نگرانه بچه هاشون میشن میحرفم؟)...اهم ایهیم عاره خلاصه...

RM. kiute.ARMY

باشه اونیییییییییییییییییییییییییییییییی هستیییییییی*^*
19 چرخ زاپاسشم حساب کن:|
خدارو شکرررررررررررررررررررررررررررررررررر^0^

از درس بدم میاد_-_ ....توهم همینطورررررررررر...
(ننه بزرگ:|)
Hasti 🐰🐥
۱۴ تیر ۲۳:۳۵

وااایییی این چراانقدددد سافتو خوش قلم بوووددد

دلم نیومد نخونمش...اینو تو نوشته بودیش..فرق میکرد...گور بابای کنکور

عالی نوشته بودیش کیوتی..جدی میگم...من واقعااا حالتاشونو درک میکردم..توداستان غرق بودم...سره اخرشم گریم دراومد بچههههT_T

خسته نباشی خیییلللیییی

چقدم دلم برات تنگ شده بود:''')

خوبی؟

RM. kiute.ARMY

نگو اونیییییییییییییی اونقدراهم خوب نبودددددددد*^*
یه تفم بنداز:|
الهیییییی شرمنده اونییییییییی و مرسیییییییییییییییییی اونییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی مرسیییییی اونیییییییییییییییی*3* *3* *3*
منم اونیی جونم T-T
عالیم تو خوبی؟
Hani
۱۴ تیر ۱۵:۰۳

نمیدونم والا خخخ

RM. kiute.ARMY

:)))))))))
Hani
۱۴ تیر ۱۳:۳۲
یکی ۵میلیون و چیزی فالوور داره یکی شیش میلیون و خورده ای:/

RM. kiute.ARMY

فیک هم زیاد هستا!
...
۱۴ تیر ۱۲:۵۵

ناممیییینننننن

جانه تو همه چی خونده بودم جز این یدونه 

نامجین نمیذاری؟ 

شدیدا نیازمندم

RM. kiute.ARMY

خود منم تاحالا نخوندم:|

چشممممممم پیدا کنم میزارم
Hani
۱۴ تیر ۱۲:۳۵

آدرس یکی اینه=@btstae یکی دیگم =@bts_v فالوورای هر دوشونم بالا بودن یعنی فن پیج و اینا نیس جان من ی نگا کن من ک خل شدم خخخخ

RM. kiute.ARMY

فن پیجن .گرنه اصلا دوتا نیست
Hani
۱۴ تیر ۱۲:۲۷

اها ممنون عزیزم^^

بعد یه سوال دیگه خخخ ببخشیدا من خیلی سوال میپرسم^^ پس چرا تهیونگ ۲ تا صفحه داره؟^^

RM. kiute.ARMY

دوتا؟؟ یدونه بیشتر نداره عزیزم
Hani
۱۴ تیر ۱۲:۲۲

گایز من ی سوال برام پیش اومده^^

من شنیدم ک ممبرای بی تی اس اینستاگرام شخصی ندارن درسته؟

من تازه واردم در جریان نیستم خخخ

RM. kiute.ARMY

ذرسته عزیزم

ایگووو*^*
jiminshi
۱۴ تیر ۱۲:۱۷

اوا اولین پیامک من دادم😐

هوراااااا💃💃

RM. kiute.ARMY

نه اولین یکی دیگه بود
Shamim
۱۴ تیر ۱۲:۰۰

وای خدا تا حالا ناممین نمونده بودم که اونم خوندم :- ولی خیلی خوب بود مرسیییی

RM. kiute.ARMY

خواهش میشههههههههه^0^
Park yoongiii
۱۴ تیر ۱۱:۵۵

من کلا خوشم میاد زیر هر فیکی نظر بنویسم😐🤣🤣🤣

مدیونید فک کنید مرضی چیزی دارم😐😂

واو ناممیننننننننننننن چرا دروغ اصلا ندیدم تاحالا/= ولی خو می رم بزنم بر بدن این فیک رو ببینم چون مرده حلاجم

ایا ذهنم بجز یونمین و نامجین میتواند چیز دیگری را قبول کند؟!!!!! مسئله این است!!!!

به نظرم عالیه چون که یکی از زحمت کش ترین آدمین های این سایت نوشته^^

پس عالیه حتما^^

خب من برم دیگه خیلی حرف زدم /=

فعلا 

فایتتتییننگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخ
منم خودم ار نامجون همه چی خوندم جز ناممین
مرسییی^^
همچنینننننننن فایتینگگگگگگگگگگگگگگگ
jiminshi
۱۴ تیر ۱۱:۵۳

یا خدا ناممینننننن؟

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسس
Latte
۱۴ تیر ۱۰:۲۴

یامی بود 😜😘

RM. kiute.ARMY

مرسیی*^*
صدرا ...
۱۴ تیر ۱۰:۱۸

فرستتتت؟

RM. kiute.ARMY

یییییییییییییسسسسسسسسس مبارکههههههههه*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان