BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات sweet imagination

       

نویسنده azin
کاپل سپ . ویکوک
ژانر رمنس . درام
محدودیت سنی 15+

      

🖤🍷💫DOWNLOAD💫🍷🖤

۲۵ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک روح در سایت🤝🏻
۰۹ فروردين ۱۴:۲۰

پوسترش وایب خوبی میده0-0

من کلا چیزایی که وایب مافیا و مسابقه ی خیابونی و اینا بدن رو دوست دارم🤌🏻

بعد از مدت ها سپ پیدا کردم🤝🏻

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
نوش جونتT^T
شوگولی
۰۹ آبان ۲۰:۵۳

ببخشید سپ چه کاپلیه؟؟

RM. kiute.ARMY

Suga+j hope = sope
Jeon yura
۲۴ شهریور ۱۵:۵۰

http://uupload.ir/files/kjd4_۲۰۲۰۰۹۱۴_۱۵۴۸۱۸.jpg

من بعد از دیدن این عکس دار فانی را وداع گفتم و به جمع تیمارستانی ها پیوستم.

moon🌛 Child🌜

برگاممممممممممم جررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂
❣️Ailin Senpai❣️
۲۱ شهریور ۱۳:۴۲

هق...این...این...T^T

لعنتیا بابت اون تهش نمیبخشمتووووون

RM. kiute.ARMY

میانههههههههههه T-T
Ana. j.chim
۲۱ شهریور ۱۲:۵۵

بیا خصوصی بدم بت *----*

moon🌛 Child🌜

اوک وق کردم میام وبت 😢😢
Reyhaneh
۲۰ شهریور ۱۱:۵۰

واییی اخ جون سسسسسپپپپپپپ 

من و این همه خوشبختی محالهههههه 

من الان دارم ذوق مرگ میشم

خیلی ممنون که سپ زیاد میزارینننننن

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزم😍😘
Ana. j.chim
۲۰ شهریور ۱۰:۰۰

برگاااااااااااام...چینجاااااا؟ *-------*

عاااااو.. ذوق مرگ شدممممممم

^_______________________^

تثتسحسحسحسمسمسمشممششم

خیلی خوبهههههه..چ حس مزخرف و خوبی دارهههههه XD

پیش ب سوی فرست شدننننننننن :)))))))

 

مونی لاو برات یه ویدیو دارم ^^

moon🌛 Child🌜

ویدیوووووووووووو چییییییییییییییی😲😲😲😲
Kim tae tae
۲۰ شهریور ۰۸:۲۷

سلام

ام آی فرست؟🤩

moon🌛 Child🌜

نو متاسفانه
Vkook_Katrin
۲۰ شهریور ۰۳:۰۱

آخخخخخخخخخ قلبمممممممممممم....

من به افق پیوستم اشکامو هم با خودم میبرممم.. کی باهام میاد؟:(

moon🌛 Child🌜

اخییییی منننن😢😢
JEON
۱۹ شهریور ۲۳:۵۲

ددى فرستتتت؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

نو متاسفانه
Sara
۱۹ شهریور ۲۱:۰۸

سپپپپ 😇😇

💙💙مرسیییی💙💙

moon🌛 Child🌜

خواهشیات😘
Ana. j.chim
۱۹ شهریور ۲۱:۰۷

سپ سپ سپپپپپپپپپپ

T^T

خوشحالممممممممممم

T^T

 

moon🌛 Child🌜

اخییی خوشحالم ک خوشحالی😊
ایا میدانستید سکندیی؟؟
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*
۱۹ شهریور ۲۱:۰۳

فرست؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان