BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فیکشن Troubled Duke

irf9_kba2_2171c9cb72df26ff7dc4cecd6d84bd12.jpg

+FULL+

 

نویسنده yoonmin lover
کاپل تهکوک . یونمین
ژانر فلاف . فانتزی . رمنس . اسمات
محدودیت سنی 16+

      

taekook . ver

♕🍓DOWNLOAD🍓♕

 

namjin.ver

♕🍓DOWNLOAD🍓♕

۱۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
yoonmin
۱۱ شهریور ۱۸:۰۸

گوددددد عررر 

RM. kiute.ARMY

جانِ نووووش🌚
sara
۱۲ آذر ۱۷:۴۸

بسیار عالی عسیسم

RM. kiute.ARMY

ممنونات*^*
Fatereh
۲۳ دی ۲۱:۰۰

خب..یونمین و ویکوک رو بخونم..یا نامجینو؟کدومش؟همشو میخونم....چون میخوام ویکوک بنویسم برا همین...

ویکوک فور اور
۲۱ دی ۱۷:۵۹

یونمین لاور عزیزمم ممنوووون 

میخوام برم بخونمش

بنویس بنویسسس

دستت درد نکنه ~.~

فایتینگ

yoonmin lover
۲۱ دی ۰۸:۵۵

راستی اگه مایلید میخوام فیک بنویسم ..... اگه خواستین بنویسم بهم زیر همین پست اطلاع بدین

yoonmin lover
۲۱ دی ۰۸:۵۴

سلان ریدرای عزیزم ...... متاسفانه فایلی که این فیک رو توش نوشتم حذف شده و من نمیتونم ورژن های دیگرو خدمتتون ارائه بدم .... متاسفم

o.o
۲۰ دی ۲۳:۳۰

سلامم

میشه ورژن سپش رو هم بزاریدد

منون میشمممم

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۲۳:۰۷

قربونت لطف داری بهم😅💙💙💙

야시. Yasy2007
۲۰ دی ۲۳:۰۶

اره الما شی خیلیا استفاده میکنن

نه بابا جسارت چیه اصن

شما عقش مایی

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۲۱:۵۸

متشکرم ازت لیلای عزیز...

بله من هم معتقدم روبی جان مشتاق به اشتراک گذاشتنش با ما بوده😊💙

لیلا
۲۰ دی ۲۱:۵۳

خب الما جون درباره فیکت کاملا درست گفته روبی شی اما من میدونم که تو اینو با دل و جون نوشتی و اینکه هیجانت باعث تند رفتن فیک بشه

سعی کن کمتر نقص داشته باشی

فایتینگ عزیزم

sogijin
۲۰ دی ۲۱:۲۱

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۹:۲۹

میدونم که میدونی قصد جسارت ندارم عزیزم😅💙

خب راستش خیلی ها از این الفاظ استفاده میکنن 😅💙

최영 장군 :|
۲۰ دی ۱۹:۱۱

فرستشم خودم بودم 😎

야시. Yasy2007
۲۰ دی ۱۸:۵۵

عررررر و جررررررر رو خوب اومدی الما جون😂اخه من خیلی استفاده میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۲۰

🥰😘

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۱۶

باشع مرسی 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۸:۱۱

میدونم عزیزم اما اگر یکم منو بشناسی متوجه میشی من مدلم اینجوریه و با همه همینطور صحبت میکنم...

راستش نمیدونم چرا😅

اتفاقا آدمی بسیار گرم و صمیمی هستم اما خب در فضای مجازی اینطوری میشم و اینکه مبادا این مدل صحبت کردن رو بنا به رسمی بودنم بذاری😅💙

در عوض همه شما می تونید با من راحت باشید و از کلماتی مثل عرررررر جررررر یا هر چی دوست دارید استفاده کنید😊💙

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۱۰

پس باید برم درستشون کنم .....😂😂

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۰۸

الماشی اینجوری باهام صحبت نکن راحت باش من پری خودتونم 😊😊

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۸:۰۶

متشکرم عزیزم داستان شما رو هم اگر بتونم با افتخار می خونم...

بله خب نوشتار درست تاثیر به سزایی داره...

فرض کنید یک کتاب دارید منتشر میکنید...

قطعا نمیتونه درش غلط املایی وجود داشته باشه درسته؟؟؟😅

امیدوارم موفق باشی💙💙💙

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۰۶

نگاه خب الان ت غلط اولیم اشتب شد 

Paria Bts
۲۰ دی ۱۸:۰۴

الما شی غلت املایی مهمه خب مثلا بخاطر عادت مثلا داخل فیکم نوشتم خاب  ولی در اصل خب خوابه دیگه یا خیلی حاهای دیگش .

فیکمو که تاالان نوشتم ۱۳۵ و خورده ای صفحه س دیگه تا جایی تونستمم روش کار کردم که الان میگی غلط املایی ها هم مهمن 

پس باید برم درستشون کنم 

بعضی جاها هم  به جلی میشه نوشتم میشع یعنی اینو هم درست کنم .

خیلی بد شد چون دوروز کار داره 😂😂😂

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۷:۵۸

خب یونمین لاور عزیز من سعی میکنم تا حد ممکن با دانش اندکم در نوشتن داستانها رو مفید نقد کنم...

پس اگر ناراحت نمی شی نقدم رو شروع میکنم...

در ابتدا بعنوان اولین کار و با توجه به سنت این کار نوشته زیبا و دل انگیزی بود و بابتش بهت خسته نباشید میگم...

دوم در مورد ایرادات نوشتاری...

خب چند غلط املایی واضح یا جزئی داشتی که ممکنه به دو دلیل از جمله سن پایین و به دنبالش مطالعه و تجربه کم و دوم هیجان زیادت بابت ذوقی که داستان زیبات رو ما بخونیم و ایجاد غلطهای تایپی...

خب پیشنهاد میکنم دفعه بعد دقت بیشتری داشته باشی چون این امر برخلاف تصور همه تاثیر زیادی روی ذهنیت خواننده میتونه داشته باشه...

و بعد از اونجایی که من ورژن نامجین این داستان زیبا رو خوندم چند جایی دوباره اشتباه کرده بودی و کوک رو به جین و ته رو به نامجون تغییر نداده بودی و تشخیص یه خورده سخت میشد...

و نقد اصلی در مورد خود داستان...

داستان ایده جالبی داشت اما من خیلی نتونستم با شخصیتها ارتباط بگیرم یعنی داستان به صورت بسیار کلی نوشته شده بود...

البته باز هم حس میکنم علتش به ذوق و خوشحالیت بابت عرضه اش به ما باشه و بابتش خیلی ازت ممنونم...

اما از این به بعد بیشتر سعی کن روی جزئیات وقت و تمرکز بذاری تا داستانت ما رو بیشتر غرق خودش کنه...

شخصیت نامجون و سئوک جین رو دوست داشتم اما بنظرم جا داشت باز هم بیشتر به ویژگی هاشون پرداخته بشه😊

خب و اینکه داستان خیلی سریع پیش رفت...

در کل همین...

ممنونم از زحماتت امیدوارم موفق باشی...

و اینو بدون اولینها بهترین نیستند اما معتقدم به یادماندنی ترین هستند چون قدمی میسازند برای بهترین شدن😊💙💙💙💙

yoonmin lover
۲۰ دی ۱۷:۵۲

خواهش گلم ..... تا درخواست نامجین دیدم ادیتش کردم :)

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۷:۳۶

به به نامجین ...

ممنووووون روبی عزیز💙💙💙💙💙

baran ^-^
۲۰ دی ۱۵:۴۹

مرسی yoonmin lover  . ممنونم . اگه میشه بقیه هم بگین .

baran ^-^
۲۰ دی ۱۵:۴۹

خبر خبر

 میخوام نظر سنجی کنم 

 

؟؟؟کوکوی یا ویکوک؟؟؟ 

تو رو جون من بگین .

yoonmin lover
۲۰ دی ۱۴:۵۶

باران عزیزم ویکوک و اینکه آلما شی چرا معذرت میخوای فدات شم؟ هیچوقت معذرت خواهی نکن چون تو هیچ اشتباهی نکردی

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۴:۴۰

اوه متوجه شدم عزیزم معذرت میخوام💙😅

baran ^-^
۲۰ دی ۱۴:۳۸

مردم بگین.  کوکوی یا ویکوک ؟ 

Park Mochi
۲۰ دی ۱۴:۳۳

خیلی خوب بوددددددددد

 

yoonmin lover
۲۰ دی ۱۴:۲۴

ممنونم عشقولممممممممم ....... آلما شی لقبم روبی ئه و فندوم نداشتمم روبینا

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۱۳:۵۷

عزیزم داستان برای روبی نیست برای yoonmin lover عزیزه😅💙

Kim Devil
۲۰ دی ۱۳:۵۶

خب نوبتع ایشونهه
روبیییی شیییی
خعلی خوب بوددد:))
جیزز ببین ریلی خسته نباشید میگم بهتتت
قلمت خعلی خوبهه حقیقتن بشخصه جون میدم برا این ژانرا و جالب اینه خعلی واضح و خوب توصیف کردی و خعلیم خوب داستانا جمع کردی در کل همش بی نقص بود..
منع بدبخ دوسال میشه در تلاشم رو قلمم کار کنم حیقتن فق اهم..رع دیگ خودت بگیر..جر
درکل که میخ بهت یکم امیدای رنگی کمونی بدممم
روبی شی تو این دنیا هیچکس بی نقص نیست و فقط همه در تلاشن که بیشتر نقصاشونو بفهمن تا کمشون کنن.
نباید خودتخریبی کنی تو این مواقع چون مطمئنن تو بهترین خودتو نشون دادی و باید افتخار کنی،
و میخوام بگم در کل بهت افتخار میکنم و فایتینگگگ لاولییی!

yoonmin lover
۲۰ دی ۰۹:۲۰

خیلی ممنونم واقعا ممنون .... من به همه نظرا احترام میذارم چون نظر خوب خوشحالم میکنه و نظر بد هم نقص هامو میگه و من  سعی میکنم اونارو کم کنم ...... دوستتون دارم یاقوت های من

yui
۲۰ دی ۰۹:۰۸

یونمین لاور شی خودتو دست کم نگیر ^^

با تلاش و فکر کردن به ایده ای که میخوای بنویسی شروع کن ^^

اصلا عجله نداشته باش و برات مهم نباشه کی میفرستی به قول استاد یوکی هر کاری با تلاش و کوشش بدست میاد و حتما باید به چیزی که مینویسی ایمان بیاوریم که میتونیم 😅💙

من عاشق داستانت شدم فقط آخرش سریع پیش رفت اما بقیش خوب بود مخصوصا قسمت تهکوک 😍

یونمینش هم عالی بود :]

پس خودتو دست کم نگیر اگر کسی هم میگه خوب نیست باید قبول کنی نظرش رو چون توی دنیا سیاهی و سفیدی داریم همینطور که همه سفیدی رو دوست دارن باید سیاهی رو هم دوست داشته باشن و قبولش کنن... خوب دیگه زیادی حرف زدم 😅💙

فایتینگ 💙💙💙💙

....

yui
۲۰ دی ۰۹:۰۴

روبی شی 😅

خوندمش داستانت رو یه سری ایراد داشت ولی خوب بود برای اولین بار ^^

بازم بنویس من خودم فنت میشم ^^

استعدادش رو داری و اینکه یکم داستان فقط سریع پیش رفت بقیش خوب بود (:

فایتینگ ^^ 💙💙

...
۲۰ دی ۰۸:۴۸

دسسسستتتتت درد نوکونه 

کاورش از خوده فیک قشنگ تر بید 

خودههههههه فیکه عم قشنگ بوداااااااااا کاورش بیشتر 

مگم کوکمینشم مینویسی

مرسییی

yoonmin lover
۲۰ دی ۰۸:۲۸

خیلی خوشحالم که ی تعداد بدون در نظر گرفتن داستان الکیم بهم امید میدن

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۰ دی ۰۸:۱۸

با افتخار میخونمش عزیزم اصلا عذرخواهی نکن 💙😊💙💙💙💙

yoonmin lover
۲۰ دی ۰۸:۰۳

آلما جونم ورژن نامجینم نوشتم فرستادم برا ددی تا قرارش بده ببخشید اگه فیک خوبی نبود اخه نمیدونستم چی بنویسم و برای همین فیکم بد شد

yoonmin lover
۲۰ دی ۰۷:۳۲

واقعا نمیدونستم با ی چیز الکی انقدر نظر خوب بگیرم ممنونم واقعا ممنون

용 흐 army
۲۰ دی ۰۱:۲۸

یاقوتم کوتاه بود ولی دلنشین یهه تنکس ی چیز متفاوت نوشتی 😉💜💜🐾

Kania Army
۱۹ دی ۲۱:۱۶

خوندمش...

قشنگ بود^^

ولی کم بود ادامه داشت خوب میشد..

ولی در کل وانشات خوبی بود میسی💕

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۹ دی ۲۰:۵۱

و اینکه همه از صفر شروع میکنن و تو لایق بهترینها هستی عزیزم ...💙💙💙

پس برای آرزوهات تلاش کن که قطعا با درخشش جواهر درونیت ما رو حیرت زده و مجذوب کنی💙💙💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۹ دی ۲۰:۴۸

وای یونمین لاور عزیز مال توئه عزیزم؟؟؟

اول اینکه خیلی بهت تبریک میگم و بعد هم تشکر میکنم ازت که اونقدر بزرگ هستی که به سادگی تمام میخوای ورژنهای دیگه رو هم تهیه کنی...

کاور داستان هم خیلی زیباست عزیزم💙😊

فقط ایرادی نداره که من ازت درخواست کنم ورژن نامجین رو هم برامون ادیت کنی؟؟؟😅

yoonmin lover
۱۹ دی ۱۹:۵۳

واقعا کی فکرشو میکرد  من یروز ی موضوع الکی به ذهنم بیاد و فیکش کنمو ددی توی سایت قرارش بده؟ خیلی ازتون ممنونم و از دور همتونو میبوستم و خیلییییییییییی دوستتون دارم........واقعا لیاقت اینکه کسی فیکم رو بخونه رو نداشتم :) شماها آرزومو براورده کردین بازم ممنون

yoonmin lover
۱۹ دی ۱۹:۴۸

کوکمینم مینویسم هرچی بخواین مینویسم فقط شنا عمر کنین فداتوش شم من

yoonmin lover
۱۹ دی ۱۹:۴۵

باورم نمیشه فیکم اومد ......... من برم بمیرم

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۹ دی ۱۹:۴۱

عزیزم اول اینکه ددی نمیبینه اما اگر نویسنده بتونه انجامش میده...

در واقع بهتره این درخواست رو از نویسنده داشته باشیم💙😊

yegane
۱۹ دی ۱۹:۴۰

نمیدونم ددی اینجا پیام منو میبینه یا نه🤔

ولی التماسش میکنم ی کوکمینم بزاره التماست میکنم کوکمین بزار 😭😢😭😢😭

Paria Bts
۱۹ دی ۱۷:۴۲

مننننننن 

Shadi fard
۱۹ دی ۱۷:۴۱

واااااای اخ جوووووون

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۷:۳۴

سکندددد

ژنرال چوی یونگ :|
۱۹ دی ۱۷:۳۴

بلللللللااااااااااخرررررررررررررررههههههههههه هورررراااااااااااا 

ژنرال چوی یونگ :|
۱۹ دی ۱۷:۳۳

فرسسسستتتتتت

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان