BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Daddy s boys

eptu_7.png

 (دارای ورژن های مختلف)

 

نویسنده Vantae(sama)
کاپل ویکوک
ژانر سمات . رمنس . امگاورس
محدودیت سنی 18+

  

ورژن ویکوک

🍓🌸🐾DOWNLOAD🐾🌸🍓

  

ورژن جیکوک

🍓🌸🐾DOWNLOAD🐾🌸🍓

  

ورژن کوکمین

🍓🌸🐾DOWNLOAD🐾🌸🍓

 

 

  

 805_vpfe.png

۳۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Yoonmin lover 13
۰۸ آذر ۱۹:۲۳

ددی بی تی اس رفتن آمریکا آب و هوای اونجا تاثیر بدی روشون گذاشته 😂

RM. kiute.ARMY

آب لعنتی آمریکا...
Yoonmin lover 13
۰۸ آذر ۱۲:۰۰

ددی امروز فهمیدم کلاسمون هیتر بی تی اس هستن یکیشون برگشت گفت من این کره ای ها رو شبیه هم میبینم منم زمزمه کردم چون تو کوری

اصلا اعصاب برام نذاشته بودن میخواستم پاشم جرشون بدم اما گفتم چرا باید با یه سری احمق کور بحث کنم که لیاقت آرمی بودن رو ندارن

با شنیدن حرفهای احمقانه شون درباره ی بی تی اس از با شعور بودن همشون قطع امید کردم

با یه سری بی شعور دارم درس میخونم و این مایه تاسفه

RM. kiute.ARMY

به چپت باو😂 کنسرت های بنگتن قبل و بعد نظراتشون هیچ تغییری رو جمعیتشون ایجاد نمیشه😂
Yoonmin lover 13
۰۶ آذر ۱۲:۰۵

باز از اون طرف یکی میگه یونگی رو مثل یک امگا بنویس 😐

چون من یونگی رو پیش جین شبیه آلفا ها می‌نویسم 😂 

حالا به ساز کدوم برقصم ؟ 😂😐

جواب : نرقصم ، فقط به شیوه ی خودم عمل کنم

RM. kiute.ARMY

جوابت رو میپسندم😂
Yoonmin lover 13
۰۶ آذر ۱۲:۰۲

لعنتی معلومه غیرقابل پیش بینی رفتار میکنم الکی که این اسمم نیست 😂

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووون😂😂😂
Yoonmin lover 13
۰۵ آذر ۲۱:۳۷

وای ددی یکی از ریدرا داره باهام سعی می‌کنه منو راضی کنه که به یونگی رحم کنم 😂

نظر تو چیه ؟ 😂

RM. kiute.ARMY

به نظرم به غیر قابل پیشبینی ترین شیوه ی ممکن بلا سرش بیار😂
Yoonmin lover 13
۰۵ آذر ۱۳:۲۲

ددی من الان از خونه ی پدربزرگ اومدم 

بعد بیشتر از یک سال رفته بودم خونه شون 😐

مامان بزرگ و بابا بزرگ و خالم مونده بودن که من رفتم باورشون نمیشد 😂

RM. kiute.ARMY

ایگو😂😂😂
Yoonmin lover 13
۰۲ آذر ۱۱:۴۵

ددی الان از مدرسه برگشتم 🤧

دیشب تا ساعت یک داشتم درس می‌نوشتم و برای امتحان می‌خوندم آخرشم کمر درد گرفتم و مامانم به کمرم روغن زد 🤧

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم خسته نباشیT^T
Yoonmin lover 13
۰۱ آذر ۱۲:۵۷

راستی این قضیه کامینگ سون چیه 😂😐

چرا ریدرا رو میزاری تو خماری 😂

RM. kiute.ARMY

حال میده چون😂
Yoonmin lover 13
۰۱ آذر ۱۲:۵۳

نه من سخنرانی رو ندیدم ☹️

فقط استایلشون رو دیدم 🤧

الان نشستم دارم ریاضی می‌نویسم که فردا دبیر بهم گیر نده 😑

RM. kiute.ARMY

ایگو:"(
مرگ بر مدرسه:|
Yoonmin lover 13
۰۱ آذر ۰۹:۱۳

کرومم درست شد ☺️

وای ددییییییی موهای یونگی نارنجی بووووووود

الان فقط دارم جیمین مو نارنجی و یونگی مو نارنجی رو کنار هم میزارم لعنتی چقدر نارنجی بهش میومد 😍

جیمینی که مشکی و صورتی پوشیده بود 😍🤧

من فقط داشتم زار میزدن انقدر که خوشگل شده بود 😂

RM. kiute.ARMY

من تموم صبح خودمو میالیدم به در و دیوار:"))
فقط سخنرانی جایزه آرتیست آف د یر😂😂😂 تهیونگ سندروم دست بی قرار گرفته بود
Yoonmin lover 13
۳۰ آبان ۱۸:۳۰

سه شنبه باید برم مدرسه 😑

ساعتش هم بیشتر شده و اجباری باید برم 😑

دیگه اگه برم مدرسه خیلی بیچاره میشم چون دیگه وقت نوشتن پارت ، خوندن فیک و اینجور کارا رو از دست میدم 🤧

RM. kiute.ARMY

:| د هل...
الهی:"(
Yoonmin lover 13
۳۰ آبان ۱۴:۰۵

ددی به دادم برس

کرومم خراب شده میزنه کروم متوقف شده است

چه غلطی کنم ؟

RM. kiute.ARMY

بروزرسانیT^T
Yoonmin lover 13
۲۶ آبان ۱۱:۲۶

دیگه فکر کن چقدر عصبانیم کرده که گفتم همه ی تاپ های خشن 😂

آخه امسال معلم دینی و عربیم یکیه 😑

از هفته بعد باید برم مدرسه 😐

لعنت بهشون 😑

RM. kiute.ARMY

تف بهشونا تف!!!
Yoonmin lover 13
۲۵ آبان ۱۲:۰۹

وای ددی من الان از عصبانیت دارم می‌ترکم 😤

مامانم رفته کارنامه ماهانه ی منو گرفته دبیر عربی بهم ۱۷/۵ داده 😑

آخه زنیکه ی عوضی چرا انقدر بهم کم داده ؟ 😑

دینی بهم ۱۸ داده 😑

معلوم نیست بر چه اساسی داده 😤

الان انقدر عصبانیم که میخوام تک تک دبیرام رو جر بدم 😑

ایشالله همه ی تاپ های خشن تک تکشون رو بکنن تا من یکم آروم بشم 😑

مامانم وقتی نمرات رو دیده به مدیر گفته الان دخترم اینو ببینه داغ می‌کنه و عصبی میشه خب حق دارم چطوری انقدر کم بهم نمره داده 😐

خداااااااااا

باید یه سناریو از تیکه تیکه شدن دبیرام بنویسم 😐

اعصابم خیلی خورده 😑

RM. kiute.ARMY

نگو نگو نگو:")
من بیشترین ضربه هامو از همین معلم های دینی و عربی خوردم!
همه اشون هم از دم ادعای مسلمونی میکنن و مثلا حلال حروم سرشونه!
بهترین کارو میکنی..
Yoonmin lover 13
۲۴ آبان ۱۳:۱۴

مامانم رفته بود خرید بعد راننده ی عوضی برگشته گفته چقدر همه چی گرون شده و چقدر خرید کردین و خلاصه چشم شور مردک لعنتی باعث شد چیزایی که مامانم خریده و من باهاش سالاد درست کردم اذیتم کنه و به غیر از سرما خوردن مسموم هم بشم 🤧

مردک فاکی ایشالله یکی از تاپ های خشن بگیره بکنتت 😑

RM. kiute.ARMY

چه چشم شوری:/
وای جر خوردم😂😂😂
Yoonmin lover 13
۲۳ آبان ۲۰:۲۵

ددی تو حیاط بالا آوردم یکم بهتر شدم 🤧😭

تا حالا دو تا قرص خوردم بازم مثل دفعه ی قبل مسموم هم شده بودم 🤧

حالا بالا آوردم دارم گریه میکنم که چرا بالا آوردم ☹️

از بچگی سر بالا آوردن گریه میکردم و میگفتم ببخشید بالا آوردم 😭

پ.ن : به مظلومیت من پی بردی ؟ ⁦(。•́︿•̀。)⁩ 

حقیقتا هیچ دوستی ندارم بخاطر همین میام باهات درد دل میکنم تا حالم بهتر بشه 🥺😣

ددی من الان بغل میخوام ⁦⁦(っ˘̩╭╮˘̩)っ⁩

بعدش مامانمو بغل کردم گریه کردم رفتم تو خونه بابامو هم بغل کردم دوباره گریه کردم 😔

RM. kiute.ARMY

الهی بمیرم:|
چرا مسموم؟
الهی کیوتکم:"((
بلیT^T
گریه نکن اشکات تموم میشه هاT^T
Yoonmin lover 13
۲۳ آبان ۱۳:۲۴

وای خدا ددی نمیدونی چه ذوقی کردم وقتی دیدم نوشتی آخ جون ⁦⁦(〒﹏〒)⁩

زیر چشمام به طرز وحشتناکی کبود شده الانم از صبح ماسک زدم 😭

زنجفیل دوست ندارم 

از دیروز انقدر چای خوردم که دیگه از چای متنفر شدم 😐

RM. kiute.ARMY

عزیزم😂
ای جان دلم:">
خیار هم بزارT^T
Victore
۲۳ آبان ۱۳:۲۳

 من کرونا گرفتم ولی حب بخاطر مراقبت ها ی کرده و نکرده الان خوب صدم یکماهیی هست .

ناراحتی مسئله اونجا بود که اشتهامو از دست دادم اولا  و ی عالم نودل جلوم بودو نتونستم بخورم و واقعا دردناکه .

بعدم  بویاییم رفت  و خیلی ناراجت شدم رفتم ویورس زجه زدم وای بویایی ندارم کرونا گرفتم حالم بده ارمیای خارجی اومدن گفتن بویاییت میره و زود خوب میشی یکی دیگه  گفت مراقب باش و کلی امیدواری دادن ادم خر  ذوق میشد 

در کل   کروناایی که من گرفتم ازار دهنده نبود.

 فقط تب در  طی یک هفته بدن درد یکروز  کم اشتهایی  من گلومم عفونت کرد و الان خوبم و بویاییم هم برگشته حس بویایی نباشه انگار  غذا مزه نداره خیلی بده😐🤢

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
خداروشکر*^* 
اصن ادم خر ذوق میشه میبینه آرمی ها حتی وقتی طرف رو نمیشناسن انقدر مهربونن:">
Yoonmin lover 13
۲۳ آبان ۱۰:۴۱

ددی گلودرد دارم خیلی گلوم میسوزه 😭

سیم آخر ...

دبیرمون برگشته میگه من قصد اذیت کردن شما رو ندارم ! 😐

آخه زنیکه ی فلان فلان شده این همه تکلیف به ما میگی بعدش میگی قصد اذیت کردن نداری ؟ 😐😑

RM. kiute.ARMY

چای زنجفیل میتونی بخوری؟:"(
عه ن بابا:/
Yoonmin lover 13
۲۲ آبان ۱۰:۳۵

معلومه بازم بلا سرشون میارم ! 😏

منم خیلی دوست دارم بغلت کنم 

بیا بغلم⁦ ⁦༼ つ ◕‿◕ ༽つ⁩

اصلا نمی‌تونستم لمس کنم اما الان بهتر شده 🤧

 

 

RM. kiute.ARMY

خدا بهشون رحم کنه😂
آخ جوووووووووون اومدم بعلتتتتتتتتت*0*
الهی:"(
Yoonmin lover 13
۱۹ آبان ۱۲:۴۸

راستی بعد از ده پارت از کلمه ی درشت استفاده کردم 😂

RM. kiute.ARMY

درشت یجوریه😂
Yoonmin lover 13
۱۹ آبان ۱۲:۴۷

یکی کامنت داد دلم برای نامجون میسوزه پرسیدم چرا گفت چون وقتی بفهمه جین دختر نیست نابود میشه منم برگشتم گفتم با فکر کردن به اون پارت تکخند زدم 😏😂

اما واقعا نوشتن خیلی سخته اصلا وقتی پارت اول رو میخونم میبینم تا الان که پارت ۱۵ رو نوشتم خیلی تغییر کردم 😭🤧

باورم نمیشه انقدر نوشتم 🤧

تو این اوضاع درس و مشقم ایده داره فوران می‌کنه 😐

تمام مدت تولد ناراحت بودم و تو اتاقم به زور جلوی گریم رو گرفتم چون تموم روز حالم بده بود و درد داشتم و تو اتاقم گریه کردم 🤧

یه فیک که دنبال میکنم مترجمش برگشته میگه بچه تو چرا همیشه ناراحتی 

وقتی حتی تو کامنت ها هم معلومه ....

کسی که آمپول زد انقدر بد زد که به مامانم میگفتم مامان پاشو بریم نمیخوام اینجا بمونم بعد همه برگشتن بهم نگاه کردن اما من مثل همیشه به یه ورم بود 😂

هنوزم درد میکنه 😐

RM. kiute.ARMY

یعنی قراره باز هم بلا سرشون بیاد؟😂
اومو:")
درس مشق که هیچی:/ انگاری همه ی دبیر ها زدن به سیم آخر:/
الهی عزیزدلم:"(
کاش میتونستم بغلت کنمT^T
کیسه آب گرم بزار:"(
Yoonmin lover 13
۱۸ آبان ۱۳:۳۴

ددی دیروز واکسن دومم رو زدم از دفعه ی قبل بیشتر درد داشت حتی نمیتونم دستم رو لمس کنم انقدر که درد میگیره 😔😭

عوضش وقتی رسیدم خونه پارت جدید آپ کردم

* وی همیشه روی حرف هایش میماند * 

راستش به یکی از ریدرا گفتم بعد از واکسن آپ میکنم و با وجود دردی که داشتم به قولم عمل کردم 🤧

شاید برات عجیب باشه چرا اینجا کامنت میدم دلیلش اینه علاقه ی خاصی به کامنت دادن به پست هایی که دیگه کامنت ندارن ، دارم 😂😐

انقدر درس و مشق دارم که مامانم برام صبحانه و ناهار میاره 😑

لعنت بهشون 😑😐

امروز تولد خواهرمه 😑

نویسنده ی این وانشات رو پیدا نکردی ؟ 😭

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
به به خوش قول منی*-*
ایگوووووووووووو:"(
جون بابا در خدمت باشیم😂
اخ درک میکنم:")
نه نپیداییدمT^T میدونم کی بید اما خبری ازش ندارم:"(
تولدش مبارکاااااااااااااااااااا*0*
Yoonmin lover 13
۲۵ مهر ۱۱:۲۷

شاید استادشم 😂

اره دیدم 

عرررررر فالوم کردیییی 😎😎😎😎😎😎😎😍😍😍🙌🙌🙌😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هورااااااا*0*
صگ درصگ😂
Yoonmin lover 13
۲۴ مهر ۱۵:۲۳

فکر میکنی سادیسم دارم ؟ 😂

ددی نخوندی هنوزااااا فکر نکن نفهمیدم 😂

RM. kiute.ARMY

شاید هم فرزند کارما هستی😂
روم سیاه:">
هورا ووت دادم😂
Yoonmin lover 13
۲۱ مهر ۲۱:۱۴

روز دوم بی حال بود و حوصله نداشتم امروزم که روز سوم بود پاهام درد میکرد جوری که نماز صبح قنوتش رو نخوندم 😑

راستی طلسم رو شکستم و پارت 13 رو آپ کردم طولانی ترین پارتی بود که برای فیکم تا حالا نوشته بودم 😂😎

و بدبختی ای که در این نزدیکی ست 😂

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم من کT^T
حس میکنم خیلی برات لذت بخشه😂
Yoonmin lover 13
۲۰ مهر ۲۱:۱۴

خاک تو سرم 😑😐

برای پست تولد جیمین کامنت رو خصوصی فرستادم 😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا مهم نیته😂
Yoonmin lover 13
۲۰ مهر ۲۱:۰۷

همه میگفتن اصلا حس نمیکنی کی آمپول میزنه اما من حس کردم و آخ گفتم بعدشم دستم میسوخت 😑😞

RM. kiute.ARMY

الهی:"( بوس روش
Yoonmin lover 13
۱۹ مهر ۱۹:۲۹

مممنوووووون 😍😍

امروز رفتم واکسن زدم ماه بعد باید برم سری دوم رو بزنم 😓😑

RM. kiute.ARMY

الان حالت خوبه؟*^*
Yoonmin lover 13
۱۸ مهر ۱۴:۴۴

ددیییییییییی

گوشی خریدممممممم 😍🙌😄

خیلی ذوق دارم 😄

اول خواستم به تو خبر بدم 😳

ددی اگه دیدی دیگه کامنت نمیدم بدون که مردم چون فردا قراره برم واکسن بزنم و خیلی میترسم 😞

RM. kiute.ARMY

مبارکت باشههههههه عسلممممممم*0*
عه دور از جون چیزی نمیشه دونت ووری:"(
(ماینه نغمم )mae -jk
۱۰ مهر ۰۰:۱۵

ووییی مرسی کیوتی 😘

RM. kiute.ARMY

ولکام عسلم*^*
Yoonmin lover 13
۰۹ مهر ۱۹:۳۷

چشمت بی بلا 😍

کلی ذوق کردم 😄

من کیوتممممم ؟ 😞

 

RM. kiute.ARMY

صد البته کوچولوی من*^*
(ماینه نغمم )mae -jk
۰۸ مهر ۱۵:۳۷

اوپس :|
 اوهوم ممنونت میشم 😍🙂

RM. kiute.ARMY

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/23/My-Killer
بیا جان دلم*^*
Yoonmin lover 13
۰۸ مهر ۱۳:۵۳

این وانشات مال پارساله اما ددی من مینیونش رو میخوام 😭

یه کاری بکنننننن 😭

RM. kiute.ARMY

خدایا تو خیلی کیوتیییییییی:">
Yoonmin lover 13
۰۸ مهر ۱۳:۵۲

بعد مدت ها سر یه وانشات ذوق کردم 😭😂

RM. kiute.ARMY

الهی فدا ذوقت😂
Yoonmin lover 13
۰۸ مهر ۱۳:۵۱

عررررررر 😭😭

من ورژن کوکمین رو خونده بودم وقتی الان تازه دیدم جیکوک هم هست خر ذوق شدم 😭😭😭

ددی جان من نویسنده رو پیدا کن و بگو ورژن مینیون رو بنویسه 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اگه تونست چشم:">
(ماینه نغمم )mae -jk
۰۶ مهر ۲۱:۰۶

سلام کیوتی گودی ؟

عام فیک مای کایلر کجاست ؟:|نگو برداشتینش 😢💔

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر جان*^*
متاسفانه بله:"(
اما لینکشو دارم..بدم؟
B.r*_*
۱۰ مرداد ۱۸:۰۴

عررررررررررررررررررررر

خیلی خوبه

نمیخواد نویسنده ادامش بده؟! 

RM. kiute.ARMY

هعی:>
nooshin4090
۲۹ خرداد ۱۲:۰۲

عر هارتم درد گرفت از این همه زیباییی😢💗

بابا دست خوش😆👍🏻 

moon🌛 Child🌜

اخ بوس رو هارت گوکولیت🤧💋
عاقد کوکمین
۱۱ ارديبهشت ۱۳:۵۰

ورژن کوکمینش رو خوندم خیلیییی قشنگ بود دوستش داشتم*-*

میشه ادامه داشته باشه؟:)

مرسییییی خسته نباشی*3*

RM. kiute.ARMY

ایگوووو کیوتی*^*
( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۸ دی ۱۹:۰۴

عزیزم این داستان چون وانشاته ادامه نداره اما میتونی داستانهای در حال آپ این نویسنده عزیز رو بخونی...

Bloody Moon Love و Without You

Kiki^_^
۱۸ دی ۱۹:۰۰

وای من اینو خیلی دوستش داشتم کاش نویسنده ادامش بده 

 

yui
۳۰ آبان ۱۵:۳۰

واییییی واقعا هق داره😂😍😍😍✨

CMolak Babie🍷

.
Y.S
۲۲ آبان ۱۹:۵۷

وای لنتی دلم برا سایت تنگ شده بود 

RM. kiute.ARMY

سایتم همش سراغتو میگرفت
Simoone
۲۰ آبان ۱۳:۵۶

اممممم...ی سوال..

اومگاورس ینی چی...؟!!

RM. kiute.ARMY

یه ژانره عزیزم!
yui
۲۰ آبان ۱۱:۱۶

برم بمیرم یا زودههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وایییییییی خیلی خوببببببب بود °^°

اون چسط غششششش کردم•^• 

RM. kiute.ARMY

ناموسا...هق هق:")
Y.S
۱۹ آبان ۱۹:۴۳

ای تف ی مدت برا مدرسه ها نیومدم فیک بخونم 

سایتو ترکوندین لنتیا

RM. kiute.ARMY

سایت ما مثل بازار بورس و ارز مبمونه دو دقه میری بیرون فیک پر میشه
Vantae ^-^
۱۷ آبان ۱۵:۴۴

اقا من تصمیممو گرفتم میخوام این وانشاترو ادامه بدم همه خیلی خوششون اومد کیوت شاید باورت نشه اما رو ناشناسم ۶۳ تا پیام هست که همش زده ددی ز بوی رو ادامه بده 😂😂😄😄

خودمم داستانشو دوست دارم😂😊

moon🌛 Child🌜

سلووووممممم سولمیتی جونممم
ععععععععععععععرررررر ادامه بدههه😍😍😍😍
Taekook Child
۱۶ آبان ۰۲:۵۷

تهکوک چایلد با قررررر وارددد میشوووددد

اقااااا چرا مای کیلرو ور داشتیینننن

فصل دوش دارهههه میاددددد هقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهیهق نبنقکثگمن فصل دومش اومددد بزاریییننننن چه پااالللللللل

هقققققققققققق اینقد هق زدم واس اینکه زودتر بیاد نفسم رففففففففف

گللللل پووونههههه هاااییییی وحشیییههههه دددششستتتتتتت اممییدددمممم

های انارررر انااااررررد بیا ب بالینوووومممممم شبنم گللللل نااارررررر بببیییاااااا ببب بااالییینوووومممم

RM. kiute.ARMY

دام دام دااااااااااااااااممممممممممم
فصللللللللللللللللللل دوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ کرک و پراااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممم
شببببببببنمممممممممممممم گللللللللل ننننناررررررررررررررررر بیااااااااااا به باللللللللللللینووووووووووومممم
جووووونییییییی جونم بیاااااااااااااا دردت به جوووووووونوم
Aliencookie
۱۰ آبان ۱۶:۰۴

وایییی عالی بودددد مرسییی... میشه لطفا ادامش بدی؟؟ از همون اولش داشتم فک میکردم کاش میشد ادامه داشته باشه تهکوک خیلی خوفههههه تروخدا ادامش بده * چشم های تیله ای

یعنی فقط من اونقد منحرفم که میشینم اسمات میخونم؟ از خودم خجالت کشیدم وقتی خوندم ملت میزنن جلو #_#

RM. kiute.ARMY

نه بابا خود من عاشق اسماتم:")

نویسنده
FOXI MAM
۰۹ آبان ۰۱:۳۷

ابفزهلزواهغغب یذخغخبفطفیئی ت نفقغستفیبزتزفیفن

اسمات داشت و من نباید میخوندم.

اشکال نداره اون اسماتهارو زدم جلو

RM. kiute.ARMY

من اسمات های غیر از ویکوک رو میزنم جلو*^*
سونیا
۲۸ مهر ۰۹:۰۱

سلام،میشه بگید فیک‌ چند صفحه هستش؟

moon🌛 Child🌜

ببخشید حافظه یاری نمیکنه
کمه چون وانشاته
رونیا A.m
۲۲ مهر ۱۶:۴۰

ورژن کوکوی شم بده دیه

الان کوکوی تو بورسه

لاستی دانمی جونم لینک سایت یوکی شی رو بهم میدی؟*-*

moon🌛 Child🌜

نویسنده جونی
Kim Pani
۱۴ مهر ۰۹:۴۴

گااااااااااادددددددددددددد

این چقد هات بوووووودددددد😍😍😝😝🔥🔥🔥🔥 مخصوصا چون امگاورس بود 

 

بهتدین وانشاتی بود که تاحالا خونده بودم . بازم از اینا موخااااااااامممممممم☺☺😍😍🤗🤗🤕🤕🤤🤤🤤

RM. kiute.ARMY

دقیقا! اومگاورس محشرههههههههههههههههههههههههههه
zahra-lover
۲۸ شهریور ۱۸:۰۴

من این فیکو بی نهایت دوسش دارم فقط ای کاش بیشتر کش میدادی نویسنده ...اخه حیف لین فیک با زانر ستاره ای نیست که بیشتر نوشته شه. حقش نبود من دلم بیشتر از اینها برا این زانر می تپه. ولی بازم قلمتو دوست دارم

امیدوارم سری بعدی که می بینمت داستان خفن تر از این بنویسی طوری که با کله برم توش

بای

^-^

RM. kiute.ARMY

اره اره*^* منم موافقم
ولی ناموسا خیلییییییی هارت لرزون بوددد ععععععععععرررررررررررررررررررررررر
Vkook.darya
۲۶ شهریور ۰۱:۲۸

توی یه کلمه ...

عرررررررررررررررررررررررررررررر😫😫😫😫

moon🌛 Child🌜

ععععععرررررر فژحطخطقغخطغعططقغطخطغقحطغطغ
chaklet mochi
۲۵ شهریور ۲۲:۱۲

uuu

ععععععععععععررررررررر

خخخخخخخخیییییییللللللیییییییی دوسش ارممممممممممممممممم

نویسنده اداممممممممممممممممهههههههههههههههههه بدهههههههههههههههه

تو پارت های بعد کیتین هم به جمعشون اضافه شه و...... کلا با امگاورس داستانو میشه خییییییییللللللللللیییییییییی باحال کرد و خون های رنگی بالا آورد

رو قلمت حساب می کنم حسبی

منتظرم ببینم دیگه چی کار می کنی با ما نویسنده

دددیییییییییییییییییییییی نتم متصل گردید

دعات گرفت *6*

حواسم باشه از این به بعد بیشتر برام دعا کنی چون مستجاب میشه..@#@

راستی امگاورس بیشتر به صورت فیک فول اگه دارید بزارید وانشات خیلی خوبه ولی زود تموم میشه آدم تو زوقش میمیره

اگه کوکوی یا کوکمین باشه هم یااااااااااممممم بنده و دیگران مطمنا حمللللللللللهههههههههه میکنن.

نویسنده های خفن لطفااااااا بیشتر و بیشتر فیک بنویسید . من منتطرتونم حساااااااابی

بای

*6*

moon🌛 Child🌜

نویسنده عزیز
Hopie Kim
۲۵ شهریور ۱۶:۳۱

اوه خدا خیلییییی خوب بود😁💛خیلی خوشم اومد✌حمایتت میکنم نویسنده بیشتر بنویس لطفا😉و یه سوال فیک my killer برداشته شده؟ میخواستم دوباره بخونمش پیداش نکردممم🥺مرسی بابت فیک های خوبتون💕

moon🌛 Child🌜

بلع عزیزم بنا ب دلایلی برداشته شد خواهشیات عزیزم😘
نویسنده
Sh.S Fard
۲۵ شهریور ۱۶:۱۲

امگاوررررسسسسسسسسسس

عشم من میباشد با تشکر!

به قول یه دسته رفیق خز:

مرسی 

اه

😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

خواهشیات 
اه
😂😂😂❤❤
zhra
۲۵ شهریور ۱۵:۲۸

وایییی عالی بود ولی کاش وانشات نبودددد☹️😣میشه ادامش بدین☹️👑

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوسش داشتی عزیزم😍
نویسنده عزیز
Fafy
۲۵ شهریور ۱۳:۲۹

چ کویوت بوددددددددددددد >_< 

RM. kiute.ARMY

هارتم سرششششششش جر خورد عررررررررررررررررررر
Asal :)
۲۵ شهریور ۱۱:۱۷

نویسنده ی عزیزم....وانشاتت عالی بود اما از حق نگذریم کاستی هایی هم داشت...بعضی جاهاش زیادی از کلیشه ها پیروی کرده بودی....ی جاهایی ازش رو ک میخوندم حس،میکردم دارم سریال پسران برتر از گل میبینم😓...در کل خوب بود ولی میتونی عالی بشی...ب خودت و قلمت ایمان آوردم..

من ساپورت و حمایتت میکنم💗

امیدوارم دلخور نشی از نقدم..

منتظر وانشات ها و فیکای بعدیت هستم..

بوص

RM. kiute.ARMY

عسل شییییییییییی تشکرات فراوانننننننننننننننننن*^*
reyhane army
۲۵ شهریور ۱۰:۴۳

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :)

RM. kiute.ARMY

فدایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اونیییییییییییییییییییییییییییییی *3*
Fatemeh
۲۵ شهریور ۱۰:۴۰

چرا نمیاره؟؟😭

RM. kiute.ARMY

مشکل داره؟
چک کردم نداشت عزیزم
Raya Jk(:
۲۵ شهریور ۰۹:۵۲

دوس داشتم.....

لایک 👍 فرست یا سکند یا سوم یا چهارم هم نیستم ...

RM. kiute.ARMY

سکندددددددد هورااااااااااااااااا
تهکوگ
۲۵ شهریور ۰۹:۱۹

وااااای چه خوشمل بود

دلم برای ژانر امگاورس تنگیده بود

انقدر که سر زنگ حسابان داشتم می خوندم🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

ث.منهقبکتثهنقبقمفغلمقملقف
امگگگگگگگگگگگگگگگگاااااااااااااااا ورسسسسسسسسسسسسس ایززززززززززز ماینننننننننننن عرررررررررررررررررررررررررر
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان