BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وبتون ?What's your Name

mpc_picsart_11_14_11_42_35.jpg

   

مترجم Hurleew
کاپل مین وی
ژانر مدرسه ای . رمنس . یائویی
محدودیت سنی 16+

   

🍡📚🏳️‍🌈DOWNLOAD🏳️‍🌈📚🍡

    

  

 

805_vpfe.png 

۳۲ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ROKSANA
۲۹ اسفند ۰۲:۴۹

.

RM. kiute.ARMY

.
عمت
۲۲ آبان ۲۰:۴۶

کجاش تو بگو مثبت ۱۶ بودددد فقط یه بوس فاکی داشتتتت بعد شد مثبت ۱۶ 

فک کنم مثبت ۱۸ هم گردنشو مارک میکنه میشه مثبت ۱۸ 

🙂😐من فشاریم؟

RM. kiute.ARMY

دیگه تصویری بود دا دخترم😂😂
اما توی نوشتاری این بوس و ماچ میشد 13+ چون تصوراتمون یکم تاره😂
اما این واضحه😂
Dark Queen
۰۸ بهمن ۱۱:۲۷

ممنونم ددی پس همینجا اگه شد بده بهم*-*

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/4en2_knjo_4_5868529865988245139.pdf/

https://uupload.ir/view/2mo_i9n0_4_5870828584024671963.pdf/

بفرما لاوم*^* اولیه لاو عه و دومه رد لایت
Dark Queen
۰۷ بهمن ۱۰:۰۰

ددی میتونی اگه داری فک فیک love  که ویکو و هوپمین بود لینکشو بهم بدی؟  با فیک رد لایت ورژن ویکو یا کوکوی؟

RM. kiute.ARMY

البته*^*
Merey
۰۳ مهر ۰۴:۲۳

عادلانه نیست اینهمه کشتن ارمی های بدبخت😐💔

نکنین اینکارو عه😐❤️

RM. kiute.ARMY

حال میده یاح یاح😎
ی آرمی
۲۲ تیر ۱۵:۱۲

گیر کرده هر کاری میکنم فیک رو نمیاره😐😐یکی کمک کنه

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد لاو مشکلی نبود*^*
Suga
۱۴ ارديبهشت ۰۳:۴۳

فصل دومی نداره؟

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
تو خماری گذاشت نکبت...
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۰۵

نگه میدارم:|نگران نباش بادمپایی نصفش میکنم

عاخجون پس جهنم نیس بهشته:|

RM. kiute.ARMY

خوش بگذره😂😂😂
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۸

فقط کیوت تو جهنم میزارن هندزفریو اهنگاو فیکا و... کیپاپو خودمونو ببریم؟:|

RM. kiute.ARMY

اره نگران نباش:|
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۶

اوکی تو جهنم میبینمتون:|. . .

RM. kiute.ARMY

جامو نگه دار نزار هیتلر در به در بشینه:|
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۳

اممم...نه:|||||

مزش ب اونجاهاشه=/

RM. kiute.ARMY

:|
نظری ندارم
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۱

کیوت خوندمش دیروز قبول بود یا جهنمی شدم؟:|

RM. kiute.ARMY

کیسشو رد کردی؟😂
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۴۴

کیوت:|||||||||

میخوام بخونمش ولی تااذان موندهه:|||||||||||||(وی یادسناریو رادیو پلشت میفتد)

یسوال میگم خدا توقران گفته اگ قبل ظهر حرکت کنی بعد ازظهر برسی ب مقصد قبوله:|. . .منم از 11 ک کلاس تیزهوشانمون شروع شد تاالان توراه پیداکردن وبتون ویمین بودم:||||||||||||||| بسم الله پس قبوله برم بخونم=/؟

RM. kiute.ARMY

وای لیوای فکر کنم فشار زیاد بهت اومده عسلم😂😂😂
Princess of darkness
۰۷ ارديبهشت ۰۹:۴۶

مرسیییی ددی 

 

عه من کوکمینشو میخواستم T_T 

 

Freesia رو نداشتی؟

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاو*0*

الهی:"((

چرا دادم لینک اخریه
Princess of darkness
۰۷ ارديبهشت ۰۷:۱۳

ددی میگم تو فیکای parallel love 

Someone like you 

Love (ویکوک و هوپمینه فک کنم)

Scent 

Red light 

I hate you because I love you 

Freesia

رو داری؟همشون قبلا تو وب بودن 

 

RM. kiute.ARMY

آره دارم*^* به ترتیب برات قرار میدم
https://rizy.ir/W7K

سام وان لایک یورو فقط یونمین دارم:"(

https://rizy.ir/AuN

https://rizy.ir/ncWdK

http://uupload.ir/view/eei9_f4nw_%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85.pdf/

https://rizy.ir/nkT


cupcake ...
۰۶ اسفند ۰۹:۳۴

♥️ ... ♥️ ~!!!!!!!!

 

منو بوخولی@3@!!!تموم موشم کههههxD!!!!!

RM. kiute.ARMY

ایشال نداره*^*
cupcake ...
۰۶ اسفند ۰۱:۲۰

T...........................................................................................................T~~~~~~~

 

/T0T\~~~محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

(مثل کرم ابریشم کوجولو شروع موکونه به جوییدن وبتون*vvv*)

 

فیششش فیششش -vv- موییییییی موییییییییییییییییییی>~<

RM. kiute.ARMY

من بخورمت لعنتی😂
مین سوآ
۲۷ بهمن ۱۱:۴۰

لعنتی کراش فقط خودت 😅🥺

خواهش میکنم💛

RM. kiute.ARMY

مخلصم لاو😂
مین سوآ
۲۷ بهمن ۱۱:۳۵

تا اینجا اومدم زشته نظرم رو راجب این وبتونه نگم😅

خیلی خوب بید مخصوصا ته اینجا خیلی ساعت بود خیلی دوسش داشتم 🥺😭😭😭

جیمین بچم خیلی بهش میاد تاپ باشه 😭

ناراحت میشم همش بچم رو باتم میکنن🥺

خیلی خوب بود😚🥰😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤💛🧡💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا من موافقم تاپ باشه!!😂
مین سوآ
۲۷ بهمن ۱۱:۲۸

سلام ددی

من تا حالا هیچوقت نظر ندادم ولی از کلاس هشتم تا الان که دهم ام هر فن فیکشن وبتون وانشات و کلا هر چی بزارید می خونم 🥺

می خواستم تو قسمت نظر اور امگا لیدرنیم نظر بزارم چون مربوط به اون و بقیه ی مطالب که توی سایت میزارید هست اما اونجا ماشالله بچه ها اینقدر نظر دادن که اصلا به تهش نرسیدم😅

توی ایتا یه کانالی هست به نام ویکوک_بی تی اس که اول فن فیکشن بلودی مون لاو رو گذاشت بعد از اون مرگ داوطلبانه و بعد وبتون اور امگا بی تی اس و الان می خواد وبتون پسر دانشجو و پری برفی رو هم درباره اینم لینک کانالش تو ایتا  

 

✨لینک کانال :

 

https://eitaa.com/joinchat/2055798844C37a934b7d1

 

 

#اتحاد_آسمان_آبی🌧️

https://eitaa.com/joinchat/4149346393C7ebbe73edc

;𝐃

RM. kiute.ARMY

سلام سوا جونم*^*...آخ اسمت چقدر کراشه...
واااااااااااو! مرسی که این افتخار رو نسیب ما کردی و دنبالمون میکنی*0* عرررررررررررررررررررررررررررررر

ممنون بابت دادن لینک ها*^*
Setila
۲۲ بهمن ۱۲:۱۹

یه سوال مین وی ویمین چه فرقی دارن😒؟

RM. kiute.ARMY

مین وی*خود را باد میزند* این یعنی جیم تاپ*عربده کشان فن گرلی میکند*
ویمین یعنی ته ته تاپ!
موچی🐣🐣
۱۶ بهمن ۱۵:۳۹

عالی بود کیوتی

moon🌛 Child🌜

عالی بودن از خودته عزیزم🤗
Maniya
۰۷ بهمن ۱۶:۱۴

من خودم ویمین شیپرم ولی ناموسن مین وی ندیدع بودم*-*

RM. kiute.ARMY

من عااااااااااااااشق مین وی ام....نمیدونم چرا هق
Kookmin.v
۱۱ دی ۲۳:۴۰

چرا بیشتر همو نبوسیدنT^T؟

کاش بیشتر ادامه داش هقT^T

Sorena🕸️
۲۴ آذر ۰۸:۳۴

واااااییییی این وبتون خیلی باحال بود مخصوصا اونجاش که نویسنده به دختره گفت شیلیته! 😂😂

من دلم میخواست به دختره بگم پَل بریده، بعد دیدم خوده نویسنده زحمتش رو کشیدن

 

خیلی باحال لود خسته نباشید✌🏻🖤✨

Rooni.A.m Namkookv
۲۲ آذر ۱۳:۰۷

خب من تا اون لحظه ای که جیمن خودشو معرفی نکرده بود ، من با رویای اینکه اون یونگیه سیر میکردم😐

و وقتی گفت اسمم جیمینه............☺🔪💢

مگه واقعا تو فیکا جیمین قدش بلند باشه ، آخی بچم😢

Kim Miyoung🐳💜
۲۲ آذر ۱۳:۰۲

خب فکر کنم برای اولین بار فرستم.

هورا....

خب باید بگم که من به شخصه خیلی ویمین رو دوست دارم. دو تا سولمیت خاص و دوست داشتنی که رابطه شون خیلی شیرین و پیچیده تر از چیزیه که ما میبینیم. 

و در این مورد که این مینوی بود......خب اینم یه تنوعه.

ولی بنظرم اگه جیمین یه روز این وبتون رو بخونه خیلی خوشحال میشه. چون یه سر و گردن از همه بچه های مدرسشون بلندتر بود.(XD)

به هر حال خیلی ممنونم. و میخوام بگم جدا عالی بود.

نویسنده فایتینگ

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان