BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Love And Art

♣︎FULL♣︎

نویسنده  prnynm@
کاپل اصلی  ویکوک
کاپل فرعی  یونمین
ژانر  روزمره . هنری . فان . انگست .کمی خشن
محدودیت سنی  +15
تعداد صفحات 237

   

خلاصه:

یه مدل جذاب به نام جئون جونگ کوک که سرو کارش به مدیر و عکاس

بی اعصاب شرکت TS میفته

جیمین پسر یکی از تاجرای بزرگ کره که بدون اینکه یه ایمیلی بهش برسه

باید به شرکت Ts بره ولی کی خبر دار میشه دوست پسر سابقش

مالک همون شرکت T S  ئه؟؟

   

❤✨DOWNLOAD✨❤

 

۲۷ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Parmis
۲۲ تیر ۲۰:۱۲

ددی فیک سلول13و میدی?!

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/fmta_eoux_cell13.pdf/

بفرما عزیزم*^*
Army
۲۱ مهر ۱۲:۱۴

میشه لینک فیک سلول سیزده رو بدین؟

 

RM. kiute.ARMY

نه.

https://uupload.ir/view/fmta_eoux_cell13.pdf/

بفرما عسلمT^T
Ghzl
۱۵ مهر ۲۲:۵۳

گلی فیک سلول شماره ۱۳ ، کاپل کوکمین رو داری؟

RM. kiute.ARMY

نه دورت بگردم:"(
Ayda
۱۶ شهریور ۱۳:۴۲

من از کجا میتونم فیک سلول سیزده رو کامل بگیرمممم...لطفا لینکشو بزاریننن خواهش میکنمم

RM. kiute.ARMY

تا منو داری غم نداری😂
https://uupload.ir/view/fmta_eoux_cell13.pdf/
Paria Bh
۱۴ دی ۱۵:۲۱

اره 

J.K
۱۴ دی ۱۵:۱۸

عررررررررررررر 

Why???????

من بهش نیاز دارمممم اههههه اشکانم جاری گشتتتت

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۱ دی ۱۹:۴۹

مدتیه برداشته شده عزیزم💙

J.K
۱۱ دی ۱۹:۴۳

میگم کسی میدونی فن فیک سلول 13 کجاست؟ هرچی میگردم نیییییییییییییییستتتتتتتتتتت

btstar
۲۳ آذر ۱۸:۲۳

مثبت هیجده؟

آرمی
۲۱ آبان ۱۵:۴۲

مرسی ❣💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم
Suga_for ever
۲۴ شهریور ۱۵:۲۳

ددی فیک havean که برای ویکوک بود کو؟؟😢

دددیییییی فیک gem که اونم ویکوک بود کو؟؟؟؟😭😭

ددددددددددددددییییییییی سایت ریزی فیلتره با فیلتر شکن هنگ میکنه😐😐

دددییییی😐😐😐ی

moon🌛 Child🌜

عزیزم نویسنده هاشون راضی نبودن برداشتیم

یکم ریزی مشکل پیدا کرده درس میش ب زودی
BTS
۱۸ شهریور ۲۳:۲۳

مسی اسمم آینازه

moon🌛 Child🌜

خوشبختم عزیزم😄
BTS
۱۸ شهریور ۱۶:۳۱

ممنون مونی تو منو نمیشناسی ولی شما خیلی معروفید میشه باهم. دوست شیم؟ البته اگه اب نداره 😄 

moon🌛 Child🌜

بلع عزیزم چرا ک نه از همین حالا دوستیم😘😍
BTS
۱۸ شهریور ۰۴:۳۹

عالییییییییییئیییی خیلی خوب بود ولی +۱۸ کم بود 😂 ولی خیلی خوب بود راستی من داشتم تو اینترنت میگشتم دیدم یکی نوشته تهیونگ میخواد گروه رو ترک کنه مگه میشه ؟ بهم فیکشن خوبم معرفی کنین فیکشنی که سکسیش زیاد باشه اگه ویکوکم باشه بهتره ولی برام فرق نمیکنه ممنونم

moon🌛 Child🌜

تو لیست فن فیکشن های فول سایت ژانرایی ک اسمات و بی دی اس ام دارن و بخون عزیزم
나이수
۰۸ شهریور ۰۵:۲۸

🐸🐋나이소🐋🐸:
سلام دوستان وقتتون بخیر

ی کمکی میخوام ازتون

یه فیک اسمش سلول شماره سیزدهه ژانرش ویکوکه هر چی میگردم فصل دومو پیدا نمیکنم

نصفههههه تو اوج داستان مونده

کم مونده بزنم زیر گریه

اسم نویسنده اش رو هم میزنم چیزی نمیاد

میخواستم بدونم کسی ندارتش یا اینکه اسم چنلشو نمیدونه؟

لطفا کمک کنید

🥺

RM. kiute.ARMY

سلول سیزده یه فصل بود تا جایی که میدونم! بگو تا کجا خوندی تا بتونم کمکت کنم
Park jina
۰۶ شهریور ۱۵:۰۰

مرسی ددی💜💜💜💜💜💜💜

خیلی دنبالش گشتم دستت درد نکنه لاولی😍😘😻😽💜

 

راستی من اطلاعیه‌رو خوندم و میخواستم بگم...

اگ سایتو ببندی من افسردگی میگیرم😢

حتی به تلگرام و واتساپم دسترسی ندارم و دیگ کلا نمیتونم فیک بخونم🙁😢😭

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزممممممممم

نه دیگه نمیبندم:")
Park jina
۰۵ شهریور ۱۹:۵۱

خیلیییییی قشنگ بووووود😍😍😍

نویسنده بوص بهت😗😗😗

خیلییییی عالی بود💜💜

 

 

راستی ددی میخواستم بپرسم سلول شماره 13 رو برداشتی؟؟؟؟

من خیلی میخواستم دوباره بخونمش ولی پیداش نکردم😢😢

RM. kiute.ARMY

عالیییییییییییییی خیلی زیادددددددددددددد

ام تو بساطم دارم بزار لینکشو بهت بدم
Park jina
۰۵ شهریور ۱۹:۵۰

خیلیییییی قشنگ بووووود😍😍😍

نویسنده بوص بهت😗😗😗

 

 

 

راستی ددی میخواستم بپرسم سلول ساره

RM. kiute.ARMY

محشر بود


چی؟
Pani
۰۵ شهریور ۱۴:۰۱

خوندمشششش میتونم بگم از عالی هم عالی تر بود بین فیک هایی که تا حالا خونده بودم این از همش بهتر بود مخصوصا چون ویکوک خیلی دوست دارممممم . مرسی از نویسنده ۰😍😍😍😘😘😘🤗🤗💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی تنها این کارش نیست که خوبه...همه ی کاراش عالیهههههههه!!
Rachel
۳۰ تیر ۰۱:۳۸

هر چند میدونم احتمالا اکثرا نمیفهمن چی میگم ولی پشمام چقدر شبیه گاچا سریز my ex is my boss عه

RM. kiute.ARMY

اوه!
Asal
۲۴ تیر ۲۲:۴۴

این کامنت برا ددیع لطفن دد ج بده

دد جواب منو داده بود  ولی من الان دیدم

کیوتی دوست من ن تنها ناراحت نشد ک بدون اجازش منتشر کردین وانشاتشو بلکه اصلن حس خوبی ب این وانشات نداش و با کپشنی ک شما زیر وانشاتش زدین خعلی ذوق کرد

راستی دو تا وانشات خوب دیگ داره

یدونه دختر پسری جین ک اسمش roses are sad

یدونه هم ویکوک ب اسم heaven gate ک خعلی قشنگه

اگر بخایید فک کنم تمایل داشته باشه ک نو سایت قرار بگیره

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟
خداروشکر...ازش خیلی تشکر کن:))

اوم اگه دوست داشت ما خخخخخخخخخیلیییییییی مایلیم که بزاریمش داخل سایت:)

.
V
۲۴ تیر ۲۱:۲۴

اسماته ؟

moon🌛 Child🌜

ن
Vkook
۲۴ تیر ۲۱:۱۷

درامه ؟

یعنی مثلا کاپلا وسط فیک ازهم جدا میشن ؟

moon🌛 Child🌜

درام ن ولی انگست چرا
kookie– ngh– br
۲۱ تیر ۱۲:۲۳

اااااییییییییییی جااانننننننننننننننن من ب فدایییی هممممممهههه ی کسایییییی ک برا این فیک زحمت کشیدن فول پارتای ویکوک جونم تازه تموم شده بود و من از بیکاری ترکای دیوارو میشمردممم ممنون ک منواز ترک شمردن نجات دادین آخه اگ نجات نمیدادین ترکاهم امروز تموم میشد دیگه باید میرفتم سراغه مگس شمردن😂😂😂😂

بازم تنکسس گلای مننننن😊:-* 

♥하니예 .이♥

الهییییییی
دست نویسنده خوشملون درد نکنه*-*
کککک مگس شمردن هم عالمی داره
موچ*3*
AUGO ...
۲۰ تیر ۱۸:۵۷

بهترین فف ینسبکمینکمنمینبنم کراشمه بای

moon🌛 Child🌜

💜😍
kim jungkook
۲۰ تیر ۱۸:۱۵

گایز میدونین دلم برای چ فن فیکی تنگه؟

 

 

دیرتی چویس خیلی وقته پارت نداده😡😟

 

دلم دیرتی پویس میخاد...وقتی میخونمش تا چن روز مودم مث یونگیه☺

moon🌛 Child🌜

هعییییییییی.............
Asal
۲۰ تیر ۱۸:۰۹

دوسش دارممممممم این فیکع رو زیااااااد

دم نویسنده گرم👏👏👏👏😁😁😁

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسس خ قشنگههههههه
Nycto Mn
۲۰ تیر ۱۷:۰۱

ممنون برای سایت خوبتون ! همکاری خوبی بود ؛ 😂💜

moon🌛 Child🌜

به به ببین کی اینجاسسسستتتتتتتتتت ارمی ها نویسنده فیکهههههه همه دستتت دستتت😂😂❤❤❤
فدایتتت قشنگممم بازم بیا لاو❤❤
mahi_suga
۲۰ تیر ۱۵:۵۰

*-*

 

 

moon🌛 Child🌜

💜
Asal
۲۰ تیر ۱۵:۴۲

من بایستم جیهوپه و سپ شیپ میکنم 

چرا انقد فیکای سپ کم دارین😥

نویسنده فیک sandy eyes همکلاسی و دوست منه و وانشاتشو اصن دوس نداش اما وقتی دید با چ کپشنی تو وبتون پستش کردین خعلی شاد گشت

اولین فیکی ک خوندم black sea بود و تو سایت شما بود 

راستی منم وانشات مینویسم اما تا حالا جایی منتشر نکردم خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم 😆

وبتون ماهع خصوصن سناریو های ددی😁

RM. kiute.ARMY

واقعااااااااااااااااااااااا دوستت نوشته بود؟؟؟ ازش معذرت بخواه ک بدون اجازه گذاشتم تو وب

وایییییییییییییییییییی ماهم خیلیییییییییییییییییییییییییییی خوشحال میشمممممممممT-T

ماهی از خودته عزیزم
mahi_suga
۲۰ تیر ۱۵:۲۶

فداتون بشم منننن

moon🌛 Child🌜

خدا نکنه قشنگم❤😘
mahi_suga
۲۰ تیر ۱۵:۲۰

مگ میشه فیکای شمارو دوس نداشتت من زندگیم این جاعه

فک کنم همه ی فیک هاتونو خوندممم

 

 

♥하니예 .이♥

الهییییییییییییییییییی
مگه میشه ما تورو دوست نداشته باشیم
خوشمله♥-♥
Sahar_jimin
۲۰ تیر ۱۵:۱۲

بح بح فیک جدید:)

مرسی ازت💜

moon🌛 Child🌜

یسس یسسسسسس
خواهششش میشه 
mahi_suga
۲۰ تیر ۱۵:۰۶

وایییییییی عالییییییی بود خیلییییی دست خودت و نویسنده عزیزش درد نکنههههه مرسی

 

 

 

 

moon🌛 Child🌜

فدایتتتتتتتتتتتتتتت لاوووووووو خوشحالم دوسش داشتیییییییی
یسسسسسسسس نویسنده داریم طلاااااااااااا
Asal
۲۰ تیر ۱۳:۲۶

خعلی حرف میزنم خودم مودونم😁

ولی من ی کامنت گذاشتم منتظر جوابش بودم الان ن اثری از کامنتم هس ن جوابش😒

♥하니예 .이♥

کامنتت چی بود*-*

Asal
۲۰ تیر ۱۳:۲۱

قشنگه؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسس
Rona
۲۰ تیر ۰۱:۲۹

اهههه هورااااا .... یه فیکشن دیگ به لیست فیکشنام اضافه شد 

 

همینننننن الا فیکشنone night with him رو تموم کردم .... و از اونجایی ک ادم احساسی هستم 

یکمیییی گریم گرفت .... میخوام برم دست بوس نویسندش بشمم 

ددی جونی میدونی ک عاشق خودتو سایتتم 

بوس بهت 

moon🌛 Child🌜

ایگووووووووووووووو
حتمنننننننن بخونششششش قشنکمممممممم
chaklet mochi
۲۰ تیر ۰۰:۳۰

روززززززززز همه مبارک

خوب برگردیم سوبحثمون 

نویسنده جان احیانا خیلی دوست داری هموم رو به عرش بفرستی؟؟

خوب می تونم بگم دلم می خواد اول پراتو بکنم و بعد یه سوشی خوشمزه ازت بسازم و بدم به همه اعضا تا بچشنت.

درست نمی گم مونوچاکلت؟؟؟ تو که می دونی من برا نطر دادن چیجوری پرای نویسنده های عزیزم رو تو دستگاه می زارم . اینطور نیست؟؟(هاهاهاها.......)

در کل یو سو گود رایتر

بابای

*(*

moon🌛 Child🌜

روز تو هم مبارککککک کیوت خوردنی من😍😍😍😍
نویسنده😂😂😂
.......
۱۹ تیر ۲۳:۵۵

مرسی که یک فول پارت گذاشتین

خیلی دوستون دارم

😇❤

moon🌛 Child🌜

خواهش میشع یکی دیه هم گذاشتم
Lasst keeper اونم حتمن بخون
._.blueberry._.
۱۹ تیر ۲۳:۴۴

روز هموتونو تبریک میگم خوشگلا😘

خیلی ممنونم از همتون که اینو اپ کردین چون من عاشق یونمینم .....میمیرم براش💙

و اینجور که معلومه ما یه فیک خیلی جذاب بایه کاپلایه جذاب تر داریمم

هوراااااااا😇

دوستون دارم خیلی زیاد💙💙

 

moon🌛 Child🌜

روز تو هم مبارک قشنگم😍😍
خواهش میشششههه ماهم تورودوسسس💜💜💜💜
وخصوص خودته حتمن بخون😘
Likey_tae ❤️
۱۹ تیر ۲۳:۴۰

میگم انگسته ولی از اونجایی که بعضیا +18 توش جا میدن.

حالا این اهم اهم داره یا خیر؟؟؟ نه بخونمش بعد عذاب وجدان بگیرم

moon🌛 Child🌜

اگ منظورت اسماته فک نکنم 
ولی حتمن بخون 😉
kim jungkook
۱۹ تیر ۲۳:۲۵

ووواووووو....

چرا روز عارمیاس؟😅

من تو این 6سال فن بودن تاطه شنیدم روز عارمیم داریم😂

♥하니예 .이♥

😂😂😂😂عاره روز ارمیاست
مبارکعععههه
kim jungkook
۱۹ تیر ۲۳:۲۳

چینجااااااا؟؟؟؟ روز عارمیاااس؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

یسسسس😉
chaklet mochi
۱۹ تیر ۲۳:۰۸

این محشررررررررررهههههههههههه

برم بزنم بر بدن تا جونوم برگرده

هممممممممممم

نویسنده دست طلا زیاد فیک بنویس تا بریم فضا

*^*

moon🌛 Child🌜

نظررر لطفتهههه قشنگممم😍😍
نویسندههه دستش طلا واقن😉😉
asal
۱۹ تیر ۲۲:۵۱

اخ جون ویکوک انگست😍(دارای بیماری خود ازاری هستم://////) دستت درد نکنه من برم بخونم*-*

moon🌛 Child🌜

برو بخون😉
Vkook.darya
۱۹ تیر ۲۲:۳۵

هنوز نخوندمش ولی به نظر میاد خیلی جالبه😸

مرسی ❤😻

moon🌛 Child🌜

یسس یسس😍😍
صدرا ...
۱۹ تیر ۲۲:۱۵

کاپل و ژانر برعکسه

moon🌛 Child🌜

مرسی عزیزم
درس شد
하니예 .이
۱۹ تیر ۲۲:۱۲

اعع اونی*-*

moon🌛 Child🌜

نیومدی وات
♡ Kim Jung Hyun
۱۹ تیر ۲۰:۴۷

تنکیو همچنین 💜🖤

moon🌛 Child🌜

❤😍💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان