BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات My Blue Rose

y5dq_7574_9492b08bd5549766bc803cb9499560ee.jpg

(دارای ورژن های دیگر)

🎶Music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

 

نویسنده Dark SunRise
کاپل کوکمین
ژانر رمنس . کمی کمدی . برشی از زندگی
محدودیت سنی 14+

  

:kookmin ver

💙🌹DOWNLOAD🌹💙

 

:vkook ver

💙🌹DOWNLOAD🌹💙

 

:yoonmin ver

💙🌹DOWNLOAD🌹💙

۲۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Isool
۱۵ اسفند ۱۲:۰۰

ودف؟

نویسنده داشت شوخی میکرد نه؟

من تا چند ثانیه پیش داشتم اکلیل بالا میاوردم *-*

قطعا میشه گفت یکی بهترین وانشاتای سایت بود بود :)

اهنگم که نگم... انگار برا وانشات ساخته شده بود :')

کلا خیلی قشنگ بود جوری که پروانه های توی دلمو حس کردم :)))

RM. kiute.ARMY

حرف حق ک جواب نداره:">
V.i.c.t.o.r . . .
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۵۹

عاح هنوزم دارم نظرات اینجارو میخونم ...

RM. kiute.ARMY

جر چرا؟😂
Mal . Kooki
۲۴ بهمن ۲۳:۰۰

ددی...؟

دروغ میگی؟

ریلی؟ برگشتی ؟ یا من خیلی دیر فهمیدم😂؟

انقده دلم برات تنگ شدهههه بووووود🥺

بیا بخلم ددی خودمیییی🥺🥺💜

ددی دلش برا کیوتش تنگ نشده بود؟🥺😂

*اه اه چقد لوس *

RM. kiute.ARMY

دیر فهمیدی اما عااارهههههههههه برگشتمممممممممممممممم😂😂
معلومه که تنگ شده بود جیگرم*^*
نبود😂
Dark SunRise
۲۰ بهمن ۱۵:۵۵

وایییییییی آلمایی توهم INTJ *----*

عرررررر دوس دارم این تایپ رووو *-*

 

مرسییی

آرع واقعا درسته ...

عه وای راننن ... ♡•♡

😭😭😭💕

عاو راس میگی جینی هم خیلی عالی میشد ... ولی میدونی، تو وانشاتم گفتع بودم همه‌ی شخصیتاش برگرفتع از دنیای من بودن ... دوست صمیمی من خییلی شبیه یونگیه ... برا همین خواستم اون باشه تا بیشتر با زندگیم مچ شه *-* 

نظر لطفتععع

واووو بلو رز زیادی سافتعع😭💙

خیییلی ازت ممنونم ک وقت گذاشتی، خوندی و نظر دادییی ... لاب یووو😭💕🏹

moon🌛 Child🌜

الما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۰ بهمن ۱۴:۴۹

بله نسی گویا هستیم...

خیلی خوشحالم از این بابت💜😊

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممممم!!! وایییییی!!!
صثمهبیصمثعبلخهعثلخبعیخضصض
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۰ بهمن ۰۸:۳۹

خب ددی و دارک سان عزیز عزیز...

قابل توجه من هم INTJ هستم...

خوشحالم در خدمتتونم💜

خب میریم سراغ تحلیل...

نویسنده خوبمون اول از همه تبریک بهت...

به دنیای نوشتن خوش اومدی...

به عنوان اولین کار واقعا متعجب شدم...

البته به سنت هم برمیگرده...

اما با اینحال زیبا بود و دوست داشتنی...

همه ما وقتی احساساتی داریم و اون رو داخل نوشته هامون پیاده میکنیم دیگه با یک نوشته روبرو نیستیم...

نوشته برامون حکم طلا رو داره...

چون بازگو کننده ی زندگی و افکار ماست...

و واقعا این تاثیر روی خواننده هم گذاشته میشه...

اطلاعات در مورد گلهای رز با رنگهای متفاوت رو دوست داشتم و منو یاد موزیک ویدیو RUN از بنگتن انداخت...

در اون دوران هم ما مدام تحلیل های متفاوت رو میخوندیم تا سر از موضوع رزهای آبی دربیاریم...

این برام نوستالژی هم ایجاد کرد و ممنونم ازت بابت این یادآوری زیبا...

خب عشق زیبای کوک قابل لمس بود...

و بخش های طنز داستان هم همینطور...

اینکه یونگی رو همراه با کوک قرار دادی قابل ارزشه اما بنظرت جین هم باهاش هارمونی بامزه ای ایجاد نمیکرد؟؟؟

 ابتدا و مقدمه ی داستان...

خیلی خیلی زیبا بود و مجبورم بارها بخونمش تا جملاتش رو دقیق هضم کنم...

خسته نباشی عزیزم...💜

منتظر کارهای بعدیت هستم...💜

و این رو بدون که من هم بیش از هر چیزی عاشق رز آبی هستم...💙

RM. kiute.ARMY

آلما برگام یعنی منو تو هم تایپیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سان رایز
Dark baby
۱۸ بهمن ۱۶:۲۸

باورم نمیشه به یونمین و کوکوی خیانت کردم😢

خدایا از گناهان ما ببخش

moon🌛 Child🌜

توبه برای این جور موقع هاست😂🖐
yara
۱۸ بهمن ۰۹:۳۲

ورژن سپ هم دارید@-@؟(ازون قیافع مظلوما با چشمای گربه چکمه پوش) میشع بذارید@-@

اریگاتو نویسنده💜💜

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااااان😂
💞Jeon jimin💞
۱۷ بهمن ۱۵:۵۵

:")))💔❤

.

.

ولی لامصب هرچی فیک های خوب و خفن تو واتپدع😍😍

RM. kiute.ARMY

عاره!! ماهم بعضی هاشونو از اونجا شکار میکنیم😂
Dark SunRise
۱۶ بهمن ۱۴:۳۶

@ببعی دم پنبه ای

 

عاخخ *-*

شاهکار چیه بابا ... زیادی خوب نیس ...

 

دی جی ددییی☺😂😂😂😂

میتونم گارسونم من باشممم؟؟؟

moon🌛 Child🌜

@ببعی دم پنبه ای
hosna
۱۶ بهمن ۰۰:۳۳

فرست و سکند یعنی چی

moon🌛 Child🌜

وقتی پست جدید میزاریم فرست به معنای اول ینی کسی که اولین نفر پستو دیده و اولین کامنته
سکند هم ینی دوم
AGASEH
۱۵ بهمن ۲۳:۴۲

ددی دلت میخواد بزنمت؟؟؟؟

بم.بم خیلی خوبههههه😭😭😭❤❤❤

من تو گاتسون جکسون و جی.بی و بم.بم و مارک و یوگیوم و یونگجه . و جینیانگ بایسمن😂😂😂

نه ولی خدایی خیلی جی.بیو دوس دارم

بگم چجوری باهاشون آشنا شدم؟؟؟

خب الان میگم:

یه روز داشتم تو کانالا ی ماهواره میگشتم ببینم چی پیدا پیکنم ببینم 

یهو زدم پرشیانا1 دیدم داره یه موزیک ویدیو میده اول فک کردم بی تی اسه 

ولی وقتی رو چهره هاشون زوم شدم فهمیدم اصن نمیشناسم:/

اول از همه این جی.بی گاو چشممو گرفت بعد منم نمیدونستم که اسمش چیه کلا حالم بد بود

بعد از گذشت 2 روز اسماشونو فهمیدم اولا فک میکردم جی.بی جکسونه 

بعد جکسون جی.بیه😂💔

بعد فهمیدم تو یه فیک گذاشته بودی اسمش کهربا بود*^*

دیدم مال گاتسونه 

اونو خوندم دیگه آگاسه شدم😘

انقد با اهنگاشون گریه کردم که حد نداشت😶

خیلی حس خوبی میدادن بهم 

همینجوری پیش رفتم تا تو گوگل نیوز دیدم ام.وی استری کیدز "miroh" رفتم نگاش کردم اصن دیگه رو ابرااا بودم

اولا فک میکردم ووجین هیونجینه 😂😂

چانگبین و هانو یه نفر میدیدم😂😂

خب اولین کراشم تو استری کیدز شد چانگبین 

بعد که ام.وی "گادز منو" رو دیدم رو صدای فیلبکس و خودشو و کلا همه جاش کراش زدم😂😂😁

بعدم که الان با گروه آسترو آشنا شدم که بایسم مونبینه 

انقد قبلا غرق بی تی اس بودم که اصن یادم نبود گروهای دیگه هم وجود دارن که میتونم طرفدارشون شم

راستی ددی یه سریال بهت معرفی کنم که بری ببینی 

اسمش افسانه ی روباه 9 دم!

یه پسره توشه خیلییییییی جذابه😭😭😭❤❤❤

هر روز ساعت 14 برو بزن پرشیانا1 ببینش خیلی قشنگه 

تازه قسمت دوشه 

😀😀😀

خیلی خوشحال شدم که دوباره تونستم باهات ارتباط برقرار کنم 

اصن باهات حرف میزنم انگار دارم با رپ مانسار حرف میزنم

خلاصه حس خوبی داره

"ددی اینارو سانسور نکن من یادم بره چیا گفتم:|"

تنکس❤❤

 

RM. kiute.ARMY

عاشق بایساتم😂😂😂
وای عررررررررررررررر!! چه کیوت اگاسه شدی!!!
اوخخخخ اون ام وی میروه....لامصب چقدر خفن بود ناموسا!!!
آستروووووووو عررررررررررررر ایون ووو خیلیییییییی کیوتههههههههههههههههه!!!
کی پاپ واقعا سبک بی بدیل و معرکه ایههههههههه!!!!
نه دم؟؟ چشم لاولی ممنون که بهم معرفیش کردی*^*
آخ جون سریال😂😂
تو لطف داری دلبندم حرف زدن باهات بهم انرژی میدههههههههه*0*
نه بابا پرا سان کنم😂😂
ولکام لاو*^*
Parastoo Bts
۱۵ بهمن ۲۱:۳۳

اره منم استری کیدزو دوس دارم .

همشون کیوتن فیلیکس که اصلا ی وضعی با اون صدای گرمش بلک دور عالیه ام ویش عالی تر خیلی خوبه بایسم فیلیکسه با هیونجین 🙂🤡

ولی من ته رو ول نمیکنم 😎🤏

RM. kiute.ARMY

اصن سم خالصن لعنتیاااااااا!!! موهای بلند هیونجین....
اوفففففف جوووووووووووون!
~Parastoo Bts
۱۵ بهمن ۲۱:۱۰

ددی ناموصا بد مشکوک میزگن جیهوپ کنار ته میشینه همه جااااا همیشه از ته حمایت میکنه مراقبشه . ته هم واسش کیوت بازی میره  مدرک دارم . هوس کردم برم ویهوپ بنویسم.

ذوققققققققققققققققققق 😋😎🤏🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

RM. kiute.ARMY

بی تی اس این د سوپ قسمت 6....رفتن بیرون دوتایی...دهنی همو خوردن....بزارین من سکوت کنم...
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۵ بهمن ۱۳:۰۵

یونمینش اومدددددددد*------*~

در کان وی عروسی اصت"

RM. kiute.ARMY

دی جی عروسی کانت من باشم؟😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۵ بهمن ۱۳:۰۴

Dark SunRise

RM.kiute.ARMY

بغل کردن دوتاتون"

بوس رو گونه هاتون"

نویسنده مرصی نوشتی این شاهکارو؛---؛(اسمم ب فدات...جررر)♥~

ددی(اشکال نداره بت بگم ددی؟'-')مرصی عاپش کردی؛----؛♥~

RM. kiute.ARMY

فدای دم پنبه ای *فشردن دم و بوسیدن آن

Dark SunRise
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۱۱:۰۰

عاخ واخ *•*😂😂💕

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۱۰:۵۴

یصصص هقققق

بوس به جونی اونی *-*  ودف😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بوس به کوکی کیوت خودم*^*😂😂😂
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۱۰:۴۸

"اومدن بغلت و اداهایی ک تو وانشات بود رو درآوردن ♡•♡😭😭😭💕

RM. kiute.ARMY

بوس به موهای دونسنگن*^*
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۱۰:۴۷

INTJ؟؟؟ ...

من عاشق INTJ هام😭😭😭😭😭😭

هققق خیلی به همدیگع شبیهیم و ... عررررر منم ENTJ ام ... گاددد کام اند کیل می ...

 

*--*💕

RM. kiute.ARMY

واو واقعا؟؟هوراااااااااااااااااااا عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۱۰:۴۵

هیییع هیییع کوک من بودم و نامی تو ... نامکوکش ... عر بود :">

 

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم سانی بیااااااااااااااااا!!!!
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۵۶

ددییییییی تایپ شخصیتیت چیههه؟؟

 

+اوه گاد من بازم زیاد نظر دادم ...

دد منو ببخش ک باعث میشم اینهمه رو جواب بدی و تایید کنی ...

 

RM. kiute.ARMY

من یکم ادم مزخرفی ام  INTJ از من اکثرا مردن و زن نیست اصلا😂

نه اشکال نداره عههه!!!!
حالا انگار چندتا داده لاولی
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۵۴

ددی تازه فهمیدم تو فن دریم کچرییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هققق چقد استنشون میکنم😭😭😭

بایست کیههه *•*

+سخت ترین سوال ☺☝😂😂

 

RM. kiute.ARMY

عارهههههههههه فنمممممممم از 2017 عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
واقعا نمیدوووووووووونم اما لاین 94 خیلی سخته همشونو میدوستممممممممممممممممممممممممم
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۵۲

Z@

 

😂😂 ... قطعا ی عاشق میتونه ... و نویسندش ی عاشقه ... :")

 

گل رز ابییییی ... خیلی فالینگ این لاوم با بلو رززز😭😭😭

هققق 

+بعدا براتون بلو رز نذری میدم ... با موز ☺✋😂😂

 

 

RM. kiute.ARMY

لعنت...موز😂

Z@


Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۹

آرع ددییی یونکوک فکر منم مشغول کردععه

عاووو دقیقااا

یصص تقریبا برعکس همننن

کاملا درستههه

خیلی ممنوووون ازتتت ♡•♡

 

 

RM. kiute.ARMY

فدات سانی جوووووووووونم*^*
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۷

AGASEH@

 

هییی منم فن اسکیزممم😭😭

در حد بنگتن و ... 

عرررر بک دورشووووووووووووون ددییییی

هییی یو وانا کام ایییین؟؟؟

عررر

بایسم هیونجینه ... پروفم ")

 

 

 

RM. kiute.ARMY

AGASEH@


Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۵

Sh.S taekook@

یصصص اومدددد

اوخییی تنکیووو ک میخونییییش😭☝💕

 

 

 

RM. kiute.ARMY

Sh.S taekook@


Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۴

ناح ... رحمت خودتی دد :") *-*

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بوووووووووووووووس*^*
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۳

@ببعی دم پنبه ای (جرر اسم کیوووت)

 

خوشحالم خوشت اومدهههه ... اینجاام بیا بوسم کننن ... *-*

 

+ددی مگه خودتم خوندییی😭😭😭

تنکیووو *-*

شخصیت نامی رو دیدی؟ برگرفتع از تو بود ... ینی نامجون تو وانشات ... تو بودی😭😭

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چرا نباید بخونم؟😂😂واقعا؟ اون من بودم؟؟؟ عررررررررررررر گفتم چرا نامکوکش..عرررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببعی دم پنبه ای
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۸:۴۰

واووو عررر نظرات چقد دوس داشتنی اننننن ...

 

yui_vkook_tae@

لطف میکنی میخونی اصن :")

کوکمین خوندییی *-* کوکمین اصلیش بود و مناسب داستان ... بهتر باهاش مچ بود *-*

 

 

 

RM. kiute.ARMY

*^*

yui_vkook_tae@


army jk
۱۴ بهمن ۲۳:۵۰

دانلود نمیشه

RM. kiute.ARMY

لینک موردی نداره جیگر*^*
z
۱۴ بهمن ۲۲:۴۹

اوهههه داستان عاشقانه شد😂😂😂 فقط یه عاشق واسه ی اولین بار میتونه یه همچین چیزی بنویسه...هق  از حالا واسه خودم گل رز ابی میخرم از معنیش خوشم اومد

RM. kiute.ARMY

عاره از معنی گل رز خوشم اومد...گل رز زرد هم یعنی نفرت
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۲۲:۰۲

ددی میخام کاپل پیشنهادی بگی بهم ... واس وانشات جدیدم ...

مثلا کاپلی نوشکفتع و جدید ولی در عین حال پرطرفدار ... و با سد اند مناسب باشه ... ی همچین کاپلی سراغ داری؟ 😂☝

#کاپل‌سفارشی

RM. kiute.ARMY

یونکوک! خیلیییییییییییییییی تو خارج طرفدار داره!!!
به شدت هم میشه ازش سد نوشت چون شخصیت کوک و یونگ جوریه که در عین حال عاشق کردنشون میتونه با درد همراه باشه و جدا شدنشون هم همین طور
چون یونگ احساساتش رو بروز نمیده ولی کوک سعی در بروز احساساتش داره!! وقتی هم نشونش میده میخواد دریافتش هم بکنه اما یونگ نم پس نمیده پس عاشق همن درحالی که نیستن
Tae Kook
۱۴ بهمن ۲۱:۴۸

اخجون اخجون ویکوک ویکوک من به افق خیره هستم😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

با بغض و لبخند؟😂
Parastoo Bts
۱۴ بهمن ۱۸:۵۹

تازه ی چند وقتی ددی ساعت ۸ تا ۹ شب میومد منم میترکوندم 👻👻👻👻👻

RM. kiute.ARMY

اره میام گاهی!
Vania Army
۱۴ بهمن ۱۸:۵۱

بیست و چهارممم?😐😐😐نشستم قشنگ شمردم 

RM. kiute.ARMY

ارمی دقیق به تو میگن😂😂
AGASEH
۱۴ بهمن ۱۷:۵۳

واییی ددی راستییی!!!

استری کیدزو میشناسی؟؟!

خدایاااا من با اهنگاشون میرم رو ابرا

یه اهنگ بهت معرفی میکنم اونو گوش بده

gods menu

miroh

bakc door

ANY

.

برو ببین بایس انتخاب کن 

بایس من تو استری کیدز فیلیکسه!

تو گاتسون هنوز انتخاب نکردم چون همشون خوبن*^*

RM. kiute.ARMY

واییی بک دورشون!!! وای وای...
من تو گات بم بم بایسمه
تو اسری هم از فیلیکس خوشم میاد اما در مورد بایس هنوز بهش فکر نکردم😂
yoonmin lover
۱۴ بهمن ۱۶:۳۸

ددی من نصف فیکمو نوشتم ... هروخ تموم شد میشه بذاریش تو سایت؟

RM. kiute.ARMY

پارتی لاوم؟
~Parastoo Bts
۱۴ بهمن ۱۵:۱۳

ددددددیییییییی 

جیهوپو تهیونگگگ بدددددد مشکووووککک میزننن  نمیخواییی چیزی بگیییی 😂😂😂😂💜

RM. kiute.ARMY

هیس بزار شنودمو روشن گنم😂😂
Sh.S TaeKook💞
۱۴ بهمن ۱۴:۴۹

عههههههه

تازه دیدم ورژن ویکوک هم دارههههه

نویسنده شی

هنوز نخوندمش ولی الان قول میدم*توجه وی سرش را بدهد قولش را نمیدهد* حتما حتما حتما خوندمش بیام راجب خودشم نظر بدم

فعلا فقط فایتیننننننننننگ

RM. kiute.ARMY

وای مرسی شاذیاااااااااا*0*
izumi ch
۱۴ بهمن ۱۴:۲۶

حالا کع یونمین شده وقته خوندنشه⁦✌️⁩😂

RM. kiute.ARMY

الان خوندن داره😂
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۱۳:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های ددییییی

واقعا صاری باید بازم زحمت بدم بت

 

 

********************************************

وانشات "مای بلو رز" ورژن یونمین

RM. kiute.ARMY

ساری چیه لامصب همه اینا رحمته:")))
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۴ بهمن ۱۳:۰۶

نویسندش کو میخام بوسش کنم؟*-*

RM. kiute.ARMY

همین اطرافه*^*
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۴ بهمن ۱۳:۰۱

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ!!!

چ گودهههههخخسحجسنیکسجمسنیجستمیجسنیتینیاتینیتتینیتیحجثحیتیوطچصچکیوزتلطتلتشتلنسحیمازککزتسخستستیننسم

من تحمل این همه خوشی ندارم نمصنی<<<<<<:

گاد منه ببرررررر

نویسنده لاو یو لایک لاو سانگ<<<<<'[وتف؟|:]

تو خفه بزار ذوقموکنم؟*-*[هارد بکن(:|:]

RM. kiute.ARMY

اصلا خیلی از روند داستان خوشم اومد فلش بک داشت خیلی کیوت بود
Kauo sheka
۱۴ بهمن ۱۱:۵۴

فیکام

تموم شد ....

سایه ای از اندوه بر قلبم افتاده است ....

حال چه کنم ...

چقدر توصیفی شد 😁

ددی فیک موخوام لطفا ....

 

RM. kiute.ARMY

بهترین کار الان شل کردن بدنه جان دلم همه رو یه جا نخون سنگینه😂😂
yui_vkook_tae
۱۴ بهمن ۱۱:۲۲

نویسندهههههههه مرسییییییییییی بابت ورژن ویکوککککککککک کمک من کوکمین رو خوندم عالی بود دستت درد نکنه😍😍😍💙💙

RM. kiute.ARMY

فدا یویی جون بابت حمایت*--*
عر زن محل
۱۴ بهمن ۱۱:۱۲

تفاوت منو مونی اینه که اون سرحال تر از منه چون من 360 روز سال رو خوابم^^

بخاطر همین من زودتر میترشم *-*

RM. kiute.ARMY

اونم یه اسفندی کون گشاده😂😂
yui_vkook_tae
۱۴ بهمن ۱۱:۱۱

Dark SunRise@

لطف میکنیییی ویکوک ادیت کنی 😍

اومممم....به دلم موند برم بخونم.‌..اوک میرم ببینم چه کردی 🙂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

Dark SunRise@


Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۹:۱۰

ددی رف کلاسااش *-*

RM. kiute.ARMY

ددی کانش دریده شد:")
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۳۶

بله بله حرسس☺😂😂😂😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

ده بار از روش مینویسم😂
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۳۵

عای ددی خسته نمیشی؟ 😭

 

RM. kiute.ARMY

چرا میشم گاهی از شدت خواب ضعف میکنم😂 اما باز هم دوتا اهنگ میزارم شارژ شم تا به بقیه کار هام برسم😂
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۳۲

😂😂😂😂😂😂✋

 

منظورت حرص بود ددی؟ ☺😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اره همون😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۳۱

همیشع بیا داا😭😂😂

صبح ها و ظهر ها آرع ؟ *-* ( سعی در شکافتن زمان های حضور ددی میکند )

 

*-------------------♡-------------------*💕

 

RM. kiute.ARMY

چش*^*
صبحا ساعت شیش و ظهر ها بعد کلاس هام*^*

Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۲۴

جر لبیک😂😂😂

یاد ایبو شو افتادم :||| ازبس لبیک میگع ذلیل :|

 

RM. kiute.ARMY

یه لحظه دلم ندا این جمله رو داد😂😂😂
حرس نخور موز بخور😂
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۲۳

ددی ... توی زمانای خاص و مشخصی‌ میای وب ارع؟ '-'

 

+باز من اومدم نظر میذارم ... مزاحمم -_-

RM. kiute.ARMY

ام اره😂😂😂

عه مراحمی !!!
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۲۱

آرع ددی ویکوک شیپر زیادع همه بهشتی شدن *-*😂😂

:]]💕

RM. kiute.ARMY

لبیک یا ویکوک😂😂😂😂
💞Jeon jimin💞
۱۴ بهمن ۰۸:۱۹

میدونم چ حسی داری ددی چون میدونم تو و ادمین مونی خیلی دارین تلاش میکنین تا یه فیک کوکمین گیر بیارین اما خب بعضی از نویسنده ها اجازه نمیدن دیگ چ کنیم :"(

RM. kiute.ARMY

ای من فدا درکت:")
Dark SunRise
۱۴ بهمن ۰۸:۱۸

aissy army@

 

عرررر مرسی ازتتتتتتتتتتتتت هقق😭😭💕حله ... امروز یونمین هم ادیت میزنم میدم

RM. kiute.ARMY

aissy army@


Pencil case .Yasy2007
۱۴ بهمن ۰۸:۰۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

قربونت برم ددی جونم وضیفستتت

و یه ایده سم دیگه تو ذهنم دارم و به زودی مینویسمشششش

***********************************************

 

کاور جدید و سانسور شده😂💔

RM. kiute.ARMY

بزار ببرمت صدا سیما ثبت نامت کنم حیفی😂😂😂
دستت طلا قشنگ من*^*
Silver rose
۱۴ بهمن ۰۱:۵۱

یونکوک موخام نامکوک موخام تهکوک هم که گذاشتین میسییییییی هوپکوک موخام همه چی موخام•-•

RM. kiute.ARMY

من عاشق این فرمولم*^* نخ سوزن نامکوک!!!
X+کوک=Xکوک
Dark SunRise
۱۳ بهمن ۲۳:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هااای

ددی برات ی زحمت دوبارع دارم ...






********************************************
وانشات "مای بلو رز" ورژن "ویکوک"

 

 

 

اگع بزاریش واقعا ممنون میشمم ... بیزحمت *-*♡

RM. kiute.ARMY

وای سانی*--*
الان همه از شوک این خبر خوب سکته میکنن😂😂😂
قربون دستت بشم من*^*
Pencil case .Yasy2007
۱۳ بهمن ۱۹:۵۸

فرست دیگه؟ نگو نه بهم بر میخوره😐🔪مگه 18 فرست نیست؟ بگو اره بگوو ارهههه

RM. kiute.ARMY

بزار چشم هامو چپ کنم
اره فرستی مبارکه😂😂😂😂
عر زن محل
۱۳ بهمن ۱۸:۲۹

میکشمتتتتتتتتتتتت دددددییییییییییییییییی

من خوابم چیزای خوب میزارییییییییی

بد ولی کیوتتتتتتتتتتتتت

 داشت یادم میرفت ددی مردم از مجردی دلم نمیخواد تو 18 سالگی ترشیده بشم یه شوهر واسم گیر بیار شما همه متاهل من این وسط پختم نجاتم بده ددییییییییی +_+

RM. kiute.ARMY

بیا بکش کشته شدن به دست یار زیباست😂😂
بخدا منو ادمین مونی هم سینگلیم!!! سینگل باش پادشاهی کن!!
الان غیر مستقیم گفتی ادمین مونی ترشیده است😂😂😂😂
عر زن محل
۱۳ بهمن ۱۸:۱۹

چرا من خوابم چیزای خوب میزاری ددی -_-

RM. kiute.ARMY

به مولا من بی گنام😂
کیم مین سو
۱۳ بهمن ۱۷:۵۳

لطفا کوکویی 

توروخدا فیک فول کوکوی بزارید 

لطفاااااااا

 

RM. kiute.ARMY

تلاشمونو میکنیم کیوتی*^*
💞Jeon jimin💞
۱۳ بهمن ۱۷:۰۵

یعسسسس بلخرع کوکمین😍😍😍😍

برم ببینم چیع :")

مرسییی ~3~

RM. kiute.ARMY

اصلا اشک شوق ریختم دیدم کوکمینه:")
aissy.army
۱۳ بهمن ۱۶:۱۷

واعوووو تبریککککک به نویسندش ببرای اولین کارت واقعن قشنگ بود 

ورپزنای دیگشم بزار ترجیحن یونمین

RM. kiute.ARMY

ممنون آیسی جونییی*^*
Pencil case .Yasy2007
۱۳ بهمن ۱۶:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب تامام شد بالاخره

******************************************************************* ******

********************************************************

کاور

 

 

 اسمش

Sad end of a happy story

ژانر:انگست، فلاف، لیتل کمدی، روزمره، عاشقانه

بازم میگم محدودیت سنی با خودت

کاپل:سپ

 

چیز دیگه لازمه؟ 🤔🤔🤔🤔

فک نکنم

RM. kiute.ARMY

تشکر تشکر عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
از کاور معلومه چ سمیه:"))))
خدا حفظت کنه ممنون بابت اینکه انقدر قشنگ همه چیز رو تحویل دادی!!!
ممنونم عزیز دلم خسته نباشی قشنگ من!
yui_vkook_tae
۱۳ بهمن ۱۶:۱۲

آره ددی فقط همونو خوندم که کوکمین بود آخه من به ویکوک و کوکوی خیانت نمیکنم 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاد*^*
Vkook. Darya
۱۳ بهمن ۱۵:۴۸

جررر سوتی دادم ..

جمله دوم میخواستم بگم بعد امتحان خلوت میشه ولی بدتر شد.. اشتباهی گفتم شلوغ میشه :/

از اثرات زیاد کار کشیدن از مغزه 🤧🤧

راسی ددی یه نگا به خصوصیات بنداز ..

مرسی 🤧💜

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره مهم نیته😂😂
اهان! چشم
Vkook. Darya
۱۳ بهمن ۱۵:۴۵

دلم برای فرست شدن تنگ شده :// 

گفتم امتحانا تموم شه سرم شلوغ میشه بدتر شد :// 

لعنت بر معلم :/ 

حالا بیخیال اینا زیر بیست که نیستم ؟ 

* وی همچنان در حال فحش دادن به معلم زبان انگلیسی است که اندازه خرر مشق داده * 

RM. kiute.ARMY

دل منم موره:|
دقیقا...
طف تو روحش...
نه فکر نکنم😂😂
وای وای این معلم زبانا به شدت رو مخن!!!
Dark SunRise
۱۳ بهمن ۱۵:۳۴

ددی رف دشوری

RM. kiute.ARMY

ددی رو بردن گفتن ذلیل مرده بیا دوتا دونه تست بزن😂
april
۱۳ بهمن ۱۵:۳۱

اونقدر خوشم میاد ازت ددی که نظرات رو جواب میدی 

این نشون میده تو واقعا خیلی به ما احترام میگذاری و دوستمون داری . مراقب خودت و مهربونیات باش که مطمعنم همه مثل من خیلی دوستت دارن:)) 

 

RM. kiute.ARMY

ای من فدات آپریلی منم انقدر خوشممیاد بهمون نظر میدی*^*
فدایی داری عزیزم تاج سرید به مولا:")
Dark SunRise
۱۳ بهمن ۱۵:۲۶

yui_vkook_tae@

 

من خودم ویکوک شیپر اعظمم ... هیچچ چیزو به ویکوک ترجیح نمیدم ولی این کوکمین رو بخاطر ی نفر نوشتم ... چون شیپ مورد علاقه‌ی اون کوکمینه ...

ولی اگع بخاین من ادیت میزنم میشع ویکووووووووک *-*

RM. kiute.ARMY

yui_vkook_tae@


izumi ch
۱۳ بهمن ۱۵:۲۲

هیجااااااا😶😶😶

 

 

(گوشی از کنار در دسشویی چشمک میزند)

RM. kiute.ARMY

*چشمانم را چپ میکنم و از کادر خارج میشود*
~Parastoo Bts
۱۳ بهمن ۱۵:۱۳

منم دیه اصلا حضور نداشتم ولی دومین لایک واسه خودم بود بله 

RM. kiute.ARMY

اوهه یععس!
Candy Queen 🌈🍭
۱۳ بهمن ۱۵:۱۲

ددی چرا اسمت ددی عه ؟

ددی شبیه ددی های.....

نه من منحرفم تو گوش نکنن جرررررر

RM. kiute.ARMY

نه نه من یه ددی لایتم یه پدررررر😂😂
최영 장군 :|
۱۳ بهمن ۱۵:۱۲

حاجی پست میزاری اصن به من خبر بده جرررر

RM. kiute.ARMY

باشه قبلش به تو میگم دادا😂
Candy Queen 🌈🍭
۱۳ بهمن ۱۵:۰۹

اوخی اشکال نداره

RM. kiute.ARMY

*3*
izumi ch
۱۳ بهمن ۱۵:۰۸

دد وب یاسی یه توالت پایینش داره

همونجا خلوته برو من حواسم هست کسی نیاد🤣🤣🤣

(وی دوربین گوشی اش را جاساز میکند)

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کجا جاسازی میکنی؟😂
최영 장군 :|
۱۳ بهمن ۱۵:۰۸

بعله بعله 

RM. kiute.ARMY

هورا*^*
yui_vkook_tae
۱۳ بهمن ۱۵:۰۶

یه چیز بگم 😐😐

ورژن مختلف نداره؟؟؟؟😊🙏🙏

من کوکمین نمیدوستم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

اولین کوکمینی که دوست داشتم مال مونی بود :)

اما از بعد از اون دیگ کوکمین نمیخونم 🚶🏻‍♀️✨

نویسنده جونم میشه ورژن مختلف بزاری مثل ویکوک یا کوکوی ؟ 💜💚💙🧡💛❤️🙂

RM. kiute.ARMY

اومو نمیدونم😂😂😂
اوه مای گاد واقعا؟!

نویسنده
Candy Queen 🌈🍭
۱۳ بهمن ۱۵:۰۴

من هیچوقت به کوکوی و یونمین خمیانت نمیکنم 

RM. kiute.ARMY

چقدر خوبه که تعهد داری حس خوبی داره واقعا!
최영 장군 :|
۱۳ بهمن ۱۵:۰۲

ایولللللل برید کنار ژنرال دوباره به اوج رسیییدههههه

RM. kiute.ARMY

ای جووووووووووووون!😂
Dark SunRise
۱۳ بهمن ۱۵:۰۲

عاو واس فیک خودم میخاستم فرست باشم :||😂😂

 

ددی خیلی خیلی تنکیو ازتتت😭😭💕

عاشقتمم😭☝

RM. kiute.ARMY

:|😂😂😂😂😂😂😂

منم عاشقتم لاولی*^*
yui_vkook_tae
۱۳ بهمن ۱۵:۰۱

نهههه سکندددد هققققق 😤😤😤✨ 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
Pencil case .Yasy2007
۱۳ بهمن ۱۵:۰۱

ببین شانس اوردن ایندفعه هااا😂😂😂

وگرنه بازم فرست میشدم 😂🔪

RM. kiute.ARMY

اره😂😂😂
نزدیک بود!😂
izumi ch
۱۳ بهمن ۱۵:۰۰

لعنتی ددی اینو کی گذاشتی😐😐

حس میکنم گوشیو با یه نخ انداختی به عینکت هرجا میری داری نظرای مارو تایید میکنی🤣

احتمالا شب خاستگاریتم از طرف اینجا عکس میزاری ماها میگیم فرسسسست و سکند🤣

RM. kiute.ARMY

الان*^*
چمباتمه زدم جلو لبتاپ دست شویی دارم شدید اما کامنتارو باید جواب بدم😂
دقیقا😂😂😂
sana pater
۱۳ بهمن ۱۴:۵۹

جرررر منم منحرفففففففففففف

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا😂😂😂
yui_vkook_tae
۱۳ بهمن ۱۴:۵۹

برای سومین بارررر فرصتتتتت شدممممم عرررررررررررررررررررررر هورااااا😂😂😂💞💞💞

RM. kiute.ARMY

سکند شدیا😂
Dark SunRise
۱۳ بهمن ۱۴:۵۹

فرستتت ؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:"(
최영 장군 :|
۱۳ بهمن ۱۴:۵۸

دیگه ناموسا اینبار شده باشم :|

RM. kiute.ARMY

شدی*^*
Pencil case .Yasy2007
۱۳ بهمن ۱۴:۵۸

فرستتتت

RM. kiute.ARMY

سوم😂😂😂
yui_vkook_tae
۱۳ بهمن ۱۴:۵۸

فرصتتتتتتتتتتت بالاخرههههه

RM. kiute.ARMY

سکند:")
최영 장군 :|
۱۳ بهمن ۱۴:۵۸

فرست 

RM. kiute.ARMY

یسسسس!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان