BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وبتون پسر دانشجو و پری برفی

nxp0_7.png

  

نویسنده my_lavinia
کاپل کوکوی
ژانر فانتزی . رمنس . مدرسه ای
محدودیت سنی 14+
لینک ناشناس کلیک کنید "
آیدی واتپد کلیک کنید "

        

💙✨❆DOWNLOAD❆✨💙

  

۴۸ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۲۵ فروردين ۱۶:۵۶

خب سولاام ددی

 

ببین من هم مشکل بقیه رو داشتم این چرا سایتش فرلخ موکونهههههههههههه

من تو یو اپلود بلدم اموزش دانلود هم همونه این یه جا دیگه است

بعد ببین من میرم تو لینکی که به 김은지  دادی درست شده بعد دیگه برام نومویاره

لفطا زود جواب بده دالم می میلم

موخوام زودتر بوخونمممممممم

*لوس و بچه بازی

#لوس_نباشید 😂

 

مخلصم

وا اس اچ

 

RM. kiute.ARMY

جونم*^*

اومو الان چک کردم کلا سرور پریده:))))
چ خاکی به سرم بریزم؟؟
خدا داند!!!
الان باید برم دست به دامن شم که فایل رو پیدا کنم:)))
Yuna
۲۵ بهمن ۱۴:۵۶

من اینو چجوری دانلود کنمممم هق

RM. kiute.ARMY

سلام وجود من چطوری تو عزیزمممم*^*

اموزش دانلود
F/A
۰۶ آذر ۱۴:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اونی این لینکش برای من بالا نمیاره و از اونجایی که این اولین وبتونی بود که خوندم و اگه این نبود با امگا لیدر نیم و سایت و فن فیکشن و ویکوک و بقیه شیپا و ... اشنا نمیشدم  دلم میخواد قبل مرگم و *اییده شدنم قبل امتحانای ترم یه دور دیگه بخونمش :/

چیکار کنم الان؟ :| با وی پی انم نمیاره

RM. kiute.ARMY

" کلیک " بیا باباجانT^T
شت...پس این نمک گیرت کرده:">😂
دور از جون جیگر ان شا الله وازلین کمکت کنه:">
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۲۸

اهه

پدرصگ خیلی سافت و عردار بودددد

تهیونگییییی

اوف جونز ته ته شوگر ددی پیدا نمودی؟!😔😂

RM. kiute.ARMY

بسوزه پدر شانس😔
:/
۲۵ خرداد ۲۰:۳۷

چرا هیچ جوره دان نمیشه؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد لاوم درسته:">
김은지
۱۸ اسفند ۱۲:۱۹

هورااااااا دانلود شددددددد 

مرسی ددییییییییییییی >○<

راستی تولد شوگولی مبارک 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت بیبی*^*
مبارکااااااااااا^0^
김은지
۱۱ اسفند ۱۴:۱۷

ددی چرا دانلود نمیشه 

کد و میزنم یه چی میاره مینویسه کلیک کنید 

اونو میزنم دیگه هیچی برام نمیاره ㅜ-ㅜ

RM. kiute.ARMY

" کلیک کنید "
بیا قشنگم*^*
fateme
۰۹ اسفند ۱۱:۳۱

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

تهیونگگگگگگگگگ برفییییییییییییی

خدایییییاااااااااااااااا

منو سوسک کنننننننننننننننن 

این خیلی خوب بودددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

سوپر کیوت بود:">
V
۱۹ دی ۱۴:۴۶

چرا فیکا همش کوکوی ان؟

من ویکوک میخوااام😫

RM. kiute.ARMY

تقصیر جونگکوکه😂
مهرسا
۱۴ دی ۲۰:۴۶

اولینننننننن وبتونی کههههه سنشششش بهم میخورهههههههخ تشکجصکجرگشمچشنزچش پارهههه😂😂

الان سه روزه سنم شده ۱۴ و این خوشحال کنندسسس 😂😂😂 دیوونه شدم خیلی به روم نیارید امتحان زیست فردا رو مغزم تاثیر گذاشته 😂💔

RM. kiute.ARMY

جرررررررررر کیووووووووتتتتت
به به تولدت پسا پس مبارک*^* زیست ادمو خل و چل میکنه میفهمم😂
B.r*_*
۰۲ شهریور ۰۰:۳۸

چر دان نمیشه؟! :(

RM. kiute.ARMY

لینک برای خود نویسنده اس جیگر نمت دست بزنم:"(
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۲۰ مرداد ۰۱:۵۸

بسی هم ژاذاب

RM. kiute.ARMY

همانند تو*^*
Katrin Park
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۱۶

من همین الان تمومش کردم و همراه اشک قلبمم حس فشردگی داره

فکر کنم عزرائیل بلاخره  دست بکار شده منو بکشه

RM. kiute.ARMY

نه دور از جون:"(
هیق..
Katrin Park
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۰۸

اگه بگم باهاش گریه کردم خیلی مسخره میشم نه؟!

RM. kiute.ARMY

نه اصلا:")
نشون میده چقدر قلبت پاکه...
Toka
۲۸ فروردين ۱۱:۵۳

لعنت خیلی قشنگه عرررر T♡T

کیوتی ازش میباره ಥ‿ಥ

بعد امگا لیدر نیم این وبتون رو خیلی دوس دارم T‿T

RM. kiute.ARMY

منمممممممم:"))))))))))
عررررررررررررررررررررر
تهیونگ 16 ساله:")
مهدی
۲۲ فروردين ۲۲:۲۳

نمیشه دانلودش کرد

 

moon🌛 Child🌜

لینک خود نویسندست متاسفانه نمیشه دستکاری کرد
Ana
۲۶ دی ۱۰:۵۷

سلام این فقط همین یه قسمته ایا

هانا
۱۷ آبان ۰۵:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واقعا کیوت بید 

از کیوتیش دارم خود زنی میکنم😂

هر چقدر که به خودم تلقین میکنم **** بهتر از کیوته باز نمیتونم در مقابل چیزای کیوت دووم بیارم ولی هر دوتاش خوبن 

ممنون که این وبتون رو گذاشتید فقط اون پیرمرد که رو جونگ کوک کراش داشت خیلی عصبیم کرد چطور میتونست به خودش اجازه بده عاشق کوکی ته ته بشه 

moon🌛 Child🌜

سلام هانا جونی خوشحالم دوسش داشتی لابولی😍
خواهشیات عزیزم😘😘
UGO
۱۳ آبان ۱۱:۰۱

اوییییییییی

گاااااااد خیلی‌ کایوت بودددددددد

فق کافبه یکی بگه قشنگ نبدد تا از پشت شصت و چها بار خشن بفاکش بدم:/

اااایییی‌‌...تهیونگا ی شوگر ددی پیدا کردددددد

 

RM. kiute.ARMY

وای اصن از میزان کیوت بودن کوکوی تشنج کردم:")))))))
Ms.D
۰۹ آبان ۱۱:۲۱

قشنگ ترین وبتون زندگیم بود  🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

لامصب خیلی شیرین بود!
کیم چاکلت
۲۹ مهر ۱۴:۵۶

سلام ببخشید می تونید چند تا فیک بی دی اس ام کوکوی بهم معرفی کنید ممنون ...

moon🌛 Child🌜

از لیست فن فیکشن های سایت اون منوی بالا هست عزیزم
*mahi* ^^
۲۰ مهر ۱۸:۲۵

خدا نکنع:||

RM. kiute.ARMY

*^*
chaklet mochi
۰۹ مهر ۱۹:۰۱

خوب باشه پس حد تقل برام یکم پشمک یا شوکولات بخر وگرنه همه ی دامنتو 😑😲😈😈شششککککلللاآااتتتتت😶😶😎😎😎😍😍میدی نه؟

راستییکم فول فیک داری  بزار  مردیم از بی فیکی😑😑🤔😎😎😒😒😔

RM. kiute.ARMY

اره میدم:|
چش حتما جورش میکنم
chaklet mochi
۰۹ مهر ۱۲:۱۱

من فقط می خوام ععععععععععععععرررررررررر بزنمممممممممممم

این وبتون خیلیییییییییییییییی خیلیییییییییییییییی کیوت بود

منازینا بیشتر موخوام ددی*-*

ددی برام بیشتر بخر وگرنه به اوما میگم بیاد چشماتو دربیاره و باهاش برام شوکوپیت درست کنه..یوهههااا هاهاها

راستی ددی تو خیلی هم قوی و خوشتیپی پس اینقدر جلو اوما بازی در نیا ...من همیشه می بینم شبا از اوتاقتون صدا اوما میاد ....چی کارش می کنی که همش اه می کشه؟؟؟

ددی جدیدن فکر می کنم یکی میاد اومارو بد گاز میگیره فکر کنم خوناشاما می خوان ببرنش حواست بهش باشه وگرنه ازت اسب سواری حسابی می گیرم ....اوکی^-^

RM. kiute.ARMY

عرررررررررررررررررر این تهشششششش بوددددددددد عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
:| منو مظلوم گیر اوردی؟:|
اهم اهم...من از اینجور بحثا خوشم نمیاد.
Jimie-otako-levi
۰۳ مهر ۱۱:۵۵

هوم...بزار ببینم قبلا اممممم...یکی یه ادرس کانالی بهم داده بود گفت توش وبتون ویمین میزاره 

میرم لینک کانالرو پیدا میکنم میرم توش میگردم یکی پیدا میکنم از نویسندش اجازه میگیرم بعد اگه اجازه داد میدمش بهت:)

فقطیه سوال رفتم پیوی\ناشناس نویسندهه چی بهش بگم؟

اومم بزار یه دور باهات امتحان کنم:

سلام عصرتون بخیر خیلی ببخشید مزاحمتون شدم...وبتونتون واقعا معرکست خیلی عالیه یه درخواست داشتم...میشه اگه امکانش هست وبتونتون در سایت(ادرس سایتت)قرار بگیره؟نگران نباشین کاملا منبع کانال و اسم خودتون بدون هیچ تغییری توی وبتونتون در سایت قرار میگیره

نگران نباشین درواقع این سایت برای کسایی هست که به تلگرام\اینستا\واتپد و... دسترسی ندارند برای همین تمامی فیک ها\سناریوها\وانشات ها و... با ذکر منبع قرار میگیرند ممنون میشم اگه اجازه بدین💜

RM. kiute.ARMY

اوه فاک عالیههه متنت همین خوبه!
jimie-otako-levi
۰۱ مهر ۱۴:۳۹

میشه اگه تونستی یه وبتون ویمینم بزاری تو سایتت؟ چپ میرم راست میرم تمام وبتونایی که پیدا میکنم همش یا تهکوکه یا کوکوی:(هققققققققققق

ویمین دوج دالم خو:|انگار تهکوک شیپرا سایتتو فتح کردن:|||

RM. kiute.ARMY

منم دوس دارم:")
اما نمیکنن که
*mahi* ^^
۳۱ شهریور ۱۹:۳۰

باشع ددی جونمT-T

RM. kiute.ARMY

فدای دونسنگ گلم
kim aika
۳۰ شهریور ۱۱:۱۲

فالوت کردم نینی موووون .💜💜💜

آره خدایی خیلی خوبن 😊🌈☁

moon🌛 Child🌜

منم فالوت کردم😎😎
hinako.kookಥ⌣ಥ
۳۰ شهریور ۱۰:۵۳

ایحححح چرااا انقددد خوببب بوددಥ⌣ಥ

RM. kiute.ARMY

منم نمیدونممممممممممممم عررررررررررر
kim aika
۲۶ شهریور ۱۲:۱۷

راستی نینیمون واتپد داری؟

آیدیشو بده 😊💜

این آیدی واتپد منه 

@KimAikaTaeTae

moon🌛 Child🌜

بله عزیزم دارم
@mdarmyy ایدیمه😅
kim aika
۲۶ شهریور ۱۲:۱۴

فاک :/

پیامم به ماهی چقدر درازه :/

ولی امیدوارم همشو بخونه😅

راستی

جدیدا زدین تو کار وانپد😂

سر مسترسندمن اینقدر عر زدم که حد نداره.

لینک اهنگشم بزارین خیلی قشنگه😢😢😢

بوراهه💜

 

RM. kiute.ARMY

اره بسی دراز:|

اره با واتپد راحت تریم نویسنده های واتپد خیلی مهربونن
اوکایی*^*
بورهههههههههههههههه
هدیه اکبری
۲۴ شهریور ۱۸:۱۷

خیلییی کیوت بود میشه وبتون هارو بیشتر بزاری ممنونت میشم

moon🌛 Child🌜

وبتون چند تا دیگ گذاشتیم عزیزم😘
kim aika
۲۴ شهریور ۱۳:۲۷

راستی ماهی.ادیشن چی؟

RM. kiute.ARMY

ماهی
kim aika
۲۴ شهریور ۱۳:۲۶

راستش...یه حرفی با ماهی عزیزم داشتم

عزیزم من درکت میکنم چون من یکی ازگناهی ترین ریدرای اینجام و منم تک فرزندم...من پدرو مادرم بی تی اس رو برام ممنوع کردن و من یواشکی فنگرلی میکنم.به هرحال...من حتی اجازه ی بستن در اتاقم رو هم ندارم.فکر میکنم نوجوون باشی...اینو یادت باشه که نوجوونی خیلی دوره ی مضخرفیه!اینو از هرکسی بپرسی بهت میگه.مجبوری فقط تحنل کنی تا بگذره.به من اعتماد کن

ببین کیوتی،امثال منو تو باید قوی بمونیم.خود من بارها فکر های عجیب غریب که خودت میدونی راجب چی،زده به سرم.و از هر روشی برای مقابله باهاشون استفاده کردم.و اینکه من شعار نمیدم.نماز نمیخونم و به هیچ چیزی و هیچکس اعتماد ندارم.

شعار چرتو پرت نمیدم.فقط سعی کن خیلی پاپیچشون نشی.خیلی کاری به کارشون نداشته باش چون من تجربشو دارم.پدرو مادرا وقتی به نتیجه ی دلخواه برای بچشون نمیرسن،دست میزارن رو نقط ضعف بچشون!مثل من.من بزرگترین نقطه ضعفم پسرا بودن و مامانو بابام ازش سواستفاده کردن.

نمیگم به همه ی حرفاشون بگو چشم چون اونجوری فقط ازت توقع بیجا میشه.بازم مثل من.فقط سعی کن وقتی بحث میشه سریع با گفتن "باشه مامان یا بابا تو راست میگی" و "نمیخوام بحث کنم لطفا" تمومش کنی.خیلیم سعی نکن باهاشون رک و صادق باشی!چون به ضررته!

آره آدم باید با خانوادش صادق باشه ولی نه همیشه و همه جا!اونا خودشون میخوان که ما اینطوری باشیم...

به هرحال ددی از منم قول گرفته و من به خاطر ددی اینکارورکردم.

توهم ددی ازت قول گرفته و به من هم قول بده !اجازه نده هیچکسی جلوی موفقیتت رو بگیره و محکم و قدرتمند رو به جلو حرکت کن.

و اینکه...هیچوقت گذشترو فراموش نکن!کینه ای نباش ولی بدی آدم هارو یادت بمونه.اونا همشون درس زندگین و فراموش کردنشون اشتباه محضه

با هیچکس خیلی صمیمی نشو و حد رو حفظ کن.اینجوری احترامت هم حفظ میشه

من به مامانم گفتم که " ببین مامان نه من دیگه تو کارای شما دخالت میکنم و نه شما دیگه خیلی پاپیچ من شو!اینجوری احتراممون هم سر جاشه"

و خیلی بدش میومد  و باهام دعوا میکرد.ولی اونقدر این جملرو تکرار کردم که مجبور شد قبولش کنه.

سعی کن تا 18 سالگیت(از اونجایی که حدس میزنم سنت زیر 18 باشه)تحمل کنی.ولی به هیجوجه خودتو باهاش وفق نده و به این شرایط عادت نکن.

وقتی 18 سالت بشه تو خودت رو میشناسی و چون سنت قانونیه عملا همه کارهات دست خودته و هیچکس حق دخالت نداره.

از همین حالا هم به والدینت بفهمون که اونا کاملا حق تصمیم گیری رو برای تو ندارن!پدر و مادر وظیفش اینه که راه هارو به بچش بگه و این با بچس که کدوم راه رو انتخاب کنه!

هرچند که هیچ پدرو مادر ایرانی اینو نمیفهمه و میدونم که بیشتر وقتا واقعا بدون منطق عمل میکنن.

تو فقط قوی باش و سعی کن رو پای خودت ایستادن رو یاد بگیری!

اولین قدمت باید هدفت باشه

دومین قدمت باید یادگیری مستقل شدن باشه

و سومین و مهم ترین قدمت باید تلاش باشه!

تلاش برای هدفت!تلاش برای یادگیری مستقل شدن!تلاش برای آیندت و تلاش برای موفقیت!

امیدوارم حرفام به دردت بخوره و از همه مهم تر خواهش میکنم خواهش میکنم احترام پدرو مادرت رو تحت هرشرایطی نگه دار!اونا حتی اگه بدترین هم باشن بازم پدرو مادرتن!حتی اگه دوست نداشته باشن و خوبیت رو نخوان(که این محاله)بازم پدرو مادرتن.

من نمیتونم احترامشون رو اونجور که باید داشته باشم...دلم نمیخواد دلیلش رو بگم ولی دوست دارم کاری که نمیتونم رو به تو یاد بدم تا تو انجام بدی.و باور کن اگر تو نتیجه بگیری و راضی باشی احساس میکنم نتیجش رو خودم گرفتم.

امیدوارم روز برسه که تو،من و همه ی نوجوون هایی مثل ما به روزهایی که داشتیم بخندیم.

و اینکه امیدوارم روزی مادر و پدرا اونقدر منطقی بشن که بفهمن نوجوونی دوره حساسیه.دوره ایه که ادم به محبت نیاز داره.تا یکی حمایتش کنه و همیشه پشتیبانش باشه

من اون پشتیبان رو ندارم و خودم پشتیبان خودم شدم

سعی کن بی تی اس رو الگوت قرار بدی.اونا تو بدترین شرایط تلاش کردن و تتیجش رو حالا دارن میبینن!فرا بین المللی چیز کمی نیست!

و من مطمئنم امثال ما با تلاش تو همین روزهای سخت،درآینده بهترین تتیجه رو خواهند دید.

روزی که ناامید شدی،پسرارو مثال بزن

با خودت بگو"اونا با اون وضعیت داغون بیگهیت بازم بیشترین تلاششون رو برای موفقیت کردن.الان وضعیت من بیگهیته و خودم اعضای بی تی اس هستم!پس بهترین تلاشم رو برای بهتر شدن وضعیت میکنم"

و باور کن بهترین نتیجه رو خواهی گرفت

امیدوارم پرحرفی نکرده باشم و بتونی از حرفام سود ببری و بدردت بخوره.خیلی زجر میکشم وقتی همسن های خودم رو میبینم که همشون از خانواده که باید محل امنیت و آرامش باشه فرارین و مجبور میشن برای پیدا کردن این آرامش و امنیت به آغوش یک غریبه پناه ببرن.

به هرحال...لطفا کارایی که منو ددی گفتیم رو بکن و بعد از 3 هفته...اره فک کنم سه هفته زمان مناسبیه،نتیجش رو همینجا کامنت کن یا بگو که آیدی واتپد یا جیمیلم رو برات بفرستم.هرجا که خودت راحتتری :)

ازاینکه بهت کمک کرده باشم خوشحال میشم.

امضا:دوست جدیدت _ آیکا

moon🌛 Child🌜

ماهی
kim aika
۲۴ شهریور ۱۲:۴۱

وویییی خدا من عاشقشم.

وقتی تو واتپد خوندم واقعا کلی عر زدم و کلمو به درو دیوار کوبیدم(وی گاز زدن فرش را پنهان میکند:/)

خیلی قشنگو کیوته!

واقعا دم مترجمش و نقاشش گرم چون این واقعا کیوته

😊💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

مترجم
Suga_for ever
۲۴ شهریور ۱۱:۵۵

ددی 

خبر خوب

من دارم فیک مینویسم😊😊😊😊

چجوری وقتی نوشتم برات بفرستمش؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نکحخهکهخعبکثقامبک
عررررررررررررررررر آخ جوننننننننننن!!!
http://fazayihaa.blog.ir/post/525
*mahi* ^^
۲۳ شهریور ۰۱:۲۱

عهم.......تک فرزندم:"(

همش میگع درس بخون خوب نمیخامممممممم/:

 

RM. kiute.ARMY

همونه پس...
منم اوایل خوشم نمیومد اما یبار واقعا اونجور که خواسته بودن درس خوندم...هرچی دلشون میخواست انجام دادم بعد اون هرکاری که دوست داشتم انجام دادم و بهم چیزی نمیگن! چون یجورایی از سرم بازشون کردم
تو هم به ددی قول بده که تا جایی که بتونی برای خودت تلاش کنی نه برای خانوادت...هرچند همه ما داریم برای پدر مادرمون درس میخونیم نه خودمون اما بیا بهم قول بدیم باشه گوگولی ددی؟*^*
Kim tae tae
۲۲ شهریور ۱۱:۲۴

اهان اوکی امتحانش میکنم

مرسییی♥️♥️

RM. kiute.ARMY

فدایتت عزیزممممممممممممم
Kim tae tae
۱۹ شهریور ۱۱:۴۳

سلام

برا من دان نمیشه چندین روزه دارم امتحان میکنم ولی نمیاد میشه بم بگین چیکار باید بوکونم؟😢

moon🌛 Child🌜

از ی مرورگر دیه استفاده کن عزیزم
*mahi* ^^
۱۹ شهریور ۰۵:۱۷

بخدا نت ندارممممممم مامانم خ اذیتم میکنهههههههه

دارم برا ادیشن عاماده میشمممممممممممم

نمیدونم چیکار کنمممممممم

خ خستم ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دلم میخاد برم بمیرمممم:"(

مامانم جدیدا خ رو مخ شده......همش بم گی میده.....همش سرم غر میزنه.....همش اذیت میکنه.....بخدا دیگه خسته شدم از دسش:"(((((

وای خ دلم برات تنگ شده بود هی میومدم چک میکردم ببینم برگشتی یا نعT-T

خ خوشالم ک برگشتییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

الهیییی عزیزمممممممممممممممممم...
ان شا الله که قبول میشی من مطمئنم
اخه چرا گیر میده؟! تک فرزند بودی نه؟!
*mahi* ^^
۱۷ شهریور ۰۲:۵۶

وای ددی نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بودددددT-T

RM. kiute.ARMY

مهییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممم کجاییی اخه تووووووووو
Fafy
۱۲ شهریور ۱۶:۳۴

وقتی میخونم یاد فیلم های ایرانی میوفتم ک کلش سانسوره بعد فک موکونم کوچولو ام ک اینژوریه -_- 

RM. kiute.ARMY

وای منم:|
💕chim chim.nilay💕
۱۲ شهریور ۰۷:۲۶

قلم نویسنده خوب بود.ولی من دوس نداشتم😩😩 چون کلا از این تصویرا خوشم نمیاد.چون احساس میکنم هردم از این باغ بری میرسد.زیرا هر دیقه یه بار یکی سرشو میندازه میاد تو.کلا وقتی میخونم سر در نمیارم.اگه همینو با کمی تغییر پی دی اف میکرد عالی میشد ولی بازم دستت درد نکنه.

بعد ویدا جونم که میگی از کارای اهمم اهممی تو فیکا دوس دارم.منم دوس دارم هاااااا ولی چندشم میشه.چون یه بار تا ته ته ته اش خوندم.دیگه کار اونام از اهمم اهممی گذشته بود.به پنالتی کشیده بود.بالا اوردم مامانم اومد:خاک به سرم چی شده.منم چون نمیتونستم چیزی بگم😁😁😁😁🔞🔞🔞🔞🔞گفتم فک کنم گرما زده شدم😑😑😑

از اونجایی ام که دختر خوب و چشم پاکی هستم(😁😁😁) همیشه خودم اونجاهاشو رد میکنم.بعدشم تهیونگ پری بود پری ها پاک هستند مثل من.

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی خیلی گوگول بود جررررر:")

ویدا
*mahi* ^^
۱۲ شهریور ۰۰:۲۱

اخییییییییی این چس.یین بودددددددددددددددددددددد^^

یلممممممممممممممممممممممممممممم ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی^^

خوبی؟

دلم خیلی برات تنگ شده بود نامرد کجا بودی:"(؟؟؟؟

اخ نمیدونی چقد دلتنگت بودممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم^^

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییی گوگولی بودددددددددددددددددددددددد
خوبم عزیزدلم تو خوبی؟؟
منم دلم برای دونسنگی گلم تنگ شده بودددددددددددد
Maria
۱۱ شهریور ۱۹:۵۷

تمام منلی بودن ته ته جلوی چشام ب فاک رفت ولی شت ک عاشقش شدم😢🤧🤕

RM. kiute.ARMY

اره ارههههه جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Fafy
۱۱ شهریور ۱۸:۱۷

هیییییی برا سن مَحهه -_- XD 

دوج ندالم •~•

RM. kiute.ARMY

چیرا؟*^*
Vida
۱۱ شهریور ۱۱:۵۵

خیلی ته ته توش کیوت بود 🥺🥺🥺🥺🥺🥺واقعا محشر بود فقط یه چیزی من دلم 🔞🔞🔞میخواد من ۱۵سالمه ولی معتاد 🔞هاشدم بازم ممنون 💕💕💕💕😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخ میدونم همه منظر اهم اهم بودین اما ناموسا خیلی خوب بوددددددددددد
Shadi
۱۰ شهریور ۲۳:۴۵

مونی جون به بخش انتقال لینک که میرسم دیگه جلوتر نمیرهههه😵😭😭😵😭😵😭

امرذوز از ظهر دارم تلاش میکنم دانش کنمممممم خدایاااا چه کنممم با این تعریفاااا؟؟؟

moon🌛 Child🌜

نتت ضعیفه☹️
chaklet mochi
۱۰ شهریور ۱۹:۳۰

ممممممممنوووووووونننننننننننننننننننن

بووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

you are so good & yumyyyyyyyyy

آریگادو

^-^

moon🌛 Child🌜

خواهشیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 
shimiyai
۱۰ شهریور ۱۸:۳۵

برای اولین بار گروه سنیش باهام میخونه😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

خخخخخخخ 😂😂😂😂
من ک دیه فیکای مثبت 18 بهم نمیچسبه چون 18 ساامه😂😂😂
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
۱۰ شهریور ۱۷:۴۴

عررر عررررر وبتووونننن 😋😋 ایولااااا ☆~☆

 

راستی ددی تازه دارم میفهمم انق اتک میزنی به همه با این فیکا چه کیفی داری میکنی😂😂 یه پست گذاشتم اتک زدم به نامجون لاورا دارم کیفففف میکنممممم هرچند خودمم سر پست کردنش یه دور مردم زنده شدم :///😑🤩🤩 اههه چرا انق هاته این بشرررررر چرااااااا؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یس یس عرررررررررررررررررررررررررررررر


چی نامجون؟؟؟ اومدم وبت:|
Donya Moezzi
۱۰ شهریور ۱۷:۱۳

خیلی وبتونش کیوت و گوگولی بوددددد😍😍😍😍

وای باورم نمیشه فرست .اصلا فک نمیکردم😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوسش داشتی لابولی😘
اخییییی مبارکهههه😂😂
Chimmy
۱۰ شهریور ۱۷:۱۰

ددی اسمات نیست؟

RM. kiute.ARMY

نه نیست خیلی هارت لرزون و گوگولیههه
KOOKV √ JENLISA
۱۰ شهریور ۱۶:۴۶

دارم چی میبینم ؟؟؟ کوکوییییی ❤❤❤ واییی مرسیی 💙💙💙💙

 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات❤😍😘
reyhane army
۱۰ شهریور ۱۶:۱۵

عزیزممم 😍 خیلی قشنگ بوددددددد 

 

موهای جونگ کوک خدا بود 😍😭

 

مرسیییییییی بابتش ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

♥하니예 .이♥

#نویسنده
PR NT
۱۰ شهریور ۱۴:۱۰

میسی ددی 

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

خواهشیات گلم
Vkook.darya
۱۰ شهریور ۱۳:۵۸

وبتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن😫😫😫😫😫

لنتیییییییییییی وبتونننننن 

بریم باهاش بترکونیممم😼😼

 

RM. kiute.ARMY

یس یس حملهههههههههههههههههههههههه
._.blueberry._.
۱۰ شهریور ۱۳:۴۷

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ سکند:")
Donya Moezzi
۱۰ شهریور ۱۳:۴۴

فرستتتتتتت؟

 

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان