BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات fake hope

        

نویسنده Min.eli.K
نوع روابط دخترپسری
ژانر انگست . رمنس . سد اند
محدودیت سنی ندارد

     

مقدمه:

من هیچ وقت تورو آرزو نمیکنم وقتی میپذیرمت که 

خودت بیای نه با آرزوی من ولی اون روز خیلی

دیر شده.....

  

🖤🌑🍁DOWNLOAD🍁🌑🖤

۱۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Dori
۱۰ ارديبهشت ۰۲:۱۵

عررر خیلی خوف بود میشه برای نامی هم بنویسید خیلی کمه من تازه آرمی شدم ⁦(≧▽≦)⁩

RM. kiute.ARMY

اهان چش گوگوری*^*
sugalover
۲۲ بهمن ۱۳:۴۵

ددی این دان نمیشه

میگه این فایل توسط مدیر حذف شده:/

 

RM. kiute.ARMY

مدیر که منم منم گوه بخورم حذف کنم:|
خود سایت حذف کرده مثل اینکه!
♡Tae Tae♡
۲۲ شهریور ۲۰:۴۹

چرا سد اند 😭😭

نمیشد به جای اسوالت رودی چیزی بود؟

چرا یونگی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عرررررر😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هق هق
بیا باهم زار بزنیمم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Min. eli.k
۲۰ شهریور ۲۱:۰۴

خوشحالم ک از فیکم خوشتون اومد😊

moon🌛 Child🌜

ریدرا
Raya Jk(:
۱۹ شهریور ۱۱:۴۸

خدا دختره رو لعنت کنه....

moon🌛 Child🌜

چرا😂😂
بهار
۱۹ شهریور ۰۱:۰۵

سلام ایده این فیک‌چطوری به دهنت رسید واقعا عالی بود 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
رونیا - A.m🐰
۱۸ شهریور ۲۲:۲۵

تو رو خدااااااااا سداند بیشتر بذاریدددددددد

من دوست دارمممممممممممممم

 

moon🌛 Child🌜

چشم😁
fari.naz
۱۸ شهریور ۲۱:۰۲

خیلی دردناک بود..

اشکم درآمد..

قشنگ بود..

moon🌛 Child🌜

اخی😢😢
Momo Bion
۱۸ شهریور ۲۰:۳۹

هوپشو دیدم فک کردم سپه😂😢😍😍

moon🌛 Child🌜

ایگو 😂
بهار
۱۸ شهریور ۱۹:۱۹

وای خدا اسمش خیلی تحریک کننده است خلاصش هم که نگم من برم بخونم 💖💖

RM. kiute.ARMY

اره لامذهب:")
هورینا
۱۸ شهریور ۱۸:۴۱

واکنش من سر این وانشات 

آخ جون دختر پسری!😍                                                                                                                                          عه پایان غم انگیز داره!😭                                                                                                                                      خب مهم نیست! دانلودش میکنم^^                                                                                                                      پی دی اف رو باز میکنم😍😇                                                                                                                           عه همش 7صفحه ست😭                                                                                                                                    عه مرد!😐چرا خو😐😂کاش بیشتر توضیح میدادی😭

RM. kiute.ARMY

واکنشات خدا بود جررررررررررررررررررررررررررر
Fafy
۱۸ شهریور ۱۷:۴۸

 دقت کردین جدیدا فقد دختر پسری وانشات موژارین ¿

RM. kiute.ARMY

بیچاره استریت هاهم یکم بخونن گونا دارن
Reyhaneh
۱۸ شهریور ۱۷:۴۶

سلام سلام صدتا سلام

عاح من هیچ وقت برا فرست شدن تلاش نخواهم کرد=_=

اصلا هیچ علاقه ای ندارم/=

 

 

 

ولی الان بهم بگید ببینم  فرستم یا نه😁😑🤣

RM. kiute.ARMY

سیلام سیلام سیلامممممم
خخخخخخخخخخخخخخخ ایول بابا!


نه متاسفانه
Fafy
۱۸ شهریور ۱۶:۳۵

هیییییی فرست ¿

RM. kiute.ARMY

نچ متاسفانه
HeLiA ಠωಠ
۱۸ شهریور ۱۶:۱۷

خیلی احساسی بید T-T

RM. kiute.ARMY

یس یس یس
Mal . Kooki
۱۸ شهریور ۱۶:۰۴

نههههه چرااااا سداندهههه😭😭

خیلی خوشحالم ک میتونم بات بگم ددی 😍😍

واییی خیلی دوس دارم باهات بحرفم اما نمیخوام مزاحمت بشم 

 

پس فایتینگ فیکتونم عالیییییسسستتتتتتت😍😍💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نمیدونم..به مناسبت بازگشایی مدارسه خخخخ
فدایت*^*
مراحمی عزیزم نگو مزاحمی که ناراحت میشم


فایتینگ متقابللل عزیزم
Vkook.darya
۱۸ شهریور ۱۵:۲۹

سد اند عرر دارههههه 

شتت برم بخونمش .. 

 قبول دارین مدرسه ها خیلی مسخره شده ..

الان من باید سر کلاس باشم ولی دارم فایر گوش میدم فیک میخونم ..😂😂

یه ترفند بهتون یاد میدم معلمتون تصویری زنگ زد جواب بدید نتتون خاموش کنید .. اگرم زنگ عادی زد حرف نزنید .. فک میکنن مشکل از نته .. من امتحان کردم جواب داد😂😂

RM. kiute.ARMY

بسییییییییی عر داررررررررررررررررررررررررررر
خیلی مسخره ناموسا!
خخخ دمت گرم مشتی خخخخخخ
عه واقعا دمت گرم خدا خیرت بده
yegane
۱۸ شهریور ۱۴:۱۴

فرست 🤔

RM. kiute.ARMY

نچ متسافانه
Ava
۱۸ شهریور ۱۴:۰۴

فرست؟؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه
Sara
۱۸ شهریور ۱۳:۵۷

ناحححح 

چرا سد اند؟؟🥺🥺🥺

ولی مرسیییی 

مدرسه ها خوش بگذرهههه😂😂🤘🤪🤪

RM. kiute.ARMY

اسم مدرسه رو نیار
𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
۱۸ شهریور ۱۳:۵۳

فرست

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه
pani pani
۱۸ شهریور ۱۳:۴۵

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ سکند
-·=»‡«=·- 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝐿𝑖𝑙𝑖 -·=»‡«=·-
۱۸ شهریور ۱۳:۴۳

فرست؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم بلی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان