BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن A L P H A

v9bs_7.png

✥FULL✥

   

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک/کوکوی . یونمین . نامجین . هیونلیکس
ژانر رمنس . امگاورس . انگست . اسمات . اکشن
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 572

  

⚔️❣️🐺DOWNLOAD🐺❣️⚔️

 

805_vpfe.png 

۶۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Ava
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۲۴

چرا نمیتونم برم تو صفحه دانلود 

رد تبلیغ را میزنم بعدش دیگه نمیاره

RM. kiute.ARMY

سلام عشق من*^*

Areghavan
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۲۶

چرا نمیشه دانلود کرد؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد خوشگلم مشکلی نداره*^*
کوک
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۱۶

باشه هیونگ  باشه sh.s شی مارو سر کار بذار اصلا اشکالی نداره

-اشکای فراوان

RM. kiute.ARMY

منم دارم زشت گریه میکنمممم😭😭😭😭😭
کوک
۲۷ فروردين ۰۰:۴۵

بت سلام مجدد از اون جایی که بنده دوباره نشستم همه فیکای sh.s از اول خوندم طی یک حادثه غیر عمدی تو فیک دایموند اخرش اینو نوشته بودید دقیقا : اسپویل؟ فصل دو الفا از رگ گردن بهتون نزدیک تره 

کووو کجاسسس 

-خور‌زنی

RM. kiute.ARMY

سلام عشق دلم*^*

والا گمون کنم یه رگ دیگه منظور نویسنده بوده😭😭😂
کوک
۱۹ فروردين ۰۱:۱۱

Sh.s شی ولی این باید فصل دو داشته باشه بخدا..

مگه نه هیونگ

RM. kiute.ARMY

با اجازه بزرگترا، بله!!!
جئون لیلیث
۱۳ فروردين ۰۰:۳۷

ددی چشمام خشک شد

ما اعتراض داریم فصل 2 نیاز داریم{یادی کنیم از ابتدایی

*در حال اماده شدن برای افتادن به پای شادی...

ددی خیلی دوست میدارم

یه لحظه با تمام وجود خواستم بهت بگم

سارانگههههههه

RM. kiute.ARMY

جوووون قافیه رو قربونT^T

منم عاشقتمممم!!!
منم بگم...
بوراههههههههه😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜
vkook
۱۶ اسفند ۲۱:۳۶

میشه یه فیک تهکوکی بذار که  ژانرش انگست باشه

RM. kiute.ARMY

بله عزیزممم*^*

لیست فن فیکشن های فول سایتمون رو حتما چک کن نفس، انگست زیاد داریمT^T
جئون لیلیث
۱۱ اسفند ۰۲:۰۶

رگ گردنم زده شد و الفا لیدر نیم و جی کی نیومدن هعی

RM. kiute.ARMY

میانههههه🥲
جئون لیلیث
۰۱ اسفند ۱۶:۱۴

فصل دومش ک از رگ گردن نزدیک تر بود کجاست؟؟

من الفا لیدر نیم و جی کی رو میخواممممممممممم

RM. kiute.ARMY

یه رگ گردن معذرت😔
Mary
۱۸ بهمن ۰۲:۰۴

یکی از امگاورس های خوب بود ولی.

از امگاورس هایی که امگاورس بودن رو صرفا در انتخاب عطر با یه تک رایحه برای هر شخص و زن بودن امگا و مرد بودن الفا میدونه بیزارم. 

این فیک دقیقا امگاورس بود. رایحه و لحن الفایی و رفتاری که شخصیتا با هم داشتن. 

هنوز تمومش نکردم البته ولی یکی از اون خوباس.

با تشکر از نویسنده 

RM. kiute.ARMY

با تشکر از دقت و نگاه هوشمندانه ات عزیزمممم👀💖
huang.mi
۱۴ بهمن ۱۹:۴۸

پس اون فصل 2 نزیک تر از رگ گردن به ما کجاست من میخوامشششششش

RM. kiute.ARMY

یه رگ گردن معذرت😔
N
۱۸ شهریور ۱۹:۵۴

خب من الان خیلی دسترسی ندارم ولی..اگه شد یه بار حتما یکی از داستانام رو میفرستم..^^

خیلی هم ممنونم ازت خیلی مهربونی:> انرژی مثبت میدی**

 

RM. kiute.ARMY

به شدت مشتاقم عزیزممممم لطف میکنیییT^T
قربونت بشمممم:"))) خجالتم نده از خوبی خودتهT^T
N
۱۸ شهریور ۰۲:۰۶

میدونی من نزدیک دو ساله که با این وبلاگ اشنام!

خیلی از فن فیکا رو خوندم و نویسنده های مورد علاقمم ایتو و یوکی ان^^

ولی خب تا حالا کامنت نذاشتم دفعه اولم بود..

راستش خودمم واسه خودم همینجوری داستان مینویسم..ولی تا حالا به کسی نشونشون ندادم..خب تو حضوری دور و برم زیاد آرمی نیست آخه..آره دیگه خلاصه..

وای خیلی پرحرفی کردم ببخشید..

خلاصه که همه چیزز وبلاگ عالیه**

خودتم خیلی خوبی ددی ^-^ 

RM. kiute.ARMY

به به ای جانممممممT^T
خوش سلیقهههه👀
عایگووو پس خوش امدت رو الان میگمممممT^T
چه عالییی! خوشحال میشم منم کارهاتو بخونم هااا عمر من*^*
نگووو نفس وب خودتهههT^T
عالی بودن از خودتهههه*-*
قربونت برمممم:"))
Melodi
۱۷ شهریور ۲۲:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

بفرمایید قرار بود فیک امگاورس بهم معرفی کنید گفتم شاید یادتون نیاد😁

RM. kiute.ARMY

ممنوننن نفس مننننننT^T
موفقیت با محموله ارسال شد رئیس😔😂
Melodi
۱۷ شهریور ۲۱:۵۴

میشه بگی چجوری لینک ناشناش بدم؟یخورده زیادی بلد نیستم 🥺

RM. kiute.ARMY

اره عشق دلمT^T

داخل این سایت https://harfeto.timefriend.net/ یه ثبت نام ساده با نام کاربری و رمز میزنی.
بعدش بهت یه لینک میده اونو برام بفرست خودت هم داشته باش.
بعدش هم داخلش که بشی میتونی بری داخل گزینه ی نمایش پیام و رمزت رو بزنی که ببینی پیام برات ارسال شده یا نه*^*
Melodi
۱۷ شهریور ۲۱:۴۵

سلام ددی میشه فیک امگاورس بهم معرفی کنی؟بیشتر فیکای اینجارو خوندم

از فیکا خوشم نمیاد میمیرم براشون خیلی محشرید مرسی

RM. kiute.ARMY

سلاممم دورت بگردمممT^T
قربونت برمممم نوش جونتتتتت!!!

فقط من دوتا دونه امگاورس بیشتر ندارم نفسم:")
یه لینک ناشناس بده برات بفرستمT^T
N
۱۷ شهریور ۱۹:۳۶

این وبلاگ عالیهه🥲

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته نفسممممممT^T
Senroyla
۱۵ شهریور ۱۱:۳۶

ددی قشنگمممم 😁🍫

 

میشه چند تا فیک تهکوک امگاورس معرفی کنیییی

و اینکه لطفا سند اند نباشه

مرسیییی :) 

RM. kiute.ARMY

جونممم😔

از توی سایت عمرم؟T^T
Asma
۱۳ مرداد ۲۰:۵۲

سلام ددی من تازه وارد این سایت شدم و اشنایی ندارم ولی همین چند وقتی هم که تو سایت بودم هم خیلی از سایت و داستاناتون خوشم اومده من باید هر شب یکی از داستانا رو بخونم بعد بخوابم...

راستی میشه فیک با ژانر امگاورس بگییی؟؟

من هر چی به ذهنم رسیده بود و دیدم رو خوندم ولی بازم دارم از شما هم میپرسم ببینم چیز دیگه ای مدونید به من بگید؟

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزدلممم*^* به به خوش اومدی قشنگمممممT^T اختیار داری نفسممم لطف داریییی:")

اوه البته خوشگل خانم*^*
بله بله من درخدمت شما عشق جان هستمT^T

لیست فن فیکشن های فول سایت رو نگاه انداختی عمرم؟
kim light
۲۶ تیر ۱۲:۰۵

دد یادته گفتم فیک خوندن تعطیل؟؟

 

نشستم تو وقت استراحت فقط فیک هایی که دوست دارم بخونمو مارک می کنم که بعد از اعتصاب بخونم:)))))))))))

عجب خریم من!!!!!!!!!!

 

 

اکشن؟؟

خوراک خودمه

کوکوی؟؟ ویکوک؟؟ ایول!

شادی؟؟

به به اسماتاش شادی خانم ما رو نایت افتر نایت ایل بی فاکینگ یو رایت!!!!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

بلهT^T

عایگوووو این لذت بخش ترین کاره باور کن:")))
نههه دور از جوووونT^T

هر روز هفته از پشت شادی خانم نصیحتمون میکنه!!!
Tessa
۲۵ تیر ۲۰:۰۵

سلام؟

ببخشید خیلی خیلی وقت پیش اینجا یک فیک با ژانر برادرانه به اسم shadow school نبود؟ دوتا فصل هم داشت و حساسترین جا هم تموم شد...

Mooni🌜

سلام عزیزم متاسفانه برداشته شده
......
۲۰ تیر ۱۵:۵۸

های... حاجی اینو باید چجوری اورددهر کاری میکنمم نمیشههه 😭

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود
بفرما سید نبینم غمتوT^T
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۱ تیر ۲۰:۰۵

وایسا ببینم سونگمین دختر بتا؟ 

سونگمین اسکیز؟:/

یا یکی دیگه؟ 

با گیریل بندا همچین آشنا نیستم

RM. kiute.ARMY

نه گمون کنم یه سونگمین دیگه استT^T
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۱ تیر ۲۰:۰۲

یک نگابابه کاپل ها... 

*لبخند ملیح... 

نگاهی دیگر به در و دریچه... 

*در و دریچه آه میکشند و لبخند من ملیح تر میشود

نگاهی به نویسنده... 

*پا شدن با لبخند از زیر پتو به هدف خود/کشی به دلیل این فیک

*یخ بستن تمام مفاصل بدن به علت سرما 

*برگشتن به زیر پتو و فریاد زدن و پلی کردن موزیک

"هالا لا لا لا زیاااااا" 

"دومینو دمینو دومینو" 

"بامبی بامبیییییی" 

"اسموک اسپرایتتتتتتتتتتتتتتتتت" 

"هانا دول سه چیززززز" 

"ایز می اور پی اس فایو؟" 

"کنت یو سی د تیک تووو؟" 

"بلو ساید بک تو بلو ساید..." 

*احساس آرامش با آهنگ آخر و با لبخندی ملیح، در حال منجمد شدن به طرف لینک رفته

و هزار فحش ناموسی نثار هواکرده که حتی در تابستان هم گرم نمیشود.... 

ترک صحنه....  

RM. kiute.ARMY

*لبخند عموجانی طور
*پاک کردن شیشه ی سایت
*دوباره لبخند زدن بهت و پیس پیس کردن شیشه پاک کن رو شیشه
*دادن آهنگ درخواستی
" کویین کارد!! کویین کارد میخواام!!"
*خاموش کردن کولر جهت منجمد نشدنت
نرو سمیه!!!
Clara
۰۶ فروردين ۲۱:۵۸

های 

ددی این فیک فصل دو داره ؟

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ*^*
والا فعلا که خبری نیست اما نویسنده گفته بود اره داره:">
MKh
۲۷ اسفند ۱۶:۰۳

سلام . من قبلا ی فیکی خوندم مثل همین ژانرش آلفایی بود ولی اون کاپلش نامجون و ی دختره بود که جفتشون شاهزاده بودن . هرچی سرچ میکنم پیداش نمیکنم

RM. kiute.ARMY

سلام جانان*^*
اونو برداشتم تا فصل سومش بیاد:")
nsyhjtjb
۱۴ بهمن ۱۹:۵۷

 

سلام بیبی ( مشکلی نداره بیبی صدات کنم ؟ )

اممم من جدیدم لینک فیک pure ویکوک رو داری ؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام جانانمT^T البته راحت باش جیگر جان*^*
نه دورت بگردم:"(
مفت خور
۲۲ آذر ۱۴:۱۲

سلام دد میگم منظورت از فیک آلفا اینه ؟

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم*^* 
اره
Kim miya
۱۶ آبان ۱۶:۲۱

ددی فیک گلد و خوندم بعد متوجه این شدم :") 

 

یعنی چییی چرا تا حالا اینو ندیده بودم :/

خلاصه ددی خعلی عشخی خوشملم:")

RM. kiute.ARMY

این اصل جنسه!!! کراشمههههههه:")))

منم عاشقتممم نفسسسسسسT^T
𝑵𝒊 𝒌𝒊
۳۰ مهر ۲۰:۲۴

مرسیییییییییی بهترینیییییییییییییییییییییییییی:">

RM. kiute.ARMY

عسلمییییییییییییییییT^T
𝑵𝒊 𝒌𝒊
۲۷ مهر ۱۵:۴۳

سلااااااام ددی

چ خبر

مدتی بسی طووولانی نبودم

فیک یا وانشاتی چیزی از هیونلیکس یا مینسونگ یا کلا کاپلای غیر بنگتن و اکسو سراغ نداری تو سایت؟ کمن ولی قبلا حس میکنم دیدم

مثلا یونگیو:"))

RM. kiute.ARMY

سلاممممم خوشگل کیوت منننننT^T
خوش برگشتیییییی!!
والا یه سایت بود که فیک های تی اکس تی رو میذاشت:">
https://citymoon.blog.ir/


کل فن فیکشن های متفرقه امون هم همینهT^T
Zahra
۱۴ مهر ۱۲:۲۳

عوضی کراش پندذفی

ب چ حقی این چنین کراششششششییییییی 

دیگر نمیتوانممممم

هق اون صحنه ک لای خاک و اوار همو میبوسیدن:">> >

 

RM. kiute.ARMY

هیچ آلفایی برای من این آلفا نمیشه...
Eyan
۱۳ مهر ۲۱:۲۷

ددددییییییییییی

میصتتتتتتتت

یکی دو ماه نبودم(ی حسی بم میگه اخرین بار خرداد کامنت دادم=/)

هعی درگیر کراش بازی و رفیق بازی و اینا بودم ولی دلم تنگ شده بود

همه فیکا از رند بودن در اومدن باید دوباره دست بکار شم))))

ددی میگم همه فیکا و وانشاتای ویکوک کوکوی اصمات سایتو شخم زدم حداقل هرکدومو دوبار خوندم=/

می خواستم ببینم فیک ویکوک کوکوی اصمات سراغ داری؟

بعد لینک فیک اسلحه رو داری دد؟

یکی بم دادش ولی بالا نیومد=/

RM. kiute.ARMY

من بیشتررر میصتتتتتت عمرممممT^T
خوش برگشتییییی:">
اوووور رفیق بازی؟😂

اسلحه رو دارمT^T
لیست فن فیکشن های فول سایت رو هم یه رخ بنما

https://uupload.ir/view/the_weapon_s1[vk]_full_part_bb85.pdf/

رمز فصل اول:RTWs1fuLL

 

https://uupload.ir/view/the_weapon_s2[vk]_full_part_90d.pdf/

رمز فصل دوم:NanaNevisFM

 

https://uupload.ir/view/theweapon(vk)s3_full_part_vgs2.pdf/

رمز فصل سوم:BTPWNTEmyMint

nini♡hamster
۰۴ شهریور ۰۳:۱۶

تلاشمو میکنم ولی ترک عادت سخته قبلا خیلی نیاز به خوابیدن نداشتم و با این حال باز انرژی زیادی داشتم ولی اخیرا شبیه یک انسان عادی شدم و نیازمند خواب میباشم و انرژیم بعد از مدتی تموم میشه..ولی بازم اگه کاری بام نداشته باشن شاید حتی بیشتر از ۱۲ ساعت بخوابم..کلا من یا نمیخوابم یا اگه مامانم پا نشه کفگیر و ملاق و قابلمه و هر چیز دیگه ای که تو اشپز خونه هست رو نکوبه تو در و دیوار و زمین و ظرف شویی شاید حتی ۱۲ ساعت بیدون اینکه بیدار بشم میخوابم(نمد چرا انقد این صداها رو مخمه بدبختی اینه که وقتی خوته مامانبزرگم بودمم باز اول صبی همین صداهارو شنیدم کلا من نمیتونم با اختیار خودم هرچقد میخوام بخوابم...)قبلا مادر عزیزم منو خرس قطبی و پدر عزیزم منو خرس خوابالو صدا میکردن

یچیزی یادم افتاد..من قبلا صب زود پاشدم اومدم سایت فیک چدید دیدم بعد نمد چرا وقتی دیدم ساکته کسی چیزی نگفته و سگم اونجا پر نمیزنه یهو شروع کردم تایپ کردن و حدودا ی ده تایی فک کنم شد ولی اونموقع اسممو یچیز دیگه زدم..

عام خب اخه نمیدونم چی بگم...جرر نیمه گمشده..مونی میاد از نقاط مختلفی جرم میده.. من یک عدد ددمون شیپر بدبخت تشریف دارم..فقط یکم تکنیک ترسناکیه..جرر ولی اگه تو دوتا بودی ینی ی ددی دیگم داشتیم من با مونی تقسیم میکردم یکی برای خودم یکی برای مونی(چ بچه خوبیم تکخوری نمیکنم بلکه جهت داشتن امنیت جانی نقسیم میکنم)

بله؟(خودمم نمیدونم چرا بین این همه چیز نینی همسترو انتخاب کردم) 

موررر..جیهوپ..جک این د باکس..اقا اصن دیگه این سه تارو جلو من حتی اسمشونم نیارید که شروع میکنم عر زدن و باید تحمل کنید..اوکی ولی گاد..فکرشو بکن این البوم محشر بود ومنی که بایسم هوپیه هنو تو شوکم..البته نامجونم هست درواقع من بایس ندارم هر ثانیه یکی بایسم ولی خب این دونفر جایگاه ویژه ای دارن و البته یونگی و جینم شدیدا میدوستمشون و قطعا مکنه لاینم جزشون هستن(نگفتم بایس ندارم؟وقتی بحث دوست داشتن و کراش بودن و بایس باشه من از اول تا اخر همرو اسم میبرم ولی برعکس خیلیا من در درجه اول هیونگ لاینه ولی خب نمد چرا تعداد کسایی که بایسشون هیونگ لاینه نسبت به کسایی که بایسون مکنه لاینه کمه..هرچند من همیشه انتخابم همینقد خاصه وقتی یچیزی رو واسه خودم انتخاب میکنم معمولا کسی خیلی اهمیتی بهش نمیده ولی وقتی بیخیالش میشم یهو خیلیا متوجهش میشن و بهش علاقه مند میشن و خب من قرار نیست هیچوقت بیخیال هیونگ لاین و خصوصن نامجون بشم عاشق خنده هاشم چون خیلی قشنگه و همینطور چال گونه هاش(چیشد که بحث به اینجا کشیده شد؟)

گفتی سلامتی..بگم وسط تابستون سرما خوردم و تازه خوب شدم باورت میشه؟..فک کنم من کلا انسان عادی نیستم

اگه این کار مفیدی حساب میشه باید بگم منم یکم کار مفید کردم

چشم ولی خودتم بخواب چون خواب خوبه حس خوبی داره قشنگ ادم اروم میشه(حالا خوبه خودم بیدارم ولی خب دلیل بیدار بودنم اینکه هنوز کارام تموم نشده)

چقد تایپ کردم...فک کنم اصن نخونیش همینجوری ردش کنی بره چون همش چرت و پرته..

RM. kiute.ARMY

عه مثل خواهر منیT^T اونم یا نمیخوابه یا اگه بخوابه رکورد میزنه😂

سکرت میری میای ها مشکوک میزنیT^T😂

جرررر به مولا ما متعلق به خودتیم تعارف نکن😂😂😂
(اسم کیوتیه*^*)

دقیقا این همین جمله ات معلومه از هفت نفره اشون حامله ای دخترم😂 منم هردو بایسام از هیونگ لاینه:")
دقیقا دقیقا!
(بحث ها دارن خطرناک میشن)

شت:| چیکار کردی سرما خوردی جانم؟😂
هوراااااااااااا یه تیتاب طلایی برای تو که بلایی😂
خیلی دوست دارم بخوابم اما مدام استرس میگیرم انگاری:/ در حالی ک کاری ندارم:|
نه فدات شم میخونمشT^T چرت و پرت هم نیست:|
nini♡hamster
۰۲ شهریور ۲۰:۳۱

دد دارم بیهوش میشممممم..دیشب کلا ۴ ساعت خوابیدم بعد امروز دقیقا همون موقعی ک حس کردم دیگه نمیتونم بیدار بمونم و میخواستم بخوابم ننم اومده بالاسرم گفت گمشو لباس بپوش بریم بیرون(بازار)مگه دیشب اونهمه نگفتم زود بخواب فردا باید بریم بیرون...و این درحالیه که من ن دیشب و ن حتی امروز صب ی کلمه هم راجب این موضوع نشنیده بودم...

اوکی اینارو ولش بریم سر بحث قبلیمون چشم الان دوباره امتحان میکنم ولی خیلی داره میره..من دو سال بیشتره اینجام دارم فیک دان میکنم و ذخایر انرژی فیکیم رو پر میکنم ولی حس میکنم اگه بگردی نهایتا پنج تا کامنت داشته باشم..کلا بچه ساکت و خوبیم مگه نه؟

بقیه ذخایر دارن منم ذخایر دارم

ولی جرر ذخایر انرژی فیکی دارم چیزای جدید کشف میکنم قدرم را بدانید فرزندانم(حالا خوبه همه ازم بزرگترن)

جر جلو مانده ذهنی...حرفت کاملا درست و حق بود

اصن میدونی چیه مشکل از من نیست کیبرمه که نمیفهمه منظور من چیه! 

هعی..اینا رو ولش لاب یو ددی♡

و اینکه خسته نباشی☆

اعتراف میکنم من هنوز نمیتونم باور کنم تابستون واقعا داره تموم میشه و من هیچ کار مفیدی نکردم و همشو خواب بودم..

فک کنم دیگه زیاد زر زدم پس میروم که در زیر پتوی صورتی رنگ و زیبای خود غرق خواب زیبایم شوم بای♡

RM. kiute.ARMY

ای کول باشیما:| بچه برو بخواااااااب!!!

نه دیگه کامنت بده باهم گپ بزنیم شاید زد تو نیمه ی گمشده ام بودی😂 *تکنیک جدید برای گرفتن کامنت*
نی نی همستر (ع)

بله بله!
خره اصلا-_-
لاو یو مووووور:">
سلامت باشیییییییییT^T
وای منم....تنها کار مفیدم خوندن چندتا کتاب بوده...
نوش جونت جا منم بخواب😂
nini♡hamster
۰۲ شهریور ۱۰:۰۰

عام دد؟

نمد چرا وقتی پیکوفایل بچ با من مشکل داره:)

میخواستم تهجو رو دان کنم نشد اومدم الفا رو دان کنم باز نشد میخواستم ای لاو یو تو بیبی رو دان کنم بازم نشد..خب من الان چ خاکی تو سرم بریزم...واقعا دوس دارم دوباره بخونمشون!(قیافه مثلا مظلوم و کیوت به خود گرفتن ولی درواقع شیطانی و خبیث تر شدن)

جدیدا دوباره به مرض کصدستی مبتلا شدم اگه چیزی مشاهده کردی به روم نیار البته کیبردمم ی وقتا کلمه رو کلا نابود میکنه ی جدیدشو میسازه بجای درست کردنش پس اونم مقصره

RM. kiute.ARMY

ای کیوت من😂 فیل/تر شکن رو باز کن:")

نه بابا فدا سرت امروزه همه ی کیبورد ها معلولن و جلو مانده ی ذهنی!
blueberrrrry
۰۱ شهریور ۲۱:۱۲

میزنمتااااااااااااااااااا چرا تایید نمکنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(⓿_⓿)

 

من با لپ تاپ فلفل ندارمممممممممممممم غلط کردم از اول اینو نخوندممممممممممم🙄( ̄﹃ ̄)

کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک ددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

تایید میکنم ب ولله😂

دور از جون:"(
من نهایتا دلداری بدم😂
blueberrrrry
۰۱ شهریور ۱۹:۴۵

نمخاممممممممممممممممممممممممممممممممم...لینک دیگه نداره دد؟؟؟ اخه من با لپ تاپ الان اومدم فلفل شکن ندارمممممممممممم رو لپ تاپپ  (ಥ _ ಥ)

RM. kiute.ARMY

نه نداره بخدا:">
blueberrrrry
۳۰ مرداد ۲۱:۲۰

ب چ دلیل فاکی ای سایت پیکو پدصگ بالا نمیادددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لینککککککککککک میقامممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

به نام خدا
فل فل شکن روشن کن!
helenmin
۳۰ مرداد ۰۸:۵۵

به اسماتای فیکای سایت قسم که چشمم کور شد از بس منتظر شدم فصل دو این بیاد بخدا اس اچ کجایی پس

 

 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس عازم مصر است برای تهییه گندم.
maya
۱۳ مرداد ۰۱:۳۳

انشالله و تعلی کی قرار ست فصل دوم این رمان مقدس بیاید؟(:

RM. kiute.ARMY

هرگاه که صدا و سیما تصمیم بر آن گرفت در عوض مختار، سریال دیگری را پخش بفرماید:">
0-0
۲۰ تیر ۱۶:۳۸

فصل دومش کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

خونه اشون:">
BTSSSSSSSSSSSSSSSSSS
۲۰ تیر ۰۷:۵۴

ناموصا ددی هر کی گفت کوک و ته برادرن و بدین من به 4567765567885444 قسمت مساوی جرررر بدممممممم 

RM. kiute.ARMY

قسمتی از سبم زندگی خواهرم را در کامنت مشاهده میکنم😂 به به
Melika
۰۴ تیر ۱۰:۳۴

فصل دوم این لهنتی ژاذاااب کی میاد:>>>

RM. kiute.ARMY

هروقت خدا بخواد:">
کک و مکای فلیکس")
۰۳ تیر ۰۶:۵۲

هیونلیکسه؟

چشمام درست میبینه؟

راستی ددی من قراره یه فیک بنویسم حدود 600 و 700 صفحه ای

که استری کیدز و بی تی اس باهم توشن 

تازه ویکوک و هیونلیکسم داره!

شاید بتونم وسطای تابستون تحویلت بدم شایدم مهر و اینا چون خیلی تو همه فیکش

امیدوارم خوششون بیاد

راستی خیلی خر ذوق شدمممممم دیدم این سایت هم از هیونلیکس گذاشته****^****

RM. kiute.ARMY

بله*^*
کاملا درست!
باح باح چ پر ملاتتتتت!! در خدمتیمممممT^T
البته:">
عزیزدلمییییT^T ان شا الله از کاپل های کی پاپ بیشتر هم میشه*-*
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۱۶

یا ددی مثلا فک کن ی فیکی باشه ک توش دوتا شاهزاده(مثلا کوک و ته)خانواده هاشون مجبورشون کنن باهم ازدواج کنن بعد اونا چون راضی نبودن دوتاشون فرار میکنن بعد خیلی اتفاقی موقع فرار هم دیگه رو میبینن و بینگو!

ی نگاه،ی نگاه،فقط ی نگاه..جرر

عشق در نگاه اول

بعد تقریبا ی ماه پدر و مادراشون پیداشون میکنن و بعد اینکه میفهمن از همون اول قرار بوده همون دوتا باهم ازدواج کنن دوتاشون ضایع میشن=/

RM. kiute.ARMY

بامزه میشه😂
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۱۲

جرررر

ولی ددی من اصن نمیدونم چرا ولی خیلی دوست دارم تو ی فیکی بزنن باتمو کتک بزنن بعد تاپه مواظبش باشه)

باتمه تب کنههه ممخابیفانندرزر

اصن من مرض دارم)

RM. kiute.ARMY

باتم آزاری در روز روشن؟😂
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۴۲

یا ددی مثلا فک کن باتمه فیتش تاپ خشن داشته باشه و ی شب ک میره بار ی تاپ فاکی خشن میبینه ک عف تایپشه

بعدش هم رقص لاکپشت میرن(فیک فیکس یو..پارمم)

RM. kiute.ARMY

لاکپشت استریپر😂😂😂
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۳۹

ددی من ی اسمات میخوام ک توش باتمه خواب باشه بعد تاپه بره بالا سرش و اهم اهم)))

بعد مثلا فک کن شب قبلش هم ماجرای قشنگ قشنگ

بعد باتمه هنو استراحت نکرده فردا هم چیزای خوشگل خوشگل

کمر باتم ب چخ میره))

RM. kiute.ARMY

باتم به دیار باقی شتافت😂
Eyan
۱۴ خرداد ۱۳:۳۵

ب دنیا اومدن با این فیک-

بزرگ شدن باش-

تموم شدن فیک و پیر شدن-

در انتظار فصل دو 70 ساله شدن-

مامان بزرگ شدن-

مردن-

پودر شدن اسکلتم-

گازوئیل شدن-

))))))))

RM. kiute.ARMY

-بهره برداری از گازوئیل
-دود شدن رفتن به هوا
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۲۴

جررر

یا مثلا ددی فک کن ی شب ک تهیونگ ت راته و کارای خوشگل خوشگل یکی از بچه هاشون صداشونو بشنوه بعد فردا صبح هی راجب اون موضوع بپرسه و کوک همش همش خجالت بکشه

خجالت کشیدن الفاها>>>>>>>>>کل زندگیم))

RM. kiute.ARMY

بزن قدششششششششششششش!!!
Eyan
۰۳ خرداد ۰۹:۴۷

وای ددی مثلا فک کن فصل دومش کوک ی کار بدی بکنه(نمیدونم حالا فک کن مثلا جون خودشو ب خطر بندازه=/) بعد تهیونگ بخواد تنبیهش کنه بعد یهویی ژانر بی دی اس ام بکنن تو فیک اصن عففف(بمولا میص ی بی دی اس ام ت فیکای اس اچ اس)وای لنتی عالیههه

RM. kiute.ARMY

ماشالله ذهن خلاق😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ خرداد ۲۰:۰۲

*فسیل شدن در انتظار فصل دو

RM. kiute.ARMY

*گازوئیل شدن
سرینا
۰۱ خرداد ۱۳:۵۷

من فصل دوم رو می‌خواممم عرررر

RM. kiute.ARMY

ب قران ب همین برکت منم!
بیکار
۰۱ خرداد ۱۳:۴۹

من فصل دوم رو میخوام پیر شدم از بس انتظار کشیدم🤧😭😭

RM. kiute.ARMY

الله و مع الصابرین
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۲۴

هنوز هم در انتظار فضل دو

RM. kiute.ARMY

*صدای هوهوی جغد*
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۰۱:۴۷

*کپک زدن در انتظار فصل دو

RM. kiute.ARMY

هعی:")
Eyan
۰۹ فروردين ۱۵:۴۰

های دد

ددی میگم امروز همینطوری رفتم فیک دایموند(فصل دو گلد) واسه بار هزارم خوندم

جر

بعد خب اون فیکه مال پارسال بود دقیقا ت ایام عید(سالگردش مبارک)

اس اچ اس اون موقع گفته بود فصل دو الفا از رگ گردن ب شما نزدیک تر است..

پس چیشد؟

RM. kiute.ARMY

عههههههههه:"> یه سال الکی الکی پیر شدیما!
هنوز هم به رگتون نزدیکه😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۷:۱۲

امگاورس؟ژون*^*

یونمین؟ژون تر*^*

*دانلود فیک 

دد و مونی من اگه این سایت نداشتم چی کار می کردم؟🥲🤝🏾

*در درس غرق شده بودی...و منحرف نبودی🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

اگه این سایت نبود شماها به راه راست هدایت نمیشدینT^T * الکی مثلا
mehrsa_jkkk^-^
۳۰ بهمن ۱۱:۴۴

الان فصل دوم الفا کوشش؟

فصل دومش رو بدید من با خودم ببرمممم هققق

خسته شدم از بس وایسادم پشت دررر 

شادییی بیا این درو باز کن فصل دوممون رو بده اههه

ممد نبودییی ببینییی شادییی با ما چه کردهههههه 

 

دد کی میاد فصل دومش من رو این فیکه کراشممم می خوام در اینده های نزدیک باهاش ازدواج کنم ولی اول باید فصل دوش بیاد تا بتونم باهاش ازدواج کنمممم T-T

 

(دد مدیونی اگر فکر کنی دارم سایت رو شخم میزنم ببینم فصل دو  فیک ها کی میاد://)

RM. kiute.ARMY

یاد این چالش جدید ورونیکا اپن د دور افتادم😂

حالا با این عقد کن فصل دو اومد خودم میرم کمیته امام جهزیه میگیرمT^T

این از شخم گذشته دخترم سایت رو حفر کردی😂 قنات زدی
بدبخت دنبال فیک
۲۴ بهمن ۲۱:۱۵

ددی یه فیک بود یه دختره بود هم اسم من(ارمیتا) بعد میخواست ایدل شه ولی کیپاپ دوست نداشت بعد با کوک یه داستان عجیب پیدا کرد بعد همین دیگه

میدی لینکشو پلیــــــــــــز؟

RM. kiute.ARMY

اونو از سایت برش داشتیم لاوT^T
fatish
۲۳ بهمن ۱۶:۳۹

اصن اس اچ اس زاده شده تا مارو با اتکاش و قلم فاخیش ب*ا بده یونو؟*^*

RM. kiute.ARMY

ای نوووووووووT^T
B.r*_*
۱۳ بهمن ۰۸:۴۴

جان من بگو اومده..اومده دیگه مگه نه؟!

RM. kiute.ARMY

نه:">>>>
B.r*_*
۰۴ بهمن ۱۶:۰۹

نیومده هنو؟!

ببین این شاپی چیکار میکنه با ادمಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

فن فیکشن گم گشته باز آید ب سایت غم مخور:">
mehrsa_jkkk^-^
۲۲ دی ۱۸:۲۲

ددیییی

میگم احیانا شادی توی یکی از فیک هاش ننوشته بود که الفا  قراره فصل دومم داشته باشه؟

هوم؟

شاید توهم زدم -_-

نه مطمئنم که یه جا گفته بود

قرار نیست فصل دومش رو بده؟من خیلییی خیلییی فصل دومش رو میخوام ایش

هق

RM. kiute.ARMY

نه نه گفته بود ک داره:">
شاید این جمعه بیاید😂
army tae lover
۲۱ دی ۱۴:۵۱

اوففف اس اچ اس ممنون ددی

RM. kiute.ARMY

ولکام بیبی*^*
Gaul Jk❤
۱۴ دی ۰۰:۲۸

هایییی

خوندم 

برای فردا و پس فردا هم و شب بعد هم آماده دانلود کردم حتمی نظر میدم🙃

قشنگ بود

ولی‌من صحفه های آخرو رد. کردم راستش دوست داشتم زودتر تموم بشه 

ولی خوب قشنگ بود و زیبا بود💛💫

RM. kiute.ARMY

این فیک مورد علاقمه:">
B. R*_*
۲۲ آذر ۱۳:۵۱

هق تر

ددی جان من بگو بیاد:/

RM. kiute.ARMY

با گفتن من جادو نمیشه اما چشT^T
B. R*_*
۲۱ آذر ۱۴:۱۱

نمخوااااااااااااااام

:/

RM. kiute.ARMY

هق:">
B. R*_*
۱۴ آذر ۰۸:۵۷

ددی

جان من بگو چرا نمیاد

دیگه تحملم تمومه جان تو:/

Mooni🌜

در دست تایپه ماشالا انقد فیک داره نمیدونه کدومشو تموم کنه😂😂
B.r*_*
۱۰ آبان ۱۰:۵۱

هروقت اومد لینکشو همینجا میندازی؟! 

RM. kiute.ARMY

بله جانم*-*
B.r*_*
۰۷ آبان ۰۰:۴۲

ددی 

نیومده؟! 

من عصبی بشم خیلی ترسناک میشم:) 

RM. kiute.ARMY

ترسناک شدنتو خریدارم دارلینگم
نه هنوز نیومده😂
خودکار کاکتوسی نامجونم •-•
۰۶ آبان ۱۱:۳۹

سیلااااااام

دلم براتون تنگیده بود بیمولا 😂

دایسوکه ام ! همون صصکی نمجون قدیمی 🚶‍♀️

از مکه امده ام و به ... نه چیزه ببخشید ریدم ! 

خواستم بگم که سلاام ایرانی ! :/

و امیدوارم تونسته باشم چرت ترین کامنت قرنو

به خودم اختصاص بدم ! 🚶‍♀️

فعلاااااااا خوداحافظظظظ !

 

RM. kiute.ARMY

تا الان داشتم زیر لب قربون صدقه ات میرفتم که با دیدن جمله ی آخر ترغیب شدم بگم ووووووووووووووات د هل بروووو😂😂😂
AR•J•MY
۰۴ آبان ۰۷:۴۰

نمیدونم درست فهمیدم یا نه!...

ولی فک کنم دقیقا صدمین کامنت این پست من بودم :)

ف و س نشدم ولی ص شدم :)

RM. kiute.ARMY

کامنتت جوریه که بار محتواییش کمر فلسفه رو خم کرد😂
B.r*_*
۰۳ آبان ۱۰:۲۳

من دیگه دارم روانی میشم

میفهمی ینی چی این؟! 

من منتظرم فصل دو بیاد ولی هنو نیومده😢

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیاید:>
AR•J•MY
۰۳ آبان ۰۸:۳۲

این خیلی خوب بود :")

ولی خو سخت بود 😐

چون من بجا تهیونگ جیمینو تصور میکردم...

بجا جیمین هوسوکو...

بجا هوسوک تهیونگو...

یعنی جیکوک و سپ و بقیه کاپلا ته هم سینگله بود 😐

ناموسا پاره شدم سر تصور کردنش :|

ولی قشنگ بود :)

(نه پ میخوای قلم شادی باشه خوب نباشه 😐)

از چیزایی که خیلی حالمو خوب میکنه فیکای امگاورس (یا فول اسمات) از شادیه...🥲💔

آره...

RM. kiute.ARMY

دست مریزاد ماشالله😂
اصن میشوره میبره پایین:>
B.r*_*
۰۱ آبان ۰۹:۴۳

فصل دوم ووووووووو

چرا نمیادددددددددد

چرا منو زجر میدین؟! 

RM. kiute.ARMY

میانههههههه😂😂
mandana shi
۳۰ مهر ۲۳:۴۱

ددی این پوستر چرا انقدر مرگه ؟؟؟؟؟؟

چقدر پیشنهاداتت عالیههههه

وای من الان اون ته ته ای که دست میکشه رو موهاش رو میخوام 

اه لعنتی موهام بلند شده وگرنه موهای خودم اون شکلی بود دلم خواست الان دوباره اونجوری بود 

یکی بیاد با موی کوتاه من دست کنم توش 

ددی الان دلم رو اب انداختی من چه کنم با این دل 

RM. kiute.ARMY

من با پوسترش یه مدت تو رابطه بودم😂
نوکرم جیگر من نهایتم رو برای بهترین ها(شومای بانوی تاج سر) نشون دادم
پوستر رو در آغوش بگیر😂
melii
۲۳ مرداد ۲۱:۳۲

سلام

اقاااامن ناراحت شدم

چرا فصل دو رو نمیزاری🥲🥲🥲 آیا رواست که من در دریای اشک خود غرق بشم ؟؟؟ 

زود تر بزار پلیززز🙂

 

RM. kiute.ARMY

بوخودا میزاره نویسنده:">
تهکوکر زیبا
۱۳ مرداد ۱۸:۵۵

خواستم بیام بنویسم یجا اسپویل کردی فصل دوم در راهه. قرار نیس فصل دومشو بدی؟ 

ولی دیدم بقیم پرسیدن گفتین در راهه😂

هیچی دیگ خواستم بگم زودتر بده من دیگ داره یادم میره اصن ماجرای فصل اول چیبود😂

تنک

RM. kiute.ARMY

بخدا در راهه😂
یادت نره سه تا بچه دارن که به فرزندخوندگی گرفتن😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۰۷ مرداد ۱۳:۲۷

:/ میگم ددی این فیک فصل دوم مگه نداشت ؟ 

RM. kiute.ARMY

چیراع:>
stay girl
۰۴ مرداد ۲۱:۴۷

سلام

خیلی کیف داد من برم بقیه فیکارو بخونم 

اقا میشه از استری کیدزم فن فیک بذارید ؟؟؟؟مینسونگ اصن عقشه(همچون ویکوک )

و دیگه هم از نویسنده و هم از شما برای این فیک زیبا ممنونم 

RM. kiute.ARMY

امهعلمعغلبنغب
برو برو*^*
حتما اگه شد چشم*^*
Atosa
۲۷ تیر ۰۲:۱۹

فصل دومش نیومدن هنوز؟!☹️

RM. kiute.ARMY

میاد:">
Fereshteh
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۳۰

من از ویکوک حامله ای جججر ارزو برا جوانان عیب نیست ربطی نداره ولی گفتم یاححححححح کصشر زیاد میگممممم 

RM. kiute.ARMY

کنچانا راحت باش😂😂😂
Ttt
۱۷ فروردين ۱۶:۴۲

فصل بعدش کو؟

moon🌛 Child🌜

در راه است..
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۶ فروردين ۲۳:۲۰

خانم گل چ گشت🥲😔طف تو روت حلما خب عه اینم ادمه دیگه عنتر اه درک داشته باشه ازگل💧من امتحان جامع دادم از این فیک بمولا 

اسپویل کرده بودی که خانومی😔💧بد تر از تام هالند پدصگ

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tāē Tāē
۱۱ فروردين ۱۳:۵۴

آخ که من مردم برا پوستر😭💔

نجات یابید مرا😂😐✌

RM. kiute.ARMY

الان می آیم😂😂
deniz
۲۱ اسفند ۲۱:۴۱

واوووو پوسترووووووووووو 

کراش زدم روش 

 

 

moon🌛 Child🌜

منممم😎🖐
مم
۲۱ اسفند ۱۶:۱۹

فصل دوشم اگه میشه نویسنده بده

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Manvool🌙✨
۱۹ اسفند ۰۴:۰۳

چقدر نظر😭😭😭✨اصلا پوستر این باشه فیک چی میشه؟!🥺😭😭😭😭💜✨لعنتی خیلی خانه خیلی*وی در حال زجه زدن*😭😭😭✨هر چی بگم کمه🥺🥺😭💜✨میتونم سال ها بدون هیچ حرکتی فقط به پوستر نگاه کنم😭😭💜✨وای الان از حال میرم یکی منو بگیرههه🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💜💜💜✨

 

ددی و نویسنده لاو یوووو🥺🥺😭💜✨

 

❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜

RM. kiute.ARMY

پوسترش....هق...

لاو یوووووووووووووووو توووووووووووووووو!!!
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۳۱

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

*mahi*
۱۲ اسفند ۰۳:۲۲

-به نیمم نگاه میکنم و ریز میخندم-

کی بجز من میتونه باشه؟=))

حقیقتا من میام بت میگم میص...بعد یادم میره زیر کدوم فیک اینو گفتم..

و اینجوری میشه هرروز بیشتر میصت میشم:))

RM. kiute.ARMY

دلم برات تنگ شده مهدیسم...
کجایی؟ خوبی؟ روبه راهی؟
Raha Salvador
۰۳ اسفند ۲۱:۱۵

هیییی 

میگم این بیشتر کوکویه یا ویکوک😱😱😱😱

تیریخیدا بگین کوکویییییییییییییییی 😭

 

RM. kiute.ARMY

دوتاشه و من عاشقشم:")
Niroda
۲۹ بهمن ۰۸:۴۱

😘😘😘

RM. kiute.ARMY

*3*
Maria
۲۵ بهمن ۰۰:۱۶

سیلام بر دوستان و نویشنده گلل.

اممم میخواستم مثل سری قبل یع سوال فنی دیگه بپرسم😅

امپرگ نیست؟؟؟؟😟😟😟

من تازه میخوام بخونمش و خوندن یا نخوندنم به جواب این شوال بستگی داره. لطفا بگیییید!😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نه نه خیالت راحت نیست😂
Mauve Witch
۲۱ بهمن ۱۵:۰۶

وای خداا این فیک چقد خوب بود 

باورت بشه یا نه من از شب تا صبح داشتم میخوندم 

صبح چشام شده بود عین چشا وزغ 

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂😂😂
اما بخدا فیک جایی نمیره آروم بخون فدات شم😂
*mahi*
۲۱ بهمن ۱۴:۰۵

عام...

هایی:))
ددی میصتم:))

RM. kiute.ARMY

مهدیس؟ تویی؟!
Sh.S TaeKook💞
۱۷ بهمن ۲۳:۲۲

سلام آلما شییییی💋💞

مرسی بابت تحلیل قشننننننننننگت

راستشو بخوای من واقعا دنبال یه موضوع اصلی نیستم

بعضی وقتا زندگی ما هم یه موضوع اصلی و واقعی نداره🌌

انسانها با احساساتشون کنترل میشن و ازش پیروی میکنن

قصد خاصی برای نوشتن این فیک نداشتم و فقط قرار بود همینطور که خودت هم اشاره کردی یه چیزی باشه برای پر کردن وقت...

راستش من هرگز فکر نمیکنم فیکهام منتشر بشن و کسی جز خودم اونارو بخونه!

ولی این اتفاق افتاد و من کلی نظرات مختلف از پنجره های مختلف گرفتم و بخش هایی از داستانهامو دیدم که تاحالا بهشون توجه نداشتم!!!!

برای همین موضوع های اصلی ندارم و فقط چیزایی که دوست داشتم توی یسری از فیک ها بخونم و نخونده بودم رو خودم نوشتم تا ازشون لذت ببرم😝💞💋🌈

 

مرسی مرسی😍💋💞

RM. kiute.ARMY

آلما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۷ بهمن ۱۲:۰۶

در ابتدا رونیای مهربون خیلی ممنونم بابت لطفی که به من داری و نظرات کوچیکم رو میخونی...💜

و حالا شادی عزیز...

خسته نباشی...

متاسفانه اونقدر درگیر بودم در این چند روز که فرصت کامل خوندن نوشتت رو نداشتم...

و بابتش معذرت میخوام...

خب عزیزم...

داستان ویکوک بود و من همیشه اکثرا ویکوک دوست دارم تا کوکوی...

اما با اینحال باز هم معتقدم باید به هسته اصلی که داستان رو شکل میده توجه کرد...

راستش حس میکنم داستان با وجود صفحات بالایی که داشت داستان روونی درش جریان پیدا کرده بود...

من خیلی اسمات نمیخونم و به بیان ساده از روش میپرم...

بنابراین فکرکنم متوجه بشی که خیلی از جاهاش رو دقیق نخوندم...

داستانت ایراد خاصی نداشت فقط میشه گفت با نوشتن زیاد میشه روی نوشتنش مهارت پیدا کرد...

راستش رونی عزیز...

بله...

من بیشتر از هر چیزی تکوک می خونم چون همین اعتقاد رو دارم...

اما یجورایی این که در داستان مدام شخص باتم از تاپ پیروی کنه هم در ذهنیتم جا نمی گیره...

حتی باتم هم دارای غرور و شخصیته که چه بسا عاقلانه تر از تاپ میتونه رفتار کنه...

در این داستان هم اتفاقا با شخصیت کوک بیشتر ارتباط برقرار کردم و در ضمن اینکه تاپ مدام تخت مراقبت باتم هم قرار بگیره چندان مورد علاقم نیست...

بهرحال شادی عزیز داستانت زیبا بود اما بیشتر شبیه دیدن یک فیلم ساده در عصر زمستونی برای وقتهای بیکاری مناسب بود  و تمام ذهنم رو درگیر موضوعیتش نکرد...

منظورم اینه که اگر هسته اصلی این داستان رو بخوای در یک جمله بگی شاید به چیز خیلی فوق العاده‌ای نرسی...

اما حقیقت اینه که خیلی اوقات داستانهای ساده بیشتر از هر چیزی برای ذهنمون نیازه...

باز هم بهت خسته نباشید ویژه میگم عزیزم💜

moon🌛 Child🌜

رونیا
همه کاپل لاور
۱۵ بهمن ۰۸:۴۴

برگام من الان دیدمش...من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگ..یونمینههههه...(ولی خب اصلیش ویکوک/کوکوی)هستش...پس بازم مثل فیکشن GOIDهیچ زری نمیزنم..و میرم میخونمش...بای

RM. kiute.ARMY

زر چیه دور از جوووووون*^*
رونیا A.m 🐰
۱۴ بهمن ۱۲:۳۸

آلماییی من همیشه نظراتت رو با جِل و دون ( دل و جون 😑) میخونم 🙂

منتظرم نظرت رو بشنوم 😙💜💜

RM. kiute.ARMY

آلما
Sh.S TaeKook💞
۱۳ بهمن ۱۹:۲۴

پارک ریحون...

من و خواهرم اون لحظه:

*در راهرو رقص مایک دراپ میرفتیم*

بابام چایی خواست رفتم براش ریختم و برگشتم دیدم فاز رقص خواهرم عوض شده الان دینامیت میره

و اون لحظه من مردم😐😁

RM. kiute.ARMY

پارک ریحون
sogijin
۱۳ بهمن ۱۳:۰۵

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜جذابیت تا چه حد(خوبه حداقل همین یه جمله رو تونستم بگم اخه چرا فیکا این سایت باید اینقدر عالی و پرفکت باشه که من که همیشه کلی جمله برای فیکا میگم الان با کمبود کلمه مواجه بشم)

RM. kiute.ARMY

قربونت برم سوگی جون*^*
yui_vkook_tae
۱۲ بهمن ۱۲:۲۱

مونی من گفتم که پیاما من میاد گفتی آره میاد یویی 😂😂😂حالا یادت اومد 😂😂💃🏻

moon🌛 Child🌜

یس یس یادم اومد حافظه شتر مرغی و هزار دردسر😂😂😂😂
park reyhon
۱۲ بهمن ۱۱:۰۹

وای یه مدت بود از ترس مامانم وبتو انفالو کرده بودم بد دوباره اومدم اصن تا لب مرگ رفتم چارتااااا فووولللل ویکوووکککک وایییی مرگو دیدم اصن اینقد جیغ جیغ کردم نزدیک بود مامانم بیاد بد ....

وای عاقا دیدین تو این سریال خوب بد جلف دو از اهنگای پسرا رو گذاشته بودنن ؟؟

دینامیت و مایک دراااپپپ واااایییی اینقددد دیروز جیغ زدمممممممم ک الان حس میکنم کرونا گرفتم💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

واییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برا دوستم تو یه دیقه 70 تا پیام دادم در اینحد  خوشحال بودم 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

الانم دوباره یادش افتادم باز به عر عر افتادم اصن الان تو یه نقطه ای از خوشبختیم ک نگوووو🤩🤩🤩🤩

ولی مطمئنان معلما با تمام قوا میرنن ب این خوشحالی 😒😒😕

RM. kiute.ARMY

اخخخخخخ که چه کیفی میده😂😂😂
عره دیدی؟:")))))))))))))
من با لبخند وداع گفتم:")
معلما قرص اسهال میخورن و بله میرینن:")
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۲ بهمن ۱۰:۳۸

متوجه شدم رونی عزیز ممنونم از دقتت روی نظرات من💜

بله الان صفحه دویستم هستم اجازه میدم تا تکمیل شه تا نظرم رو بگم...

ولی تا الان سوییت و زیبا بوده اما ترجیح میدم در پایان داستان راجع به کاملش نظر بدم💜

RM. kiute.ARMY

رونی
chaklet mochi
۱۱ بهمن ۲۱:۳۱

#نویسنده

 

تو معرکهههههههههههههههههه اییییییییییییییییییییییییییییییییی*0*

RM. kiute.ARMY

دخیخا:")
هق...
Saqar darzi
۱۱ بهمن ۱۷:۱۹

سلام عزیزان 💚😌💫

خوبین خوشین ؟🙃

ی سوال اگع فن فیکش خاص و جالبع شروع کنم چون خیلی وقتع هر چی میخونم یکنواختع 

اگع قشنگع توسیع کنین بخونم 

مررررسی بوس ب کلتون 🌈💚😌💫😎

RM. kiute.ARMY

سلام ساغر جون*^*
خوبیم تو خوبی لاولی؟
اره خیلی خاص و کیوت و عاشقانه بودT-T خیلی عاشقانهههههههههههه!!!!
Sh.S💞
۱۱ بهمن ۱۶:۵۹

من گناه داررررررم مونیییی جونیییییییی😝😵

به هرحال عشق مایین(ددی/مونی)

اینهمه زحمت میکشین یه جا باید جبران بشه دیگه😍😍😘😘

moon🌛 Child🌜

یواش میخورم دردت نیاد😂😂😂
فدات عزیزم یوتو❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عععععررررررررر من نخورم کی بخورتت😭🤧🤧🤧
Rooni.A.m Namkookv
۱۱ بهمن ۱۶:۱۵

آلماییییی

تو وانشات kind کوکوی که ژانرش سد اند بود ، به نویسندش شادی شی نظرتو راجب فیکش گفتی

و گفتی که معمولا ویکوک  میخونی.. چون تهیونگ یک مرد واقعیه و رفتاراش مردونست و برای یک باتم

شاید مناسب نیست . و گفتی وانشاتش جای بیشتری برای بهتر شدن داشته باشه 

این فیک رو هم باز شادی نوشته ولی دقیقا با همون علایق تو ساخته شده 💜 البته فک کنم 😅

درسته جونگ کوک یک بدن ورزیده داره و برای تاپ گزینه مناسبی شاید باشه

ولی تهیونگ چه تاپ باشه یا حتی با یک شخصیت باتم خودش رو نشون بده ... هیچوقت ضعیف نیست 

و باز حاکمیت و تصمیم گیری با تهیونگه ، جونگ کوک همیشه مطیع ته ته جونش میمونه  *-*

 

RM. kiute.ARMY

آلما
Sh.S💞
۱۱ بهمن ۱۴:۴۲

شما یه درصد فکر کن درخواست مونی باشه و اجرا نشه

غیرتم زیر سوال میرهههه

پس واسه ۲۲ بهمن یه جینام فول اسمات داریم😁😁😁

جوووووووون

moon🌛 Child🌜

نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه نهههههههههههههههههههه عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر
خغزهفزهفزهفژهفژهفژفهژهفزهفژ اخزغخزخفزخفزهفزهفزفخزفهژهلژهلژلهژهلفه

شادی بیاااااامممممم بخورمتتتتتتتتت یااااا زودهههههههههههههعهعع
yui_vkook_tae
۱۱ بهمن ۱۳:۵۵

میسیییییی مونیییییی که گفتیییی😍💜

moon🌛 Child🌜

یویی جونم یادم نمیاد چی گفته بودم😂😂😂
ولی خواهش میگنم قشنگم فدات بشم❤❤❤
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۱ بهمن ۱۳:۲۲

رونی جان حتما حتما میخونم با افتخار💜

اما یچیزی یادم نمیاد راجع به تکوک چی گفتم 🙄😅

ممنون میشم بگی بهم...💜

moon🌛 Child🌜

رونی
Sh.S TaeKook💞
۱۱ بهمن ۱۳:۲۰

عاقااااا برای ۲۲ بهمن احتمالا یه چیز دیگه اماده کنممممم😂😂😂😂😂😂😂

راجب اون مورد نادر و کمیاب...😐

ددی منو دریاب

اوضاع خیلی خیته..

نمیدونم اسماتش کنم یا نکنم😐

خیلی اسمات طلب داریم ولی خدایی

moon🌛 Child🌜

شادی فیک نامجین فول اسمات داری دخترم؟😂😂😂😂
یا مثلن فیگی که جین تاپ باشه منو ارزو به دل نمیرانید😂😂
دد اونو گذاشته واس 22 بهمن 😂😂

Sh.S TaeKook💞
۱۱ بهمن ۱۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی دهه زجر را به همه تبریک میگم و اینکه من منو احتکار کننننن😂😂😂

بمیرممممممممم براااا قلببببتتتتتتت

چه کاریه اخههههه

اون فیک...هق

گلد رو گذاشتی..

انتظار نداشتم بزاریش امروز.. هق هق😐

موندم تهجو رو به چه مناسبت میخوای بزاری من منتظر کامنتای اونم چون از اینجا متوجه شدم بچه ها دنبال چیزای سافت و سوییتن

💞😍😘😭🌈

💋💚😮👑🌌

😝😓😘😭💞

💚💞🌈🐰🌿

🌿🌈💋😍💞

💚🌌😁🎏💞

راستی

دارم رو یه چیزی کار میکنم که اصن تو سایت مدلش نیست😐

من خودمم برگام ریخته از مدلش😐😐😐

شاید باورت نشه...

این تیکه رو ستاره ستاره کن بعدا یه اسپویل شدیده جاست فور یو:

****** *** ** ***** ** ***** *****

همینقدر بگم بسته

روانپریش شدم بخدا😵😵😵

RM. kiute.ARMY

احتکار شدی و ممنون بابت تبریک😂😂😂

اونو 22 بهمت گذاشتم*^* گلد رو گذاشتم تا یکم از اون حال و هوای مرض قندی درییان😂😂

شادی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 شادی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
به مولا امام زمان این واقعا کشته میده!!😂😂😂 خود من که رفتم رگمو بزنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kauo sheka
۱۱ بهمن ۱۲:۰۱

خیللللللللیییییییی خووووووووووووب بببببببووووود 😍😍😍😍😍😃😃😃

RM. kiute.ARMY

*بغض
Park Mochi
۱۱ بهمن ۰۹:۳۷

واییی چه سوییت بوددددد

عرررررر

عررررر

خیلی خوب بودددددددد

واییی

رنگین کمون دارم بالا میارم

عررررر

عررر

RM. kiute.ARMY

واقعا دیابت بود:")
Sh.S💞
۱۱ بهمن ۰۸:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بونژوق بونژوووق

قبل از هرچیزی خوشحالم که ددی/مونی کامنتهارو تایید کردن من تو سایت چادر زده بودم

بعد از هرچیزی(😂) نت انقدر گا..استغفرلا!! که نمیشد به هرحال با اکانتم بیام نظرات

خوشحالم که خوشتون اومدددد

خوشحالم که از لیا خوشتون اومدددد

خوشحالم که از کاور خوشتون اومدددددد

خوشحالم که‌ از الفا و الفا بودن ویکوک خوشتون اومددد

خوشحالم که اومدم دوتا فیک فول به ددی بدم😈😂

ددی اصن بیان منو ببرن اشکالی نداره😵😵😵

من با ریدرا میرمممممممم عب ندارهههه🌈😂

**** **** ******** ***** **** ** *****

********************************************************************
**** ** ********* *****
************
*****************************
********** *** ** **** *********
*************** *************
**** ** *** ** ** ** ***
*** **** ***

***************************

******************************************************
********
************
******** ************* *************
***************************** **** ******
** ** **** **** ** ** ** *** ***
**** **** ** **** ****** **** *** **** ***
*** ********** *** ***** ** *** ** ******** *
**** *** *** ** *** **** ***** ****

******
******** ****** ***** ** **** **** **** *** ** ***** **** *** *** *******
****** ** *****

 

خلاصه کهههههه خوش باشییییددددد

راستی مونی گفتن برای فیک پارتی باید صبر کنم

اکشالی نداره جونممممم😍💞

من لینک هاشون اماده کردم هروقت لب تر کنین میدم خدمتتوننننننن😝💋🌈🌸💞

RM. kiute.ARMY

هولا هولا*^*
ای من به فدات*^* تقصیر نتت نیست بیان عن شده😂
واقعا باید یگم دست مریزاد!!! اگه فقط یه درصد از ژن تورو داشتم الان کولاک کرده بودم😂😂😂
من نمیزارم بقیه ببرنت خودم میبرم احتکارت میکنم*^*
یکیشو (گلد) امروز گذاشتم به میمنت دهه فجر(زجر):")))))))))) بماند که خودمو زدم جا پنجولام مونده تو صورتم...شادیا....قلبم بخدا ضعیفه...خلاقیت های توهم که میزنه از نخاع منو میپوکونه:"))))))))))))))))))))))))))))))) شادیااااااااااااااااااااا سرانگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 


اون بلوبری عه...اون...من ی اومگام که بوم بلوبریه:")))))))))))) عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررررررررررر هق من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ پنجوووووووووووول خاداااااااااااااااااااااااااااااااااا خادااااااااااااااااااااا!!! شادیییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!! مادرررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این بلا سر قلبم اومده:")

تاج سری به مولا...خاعک پاتم!

sana pater
۱۱ بهمن ۰۸:۲۴

ددی؟

مونی؟؟

 

دلم براتون تنگ شده بود:"))))))....

هق عر...

خیلی وقته میومدممم😂😂

جرررررربرم ی فیک بخونم ک بعدش دنبال آب زمزم بگردم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ثناااااااااااااا!!!!!!!!!
عرررررررررررررررررررر کوجایییی دختر؟؟؟؟؟؟
اب زمزم با از این پارچه سبزا😂
tania kim
۱۱ بهمن ۰۷:۴۹

آب دهن خود را قورت میدهد* سعی میکند جیغ نکشد* با صدای لرزان*:و...ون..ون.نینگ...چن چینگ...چن چینگ روبده..بکنمشون در کان اونایی که واسه این فیک عالی نظر نمیدن

 

منم خوبم هیچ خبر به غیر اینکه امتحانا کانمونو پاره کرد

میگم ددی میخام اسم و پروفمو بزارم وی ووشیانخیلی وقته تو فکرشم چون پروف و اسمام تو همه جا به وی ووشیان تغییر کرده😁

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات منم میام همکاری:"))))

وای منم😆😆😆
عه!!! بده بده تا وی ووشیان هم ببینم دلم خ میخواد:"))
Sh.S TaeKook💞
۱۱ بهمن ۰۳:۳۹

اعتراف چهار صبحی از طرف نویسنده:/

«من این سی تا نظری که ددی تا الان تایید کرده رو روزی هفتاد بار دم میکنم ابشو با نون خامه ای میخورم»

با این انرژی که از نظرا گرفتم سه تا فیک جدید فول کردم😓

«شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد...»

از این سرعت خودم در عجبم من دو ماه بود تو صفحات ۸۰۰ و ۵۸۹ و ۳۱۲ مونده بودم😐

الان با افتخار به ترتیب داریم: ۸۷۰ و ۶۰۳ و ۳۵۰😐😐😐

دست به افتخار روزی که ددی نظراتو تایید کنهههه

همه  هیپپپپ هورااااا

هیپ هیپ هوراااا🌈💞😂

RM. kiute.ARMY

شادی:")
به مولا یه چند وقت دیگه اینجوری ادمه بدی میدزدنت ریدرای سایت😂😂
چرااااااااااااااااااا انقدر خووووووووووووووبببببببببببببببیییییییییییییی هاننننننننننننن؟؟؟؟
لامصب...این فیکتو من خیلی دوست داشتم...واقعا عالی بود این که رابطه بین دوتا آلفا رو ببینم واااااقعا برام لذت بخش بود!!
خیلی قندم رفت بالا باهاش:") چچون به شدت شیرین و دوست داشتنی بود!! به طرز زیبایی لیا اومد تو زندگیشون! و کاملا محشر...

ریدرا
Sh.S💞
۱۰ بهمن ۲۲:۴۲

Daddyyyyyyyyyy

Where areeeee youuuuuuu????!!!

من اینجا پیر شدم😭🌌

دوتا فیک فول برات اوردمممممممم

ولی تا نیای نمیدم😂😁

😝💞😭😍💋😮💋😂

💚🌿🌿🐰🌸💚😁🌿

🎏🎎🎎🌿😁🌸💚😭

🌸🌸😭😍😁🌿🐰😁

این بالاییا محتویات معدم بود:/

***شاد شاد قاطی میکند و رنگین کمون بالا میاورد***

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

RM. kiute.ARMY

شادی نکن بخدا قلب من ضعیفه:")))
از دیروزه هی فیکات رو میبینم از ذوق میمیرم و زنده میشم:")))))))
تو چرا انقدر ماهی؟؟
آرمی بمب طلایی شتیسته ترین نویسنده رو میدم بهت:"))))))))))))
Emji
۱۰ بهمن ۲۱:۰۵

وووواییی چه قشنگ بود خیلی خوشمان امددد پرفکتتتتتت

💜💜💜💟💟💟💟💟💟🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙆🙆🙆🙆🙆🙆

RM. kiute.ARMY

از اون فییکاست که سه چهار باره باید خوندش:")
Rooni.A.m Namkookv
۱۰ بهمن ۲۰:۳۸

وایییی آلمایی

پیشنهاد میکنم این فیک رو هم بخونی 

چون دقیقا اون چیزهایی که مورد نظر تو راجب کوکی و ته هست ، وجود داره داخلش 

خیلی خیلی این داستان ریله.......خیلی قشنگ بود ...من وانشاتتو خونده بودم اول شادی جون 

ولی این واقعا متفاوت بود .... و قلمت اینجا بسیار زیبا بود ،.....من واقعا تونستم تصور کنم 

چون شخصیت ها دقیقا همون چیزی بود که پسرا داشتن.... خیلی ممنون لذت بردم 😊😊

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!! اصلا هارتم به مولا جر خورد:")
انقدر شیرین؟؟؟ دیابت گرفتم...هق....شخصیت کوک و ته...حرفای عاشقانه شون...فرزندخونگی لیا....عرررررررررررررررررررررر

آلما
نینگ نینگ
۱۰ بهمن ۱۹:۵۳

خودشه خود بیشعورشهههههههه این همون فیکیه که میخوام عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

اثن باطری قلبم:")
ناشناس
۱۰ بهمن ۱۹:۴۱

شنیدم که نویسنده ۲ تا فول دیگه هم داره 

به به 

 

ددی برو دست به دامنش شو که فول هارو رد کنه بیاد

RM. kiute.ARMY

دخیخا!!!!!!!!!

اگه از کار هاش حمایت بشه خودش میده دیگه نیاز به من نیست😂
phati ◕‿◕
۱۰ بهمن ۱۹:۳۹

آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسسسسسس!!!
vimin shiper
۱۰ بهمن ۱۸:۲۲

اولین ویکوکی که خوندم و عاشقش شدممم.

آههه خیلی عالیییی بودددد.

هققق هققق 

moon🌛 Child🌜

اععععععع اولین ویکوکت بود مبارکههههههههه عععرررر
Elaya
۱۰ بهمن ۱۷:۳۷

ددی نمیدونم توهم زدم یا جدی جدی فیک red wine رو پیدا نمیکنم 😣💔😭

moon🌛 Child🌜

برداشته شده از سایت عزیزم
Amelia Wilda Palik
۱۰ بهمن ۱۶:۴۶

نویسنده نیمم...

فیکتو خیلی دوس داشتم...قلمت خوب بود و ایدت هم واقعا جذاب بود 

از طرفی الفا و الفا بود و باعث شده بود کلیشه ای نباشه 

در کل دمت گرم...خسته نباشی...

قثط یه سوتی کوچولو داده بودی عزیز

توی یه دیالوگ دکتره میگه "این دختر باوجود 7 ساله بودنش چند بار حامله شده"

خب این واقعا غیر ممکنه:||

هیچ دختری قبل اینکه اولین عادت ماهیانه شو تجربه کنه نمیتونه حامله بشه

و خب امکان نداره که یه دختر قبل 7 سالگی عادت بشه..میدونی که چی میگم؟؟...دیگه در نادر ترین شرایط 9 سالگی...

 

 

ولی در کل خیلی خوب بود...مرسیییی برای وقتی که گذاشتی 

خسته نباشی لاولی

moon🌛 Child🌜

نویسنده  جونی
yui_vkook_tae
۱۰ بهمن ۱۶:۱۴

ددییییی کامنت ها من میان ؟ 🥺

ایشششش فکر نکنم بیاد 😢😭

نویسندهههههههههههههههههههه مرسییییییییییی دلم یه امگاورس کوکوی و ویکوککککککککک میخواستتتتتتتتتتتتتتتت بیا دستت را ببوسم 😂😂😂😂😂😂🐯💜🐰

ددییییی اگر کامنت ها من میان بوگووووو😢😢😢😢

 

moon🌛 Child🌜

اره یویی جون میاد*^*
لامصب خیلی دیابت بود فیکه:"))))
میاد لاولی!
ناشناس
۱۰ بهمن ۱۴:۲۸

پشماممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

هیونجون

فلیکس

باهم

عرررررررررررررررررررررررررررر

چی بشه این فیککککککککککککککککککک

بالاخره یه نفر از استری کیدز هم فیک نوشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عررررررررررررررررررررررر

عاشقتم نویسندهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خیلییییییییییییییییییییییی خوبییییییییییییییییییییییییی

تازه فولم هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من برم محو شم با اجازه..............(=

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Bts army
۱۰ بهمن ۱۲:۰۳

پوسترششششش😍

مرگ×.

 

moon🌛 Child🌜

با پوسترش هارتم دریده شد😂🖐
Taehyung
۱۰ بهمن ۱۰:۵۱

ووی خیلی خوبه این فیکک عاشقش شدم 

لطفا کوکوی بیشتر بزار 

خیلی کم میزاری♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

moon🌛 Child🌜

باشه چشم عزیزم❤❤❤❤
Shadi fard
۱۰ بهمن ۰۱:۵۷

خب جایزه بیشترین کامنتای اخیر هم میرسه به من😵👑

ددی همین الان یه فیک فول کردم

حدود ۸۰۰ ص فکر کنم

اولین فیکی بود که شروعش کردم و اینکه میخوام پارتی آپ بشه

هر وقت بگی لینکاشو برات میفرستم هفته ای سه تا قسمت اپ کنی یک یا دوماهه تموم میشه

فقط جرم نده بخاطر اینهمه کامنت😵😵😵😵🌈🌈🌈

moon🌛 Child🌜

عععععرررررر یه فیک فول 800 صفحه ایییییییییییی غخفیهیفهییفنهقطفسفهطهقسههقطهفطفهطفه
قشنگم هنو پارتی نمیگیریم یه خورده صب کنی باید گلم🤗🤗🤗🤗
نه باو راحت باش 😂😂😂هرچق دلت میخواد کامتت بده 😂😂
MaHi
۱۰ بهمن ۰۰:۳۰

عررررر اخ جوعون

مرررسی مونی مرررسی ددی مرررسی نویسندهه

moon🌛 Child🌜

فدات عزیز دلم بوج😂💋❤
Shadi fard
۱۰ بهمن ۰۰:۰۴

عاااا الان رفتم بالا دوباره چک کردم چیزی رو جا ننداخته باشم

دیدم یادم رفت جواب یکی دو نفر از دوستامو بدممم

راجب ویکوک و کوکوی بودن و امگاورس..

خب این امگاورس با همه امگاورس هایی که خوندین فرق داره

اینجا دیگه امگای مرد نسیب الفای کره ای نمیشه

بخوانید تا بدانید...😮💋

moon🌛 Child🌜

ریداری عزیز
Shadi fard
۱۰ بهمن ۰۰:۰۰

هاااااای

دیدم در به در دنبالم میگردین اومدمممم😝

از همون بالا هرچی فرمودید رو پاسخ گویم😍💋

خب اولین چیزی که نظرمو جلب کرد اینهمه ذوق سر کاور فیک بود

من خودم از این کاور راضی نیستم شما کاورایی که ازشون راضی امو ببینین فک کنم تشنج داریم خدای نکرده😂😮

عام راجب اسماتش بگم که خب فول حدود ۴۰ ص هر قسمت اسماتش طول کشیده(اسمات خونا)

بعدشمممم

عاحااا

گفتین صفحات زیاده و حال ندارین اینا

باید بگم که اره منم حال ندارم😁😂😂😂😂

اصن ادم به این پایه ای دیده بودین خدایی؟؟

ددی فدات بگردم😝

همه دوستام میگن تو خونم رنگینکمون و اکلیله😮🌈

راستی دارم اون فیک مافیایی رو فول میکنم ویکوک یونمینه و تقریبا فول اسماته(توجه داشته باشید ۶۰۰ ص فول اسمات تقریبا) :/

خلاصه که من تازه اومدمممممممم

کلی ماجرا داریممممم باهمممم

راستی یکی از سوییت هارتهای جذابم گفت کوکمین...

راستشو بخوای نمیتونم کوکمین بنویسم ولی به درخواست سولمیتم(که کوکمین شیپره:/) قراره یه شات فوق خاص از جیمین بنویسم که کاپلش فقط خود جیمینه:)

***تو خماریه این یه مورد بمانید تا بنویسمش***

راستی اصن انتظار اینهمه نظر قشنگو نداشتم

راستی یه دوستی گفت طلاااا

میخواد با لمس میداس منو بخشکونههههه

نکن اینکارووو پلیززز

اون فیک میداس رو مینویسم جاست فور یو بیبییییی😭😍💞

اشک میریزممممممم و سارانگهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭💋💋💋💋

اون رفیقی که ژاپنی تشکر کردیییی

خیلی خوشمان امددددددد

کونیچیوا رفیقققققققق😭🌈

moon🌛 Child🌜

ریدرا توجه
Helma با ح
۰۹ بهمن ۲۲:۳۰

عرررررررررررررررررررررر جدیدا زدم تو این فازا دست تلااااااااااااااا خانوم نویسنده 

خیلی مرسی 

عین خر دست بوسم 

و همچو گاو متشکر 

و همانند گاومیش عر زن 

با سپاس فراوان 

بدرود

RM. kiute.ARMY

نویسنده هق...کراشه کراششش!
دور از جون باغ وحش راه انداختی حلما😂
tania kim
۰۹ بهمن ۲۲:۱۰

عرررر بالخره یه فولپارت

 

عه ددی اومدی چطوری چ خبرا چ کردی😂

RM. kiute.ARMY

اصلا کلمه فول باعث میشه از ذوق بمیرم:")


سلامتی امن و امان از تو چخبر😂
🐔 قد قد قدا 🐔 (پری ام جون خودم🍷🍷🍷)
۰۹ بهمن ۲۰:۳۹

هاننننن اومگاورس نه امپرگ :|

ببخش قاطی کردم :|

RM. kiute.ARMY

اهان امپرگ!!
نه من اونو میخونم حااال میکنم که پسرا حامله میشن دهنشون سرویس میشه😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۹ بهمن ۲۰:۰۲

اها اوکی😐💔(فرار میکند) 

RM. kiute.ARMY

*تنها پوکر مینگرد:|
Army :|♡
۰۹ بهمن ۱۹:۵۱

ددی حالت خوبه /: اولین کامنت ابن پست باس منع پ فرست شدم/:😐

RM. kiute.ARMY

نه😂
پس مبارکهههههه😂😂
Nana
۰۹ بهمن ۱۹:۴۹

شتتتتتتت 

 

عرررررررررررر 

وااااااااااااای 

وااااااااااااای 

دلمون رف

دلو برد و ولمون کرد 

 

 

از این نویسنده های پشم ریزون دوست دوست دارم ^_^

 

 

 

خسته نباشی نویسنده عزیز😁💜

 

خسته نباشییییییین همگی😂😂✋🏼💜💙

moon🌛 Child🌜

سلامت باشی عزیزم تو هم خستهه نباشی 😂🖐🖐
نویسنده 
Yuki .YG.JM
۰۹ بهمن ۱۹:۴۶

هیونلیکس ♡~♡

RM. kiute.ARMY

فیلیکس فقط...جررررررر قلبم...
Paria Bts
۰۹ بهمن ۱۹:۱۱

ددییییی کجاییییی کامنتام میان اصلا 😐

RM. kiute.ARMY

میادا:|
rose
۰۹ بهمن ۱۸:۳۵

هونلیکس عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

امگاورس جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

فول پارتهههههههههه برم عروسی بگیرمممممممممممممممممم 

همه ژانرهای مورد علاقم باهم *وی با لبخند زار میزند 

ددی ای لاو یوووووووووووووووووووووو  

نویسنده شیییییییییییییییییییییییییییییییییی لاو یووووووووووووو 

من برم بخونم بعد بیام نظرم رو درباره فیک بگم 

 

RM. kiute.ARMY

همگی فقط فدا نویسنده بریمممممممم!!
نویسنده نیستتتتتتتتتتت!!! طلاستتتتتتتتت طلاااااااااااااااا!! وای من تحمل اینهمه لارجی و خوبی یک جا ندارمممممممممممم!!! این نویسندهههههههههه معرکه استتتتتتتتتتتت شادییییییییییییییییییییی فدایییی دارییییییییییییییییی!!
Shadi fard
۰۹ بهمن ۱۸:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******************************************************
این وانشات اسمش: Kind
نویسنده:Sh.S
ژانر:سداند.رمنس
کاپل:کوکوی.کوکمین
پوسترش هم توی پی دی افش هست
 ___________________________________________
*******************************************************
**********
************
********
*************************** **** * *****
****************** ***** *******

کاورش هم تو پی دی افش هست سه تا فصله که همش توی همین پی دی افه
خودم به شخصه تا به حال نمونشو نخوندم
خلاصه:
همه داستانای زندگی توی بخشی که بچه ای وارد زندگی دو نفر میشه تموم میشن
ولی چی میشه اگه نگاهی به زندگی بعد از بچه دار شدن کاپلمون بندازیم؟:)

ددی اینارم فرستادم برای هر وقت که حس کردی فعالیت سایت کمه و لازم بود آپ بشن

دارم روی هفت تای دیگه کار میکنم

یکیش مربوط به دوران سلطنت انگلیسه

یکی تخیلی و ماواطبیعیه

یکی هم زندگی عادیه

یکی هم مافیاییه

یکی هم ماجرا جوییه و به میداس ربط داره

یکی هم ادامه و پشت صحنه همه ی مومنتای ویکوکیه

یکی هم وانشات خاک برسریه:/

همه رو گفتم ک...

خلاصه گفتم که بدونی شما تنها نیستییییییید

من تازه اپلود کردن یاد گرفتم!!!!!

کلی فعالیتتتتتتت یسسس

فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

شادی تو فرشته ای عایا؟
مطمئنی تو وجودت به جای خون اکلیل و پاستیل خرسی جریان نداره؟
توووووووووووووووووووووو اززززززززززززززززز کدوممممممممممممممممممممممم ستارههههههههههههههه اومدییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر معرکههههه ای دختررررررررررررررررررررر خاک پاتمممممممممممممممممم عرررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر لاو یووووووووووووووووووو لاو یووووووووووووووووو لعنتیییییییی!!!! تو خیلییییییییییییی خوبیییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررر پوستر تمیز پی دی اف معرکه داستان عالی....توووووووووووووووووووو محشرییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!
قلب رنگین کمونی میدم بهتتتتت!!
❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜
Vkook. Darya
۰۹ بهمن ۱۸:۲۶

هعی منم به معنای کامل پودر شدممممم 

اصلا پودر که هیچی دیگه حتی ریز اتمامم نابود شد ..

همش احساس میکنم دارم خواب میبینم :/// 

اخه فول ویکوک یونمین نامجین اونم با این ژانررر ؟؟ 

واقعااا غیر قابل باوره 

این نویسنده کجاستتتتت .. من این نویسنده رو پیدا کنم از سر تا پاش طلا میگیرم ^^ 

RM. kiute.ARMY

پرزای روده ام سیخه هنو به مولا...
باورت میشه قلبم رو زمین هنو ویبره میره؟!! من فقط بابت فولش انقدر خوشحالم وگرنه کاپل که حتی شییونگ(یونگی و بنگ شی هیوک) هم میخونم😂😂😂
شادیه اسم نویسنده و بله باید آرمی بمب طلایی ستودنی ترین نویسنده رو بهش بدیم:")
💙^-^ Nili
۰۹ بهمن ۱۸:۱۸

اگه اسماته بعد چطور کاپلش ویکوک/کوکویه؟

خو اینجا کی کی رو..

😐😐💔

RM. kiute.ARMY

سویچن نوبت نوبتی یا سنگ کاغذ قیچی😂😂
Kookmin.v
۰۹ بهمن ۱۸:۱۶

جان جان امگاورس

RM. kiute.ARMY

اصلا دست و پام لرزید یه دفعه
kim mim
۰۹ بهمن ۱۸:۰۸

اوهههه فوووولللل

فوالم باشه ویکوک هم باشههههه یونگمین هم باشهههههه اسمات هم باشههههه دیگع چی میخوایممممم؟

اه یسسسسس

مونی میگم فیک مای نیو برس امروز روز اپ شه نمیزارید؟ مشتاقشم

RM. kiute.ARMY

فقط ی یلیط یه طرفه به کره😂😂
آپ بشه حتما میزاریم*^*
kim nana
۰۹ بهمن ۱۸:۰۷

نظر بارونننن

نظرررررررر

من نظر میدمممممم

اصن من محو شدم با این پوستره

گود بای لایف

بازم فیک فول بزار ددیییی

RM. kiute.ARMY

میزارم اگه مشتی نظر بدین*^*
🐔 قد قد قدا 🐔 (پری ام جون خودم🍷🍷🍷)
۰۹ بهمن ۱۸:۰۶

یاااا نه امگاورس بدم میاد :|

کل فیزیکم زیر سوال میره :|~

RM. kiute.ARMY

من تنها ژانریه که باهاش واقعا حال میکنم😂
Kim Devil
۰۹ بهمن ۱۸:۰۲

پوسترش از اون مرگاس●_●

ای جان... مدتها بود امگاورس نخونده بودم

فول هم که هست ،کوکوی هم که هست 

دیگه بهتر از این؟؟!!😏😎😈

عرررر من مرگگگ

پیش به سوی....

 

RM. kiute.ARMY

*باز هم نوشیدن آب قند
بهتر از این...ام...بلیط کنسرت جایگاه وی آی پی پسرا؟!
yoonmin lover
۰۹ بهمن ۱۷:۴۸

بسی مرگ :) ... تهکوکر نیسی اگ رو پوسترش کراش نباشی ... حالا خودش خوشگله؟ ... راسی ددی دارم فیک فول مینویسم باقلوا

 

RM. kiute.ARMY

پوسترش دیابته لامثب:")
یونمین...نکن با قلبم....من قلبم ضعیفههه!!
ناشناس
۰۹ بهمن ۱۷:۴۴

عررررررررررررررر

خدایا ببین چه باقلوایی

ببین ددی بعد از قرنی چی اورده واسمون 

 

 

حالا نانای نای💃💃💃

 

RM. kiute.ARMY

از اون دیابت های سرطان زا:")

بلرزوووووووووون بندری!!!!!!!
Parnian
۰۹ بهمن ۱۷:۳۶

دوست داشتم فرست بشم💔🥺😭😭😭

 

 

هم خوب سوم 😂💔

RM. kiute.ARMY

بابا مهم اینه که رسیدی بخونی😂
Paria Bts
۰۹ بهمن ۱۷:۳۳

ددی به نظرت اسممو عوض کنم بزارم پرستو . 

پرستو دیه تکه .

اخه خوشم نمیاد من تاحالا هیچ کجا هم اسمی نداشتم هیچ جا .

مد تکم . باشگاهم .تکم . کلاس زبان هم تک بودم .

عادت ندارمم 😂🤌

بگو چکا کنم 

RM. kiute.ARMY

اره پرستو بزار خیلی هم قشنگه!! تک هم هست تازه!
Army :|♡
۰۹ بهمن ۱۷:۳۱

بابا بدون اک اسمم جیمین بوووود😐😐💔

عععععععرررررررررر فرست شدم 😂😍

RM. kiute.ARMY

بلی صحیح:|
نه متاسفانه😂😂😂
Paria Bts
۰۹ بهمن ۱۷:۲۶

ددی من پرستو هستم . خب پریا نوشتم . پری صدام کنین .

ولی به نظر میاد به مشکل برخوردیم .

خب عیب نداره من همون پری هستم که جنگل بنگتنو داره .

هر وقت خواستی بدونی کدوم پری همین کافیع 😎😎

خب دیگع مشکلی هست .؟؟؟

😁😁😁

تازه ددی ی عکسای پرفکتی از جنگل گرفتم مثل تصورات خودم 😋

RM. kiute.ARMY

اوکایی پری*^*
اهان!! اوکی اوکی حله پری!!
جووووووووووووون*^*
Fatema Mirzaee
۰۹ بهمن ۱۷:۲۴

عررررررررررررررررررررررررر

 

برم بخونممممممممنمم

RM. kiute.ARMY

با نون بخون سیر شی😂
Shadi fard
۰۹ بهمن ۱۷:۱۴

عاااااا ددیییییی😝💋

یادم رفت بگم کاپل هیونلیکس هم دارهههههه!!!

هیونجین و فلیکس استری کیدز..

RM. kiute.ARMY

i;hsioxh;wuefguejrlt
واووووووووووووو عرررررررررررررررر!!!!
استری کیدزززززززززززززززززز عررررررررررررررررررررر
فیلیکسسسسسسسسسسسسسسسس
rg ...
۰۹ بهمن ۱۶:۵۴

اخجون ذوقیدممممممم

RM. kiute.ARMY

منم از ذوق دارم جامه میدرم
Shadi fard
۰۹ بهمن ۱۶:۵۴

اَی خیداااا

یکی منو بگیرهههه😭😭😵😵💞💞

RM. kiute.ARMY

شادی میگن اگه دل یه مسلمونی رو شاد کنی خدا اون دنیا بهت خونه میده
الان تو شهرک داری😂😂
Dark
۰۹ بهمن ۱۶:۵۲

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
Parnian
۰۹ بهمن ۱۶:۵۲

وایییی فرست برا اولین بار😭😭😭😭اشک شوق

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ بهمن ۱۶:۵۰

به به چه عالی💜😊

RM. kiute.ARMY

بسییییییییییی عاااااااااالی!
SUGA🎸
۰۹ بهمن ۱۶:۴۹

جووووون عکسشوووووو 🤤😍

چه باحالههههه

 

کاش +۱۸ بودا :/

RM. kiute.ARMY

فقط پوستر*سر کشیدن آب قند


حالا تو بخون شاید خوشت اومد😂
BTS -EXO
۰۹ بهمن ۱۶:۴۷

لطفا فیک فول پارت کوکمین بزارین؟؟

من افسرده شدم هروز میام میبینم فیک فول ویکوک هست ولی یک دونه کوکمین نیست.

من کوکمین میخوام.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

چشم عزیزم تمام تلاشمون رو میکنیم*^*
درک میکنم لاولی:"(
بدگرل عاشقتم(;´༎ຶٹ༎ຶ`)
۰۹ بهمن ۱۶:۴۶

فرستتتتتتتتتتت؟؟؟؟😂😂😂😂😂واسه اولین بار😐✊🏻البته قبلا هم میدیدم فرستم گشادیم میشد بگم😐💔😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه*^*
تف تو گشادی که اسیرمون کرده ب مولا😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۹ بهمن ۱۶:۴۵

چند صفحست؟ 

میدونی حال ندارم بخونم دیگه نه؟ 😐💔

RM. kiute.ARMY

567 ص فکر کنم😂😂
Rooni.A.m Namkookv
۰۹ بهمن ۱۶:۴۱

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع

ایییییییییننننننننننننننننننن همووووووووننننننننننن چیزیهههههههههههه

که میخواستممممممممممممم

نویسندهههههههههههههههههههههههههههه آریگاتووووووووووگزایماسسسسسسسسسس

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

واییییییییییییییییییییییییییییییییی رونیاااااااااااااااااااااااااااااااااا هارت اتک واقیعیههههههههههه این فیککککککککککککک!
Vkook. Darya
۰۹ بهمن ۱۶:۳۸

من مردمممممم

در یک کلمه 

دیگه حرفی ندارم ..

 ادم با دیدن ژانر و کاور و کاپل حرف دیگه ای داشته باشه عجیبه :/

RM. kiute.ARMY

دریا....
من الان کاملا پودر شدم...
Army :|♡
۰۹ بهمن ۱۶:۳۷

سلام سلام 

ددی مونی همگی سلااااااامممم 

من پری ام 😹🔪

فقد کافیه منو یادتون نباشه 😹🔪🔪🔪😐💔 

وووششش دلم تنگ بود براتوننننننننن 😻💙💙💙 

چطورین خوبین خوشین خاصین ¿!😻💙😘

RM. kiute.ARMY

عه پری!! ولی کدوم پری اینجا یه عالمه پری داریم😂
خوبی تو عزیزجان؟؟؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان